Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
16.05.2018 12:05:44 gazeteci mi?

Vatan hainliğini meslek edinenlerin, başka mesleği olamaz!...

(7) (3)
16.05.2018 12:00:36 kartal

O değilde gazateci olamayan teröristler içerdede teröristmillet vekkilleri hala neden mecliste hemde halkın parasını teröriste yediriyosun amaç terör değil seni karalamasın dimi reiss

(4) (5)
16.05.2018 10:55:45 Cem

Herkesi iceri alin.kimse konusmasin.Hepimiz ayni dusunup ayni hareket edelim.şaka gibi.

(3) (20)
16.05.2018 10:03:38 came

ha elinde silah yokmuş yarın almayacağının garantisimi var. hainlik yaparken iyi neymiş silah yok keşke mertce silah alsanızya elinize sinsi sinsi devlete sızıp kafir güruha yaltaklık yapacağınıza dikilsenize karşıya yok olmaz siz gizlice iş çevirmeyi seversiniz sonra hainlik ettiğiniz ülkenizde yer

(9) (2)
16.05.2018 10:00:14 came

fazlaca terör sevici artık fetöcü mü ne olduğu belli değil. peki diyelim terörist değiller . bana izah edin ayrı bir teşkilat kurarak şifreli program kullanarak haberleşerek ve devletin bilgilerini istihbaratını mensubu olduğunu yapıya aktararak ne amaçlıyordunuz. ülkenin daha yukarımı çımmasını

(7) (1)
16.05.2018 08:52:30 Adalet nerde

hangi teröristlik suçunu işlemişler. adammı öldürmüşler silahmı taşımışlar. binlerce memur var sırf sizin hırsınız yüzünden içerde olan. adaleti yok ettiniz. akp liysen halksın farklı bir görüşün varsa hainsin.teröristsin.munafıksın. senin devreler yanmış. senden ve bu zihniyetten cumhur olmaz.

(4) (44)
16.05.2018 08:51:01 Adınan

Neden ben cevap vermiş gibi utanıyorum ülkem adına

(4) (29)
16.05.2018 08:48:47 adalet

iyide sarı kartı vermişsin. tüm araştırmaları yapmışsın yıllarca terörist değildi şimdi mi oldu yani. :) bunu da boşver sen ülkenin yarısına terörist , hain. munafık derken neler düşünüyordun. binlerce masum memuru teröristlikle suçluyor tutukluyorsun hiç bir suç iştirakleri yokken.

(3) (35)
16.05.2018 08:46:01 zara

Burada yorum yazan aptal fetöcüler gidin sözcü ve cumhuriyet altına yatın hadi naş fetönün kilotlu çorapları sizi.

(31) (2)
16.05.2018 08:23:28 AKINCI

Hangi teröristliği yapmış acaba o gazeteciler coca cola fabrikarınımı Türkiyede açtılar israilde sarayın gövenlik sisteminimi yaptırdılar yoksa israil ve halkı bizim dostumuzdur dediler hangisini yaptıkar o içerdekiler

(4) (20)
16.05.2018 08:11:58 hohoho

Almanyaya ozel jet Ile yolladigin gazateci gibi mi

(2) (9)
16.05.2018 05:24:53 m.yıldırım

Rabbim düşmanlarımızın değilde dostlarımızın şerrinden korusun. Ne kadarda nankör beslemiş benim güzel vatanım. Meyve veren ağaç taşlanır. İt ürür kervan yürür. Bütün Oylar hollanda ve sivastan Reisimize

(9) (6)
16.05.2018 04:28:44 Hımm aynen

Aynenn ak lehıneyse gazeteci gazetecidir ama yok aleyhıneyse gaZeteci teroristtir katildir canidir. Nerede demokrasi nerede özgürlük nerede hak nerede hukuk nerede adalet.

(5) (12)
16.05.2018 03:47:45 adil

Nedense bu dünyada gazetecilerde hiçbir zaman suç olmaz adamlar insan üstü

(13) (2)
16.05.2018 03:41:12 Yörük

iki yüz yildir hep gazeteci Türkiye yemiyor bunlari artik Cok pis kokuyorsunuz

(9) (1)
16.05.2018 03:36:02 komando

Reis heryerde herzaman itlere gerekeni yap?

(5) (1)
16.05.2018 03:00:24 ÇeviKk

Dönüp kendi ülkelerinize bir bakın hala utanmadan sıkılmadan ülkemizi karalamaya çalışıyorlar .. bütün dünyaya zulmettiniz ezdiniz zorla topraklarını işgal ettiniz - doğal kaynaklarını sömürüp zenginleştiniz .. bunladı hiç soran yok yazıklar olsun sözde gazeteciler

(8) (0)
16.05.2018 02:52:33 ys

REİS sonuna kadar haklı. Yani öğretmen profesör gazeteci terörist olamaz mı? Bence en tehlikelisi onlar. Hala bu soruyu soran mallar var demek ki.

