Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
16.05.2018 23:35:50 ahmet

Devlet yönetmenin 3 ana kuralı 1) Mantıklı kurallar, yasalar koyacaksın. 2) koyduğun kuralları takip edeceksin, denetleyeceksin. 3) adalet edeceksin, yani uyana mükafat uymayana ceza vereceksin. Biz de kurallar, yasalar mantıksız özellikle trafikte. Hız sınırları saçma sapan örneğin otobana 80 km h

(1) (0)
16.05.2018 15:10:18 federal

Kurallara uymayana ceza kesicem ayagina milleti yolacak yeni bir yontem bulmuslar. El atmadiginiz denizler kalmisti ulen

(2) (0)
16.05.2018 13:44:48 Ahmet Korur

Tek bir örnek vereyim onu milyonlarla çarpın,bir düğüne katıldım tekneyle boğaza açıldık, kadının bir tanesi en az 10 tane sigara içti ve her içtiği sigaranın izmaritini denize attı.Her gün on binlerce insan bilerek denizi kirletiyor.Eğitim,çevre bilinci sıfır.

(3) (0)
16.05.2018 13:28:27 istanbullu

Siz önce trafikdeki eds leri çalıştırın emniyet ihlalleri trafik ışıkları sözde eds var

(2) (1)
16.05.2018 13:22:26 komikler diyari

cok sukur her yerde var. bizede şarttı millet her şeyi denize atıyor

(3) (0)
16.05.2018 13:01:11 frank

sahilde balık tutanlara acilen bir çözüm bulunmalı. insanlar bunlar yüzünden yolda yürüyemiyor.

(2) (0)
16.05.2018 12:09:51 VLCN

Kurallara uyan, disiplini seven bir vatandaş olarak diyorum ki, yapılanlar az bile! Her gün trafikten, ondan bundan şikayet edenler, kural koyulunca, "ne gereği var, kimse uymuyor!" diye zırvalıyor. Sonra ceza yeyince de ağlıyor! Kurala uy, paran cebinde kalsın...

(22) (1)
16.05.2018 11:52:35 veli

Hazinede para kalmadi

(2) (3)
16.05.2018 11:38:00 karadeniz61

o dagitilan paralar bi yerlerden cijacak elbet...

(1) (1)
16.05.2018 11:35:03 EDS

Otoyollarda, emniyet şeritlerinde, park yerlerinde çalıştıramadıkları EDS sistemini denizde nasıl çalıştıracaklar merak ediyorum

(11) (4)
16.05.2018 11:34:06 anti-koyun

AKP nerden ahraç keseceğini şaşırdı.

(11) (25)
16.05.2018 11:33:54 vatandas

karayollarini duzelttin yeter

(8) (5)
16.05.2018 11:32:58 kral

ido ile karsiya geçerken bakıyorum denizin bazi yerlerine bilerek çöp boşaltılmış gibi boylu boyunca birikmiş yayılmış!! bunu yetkililer görmüyorsa ne iş yapiyorlar??

(2) (0)
16.05.2018 11:28:38 ah istanbul ah

kara yollarındaki çok düzgün çalışıyor ya sanki. Millet emniyet şeritini otobana çevirdi.Eskiden sadece minibüsler otobüsler gidiyordu.Şimdi kendini özel zanneden herkes gidiyor.

(17) (6)