Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
16.05.2018 12:24:26 İsrail

Durdurdum başka bir emriniz var mı?

(0) (0)
16.05.2018 11:02:00 İnandım taam taam inandım taam

Kimin ülkesine gidilse ona söylenecek sözü başkasına deniliyor. Bir kere de beraberken sen haksızsın de şu İsrail'e ABD'ye ama siz onların ayinlerine katılmayı çok iyi bilirsiniz.

(1) (0)
16.05.2018 08:55:47 Mazlumların sesi reis?????

İslam ülkesi Suriyeyi tekrar ne zaman bombalayacaklarmış Reis. Hani sen telefonla tebrik ettiydin ya o itibarla....

(4) (6)
16.05.2018 08:52:57 Altın varak

Saraydan iki tane altın varaklı koltuk götürselerdi ya oraya. oradaki koltuklar çok basitmiş. Bizimkinin asaletine olmamış

(3) (4)
16.05.2018 08:49:31 Meraktan çatlıyoruz

Sahi reis İngiltereye neden gitti yaa. Bu kadar dar vakitte ne işi vardı İngilterede?????

(3) (5)
16.05.2018 08:47:33 Komediye bak

İngiltere AB yi bıraktı Tayyip ile mi birlik kuracakmış alemsin sen Enson haber.güldürdün sabah sabah.

(2) (5)
16.05.2018 05:20:03 M Hasan Tuşat

Osmanlı'dan sonra filistini mandasına alan, o topraklarda israilin kurulması için gerekli adımları atan, sonrasında abd deki lobbylerden gücünü alan siyonistlerle baş edemeyip filistin topraklarını israil devletinin kurulmasına peşkeş çeken ingiltereden başkası değildi. bilin istedim

(3) (0)
16.05.2018 04:30:44 Yanlış adres

Reyizzz bunun ıcın ıngıltereye degıl ısraıle abd ye gıdıp solemen lazım.

(0) (0)
16.05.2018 03:55:25 EMRE AYDIN

Reis ALLAH aşkına kafire işgali durdurunmu diyorsun başka bir deyişle şeytanın lafına hiç inanılırmı reis

(1) (0)
16.05.2018 03:06:35 Yorumcu

Vay be nerden nereye bi seladdin eyyübi gibilere bak birde bunlara kafirden medet ummak ta nedir

(1) (0)
16.05.2018 03:01:49 M.Talha

Reis babalarına söylüyor kuduz evlatlarınızı durdurun diye

(1) (0)
16.05.2018 02:55:36 Ozzy

Bu MAY halen israil bir terör devletidir diyemedi. Şaşırmadık

(0) (0)
16.05.2018 01:28:48 Berlinli

1980 de kudüs ün tamamını ele geçiren israil, türkiye ye darbe yaptı sesi çıkmasın diye , simdide ekonomimizle oynuyorlar ki baskent ilan edilmesine sesimiz çıkmasın.Uyanik ol Türkiye!

(2) (0)
16.05.2018 01:21:02 şener akşener

suriyeyi karıştıran kan gölüne çeviren sensin bob eşbaşkanı en büyük fetöcü.

(3) (2)
16.05.2018 01:15:39 bunlardan hicbisey alinmaz

la hem yahudilere dusmaniz hemde bugdag aliyoruz bu adamlarin her seyi gdo lu dunyayi zehirliyolar amerikalilar neden sisman artik kimyasal yiyecek icecekler bagimli yapmislar dunyayi hastalikli ve kanserli bi nesil o kadar topraklarimiz var kendimz uretelim kendimizin anadolu has bugdayi nerde kald

(1) (0)
16.05.2018 01:04:52 salih çetin

Burada muhalifler çok artmış,Adam ülkesini savunuyor,küçük düşürttürmüyor buraya yorum yazan gezizekalılar gene devleti aleyhine yorum yazıyorlar,Reis yaşadıkça siz hep mağlup olacaksınız,çıldırın,kudurun vicdanı satılmış ezikler.

(0) (0)
16.05.2018 00:39:58 adımı girdim

Medya gizlemeye çalışsa da Türkiye şu anda ekonomik çöküşe gidiyor. 2018 yılı, ilerleyen yıllarda ekonomik çöküş yıllarının içinde sayılacak. Realiteler kabullenmeyip ertelendikçe çöküş uzayacak ve onarılması çok daha uzun zaman alacak.

