Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
16.05.2018 09:41:58 işportacı

İnşaatla rolantide döndük günü kurtardık ama katma değeri yüksek üretim ve ihracat olmayınca motor güç üretemiyor mesafe alamıyoruz. biraz asılsak hemen patinaja alıyorlar. Reis başkanlık gibi diğer sistemlerinde yeniden yapılandırılması şu hemşeri muhabbetinin bitmesi gerekiyor.liyakat şart.

(2) (0)
16.05.2018 09:34:07 mmk...

Batıyla savaşan Suriye de, acaba dolar neden yükselmiyor, da batı müttefiki Türkiye'de uçuyor. Doğru cevap sorunu gösterir, sorunu gören, bilen, çözümü üretir.

(1) (1)
16.05.2018 09:32:47 ülke batarsa sizde altında kal

halen çıkmışlar ekonomi kötü dolar yükseliyor ülke batıyor diye propaganda yapanlar var, ekonomi kötü değil kötüleştirmeye çalışan iç ve dış şerefsizler var, faizleri artırıp çalışmadan ceplerini doldurmak isteyenler, tayyibi devirip eskisi gibi sözlerinden çıkmayan kukla istiyorlar

(5) (0)
16.05.2018 09:27:04 E konomi E sini Bilmeyen

Ne kadar cahilisinjz...

(0) (1)
16.05.2018 09:24:36 Demir bükücü

Yazılan yorumlara katılıyorum ancak şunu da unutmayalım aç ve parasız kalabilirsin ancak vatansız asla yaşayamam bunu idrakindende olarak yazalım yorumları Suriyeye ve Filistin'de olanlar ve 15 temmuz işgal girişimini unutmayalım ibret alalım oyuna ve gaza gelmeyelim arkadaşlar gidecek başka vatanı

(3) (1)
16.05.2018 09:21:05 Geç bunları

Delikanlı olan façası yiyen çıkar yiğit gibi meydana "ekonomi kötü" der. Meydanlar adam arıyor adam !!!

(1) (2)
16.05.2018 09:19:02 SÜTTEN ÇIKMIŞ AK-KAŞIK sınız z

Dış güç ise eğer madem öyle, Türkiye de o güçlere karşı bir dış güç konumunda doğrumu, bizde yapalım o zaman onların bize yaptığını, bizde onlar için dış güç değil miyiz. Saçma sapan hikaye " Dış mihraklar" olaya bak yaa.. 5 yılda %250 değer kaybetti Paramız... 2013 Dolar 1,75 - 2018 Dola

(1) (0)
16.05.2018 09:07:28 mmk...

Dışa, dolara bağımlı olursan itaat etmezsen veya güçlü ekonomi yaratmazsan, saldırırlar da, batırırlar da! Saldırıya lafla değil, ekonomik güçle cevap verilir. İktidar muhalefet bir teki çıkıp ta, bu saldırıyı şöyle bertaraf edeceğiz diyor mu?

(1) (0)
16.05.2018 09:06:00 hahaha

Kesin onlar saldırdığı için dolar yükseliyordur...

(2) (0)
16.05.2018 08:41:21 yer-sen

ecevit dönemine laf söylerken dış güçler şöyle yaptı böyle yaptı denmez ama dolar olmuş 5 lira hala dış güçler bize böyle yaptı yoksa ekonomimiz coğ eyi.

(7) (0)
16.05.2018 08:38:14 Selim

İyi olur inşaallah.

(0) (2)
16.05.2018 08:05:18 musa

Herkes işini yapmalı değil mi...Ekonomi Uzmanlık gerektirir... Ehil olmayanların eline düşerse batar...Ekonomiye el attığından beri her şey ortada değil mi? Erdoğan'ın Bloomberg'e verdiği mülakat ve Moody's bankalarla ilgili açıklaması sonrası Piyasalar yanıyor!Dolar4.47,avro5.30

(9) (1)
16.05.2018 07:54:43 yegen

hamd olsun tuvalet 1 tl

(12) (0)
16.05.2018 07:36:07 selcuk bal

Hep baskasi suclu zaten 16 yildir ulkeyi yonetenlerin hic kabahati yok masallah

(16) (6)
16.05.2018 06:44:31 ibrahim duman

ozaman devlet önlem alsın neden hiç bişey yapmıyolar

(11) (1)
16.05.2018 06:35:09 osmanli torunu

Seçime kadar bütün saldırıları yaparlar! Yeterli kendi menfaatleri doğrultusunda hareket etmeyen Türkiyenin menfaatlerini ön planda tutan RTE ditsin! Amaçları bu ama yedirmeyiz!

(0) (8)
16.05.2018 06:31:03 yorumcu

Yeter be kardeşim giren çıkan vatandaşın sırtınıda aştı artık, nefes almamız için kimin gitmesi gerekiyorsa gitsin, kimin ölmesi gerekiyorsa ölsün artık.

(8) (0)
16.05.2018 05:24:47 Ali

Ne agliyorsunuz dolar euro yukseldi diye hepinizde vardir en az 5-6 banka karti cekin harcayin kiredi borclarina af gelecek secim oncesi dunyada boyle uygulama hic bir devletde yok keyfinize bakin

(9) (2)
16.05.2018 05:07:16 Eskiden

Eskiden maaş alınır alınmaz dolar mark alınırdı.tekrar o günlere geri döndük.teşekkürler akp.

(11) (3)
16.05.2018 04:00:29 zzz

Burda herkes prof. olmuş dünya bize ekonomik olarak saldırılar yapıyor bizimkiler yok öyle yok böyledi madem o kadar çok biliyordunuz siz geleydiniz başa oturduğun yerden yazmak kolay tabi

(1) (6)
16.05.2018 03:49:46 ariza

yorumlara bakiyorumda akp bitmis

(10) (1)
16.05.2018 03:38:15 Mesut

Dolarında eronunda ne yaparlarsa yapsınlar Rusya da %45 değer kaybetti ama rus halkı nedenini idrak ettiği için devletini paraya satmadı.ne kadar algıcı Puşt varsa buraya doluşmuş

(7) (5)
16.05.2018 03:23:20 Mikail87

10 bin euro ile Daire Sahibi oldum vay babasini

(6) (3)
16.05.2018 03:21:53 DerinDevlet

Türkiye batan gemidir. 2 yıl içinde suriyeden binbeter olucak neden mi? Tayyip denen şahısın egoları yüzünden. Kafayı din ile yemeleri yüzünden.

(10) (6)
16.05.2018 03:20:01 Sinirli

Zorla küfür etireceksiniz adama, daha dün benzine motorine zam geldi. Bugün de gelebilirmiş. 7 TL ye az kaldı.

(7) (1)
16.05.2018 03:18:49 DerinDevlet

24 hazirandan sonrada diyeceksiniz saldırmaya devam ediyolar diye. Dolar 4.56 euro 5.60

(3) (1)
16.05.2018 03:11:47 Erdem

Ne olmuş yani Bu canım halk herşeye katlanır Önemli olan 1100 odalı sarayımız var Avrupa bizi çekemiyor

(10) (3)
16.05.2018 03:00:02 Yörük

Burdaki Arkadaslar ne kadar bilgili ve zeki Neden biz gecmis 90 yilda yerinde saymisiz anlayamadim? Böyle insanlarla biz Aya merdivanla bile cikariz.Cürük Elmalar sizi.

(2) (0)
16.05.2018 02:51:20 katil kim

merkez bankası reisi dinlemiyor faiz indirmiyor ondan kurlar arttı reis ne yapsın diyen var bu iktidar bize çok bile. acından ölecek ama sebebini çok yanlış bilecek. katilini kur sanacak.

(2) (2)
16.05.2018 02:46:27 sen neymissin be reis

hükümetin aylar öncesinden öngördüğünü düşündüğüm kur. faydası olacak umuduyla apar topar erken seçim kararı aldılar ama beklenen olmadı ve türk lirası çöp olmaya devam ediyor. peki şimdi ne olacak?

