Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
17.05.2018 19:43:26 Dövize endeksli kira ödeyen es

Kimi kandırmaya çalışıyor bunlar kazığı yiyen vatandaş yağını balını yiyen siyasetçiler yakınındaki uzağındaki zenginler. çenesi yoran ise bunların peşinde koşan iki kelama kanan vatandaş

(0) (0)
17.05.2018 10:38:12 Bilirkişi

Dalga mısınız ya dolara bağlı olmadan benzini 7 liraya bile çıkarabilirler ama dolardan kaynaklı olursa ötv yi indiricem sözü. Sabit kalmayacagını hepimiz biliyoruz kimse kusura bakmasın. Benzin 6 lira olana kadar ses cikarmayanlar bi zahmet 7 8 olunca da cikarmasin

(1) (0)
17.05.2018 08:17:34 atam

Yürü git

(0) (1)
17.05.2018 07:28:20 anqarali

hic samimi gelmedi bana ama genede devam

(1) (3)
17.05.2018 06:35:15 misafir

istikrar süreceeeekkk

(1) (1)
17.05.2018 05:39:21 adam

dolari arttiran amerika merkez bankasi , nasil bas edeceksin.

(0) (0)
17.05.2018 05:29:27 Cevap ver

Batmanda düğünde çocuğa ingilizce soru sordu çocuk cevap veremedi senin ingilizce öğretmenin kim diyerek öğretmeni suçladi şimdi biz soralım bakalim ekonomi neden böyle rezalet bu ülkenin ekonomi sorumluları kim nedir bu hal hadi bakalim cevap ver

(2) (1)
17.05.2018 04:09:05 Beyreli

dolar 3.5 a dusurulmesi lazim..merkez bankasinin bu gucu var mi?var..o halde..dolar alanlarin agizlari bir yanmasi lazim ki..bir daha curet edemesinler.

(2) (0)
17.05.2018 03:12:33 Cengiz Han

Nereden biliyorsun seçimden sonra bu kurlarla sen kazanabileceğinimi sanıyorsun

(8) (1)
17.05.2018 03:06:57 moses

en çok da bu adama acıyorum. işten anlıyor ama jölelinin yanında kaale alınmıyor. referandumda da herşey süper olacak diyorlardı. biz ne aldanan ne aldatan olacağız demişlerdi biz de destekledik. ama hem aldandılar hem de aldattılar ve hala aldatıyorlar. nadıl olsa dirilişi kılıçla izleyen bir kitle

(10) (1)
17.05.2018 02:42:22 ibrahim

Bu millet koyun oldukca bunlara daha çok inanırlar

(7) (1)
17.05.2018 02:08:16 çuvaldız

Normal bana göre max 1.5 lira dolar

(3) (0)
17.05.2018 01:32:07 Gregorsarsaryan

Piyasa BERBAT seçimle alakalı değil yanlış yatırım politika ile alakalı mesela her sene gereksiz yere STADLAR yapılıyor kulüplere Milyarlarca dolar para aktarılıyor sonra sadece inşaat yaparak piyasa düzelmez Devlet kurumları satıldı ortada satılcak ihale edilcek birşeyde kalmadı ve göçmen sorunu

(10) (1)
17.05.2018 01:23:39 bunlar şimdi milletten

oy isteyecekler başbakana sormuşlardı dolar yükseliyor diye verdiği cvp dolsa ne olur dolmassa ne olur diye.sanırım başbakan olduğunu unutup beni etkilemez demiş oluyor.bakana soruyorlar dolar yükseliyor diye bakan cvp veriyor doların yükselmesine karşıyım diyor.yani benim için önemli değil diyor.

(7) (0)
17.05.2018 00:49:27 emrah soy

neden secim şimdi bişeyler yapın

(9) (0)
17.05.2018 00:44:59 eeee

secımden 1 gun önce dolarları satın demek istedi herhalde

(5) (0)
17.05.2018 00:40:41 Vatandaş

Sayın bakanım sizin hükümet tam 17 yıldır tepemizde. Sizin bu dediğinize kargalar güler. İnsanda biraz edep olur. Ülkemizin insanını mahfettiniz. Bitirdiniz. Akp nin işi gücü umut pompalamak. Artık mızrak çuvala sığmıyor. 24 Haziran da görüşürüz.

(10) (1)
17.05.2018 00:36:00 vatandas

Yemin edebilirmisin secimden sonra euro nun 2 tl ye inecegine?

(8) (0)
17.05.2018 00:34:36 musti

16 senedir ayni hikaye. dolar/euro surekli artti. neyi beklediniz 16 senedir???? neden tekrardan sizi secelim? gezi parki zamani dolar 10 kurus artti diye herkesi vatan haini ilan etmistiniz. sizin sayenizde dolar 1.1TLden 4.5TLye firladi 10 senede. kim vatan haini acaba simdi??

(10) (1)
17.05.2018 00:34:34 TAMAM

AKEPE EKONOMİSİNİN BEYİN ÖLÜMÜ GERÇEKLEŞMİŞTİR.FİŞİ ÇEKİP ÇIKIN

(11) (1)
17.05.2018 00:32:45 Adam

Konyalı arkadaş helal durumun özeti. Slm

(0) (0)
17.05.2018 00:32:26 selim

Seçim sonrası piyasalar normale dönecek diyor ama erken seçim kararı açıklanmadan piyasalar zaten normal değildi bu son üç yıldır piyasalar kötü ama bu son sene artık iyice hissettirdi kendini alım gücü düştü ülke iyi değil, bütün bunlara rağmen rte devam,çünkü diğerleri daha beter yapacak

(2) (4)
17.05.2018 00:32:23 niyazi

hadi ordan hadi!! hep ayni yalanlar! biktik artik, yok size bir daha oy falan!

(8) (0)
17.05.2018 00:30:07 Murat

25 yaşındaki genç kötü piyasa görmemiş. Değişik hükümet görmediğinden laf anlatamazsın 80 sene İstanbul İzmir arası otoban beklemiş akıla akıl transfer edemezsin. Anadoluda işsizlikten İstanbul'a tıkan dönemin solu alt yapı yapacak akıl mı yoktu? Trafik varmış var. Yapsaydında olmasaydı.Yaptırmazlar

(0) (0)
17.05.2018 00:26:07 Konyalı

Sayın bakanım millet e her şeyi olduğu gibi anladın biz uyutulmaktan bıktık ama siz uyutmaktan bıkmadinismı ama biz dıha yemiyoruz mb yapabileceği fazla birşey yok rezerv belli bende sırasından bir vatandaşım sırf oy alalım diye garibanı kandırmayın 3 .5 kuruş kalmış onuda seçim için heba ediyonuz h

(11) (0)
17.05.2018 00:13:06 mustafa

ainesi iştir kişinin lafa bakılmaz.

(0) (0)
17.05.2018 00:07:52 savas

dolar yuro esnafi mahvetti yeter artik yapamiyosaniz inin bu ulkenin sirtindan ?

(7) (1)
17.05.2018 00:06:16 HACEMMİ

OY YEAH

(2) (0)
17.05.2018 00:02:18 zorro35

gideceksiniz muhtemelen ,Allah hayırlısını versin milletimiz seçecek yeni birilerini.biraz karışır ama durulur .siz Allahın emri değilsiniz değişebilirsiniz.

(10) (2)
17.05.2018 00:02:16 Geyveli

Kesinlikle yalan seçimden önce normale dönsün ne yani seçim bahanemi seçimden sonra dolar 5 tl olur

(10) (1)
16.05.2018 23:34:13 uuu

herzaman secimden sonra dediniz daha kötü oldu biraz dürüst konusun yeter

(12) (1)
16.05.2018 23:26:23 can

Kimse farkında değil, ama vakit geldi.. Bir ayağı köyde; hâlâ başını sokacak bir damı, bir karış toprağı olan kişi en zengin kişi olacak. Minnetsiz, acısız ekmek yiyebilen ağadır, beydir bundan sonra...

(10) (1)
16.05.2018 23:25:57

Ya sayin bakan artık bu ülkede zengin daha zengin fakir de daha fakir oluyo sen daha hâlâ insanlara masal anlatiyosun zenginlere ne istiyorlarsa hemen veriliyo çalışan kesimde fakirligine fakirlik katiyo hepsi bu TAMAM

(15) (1)
16.05.2018 23:24:45 can

Her kuruşa düğüm üstüne düğüm atın...Ekonomik felaket diye önümüze koyulan gerçek... Aklın ve mantığın alması mümkün olmayan çizgilere ulaşacak...Değil Türkiye tarihinde...Dünya tarihinde eşi benzeri olmayan büyük felakete hazırlıklı olun...

(12) (0)
16.05.2018 23:23:55 42

Demokrasiye inanmayanlar bu iş sitti sene düzelmez...

(6) (0)
16.05.2018 23:20:49 Bunlar milleti iyice tanıdılar

Önümüze ne attılarsa yıllardır tavuk gibi yedik. Bunu da yeriz.

(13) (0)
16.05.2018 23:04:12 Hadi canım

Güneşte fazla dolaşmış herhalde. Bi şapka falan takaydı eyiydi.

(16) (0)
16.05.2018 22:57:55 gecbunlari

buna kadir bile inanmaz!

(10) (0)
16.05.2018 22:52:00 dobroskı

Tamam

(12) (0)
16.05.2018 22:35:57 HAYRETtin

16 yıldır düşmeyen Dolar,faiz, enflasyon,bitmeyen işsizlik, yoksulluk, yolsuzluk,düzelmeyen gelir adaletsizliği,göçmen istilası 25 Haziran sabahı sihirli değnekle düzelecek TAMAM bizde inandık...

(17) (0)
16.05.2018 22:35:28 ....

Avrupa da çalışanla neden akpartili olduklarını daha iyi anlıyorum... Maaşlarına orada aldıkları zam hariç %50 değer kattılar...Artık Türkiye tatile geldiklerinde nasıl kasıldıklarını izlersiniz

(15) (0)
16.05.2018 22:33:18 usta

Oyları bize vermez iseniz duzelmez diyor kısaca ama gelen iktidar ın vay haline olan yine bize olacak kısaca kazık daima vatandaşa.

(14) (0)
16.05.2018 22:32:45 idemir

sn. şimşek sen inanıyor musun dediğine? 16 senedir iktidarsınız ne istedinizde yapmadınız?

(14) (0)
16.05.2018 22:26:57 haymatlos

neden secimden sonra??????!!!!!!‘

(16) (0)
16.05.2018 22:24:11 sa

şu adamdan hiç mi hiç haz etmiyorum.

(11) (0)
16.05.2018 22:20:59 EMRE AYDIN

Peki seçimden öncr yapamadığınız şeyi seçimden sonra nasıl yapmayı düşünüyorsunuz sayın şimşek siz müneccimmisiniz

(16) (0)
16.05.2018 22:19:41 EMRE AYDIN

Tamam reisin hatırına sana inanıyoruz sayın şimşek ama seçimden sonra ekonomi normale dönmezse dolar 2 liraya inmezse verdiğiniz sözü yerine getirememiş olduğunuz için reis dahil hepiniz istifa edin gidin

(6) (3)
16.05.2018 22:03:54 Murat

Anlamazlar doğalgazını, elektriğini, sıcak suyunu evindeki beyaz eşyaların hepsini maç seyrettiği led TV sini alıp tüplü tv seyrederse ancak o zaman piyasalar iyi olur. Pazarda 50 tl lik alışveriş yapar her istediğini alır zıkkım hala para yok der. Para olmasa market bu kadar çeşit getirmez!

(0) (13)
16.05.2018 22:02:51 korkut abanoz

Dolar bir balondur kimse güvenmesin dolara.Amerika ne kadar çabalarsa çabalasın çok yakında dibi görecektir dolar.O zaman geldiğinde bizdeki dolara güvenen öküzler ağlayacaktır.

(0) (13)
16.05.2018 22:00:10 masallah kariz

ulan ne secimmis hep secimden sonra rahatliyoruz zaten simdi niye mudahele etmiyorsunuz dolara ve piyasalara

(12) (0)
16.05.2018 21:56:33 Sss

İslamın güncellemesi lazım diyen adamdan lider yaparsan olacağı yalan dolan fetöde güncellemeciydi

(8) (0)
16.05.2018 21:55:20 Kamuran Sögütcü

Seçimden önce yapamadığınız şeyleri seçimden sonra yapabiliyorsanıZ, bu sizin bizi uyuttuğunuz anlanmına geliyor. Her şartta bizler size destek veriyoruz. Ama her şartta sizler bizi ekonomik darlığa geçim sıkıntısının dibine sokuyorsunuz?

(10) (0)
16.05.2018 21:52:05 T.C.ANKARA/BALA'LI

ÇOK ŞÜKÜR HİÇ ŞÜPHEMİZ YOK HAMDOLSUN ALLAH DEVLETİMİZE ZEVAL VERMESİN GERİSİ TEFERRUAT

(0) (11)
16.05.2018 21:51:29 bekirbey

Tamam dolar dış güçlerin işi hadi inandık. arsa rantı da mı dış güçlerin işi 300 metre arsa 750 bin tl. yancilariniz köşe oldu be.