(9) (0)
16.05.2018 02:13:57 ilginc gercekten

16 yılda devleti fetoculere kendi imzasıyla teslim edenlerin simdi sikayet etmesi enteresan.devletimizi herkesin kandırdıgı birinin yonetmesi ne kadar guvenli?yorumculara soruyorum siz olsanız evinizin guvenligini surekli kandırılan birine teslim edermiydiniz?

(3) (4)
16.05.2018 01:43:43 sedat

Boş yorum yapanlar reisin balkon konuşmasına bekleriz 24 haziran gecesi tamammı bekliyoruz

(9) (3)
16.05.2018 01:42:34 BAGER

hayir abi neye göre terorist . kime göre terorist . adam bankasyada kredi cekmis terorist be adam o bakanin acilis kurdalesini sen kirilasi ellerinle kesmedin mi . adam cocugunu namazli vakifta ii yetissin diye okutmus terorist . onlarin yayginlasmasini sen saglamadin.mi . gercegi soran gazateci ter

(5) (7)
16.05.2018 01:29:02 vatan sever

ulan yine gece gece fetöcü yorumu ve beğenisiyle dolmuş burası

(8) (3)
16.05.2018 01:28:36 Berlinli

1980 de kudüs ün tamamını ele geçiren israil, türkiye ye darbe yaptı sesi çıkmasın diye , simdide ekonomimizle oynuyorlar ki baskent ilan edilmesine sesimiz çıkmasın.Uyanik ol Türkiye!

(10) (0)
16.05.2018 01:19:21 emir

Reis ingilterede ne işin var. Dedemiz Abdülhamit böyle mi mücadele etti bunlarla çok yazık

(3) (6)
16.05.2018 01:09:28 palavra

suratın eşşek suratından kalın hiç utanman dahi yok sahte müslüman.

(1) (5)
16.05.2018 01:04:03 Sadi

bu ülkede muhalif gazeteciysen yada soru sorabiliyorsan ya hainsindir ya terörist. 2 3 tane seçmece muhabirle tv karşısında önceden belirlenmiş sorulara cevap vermek mi olay?

(1) (3)
16.05.2018 00:34:47 İzmirli Akparti li

dikkat edin Recep Tayyip Erdoğan ne zaman terörle ilgili dışarıda bir basın açıklaması yapsa burada yorumları hemen fetö'cüler basıyor Bu yorumlar tam fetocu terör örgütü yorumları maalesef burası yine fetö'cü ve Chpkk lı yamyamlarla kaynıyor

(8) (2)
16.05.2018 00:01:40 Hahahah

Bunlar gazetecinin suç işleme özgürlüğü var sanıyor

(6) (0)
15.05.2018 23:52:10 BEŞİKTAŞLI HÜSO

He He Bütün Dünya Terorist Tir

(7) (11)
15.05.2018 23:49:18 vatansever

editör yaptığın işten para alıyormusun bilmiyorum ama uyuduğunu düşünüyorum her gün şerefsiz fetöcülerin yorum yapıp sahte beğeni kasmalarına hiç aldırmıyorsun...

(18) (4)
15.05.2018 23:48:54 selooo

bütün rumeli göçmenleri bulgar yunan ne varsa defolun gibin lan bu ülkeden sizi bu ülkede ismiyoruz hain sürüsü koministler

(5) (6)
15.05.2018 23:42:32 muşlu.

can Dündar da güya gazeteciydi. bir ABD bayrağı ile yatar, arkasına saklandığı karısını burda bırakır Katy Piri ile eğleşir, ülkesini satar, ve saire,ve saire. reis de seçimde bile ülkesinin önceliklerini şiar edinir, menfaatlerini gözetir.bunun adınada devlet adamlığı denilir.

(3) (0)
15.05.2018 23:30:45 refah

Sanki adalet varda adil olaçakmış secimler.

(7) (10)
15.05.2018 23:30:03 lk

maçta kavga kavga, başka bir üslup ile söylenemez mi

(1) (0)
15.05.2018 23:25:58 46FB46

Abd li papazı bakalım ne zaman bırakacaksınız inşallah içerde çürür yollamazsınız ola ki alman gibi bırakılırsa bu haberi yoksa hatırlatırım

(1) (1)
15.05.2018 23:19:36 TNR

Farkında mısınız? her seçimden 1 ay önce tüm gazetelerin altına ak parti,tayyip erdoğan aleyhinde,haberin içeriği uygun olsun veya olmasın saçma sapan,salakça yorumlar atılıyor nedeni nedir?

(6) (4)
15.05.2018 23:16:10 böylemi olur gastecilik

nedir reisin bu küstah ecnebi gastecilerden çektiği ya.. yok mu şöyle a haberciler gibi güzel sorular soran gastecileri...gelsinlerde a haber de sitaj yapsınlar gasteciliği öğrensinler..ne biçim sorular soruyorlar..gasteci değil anarşisler

(8) (4)
15.05.2018 23:14:33 derbeder

zekeriya geziyo yurt dışında eilini kolunu sallaya sallaya içerdekiler kimin umrundaki

(0) (0)
15.05.2018 23:10:11 kazim

kim bu bankamatikten para çalan gazeteciler. Ahmet Altan mı, Ahmet Tutan Alkan mi kimse açıkla da biz de bilelim.