(7) (0)
16.05.2018 02:45:11 hayaller paris gerçek eminönü

atilla yeşiladazamanında ne güzel açıklamış. hükümetin ne kadar gerçeklerden kopuk olduğunu ne kadar hayal aleminde yaşadıklarını tek tek açıklamış adam. artık psikologların işe el atması gereken durumları yaşıyoruz. bu hükümet kendi söylediği yalanlara kendileri de inanıyor adamlar hayal aleminde

(5) (0)
16.05.2018 02:43:14 üzücü tablo

ben akp başa geldiği yıl bulgaristanda universiteye başladım. ailem 100 lira gönderiyordu misal, ben 150 leva çekip krallar gibi yaşıyordum orda. şimdi 100 lira 35 leva ediyor. doları siktiret, avrupanın bayburtunun para biriminden bahsediyorum. ben euro kazanıyorum zikimde değil, ama insan üzülüyor

(12) (0)
16.05.2018 02:41:50 umutsuz

üzerinde goygoy yapılacak, espri üretilecek çıtayı çoktan aşmış olan kurun bugünkü durumu. hakkında uzun uzun ekonomik analizler kasmanın da lüzumu yok artık. durumun bilincinde olanlar türk lirasının neden böyle değer kaybettiğini biliyor. seçimden sonra düzelecek gibi bir umudum da yok benim

(5) (0)
16.05.2018 02:41:15 tayyip diyetine hazır mısın ?

evden çıkıp akşam dönene kadar yaşanan artışın gelişmiş ülkelerde aylar, hatta yıllar süreceğini idrak edince daha da acıtan bir kur.yatıyorsun, kalkıyorsun daha fakirsin. şaka gibi. venezuela'dan beter olacaz gibi duruyor. orada artık parayı saymak yerine tartıyorlar. insanlar açlıktan kilo veriyor

(4) (0)
16.05.2018 02:39:42 maval okumayın

her geçen saniye alım gücümüz eriyor ve borcumuz da doların her bir kuruş artışıyla milyarlarca tl büyüyor. buna rağmen bırakın bir önlem almayı halen bu gerçeği dile getirenleri terörist ya da vatan haini olmakla suçluyorlar. 3 ay öncesine kadar aldığım maaş 1500 dolara denk gelirken bugün 1000

(4) (0)
16.05.2018 02:38:52 iyi uçuşlar

dolar ve euro'nun ingiltere ziyaretine rağmen hız kesmeden yükselmesi finansal açıdan ellerin boş dönmesi demek,sıkı tutunun krize gidiyoruz.

(5) (0)
16.05.2018 02:37:43 üretmeyenlerden misiniz ?

ülkenin adım adım battığını gösteren durumdur. dövizle ilgili en önemli anlaşılması gereken şey ülkemizde her şeyin ama her şeyin dövize endeksli olduğudur. domates fiyatından tutun , tüm hammaddelere vsmesela domates ne alaka diyenlrt. domatesin gübresi, ilacı , hatta tohumu , sulama sistemi herşey

(6) (0)
16.05.2018 02:36:14 pembe dizi

eskiden 100 liraya calisan adam ac kalmamak adina 70-80 liraya calisiyor siz aptal kandiriyorsunuz.manava gidin marketlere gidin hic durmadan alip basini giden fiyatlara bir bakin sonra bankadan cektiginiz maasa bir bakin anlayin ülkenin halini.

(8) (0)
16.05.2018 02:34:08 şükür

ülkenin kapısına kilit vurup gidelim. yakında insanlar temel ihtiyaçlarını karşılayamayacak duruma gelecek. en basitinden aldığınız mercimeğin bile arkasında menşei kanada yazıyor. seçmenin kulağına ithalat havalı birşey geliyor olmalı. bunlar daha iyi günlerimiz gibi ve çok garip insanlar memnun

(5) (0)
16.05.2018 02:33:22 ahlaksızlar

ulan ben euro ile kazaniyorum yine de akpye oy vermiyorum o kadar vatana ihanete bulasmis, piskin yuzsuz yalanci serefsiz, namussuz, ahlaksiz heriflerin yaptigina ortak olmayi kendime yediremedigim icin.

(8) (0)
16.05.2018 02:32:25 titanik

seçimlerin niye bukadar erkene alındığı belli oldu.. dolar 8 olmadan seçimi oldu bittiye getirmek istiyorlar.. ama geminin batışı hızlandı filikalar çoktan gemiden ayrıldı

(7) (0)
16.05.2018 02:30:45 farkındalık

arkadaşlar fakirleşiyoruz günbegün, saniye saniye. ama şuan kaç kişi gerçekten bunun farkında? neden kimse delirmiyor? neden kimse bir şey söylemiyor? neden kimsenin umrunda değil? ne olmalı da ak partili vs. denilen insanlar bunun farkına varmalı?

(5) (1)
16.05.2018 02:28:18 rezil

doların yanı sıra euro da 5.27 olmuş ve artık yazın yapacağım avrupa gezintisini iptal etmek üzereyim. bu gidişle açlıktan ölürüz orada biz. teşekkür ederim türk vatandaşlarını dışarda böyle rezil rüsva ettiğiniz için.

(3) (2)
16.05.2018 02:02:01 tosun

Büyük felaket falan diYorsunuz.allah bize yeter fitch mordys dolar euro sizin olsun.ümmete sahip cikmayin milYon dolari olmus.neye yarar.para kazanilir.ama serefini dolara euro satan icin lafim yok.oyunu chp iyi akp ver farketmez.ama vatanim icin kara propagandasini birakin.dua edin.gaz ekmek ilac b

(0) (4)
16.05.2018 01:44:19 Dış güçlermişmiş

150 bin süperlüks milyonluk makam araçlarını dış güçlermi aldı, Katrilyonluk şatafatlı sarayı, İstanbulda çamlıca sarayını, marmaristeki yazlık sarayı dış güçlermi yaptırdı,Yandaşların 2 milyarlık vergi borçlarını kıyak olsun diye dış güçlermi sildi, Gereksiz yatırımlara trilyonları dış güçlermi har

(17) (2)
16.05.2018 01:33:11 Findik

Abi ülkemizde ne üretiliyor disariya ne satiyoruz? markamiz ne? mesela almanlar tüm dünyaya mercedes bmw audi satiyor, bizim hangi fabrikalrimiz var lütfen biri beni aydinlatsin.

(9) (0)
16.05.2018 01:31:38 cesur

VAKİT DÜŞMANLARA DİRENME VAKTİ, HERKES DÖVİZİNİ BOZDURSUN. ALLAHINI PEYGAMBERİNİ SEVEN DÖVİZİNİ BOZDURSUN. BU KADAR NET SÖYLÜYORUM.

(2) (7)
16.05.2018 01:31:28 Berlinli

1980 de kudüs ün tamamını ele geçiren israil, türkiye ye darbe yaptı sesi çıkmasın diye , simdide ekonomimizle oynuyorlar ki baskent ilan edilmesine sesimiz çıkmasın.Uyanik ol Türkiye!

(2) (9)
16.05.2018 01:23:41 Fırıldak siyaseti

Bu Moody's Türkiyenin notunu yükselttiğinde aynı adamlar burada havalara giriyorlardı. Moody'se S&P ye Fitch e tek kelime etmeyip. nasıl başardık ama diye havalanıyorlardı Notu düşürünce yahudi kuruluşu, dış güçler saldırıyor diyorlar

(15) (3)
16.05.2018 01:19:47 Tekin

Az bekleyin gurbetciler geliyor binlerce insallah.. hic birakmayan en az 5000 euro birakiyor ulkemize, 1 milyon insan dan ortalama 5 milyar euro girdisi olacak bu yaz insallah

(4) (6)
16.05.2018 01:18:36 CESUR

VATANINI MİLLETİNİ SEVEN DOLARINI BOZDURSUN. DEDELERİMİZ ÇANAKKALE HARBİNDE YİYECEK BULAMAMIŞ AĞAÇ KABUKLARINI YEMİŞLER, BİRDE TORUNLARINA BAK, PARASI OLANDA OLMAYANDA DOLAR EURO ALIYOR. ŞU AN MİLLET İÇİN PARA KAYBETME ZAMANIDIR.