(7) (2)
16.05.2018 21:30:16 TEKBÏÏÏR

Allahinizdan bulun

(10) (0)
16.05.2018 21:29:44 TÜRKOĞLU

2002 den beri oy istiyorlar, oy verin ekonomi uçacak, oy verin terör bitecek oy verin itibarımız artacak dediler dediler dediler. Oy verdikçe düzelen sadece kendi ekonomileri oldu. Yazıklar olsun bu sefer oy moy yok kardeş başka kapıya artık!

(12) (0)
16.05.2018 21:29:35 kurwa

bize biraz daha yetki verinki iyice semsiye misali...

(10) (0)
16.05.2018 21:27:22 ali ak

Mehmet bakanım kendin inanıyormusun söylediğine ? Hayır döviz borçlanmayın, döviz kredisi olmasın diye yırtınıyorsun biliyorsun faiz aşağı döviz yukarı halk keriz 2.90 dan satın dendi şimdi 4.50 ye gidiyoruz biz layığız bunlara cahiliz işte

(7) (0)
16.05.2018 21:26:09 kurwa

bu adami gorunce beni bir gulme aliyor :)

(8) (1)
16.05.2018 21:25:25 musa

16 yıldır tek başına iktidarında yapamayan biri çıkıyor. bana yetki verin seçimden sonra düzelteceğım diyor... Buna inana var mı? Bunu gerçekten merak ediyorum...İnanan varsa lütfen bana ne kullandığını söylesin... Umut etmek yoktur. mucize yoktur. sadece gerçekler vardır...Bu işler inşallahla olmaz

(7) (0)
16.05.2018 21:24:58 xxx

yaaaaa oylemi

(3) (0)
16.05.2018 21:22:25 cüneyt

1 TL = 1 $ olmadığı müddetçe bu millet daha çok ağlar.

(5) (0)
16.05.2018 21:10:45 devam

E referandumda evet verin terör bitecek idam gelecek ekonomi uçacak dendi ? Kusura bakmayın bu seçim oy yok

(11) (0)
16.05.2018 21:07:48 serko

şu ekonomik durun bunların eseri ve bunlardan sonra gelecek iktidara da acıyorum.

(12) (1)
16.05.2018 21:06:24 jujuva

sayın bakan tüm yetki elinizde istediğiniz kanunu çıkarıyorsunuz neden seçime kadar bekliyorsunuz şimdi normale dondursenize ekonomimizi hem oylarınızda artar yaw herseyide benmi diyecem size kehkehkeh....

(11) (0)
16.05.2018 20:59:11 zargan

Petrolün varil fiyatı düşmesine rağmen benzin fiyatları neden aşağı çekilmiyor. Cevap: piyasada çok araba var araba sayısını azaltmak ve trafiği rahatlatmak için

(4) (0)
16.05.2018 20:56:35 ses

hala faızı dusurecem dıyor doları bol galıba doları 10 tl yapmadan rahar etmyecekler

(3) (0)
16.05.2018 20:42:23 Kandırılmaya son

Fetö, lobi, dış mırahlar’da kalmadıki suçu birilerine atasın.

(15) (0)
16.05.2018 20:39:08 Kandırılmaya son

Milletle dalga geçmeyi bırakın , tek adamlık sistem zaten iş başında 15 senedir yapamadığınızı seçimden sonramı yapacaksınız.

(13) (0)
16.05.2018 20:37:49 Hep aynı nakarat

Referandumdan sonra da aynısı olacaktı bari güveninizi yitirmeyin Şimdi ne eksik bakanım chp engel mi

(14) (0)
16.05.2018 20:34:08 Yapma bakanim

Marketler zincirinde ki et yenmiyor sırp.eti yerli et denesek ..tavuk eti sizin 30 tl lik etten iyi valla

(11) (0)
16.05.2018 20:19:18 sivaslı 58

Kesinlikle katılıyorum size ama gülmekten:)

(19) (0)
16.05.2018 20:18:41 vatandas

Boyle giderse secim iptal edilir bi bahane bulunup

(9) (0)
16.05.2018 20:16:35 Ahmet Cemenli

Bu aciklamnin manasi sudur: oylari gene bize verin. gerisini biz dusunuruz. On alti yildir cok dusunduk, simdi de bir yalan bulur soyleriz. sizleri de inandiririz.

(12) (0)
16.05.2018 20:05:35 borman

Almanlar ve amerikalilar elimizdeki bor madeni yuzunden turlu manevralalarla reisi indirmeye calisiyor ama bu emparyalist oyunu bozucaz. 5 dolarim vardi hepsini bozdurdum kapak olsun.

(3) (9)
16.05.2018 20:02:29 xxxx

Tamam

(7) (0)
16.05.2018 19:56:19 T A M A M VALLAHAHİ

DOĞRU DİYORSUN SİZ GİDİNCE İŞLER KESİN DÜZELECEK

(14) (1)
16.05.2018 19:39:56 TAMAM

T A M A M

(18) (0)
16.05.2018 19:30:19 HE HE

YAV HE HEEEEEEEEEEEEEE

(16) (0)
16.05.2018 19:28:47 bizde yedik

kardesim suan 4.5 ise secime kadar 5 olur sonra grri 4.5 mu olcak buna sukredin 5 ti 4.5 mu yaptik diceksiniz nrt olun secim sonrasi 3.5 olcak mi yoo sisisr sisir sonra 2 kurus indirim yaptirt siz bastayken gucunuz yokmu secime kadarda siz bastasiniz yazik ettiniz miletimize

(15) (1)
16.05.2018 19:28:38 Konyali

Tamam

(17) (0)
16.05.2018 19:28:09

Abi sizlere yıllarca oy verdim istikrar için dediniz verdim ama yeter artık yeter eğer ülkemizi seviyorsak artık sizden başka birileri yönetmeli sizlerde bunu anlayışla karşılayın lütfen

(15) (0)
16.05.2018 19:27:05 İnanan saftır

Başkanlıktan sonra ekonomi şahlanacaktı, demokrasi gelecekti, güçler ayrılığı olacaktı.Koalisyonlar devri bitecekti , istikrar olacaktı.hepsininde tam tersi oldu. Dahada kötüye gidiyor

(25) (1)
16.05.2018 19:24:45

Yav he he he he

(11) (1)
16.05.2018 19:24:42 fatsalı

On altı yıldır yaptıklarınız yapacaklarınızın teminatıdır bugüne kadar düzelmeyen neolacakta düzelecek bari onuda söyle

(10) (0)
16.05.2018 19:24:00

AhahahA

(4) (0)
16.05.2018 19:20:54 Hürgeneral

Yahuu he heee bizde inandık seçimden sonra benzin 12 tl dolar 10 tl mazot 11 tl not alın görün

(11) (0)
16.05.2018 19:19:13 Nedir bu

Nedendir bilmem bu heriften hiç hazetmedim. Ekonomiye dair çokça konuşmasını dinledim hiç aydınlatıcı açıklayıcı net sözleri yok.

(5) (1)
16.05.2018 19:13:45

Önceden dış müdahale yalanına sarılırdılar. Şimdide seçimden sonra düşecek yalanı'na sarılmışlar. 24 haziran seçimleri öncesi düşüremeyen 24 hazirandan sonra mı düşürecek. Erdoğan seçimlere dolar 4.50 deyken niye girsin düşüremiyorsunuz. Bari seçimleri bahane etmeyin.

(7) (0)
16.05.2018 19:13:03 !!!!!!

neden ya neden şuan hükümet zaten sizde..

(8) (0)
16.05.2018 19:12:33 ankara li

yaw he hee

(4) (0)
16.05.2018 19:07:58 vatandaş

Hangi seçimden sonra normale döndü sayın bakan siz akp miladınızı doldurdunuz güle güle

(9) (0)
16.05.2018 19:05:05 ss

Bu hafta sonu yapın o zaman seçimi, doların 5 olmasını mı bekliyosunuz... zaten her seçimden sonra düzeliyo herşey ne hikmetse...

(8) (0)
16.05.2018 19:03:38 Özdemir

Ekonomide sıkıntı yok sorun yok diye diye durdunuz şimdi kalkmış seçimden sonra duzelecek diyosunuz her hafta ekonomi iyiye gidiyordu şimdi ne oldu bırakın bu bos lafları ya adam gibi yönetin yada yönetecek olana bırakın görevi.

(6) (1)
16.05.2018 19:03:28 Muhalefet

Neden simdi degil peki ulke su an sizin isgaliniz altinda ne isterseniz yapiyorsunuz muhaliflere edilen hakaretler iftiralar herseyi chp'nin uzerine atmalar 16 senedir ulke arap isgalinde ! Turkler gelecek zulum bitecek heryer suriyeli doldu insanlar artik kanmiyor

(5) (0)
16.05.2018 19:00:14 Müjdat Çap

Kümi kandirıyosunuz sürekli gelip gecici edici yapıcı birakın alla askına

(5) (0)
16.05.2018 18:58:42 stk

Neden seçimden sonra madem düzelecek seçimden önce düzeltin düzeltin ki oyunuz artsın. Bu numaraları yiyenler var ama artık çoğunluk yemiyor. Elinden geleninin en iyi göstermek zorundasınız. Seçime bağlı falan geçin bu ayakları

(4) (0)
16.05.2018 18:56:02 Aydın

He seçime kadar firmalar şirketler batsın insanlar işsiz kalsın ondan sonra bakarız diyorsunuz yazıktır günahtır ya işçiyede patronada vatandaşada

(3) (0)
16.05.2018 18:51:49 abrek55

bu adami sevmuyorum hic

(4) (1)
16.05.2018 18:48:13 İsa

İlla bize oy vereceksiniz diyorsunuz ve bunu övünerek da heryerde söylüyorsunuz.... Neden şimdi düşmüyor neden akaryakıt zam üstüne zam yiyor. Neden bu ülkenin insanı hep fakirleşiyor.... Doları olan yaşadı eurosu olan yaşadı altını olan yaşadı... Biz gibi gariban da dahada çöktü.... İnat değil mi k

(7) (0)
16.05.2018 18:44:33 fakfuk fon

Tamam oldu ara beni

(5) (0)
16.05.2018 18:38:46 murtaza

Madem oyle niye bekliyorsunuz o zamana kadar da normal olarak dolar 5 olur

(11) (0)
16.05.2018 18:37:00 casy

Çok yazık Nasıl olcakmış Her zaman olduğu gibi dolar düşecek dedikçe çıkıyor Millette bıktı yalandan

(8) (1)
16.05.2018 18:33:42 Ali

Herşey normale döneceğini bende inanıyorum. Şerr odaklarının oyunu Türkiyenin Seçime gitmesine kadardır. Türk Millet Akpyi zirveye taşıdımı iş bitmişdir demektir.

(1) (13)
16.05.2018 18:30:43 at gozlugu

ya hala yok oyun oynuyorlar yok dis gucler. yav 2008de teget gecerken dis guc yok, dolar duserken dis guc yok ama satacak bir sey kalmayinca dis gucler.

(11) (1)
16.05.2018 18:20:28 kara

niye simdi degil size inan da suc sizde degil vatandaşla resen alay geciyorlar

(17) (0)
16.05.2018 18:20:09 bjk

Bence vekil maaşları öğretmen maaşları ile aynı olmalı bak ozaman ülkede kaos oluyormu

(13) (0)
16.05.2018 18:18:31 ....

bugün ki hükümetin başta kalması demek istikrarın devam etmesi demektir seçimden sonra rahat bir nefes alma durumu mümkündür

(3) (25)
16.05.2018 18:18:03 ahmet ars

Giderseniz inşallah piyasa rahatlar

(17) (1)
16.05.2018 18:14:04 Aaa

Siz anca size koru korune bagli olanlari kandirirsiniz

(9) (2)
16.05.2018 18:11:01 toprak eymen

Bencede bilerek yapılan bi iş hükümet dışarı

(4) (0)
16.05.2018 18:08:23 alp

Reis bu adamlardan kurtulmalı acilen

(4) (0)
16.05.2018 18:07:22 fazıl eren

Hayırlısı

(1) (0)
16.05.2018 18:05:05 ahmed

YAV HE HE ! AMERİKA YAPIYOR İSRAİL YAPIYOR OZAMAN 550 İLAH(VEKİL) NE İŞ YAPIYOR !! HARAM OLSUN MAAŞLARINIZ!!

(14) (2)
16.05.2018 18:04:06 yukselir inmez

dolar yukseldi mi dusmiyor daha. egilim hep artmasi yonunde. secimden sonra da dusmeyecek yani. bu bakani da sindirdiler, normalde izlenen politikalara karsiydi.

(3) (0)
16.05.2018 17:56:37 sülo

arkadaş sanki iktidar şuan bunlar değil :)

(16) (2)
16.05.2018 17:53:27 kemal vatansever

Bunu bilerek yapıyorlar tayyip giderse dolar 5 6 bin olur havası vermeye çalışıyorlar

(12) (2)
16.05.2018 17:50:41 jack sparrow

Ozaman kdybetseniz de sorun yok nasılsa düzelicek diyorsun şimdi düzelmeyen şey seçimden sonra kim gelirse düzelir heralde

(12) (0)
16.05.2018 17:48:00

benzine hergun zam geliyor hergun herseye zam geliyor zengin zengin oluyor millet karin tokluguna calisip ay sonunu borclan kapatiyor

(14) (0)
16.05.2018 17:47:23 Bozok

Toplumdan ne kadar uzaklat sayın bakan 31 tl et bulsun alalım

(6) (0)
16.05.2018 17:44:15 Sogut

Muharrem inceye güveniyorlar, seçimden sonra düzeltecek inşallah.