(5) (0)
16.05.2018 00:35:13 adımı girdim

recep tayyip erdoğan lider raconlarını bırak gerçek bu bak; Hazine ihalesinde kriz: Faiz yüzde 16.61, borç veren yok

(4) (1)
16.05.2018 00:35:12 fatsalı

Etkisi olmadıktan sonra konuşsan ne yazar konuşmasan ne senin borun ancak gariplere öter

(4) (1)
16.05.2018 00:33:54 Nedim

Bizi dinleyip hemen durdururlar şimdi.16 yıldır dinledikleri gibi.süper gücüz sonuçta.

(3) (1)
16.05.2018 00:27:17 Düşünceli insan

Türkiye Cumhurbaşkanı ingiltere başbakanı na mı eşitmiş başbakan kimki görüşüyor Yıldırım da onla görüşeydi

(3) (0)
16.05.2018 00:05:32 Enfal 60

Onlara karşı, gücünüz yettiğince kuvvet hazırlayın.... hazırladık mı ? Yok . Hazırlayacak mıyız ? Yok. Hazırlayabilecek teknolojimiz var mı ? Yok. Bu teknolojiye ulaşmak için çaba var mı ? Yok... bol bol lanet okuruz.ayet apaçık çözümü göstermişken.Bilime yönelen güçlenir.

(2) (0)
15.05.2018 23:42:54 bgfjhtjgrjhth

sende yala ve çık haberciligi yapiyosun gundem hadi sekter git

(1) (0)
15.05.2018 23:34:13 OKUYUN HADI CEVAP VERİN

HALA UYANIMIDINIZ KENDISI ACIKLADI İNGILIZ TEMEL SELO CIKSINAAA FETOCU MER MERAAL SELODA OLMALI CANIM CHPLI AVANAK CEZAEVINE ZİYARETINE GIDECEM YAV GÖRÜYORSUNUZ REİSİ HARCAMAYIN KURPUNA VURAYIM DOLARIN VATAN YOKSA DIN İMAN YOKSA DOLAR 1 OLSA NE OLACAK ?

(2) (2)
15.05.2018 23:20:07 erkan sargın

ev sahibi reis gibi duruyor...

(0) (2)
15.05.2018 23:16:57

Reis iyi hoş güzel konuşuyorsunda adamlar yine bildiğini okuyor bırakalım bu teraneleri hep aynı senaryo adamlar yapmak istediklerini bir bir yapıyor sonunda tam bir trajedi olayın baş aktöründen bu akan kanı durdurun demek ne kadar garip...

(0) (0)
15.05.2018 23:01:52 Kireçtepe

Aktroller de ingilizce konuşuyo zannediyor? Bizim Muhtar gibi dinliyo ablada ...külahıma anlat der gibi. ingiliz pençesine düştüyse ,kesinlikle ya toprak ya da şerefimizi satıyordur. Vahidettinden beter çıktın reyüzzz ....

(24) (3)
15.05.2018 22:56:22 Kalkandelen Selo

Ortadoğu bizden soruluyordu? Ayranı yok içmeye katırla gider çeşmeye...Dolar yoro altın benzin aldı başını gidiyo...benzine zam yapılmayan gün yok, durdurun diyo büyük ablasına? Elin ingilizi haçlı göndermemişmiydi?niye durdursun? suudiler desin birazda, katar desin, ürdün desin,mısır desin seladdin

(16) (2)
15.05.2018 22:29:57 edo

[email protected]@n denen kanı bozuk aktroll herkese hakaret edıp durma senı bulurum 7 sulalenı ottürürüm serefsız pzvnk

(18) (3)
15.05.2018 22:28:08 oktay

100 yıl önce Türkiye'yi karşısına alan ingiliz tarihden ders almış anlaşılan.

(0) (3)
15.05.2018 22:10:20 Fenerbahçe

Elini aça aça konuşuyor hey maşaAllah, eğik büzük durmaktansa mert ce ölmeyi tercih etmeli müslüman, kim reisin türkiyeye yaptığını inkar edip karalıyorsa kanına baksın kesin bozukluk var

(1) (11)
15.05.2018 21:54:09 Serhat

Filistinlilerin katledilmesi sonrasında Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) tarafından verilen Mavi Marmara Anlaşması dahil İsrail ile yapılan anlaşmaların iptal edilmesi önerisi AKP oylarıyla reddedildi.