(2) (4)
16.05.2018 01:17:04 Varmı başka uçak satan haçlı

Amerikaya ziyaret 16,5 milyar dolarlık uçak, Fransaya ziyaret 6,5 milyar dolarlık uçak, Rusyaya ziyaret 4.5 milyar dolarlık füze, ingiltereye ziyaret yine uçak satın alma anlaşması.Ne kadar İslam düşmanı varsa kıyak yapılmış durumda

(8) (0)
16.05.2018 00:55:08 fetö - meral nedir?

BİRİ BİNAYI ATEŞE VERİYOR, BİRİ ATEŞİ ÜFLÜYOR, BİRİLERİ DE, GOYGOY VELVELE YAPARAK SOKAĞA İNSAN TOPLUYOR Kİ İTFAİYE SOKAĞA GİREMESİN. abd - fetö - meral 3lemesi. BURADA ABD ABDliğini yapıyor. FETÖ - MERAL 2lisinin burada ne işi var.

(2) (4)
16.05.2018 00:53:12 takipçiada

Millet ile alaymı ediyorsunuz. Neyimiz iyi, orta kesim gariban olmuş, vergi zamlarla milletin anasını aglatmış bi hükümet. Utanmadan ekonomi iyi diye haber yapıyosunuz. İktidarı pofpof yapıp millete yediriyosuniz

(12) (1)
16.05.2018 00:45:38 sabir

24 hazirana kadar dis gucler turkiye ye ekonomi baski yapip euro-dollari yukseltiyorlar ki bu da Erdogana ters ekti yapip dezavantajinda kalsin ve kaybetsin diye. bu oyuna gelmeyelim

(2) (8)
16.05.2018 00:43:37 Ben

Yazik gunah. Bir tek ayakta duran, kötulere karsi gelen Turkiye var. Onu da yikmayin. Erdoganin Turkiyeye yaptiklari iyilikleri ne Merkel Almanyaya, ne de baskasi kendi devletine yapmamis. Reise sahib cikin, yoksa cook pisman olursunuz, ama gec olur... Avropa, ABD reisi sevmiyorsa, demek ki reis dog

(3) (6)
16.05.2018 00:41:49 gereksiz yorumcular

haberi gotunuzlemi okuyorsunuz da boyle sacma span yorum yapiyorsunu dolari dusmesi iciin abd ye savas acman lazim ikinci yol ise stratejik manevrLar yapmalisin neyin kafasini yasiyorsunuz

(0) (1)
16.05.2018 00:31:53 Daha neyi tartışıyoruz

Hani son zamanlarda ambargolarla sıkıntıya girip parası sürekli değer kaybeden Rus rublesi var ya son bir yılda TL karşısında % 110 değer kazanmış anlayın artık halimizi

(12) (0)
16.05.2018 00:30:25 Doların suçu yok

Suriye lirası TL karşısında son bir yılda % 67 değer kazanmış. Suriye diyorum Suriye hesap edin artık Dünyada daha beter ülke varsa onunla karşılaştıralım .Mesele dolar falan değil arkadaşlar mesele TL değer kaybediyor Suriye lirasıda düşüyor normalde.ama biz daha kötüyüz.

(9) (1)
16.05.2018 00:27:11 Ferit

Fetönün seytanlari PKK nin zerdüsleri almanin ajanlari zil takip Oynayayacaklar yahudiler Not düsürdü diye dolarin cikmasi dis ve ic faiz lobisinden dolayidir sifirlayin faizi elinizdeki dolari dahi Satamazsiniz avrupada sifir faiz var parayi türkiyede kauaniyorlr

(1) (1)
16.05.2018 00:26:47 vatanseverler yemez bunları

seçim yaklaşıyor hazırlıksız yakalanan kefereler ve onun içerdeki itleri başladılar yine heryerden saldırmaya algı operasyonları yapmaya. dövizi yükseltenlerde onlar ekonomi batıyor ülke bitecek algısı yaratmaya çalışıyorlar seçimden sonra görürler günlerini

(0) (6)
16.05.2018 00:25:27 KAFKAS

bunca fettuşi totoş işi gücü bırakıp, Burada 300-500 yorum mu yazıyor ???? Erdoğan diyor ya > TOPUNUZ GELİN !! topunuz top. fettuşi totoşlar 1000Lerce saldırsa noooolur ??

(1) (7)
16.05.2018 00:25:11 İç güçler İiiiiiiçç

5 milyon Suriyeli ,Iraklıyı dış güçlermi doldurdu, 40 milyar doları dış güçlermi hazinedenharcattı, barzaniye mursiye 2 şer milyar doları dış güçlermi gönderdi, Her yeri para etmez betonla dış güçlermi doldurdu, İstanbula kim ihanet etti (İtiraf ettiniz ya) Dış güçler mi?

(13) (1)
16.05.2018 00:21:13 Dünyada örneği yok bunların

Bu adamlar ülkeyi batırsalar. çökertip parçalasalar diyeceklerki Dış güçler yıktı. Bunlarda başarısızlık yok. mutlaka bir suçlu bulunuyor. Kendilerinde asla hata olmuyor.Dahası şunu yanlış yaptında diyemiyorsun.Bu seferde seni suçluyorlar.

(15) (3)
16.05.2018 00:20:57 Beser sadar

Cahilligin ölcüsü olmali Bu kuruluslar Yahudi kuruluslardir siyasi kuruluslardir yunan iflos etti devamli Notunu yükseltiler hic bir hiristiyan ülkesinin notunu düsürebiliyormu Ermenistanin notunu düsürebilyormu Yahut herhangi bir ülkenin Bunlarin isi gücü türkiye

(7) (6)
16.05.2018 00:20:26 kafire diz çökmeyin

türk milleti ülkenizi seviyorsanız ithal ürün almayın, hayati olmayan en küçük ithal yabancı ürünü sokmayın evlerinize, büyük bi operasyon var ülkemize karşı gezi ayaklanması ve darbeyle yapamadıkları rejim değişikliğini ekonomiyi çökertip halkı sokaklara dökerek yapmak istiyorlar..

(2) (10)
16.05.2018 00:15:12 Bu kaçıncı bela

Madem göklerden gelen karar var . Allah sizin kutsal reisinizi neden sevmiyor bela üstüne bela gönderiyor.Olan bize oluyor.

(10) (5)
16.05.2018 00:13:07 ht

Akp iktidarının ilk 8 yılında refah düzeyi %170 artmış 2. 8 yılda %0.3 artmış artık akp iktidarı ülkeye yeterince refah sağlayamıyor. Son 8 yılda milyonlarca kişiye bir sebepten maaş bağlayarak ayakta kaldı hiç yatırım yapmadı hazır para bitti Tl o yüzden değer kaybediyor. Gitme zamanları geldi

(12) (2)
16.05.2018 00:04:22 herşey para değil

çıkmış yine solcu hdpkk lı chpkklı ve fetöcüler dolar yükseliyor ülke batıyor tayyip ülkeyi bitirdi propagandası yapıyor evet doğru söylüyorsunuz ama niye böyle oluyor onuda erkek gibi adam gibi söyleyinsene. tayyip batıya israile amerikaya eski liderler gibi köpeklik yapmadığı için oluyor...

(3) (11)
16.05.2018 00:03:32 Mehmet

Olurmu ya hep dış güçler;süper güç olduğumuz için bizi yenemediler ondan ekonomimizi vuruyorlar.bizde inanacaz tabi.ver mehteri

(9) (1)
15.05.2018 23:57:42 Alperen Kayiboyu

her secim zamani dolar ile oynuyor bu global sermaye .. hep ayni film ..

(5) (3)
15.05.2018 23:54:38 doğu karadeniz

yaa ne demezsiniz hep dışardakiler. bizim hükümetin hiç sucu yok. ak parti kurulalı ona oy veriyorum. ardık yapamıyorlar. son iki yıldır iyi giden hiç bir şey yok. kime vereceğiz. hiç oy verecek parti de yok. karadız kaldım.

(17) (3)
15.05.2018 23:48:27 Hata

Her olumsuzluğun nedenini başkalarında arayan hiç bir kişi/toplum ilerleyemez...

(15) (0)
15.05.2018 23:46:49 Elbîstanlı 46

Özellikle elektronik aletlerinizi iyi koruyun, çünkü elektronik ürünlere fahiş zam gelecek. Bu saatten sonra elektronik ürünleri yenilemek için zengin statüsünde olmanız lâzım.