(0) (4)
15.05.2018 23:04:01 vanli

bi yargılamaları bitsin hakimler karar versin terorist olup olmadıklarını. masallah hem hakim hem savcı.

(13) (14)
15.05.2018 22:56:19 Vatandaş

Bu fetöcüler çok komik olmaya başladı takiyeciler sizin ne olduğunuzu çok iyi öğrendik burda bile yazılan mesajlarınızı gülerek okuyoruz hainler meral gelsin diye bekleyin ama avcunuzu yalayacaksınız

(11) (10)
15.05.2018 22:53:32 lülük

Nedense bu Ülkeye çalışan adamı sevmiyorlar sanki Reis’den daha iyi ülkeyi yönetecek varmış gibi boş boş konuşmayın

(16) (11)
15.05.2018 22:48:20 Ne Gezersin Yaban Elde?

Yine seçim zamanı düştü hakaret edip eyy çektiği Batı yollarına. Napsın içeride muhalefet tüm kozlarını elinden aldı. Kavga etse bu sefer rakipler hazırcevap dişli. Yine batıyla dalaşıp oralardan. Seçime oy devşirecekte o işte bitti. Bütün boyalar foyalar artık dökülüyor.

(661) (116)
15.05.2018 22:44:11 Reis haklı

Gazeteciliğin de şerefin den oynadılar. Gazeteci dediğin halka hizmet etmeli tarafsız olmalı, gercekleri görmeli üstüne gitmeli. Ama malesef bizim ülkedeki gazeteciler, oyun hamuru gibi her gelen bir şekil veriyor! Omurgasiz kullanılmaya müsait! Kalitesiz insandan gazetecilik ışte bu kadar olur.

(6) (0)
15.05.2018 22:36:40 Kasım

İddia ediyorum, Reis secilmese bile bütün dünya Türkiye konusunda yine Reisi muhatap alır.

(6) (5)
15.05.2018 22:34:42 Unuttunuz mu...?????

Ayar falan değil. Sadece boş bir cevap. Ancak koyun yerine koyulan ve koyunluğu benimseyen kitle bu cevaptan mutlu olmuş. Ergenekon, balyoz, casusluk kumpaslarında binlerce kişi suçsuz yere cezaevinde yatmadı mı. Umuttunuz mu onuru için intihar eden albayı.

(7) (11)
15.05.2018 22:31:53 RULO...

Fetöcüler akmış yoruma.

(8) (5)
15.05.2018 22:28:40 Irfan

Israile ne hacet, bizim içimizdeki yahudiler bize yeter! Kendi Cumhurbaskana hakaret eden bir insan nasıl kişiliktir?

(8) (2)
15.05.2018 22:22:46 Ercüment

Bu Milletvekili ve gazetecilerin dokunulmazlığını bir türlü anlayamadım. Iyi ozamn alsinlar ellerine keleşi tarasinlar, banka soysunlar,ihanet etsinler! Şeriat'a kurban olayım ya,belli bir çizgi var kim olursan ol çizgiyi gecemezsin.

(10) (1)
15.05.2018 22:20:06 tek devlet

su bastaki yorum ilk yorumlarda yoktu ve 600 like alip hoc olumsuz not almiyor.Sonuc? Feto yorumu ve foto oyu,heryerde sahtekarlar.Sahte hesaplarla oylama yapiyorlar.

(7) (3)
15.05.2018 22:19:08 ben25

Reis sonuna kadar soktu ama bunlar alışık oldukları için 15 yaşlarından itibaren acıtmıyor onları helal sonuna kadar iyi bi türkiye için beyler akıllı olun ne türkler için ne kürtler için ne lazlar için ne romenler için sadece türkiye için sonuna kadar

(7) (2)
15.05.2018 22:17:53 Woww

Hayatımda böyle kapak görmedim. Dogru değilmi?Bu ülkenin milli degerlerini hiç kimse hiçe sayamaz, öncelikli vazifemiz bu dur. Bu daire içinde kim ne yapiyorsa yapsın serbest. Ama dairenin dışına cikan kim olursa olsun ceza almalı dır.

(4) (1)
15.05.2018 22:17:46 celilo

reis onu bunu bırak da. kıbrıs ne oldu. iyi pazarlayabildin mi kıbrısı. aman ha ucuza gitmesin sakın.

(5) (9)
15.05.2018 22:10:50 SETTAR

en son anket sonuçları açıklandı RTE,57 MUHARREM,AKŞENER,DEMİRTAŞ,KARAMOLLAOĞLU,PERİNÇEK VE DİĞER SAZ ARKADAŞLARI 43,,,DAHA YOK MU TOPUNUZ GELİN....