(48) (7)
15.05.2018 21:49:10 aTiLLa

hükümütleri ingiltere kurar ingiltere yıkarmış , secim arefesi ingilteredesiniz düşündürücü

(9) (5)
15.05.2018 21:45:32 mustafa

ingiltere medeniyetin demokrasinin beşiği.harika bir ülke.

(3) (5)
15.05.2018 21:40:25 yumyum

kart karı fetocu pkklı selo dostu meral ve chplı avanak olsaydı şimdı neler vermişlerdı resımız ıkı kelıme edıyor hoop gelsın dolarlar resımız bır dönsun dolar 3 krızma var ya akıl var hersey var reisimizde

(2) (3)
15.05.2018 21:33:57 İsmail Emre Yoleri

Şu resmi gördükten sonra Erdoğanın devam etmesi gerektiği yönünde fikirlerim sabitleşti

(4) (7)
15.05.2018 21:30:05 misafir

2005 yili israil ziyaretinde sn erdogan a israilin baskenti kuduse hosgeldin diyen zamanin baskani ariel saron ve bu soze çıtı cikmayarak israilin baskenti kudus olarak kabul eden sn erdogan artik yolun sonuna geldin

(6) (3)
15.05.2018 21:29:22 Rez

AKP'ye biraz olsun güvenim vardı 1 saat önce o güveni de kaybetmiş bulunmaktayım. Hiçbir zaman da artık içimde Milli duygular dışında AKP ile ilgili olumlu bir his oluşamaz. Mecliste az önce İsrail ile yapılan anlaşmaların askıya alınma talebi AKP oylarıyla reddedildi, bu dakikadan sonrası yalandır.

(4) (3)
15.05.2018 21:24:05 zoR

O ney ken

(2) (0)
15.05.2018 21:22:51 OFLI_REIS

dikkatinizi cekiyormu kim israile karsi cikarsa hemen indiriliyor erdogana bu yapilanlar sirf zülme karsi ciktigi icin arablar gibi israilin yaninda dursa ses etmese bu adama dünyada bir kisi bile ses etmezti ve bunu halan daha göremiyen zavallilar var bu beni cildirtiyor yahu tarihtendemi ders alma

(4) (9)
15.05.2018 21:13:29 Afyonlu 03

rabbim seni başımızdan eksik etmesin. Dualarımız seninle ümmetin lideri.

(14) (7)
15.05.2018 21:06:07 Epu

teresa mayin agzindan Kudüs lafi cikmadi

(6) (2)
15.05.2018 21:05:36 uzman

kınıyorum diye ıkınıp duracağınıza adam akıllı bi somut adım atın. incirliği kapatın, askerlerine de çuval geçirip postalayın da oy verecek adam görelim

(7) (0)
15.05.2018 20:59:39 erdoganreismis

bu adam gicik oldu .... EY MAY HEY konusan adam usak baska bisey degil

(6) (5)
15.05.2018 20:56:53 isimmisimyok

Kraliçenin cumhurbaşkanını ağırladığı oda genellikle elçilerin kabul edildiği bir oda, diğer devlet başkanları her zaman farklı bir oda da ağırlanmıştır.Bu Türkiye cumhuriyetine büyük bir hakarettir.Ama nedense kimse yazmamış.

(9) (5)
15.05.2018 20:53:55 Mete

Reis ingilizlere fazla güven me unutmayalın ki bu gün ortadoğu kan ağlıyorsa bunun baş sorumlusu ingilizlerdir israili kuranlar ingilizlerdir petrol bölgelerimiz olan musul kerkük ü elimizden alanlar ingilizlerdir pkk ya destek veren ingilizlerdir

(7) (2)
15.05.2018 20:48:02 OF'li

İNGİLİZ VE BBC DESTEKLİYORSA BU İŞ TAMAM'DIR

(7) (0)
15.05.2018 20:46:44 MİLLİ NİZAM

AKEPE 100 YIL ÖNCESİNİN İNGİLİZ MUHİPLER CEMİYETİNE BENZİYOR TEMEL KARAMOLLAOĞLUNA HRİSTİYANLIĞI TERK EDEREK İSLAM DİNİNE GEÇMİŞ İNGİLİZ ASILLI EŞİ ÜZERİNDEN ŞEREFSİZCE KAHPECE SALDIRAN PİSLİK AK TROLLER NEREDESİNİZ?????