(8) (0)
15.05.2018 23:33:49 Halk

Mihraklar hep secim öncesi saldiriyor:)ekonomi kötüye gidiyor ne yapacağız?çözüm nedir başlıklı bir haber göremedik hiç.ekonomi mükemmel ama kendiliğinden çıkıyor bu hep:)

(13) (2)
15.05.2018 23:32:15 fetöcüler boşuna heveslenmeyin

Sizi Moody's de başkaları da kurtaramayaktır. Daima debelenmeye mahkumsunuz...

(3) (2)
15.05.2018 23:29:47 boş

ne dış güçlermiş be kardeşim herşeyin altında dış mihraklar falan filan.üretmediğin tükettiğin sürece böyle gider.sen hala üreteni satmaya devam et..

(14) (3)
15.05.2018 23:26:53 hacı

Bu milleti dolar çıkmayacak 3.x lerden dolar bozdurtunuz. Şimdi 4,5 oldu. Bunların hepsini dış güçler yaptı.

(14) (2)
15.05.2018 23:18:57 ke-mal-cik

lan putperestler neyin kafasını yaşıyosunuz ülke madem ekonomik krizde emeklilere önümüzdeki ay 1000 lira geliyor...fetöcüler bi bırakın artık algı operasyonunu...darbede silahla kanla yapamadığınızı parayla mı yapacaksınız

(4) (16)
15.05.2018 23:18:03 Mugla

baskanlık seçimi netleştikçe eskisi gibi türkiye ye soz geciremeyen ülkelerin ekonomık oyunu kör gibi bakmayın seçim tarihi yaklaştıkca daha da artacak sadece panik yapmayın sınırları ele geciremeyenler 15 temmuz da avcunu yalayanların ellerindeki tek silahları döviz artısı ile bizi sustu

(2) (4)
15.05.2018 23:14:34 mehmet kaynar

hala anlamayanlara yaziyorum.bu ülke kendi başına bir şey yapsa amerika ve avrupa hep çelme takar çünkü işlerine gelmez sömürememek ten korkar.bunlar para silahını çekti.iki yıl evvel rusya ya yaptılar 100 yüz develasyon oldu. bir an evvel altın garantili milli para ticaretine geçilmesi lazım.

(1) (5)
15.05.2018 23:14:24 ke-mal-cik

bir avuç fetöcü hain toplanmış yorumlara ülke bitti şu oldu bu oldu...lann bi ....tiringidin fetöyü yalamaya devam edin...1 dolarlar sizden çıktı bizim işimiz olmaz sizinle...bi rus kadar olamadınız ruble dolar karşısında erise ne olur erimese ne olur ruslar için onlar bile milleyetçi bi siz olamadı

(1) (5)
15.05.2018 23:13:49 Güldür meyin bari

Türkiye iyi olacak gencolar telaş etmeyin ....akp ye artık Tamam deyip yürüyeceğiz...Türkiye batmayacak, tüm fabrikaları varlıkları birikimleri taşı dağı ormanı suyu yolu köprüsü akp eliyle satılmış olsa da ....böğürenler rantı kaybedecek deyyusların ta kendisi oluyor. Dikkate almayın

(12) (0)
15.05.2018 23:11:57 milano

birkerede vatanınız için dik durun be tam dereyi geçeceksiniz bogulmayı tercih ediyorsunuz.

(0) (3)
15.05.2018 23:10:42 VaTaN

Kılıçlar çekildi

(0) (0)
15.05.2018 23:10:04 VaTaN

Oyum akpartiyeeeeeee

(1) (10)
15.05.2018 23:02:40 Mazlum

Yeni gelecek hükümetinde işi zor velhasın satacakta birşey kalmadı belki üretimle falan düzeltirler adaletli vergi sistemi halkla beraber inşallah

(15) (0)
15.05.2018 23:01:30 ali ak

$ rın böyle olacağı belliydi şimsi faiz düşürün kına yakın kendiniz dolardasınız tabii

(9) (0)
15.05.2018 23:00:38 ali ak

Ha ha dış güçler $ ı yükseltiyor yoksa yükselmeyecek faizleri düşüreceğizki $ 5-6 TL olsun heeeeyyy ülke batıyor uyanın eyy millet demokrasiyi, laikliği, adaleti, eğitimi kaybettik ekonomide çöktü daha ne olsun Yunanistan oluyoruz alım gücü bitti durdurun bu gidişi yoksa çok geeeeç

(12) (3)
15.05.2018 22:57:39 Kahvede amca sözü

Yiyici çoh hemşerim yiyiler içiyeler doymuyola

(8) (1)
15.05.2018 22:54:42 Vatandaş

Ulan almancılar yatacak yeriniz yol ula şu kazancınızın yarısını verseniz ne ekonomik kriz olur ne bişey olur ama heç duvara konuşuyoz bizde

(2) (9)
15.05.2018 22:41:15 Fırat Yılmaz

Fetönün,kirli siyasetin KÖPEKLERİ burda da algı operasyonu na başlamış..kudurun ulan Türkiye yıkılmayacak..dolar euro altın yükseldi diye memleket batıyor zanneden vatandaş oyuna gelme sen Türksün onlar hain unutma..!ve bilinki başkan Erdoğan meclis Akparti kudurunn..!

(2) (12)
15.05.2018 22:40:08 dirone

not arttiriken herşey güllük gulistanlik diye haber yapıyordunuz ama ben uyardım şahsen borsada maldan çıkıyorlar dikkat diye işinize geldiği gibi....

(2) (0)
15.05.2018 22:36:35 VAATAANDAŞ

Yahu arkadaşlar bu $ ABD memleketinin degil FED in sahipleri var bunlar kagıdı basıyor ABD hukumetlerine tahvil karşılığı borç veriyor...kavga etmeyin lutfen...Kahrolsun $ ve sahipleri yapcak bir şey yok....

(0) (2)
15.05.2018 22:36:19 Nerdeeen nereye

Hani son zamanlarda ambargolarla sıkıntıya girip parası sürekli değer kaybeden Rus rublesi var ya son bir yılda TL karşısında % 110 değer kazanmış anlayın artık halimizi

(10) (1)
15.05.2018 22:31:40 Doların suçu yok

Suriye lirası TL karşısında son bir yılda % 67 değer kazanmış. Suriye diyorum Suriye hesap edin artık Dünyada daha beter ülke varsa onunla karşılaştıralım .Mesele dolar falan değil arkadaşlar mesele TL değer kaybediyor Suriye lirasıda düşüyor normalde.ama biz daha kötüyüz.

(7) (1)
15.05.2018 22:28:36 bunların hepsi türkiye düşmanı

Turkiyeyi bölemezler

(0) (7)
15.05.2018 22:27:59 Başkan

sıkıntı yapmayın 10 olur sıfır atarız 1 olur

(7) (0)
15.05.2018 22:25:26 Ne üretiyoruzki

1982 yılında kandalılar mercimek tohumunu bizden satın almışlar ve yıl olmuş 2018 mercimeğin %80 kanadadan ithal eden bir türkiyede yaşamaya çalışıyoruz.Diğer ithal edilen et ot saman nohut kuru fasülye ıvır zıvırı saymıyorum bile!

(8) (1)
15.05.2018 22:15:37 Rekortmen dolar

Dolar rekorlara doymuyor bugün en az 10 defa cumhuriyet tarihinin en yüksek rakamlarına ulaşıp rekor üzerine rekor kırıyor. 4.48 i gördü en son Euro durur mu yapıştırmış 5.31 i o da

(6) (0)
15.05.2018 22:10:43 Bilin bakalım

Dünyada en fazla değer kaybeden ikinci para hangisidir? Birinciliği ele geçirmesi an meselesi olan para

(6) (1)
15.05.2018 22:10:34 aa

oğlum siz gerçekten malsınız size laf anlatmak bile gereksiz 24 hazirandan önce saldırıyorlarmıs ozaman bu adamlar not artırırken de hükümetin işine gelsin diye mi artırıyordu?