(18) (0)
16.05.2018 17:44:13 Turgut

Askere 400lira diye seçim öncesi ayar sonuç 198 lira. Her yıl memura verilen zammı lütuf gibi sun. Salak yerine koyun insanları.

(10) (0)
16.05.2018 17:43:38 Gezgin

Tek ümidimiz zaten seçim sonrası

(6) (0)
16.05.2018 17:42:06

para nekadar cok deger kaybetti 2 el 99 model arackara bile 30 bin tl istiyorlar ulkenin ekonomisini bitirdiniz alim gucu zorlasti bankalar milleti avucunun icine aldi tepeci ekonomi hakimet kurmus

(10) (1)
16.05.2018 17:40:40 Turgut

Oy vermesseniz herşey kötüye gider mesajı

(17) (1)
16.05.2018 17:40:29 Adalet Olmayan yerde

Kimse yatırım yapmaz . Adam korkar Malına Mülküne el konulacak diye

(3) (0)
16.05.2018 17:38:56 zemya

o koltuklarda siz oturduğunuz sürece piyasa değil hiç bir şey normale dönmez.ben artık budan eminim..7 haziranda tek başımıza iktidar olamadık istikrar olmaz dediniz ve 1 kasım seçimlerinden sonra başımıza gelmeyen kalmadı..allah bizi sizin iktidarınızdan kurtarsın.amin

(15) (3)
16.05.2018 17:38:45

ola hani trafo ola hani kablo.ola hani dolar ola hani ekonomi ola hani nerde dusus ola hani buyumustuk ola hani nerde

(9) (0)
16.05.2018 17:34:13 Degisim

Bunlari anlatacagina nasil düsüreceksin onlari anlat. Referandumda Terör bitecek, Dolar düsecek, Ekonomi sahlanacak dediniz, ciftcinin mazotu düsecek dediniz. Aksine hepsi dahada artti. Yok canim benim degisim sart oldu. Burada mesele Erdogan degil Vatan. Ikisi birarada yürümüyorsa birinden vaz gece

(12) (0)
16.05.2018 17:34:06 Vatandaş

Seçimden sonra piyasalar rahatlıyacak onun farkındayız ama bazı şeylere artık anlama veremiyoruz neden benzine bir hafta önce indirim yapıp sonraki hafta iki katı arttırıyosunuz ve bunu da tepki gördüğünüz için hakltan saklıyosunuz insanlar pompada öğreniyor. Kısacası insanı aptal yerine koyuyosunuz

(11) (0)
16.05.2018 17:30:40 adanalı

Sezon tam açılmış çifçi tarlaya turist denize girecek esnafın tam çalışma vakti siz seçim çıkardınız zaten başta değilmiydiniz daha nere çıkacaksınız tüm piyasayı perişan ettiniz hakkımızı helal etmiyoruz

(13) (0)
16.05.2018 17:30:21 Siz konusdukca

Ben dolar satin aliyorum. Cünkü ne derseniz hep tersi cikti

(19) (1)
16.05.2018 17:29:30 VATAN SEVER

BİR CHP Lİ OLARAK SEÇİMLERDE HDP YE OY VERECEGİM NEDENİMİ HDP BARAJİ GEÇEMEZSE 80 MİLLETVEKİLİ AKP YE YAZILACAK VE TEK BAŞINA İKTİDAR OLACAK BU YUZDEN CHP Lİ OLARAK HDP YE OY VERECEGİM HEPSİ BU KADAR BASİT

(3) (11)
16.05.2018 17:26:30 hacegan

Niye seçimden sonra sihirli bir değnek mi değecek piyasalara sizlere yıllarca nasıl oy vermişim ona yanıyorum

(13) (0)
16.05.2018 17:25:35 Hry

Doların bu yükselişini kabul etmiyorum !!!

(9) (0)
16.05.2018 17:25:33 Hamdi

yav heee heeee her şey süfer olacak tabi.

(9) (0)
16.05.2018 17:24:32 hüseyin demirbağ

dolar çıktıkça kim mutlu oluyor kimin işine yarıyorsa tezgahın bir parçasıda onlardır

(7) (0)
16.05.2018 17:24:30 Thetorakus Stephanus

Bir an önce dolar 10 lira olsun. Türkiyeye tatile gidecem

(9) (0)
16.05.2018 17:22:58 misafir

Sırf oy almak için her seçimden önce,seçimden sonra piyasalar normalleşecek dediniz.milleti keriz aptal durumuna koyduğunuz yeter

(8) (0)
16.05.2018 17:21:58 türk

ohalden bu yanadır dolar dur durak bilmedi

(8) (0)
16.05.2018 17:20:35 misafir

Ak partiden başka partiye oy vermedim ama bu seçimde asla asla asla resmen alay ediyorsunuz milletle

(21) (1)
16.05.2018 17:20:21 murat

kaç kuruş normalleşecek

(11) (0)
16.05.2018 17:18:15 burak

Şaka mısın ya. Ne olacak 4 liraya mı düşecek dolar? Aman ne normal ne normal

(13) (0)
16.05.2018 17:18:01 Secimden Sonrada

"Ben yaptim oldu" politiksani devam edecekler. Halkin vergilerini har vurup harman savuracaklar. AKP secimleri ne yapip edip kazanacak. Cünkü mecbur kazanmaya.

(8) (0)
16.05.2018 17:16:59 muşlu

Ülküler arası savaş var siz neyi bekliyorsunuz tabikide dular yükselecek piyasalar etkilenecek hükümette elinden geleni yapıyor bunada şükür

(1) (12)
16.05.2018 17:15:17 ahmet dertli

hehe 1 tl olacak dolar

(10) (0)
16.05.2018 17:15:11 Fuat Eyibil

Buna bence kadir inanır:)))

(11) (0)
16.05.2018 17:12:19 vatandas

evet secimden sonra biraz dusup, 5 yillik iktidar suresince 9 liraya cikacak

(12) (2)
16.05.2018 17:11:51 bilmem

tamamda ne alakası var. şimdi normale dönsün. nasıl piyasaymış bu. altın olmuş 305 TL nasıl düşecek. seçime kadar 310 .

(12) (0)
16.05.2018 17:10:10 asdfg

yapma yaaaa

(8) (1)
16.05.2018 17:09:50 az kaldı türkiye

aynı şeyi referandumda da söylediler değişen bişey yok daha da kötüye gidiyo herşey

(19) (0)
16.05.2018 17:07:49 ilker

Şu akpli bakanların, milletvekillerin konuşmasını dinleyince, sanki karşılarında 4 yaşında çocuk var ve onunla konuşrmuş gibi konuşuyorlar. Akıllı durursan şeker verecem

(20) (1)
16.05.2018 17:07:37 Darphaneye Söyleyin

Günlerce Dolar bassınlar .

(5) (0)
16.05.2018 17:02:48 Koparıcı

önce oy bir gün öleceğiz bu kadar fakirin emegi yaşlının hakkını heba edenler neden olanlar allah merhamet etmesin insallah

(1) (0)
16.05.2018 17:01:35 Bizlere Müstahak

Suriyelilere verilen 35 Milyar Dolar , Türk Halkindan yeni yeni cikmaya basladi

(22) (0)
16.05.2018 17:01:28 erkan

16 seneden beri ülkeyi yönetenler başkalarımıydı hepiniz zengin oldunuz ülkeyi batırdınız yazıklar olsun

(18) (0)
16.05.2018 17:01:07 yazık be

Hala konuşabiliyosunuz bu rakamlar karşısında piyasayı ne hale getirdiniz bunu nasıl başardınız yazık be

(12) (0)
16.05.2018 16:59:08 refah

24 hazirandan sonra kim gelirse gelsin gemi batmak üzere nasıl kurtaraçak bilmem.Belkide battı haberimiz yok.

(14) (0)
16.05.2018 16:57:53 Esasinda Cözüm Kolay

Darphaneye söyleyin daha fazla Para bassinlar. Bu paralarla bilmem kac trilyon dolar olan borcumuzu kapatalim

(4) (3)
16.05.2018 16:57:31 rizeli kaptan

Dahili ve harici şer güçler seçime kadar ekonomik göstergelerin bozulması için ellerinden geleni yapacaklar.Seçimde Reisin zaferiyle boylarının ölçüsünü yeniden alınca tekrar yalakalığa başlayacaklar ve böylelikle ekonomi de yeniden pozitif yönde ivme yakalayacak.

(1) (11)
16.05.2018 16:56:48 SHERİF

Bırak bu işleri sayın bakan Reis mi yapacak herşeyi be kaç senedir bakansın ne faydan oldu millete boş konuşma

(12) (0)
16.05.2018 16:53:44 çamur fb

bu kadar yater TAMAM dır.

(19) (1)
16.05.2018 16:53:41 Akp li

Yol yapti , Köprü yapti . Daha ne istiyorsunuz

(12) (3)
16.05.2018 16:53:24 Ferudun

Demebe secimden önçe niye olmuyor secimden sonra dolarmı basacaksınız sayın bakan halkın artık paş

(10) (1)
16.05.2018 16:52:37 Gecekondu 1910

Hep seçimden sonra Neden Çünkü

(10) (0)
16.05.2018 16:52:32 Kibar FEYZO

Ağam,eğlenir bizimle..!!

(10) (0)
16.05.2018 16:52:00 Met

Reis doları seçimden önce düşürmen gerek. Bence sen başarırsın.Hem OHAL deyiz tedbirler KHK ile alınabilir. Avm lerin doluluğuna bakmayın yeme içme dışında kimse bir şeye para harcamıyor.yoksa seçimden önce bu yükseliş hayra alamet değil. Seçim zor geçecek gibi.

(6) (1)
16.05.2018 16:49:31 BURAK

Hangi normale dönecek ? dolar ve enflasyon yıllardır normal şekilde hep artıyor zaten, sen bir aradan çekilsen çok iyi olacak da ....

(10) (0)
16.05.2018 16:49:25 DEVAM DEVAM

Her seçim de aynı oyunlar oynanıyor Türkiye üzerinde . Millet uyandı . Aldırmıyoruz artık . Ak parti ile Türkiye uçacak inşaallah

(3) (9)
16.05.2018 16:46:55 babanınoğlu

seçimler öncesi normaldi sanki

(12) (0)
16.05.2018 16:46:30 FETHIYELI

Daha once normalmiydi

(14) (0)
16.05.2018 16:45:22 DLR

NORMAL DEDİĞİNİZ NEDİR. DOLAR KAÇA ÇIKAK ALALIMMI.

(7) (0)
16.05.2018 16:43:03 mesohorlu

Sadece seçimden seçime hesap sorabiliriz. Ve bu hesap sorulacak merak etmeyin.

(20) (0)
16.05.2018 16:42:01 Süleyman Çakır

Ülkeyi muhalefet yönetmiyor akparti yönetiyor bir bedel ödencekse siz ödersiniz sandıkta

(22) (0)
16.05.2018 16:41:22 selami

secimden sonra sen olmayacaksin

(15) (1)
16.05.2018 16:40:54 Suriyelilere verdiginiz

35 milyar Dolari hala unutamiyorum . 200 tane F-16 üretirdik bu parayla. Yüzbinlerce insanimiza iş ,aş olurdu.

(13) (1)
16.05.2018 16:39:56 fikret saçıcı

Dönmese ne olur

(1) (0)
16.05.2018 16:39:16 SUDENUR

16 yıldır yıldır düşmeyen faiz-döviz,düzelmeyen piyasalar, gelir adaletsizliği, bitmeyen işsizlik yolsuzluk, yoksulluk 25 Haziran sabahı sihirli değnekle düzelecek TAMAM bizde inandık...

(16) (1)
16.05.2018 16:37:36 dollar

hadi ekran başına Nihat Hatipoğlu 1 milyon tl alıp 1600 tl ye şükretmeyi öğretecek

(16) (1)
16.05.2018 16:37:09 tarık

dolar 5 hatta 6 olsa da istediğin kadar zammı geçirsen de nasıl olsa millet keriz olmuş ne desen inanıp oy veriyor

(14) (1)
16.05.2018 16:36:38 dollar

yiğit bulut tan açıklama bekliyoruz O herşeyi çözer uzman ekonomist.adamın jölesi bile asgari ücretten pahalıdır

(11) (0)
16.05.2018 16:36:21 mehmet

Artık rahatlatın piyasayaları insanlar çok tedirgin nefes alamlyoruz

(8) (0)
16.05.2018 16:35:57 bbizimkiker

he he secimden sonra.. suriyelilere bayildiginiz paralar yuzunden bu halde. bu sekilde secime girerseniz benden oy yok. yerli paraya yatirim yaptik batirdiniz

(12) (0)
16.05.2018 16:35:55 signal

Evet geçen referandum seçimindede şehit gelmeyecek demiştin. Siz gidince herşey düzelecek

(10) (0)
16.05.2018 16:35:33 dollar

seneler önce 2018 de 1 dolar 1 tl olacak dediğinizi çok net hatırlıyorum..ama 1 dolar 4.5 tl yetmez ama evet mi dedi birisi..