(8) (4)
15.05.2018 22:09:22 FERHAT

iyi de tek tek çıkıyorlar.

(1) (0)
15.05.2018 22:06:44 gurbetçi genç

ADAMMMMMMM

(4) (2)
15.05.2018 22:04:18 iyiki orasi ingiltere

Yoksa o gazetecinin Hayatini söndürmüslerdi,ne fetoculugu kalmisdi nede ajanligi

(3) (2)
15.05.2018 22:02:28 DSD

D

(0) (0)
15.05.2018 21:59:54 Mert

Gazeteciye ayar degil, kendini ve ülkemi rezil etmis.

(8) (6)
15.05.2018 21:58:35 porçöz

pkk yandasları londrada tamam pankartı açmış. durbakalım pkk lı daha karpuz keseceğiz ne tamamı

(3) (2)
15.05.2018 21:57:24 m. saka

Tarafsız kim kaldı hem vatan hainlerinin yorumlarını görmemek en doğal hakkımız editörler uyansın artık da saçma sapan yorumları silsinler

(3) (0)
15.05.2018 21:55:39 m. saka

En son haber yayınlama şu oçların yorumlarını istemiyoruz onların görüşleri kendilerinin olsun başlarlar böyle tarafsızlığa!!!!

(5) (1)
15.05.2018 21:54:50 yalnizkurt

sayın yorumcular ülke yönetiminden memnun olmayan varsa defolup gidebilir burada laf kalabalığı yapmayın biraz akıllı olun o gazetecilerin kim olduğunu siz daha iyi biliyorsunuz ama gerçeği söylemek sizinde işinize gelmiyor.

(5) (3)
15.05.2018 21:50:21 TİTO

sen seçim öncesi ingilterede napıyorsun hacı?diyen de olmadı.hani dış mıhraklar falan filan hayırdır işbirliği mi?

(12) (18)
15.05.2018 21:48:51 Rez

AKP'ye biraz olsun güvenim vardı 1 saat önce o güveni de kaybetmiş bulunmaktayım. Hiçbir zaman da artık içimde Milli duygular dışında AKP ile ilgili olumlu bir his oluşamaz. Mecliste az önce İsrail ile yapılan anlaşmaların askıya alınma talebi AKP oylarıyla reddedildi, bu dakikadan sonrası yalandır.

(15) (17)
15.05.2018 21:47:13 önder er

Dolarım yok huzurum var

(6) (5)
15.05.2018 21:45:35 aslan

yabanci gazeticilerin cogu ajan zaten

(7) (2)
15.05.2018 21:45:31 Dünya biliyor.

İçeriği boş ve ikna edici olmayan bir konuşma. Binlerce kişi suçsuz yere cezaevlerinde yattı. Generaller bile yattı. Fetocu yargı mensupları ve RTE tarafından verilen destekle. Bütün dünya biliyor bunu.

(9) (14)
15.05.2018 21:45:20 mef

Klavye sovmeni cok bilmisler atlamis yine oturdugu yerden ulke yonetiyorlar ha massallah.Reis ne yapsa size ters gazetecileri cikaracam dese niye cikariyon soksa niye sokuyon...

(9) (2)
15.05.2018 21:44:48 merdo

konuşun konuşun,ağzı olan 39 gün daha konuşsun,son anketler geldi,cumhur ittifakı yüzde 57 diğerleri yüzde 43 ne oldu moraliniz bozuldu değilmi 16 yıldır buna alışmanız gerekiyordu.tüh

(12) (7)
15.05.2018 21:44:42 Abd ve emperyalizm

BAKIN ORDA HEP SAÇMA SAPAN SORULAR VAR VE İLGISI YOK.İSRAIL İÇİN BIŔSEY DIYEN VARMİ?

(4) (0)
15.05.2018 21:43:11 Aklına Geleni Soruyorlar :)

Ah Ulan !.. Alışmış 16 senedir, karşısında yalaka-yandaş basın yok ki!..

(4) (4)
15.05.2018 21:42:33 Üzdün bizi Reis

Fetodan uzakdan yakindan alakam yok.Hatta bu tür tarikat hocalarindan nefret ederim. Polislikden attilar. 20 aydır işsizim.Ama kimin umrunda, Yeterki suriyeliler sag olsun

(3) (8)
15.05.2018 21:42:07 uğur

Reis iyisin hoşsun da şu dolar nolcek. Para pul oldu. Milletin en hassas noktası cebindeki paraya dokunmaktır. Seçimi zora sokma. Hsllediver şu işi

(3) (3)
15.05.2018 21:41:02 İhsan Barutoğlu

reyisss milletvekili maaşlarına zam isdiyoruz yetmiyor bu maaşlar meclis lokantasında pirzolayi 5 liraya yiyoruz çok pahalı karnımız doymuyor reis şuna bi el at gözünü seveyim.