(22) (1)
15.05.2018 22:09:31 mert

Bu savaşı biz kazanacağız, Türkün yeniden doğuşunun sancıları bunlar. Allah reise uzun ömür versin, kuru ekmek yeriz bu toprakları kimseye yedirmeyiz

(8) (19)
15.05.2018 22:08:13 ahıska_türkü

Sizin gibi millete dolar kuru 4 değil 14 tl olsa az.. piyasa hep dolandırıcı üç kağıtçı olmuş. oda yetmezmiş gibi veledi zinalar türedi. arabının farından ne istediniz sigara basıp delik deşik etmişiniz.. milletin malından kastınız ne kardeşim..

(12) (2)
15.05.2018 22:06:03 Bir Bilen

Her dakika dolar yükseliyor. Eğer yapılacak birşey varsa neden seçim sonrası bekleniyor? İnsanlar zor durumda. Maaşlar, Paralar eridi. Dünyada tek değer kaybeden bizim paramız. Neden?Ekonomimiz bu kadar mı aciz?

(10) (3)
15.05.2018 22:05:02 bu yüzden

savaş çıkacak abd iransavaşı

(2) (5)
15.05.2018 22:03:11 Modumuz düştü

Modumuz düştü bak şimdi.A haber dinliyordum dış politika zaferlerini, ekonomik mucizeyi, muazzam gelişmeyi, dünyanın bizi nasıl kıskandığını dinleyip hayallere dalmıştım herşeyi berbat ettiniz

(21) (4)
15.05.2018 22:00:05 DOLARCI

zaten dolar bu aciklamadan once 4.33 tu hadi dolari gectim tayland bahti bile 9 ayda %38 deger kazandi TL ye karsi, hala ser odaklari diyorlar bi aynaya donun bakin artik be dis gucler siye diye ekonominin icine ettiniz

(17) (1)
15.05.2018 21:58:19 2001

Kemal Derviş geri gelsin ve yeni bir 10 yıllık program daha hazırlayın.Bu 10 yıl daha idare ederiz.

(5) (1)
15.05.2018 21:54:47 xy

hadi len

(0) (1)
15.05.2018 21:54:43 Avı Shlaım

Yorumlara bakıyorumda, vatan haini fetöcüler basmış heryanı.

(2) (17)
15.05.2018 21:53:35 karahisari

ulan bütün fetöcüler burada galiba seçim yaklaştıkça mevcut iktidarın istikrarsız gözükmesi için elinden geleni yapacak gevur akıllı olun biraz doların 1 liraya kadar yolu var mazotunda öyle nakliyeciyim 2tane kamyonum var batana kadar devam memleket için

(2) (7)
15.05.2018 21:49:59 Gurbetci D 81

ülkemizi beyenmiyoson beyendiyin bir ülkeye git seni tutan yok

(3) (8)
15.05.2018 21:48:14 doğru söze nedinirki

doğru dış finansmanla yaptı akparti tüm işleri şimdi o para kesildi ve herşey eskiye döndü olay bundan ibaret tayyip babanın elinde sihirli deünek yokmuş demekki.

(11) (3)
15.05.2018 21:47:40 Selim

Lan olum her açıklamanın altından komplo devşiren başlıklar ata ata zaten düşük zekalı olan anadolu insanını hepten beyinsiz yaptınız. Yorumlara bakın. Sık kullanılar kelimeler: faiz lobisi, üst akıl, siyonistler, evanjelistler, üst akıl, mossad, cia, şer odakları, ilümünata, masonlar

(24) (0)
15.05.2018 21:42:03 kim

hani moodys in hiç bir önemi yoktu takmıyorduk bile ,ama adamlar bir açıklama yapıyor biz de ekonomi etkileniyor demekki takmıyoruz demekle bu iş olmuyor

(17) (2)
15.05.2018 21:39:28 pompa

donduk dolastik 2001e geldik iyi mi. hayir yok agzini acan herkes fetocu. feto benzin pompalarina girmis!!!

(16) (0)
15.05.2018 21:38:51 tek yol İslam

Ulan gavur bir oyun kurdu sizde yediniz. Bu ekonomi Nedense tam da seçim zamanı bozuluyor nedenini anlamamak için salak olmak lazım adamlara ekonomi bozuk bunlar ülkeyi yönetemiyor diye propaganda yapıp oylarınızı çalacaklar kendi adamları yani CHP’ye gelsin diye

(5) (11)
15.05.2018 21:37:38 devam Reis

Devam reis yola devam

(4) (16)
15.05.2018 21:36:47 kadıköy

türkiyeyi kontrol altına almak isteyen para baronları dolarları pompalamaya devam ediyor..sonrada bubmoddyse bu sekilde rapor hazirlattiriyor..işsizlik %2 dustugu ulkede neden usd artar..hepsi algı operasyonu..guta bunlarin tumunden hukumet sorumlu..ewet sırf bu tehditler icin bile sadece akpartiye

(3) (10)
15.05.2018 21:31:08 minyatür kral

24 Haziran'da kazanan rte olunca ne olacak elindeki sihirli değnekle doları 1 lira mı yapacak yoksa mazottaki vergiyi mi sifirlayacak ne yapacakta bu başlığı atabiliyorsun. Atı alan Üsküdarı geçti o iş bitti gemi karaya oturdu.

(7) (1)
15.05.2018 21:26:16 Alo

Yazik ulkeme vah vah vah

(13) (1)
15.05.2018 21:25:14 yazıklar olsun güzel ükkemi ne

Erdoğan aldığı gibi bıraktı ülkeyi

(15) (4)
15.05.2018 21:25:05 FETÖCÜLER SIKTINIZ ARTIK

ÖFFF YİNE Bİ SÜRÜ FETÖCÜ ÜŞÜŞMÜŞ BURAYA YORUMLARA BAKINCA ANLAŞILIYOR, KORKAK CAHİL MANÜPÜLASYONCU YALANCI SAHTEKKAR AKILLARINCA ALGI OLUŞTURMAYA ÇALIŞIYORLAR

(9) (25)
15.05.2018 21:22:58 settar

garibanın,fakir,fukaranın doları yokki dolar muhabbeti yapsın,dolar geyiği yapanların kimler olduğu o kadar belli ki çakallar sizi......

(5) (2)
15.05.2018 21:21:38 Alo

Bu ulkede İyi seyleri hukumet yapar kotu seyleri ise dis mihraklar

(19) (0)
15.05.2018 21:21:11 vanli

iyi bisey oldumu hukumet kotu bisry oldumu dış güçler. bunlarla ancak aktrolleri kandırırsınız.

(13) (4)
15.05.2018 21:14:39 kasirga

Yahu sabitlesen ne oluyor biri anlatsın

(0) (0)
15.05.2018 21:10:52 hayırlısı

o değilde bu leş hükümet giderde yerine yeni hükümet gelir ve kriz olursa bu cahil sürüsü utanmadan/bilmeden boku yeni hükümete atacaklardır. öyle kara cahil bir güruh var çünkü. hayırlısı artık.

(24) (5)
15.05.2018 21:06:08 Serdar

Söyleyecek bir şey yok her şey ortada...inanmayan en yakın markete gitsin bir kilo et, bir kilo biber, bir kilo peynir, bir kilo kuruyemiş, bir kilo yağ, bir kilo deterjan kaç para baksın....sonra da Allah korkusu varsa doğruyu söylesin...Ülkede ters giden bir şey var mı ? yok mu ?

(20) (2)
15.05.2018 21:05:56 Aziz

Ne dolarmis arkadas ya. tum ulke dolarla yatip dolarla kalkiyor. Misir da calisiyorum, gecen yil burada dolar 6.80 idi. bir gunde 22 ye cikti yani 3 katindan fazla. kimsede sizler gibi bangir bangir anirmadi gece gunduz. insanlar devletine milletine guveniyor cunku. sizde azicik guvenin lannn

(4) (16)
15.05.2018 21:05:43 otobüs

her ülkeye hakettiğini vereceksin, tarihte de hep böyle oldu, doğal seleksiyon diyebiliriz. ben akp'nin bu zamana kadar iyi bile kotardığını düşünüyorum ama bundan sonrası bayır aşağı, bakalım nereye toslayacak.