(10) (0)
16.05.2018 16:32:10 dollar

nasıl düşecek mercedeslere ödediğiniz çerez paralarıylamı

(12) (0)
16.05.2018 16:31:35 İhsan Barutoğlu

ŞU OHALİ KALDIRIN KARDEŞİM KUR BU YÜZDEN ARTIYOR SÜREKLİ OHALDEN DOLAYİ SİCAK PARA GİRMİYOR YATİRİMCİ TEDİRGİN!

(7) (2)
16.05.2018 16:30:55 55 Samsun 55

Seçimden sonra değil en az 15 sene kendine gelemez Türkiye

(14) (1)
16.05.2018 16:30:07 yağmur

Bu akp zengin partisi fakir fukarayı görmüyor, zenginlerde bunlara oy vermezken, gariban fakir insanlardan oy alıyorlar anlamak mümkün değil

(18) (2)
16.05.2018 16:29:28 Akıl

Niye seçimlerden önce olmuyor?ha ben söyliö kızular oy versin seçimlerden sonra kim hesap soracak tabiki hiç kimse patişahım çok yaşa dersın kim konuşablir!!!!

(12) (0)
16.05.2018 16:29:09 AKP Sayesinde

Yoksullugun ve Yolsuzlugun tavan yaptigi bir Ülke olduk. Avrupa bizi Kiskaniyi

(11) (0)
16.05.2018 16:27:17 KIPÇAKLAR

Allahtan korkun taşerona kadro dediniz vermediniz ve daha maaş alamadık

(6) (0)
16.05.2018 16:22:09 mehmet kaya

#TAMAM

(17) (2)
16.05.2018 16:22:01 TENEKECİ

ALAYINIZIN ARKASINA TENEKE BAĞLAYIP SOKAK SOKAK GEZDİRECEK BU MİLLET SİZİ.

(16) (0)
16.05.2018 16:21:41 SUDENUR

16 yıldır yıldır düşeyen faiz-döviz,düzelmeyen piyasalar, düzelmeyen gelir adaletsizliği,işsizlik yoksuzluk, yoksulluk 25 Haziran sabshı sihirli değnekle düzelecek TAMAM bizde inandık...

(18) (4)
16.05.2018 16:21:29 2017 de Almanyada

Bütce 16 Milyar Euro fazla cikti ( Dikkat edin Euro ) .Bunu Halka nasil dagitiriz diye komisyon kurdular. Halkini düsünmek diye ben buna derim . Milletvekilleri Meclise bisikletle gidiyor.

(3) (2)
16.05.2018 16:19:12 DoğruYorum

İngiliz Mehmet'in yönettiği ekonomi ancak bu kadar oluuor.

(10) (1)
16.05.2018 16:18:37 DoğruYorum

Seçimden önce niye piyasalar normale dönmüyor?

(9) (2)
16.05.2018 16:17:06 abidi gubidican

Sayın bakan eksik bilgi vermiş seçimden sonra biz kazanırsak demek istemiş

(8) (1)
16.05.2018 16:14:28 vatandas

yavv he he oyle diye diye 2.50 lerden geldi €simdi 5 LT ustunde

(11) (2)
16.05.2018 16:13:59 Refarandumdan Sonra

Dolar 2 Lira olacakti . 2 misli oldu . Her söylediklerinin " Tersi " oluyor

(10) (3)
16.05.2018 16:13:56 Karabekir

Birde açık tehdit ediliyoruz artık .. Bize oy vermesseniz bak karışmam ha diyor resmen..

(17) (4)
16.05.2018 16:10:04 Malesef

Benim bir çok akp li arkadaşım , yıllardır ciddi taraftardılar kendileri. Bu seçimde bariz olarak vermicekler ekonomiden ötürü. Ekonomik güveni kaybettiler son 3 yıldır.

(18) (6)
16.05.2018 16:07:57 Nostradamus

Halkin anca Yüzde 30 u bunlara Oy verir . Ama onlar yine yüzde 51 le Kazanacak.

(15) (2)
16.05.2018 16:07:40 ben

tek care petrolun dolarla SATILMAMASI. her ülke petrol almak zorunda, haliyle dünya dolar aliyor ve dolar degerleniyor. petrol satan ülkenin parasiyla ödense dolar tepetaklak gider. arap krallarini bilmem ne etmeli. ümmetin hainleri.

(5) (1)
16.05.2018 16:05:38 2323

giren girdi zaten

(10) (1)
16.05.2018 16:04:47 46FB46

İnce ye oyum akp li olarak beğenmeyen otursun üzerine de

(23) (4)
16.05.2018 16:04:24 red kit

yalan rüzgarı.bu değilmiydi chp kaynak bulsun chp ye oy veririm diyen.onun bulamadığı kaynağı sen nerden buldun şimşek efendi.hayatınız yalan dolan talan

(16) (2)
16.05.2018 16:03:57 Bldoy

neden Seçimden sonra OHAL var kanun hükmünde kararnameleri ile istediğinizi yapamıyor musunuz ülkeyi batırdınız kabul edin bu Mehmet Şimşek son model Mercedes arabaları için Çerez parası diyordu unutma millet

(17) (1)
16.05.2018 16:03:28 Hele bi Secilelimde

Secimden sonra biz bunlari sakinlestirmesini biliriz. Biraz Bulgur biraz Makarna biraz Kömür . Belli bi müddet susarlar

(8) (0)
16.05.2018 15:59:53 vatandaş

Valla ben hiç inanmıyorum, hemde HİÇ...!!

(7) (1)
16.05.2018 15:59:45 ekonomi 16 yıldır sizde

16 yılda sonuç hüsran ! Keşke 10 yıl öncesind gidebilsek ! Sizin yatınız villanız arsanız herşeyiniz var ama biz battık !!

(9) (1)
16.05.2018 15:58:56 Eurocu

Yuksel euro turkiye iyi tatil yapalim

(7) (0)
16.05.2018 15:58:44 abdullah

Seçimden sonra ne kadar düşe bilir alay etmeyin artık ya 50 kr düşcek deyin oyun sizin

(6) (0)
16.05.2018 15:58:37 Avrupa Bizi Kiskaniyi

Etin kilosu 45 Lira . Kendi ürettigimiz Domates bile bu gün Marketlerde 6 Liraya satiliyordu. Ayni domatesi Rusyaya kilosu 55 kurusa satiyoruz.

(9) (0)
16.05.2018 15:58:09 Soru

Memleket iyi yonetiliyorsa niye secime gidiyoruz yok yonetilmiyorsa niye ayni kisileri seciyoruz

(14) (2)
16.05.2018 15:57:03 akıl

seçimden sonra yeaahh.

(7) (0)
16.05.2018 15:55:31 Devletin mali Deniz

Soydunuz sogana cevirdiniz. Satacak birseyde kalmadi. Kendinize ha bire Limuzin satin alin.

(10) (2)
16.05.2018 15:55:06 tırıvırı

Kayıtlı resminle anca öyle der danışmanların

(6) (0)
16.05.2018 15:54:27 tırıvırı

İçinde normal yazacak ama başında a olacak yani ne sedilerse hep ters oldu Btanesi vardı dolar 1 lira olacak diye hiç sesi çıkmıyor

(3) (0)
16.05.2018 15:53:29 yagmur

Bu akp vekillerine asla ay vermeyin insanların alın teri çalındı olan yine dar geçimliye oldu 1600 lirada gitti elinden

(10) (0)
16.05.2018 15:52:55 FETOCU degilim

Güzel Ülkemi cok kötü günler bekliyor. Zenginler , Mütahitler paralari yükledi kaciyor .

(10) (2)
16.05.2018 15:52:27 CENGO

SMD NIE DUZELMIYO SAHTEKARLAR ORDUSU

(9) (0)
16.05.2018 15:52:25 batuhanttli

Artık T A M A M

(12) (2)
16.05.2018 15:52:16 ..

komedi filmi izler gibi kahkaha attım;) ;)

(10) (0)
16.05.2018 15:52:05 batuhanttli

Şu an da yapabilirsiniz hani iktidardasınız ya

(8) (0)
16.05.2018 15:50:49 MOLLA

AK PARTİNİN İKTİDARININ İLK YILLARI,GENE ZOR ŞARTLAR VARDI AMA BİLİYORUM DÖVİZLE EV ALAN BİR ARKADAŞ ,HEP DUA EDİYORDU. DÖVİZDE PEK OYNAMA YOKTU. ŞİMDİ 7 DÜVEL İÇ VE DIŞ GÜÇLERE DE BAĞLAMAYALIM İŞİ.

(6) (1)
16.05.2018 15:50:20 efe

elden ayaktan ciktiniz

(5) (0)
16.05.2018 15:49:40 GERÎzekali

EWET INSALLAH GIDECEKSINIZ VE DUSECEK

(14) (1)
16.05.2018 15:48:54 Uğur

Bugün 1 nisan mı ya

(9) (0)
16.05.2018 15:48:36 Secimden Sonrada

Baska Bahaneler uyduracaklar. Yok dis gücler , Feto falan. Sanki Ülkedeki Fabrikalari , Limanlari kendileri satmadi.

(12) (2)
16.05.2018 15:46:32 mustafa baş

soyan soyuyor,götüren götürüyor..seçimden sonra herşey düzelecekse,gidiyorsunuz demektir..yok gitmiyorsanız,niye seçim sonrası..

(8) (1)
16.05.2018 15:45:33

Piyasamı kaldı dayanack güç mü kaldı kimse ödeme yapmıyor bizde tıkandık ben batıyorum secim diyorlar olmaz olsun koltuk kavganız

(11) (3)
16.05.2018 15:44:26 adem

eyt icin cozum yoksa oyda yok size

(5) (1)
16.05.2018 15:43:54 Muzo

Oldu.

(4) (1)
16.05.2018 15:43:28 46FB46

Tamam tamam

(6) (2)
16.05.2018 15:41:22 shshsj

Senimden sonrayi niye bekliuorsunuz ki ??? Duzeltmek icin secim sonrasini neden bekliyorsunuz sayin bakanim??? Dolar uretimle duser uretim yapacaksiniz fabrikalar acilip uretim yapilacak elinizdeki fabrikalari satarak gunu kurtaririz sadece

(11) (1)
16.05.2018 15:41:01 KOBRA 74

Nolacak seçimden sonra paradan sıfır mı atacaksınız da normale dönecek 40 günde bu gavur paraları üsküdarı geçer o zaman da başka bir bahane uydurursunuz

(8) (1)
16.05.2018 15:40:25 #DEVAMM SONUNA KADAR #DEVAM

#DEVAMM SONUNA KADAR #DEVAM

(5) (20)
16.05.2018 15:40:03 emrah

halkın canı yanıyor.. ciddi önlemler alınmalı..

(7) (1)
16.05.2018 15:39:57 Tttttııırrrtt

24 hazirandan sonra . Beki Zeki Müren de bizi görecekmi??

(9) (1)
16.05.2018 15:38:13 OĞUZHAN KARAHANLI-İZMİR

KENARDA DOLARI OLMAYANLARIN HALİNDEN SİZ ANLAMAZSINIZ. AK BURJUVALAR ..EKONOMİYİ PERİŞAN ETTİNİZ .

(13) (1)
16.05.2018 15:36:18 adsizlar

Hahahaha

(6) (2)
16.05.2018 15:35:22 mahvettiniz memleketi

hadi ordannnn hadi ordannnn

(9) (2)
16.05.2018 15:34:40 ibrahim

Yav he he

(6) (1)
16.05.2018 15:34:06 al sana karakan

bir çok işyeri iflas edecektir. benden söylemesi...

(11) (1)
16.05.2018 15:33:54 Kaybetme Korkusu

demekki bilerek kendileri yapıyor bu maniplasyonu.daha önceden olduğu gibi millete korku pompalayıp akp giderse istikrar bozulur algısı yaratıp oyları artırmaya çalışacaklar.seçimden sonra düzelir demek ne demek?ne anlama geliyor? bunlardan herşeyi bekleyin.Türk siyasi tarihi böylelerini hiç görmedi

(16) (1)
16.05.2018 15:33:38 caner

lpg ye hergün zam yapılıyo. bu gidişle benzinle aynı rakam olacak. bir dur diyen yok mu. baktılar tüplü araç çoğunlukta sürekli zam yapıyolar. yazık bu millete ya. neye istinaden zam yapıyorsun o da belli değil. hani petrol artar şu artar bu artar da yok öyle birşey. kafadan yapıyo bunlar.

(8) (1)
16.05.2018 15:33:28

Oylar muharem. Inceye 16 sene verdik keriz gibi

(16) (3)
16.05.2018 15:32:16 bro

yaw hehe 1 dolar 1 tl olacak demi????

(11) (1)
16.05.2018 15:30:04 yusuf

o zaman tamam

(11) (2)
16.05.2018 15:29:09 Bilal

Yahu dolar artmıyor turk parası değer kaybediyor yoksa mesele dolar değil bütün paralar türk parası karşısında değer kazanıyor. ekonomi kaydırakta kayıyor gibi kaymakta maalesef çok yakında toslayacak duvara.

