Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
17.05.2018 07:44:54 osmanli torunu

Millet denemmişin lafına itibar eder! Bol kepçeden atanların değil

(0) (1)
17.05.2018 03:59:54 Görükmez Adam

Chp kusura bakmasın ama değil 2 maaş 100lira vercez dese ben o 100 lirayı verebileceğini düşünmem..Eldeki maaştan olurlar alimAllah..

(0) (2)
17.05.2018 02:02:26 m h r

yalan makinası chp

(0) (2)
16.05.2018 22:19:14 biri

Asgari ücreti devlet ödemiyor işveren ödüyor kemal yüzünden batacağız artık ben asgari ücretten kimseyi çalıştırmıyorum fakat o yükselince bizde yükseltmek zorunda kalıyoruz her sene 500 lira fazla kimse veremez kar düşüyor kazanç azalıyor ama verdiğin maaş hep artıyor bi yerde patlar bu iş kimse ça

(0) (1)
16.05.2018 21:21:36 entelKRO

bunlarin tek amaci cogunluk muhafazakar kesime islama pranga vurup bi taraftanda hazineyi sol kesim ve dis guclere peşkeş cekip ülkeyi milleti İMF nin kucagina birakmaktir eyyyyyyyyy milletim uyanin uyanin.bunlarla ayni tabaktan bal yenmez

(1) (2)
16.05.2018 20:52:02 Aslanbey

Kendi belediyenizde çalışanlara en az 2000 tl verde inanalım asgari ücretle çalışılıyor.

(1) (0)
16.05.2018 20:35:01 Sevket

Sizin gecmisiniz yalan ve zulümden ibaret.

(2) (1)
16.05.2018 20:15:04 gurbetci

Chp sana oy yok Hepsi rte

(3) (1)
16.05.2018 20:03:09 devam Reis

Devam reis

(1) (1)
16.05.2018 19:30:57 askim 571632

ohal kaldirilsinki pkk kapi kapi dolasip silah gucuyle halkimizi korkutsun. oy vermezlerse vururuz demelerini bekliyorlar pkk dan

(2) (0)
16.05.2018 19:04:23 vatandaş1903

yav nerden vericen imf den borc mu alcan neden kuru vaatlerde bulunup insanlari kandiriyorsunuz

(2) (1)
16.05.2018 19:03:16 Yozgatlı

Tosya ya prince gidecez diye evdeki bulgurdan olmayalim :-))) la chp demek kitlik yokluk darbe , hurriyet kisitlamasi demek

(0) (0)
16.05.2018 19:01:38 Leon

Bu zamana kadar ne verdinizki bu millete hayal satmayın.Zaten verdiniz sözleri bu hükümet yapıyor. Bi gidinyaa

(0) (0)
16.05.2018 18:35:46 Ertuğrul

demek ki ekonomi iyi... cebinden mi verecek yoksa...

(1) (0)
16.05.2018 17:59:46 Çoban sülo

Bizim köyde bir kemal amca vardı chp liler gibi hep kuru sıkı sallardı biliyorlar ya iktidara gelemiyeceklerini bol kesede atın bakalım

(19) (0)
16.05.2018 17:45:17 Uşak parti

Batinin her dediğini harfiyen yerine getiren bağımlı parti. Emekliye bırak vermeyi geri alma da onada raziyiz

(0) (0)
16.05.2018 17:19:48 vatandaş

10 maaşta verseniz eğer size oy verirsem ellerim kırılsın

(30) (0)
16.05.2018 16:18:19 Sinan Durmaz

DEĞERLİ MİLLETİM....Şahsen emin olduğum bir şey varsa, CHP nin iktidar olduğu bir TÜRKİYEMİN En fazla 3 yıl ömrü olacağıdır..4 yılın başında maalesef ÜZERİNDE YAŞAYACAĞIMIZ,SINIRLARI BELLİ OLAN BİR VATANIMIZ KALMAYACAKTIR....NOOOOOKTA.

(36) (1)
16.05.2018 16:05:15 güven

CHP güveniyoruz memurun emeklinin emekçinin yanında

(6) (41)
16.05.2018 15:53:26 vatandas

milleti kandirmayin sizlerin eski tarihinizide biliriz unutmadik

(44) (4)