(12) (3)
15.05.2018 20:45:23 Sert Poyraz

cakma müslümanlar,śeyhler,hocalar cemmatlar sever ingiltereyi ayni bu rüśvetci gibi

(3) (2)
15.05.2018 20:42:28 ben ben

Evet ben yurtdisinda yasiyorum, keyfimde yerinde turkiyedeki zorluklarida bilmiyorum. Erdogani begeniyorum (begeniyirsan cik gel ulkene diyenler icin : GELMICEM BURDA KALACAM OYUMDA REISE) kudurun catlayin patlayin.Sirf erbakanin talebesi olmasi, onun terbiyesiyle buyumesi bile bir omur boyu RTE ye

(7) (2)
15.05.2018 20:40:09 dede

diplomasiden anlamayan ve yorum yapan bir takım bilgisizler lütfen susun !

(3) (6)
15.05.2018 20:37:51 JÖH

Medet umduğumuza bak hele osmanlıyı yıkanlarla ortak bildiri hımmm.

(9) (4)
15.05.2018 20:36:25 BOZKURT

Anca şikayet ederiz kendimiz birşey yapamayız dünya lideri bir israil lideri kadar olamadı çünkü şimon pereze mecliste konuşma yaptıranda sizdiniz.

(7) (5)
15.05.2018 20:36:17 fert

Her seçim öncesi reis neden ingiltere yada abd ye gider anlamıyorum laf boş İsrail aldı ve açtı elçilik hani bir Türk dünyaya bedeldi gönderin orduyu ah ah bir Kürt sallahattin Eyübi daha olacaktı haclilari yenip Kudüsu geri alacakti

(4) (1)
15.05.2018 20:34:50 Ebu Zer

dünyada siyasal islamcı liderlerin şeyh şıh tayfasının ipini ingiliz tutar.biri ikisi değil alayı emperyalizme hizmet eder.görevleri millete din satmaktır bu adamların.

(4) (0)
15.05.2018 20:34:03 Bozkurt

First lady Emine görmesin etekli bayanla kapi arasinda tokalasmak nedir

(4) (4)
15.05.2018 20:34:03 Bozkurt

First lady Emine görmesin etekli bayanla kapi arasinda tokalasmak nedir

(1) (1)
15.05.2018 20:32:54 Yorumcu

Habire Reis e yükleniyorsunuzda muhalefeti eleştiren yorumcular nerede

(2) (4)
15.05.2018 20:31:23 korsikalı

Allah aşkına bu adamı bırakıp da kılıçtaroğluna oy veren nasıl bir insan ?

(3) (5)
15.05.2018 20:30:58 Yorumcu

Siyonist israil köpeklerine muhalefetten yüklenen varmı

(4) (3)
15.05.2018 20:30:46 Musri

Bir ara ABD ye de ura . Belki dolar düşer . Filistin yanıyor reis İngiliz Saray’ında..

(3) (3)
15.05.2018 20:29:21 çok kızgın adam

dolar durmuyor euro durmuyor..gitmişken başbakana söyliyeydin bari sterlini düşürseydi..

(3) (2)
15.05.2018 20:28:10 adserha

muho,mero ve selo Allah tırnağınızı uzatmasın inşallah bunlar ülkeyi sömürmek için gelmeye çalışıyorlar.

(2) (3)
15.05.2018 20:27:11 10N larda burda

Israil kopegini bu saatten sonra kimse tutamaz.Allah muslumanlarin yaninda olsun

(2) (1)
15.05.2018 20:26:50 Dingiltere Pirensi Zühtü

Tulumbada su bitti.Katardan akan para muslugu kesildi.Eldeki varı yoku betona gömdün.Yerli malı ve üreticiyi desteklemek yerine ucuz olan ithalatı sectin.Yerli ciftci,tütüncü,hayvancı,üretimci bitti.Saman ithal eder oldun.Simdi de ithalata verecek para kalmadı ingilterelerde dileniyon.