(12) (2)
16.05.2018 15:28:25 Ayyıldız38

Hayırdır niye seçimlerden sonra şimdi iktidarda başka birilerimi varki

(13) (2)
16.05.2018 15:26:34 refik

yersen

(8) (1)
16.05.2018 15:25:50 Bilal

Normal dediği dolar 5 olacak.

(11) (1)
16.05.2018 15:25:38 MOLLA

ÖLME EŞEĞİM ÖLME....

(8) (1)
16.05.2018 15:24:59 aktroll dili ve edebiyatı

bu kriz değil taam mı? kriz böyle olmaz taam mı? bu en iyi ihtimalle regresyon taam mı? abd'nin de dış borcu 400milyar dolar taam mı? kriz olsa nasıl köprü yapacağız taam mı? avmler insanlarla dolu taam mı? doların artışı hükümsüz taam mı?

(16) (1)
16.05.2018 15:23:50 zaza

simdi engelleyen ne menfaatciler

(11) (1)
16.05.2018 15:23:47 milliyetçi

3,5 olduğundada geçici demiştin 4 olduğundada geçici demiştin hala aynı kafa Birşeyler yapın dolar artınca Trumpın suratındaki o gıcık gülümseme geliyor aklıma sinirleniyorum.

(10) (1)
16.05.2018 15:23:13 tolga tasar

yani saka gibi bir aciklama neden secimi bekliyorsunuz sayin bakan insanlari aldatiyorsunuz yoksa siz sadece bakanmisiniz

(8) (1)
16.05.2018 15:23:00 dolap

o zaman olmayan dolarlarımı hemmen satayım.

(3) (1)
16.05.2018 15:22:30 vatandaş

nediy yav bu

(2) (0)
16.05.2018 15:22:24 hasan

Yerli uçak gemimiz ve uzay gemilerimiz yüzünden masraf artıyor ve dolar yükseliyor. 1 seneye kalmaz dolar 1 Tl. Bekleyip görün, süper güç Türkiye geliyor

(8) (3)
16.05.2018 15:22:19 AYEŞ

ALLAH AŞKINA BİR SANİYELİĞİNE DAHİ İNAN OLDUMU ????ŞU GEÇSİN ŞÖYLE OLACAK BU GEÇSİN UÇACAĞIZ.BİLMEM NE HANİ TAMAM İKNA ETMEK İÇİN BİRŞEYLER SÖYLENİRDE YANİ BU MU SÖYLENİR.BAŞKA BİR KELİME BULMALILAR.

(10) (0)
16.05.2018 15:21:12 Yaw he he

Bu adam ekonomi bakanı olduğundan beri ekonomi dahada kötüleşiyor. Ancak böyle çıkıp gaz almaya çalışıyor. İşin tuhaf tarafı ekonomi düzelecek inanıyorum dedikçe dahada kötüleşiyor.

(11) (0)
16.05.2018 15:21:07 AKPSAVAR

DEDİKLERİNİN TAM TERSİ OLUR BÖYLE GELDİLER BÖYLE GİDECEKLER

(11) (2)
16.05.2018 15:20:00 Hani nerde?

secimden sonra normle dönecek diye nerede demiş? Umuyorum demiş er yada geç =)

(5) (0)
16.05.2018 15:19:43 1453

Seçimden sonra dolar hızla 3.50 ye bir süre sonra da 3 liraya inecek. Elinizde varsa satın...

(4) (8)
16.05.2018 15:18:20 emmi

euro ve doların yükselişini durdurmak çok zor hangi hükümet gelirse gelsin imkansız hayal edilen rakama gelinmesi.ufak tefek düşüşlerede aldanmayın. Ülkede döviz alış verişini durdurun ki euro ve dolar diye bir kaygımız olmasın.

(1) (1)
16.05.2018 15:17:54 faryyk

24 hazirandan sonra piyasalar normale donecegini bildigimiz icin reise oy viriyoz...

(0) (16)
16.05.2018 15:17:49 demir d

Anlayın artık.Üretmediğin için her şeyi ithal ediyorsun.İthal mal dolar demektir.Doları sürekli TL ile değiştirmek zorunda kaldığın için doların baremini elinde tutamıyorsun sürekli artıyor.İthal malın vergisini de ara bedel olarak vatandaşa faiz olarak ödetiyorsun.Acil üretim politikası lazım..

(8) (0)
16.05.2018 15:17:29 koçero

yorumların çoğu boş... türkiye tarihi böyle başarılı kişilikli hükümet görmedi.

(3) (19)
16.05.2018 15:17:23 irfan yılmaz

acele edin dayanacak gücümüz kaşmadı!!!

(5) (0)
16.05.2018 15:16:47 önder er

Niye çünkü yine Reis kazanacak %63 le faiz devir aldı şimdi %17 ölümüne REİS

(2) (13)
16.05.2018 15:16:43 46FB46

Buna Kadir İnanır anca

(9) (1)
16.05.2018 15:16:09 sss

oyum tayyip erdoğana ama millet vekili olarak kesinlikle mhp verilmeli

(0) (9)
16.05.2018 15:15:45 zafer yakın

iktidar değişince ekonominin düzelmesi normal tabi. şaşırmadık.

(4) (2)
16.05.2018 15:15:11 FDSFGD

16 NİSAN REFERANDUMDA EVET ÇIKACAK TL GÜÇLENECEK DOLAR DÜŞECEK DEMİŞLERDİ.

(19) (1)
16.05.2018 15:11:23 Ramadan

Kesinlikle inanmayın her seçimde en son referandumda aynısını söylemişlerdi ekonomi iyiye gidecek şehit haberleri gelmeyecek diye.Aksine ekonomi her geçen gün kötüye gitmekte hergünde şehit haberleri gelmekte.Oy vermeyin 24 haziranda akp ye oy vermeyin bedelini vatandaş ödüyor

(24) (10)
16.05.2018 15:10:16 doğrucu

chp gelince durum daha mı iyi olacak nankör herifler burda ak partiye laf atan hainin en önde gidenidir.

(16) (27)
16.05.2018 15:10:07 Alp

Oglum bak git!

(9) (4)
16.05.2018 15:09:21 FUAT

Millet nankörlük etmeyin Allah belanızı verir ona göre, kıymet bilin. Ak parti 2001 krizinden sonra ekonomisi çökmüş, iflas etmiş bir devlet almıştı bu günlere getirdi. (sözüm meclisten dışarı yarası olan gocunur)

(11) (26)
16.05.2018 15:08:16 tamer

baydı artık bu söylemler her seçim öncesi aynı muhabbet

(13) (6)
16.05.2018 15:07:59 hepiniz bomboşsunuz

hepiniz bomboşsunuz,en iyisi bırakın,yapabilenler gelsın!

(11) (5)
16.05.2018 15:07:03 - %15 FAKİRİM

10 günde%15 fakirleştik. Seçimde görüşürüz sizinle.. 2 senede aldığım zamı 1o gunde geri aldınız

(13) (2)
16.05.2018 15:07:02 ne dediyseniz boş çıktı

Eyy siz:hani 16Nisandan sonra herşey düzelecekti?

(19) (2)
16.05.2018 15:06:00 AKP

Halinize şükür edin, Reisin vardir bir bildiği karamsarlığa gerek yok. $ YUKSELMESI amerikanin bir oyunu.

(2) (26)
16.05.2018 15:02:44 AYŞE

OYALAMA TAKTİĞİ HANİ ANNESİ ÇOCUĞU KANDIRIR YA İŞTE ÖYLE BİR 4-5 YILDA DAHA KOLTUKTA KALALIM DERDİNDE BUNLAR.KİM GELİR SE GELSİN DURUM PEK PARLAK DEĞİL.

(10) (2)
16.05.2018 15:02:23 vatandaş34

bırakın bu işleri , asgari ücretli geçinemiyor iş veren işler bozuk çıkartacağız diyor ücretsiz mesai yapıyoruz. yazın ortasında kışlık yırtık ayakkabı ile işe gidip geliyorum bu bana reva mı ? kiramı faturalarmı vergilermi bitmiyor. çözüm ölmek artık şartlara bakın zengin çok zengin fakir ölmüş

(14) (2)
16.05.2018 15:01:51 mir mustafa

16 senede yapmadığınızı 24 haziranı işaret ederek kimi kandırıyorsunuz sanıyorsunuz bu ülkenin en saf en salak insanı bile artık sizin bu yaptığınız zulme karşı uyandı 15 senedir AKP li olarak çok büyük pişmanlıklar yaşadığım için bu sefer AKPye asla oy vermeyeceğim.

(22) (1)
16.05.2018 15:01:32 sadrak

niye secimden sonra...

(16) (1)
16.05.2018 15:01:32 BIKTIK MEHMET BIKTIK

Sandıktan çıkacağınızı sanıyorsun Dolar Euro bedeli ödersiniz

(12) (1)
16.05.2018 15:01:31 Antalyali

TAMAM sanki suanda baskalari hukumetin basinda.. dalge geciyorlar milletle.

(9) (1)
16.05.2018 15:01:17 SAR-25

Chp olsaydı dolar 10 tl olmuştu istikrar için AK PARTİ VE ERDOĞAN

(5) (24)
16.05.2018 15:01:13 Rıdvan

Kaç seçim geçti hep aynı laflar.Boş laflara karnımız top.Benim satıcak yazlığı bırak oturucan dairem yok.Piyasa normale dönecekmiş.He he dönecek..

(14) (1)
16.05.2018 15:00:57 42Kulu

turkiye elden gidiyeahhh

(12) (2)
16.05.2018 15:00:06 ALİ

BU ADAM EKONOMİDEN ANLIYORSA BEN BİRŞEY BİLMİYORUM. VE KONUŞTUĞUNDAN KENDİ DE DAHİL KİMSE BİR ŞEY ANLAMIYOR. İTAHAL BAKANDAN BIKTIK. DAHA ÖNCE DE KEMAL DERVİŞ VARDI.

(6) (4)
16.05.2018 14:59:55 xdxdxd

Peki niye seçim bekleniyor yoksa insanlara gereksiz umut mu veriliyor

(15) (1)
16.05.2018 14:59:52 ekonomist

seçimden sonra zam yağmuru var, döviz rezervi bitiyor, adım adım iflasa gidiyoruz kimse kimseyi kandırmasın rakamlar ortada

(17) (4)
16.05.2018 14:59:34 ademi

lale devrinde gibiyiz. her tarafta laleler dikiliyor da ülkenin temeline el atan yok. Allah sonumuzu hayr etsin.

(15) (3)
16.05.2018 14:59:05 Ev hanımı

Dün pazarı dolaştım sekiz on liradan aşağı meyve Yok.Orta halli vatandaş en azından bir kilo elma alırdı obile yedi liraydı.HErseyi geçtimde garibanin sofrasının baştacı zeytinin kilosu yirmi beş TL.Allahim hepimizin yardımcısı olsun aç kalacağız yakında.

(20) (4)
16.05.2018 14:58:30 Niçin

Seçimden sonra diye sormaktan alıkoyamıyor insan kendini ? Sahi neden seçimden sonra anlatsanıza biraz ?

(12) (3)
16.05.2018 14:58:15 AYŞE

ANNEM DERKİ ÇEŞME AKARKEN DOLDURACAN .BİRDE 3 KAZANIYORSAN 1 YE 2 SİNİ KENARA KOY.YANİ EKONOMİ DEMEKKİ HİÇ BİR ZAMAN İYİ OLMAMIŞ Kİ BÖYLE SALLANIYORUZ.GEREKSİZ YATIRIMLAR. MÜSRİF HARCAMALAR EE SAT SAT SATACAK BİR ŞEYDE KALMADI KATAR NERDE ACABA?? ÜRETİM DE OLMAYINCA BUYURUN GELSİN VERGİLER VERGİLER

(6) (4)
16.05.2018 14:58:03 vatandaş

Seçim vaadine bak Seçimden sonra herşey daha iyi olacak

(9) (2)
16.05.2018 14:57:35 aa

Neden önce değil geçen seçimde aynısını diyodunuz şu an eskisinden de beter

(11) (3)
16.05.2018 14:57:23 CEZA

SÖYLEDİĞİNE SENDE İNANMIYORSUN DA SÖYLETİYORLAR

(9) (4)
16.05.2018 14:57:10 Emircan

bos bos yorum yazanlar muhalifet etmeyi birakin bu ulkede bi kitapcik yuzunden nelerin oldunu cok iyi biliyoruz devalasyon gunlerini unutmadik aglayip zirlayanlar altinizdaki arabalara bakin her yer tiklim tiklim lokantalar bile tiklim dolu para yok diye aglicaniza gidin calisin

(3) (12)
16.05.2018 14:57:02 doğukan6161

Bırakın bu işleri seçimden sonrada dersiniz bir sonraki seçimden sonra düzelecek. Oy için sülalenizi satarsınız

(8) (3)
16.05.2018 14:56:57 vay be

16 nisandan sonra da aynısı olacak diyordunuz :))

(11) (3)
16.05.2018 14:56:56 Osman

Şimşek efendi bırak Türkiyeyi, dünya ekonomisini çok iyi biliyorsun,tüm kasaların boşaldığını ekonominin kötü olduğunu bizden kat kat biliyorsun ama işin içine siyaset girince tam tersi fetva veriyorsun

(7) (3)
16.05.2018 14:55:56 yine başladın

Niye seçim sonrası bende onu anlamuoyrum. Şimdi elinize vuranmı var yalanın biri bin para bunlarda hala bunu yiyen akp li varmı acaba...