(4) (2)
15.05.2018 21:03:40 adamındibi

zaten hep dış mihrak.

(8) (1)
15.05.2018 21:01:40 reis

Saldırmaymış bırakın bu makamlarınızı artık maaslara zam yok ama geçime zam zam üstüne zam

(2) (2)
15.05.2018 21:01:12 flosh_Royal

Cahil herifler oyle yarumlar yapiyorlar ki cildirmamak elde degil, ak parti sizin adam sandiklariniz gibi kopek olsa diz cokse varlik icinde yuzer 10 yil sonra filistinden beter olurdunuz bir b.k bilmiyorsunuz bari susun.

(3) (11)
15.05.2018 21:00:51 eşşek

medya her ne kadar yayınlamasa da vatandaşın cayır cayır gördüğü krizdir. he yandaşlar ne zaman ki 1 ay maaşını alamasın yada 1 ay cebi para görmesin o zaman inim inim kriz var diye inler.

(10) (1)
15.05.2018 20:59:28 siz kendinizi kurtarın

krize kimse sundan, bundan sebep uydurmasın. tr de ki sistem zaten kriz ekonomisi. her on senede bir bu ülkede (cari açık = karsilanamayan döviz talebi) ekonomi allak bullak olur.bu sefer gecikti bile,sebepi akp nin ne var,ne yoksa satıp katarlılara itelemesidir. bu ülke siyasetle kurtulmaz,

(5) (1)
15.05.2018 20:58:10 aktroll dil ve edebiyatı

bu kriz değil taam mı? kriz böyle olmaz taam mı? bu en iyi ihtimalle regresyon taam mı? abd'nin de dış borcu 400milyar dolar taam mı? kriz olsa nasıl köprü yapacağız taam mı? avmler insanlarla dolu taam mı? doların artışı hükümsüz taam mı?

(18) (4)
15.05.2018 20:58:02 settar

bu ekonomi battı mattı muhabeti yapanlar,eminim ki bu ülkenin en tuzu kuru insanları yazdıklarından belli.....

(5) (8)
15.05.2018 20:57:50 Bizi kiskaniyolar

O yüzden faiz lobisi dolar lobisi mazot lobisi lpg lobisi et lobisi saman lobisi saldırıya geçti. Bizi istemiyorlar.

(10) (3)
15.05.2018 20:53:56 faruk

sanayi ye tarim a hayvanciliga sirtini donup devlet elindeki sirketleri peşkeş çekip insaat i ekonominin lokomotifi goren lerin beceriksizliginin faturasi yine millete kesildi ove ove bitiremediginiz yollari kopruleri yeriz artik vergi ver yol yapsinlar diye o yoldanda para ile geç buna hizmet desin

(17) (2)
15.05.2018 20:53:41 A.A

1 dolar 60 ruble olduğuna göre Hala Ruslar putin den vazgeçmiyor !! Türkiyede Dolar 4.40 oldu diye Suçlu olan hemen tayyip erdoğan Hemen indirin koltuk dan !! Bu türk milleti ruslar dan çok daha zeki Herhalde Bay kemali oturtun koltuğa Sabah bi bakarsınız dolar olmuş 1 TL bende inandım

(6) (20)
15.05.2018 20:53:28 Flxe

saldiriyorlarmis ahahaha ;) dön de ekonomine bir bak bakalim, devlet kasası boşalmış. hala yabancıya ev satarak kalkinabilecegini dusunen, kurdaki artisi kabul etmiyorum diyen zihniyete tapinmaya devam edin.

(4) (1)
15.05.2018 20:52:05 japon gibi onurluyuz

arkadaşlar birşey itiraf ediyorum . 16 yıldır bu ülkeyi ben ve arkadaşım namık yönetiyoruz. üst akıl biziz. başaramadık. istifa ediyoruz . çare erdoğan vaatleri görüyorsunuz. o başarabilir ancak . hoşçakalın harakirimi yapıp uzuyorum

(10) (1)
15.05.2018 20:50:22 özeleştiri

erdoğan tarafından seçim yatırımı yapılan krizdir. paşa 2 gündür ekonomist kesildi, amma velakin "bana oy verin ben hallederim" diyerek mevcut halin sorumluluğundan da kaçmaktadır.

(6) (1)
15.05.2018 20:50:12 tisss

Zaten önce euro dolar bitmisti simdi secimler yaklasinca firladi, hehe Bizde yedik

(1) (0)
15.05.2018 20:48:17 fuatd

Ekonomi bilen siyasetci lazim bize. Deprem parasiyla yolu bende yaparim.

(5) (3)
15.05.2018 20:45:14 kara değil zarara ortak

yalnız, ben hayatımda bu kadar umutsuz olmamıştım. seçimlerde kimin kazanacağı benim için önemli değil artık. kafamız boktan çıkmaz bu saatten sonra.gemi battıktan sonra kaptanın kim olduğu farketmez. bu işin ceremesini akp kanadı tek değil, hepimiz çekeceğiz.

(11) (0)
15.05.2018 20:43:33 çok kızmışım çok

bütün dünya bizim açlıktan tezzek gibi kokan nefesimizi kıskandığı için habire dövizi yükseltiyorlar..amaaaaaa BAŞARAMAYACAKLAR.nedennnn çünkü biz dövizin yükselmesini kabul etmiyoruz

(9) (0)
15.05.2018 20:43:05 Selahaddin-i Eyyubi torunu

“Siz nasılsanız öyle yönetilirsiniz” hadisi şerifini aklınıza getirin ondan sonra konuşun eleştirin.. demek ki biz böyle insanlarız biz böyle yönetilmeyi hakkediyoruz.burda yorum yapanları yarın c.başkanı yapsak neler yaparlar neler birde ona buna laf ediyorlar.önce dürüst olmak lazım dürüst

(1) (0)
15.05.2018 20:42:57 kaymak lazim

bakiyorumda bazi beyinsizler gereksiz yorumlar yazmis borsayi yöneten ne akp ne chp ne bakan hiç biri bu durumda hic kimsenin sucu yok amerikada ve avrupa borsasi istedigi gibi oynuyor cahil cahil seyler yazmayin bende chp liyim ama oyum kesinlikle akp yani reise adam bari ülkesi icin biseyler yapi

(4) (8)
15.05.2018 20:41:30 vatandaş

hep dış mikrak dersiniz hukumetimiz sütten çıkmış ak kaşık tabi yaw hehe

(0) (2)
15.05.2018 20:41:12 porçöz

ulan FETOcu köpekler ,geçen ay abd ve avrupadaki hain abileriniz sahiplerimiz Türkiyenin ekonomisini altüst edecek paralarınızın tamamını dolara yatırın dedimi demedimi itoğlu itler

(2) (2)
15.05.2018 20:39:13 Millet yoruldu artık.

Ekonomi iyi değil en önce yönetenler kemer sıkıp tasarruf tedbirleri alması gerekirken saltanat sürüyorlar. Krizin faturasını vatandaşa yüklemeye çalışıyorlar.

(12) (4)
15.05.2018 20:38:16 Fr

Gerçekten Bi Anormallık Var Bu işte Birileri Nasıl Manipulo Ediyor 2 Ayda Nerdeyse Türk Parası Bir TL deger Kaybetti bu kadar Kısa Zamanda Bi anormallik var

(4) (2)
15.05.2018 20:38:12 banker bilo

banker, güzel bir havada size şemsiye verip, yağmurlu bir gün geri alan adamdır.` sağanak henüz başlamadı.

(6) (0)
15.05.2018 20:38:10 xalo

ben bu kirli zihniyete kirli propagandaya inat bundan böyle elime geçen her kuruşu dövize yatıracam..inat değilmi ?

(5) (3)
15.05.2018 20:35:40 Karabekir

Burda konuşup ortalığı yakıp kavuranlar varya doları yükselten bankalarda milyon dolarları olanlar bunlar işte!! Daha fazla yükselsin de haram paramız dahada çoğalsın diye uğraşıyorlar!! Devletin verdiği teşvikle zengin olanlar dolar alıp ülke batırıyorlar!!! Zehir olsun..