(6) (3)
15.05.2018 20:26:39 mesut

sizinle karsilasinca bizde sizinleyiz derler,seytanlari ile kalinca biz onlarla sadece alay ediyoruz derler

(0) (0)
15.05.2018 20:26:31 Rizeli

Kendine yaptırdığı kaçak sarayın açılışını Papa ike yapar ingilizlerle gizli anlaşma yapar ama oğlu ve çevresi israille ticareti son hız devam eder. Chp yi ingilizler kurdu Atatürk ingiliz ajanı falan filan. Ona serbest herşey

(2) (2)
15.05.2018 20:24:26 copretti

Sen işini biliyorsun reis

(2) (1)
15.05.2018 20:23:54 cahillik

arkadaslar adam filisitin icin diplomasi trafiğinde sizin derdiniz hala secim. ingiltere ortadoguda soz sahibi napsin arabistana mi gitsin salman itinin yanina

(2) (2)
15.05.2018 20:23:24 aa

parayı aldın ıngılızden bakalım neyı ıpotek ettın laflarından anladığımız kadarıyla kıbrısı verdın kuzey kıbrıs türk tarafı tabiri yabancılar tarafından kullanılır turkıyenın cumhurbaşkanı kuzey kıbrıs türk cumhurıyetı demıyor tarafı dıyorsa anlayın artık neyın ıpetek edıldıgını koltuk ıcın yapmayın

(3) (2)
15.05.2018 20:20:23 olurmu olur

bu seferde kibris satilmasin bunlar ayak ustunde satis yapkiyolar kimsenin ruhu duymuyor

(3) (2)
15.05.2018 20:16:47 Kotu kokular

secime 40 gun kala ingiliz kralicesi ile gorusmek pek hayra alamet degil.

(11) (9)
15.05.2018 20:16:42 Bu me ya

Ingiltere ne alaka bunlar israil den beter .ortak açıklama ne .ingilizden dost mu olur

(7) (4)
15.05.2018 20:16:38 kendi bankalarimiz varken

simdi cb ingiltereye neden gitti secimden once hemde bide bizim 360 tona yakin altinimiz nede ingilterede bide 300 tona yain abd dede yarin bisey olsa bizim altinlarimizin ustune yatmazmi bunlar

(4) (4)
15.05.2018 20:16:23 SEDAT123

İngiltereye ayar çekti reis kudüs müslümanlarındır

(4) (8)
15.05.2018 20:14:53 Beyin bedava

Yunan keşke anamı zikseydi diyenin vatanı ingiltere. Fesli puşt ingiliz ajanıdır görün bunları

(7) (4)
15.05.2018 20:13:21 Rizeli

Chp yi ingilizler kurdu Atatürk ingiliz ajanı falan filan ama rte rahat rahat ingiltere yle gizli anlaşma yapabilir. Ona serbest herşey

(5) (4)
15.05.2018 20:13:03 KIBRIS PAZARLIKTA

soruyoruz seçim öncesi ingiltere ziyaretin de Kıbrıs'ı verip karşılığında ne almaya gittin. Kıbrıs peşkeş çeken sana hala reis diyenler seninleyim diyenler ileride anlayacak tövbe edecekler. TAMAM SIKILDIK. Kıbrıs Türklerindir Türk kalacaktır

(2) (5)
15.05.2018 20:10:03 23 fatih

Paramı dileniyorsun reiss.para alacak yer kalmadı heralde.pil bitti krizdeyiz zaten son nokta kötü olacak dolar 7-8 olacak seçimleride bunlardAn aldığın parAyla atlat bi bakalım olan millete olacak.laga luga yapmayın gerçekler bu akkoyunlar

(5) (7)
15.05.2018 20:09:36 From Englan

Biz var cok kıskanmak sizi.Sizde var Reis.Bizde yok.Biz var sevmek Türkiye.Biz gelecek tatil.Sizde tatil cok ucuz bizde yok.Biz cok var kıskanmak sizi.Siz dünya lider biz degil.Siz olmak süper güc biz catır catır catlamak.Sizde var bor bizde var boru.

(3) (5)
15.05.2018 20:09:08 vatan hainleri bu dünyada olma

Allah reisimizi korusun

(6) (4)
15.05.2018 20:08:37 erbakan söylemişti

hani ingiltere bizi karıştırmaya çalışıyordu bu ortalıkta neyin nesi

(9) (3)
15.05.2018 20:07:50 Soru

acaba Rte siyonist yahudilerin adamı olabilirmi ? Bi düşünmek gerek aslında.