(7) (2)
16.05.2018 14:55:49 sayın cumhur başkanım

Benim evim icralık arabam icralık battım karım boşanacak evimde huzurum kalmadı dolar borcum yüzünden bu saaten sınra düzelse ne olur !!!

(12) (3)
16.05.2018 14:55:29 TAMAM

yeni bir oy tehdidi daha. hadi bakalım başka nelerle tehdit edeceksiniz. milleti. oy vermeyene hain dediniz. terörist dediniz munafık bile dediniz. şimdide piyasalar ile tehdit ediyorsunuz. seçimi beklemeyin düzeltin olmuyorsa TAMAM deyin bırakın gidin.

(8) (3)
16.05.2018 14:54:36 jdjjddj

mesela neden secimden sonra bi aciklsrmisniz dis gucler ak parti secildi diye elinimi cekecek eger dis guclerin işiyse tabi bu kimse yoğurdum ekşidir demez

(10) (2)
16.05.2018 14:54:19 Hakan

Evet çünkü gideceksiniz

(16) (2)
16.05.2018 14:54:00 NİHAT NERDE

AGAM BİZİMLE ALAY EDİYYY.....

(13) (2)
16.05.2018 14:53:38 sedat

milleti hala salak yerine koyuolar..secimden sonra daha beter olacağı için erken seçim kararı alındı. hem de erken secim vatana ihanettir diyenler aldı bu kararı

(14) (3)
16.05.2018 14:53:30 ersin yasin

Referandumdan sonrada düşüyodu güya :))) her seçim öncesi aynı şeyi söylüyosunuz ama dolar düşecegine yükseliyo hep . Bi gidin artık bitirdiniz güzelim ülkeyi

(12) (2)
16.05.2018 14:53:19 AYŞE

HİÇDE DÖNMEZKİM GELİRSE GELSİN AĞIR BİR VERGİ YÜKÜYLE KARŞI KARŞI KARŞIYA KALACAK BU MİLLET.BU MİLLET DONUNUDA VERSE BUNLAR ALMAYIZ DEMEZ.ALLAH YARDIMCIMIZ OLSUN.

(8) (0)
16.05.2018 14:52:41 Adam'ın 1'i

İsterse dolar 14 TL olsun! Kafirlere inat Vatan hainlerine inat Türkiye düşmanlarına inat Ülkemizin Bekâsı için REİS'e sahip çıkacağız O'nu Başkan yapacağız İnşâAllah! Hadi şimdi Kudurun Erdoğan düşmanı Ezik'ler

(3) (19)
16.05.2018 14:52:02 boş

Bu adamlra oy verenin aklından şüphe ediyorum ya

(14) (4)
16.05.2018 14:51:16 46FB46

Yani Diyorki Siz 5 yıl daha verin seçime kadar seçmene dayı diyelim sonra koy gitsin

(6) (4)
16.05.2018 14:50:29 merda

İşiniz gücünüz milleti kandirma oyalama başka bişey değil ülke batıyor batıyor. Bunun farkında değilmşiniz..

(11) (5)
16.05.2018 14:49:25

Valla reis mis gibi adam bundan iyi cumhur olmaz herseyi takip edip hakim olmaya calisiyor milletine yakin sevecen her derde deva gibi adam ekonomi oyun hepsi gucu elinde tutan oynatiyor iste secin reisi rahat edin!inceyimi seciceksiniz yada meral ya bosverin allah askina hepsi pislik fitne fesat pe

(3) (10)
16.05.2018 14:49:23 ELZ23

Bu kişi tv lerde bağırıyordu emekliye bayram ikramiyesi mümkün değil chp yapsın ben oy verecem diyordu abi ben ne oy kullanıcam nede hayıflanacam banane kimse bana iş vermemiş devlet işcisine memuruna devlet bana değil

(4) (2)
16.05.2018 14:47:59 VATANDAŞ

EKONOMİK SAVAŞ VAR BU BİR GERÇEK RUSYA İRANDA BUNUN ÖRNEĞİ RABBİM DEVLETİ DAİM ETDİN ÖNEMLİ OLAN BU

(5) (15)
16.05.2018 14:47:27 gurbetten slm

daha iyi yönetenler varsa çıksın malesef yok yok yok allah kolaylık versin zor bir dönemden anca bu kadar olur. birde seçim sonrası hep beraber göreceğiz paranın türkiyeye akdığını dış yatırımcılar çoğalıyor şu an

(5) (11)
16.05.2018 14:47:12 birisi

secimi kazanin diye secimden sonra düzelecek deyip halki tekrar kandirin..arkadaslar dolar 2 lirayken bunlar rahat olun düsecek diyordu bugün dolar 4.50! hele birde danismanlari var ne zaman düsecek derse en az bi yüzde 10 daha deger kaybediyor..gercekten yeter ama

(12) (4)
16.05.2018 14:46:22 :))

Dolar 5 e geliyeh

(14) (2)
16.05.2018 14:46:10 gole bak be

Ben bu adamdan daha iyi anlıyorum ekonomiden kaldır Ohali indir dolari :)

(12) (3)
16.05.2018 14:46:07 :))

Sende mi kabuletmiyen

(6) (2)
16.05.2018 14:45:51 alp

Tamm tamm yeter artık

(10) (3)
16.05.2018 14:45:42 ANKARALI

Birer maasinizi bagislayin bizde bagislayalim....

(8) (1)
16.05.2018 14:45:39 :))

He yavrum he 25 haziranda dolar 2.50 olucak

(6) (2)
16.05.2018 14:45:25 CEZA

YANİ OY VERİRSEK DÜZELECEK VERMEZSEK YUNANİSTAN GİBİMİ

(8) (1)
16.05.2018 14:45:02 zafer yarap

İnsanların ekmeğinle oynayın tehtit eder gibi seçimden sonra yazık değilmi insanlara

(9) (1)
16.05.2018 14:43:48 adalet

yav arkadaş daha 1 ay var 1 ay da yapamadığınızı sonrasındamı yapacaksınız siz zaten güşün kötü olduğu için erken seçim yaptırmadınız mı ? neyini düzelteceksin yapabiliyorsanız şimdi yapın. sizin hırçın yönetim tarzınızdan ülkede huzur ve adalet olmadığından oluyor herşey. Sıkıldık Tamam.

(8) (2)
16.05.2018 14:43:42 HATA

SIZDE DEGIL HATA SIZE INANNANDA

(12) (2)
16.05.2018 14:43:38

Dogru soyluyor adam secimlerden once boyle seylerin olmasi artik olagan millet sabir ama akp kazanamaz reis kazansabile belediyeleri chp alir ben mesela belediyede akp ye asla oy vermem oturdugum yer chp de en azindan ormn deniz kus sesleri ohh mis akp olsa binalar avmler chp buyuzden cok prim kazan

(6) (1)
16.05.2018 14:43:32 ...

Hı hı

(6) (0)
16.05.2018 14:43:06 Kale

Kefere doları çıktı diye gözünü kapayıp ağzını açan, Kuduran, ağzından salyalar akarak devletine söylenenler Dolardan daha değersizsiniz.

(2) (13)
16.05.2018 14:42:52 he he

her sene aynı yeter be

(9) (2)
16.05.2018 14:42:50 bahçeli

Siz bi gidin herşey normale döner

(11) (2)
16.05.2018 14:42:05 Tarumari

Yok öyle. Secimden önce halledin yoksa oy moy yok habarınız ola

(16) (4)
16.05.2018 14:41:50 kemküm

Seçimden önce olmuyor mu? Artık çıkın ekonomide durum iyi değil diyin.

(15) (3)
16.05.2018 14:41:17 ht

Tl bir ay içinde %10dan fazla değer kaybetmiş siz hala masal anlatıyonuz. Anca siz giderseniz ekonomi düzelir

(15) (3)
16.05.2018 14:40:53 Alo

Bir sorun neden yaptim hic sormuyorsunuz haaa

(5) (2)
16.05.2018 14:39:56 xyz

Doğru söylemiş akp giderse normalleşme başlar Türkiye silkinir ohal tüm işverenlerin üzerinde gölgedir Demokratik hukuk devleti olduğumuzda talimatla içeri atılan insanlar olmadığında ekonomi kendiliğinden toparlar.

(10) (5)
16.05.2018 14:39:14 komando asker

Bu hareketler seçime çeyrek kala bugün filistinde insanlar katlediliyor sa inanın türkiyenin üzerine oynanıyor bu milletin parasını al artık babasını anasını tanımaz diyorlar

(2) (0)
16.05.2018 14:38:44 yaw he hee

niye ecimden sonra peki? madem yapabiliyorsunuz şimdi yapın o zaman

(14) (1)
16.05.2018 14:38:40 cocc cuzel

neden? secimden sonra napacakmisda dusecek?

(9) (1)
16.05.2018 14:37:46 akil adam

Yok 1 kasımdan sonra düzelicek , yok referandumdan sonra düzelicek , yok yılbaşından sonra düzelicek , yok kredi notundan sonra düzelicek , yok Rusyanın ambargosu kalkınca düzelicek şimdide Başkanlık seçiminden sonra mı düzelicek ? PEKİ TMM.

(26) (1)
16.05.2018 14:37:43 Güzel de...

Her şeyi seçimden sonraya bırakmanız, aklı başında vatandaşlara seçim aldatmacası gibi geliyor. Her seçimden sonrası, seçim öncesini aratır oluyor unutmayın.Reis diye bağıranlara, zengin olma uğruna 5 vakit namaza başlayanlarla başını örtenlere pek umut bağlamayın, deniz bitti artık.

(15) (1)
16.05.2018 14:37:22 os

ama o zman sen olmayacaksin üzüldüm buna bak yuhahahhaah

(10) (1)
16.05.2018 14:36:59 6934 EMİRHANNNNN

Bu yükselişi kabul etmiyeeemmm etmiyeeemmmmm..

(9) (0)
16.05.2018 14:36:42 46FB46

Tüm İktidar olarak siz dönün normale

(9) (1)
16.05.2018 14:35:49 Kararsız

Geçmişte tüp kuyruğundan çıkıp hastane kuyruğuna girenler hükümet istifa diyor

(2) (12)
16.05.2018 14:35:48 osmanoğlu

aynı lafları referandumdan önce de söylüyolardı söle olacak böle olacak sonuç zengin müteaahit çakallardan ve nargile dumanı altında poz veren sıpalarından başka birşey yok piyasada yeter artık üretelim çakmada olsa sahtede olsa biz yapalım yeter

(12) (1)
16.05.2018 14:35:35 kebab ehli

dolarımız bile milli ve yerli.. badem ne anlar dolardan eruodan ekonomiden..

(10) (3)
16.05.2018 14:35:14 anti kemalist

Davanizin peşindeyiz dolarin değil

(2) (6)
16.05.2018 14:34:31 vatan daş

bırakın bu işleri , asgari ücretli geçinemiyor iş veren işler bozuk çıkartacağız diyor ücretsiz mesai yapıyoruz. yazın ortasında kışlık yırtık ayakkabı ile işe gidip geliyorum bu bana reva mı ? kiramı faturalarmı vergilermi bitmiyor. çözüm ölmek artık

(11) (2)
16.05.2018 14:33:44 fatih G.

Son 5 sene hadi bakalim devammmmn

(1) (4)
16.05.2018 14:33:26 s.a

chpliyim akp oy atıcam

(7) (11)
16.05.2018 14:33:15 Dolar 4,5

Onlar konuşuyeah akepe yapar

(5) (7)
16.05.2018 14:32:56 ALLAH ALLAH

Demekki DIS gücler deilmis. kontrol bizdeymiss

(11) (2)
16.05.2018 14:32:38 yağmur

EYT liler siz e oy vermeyecek bunu bir kenara yazında dursun

(5) (2)
16.05.2018 14:32:35 kebab ehli

seçimden sonra olmayacaksınız.. olmasaydınız olurduk.. TAMAM

(11) (3)
16.05.2018 14:32:14 Mali Analist

2002 den önce son 10 yılın yıllık enflasyon ortalaması %80 dir. 2002 ekim ayında merkez bankası dolar kuru = 1,67 TL dir. Buna göre şuan dolar kuru kaç TL olacaktı? Herkes açsın Axceli hesaplasın. Ben hesapladım. Dolar 4 TL değil 20,280 TL olacaktı yani 20 milyar 280 bin TL olacaktı.

(4) (1)
16.05.2018 14:31:58 CCC

Secim olunca ne oluyo acaba şimdi düzeltin milleti iyice gariban ettiniz yeter millet tamam diyo reis

(6) (1)
16.05.2018 14:31:27 S.S.S.K

Bizde yedik

(10) (4)
16.05.2018 14:31:11

Insana 16 yıldır nerdeydiniz demezler mi

(14) (3)
16.05.2018 14:30:49 ekonomi

sayın bakanım 16 nisandan sonrada ekonomi normale binecekti ama her gecen gün daha kötüye gidiyor

(11) (2)
16.05.2018 14:30:32 T.C. HAYRANI

SEÇİMLERE KADAR BORSALARI KAPATIN!