(2) (7)
15.05.2018 21:37:58 Dualarimiz seninle Reis!

Ramazan'ın Milletimiz ve şahsiniz icin hayırlı, bereketli olmasını dilerim!

(7) (1)
15.05.2018 21:36:37 devam Reis

Senin allahina kurban reis devam

(5) (2)
15.05.2018 21:36:18 .

Suriyelilere neden oy kullandiriyorsunuz sayin cumhurbasinim. Kafamdan sallamiyorum valilerimiz acikliyor.

(4) (3)
15.05.2018 21:36:13 yuhhhh

insan hangi ulkedeki lidere diktatör deyip hakaretler edip ceza almaz cevap Türkiye Dünyanın en demokratik ülkesiyiz

(6) (0)
15.05.2018 21:36:00 Türkiyede Olsa

Soruları danışmanlar hazırlıyor.Cevaplarıda ekrandan okuyordu

(5) (5)
15.05.2018 21:35:36 Rez

Şayet bu ülkenin bağımsız gazetecisi olduğunuzu tarafsız olduğunu iddia ediyorsanız hala oraya büyük puntolarla yazmak yetmez;g üçlüden yana değil mazlumdan olmanız gerekir. Buradaki çoğu kişinin bu durumdan haberi bile olduğuna inanmıyorum herkesi aydınlatmakta sizin görevinizdir sayın gazete...

(2) (2)
15.05.2018 21:34:03 tek yol İslam

Bu soruları zaten maksatlı feto adamları olduğu için kendi ajanlarına sahip çıkıyorlar normal yani

(2) (1)
15.05.2018 21:33:25 işte bu yüzden DEVAM

fetöcüler gasteci kılığına girmiş bi zamanlar genelkurmay başkanına da terörist diyodun zekin altına zırhlı merconu cekiyodun ben bu makamda olduğum sürece asla iade edilmicek elimizde görüntüler var tam bi ajan terörist dediğin deniz yüceli merkel istedi ertesi gün daha mahkemey çıkmadan iade ettin

(769) (88)
15.05.2018 21:30:42 Rez

AKP'ye biraz olsun güvenim vardı 1 saat önce o güveni de kaybetmiş bulunmaktayım. Hiçbir zaman da artık içimde Milli duygular dışında AKP ile ilgili olumlu bir his oluşamaz. Mecliste az önce İsrail ile yapılan anlaşmaların askıya alınma talebi AKP oylarıyla reddedildi, bu dakikadan sonrası yalandır.

(1) (4)
15.05.2018 21:30:17 Sorulari Soran Gazeteci

Türkiyede yasasaydi Hapishaneyi boylamisdi.

(1) (1)
15.05.2018 21:29:32 yazıklar olsun güzel ükkemi ne

Sayın erdoğan sayın cumhur başkanım sayın reis dolar 4.5 oldu ülkeyi aldığından bin beter halde bıraktın tebrikler

(2) (2)
15.05.2018 21:28:59 TTTTT

Donuste de gazetecileri serbest birakir zaman ve cumhuriyet de ki gazetecileri merkel istedi diye biraktigi gibi.

(1) (1)
15.05.2018 21:28:22 xxx66xxxStuttgartxxx

Tam yerine otutdurmuşun şafı sayın reisim anlayana...

(2) (3)
15.05.2018 21:28:11 Sayin Cumhurbaskani

Suriyelilere gösterdigin hassasiyeti kendi Milletine de göster. Aha 5 sene oldu bizim paralarimizla yan gelip yatiyorlar. Ekonomimizi cökerttiler.Vergi ödemiyorlar

(2) (1)
15.05.2018 21:27:25 SEMPO

Reis sglam koymus :D

(1) (4)
15.05.2018 21:26:17 AKSARAYLI

Hayyy agzina sağlik Allah seni başimizdan eksik etmesin insAllah

(15) (9)
15.05.2018 21:25:51 girdap

gazeteci kılığında içimize soktukları ajanlarını kurtarmaya çalışıyorlar algı yapıyorlar reis yer mi bunları....

(14) (6)
15.05.2018 21:25:13 ENSON HABER OKUR!

Erdoğan’dan başka her lider Avrupa’da eziktir.

(17) (9)
15.05.2018 21:24:52 Turkiye

Sabaaaaan

(3) (4)
15.05.2018 21:24:44 pöh-pöh

Yürü len gazetece mi bıraktın ülkede olanlar da yalaka

(13) (18)
15.05.2018 21:24:16 porçöz

Hainliğinde zor yanları var demi FETTOŞ ve SAZ ARKADAŞLARI darbe gecesi bankamatikten yana olucan haber gelecek dolara atlıcan filistinde israelden yana olucan yakının şehit olmamıssa hdp sevicen.Yapılan her iyi hamlede kahrolucan.zor demi hainlik

(8) (2)
15.05.2018 21:23:07 Cyz

Gazeteci nin görevi o sorulari sormasi, iyiki Türk vatandasi degil yoksa terörüst damgasini yerdi.