(5) (5)
15.05.2018 20:03:32 aydin yildiz

allah yar ve yardımcın olsun reis

(6) (3)
15.05.2018 20:01:16 alper

Reisinizin pili bitti artık İngiltereye seçimi garantilemek için yardım dilenmeye gitti. Abbas yolcu yine abbas yolcudur bağlasan durmaz. Kutuplaşma bitecek artık gider ayak kargaşa çıkarmak için trollerin ve sen her yolu deniyorsuınuz Keşke yunan galip gelseydi diyen adamı ziyaret eden yalaka takım

(17) (23)
15.05.2018 20:00:13 ersan

Muhalefetten biri gitse ingiltereye bu seçim zamanı vay haline

(9) (9)
15.05.2018 19:59:24 az kaldı görmene

Mezhebi inkar eden gavura oy verenler bu mesuliyetten nasıl kendini kurtaracak

(4) (7)
15.05.2018 19:58:51 hayret

ingiliz seni severmi be kardeşim ne işin var ingilterelerde , abd ye dostum dediniz bak ne işler açtılar, aferin alıcaz diye mülteci anlaşması yaptınız neticesi 40 milyar dolar ,hala batıdan bir türlü kopamıyorsunuz !

(7) (4)
15.05.2018 19:57:04 Dingiltere Dükü Şükrü

Hav ar yu?Van minit.Ohh yes yu ar bitiful.Ben var gelmek,sen var vermek bana çok Sterlin.Ben var sana vermek Kıbrıs,sen kimseye söylememek.Biz demek M.Kemal verdi adaları.Sonra Ben yine secilmek.Ohh beybi..yes yes..

(9) (2)
15.05.2018 19:55:55 eyup

Her gıden lider kıralıce ıle gorusuyor. Kralıce hangınizin yanına geldi. Hepınıx ayana gıttınız be

(4) (4)
15.05.2018 19:54:44 evvv

ingiliz ajanı rte, yine emir almaya gitti önce papa sonra netenyahu sonra trump

(10) (8)
15.05.2018 19:53:24 Adalet

Bu fetöcüler coşmuş yine, hangi haberi açsam yorumlarda bu pislikler var Editör kes şunların sesini, onların yorum yapmasına nasıl izin veriyorsunuz Onlara aslaaa konuşma hakkı vermeyin aslaaa

(6) (7)
15.05.2018 19:52:37 hep

meral kaşşener, ülkücü görünümlü Kürtçü dür. gladyo nun (usa) son ayağı.

(6) (5)
15.05.2018 19:51:34 Hayra alamet değil.

Osmanlı devleti de batarken hep ingiltereden borç üstüne borç aldılar. Seçim öncesi bu gidiş kötü sinyal işareti.

(6) (4)
15.05.2018 19:50:17 Kürşat Taş

Reis seninleyiz duamız seninle Allah sana güç kuvvet versin

(6) (4)
15.05.2018 19:48:03 serdar

Borc istemeye basladik hadi hayirlisi

(6) (5)
15.05.2018 19:47:27 harunbey

Dolar 4.45 ekönoğmi çoh eyi

(7) (5)
15.05.2018 19:47:23 Y

TÜM DÜNYA ÜLKELERİ, ABD İLE İLİŞKİLERİ GÖZDEN GEÇİRECEKTİR. abd , tüm terör guruplarının kurucusudur, Deşifre olmuştur.

(5) (1)
15.05.2018 19:45:11 haydari

"Bir suda iki balık kavga ediyorsa oradan beş dakika önce bir İngiliz geçmiştir.".. -Kızılderili Atasözü

(5) (0)
15.05.2018 19:44:08 yavuz selim muslu

Reis vurmadan gelme

(4) (4)
15.05.2018 19:42:58 yalandan kim ölmüş

yine başlayacak dış güçler diye seçime hazırlık hep bi magduriyet bu seferde ingilizleri kötüleyip oy almayı planlıyor demedi demeyin honlandada oldugu gibi koyunlar hazır olun reisiniz dönünce ingilizleri gömün.

(5) (3)
15.05.2018 19:42:43 can

Bir ayağı köyde; hâlâ başını sokacak bir damı, bir karış toprağı olan kişi en zengin kişi olacak. Minnetsiz, acısız ekmek yiyebilen ağadır, beydir bundan sonra...

(3) (1)
15.05.2018 19:42:35 kale

Allah yar ve yardımcısı olsun.Sinsi İngiliz siyaseti karşısında

(4) (2)
15.05.2018 19:42:07 can

Ve çok ani olacak.Kaos, bir iç savaş olmasa bile çok canlar yakacak/alacak.. Her zaman söyledim; bu süreçten "ruhen ve aklen" hazırlıklı olan sağ çıkacak. Bu şu an konuşulan, tartışılan bütün konuların, gündemin, değerlerin üstünde bir durum.. Kimse farkında değil, ama vakit geldi..