(3) (1)
16.05.2018 14:30:00 Mert

Yersen TAMAM ..

(8) (0)
16.05.2018 14:29:05 aylak dana

Her seferinde ak partiye oy attım artık kesicen oy atmam başka sağ partilerde şansımızı deniyicez

(13) (6)
16.05.2018 14:27:45 matrix

Gün Gelir Herşey Tersine Döner Matrix.

(3) (1)
16.05.2018 14:27:02 kudüs

Türkiye tek başına israili kınadı küresel güçlere kafa tutan türkiyeyi dolar ile vurmak istiyorlar seçimlere kadar , şimdi milyarlaca dolar kaybediyorlar içteki baronlar onlarla soğukkanlı olalım erdoğandan daha iyisi yok yola devam

(9) (16)
16.05.2018 14:26:47 yağmur

Bunlar boş laflar niye seçimden sonra düzelsin şimdi değilde, millet duman olmuş seçim sonu diyor insanlar sayenizde akıl hastası oldu

(13) (5)
16.05.2018 14:26:41 izmirli

şu anda ekonomik saldırı altındayız..

(6) (17)
16.05.2018 14:26:06 TC

tehtid ediyorlar resmen ya

(9) (3)
16.05.2018 14:25:58 Gomis

Ne nankor akp secmeni varya tuvalet 1 tl yaaaaa siz neyin pesindesiniz tuvalete dolarlami gidiyosunuz sanki bizene dolardan tuvalet 1 tl korksun amerika

(6) (5)
16.05.2018 14:25:56

dolar hikaye. Türkiye faiz artırmaya zorlanıyor.

(5) (1)
16.05.2018 14:25:56 Selim Aga

aynen millet konusuyor , reis Allah seni basimizdan eksik etmesin. rabbim memleketimize zeval vermesin .

(4) (14)
16.05.2018 14:25:13 Alo

Taktiginiz seye bak makarna verin millette

(4) (3)
16.05.2018 14:24:26 HADİ ORADAN

YALANDAN KİM ÖLMÜŞ 16 YILDA DOLARI BU HALE GETİR SORA DOLAR NORMALE DÖNECEK :))) ŞİMDİ DÖNDÜR DOLARI NORMALE

(16) (3)
16.05.2018 14:24:01 Alo

Simdi duzeltsene niye secimden sonra. Ama dogru iktidar gidince yargilanma durumlari tamam

(7) (1)
16.05.2018 14:23:49 Bay Bora

Tamam bu sefer inandık

(5) (1)
16.05.2018 14:23:15 Gesi Baglari

Bu da Muharrem Inceye guveniyor demekki!

(10) (3)
16.05.2018 14:23:05 efe

REİS dolar için seni satmayız. Olsun 10₺ hiçbir sıkıntı yok.

(2) (14)
16.05.2018 14:22:53 özet

herkes seçime kadar başının çaresine baksın diyor. Seçimden sonra kıyamet zaten

(5) (1)
16.05.2018 14:22:29 fsdfds

Yoru be kim tutar sizi. Her secimden sonra euro ve dolar duusuyor zaten

(4) (0)
16.05.2018 14:22:01 yangindan mal kaciriyolar

arkadaslar ekonomi a secime kadar doviz rezervi kaldi secimden sonra patlayacaktir o yuzden bu erken secim

(4) (0)
16.05.2018 14:21:32 D. bakir GS 21

araba var arabaya binemiyoz hersey aldi basini gidiyor

(4) (0)
16.05.2018 14:21:20 46FB46

Anlatmaya gerek yok GÖRÜYORSUNUZ DOLAR MAZOT BENZİN Faiz AMA BU DeFA AKP yi deneyeceğim iktidar için belki düzelir

(4) (2)
16.05.2018 14:21:11 EKONOMIK DARBE

15 TEMMUZDA YAPAMADIKLARI SIYASI DARBEYI EKONOMIK DARBEYE CEVIRDILER BASARAMAYACAKLAR

(0) (8)
16.05.2018 14:21:04 D. bakir GS 21

hehe millet borc altinda sen ne diyon

(4) (0)
16.05.2018 14:20:21 Garanti Allah

Bizim Garantimiz Allah. Nerde dilerse orda can veririz. Piyasalar her yerde ve her zaman çalkantılı olur. Hiç bir ülke veya bakan bunu önceden kestiremez. Tahmini tedbir alınır oda tutarsa. Bu yüzden çok boş yorum atıyorsunuz. Rızkı veren ALLAH C.C. Planların en iyi Kurucusuda ALLAH C.C.

(1) (8)
16.05.2018 14:20:18 46FB46

Hep bu İKtidarda ki chp nin yüzüne Ama AKP 24 haziranda seçilir de iktidar olursa dolar 3 tl. mazot 3 tl. bak gör

(7) (2)
16.05.2018 14:20:01 ak ülkücü

dolar 10 bin olsa da oyumuz reise ama bu beceriksiz lerle olmaz artik demedi demeyin

(2) (12)
16.05.2018 14:19:28 la fontenden masallar

15 yıldır ülkeyi szi yönetiyorsunuz nedens eçimden sonra peki bunu mantıklı bi şekilde açıklamalısın seçimden sonra şimdi yapamadığınız ne yapacaksınız merak ediyorum

(11) (1)
16.05.2018 14:19:20 Boş beleş laf ola

Hep aynı laflar. Millet mal almaya satmaya korkuyor. Piyasa nasıl normalleşecek anlamıyorum. Kuru indirin 2.50 ye normalleşsin herşey.

(9) (1)
16.05.2018 14:19:16 laiklik elden gidiyeaaahhh

bi hafta once verdigi demecte cari acik cok kotu diyodu demekki 1 hafta icinde duzeltmisler yasa akp hulog akp liyiz

(7) (2)
16.05.2018 14:18:48 ak ülkücü

dolar borcu olana allah yardim etsin bizim hükümetten fayda yok bu konuda

(8) (1)
16.05.2018 14:18:44 laf ola beri gele

Bu lafı söylemek için bakan olmaya ne gerek var ki?? Seçimden sonra normale dönecekmiş. tamam da ne demek bu? Normalde dolar kaç para ??? 5 mi- 6 mı ?

(3) (0)
16.05.2018 14:18:42 .......

Zamlari da yapmayin nasilsa ekonomi duzelecek.

(4) (0)
16.05.2018 14:18:36 46FB46

İnce gelince dönecek zaten yeterki gidin

(6) (1)
16.05.2018 14:18:14 BOZKURT

Yeter artık yemezler şimdi rte zaten başta sende öyle şimdi niye dönmüyor.

(7) (0)
16.05.2018 14:18:10 Alp

Sayin bakanim bugune kadar inandik size ama artik inandirici gelmiyor kusura bakmayin lutfen

(9) (1)
16.05.2018 14:18:06 ak ülkücü

bi ali babacana bak bide buna

(9) (0)
16.05.2018 14:17:44 sercio 54

Büyük baronlar piyasadan paralararını çekti dövize bağladı ekonomi nekadar kötü olursa adamlar okadar kazanıyor

(4) (1)
16.05.2018 14:17:07 mesohorlu

Erdoğan daha ne yapsın. 7 düvelle savaşıyor. Suriyeyi düzeltti arakanı düzeltti afrikada açılım yaptı filistin sorununu çözdü siz de dolar dolar diyosunuz biraz pasta yiyin de susun.

(5) (11)
16.05.2018 14:16:59 Dövizci

Türkiyede yönetim degisikli an meselesi yoksa daha fazla karkar

(4) (0)
16.05.2018 14:16:45 dadas erzurum

birakin allah askina. niye secim yaptiniz ozaman daha 2 sene vardi.konun bile cikaramadiniz

(10) (1)
16.05.2018 14:16:41 03bjk

Bugüne kadar ne yaptılarda şimdi yapacaklar ben saf gibi inananlara hayret ediyorum

(11) (2)
16.05.2018 14:16:34 bi bitmedin bee

1 kasimdada öyle diyirdunuz

(10) (1)
16.05.2018 14:16:30 harbici

ne demiş. nasil rahatlayacak acaba dememism

(7) (1)
16.05.2018 14:16:29 Atma Ziya

Kendi inanıyor mu acaba?

(5) (2)
16.05.2018 14:16:27 Yalnız kurt

Niye seçimden sonra şimdi yapın bu kadar agresif olmıycaktık suriyeliydi afrindi şuydu buydu hepsine para giiti bence içe dònmeliyiz demokrasimizi ve ekonomimizi ilerletmeliyiz

(4) (0)
16.05.2018 14:16:22 Mert5050

Seçime kadar dolar 7tl seçimden sonra 5tl yani

(6) (2)
16.05.2018 14:15:48 abc

Herşey seçimden sonra deniliyor sanki bu zamana kadar ülkeyi kim yönettiyse. Bence seçimden sonra millete kocaman bir kazık....

(7) (3)
16.05.2018 14:15:37 bekir uğursuzçam

neden seçimden sonra? seçime daha 1,5 aydan fazla var bu hızla giderse seçime kadar kur nerelerde olur allah bilir...piyasalar allak bullak allah yardımcımız olsun

(9) (2)
16.05.2018 14:15:32 hamza

Yapma yawwwwwwww

(8) (2)
16.05.2018 14:14:50 süha

Şunumu diyon bizim kontrölümüzde dolar yükseliyor AKPye oy vermezseniz sıkıntı devam eder yani baskı oluşturuyoruz anlamınamı gelitor seçimden bonra ne değişecek dolardan sıfırmı atacaksınız ondan sonra 1 doları 1 liraya eşitledik diye 1000 a ieniyodu şimdi bakın 1 liraya işeniyo dediğiniz gibi

(13) (2)
16.05.2018 14:14:48 Efe Kurtarıcı

Böyle şart olmaz böyle ekonomi yönetilmez Reis kazanamadı seçimleri hak ettinizmi diyeceksiniz seçime endeksli ekonomimi olur seçimlere daha 17 ay vardı.

(6) (2)
16.05.2018 14:14:36 aliço

Ağam bizimle eğlenir vallah bu kadar sureyeli varkenmi olacak o dediğiniz 20 yıllık işimden oldum hangi piyasadan bahsediyordunuz ya iki tane türkiye var biz köle kısmındayız yada biz bu dünyada değiliz

(10) (2)
16.05.2018 14:14:06 Şimşek

Her secim öncesi aynı şey. Evet Hayir seçiminden sonra dolar dusecekti sozde. Simdi 4.50.... Yeterince açık. Benim guvenim kalmadi size.

(8) (3)
16.05.2018 14:14:02 Cenk

Şimdi niye normal değil? Çünkü ekonomi bitmiş durumda. Seçimden sonra nasıl olacak? Seçimden sonra da olmayacak. Ee niye olacak diyorsunuz? Oy devşirmeye çalışıyoruz işte. Bakan kısaca bunu demiş, haberi okuyup vakit kaybetmeyin.

(8) (3)
16.05.2018 14:14:00 berat

Yerli uçak gemimiz ve uzay gemimiz yüzünden masrafımız arttı. Seçim sonu dolar 1 TL. Bekleyip görün

(10) (4)
16.05.2018 14:13:57 Üzücü

Maşallah 2002 seçiminden beri her seçimden sonra araba üretiyorduk dünyaya satıyorduk ya onun gibi boş bir bahane olacak. Her şeyimiz yabancılara satılmış durumda nasıl toparlanacağız hiçbir fikrimiz yok ama akp nin toplamayacağı kesin

(8) (1)
16.05.2018 14:13:55 kemal ak

Ak partiliyim ama bu adam gitmedi gitti Maliyenin başından

(5) (1)
16.05.2018 14:13:39 DORUK01

İnşallah bakanım güçlü bir ekonomi için oyumuz ak partiye

(1) (13)
16.05.2018 14:13:38 T A M A M

İnandım taam taam inandım taam

(6) (2)
16.05.2018 14:13:08 RİZELİ

iNŞALLAH . İKTİDARDAN GİDİNCE BÜTÜN TÜRKİYE RAHATLAYACAK. BU KADAR BAŞIBOŞ ÜLKE Mİ OLUR? DEVAMLI MİLLETLE DALGA GEÇİYORSUNUZ.

(6) (1)
16.05.2018 14:13:04 bıktım yalanlarından

secimden önce olmuyo mu

(4) (0)
16.05.2018 14:13:01 RAHATSIZ ADAM

Dolar: 4,5 Euro: 5,5 Mazot:5,5 Benzin:6,5 HALK; 3,5 (korkudan sesi çıkmıyor) AKP: Umursamazlıgına paha biçilemez.

(4) (1)
16.05.2018 14:12:50 Hadi len ordan

Normal dediğiniz $4,45 - Eur 5,25 kalması herhalde. Aşağı düşmez.

(2) (0)
16.05.2018 14:12:10 aziz

ya biz bunları daha öncede duymuştuk

(4) (0)
16.05.2018 14:11:55 dayii

Allah askina biri buna inaniyorum desin bende akp oyumu verecem

(18) (3)
16.05.2018 14:11:42 Vatandaş

Bu masallara inanan varsa artik gitsin bi checkup yaptirsin.