(5) (11)
15.05.2018 20:35:00 uzak dur

sorumlusu tayyip ve akepe'dir. yani 16 yıldır eğitim , yasama yürütme yargı basın para ve gücün tek sahibi .. hadi sizin masallarınızı doğru kabul edelim . dış güçlere karşı halkını bu duruma sokan iktidara yine güvenmiyorum. koruyabileni gelsin .sizde reisinize ibadethane yaptırın oraya gidin

(8) (1)
15.05.2018 20:33:06 signal

La malllaaar!! Dolar euro aldı başını gitti işin içinden çıkılmıyacağını anladı reyiz o yüzden erken seçim istedi,nerenizden anlıyonuz hangi alemde ne içiyonuz la siz? Ekonomi enkazını kitleyecek herzamanki gibi başarısızlığını elaleme fatura ettcek. Olsun yol köprü yaptı sizde ot yiyip saman çiğney

(8) (0)
15.05.2018 20:32:51 tamamen algı operasyonu

ekonomik kriz var algısı yanlış. almanlara sordum bizi kıskanıyorlar hala. herşey matrix

(7) (0)
15.05.2018 20:32:23 elkurdo72

Eminim ki bu şikayet veryansım edenlerin çoğu kamuda çalışan ve bi türlü doymak bilmeyenlerdir.. Yahu biz esnaflar iş olmadığı halde üstüne dolar borcumuz var ama sizin gibi nankör aç değiliz bee..

(2) (3)
15.05.2018 20:32:23 kafan çalışsın

evet lan! tl maaşımız yetmiyor diyeceğinize gidip dolarla maaş veren yerde çalışsanıza! ayrıca 1500 dolar maaş alanlar da hemen istifa edip 2500 dolar maaş veren işe girsinler.... yok lan salak mısın 5000 dolar veren yere gir, çomar dediğiniz kişiler akıllı, böyle yapıyor.domatesleri satıp f-35 aldm

(3) (0)
15.05.2018 20:31:54 çok kızmışım çok

kaçtır yazıyorum..etin kokusunu bile unutan bu millet bir daha akp yi iktidar yaparsa sonraki seçimde bende oyumu akp ye verecem.yaptıklarınız az geldi biz daha kötüsüne müstahakız diye..söz veriyorum sözzz

(4) (1)
15.05.2018 20:29:58 EsEs

İsterse 14000 olsun vatanımızdan dinimizden bayrağımızdan asla feragat etmeyiz ya istiklal ya ölüm. Ya olacağız ya öleceğiz

(3) (4)
15.05.2018 20:29:34

ola hani para ola olum nerde para ola olum cepte para yok ola hani nerde ekonomi

(0) (1)
15.05.2018 20:28:49 obeziteye karşı savaş

çalıştığım holding az önce her sene düzenli olarak verdiği ramazan kolilerini dağıtmaya başladı fakat bu sene ufak bir değişiklik var ufak diyorum ama oran % 50. her sene adam başı iki büyük koli veriliyordu, bu sene bire düşmüş. konuyla ilgili çalışan esprili bir dille para yok para az ye diyor

(1) (0)
15.05.2018 20:27:50 cengo

son aketler geldi beyler,cumhur ittifakı yüzde 57 diğerleri yüzde 43 hayırlı uğurlu olsun vatanımıza......

(3) (6)
15.05.2018 20:25:14 escobar gibi

haftalık tahminleri gün içinde bile delip geçen dolar kuru ile iliklerine kadar dolarizasyondan muzdarip ekonomimize bildiğin dan dun girmiştir. yakında duyun-u umumiye v2.0 göreceğiz gibi. kışa tezek değil artık ww1'de olduğu gibi hiperenflasyona maruz kalan almanya halkı gibi banknot yakarız.

(1) (0)
15.05.2018 20:23:24 reis ne kabile miyiz ?

adam kayırmanın, ümmetçiliğin, talanın, rantçılığın, teknoloji/ar-ge faaliyetlerine beş kuruş ayırmayıp dağa taşa beton dönmenin, devletin kaynaklarını har vurup harman savurmanın, yandaşa vergi aflarının sonuna gelmiş bulunuyoruz.altına makam aracı çekilmedi diye ağlayan bürokratlar kurtarsın sizi

(5) (0)
15.05.2018 20:19:19 kandırıyorlar

ekonominin şaha kalktığı yok. ekonomi batıyor. akp keyfi hareket ediyor. osmangazi köprüsünün maliyeti 1.5 milyar dolar. müteahhit firma kredi çekiyor ona maliyeti total 3 milyar dolar. hükümet garanti vermiş. 8.4 milyar dolar garanti alacak diye. araç geçmese bile ben verecem diye. kimin parasını??

(6) (0)
15.05.2018 20:18:11 gıcır

kim gelirse gelsin kim giderse gitsin artık öyle olağanüstü halle , baskıyla falan üstü örtülecek hali geçti. bu havuz medyasınında gazetecilikle alakaları olmadığını heralde akp destekçileri dahi görüyor. haberi saray yapıyor bunlar yayınlıyor. keyifler yerinde maşallah

(6) (0)
15.05.2018 20:16:58 inşaat muhabiri

inşaat sektöründen bildiriyorum; sektör öldü, son 1 ayda 40-45 kişinin işsiz kaldığına şahit oldum bunların yarıdan fazlası mühendis, mimar vb. 350-750 konut arasında değişen bildiğim 4 şantiyede imalat durma noktasına geldi.

(8) (4)
15.05.2018 20:16:51 can

Dostlarım...Her kuruşa düğüm üstüne düğüm atın...Ekonomik felaket diye önümüze koyulan gerçek... Aklın ve mantığın alması mümkün olmayan çizgilere ulaşacak...Değil Türkiye tarihinde...Dünya tarihinde eşi benzeri olmayan büyük felakete hazırlıklı olun...

(8) (3)
15.05.2018 20:15:34 bugun evden çıkasım yok

bu yaz mangalda domates biber var. cozur cozur. makarnayı da çok severim ayrıca. yoğurtlu makarna, domatesli makarna, ketçaplı makarna derken günler gelip geçer. doyarız nasıl olsa. zaten ramazanın start almasıyla birlikte nihat hatipoğlu bize şükretmeyi öğretecek. hz. ömer'in yamalı hırkasını dinle

(10) (6)
15.05.2018 20:14:06 yaşıyoruz bu hayatı reis

teşekkürler ak parti. ama biraz da başarısız ol diğer devletlere yazık oluyor . bırazda onları kıskansınlar .biz bolluktan bereketten usandık .. ohhh köprüler ohhhh yollar efil efil bır ınsan baska ne ıster ki metrobüsümüz var şimdilik ölümüne kadar hayattayız. sayende ak parti sayende reis .

(11) (7)
15.05.2018 20:12:11 Alp

Yazik halkimiza erdogan inadindan ne hale geldik olmuyo kabul edelim zararin neresinden donersek kar artik kendimi gectim cocuklarimiza nasil bir ulke birakicaz birazda onu dusunelim inadimizlan gelecegimizi yok etmiyelim ve hukumetin dersini verelim. Varmisiniz kardeslerim?

(16) (8)
15.05.2018 20:11:51 seçimden sonra zamlar

hani kriz diyenlere siz bir de seçimden sonra görün diyorum ben. neden seçim erken tarihe alındı zannediyorsunuz, hükümet 1.5 sene zam yapmamaya dayanamazdı da ondan. not: evet bu daha zam yapılmamış hali. tüketen toplumun vergileriyle geçinen devletten ne beklersin

(9) (2)
15.05.2018 20:10:38 bizi dış güçler mi yönetiyor ?

bence bugünü not edelim, bugün ülkenin ekonomik olarak battığı gündür .. sebebi ise tabi ki dış güçler , telekinezi, faiz lobisi , uzaylılar , masonlar , siyonistler. biz herşeyin doğrusunu yaptık ama bu soyut düşmanlar dünya da ki onca ülkeyi bırakıp obsesif oldukları icin bizle uğrasıyorlar.