(2) (1)
15.05.2018 19:41:17 can

Dostlarım...Her kuruşa düğüm üstüne düğüm atın...Ekonomik felaket diye önümüze koyulan gerçek... Aklın ve mantığın alması mümkün olmayan çizgilere ulaşacak...Değil Türkiye tarihinde...Dünya tarihinde eşi benzeri olmayan büyük felakete hazırlıklı olun...

(4) (1)
15.05.2018 19:37:40 CEZA

BU ABLANIN HAREKETLERİ AYNEN BÜLENT ECEVİTİN SON ZAMANLARI GİBİ

(2) (0)
15.05.2018 19:35:14 Ne mutlu Türküm diye"bile

Emir al gel reis millete ingiliz dersin kendin her yil ingiltereye gidersin!

(6) (3)
15.05.2018 19:35:07 başkent

neyin pazarlığı dönüyor acaba

(6) (2)
15.05.2018 19:32:10 fd

Kavga kavga kavga ede ede dünyada ciddi bir tepki oluştu , eleştirmenin birçok çeşit yolu var

(4) (2)
15.05.2018 19:31:29 zaza

Borç almaya gitmiş

(7) (15)
15.05.2018 19:30:11 KASAP

Bence Binali Yıldırımın gitmesi gereken biyerdi. Reisin orda bulunmaması gerekiyordu. Ayrıca 3-4 gündür orda kalmanında ne gereği var anlamadım. Toplantı yapılır aynı gün dönülür. Yabancı ülke liderleri aynıgün dönüyorlar. Bilmiyorum ama görsel açıdan iyi fotoğraflar görmüyorum. Kraliçenin karşısına

(9) (4)
15.05.2018 19:30:05 KURUMSALYAKIT

Reis beline kuvvet reis

(4) (8)
15.05.2018 19:28:45 Ali

Gor bakalim bu gorumenin sonunda Ingiltere den ne satin alacagiz. Yoksa kimsenin bizimkini kabul edecegi yok.

(6) (6)
15.05.2018 19:25:40 kemo

kahrolsun abd kahrolsun israil yaşasın salah ve liverpol okşa okşa sal çayıra ğuraşsın Müslümanlar, abduh, afgani, abduh, şeriati, ikbal, ne kadar dinde reformcu varsa ingiliz sömürgelerinden ingilizler cıkardı. ne kadar islam diyarında terör varsa da ingiliz cıkardı. israili de onlar kurup verdi.

(3) (1)
15.05.2018 19:24:14 borucu

Görüşün bakalım

(2) (1)
15.05.2018 19:23:41 Fatih_Erzurum

DOLAR 5 I GORSEDE REISI YE-DIR-TMEYIZ. GEZICI SIYONIS USAKLARI AKILLARI SIRA SECIMI KARISTIRCAKLAR BU MILLET BU OYUNU GORDU ALLAHIN IZNIYLE TOKADI INCENIZE MERALINIZE YAPISTARACAK

(8) (7)
15.05.2018 19:22:46 ms

Neyi paylasiyorsunuz Allah bilir. Kudusumu? Hersey beklenir sizden.

(8) (4)
15.05.2018 19:22:39 İhsan Barutoğlu

Ben şunu anlamıyorum ülkende 1 ay sonra seçim var seçim de sıkıntıda sen propaganda yapmak yerine neden 4 5 gündür ingilteredesin pis kokular geliyor burnuma reyisssss kendini iktidar uğruna ingilizlere satma sakın onların projelerinin parçası olma.

(7) (3)
15.05.2018 19:19:04 Eski hdp li yeni AKP li

Allah yar ve yardimcin olsun.

(6) (7)
15.05.2018 19:14:32 copretti

Saldın gene coprayı

(3) (3)
15.05.2018 19:14:20 aduket

şehit kanıyla ıslanmış kıbrısı satalım başka satacak birşey kalmadı.