(18) (3)
16.05.2018 14:11:31 mhpli

neden secimden sonra ? neden simdi degil ? iktidarda 15 yildir kim var ?

(16) (2)
16.05.2018 14:11:09 hami

Sıkıldık mu masallardan hacı. 16 yıldır aynı terane

(17) (3)
16.05.2018 14:10:56 geçtiartık

Türkiyede giren nezaman çıkmışki çocukmu kandırılorsunuz geçti artık yemezlerrr

(14) (2)
16.05.2018 14:10:56 SATT timur

Hikaye masal film fırıldak dümen

(10) (2)
16.05.2018 14:10:26 gazi

Şimdi bişe yapamıyrz açıklaması bu

(13) (2)
16.05.2018 14:10:06

İngiliz konuştu!

(8) (2)
16.05.2018 14:10:04 Tr

Yuru be kim tutar sizi

(5) (3)
16.05.2018 14:10:03 yalan yaa yalann

seçimden sonra şöyle olacak böyle olacak,,normalleşecek..peki NE OLACAK TA NORMALLEŞECEK ?ne yapılacak ta işler yoluna girecek..o her neyse şimdi yapılsa ya

(11) (1)
16.05.2018 14:09:55 bsky

dolar 2liraya düşecek mi otogaz 1.80 tl olacak mi.... laf laf laf

(11) (2)
16.05.2018 14:09:25 gani

Düşmezse istifa ederiz diyebiliyor musunuz? Hayır. O zaman koyun olmaya devam.

(10) (1)
16.05.2018 14:09:16 Yorumcu

Aga bizimle eğlenirr

(16) (1)
16.05.2018 14:09:11 gazi

Yani seçime kadar dolar 5

(9) (1)
16.05.2018 14:08:27 ökkes

Secimden sonra hic bir sey degismez secim yazirimi icinöxle söylüyorsunuz elinizde tutsnmi var simdi hükümette cumhurbaskanida ayni partide cok ayip ama

(6) (2)
16.05.2018 14:08:22 24

şimşek duşecek gūnű acikladi

(4) (1)
16.05.2018 14:07:43 Gücümüz kalmadı

Hükümete güvenimiz tam yanlız esnaf olarak gücümüz kalmadı hergün zarar sabah dolar 4.500 iken şuan 4.420 biz ne yapalım

(2) (6)
16.05.2018 14:07:27 hacı yıldırım

Bu hafta şampiyonluk haftası gs kaybetirirsiniz herkes ona odaklanır sizde doları 5 liraya getirirsiniz her icratınız aldatmacayla oluyo işiniz bu ALGI OPERASYONU

(8) (2)
16.05.2018 14:07:08 Gemicikler

Bak Akpde anlamis secimden sonra düsecegini. Muharrem Abim geliyor cünkü. Derhal o makamlari bosaltin ve kendinizi TC Adaletine teslim edin

(11) (2)
16.05.2018 14:06:37 ak rum trabzone

Tamam da garanti nerde?

(10) (2)
16.05.2018 14:06:35 Türk

hep ayni masalar biktik düselen birsey göster ya birtane yok ülkede hersey kötüye gidiyor.

(15) (2)
16.05.2018 14:06:24 üst akıl

norma derken dolar 4.50'den 4'e mi düşecek???

(7) (0)
16.05.2018 14:05:49 slymn

Yaw he he

(6) (2)
16.05.2018 14:05:48 Berke Can

Erdoğan'ın bi suçu ekonomiye saldırı fetö ve kandil yardakçıları ile dış mihrakların bir oyunu. Erdoğan daha ne yapsın adam yedi düvelinen savaşıyor. Filistinli arakanlı sincanlı müslümanların sorununu çözdü artık filistinde şehit cenazesi gelmiyor.

(1) (15)
16.05.2018 14:05:43 vatandaş

her seçim de aynı vaatler bıktık artık , herşey ateş pahası yazın ortasında yırtık kışlık ayakkabı ile işe gidip geliyorum bu bana reva mı , kirayı zor ödüyor , iş veren işler çok kötü eleman çıkarmayı planlıyoruz diyor ücretsiz mesai yaptırıyor. ölmek çözüm oldu

(7) (0)
16.05.2018 14:05:30 Milli İrade

E tabi hükümet gitmeden istikrar olmayacak. Piyasanın anasını ağlattınız anasını. Korkudan hiçbir ana haber programı doları haber bile yapamıyor. Nasreddin Hoca fıkrası gibi hadi osuruğun sesini kapattınız da kokusunu nasıl halledeceksiniz? Bu gidişle Yunanistan'dan beter olacağız.

(14) (3)
16.05.2018 14:05:28 ugur gurbetçi

Ben buna hiç güvenmiyorum biraz olsada pkk sevici biri , ekonomiye hö faydası yok tam tersi ...

(7) (1)
16.05.2018 14:05:16 Artık İYİ ye ve vercem

Yok bundan sonra yok Oy yok şimdi neden Döndürmuyorsunuzda seçimden sonra diyorsunuz Valla Yıllardır Keriz yerine koyurorlarmis yav Böyle giderse Ülke elden gidicek

(9) (0)
16.05.2018 14:05:14 Ahmet Korur

Külahıma anlat

(8) (0)
16.05.2018 14:05:02 SUDENUR

HE HE 16 YILDIR DÜZELMEMİŞ 25 HAZİRAN SABAHI SİHİRLİ DEĞNEK DEĞECEK VE HER ŞEY GÜLLÜK GÜLİSTANLIK OLACAK DÜNYA LİDERİNİN MAŞASI...

(10) (0)
16.05.2018 14:04:31 Kuşçu kazım

Katara en zor anında biz destek olmuştuk.onlarında bıze bır 10-15 milyar dolar destek vermeleri vefa gereğidir.

(4) (0)
16.05.2018 14:04:14 insanlari kandirmayin

daha bi hafta once verdigin demecte cari acik cok kotu diyodun nasil dondun seni biraz durust bilirdim ama sende batmisin kirli siyasetin dibine

(3) (0)
16.05.2018 14:04:01 semih

Niye secimden sonra dönücek madem böyle olucagını biliyodunuz niye secimi bukadar aldınız ben söyliyim daha kötüya gidicek diye erkene aldınız,allah sizi kahr etsin senelerce yalan söyleyip kandırdınnız bizi referandumda evet cıksın ucucaz dediniz herşeyiniz yalan sizin allah belanızı versin

(7) (0)
16.05.2018 14:04:00 yorumcu

Cok merak ediyorum;daha neleri görmemiz gerekecek acaba sizlerin gözlerinizi,gözlerimizi acabilmemiz icin.

(5) (0)
16.05.2018 14:03:58 haxar

Yani siz seçilemez iseniz devlet batmış oluyor bunun da sorumlusu dış güçler oluyor

(5) (0)
16.05.2018 14:03:47 çlk

Bilerek mi yapıyorsunuz? Sanki seçim garantileri var? Millet mi tehdid ediyorsunuz?

(6) (0)
16.05.2018 14:03:03 GS

Bakan bey. Sicil affi ne aleme esnaflar icin bankaya soz gecirin. Refarandumdada hersey super olcak dediniz goruyoruzki hersey batti maf oluo. Nasil inanak sizlere.

(4) (0)
16.05.2018 14:02:53 adas

her sene seçime gidiyoruz seçim demek belirsizlik demek geri kalmışlık demek. akp kadar yıkıcı bir parti gelmedi bu ülkeye

(4) (0)
16.05.2018 14:02:42 çok beklersin

Her seçimde aynı terane. EVET çıkınca her şey çok güzel olacak dediniz 1 senede dolar 1 lira arttı ?

(6) (0)
16.05.2018 14:02:29 vlt

sen yıllardır maliye bakanısın belkide sende sorun vardır. bence sen bir başkasına bırak bakanlığı hem sen hep bakan olarak mı kalacaksın oy kaybettirirsin partiye bence bırak bu seçimlerde aday olma

(4) (0)
16.05.2018 14:02:25 adem altuğ

bizi bataklığa batırdınız ayıp artık utanıyoruz banka kapılarında dolaşmaya

(2) (0)
16.05.2018 14:02:22 kemal

piyasalar secimden sonra dibi vurucak ama reis iktidari eline alinca hersey bitmis olucak degilmi! 16 senedir iktardasiniz ve suan gelinen nokta tamamen sizin eseriniz! Suclusunuz ve oyumuzu size vermeyecegiz! yeni bir kan yeni bir enerji ülkemize sart!

(6) (0)
16.05.2018 14:02:19 meral akşener

aynı Meral akşener gibi konuşmuş hayırdır iktidar mı değişiyor?

(1) (0)
16.05.2018 14:02:07 md

Paramız dolar olsun bitsin

(2) (0)
16.05.2018 14:01:54 Gogots

:) :) :)

(1) (0)
16.05.2018 14:01:42 coski

allah belanizi versin

(3) (0)
16.05.2018 14:01:25 ekonomist

vergilerden dolayı üretim tarım hayvancılık bitmiş vaziyette seçimden sonra iflas kapımızda döviz rezervimiz bitiyor

(2) (0)
16.05.2018 14:01:06 0101010

tehdıt gıbı acıklama

(2) (0)
16.05.2018 14:00:45 IYI mi

acil eylem pilanı yapılması lazım..seçim öncesi rte yi düşürmek için ellerinden geleni yapıyorlar arada biz kaynıyoruz.Bu miller yine bu adamı seçecek laan dolar bize de girdi.

(7) (7)
16.05.2018 14:00:31 ANK

NAPOLYON NE DEMİŞ DOLAR DOLAR DEMİŞ

(7) (2)
16.05.2018 14:00:13 ŞŞŞŞŞ

NİYE SEÇİMDEN ÖNCE BİRŞEYE MÜDAHALE EDEMİYORMUSUNUZ.. YETKİNİZ Mİ YOK SAYIN BAKAN.. BU NE SAÇMA BİR AÇIKLAMA.. SİZ SUSUN YETER.. BİZ KONUŞUYORUZ ARTIK.. MİLLET KONUŞUYOR... SEÇİM BİZİM HAKKIMIZ.. SİZ SEÇİLENLER HELE BİR SUSUN BAKALIM.. KAFAMIZI AZCIK DİNLEYELİM..

(387) (243)
16.05.2018 14:00:09 Elbîstanlı 46

Bu söze inanan varsa gitsin kendini camdan aşağı atsın.

(22) (2)
16.05.2018 14:00:05 tarık

kaybedip gideceğiz yeni gelen iktidar ekonomiyi düzeltecek mi demek istedi yani

(13) (3)
16.05.2018 14:00:05 onur

krizi gizlemeyin...

(7) (0)
16.05.2018 14:00:03 komedi ya

gülüyorum sadece:D

(12) (0)
16.05.2018 13:59:46 Ekmeleddin

Daha başa kim gelirse gelsin dolar 3liranın altına kesinlikle düşmeyecekkkk!! Git sen evde çocuklarına anlat bu masalı uyuya kalırlar....

(6) (1)
16.05.2018 13:59:45 habermusti

Kandirmayin kardesim yaa! Dolar yukselmiyor TL deger kaybediyor bunu beceremedik deyin sorun yok duzeltecegiz deyin secim malzemesi yaptiginiz konuya bakin yaa!

(9) (1)
16.05.2018 13:58:52 İYİ

seçimden sonra Meral Akşener gibi herşey İYİ olacak demiş ilginç

(10) (2)
16.05.2018 13:58:43 1453

bu kaçıncı seçim

(10) (0)
16.05.2018 13:58:35 Xx

Onu yeni hükümetin yeni bakanına sorarız. Sen anı söyle

(3) (0)
16.05.2018 13:58:31 Çerezci memo

He ya bizde yedik

(6) (0)
16.05.2018 13:58:16 Vatansever

yaw hehehe artik birakin bu vaadleriii millet uyandi artik

(4) (0)
16.05.2018 13:58:13 Ufuk081

Anamız ağladı. Bakan

(5) (0)
16.05.2018 13:58:10 adige

Bırakın bu işleri yaaa seçimden sonra dolar düşmez sabit kalır

(4) (0)
16.05.2018 13:57:58 futbol sever

Yav he he

(271) (275)
16.05.2018 13:57:53 lol

6 yıldır hep aynı laf ama dolar 2 liralardan 4.50 liralara yükseldi ve hiç inmedi :)

(5) (0)
16.05.2018 13:57:45 TAKİPÇİ

DOLAR 3000 BİN TL DÜŞECEKMİ İNŞ SAYIN BAKAN

(3) (0)
16.05.2018 13:57:18 FUAT

Allah için seviyoruz sizi, dolar için değil, yazlığı satarız, arabayı satarız gerekirse, Allah yar ve yardımcınız olsun.

(560) (473)
16.05.2018 13:56:57 berlinden

Aynen su mübarek ayin hürmetine su devletin basindan bir gitseniz garanti rahatlayacak hersey!!!!!

(392) (703)
16.05.2018 13:56:55 1907

İstikrar sürecekkkkk

(302) (157)
16.05.2018 13:56:22 hmmm

dogru aga dogru

(20) (18)