Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
17.05.2018 08:47:17 SonYorumBukucu

Cebimde 80 tl olsa et alir ekmezsiz yerim.

(1) (0)
17.05.2018 08:32:31 Stereo Seyfi

Şimdi bu ekmeği yiyince Yeniçeri mi olacaz??

(1) (0)
17.05.2018 08:21:36 cumhur ittifakı...

Vatandaş 2 liralık ramazan pidesini zor alıyor 80 liraya ekmek mi alınır e insaf...

(2) (0)
17.05.2018 02:15:16 konfüçyus derki

geliştirilirse mükemmel olur. mesela 6 ay değilde 3 4 yıl saklanabilsin!!!

(1) (0)
17.05.2018 01:58:51 EMRE AYDIN

Bence yüzyılın buluşu tamam abi seni silikon vadisi kapacak bir beyin göçü daha yaşayacağız tübitakın bu duruma el atması gerekiyor

(1) (0)
17.05.2018 01:55:07 ffff

Osmanlıda böyle ekmek yoktu aslında aynı boyutta vardı ve bu ekmeğe kıtlık ekmeği denilirdi yani savaştayken genelde be ekmekten yapılıp dağıtılırdı ve küflenmeye bozulmaya dayanıklıydı kulaktan uydurma haberler yapmayın sırf reklam heeeee

(0) (0)
17.05.2018 01:54:50 EMRE AYDIN

Eee ne yapalım şimdi salak gibi 80 lira verip o ekmeğimi alalım

(1) (0)
17.05.2018 01:52:01 yabancı

Osmanlı adı altında sahtekarlık yapmayın adı osmanlı olunca tadımı deyişiyır bugdayı saraylardamı yetişiyor bildigimiz ekmek işte

(0) (0)
17.05.2018 00:36:15 Alo Merkez mi?

Yiyin ekmegi yapın göbeği , baska isiniz yok!

(0) (0)
16.05.2018 22:35:53 fatihan

İsraf ve şımarıklık başka bir şey değil, hiç Ramazan’ın ruhuna uyar mı

(1) (0)
16.05.2018 22:33:08 komşufırın

Bunun neresi osmanlı ekmeği komşufırında bir Osmanlı ekmeği vardı 650 gr tereyağlı üzeri irmikli mis gibide kokardı 2-3 dilimde doyulabiliyordu fiyatı 7 tl idi

(0) (0)
16.05.2018 21:09:01 bekirbey

Yok artık. dayı yi Nasa kapar bugün yarin. ondan sonra dövunecez beyin göçü diye.

(0) (0)
16.05.2018 21:03:38 Dortmundlu

Kim alir la okadar büyük ekmegi bos is

(3) (0)
16.05.2018 20:52:48 sallamayın bu kadarda

tam buğday ekmeği osmanlı ekmeği diyebilirsiniz ama bu kadar büyük boyutta osmanlı ekmeği olduğunu sanmıyoru kaldıki osmanlı zamanında dolap yoktu az kafanızı çalıştırın

(0) (0)
16.05.2018 20:00:59 Lunaparkcı

Vay be ekmeğin bile osmanlısı çıkmış

(0) (2)
16.05.2018 19:03:04 türkiyem

Arkadaş miletin cebindeki parayı nasıl çalacaklarını düşünür bu insanlar kilosu 10 lira olurmu ekmeğin yazık günah insaff

(2) (0)
16.05.2018 18:39:25 serdar

Bir çok köyümüzde ekşi mayalı ekmek yapılır,her yerin tadı kendine göre onuda dolaba koy 6 ay dayanır ,bunlar tamamen insan kazıklama yöntemi

(4) (1)
16.05.2018 18:30:22 anadoluhisarlı

Gercek bir bas yapit

(0) (1)
16.05.2018 18:12:28 Ad4m

ne bekliyordunz dolup taşmasını musluman bi ülke de hemde

(0) (0)
16.05.2018 17:47:56 savaş

Guzel buluş

(1) (0)
16.05.2018 17:40:44 ~~

ekmeğin kilosu 4 lira. 10 lira Bilecik'te döşemecilik iyi meslekmiş.

(2) (1)
16.05.2018 17:36:33 alcapone

bu arkadaşın ya matematiği 0 ya da hiç dayak yememiş.ulan kilosu 10 liraya ekmek mi olur tavuk 8 lira.