(7) (12)
15.05.2018 19:13:54 Dr.dejavu turk

ulan reisciler millete ingiliz ajani diyonuz reis ingilizlerin alayiyla temasta heleki israilin bu yaptigi islerden sonra reis hala orada ne iss

(12) (9)
15.05.2018 19:12:40 OF’li

İNGİLİZ VE BBC DESTEKLİYOR TAMAM

(10) (4)
15.05.2018 19:11:49 bekliyoruz

bir kere tasarruf ettiginizi gormedim sizin... yazik ne diyeyim bu vergilerle hala parasiz kakiyorsak yazik....

(3) (2)
15.05.2018 19:11:15 Epu

Dolar 4.5 Euro bilmem ne diyenler azcik sabredin da...5 trilyon dolarlik akdeniz dogalgaz rezervleri var isin ucunda... Adamlar ha bire saldırıyor reisi devirmek icin...Aman dikkat!!

(6) (11)
15.05.2018 19:08:45 yasar

arkadaslar birlesmis milletler kim ki it iti isirmaz surda kalmis bir iran birde türkiye türkiyeyi denediler olmadi simdi iranda sira akilli olmazlarsa onlarda gidici bu amerikanin basindaki varya dünyayi karistirmak icin oraya geldi adam gelmis 70 se bu saat dan sonra altina ancak bez taksin

(2) (0)
15.05.2018 19:05:15 İhsan Barutoğlu

reyis ingilizlerin aklını al gücünü göster şu hayinlere :)

(8) (4)
15.05.2018 19:04:41 ahmet öz

Ingiliz Ajani..

(3) (9)
15.05.2018 19:04:40 osman

ne dil bilir nede din sadece bilir görünür poz verir artis.

(3) (8)
15.05.2018 19:04:37 CEZA

ADAMSIN

(6) (2)
15.05.2018 19:03:32 adem er

Af sart.fetocu hakım savcıların verdıgı kararlar bozulmalı.mılliyetci turk gencleri cezaevinde...

(3) (3)
15.05.2018 19:03:25 Yeter Artık

Dolar diyorum,Euro diyorum,mazot benzin diyorum enflasyon diyorum gözünü severim Reiiiisss Reiiiisss!!!

(4) (2)
15.05.2018 19:03:24 WAXLI

Reis dolar 4,44 oldu UYANDIRAYIM dedim

(4) (2)
15.05.2018 19:01:56 burak

koca ingiltere başkanı o mütevazi yerde oturuyor.bide müslüman liderlere bak.

(3) (4)
15.05.2018 19:01:46 icazet

Alıyor

(2) (0)
15.05.2018 19:01:28 T A M A M

Sahiplerinin yanına gidebilmiş , anneler gününü kutluyor

(3) (7)
15.05.2018 19:01:07 yasar

allah seninle reis hep sana yardimci olacak

(256) (25)
15.05.2018 18:59:37 KAFİR SOLOTÜRK

KÜRECİK KAPAT YEMEZ VANA KAPAT YEMEZ. DİLEN ŞİMDİ ÜST AKILDAN 5 YIL DAHA. BORÇ İSTE BORÇ TAK.GLADYO KİMDİ 2009 DA PERİNÇEK DEMİŞTİ. 1 VE 2 GİTTİ 3 GÜÇLENDİ YAŞIYOR. ONU DA KEMALİST REJİM YIKACAK. DİNCİ SAHTEKAR SÜRÜSÜ

(22) (365)
15.05.2018 18:58:32 dedo

fetocu meral selo cıksın demiş kart karıya bak hele ıyıcı yiyiciler bunlar bırde bunlar şehıt cenazalerını sömürür reisle yola devam dusursek ucurumdan hep beraber sonunuda kadar reis

(261) (19)
15.05.2018 18:39:55 TÜRK OĞLU TÜRK !

Dünyada hangi lider senin kadar diplomasi trafiği yapıyordur.Hangisi senin kadar çok uykusuz kalıp ülkesinin refahı için ve mazlumlara derman olabilmek için çalışıp çabalıyordur.Vallahi billahi ahirette sana şahitlik edeceğiz!Ömrün uzun olsun Reisim! Allah , israilin F-16 füzelerine karşı elinde taş

(542) (33)
15.05.2018 18:35:57 Wand

Umarım dogru haberdir.... baslangic olarak görürsek devamini bekleriz

(4) (2)
15.05.2018 18:32:06 kobra nejdet▶️İyi bayramlar

Reis allah güç kuvvet versin sanaa.sonuna kadar seninleyiz,dünya liderimiz.

(568) (27)