(489) (268)
15.05.2018 21:22:32 OFLI_REIS

dikkatinizi cekiyormu kim israile karsi cikarsa hemen indiriliyor erdogana bu yapilanlar sirf zülme karsi ciktigi icin arablar gibi israilin yaninda dursa ses etmese bu adama dünyada bir kisi bile ses etmezti ve bunu halan daha göremiyen zavallilar var bu beni cildirtiyor yahu tarihtendemi ders alma

(5) (3)
15.05.2018 21:20:44 yetti gari

Üç gündür Allah aşkına ingilterede neler karıştırıyon

(495) (208)
15.05.2018 21:19:37 ugur gurbetçi

Kapak iyi girmiş...

(1) (2)
15.05.2018 21:19:30 DİYARBAKIRLI.....

KRAL YİNE ÖTTÜRÜYOR.....

(3) (6)
15.05.2018 21:19:18 Fatih Alıcı

Alman gazeteci neden bırakıldı terörist değilmiymiş

(481) (98)
15.05.2018 21:19:08 bakalım

Ayar vermeyi becerdiği kadar ülke yönetmeyide becerseydi bu durumda olmazdık

(249) (63)
15.05.2018 21:17:49 mustafa

ulan sizin karsınızdakini ecevit mi sandınız reis lan o reis hicmi gormedin duymadin senin gibi gazeteci bozuntularina şamarı nasıl vurdugunu

(4) (6)
15.05.2018 21:17:37 OF'li

İNGİLİZ VE BBC REİSİ DESTEKLİYOR O ZAMAN 24 HAZİRAN TAMAM'DIR

(6) (3)
15.05.2018 21:16:59 [email protected]_Yörük

allah omur versin saglik versin reis sana

(4) (3)
15.05.2018 21:16:04 memo

İmanıma kurban Allah senden ebeden razı olsun mazlumların Reisi

(3) (2)
15.05.2018 21:15:49 kürşat

Vur reis vur . Arkanda bir cihat var. Vur ALLAH AŞKINA vur.

(4) (3)
15.05.2018 21:13:11 casper. 0

4x4 kapak

(5) (0)
15.05.2018 21:11:48 ceo’s

Moderatör bey, FETÖ’cülerin yorumlarını yayınlamaya utanmıyot musun? Yoksaaa sen de mi ha....

(9) (5)
15.05.2018 21:11:10 ..

Reis artik coluk cocuklami ugrasacak ya, dogru dürüst adam cikarin karsisina. Cerez gibi yiyor bunlari

(6) (0)
15.05.2018 21:08:54 TURK TR

İSRAİL İN ALLAH BELASINI VERSİN

(11) (0)
15.05.2018 21:08:32 gercek

Altan kardeşler tarife uymuyor başgan. Bir iki dengesizi bahane ediyon ama el oglu yemez

(1) (3)
15.05.2018 21:08:07 Adalet Olmayan Yerde

Paralari Suriyelilere verdi. Kendisi gibi düsünmeyen herkes Fetocu. Kimin Malina mülküne el koyacagi belli degil, her an herkesin başina gelebilir.

(7) (11)
15.05.2018 21:07:37 hasan cihat

ya seviyorum bu ADAMI be, ADAM gibi ADAM be,bizim MUHALEFETIN SOYTARILARI gibi degil.

(7) (1)
15.05.2018 21:05:04 56

sadece oy ve milletin sempatisi için dünya ile hergün kavga ediyorsunuz

(6) (3)
15.05.2018 21:03:36 Hasan Emmi

ee adamlar silah baronlarının yönettiği kaynaklardan haber alıp onlara göre haber yapıp ve onların istediği doğrultuda haber yaparsa durum hep böyle süreeer gider

(1) (0)
15.05.2018 21:02:35 ergun özen

reis bu alemin krali sensin

(4) (2)
15.05.2018 21:02:21 tr

Kavga edip duruyor, düzgün bir eleştiri yapsanız olmaz mı ? dünya da bir çok ülkede nefret edilir hale geliyorsunuz kavga ede kavga ede. Oralarda milliyetçilik yapmayın bari , orada sökmüyor milliyetçilik

(3) (3)
15.05.2018 21:02:19 Derdi ikna etmek değil.

Genel kurmay başkanı bile terörist diye yıllarca cezaevinde kaldı. Türkiyedeki yargı sistemine dünya inanmıyor. RTEnin cevabı da zaten dünyayı inandırmak için değil. Yandaşlara sempatik görünmek için verilmiş cevap. Yaşa reis falan başladılar zaten.