(5) (0)
16.05.2018 17:35:55 kaaraman

Avrupa Ekmek görsün Almanyada ekmekler kücük Yiyom Yiyom doymayom

(1) (1)
16.05.2018 17:25:40 KIYAMET GÖSTERGESİ

O EKMEKLERE NOLCAK ŞİMDİ GÖRÜNEN O Kİ ZİYAN OLACAK. AKP İLE BİRLİKTE ÜLKEMİZDE ŞOV, İSRAF VE GÖSTERİŞ İNANILMAZ ARTTI. İNSANLAR FAZLASINI ALMAZKEN, ÜRETMEZKEN İSRAFTAN KAÇINIRKEN ARTIK UMURSAMAMAYA BAŞLADI. ÖNCE EKONOMİ BATACAK SONRA ÜLKE HELAK OLACAK. YAZIK ÇOK YAZIK.

(1) (4)
16.05.2018 17:15:33 Türkiyem3302

Bende sandim avradi alicagiz

(1) (1)
16.05.2018 17:01:21 .

Kemal bey şimdi mitinglerde ekmek olmuş 80 TL demesin..?

(4) (0)
16.05.2018 16:59:48 .....

demek ki 1 cuval undan bu ekmek gibi 6.25 tane çikar.hemen bi hesap yapalim 6.25x80tl=500tl yapar.....ulan bi cuval un en kalitelisi 75 tl be elinizi vicdaniniza koyun beee mubarek ramazan ramazan

(5) (1)
16.05.2018 16:54:18 .....

ulan bir çuval un 50 kg ... fiyati ise kalitesine göre 60 ile 75 tl arasinda.. devlet vergisini %1 olarak aldığına göre fırıncının kazanci 8kg ekmekte 79.2 tl el insaf el vicdan diyorum size yaziklar olsun insanlara zulüm ediyorsunuz

(4) (3)
16.05.2018 16:41:32 vatandas

Iyide niye istaf ediyorsunuzki yiceniz kadar yapin show amacli ekmek yapilmaz

(1) (1)
16.05.2018 16:32:57 aser

Canan Karatay gormesin :)

(4) (0)
16.05.2018 16:30:55 LAST OTTOMAN

Laiklik elden gideyeahhh....

(4) (0)
16.05.2018 16:26:24 Ahmet

200 gr ekmek markette 1 TL. ilden ile kucuk farkliliklar gosteriyor tabiki. 200gr ×5 = 5 TL kilosu 8×5=40 TL marketten aldigimiz ekmekte 8 kilosu 40 TL

(1) (0)
16.05.2018 16:20:49 recep

Kesinlikle inanmayın alayı hile hurda. Karadenizden geliyo derler alibeyköyde imalathanesi şahidim

(3) (0)
16.05.2018 16:20:46 FETHİYE

israftan başka birşey değil

(0) (0)
16.05.2018 16:19:21 vatandaş

Osmanli da boyle ekmek mi vardi?? Milleti kandirmayin.neden bir ekmegi 6ay yiyeyim? Kitlik mi var? Neden alayim bu kadar buyuk ekmegi? İstersen 80kg lik yap.ne anlami var ki?

(4) (2)
16.05.2018 16:17:53 DİRİLİŞ TÜRKİYE

Guinnes'e girdik mi bari.

(2) (1)
16.05.2018 16:15:43 c.atak

Ecdad ekmekte bile buyuk düsunmüş şimdiki fast foodcular anlamaz

(1) (1)
16.05.2018 16:14:58 cancamsan

Bir cuval yanı 50 kg un 80 lira

(1) (0)
16.05.2018 16:08:17 ANKARALI

İste bu yahu...beklenen gelisme

(1) (1)
16.05.2018 16:06:22 Trabzonlu bamsı

Belecuk

(0) (1)
16.05.2018 15:54:20 yanlışE

:)))geçenlerde karadenizdede yaptılar bilim teknolojide büyük adım

(24) (10)
16.05.2018 15:53:31

Millet be yapıyo biz ne yapıyoz

(24) (10)
16.05.2018 15:36:06 heredot

İşte başarı budur!

(32) (12)
16.05.2018 15:22:29 Osmanlı kazığı

50 gram satın alsak nekadar ödeyeceahh

(52) (19)
16.05.2018 15:10:40 ronaldinho

ekmegi az yeyin gobek yapiyo

(98) (13)