(5) (4)
15.05.2018 21:00:55 İhsan Barutoğlu

helal reyis teröristten gazeteci olmaz ama icerdekilerde eksik var fetocu nagehan alçı ve TSKya terorist diyen hilal kaplan gibilerini de inşallah en kısa zamanda tutuklarsın

(4) (4)
15.05.2018 21:00:29 sss

Allah razı olsun RTE senden

(4) (1)
15.05.2018 20:59:47 Eilf su AYAK ilker

Eilf su AYAK ve ilkerdemir CHP ilk yarı robot ilker demie dünya top

(0) (0)
15.05.2018 20:59:26 musa

O her şeyi kendine bağlayarak. bitirdi zaten..Ülke yönetimi ortak akılla olur..Tek adam her zaman felakettir... Şimdi felakete hazırlanın... Tarihin en büyük felaketi kapıya dayandı... Her kes bu felaketle nasıl başa çıkacağını düşünmeye başlarsa iyi olur

(4) (4)
15.05.2018 20:55:41 mehmet

kurban olayim seni yaradana reis..Allah sana saglikli omurler versin..

(28) (6)
15.05.2018 20:54:54 Dualarimiz seninle,yalniz degi

Dualarimiz seninle,yalniz degilsin Reis

(28) (5)
15.05.2018 20:53:11 Türkiyem

duruşuna kurban reis

(26) (5)
15.05.2018 20:53:08 Allah güç kuvvet sabır versin

Yalnız değilsin Reis

(25) (5)
15.05.2018 20:52:14 devletimize millemize hayırlı

ulan bu ekonomi nolacak diyen artis kimsen yirmi yıl önce ekonomimi vardı

(15) (6)
15.05.2018 20:52:05

çatlak diyorlar sana ama sen Delikanlı kadınsın her benim diyen sanatçının buzugu yemez bu yorumları yapmaya Helal olsunnn

(0) (2)
15.05.2018 20:51:48 as as as

şeriat geliyeah

(5) (3)
15.05.2018 20:51:17 Arif

Senden yana olmayan her gazeteci terörist zaten.

(11) (24)
15.05.2018 20:50:47 Flxe

muhaliflerin hepsi terörist hepsi hain hepsi münafık zaten. sen iktidari ve gücünü kaybet de kim neymis herkes bir görsün.

(7) (13)
15.05.2018 20:50:36 tonbıra

kralıçe kaç lıra verdı reis boşver trerüstlerı kaç lıra verdıler reis

(4) (12)
15.05.2018 20:50:17 ABBAS AĞA

HAİNLERE İNAT; D E V A M.... D E V A M.... D E V A M.... D E V A M.... D E V A M....

(22) (6)
15.05.2018 20:50:09 Ramazann

Dilin de zehir zemberek laflar. Elinde kalem yerine keleş li gaztecilere teröris denir. Çok doğru demiş reis.

(11) (1)
15.05.2018 20:50:00 Zafer

MİLLETİ İÇİN BU KADAR ÇALIŞAN BAŞKA BİR LİDER VAR MIDIR ACABA? İÇERDEKİ NANKÖRLEE BU NE ZAMAN GÖRECEK...

(14) (6)
15.05.2018 20:49:58 Erul

sen sagdan döyle onlar saoldan alar.Tarihdede böyle

(0) (2)
15.05.2018 20:49:49 Fani

Önüne geleni içeri at, daha yargılamaları bitmeden hükmü ver, TERÖRİST... Buna boş boş efelenmek denir. Sonra Topu Yargıya at, sıyrıl. Sanki yargı kalmış gibi...

(5) (9)
15.05.2018 20:48:22 s.erem

Reis bey. döviz e neden müdahale edilemiyor? biri mantıklı birşey söylesin

(8) (4)
15.05.2018 20:47:40 reis

Bir tek havuz medyasımı dogruları sölüyor

(5) (4)
15.05.2018 20:46:31 a

Başkanım ağzına sağlık,, seninleyiz

(10) (3)
15.05.2018 20:46:16 SEDAT123

%60 AK Parti alacak

(13) (7)
15.05.2018 20:45:50 vakkum

alamnaya ıstedı ıkısını aldık reis muslumalar gaz yapıyor

(1) (0)
15.05.2018 20:45:18 Yıkılsınulan

vallahı reis alamanya istedı 2 tanesını saldın ama senın varlığın yeter fetocu meral selo cıksın demek kart karı ingılız temel rakıcı maho hepsı senın senınyada hıc kalır

(4) (3)
15.05.2018 20:44:53 Allah güç kuvvet sabır versin

Allah REİSİMİZE güç kuvvet sabır versin!Amin!

(6) (2)
15.05.2018 20:42:57 kılıç42

birleşik krallığın KRALI adam ya :]

(6) (2)
15.05.2018 20:42:34 Ahmet

İşte Reislik budur, Allah seni bu milletin başından eksik etmesin UZUN ADAM SENİNLE ÖLÜMÜNE DEVAM!

(6) (3)
15.05.2018 20:41:29 saçma

Van minite benzemesun bu?

(3) (0)
15.05.2018 20:41:13 kes

senin Allah ina kurban, Avrupanin göbeğinde tokat gibi cevap, içerdeki hainler de çıldırmıştır, aynı terörist faaliyetleri Almanya'da yapsalar yağsız kazığa oturturlardi adamı, gerçekten cennet vatanımizda fazla özgürlük var vesselam

(5) (2)
15.05.2018 20:41:08 ugur

bakın recep tayip Erdoğan ı sevmiye bilirsiniz ama icerdekiler gerçekten terörist bu böyle bilinmeli

(4) (4)
15.05.2018 20:39:50 Alo Merkez mi?

pislikler is başında!

(1) (1)
15.05.2018 20:39:46 Hasan2929

Adam başkomutan gibi ayar vermiş işte bu yüzden DEVAM!!!

(3) (4)
15.05.2018 20:39:43 Reis çok yaşa

Helal olsun

(3) (2)
15.05.2018 20:39:38 anes

Allah'ına kurban reis

(3) (2)
15.05.2018 20:39:36 Köln

Allahım bu nasıl bir mücadele yarabbim?? Saldıran saldırana!!

(3) (3)
15.05.2018 20:39:19 KRAL29

Ve bunu Türk Gazeteci sorup aklı sıra Erdogan'ı köşeye sıkıştırmaya çalışıyor. ALLAH bildigi gibi yapsın sizi gazeteci bozuntuları ABDULHAMİD'İN YALNIZLIGINDA BIRAKMAYIN ŞU ADAMI

(22) (7)
15.05.2018 20:36:54 akseki’li

Senin taş.....rını gezdirenler yesin Başkanım

(7) (5)
15.05.2018 20:36:47 reis00

reis diye yazılır "adam" diye okunur

(13) (4)
15.05.2018 20:36:24 ak

Adamın dibisin reis allahım seni milletimizi dinimizi vatanımızı her türlü belalardan kötülüklerden korusun

(14) (2)
15.05.2018 20:35:12 Efrahim

Reis ağzının payını vermiş... DEVAM

(16) (2)
15.05.2018 20:35:06 hakkı

Adamsın adam, çatlasalarda patlasalarda hak gelecek batıl batacak

(6) (2)
15.05.2018 20:34:19 TC

Tek kelime . ADAM !!!!

(7) (2)
15.05.2018 20:34:05 TürKürt

REİS.

(6) (3)
15.05.2018 20:34:03 şerzan

bencede doğru bilgi almalısınız.bunun da tek bir yolu var..bu yandaş yalaka ve yalan haberden bilgi almak..inanın en doğru haberi burdan alırsınız

(2) (4)
15.05.2018 20:33:11 brewhard

gazeteci ayar vermis sanki

(2) (4)
15.05.2018 20:33:04 aylin

mafya babası mı cumhubaşkanı mı çözemedim

(7) (8)
15.05.2018 20:32:35 ugur

Ver ayarı

(3) (2)
15.05.2018 20:32:22 şebinkarahisar'lı

Devam

(5) (1)
15.05.2018 20:32:03 Hatice

Allah aşkına şu haber metnini düzgün yazın ya beynim kanadı

(2) (0)
15.05.2018 20:31:57 bk

ADAM ADAM #DEVAM REİS

(10) (1)
15.05.2018 20:31:56 ESKİ CHP Lİ

Helal olsun başkan

(122) (6)
15.05.2018 20:31:49 xlxx

reis senin tasakklarini ingiliz gazeteciler yesin

(9) (1)
15.05.2018 20:31:18 Birisi

He gazeteci bu ne cesaret.Erdogan adami laflariyla böyle bitirir ide

(5) (1)
15.05.2018 20:31:13 reis sevdalıları

resi artık inzivaya çekilme vaktin hakkatten geldi. seni seven sağlığının iyiliği için sana oy vermez.

(4) (9)
15.05.2018 20:31:06 edep ya Hu

Ver küsküyü ver küsküyü aşşağılık anglosaksona

(6) (1)
15.05.2018 20:31:04 yusuf

Adamsın reis

(8) (0)
15.05.2018 20:31:04 Gökhan Temel

Yanındayız Reis

(7) (0)
15.05.2018 20:30:58 adam

Reis

(7) (0)
15.05.2018 20:30:50 doğru karar

Reisi kızdırmayın

(18) (1)
15.05.2018 20:30:31 s10er#DEVAM#

Dünya ya ayar vericek 24 haziran da cnki millet allah ın izniyle devam diyecek bbc de karalar baglayacak

(206) (7)
15.05.2018 20:28:21 AÇIN GÖZÜNÜZÜ N'OLUR

Ekonomi nolucak sayın cumhurbaşkanı? Ekonomiyi mahvettiniz. Borsa dipte, çok zarardayız çok! Alınterimiz gitti. Yazıklar olsun!

(8) (56)
15.05.2018 20:28:17 Keykubat

Helaaallll. Salla lennn.

(132) (14)
15.05.2018 20:24:52 bilo

sakin ol şampiyon.

(73) (21)
15.05.2018 20:24:12 Q7

Ver ayari reis

(342) (11)