(9) (3)
15.05.2018 20:10:29 sivaslı 58

Artık körü körüne erdoğana bağlanmış düşünme özürlüler hariç akp yönetimine itimat kalmadı

(11) (3)
15.05.2018 20:09:36 66 YOZGATLI

Bu kadar buyumenin ardindan 6 aydami batiyor memleket oyun var oyun hemde buyuk oyun itidalli olalim dusman heryerden saldiriyor en buyugude icimizden saldiran uyanik olmamiz lazim unutmayalim Allah her sıkıntının ardindan bir bolluk verirmis

(3) (9)
15.05.2018 20:08:44 asaf

1 dolar 60 ruble nasıl rusya gibi olmuş birisi anlatsın lütfen

(2) (2)
15.05.2018 20:08:20 Aslan

Yorum yazanların cogunlugu aynı seyleri söylüyor cok dıkkatimi çekti sanki bir noktadan cıkıyor hepside ? Troller iş başında yine satılık kopekler yine piyasada dikkat beyler

(4) (5)
15.05.2018 20:08:06 ak partili köylüler

ehonomi çoh eyi dünya bizi kıskanıyy

(7) (4)
15.05.2018 20:07:17 bak 155 i ararın

bu defa teyet geçmeyendir. içimizden geçmiştir. geçiyor. kral çıplak diyeni vatan haini ilan ediyorlar .. absurd bir film gibi şaka gibi gerçek olamayacak kadar salakça

(6) (4)
15.05.2018 20:06:14 Ey vatandaş.

Her şeyi fetoya ve dış güçlere bağlayan vatandaşlar azıcık gözünüzü açın. Krizin nedeni fetö ve dış güçler değil. En başta kötü yönetim olmak üzere bir çok neden var. Burada saymakla bitmez.

(9) (3)
15.05.2018 20:06:11 norm ender

Geçen sene 3.40 dan dolar bozdurdular millete kendileri ise piyasadan dolar çekip zengin oluyor uyanın ey halkım görün oyunuzu verdiğiniz partinin cebine indirdiği dolarları

(5) (3)
15.05.2018 20:05:56 canımımı istiyorsun

insanlar kederli insanlar çaresiz halk aç herkes nefesini tutmuş bekliyor elektrik, su, vergi ve ödemeler'den gelecek puanları bekliyoruz. ağlanacak halimize gülüyoruz, napalım canımızı mı verelim.

(4) (1)
15.05.2018 20:05:40 DIŞ MİHRAK

Ulan ekonominizi barakaya çevirmişsiniz. TL nin tutar dalı kalmamış, Cari açığınız 88 milyar doları bulmuş. Suçu birde utanmadan bize atıyorsunuz.Düşün yakamızdan Çinde işimiz var sizinlemi uğraşacağız

(2) (2)
15.05.2018 20:05:07 bir cisim yaklaşıyor

2016 ekim passat 1.4tsi dsg highline 121.600tl 2018 mayıs passat 1.4tsi dsg highline 212.900tl 1.5 yılda nerdeyse %100 artış şimdi canım hadi 155 ara vatan hainlerini ihbar et ciğerin soğusun :)

(8) (0)
15.05.2018 20:03:40 düzelmez daha uzaylılar var

bu ülkenin ekonomik krizden kaçışı yok maalesef.bu krizi ne kadar yol yakınken yaşarsak o kadar iyi. 4-5 sene sonra dolar euro fiyatları tvlerde yayınlanmayabilir de. işini iyi yapmaya çalışan insanlar fetöcü şucu bucu diye içeri de alınabilirler, bu ülke siyaseten bir buhran içinde ekonomi düzelmez

(3) (1)
15.05.2018 20:02:28 güçlü devlet olmak için

ecdadımız deyip duruyorsunuz. azıcık okusanız ya arada ne söylemiş bu insanlar, ne yapmışlar diye. fatih gemileri karadan yürüttü, biz de marmarayı yaptık diyorsun. sen mi yaptın marmarayı? japonlar gelip delmedi mi o boğazı? kimi kandırıyorsun? akıl, mantık, adalet, ihtiyatlılık.. bunlar lazım

(11) (3)
15.05.2018 20:02:21 FETHİYE

topunuz gelin ulann hahahaha. Tüm ülkeler bize düşman olsa ne yazar demekki doğru yoldayız elhamdulillah. Kaderin üstünde bir kader daha vardır düşmez kalkmaz bir Allahtır. kim ne derse desin. dolar yükseldi diye ağlayan kim varsa gidin banka hesabına bakın hiç yoksa 400bin dolari vardir.

(6) (12)
15.05.2018 20:02:20 Ümitsiz vak'a

RTE krizin nedeni olarak yüksek faiz diyor. Bu teşhisle ekonomi falan düzelmez. Dolar daha da yükselir maalesef. Umudum kalmadı.

(12) (2)
15.05.2018 20:02:01 Beyin bedava

Bilseydim. Honda alacağına mersedes alırdım araç pirim yapardı. Din iman diye gaza geldim. Şunu anladım paranın dini imanı yok.

(6) (2)
15.05.2018 20:01:57 Beyin bedava

Bilseydim. Honda alacağına mersedes alırdım araç pirim yapardı. Din iman diye gaza geldim. Şunu anladım paranın dini imanı yok.

(3) (0)
15.05.2018 20:01:39 hiçlik

bugün türkiyenin ihtiyatlı ve kanuni bir şekilde yönetildiğini söyleyebilir misin? sen faiz lobisini konuş, döviz lobisini konuş, eyy ameriga deyip onlara saldır, eyyy israil deyip israile saldır... ne değişir? hiç bir şey.

(7) (2)
15.05.2018 20:00:38 bu işler böyle

beyin gönülü, dili ve tabiatı düzgün olmazsa, saadet o memlekette dolaşamaz, kaçar

(4) (0)
15.05.2018 20:00:16 hnzoo

Türk milletinin cebine dokunduğun an kıyameti koparır perdenin arkasındaki leri görmezler dolarınız euronuz batsın insanlıktan nasibini almamış bunlar kkafanıza göre kahve köşeletinde hükümet indirip hükümet kaldırıyonuz ilim yok irfan yok anca boş lakırtı

(1) (2)
15.05.2018 19:59:53 bize lazım olan

bir memleketin bağı ve kilidi iki şeyden ibarettir; biri— ihtiyatlılık, biri — kanun; bunlar esastır. insan her işe başlarken, bilgi ile başlar ve akıl ile sona erdirir. bey halkı bilgi ile elinde tutar; bilgisi olmazsa, aklı işe yaramaz.

(1) (1)
15.05.2018 19:59:50 Fani

Develüasyonun zamana yayılmış hali lan bu... Öz varlıklarınla üretim yapma her şeyi ithal et elin parasıyla gerdeğe gir, sonra da dış güçlere at kurtul... Batırdınız lan memleketi

(1) (2)
15.05.2018 19:57:45 xale rıza

İngiltere Premier Lig takımlarından Liverpool’da oynayan Türk asıllı Almanya vatandaşı Emre Can, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın İngiltere ziyareti kapsamında yaptığı görüşme teklifini reddetti...bu haber bu yandaş yalaka haberde yer almamış..neden dersiniz ?

(6) (3)
15.05.2018 19:57:40 merdo

bu fetö,cüler bir araya gemiş burada akılları sıra laf cambazlığı yapıyorlar,kaldı 39 gün sandıkta görüşeceğiz,tıpkı 16 yıldır olduğu gibi sıkın dişinizi.....

(5) (3)
15.05.2018 19:56:46 Mete

Neden her işte aydin doğan karli çıkıyor.

(0) (2)
15.05.2018 19:54:43 xale rıza

zihniyete bakın..Moody's 24 haziran yaklaştıkça saldırıyormuş..şimdi gülelimmi ağlanacak halimize..ve bizi yöneten de malesef bu zihniyet..sizinle aynı havayı soluduğum için aynı ülkenin vatandaşı olduğum için artık kendimden iğreniyorum..bari kabul edin.yapamadık edemedik özür dileriz deyin.

(2) (3)
15.05.2018 19:53:51 görüşeceğiz

Adam resmen sultan oldu saraydaki herkes bolluk içinde dışındakiler esir !

(2) (2)
15.05.2018 19:49:55 necmi

akp,li mhp,li bbp,li kardeşlerim,bırakın şimdi konuşsunlar,son sözü inşallah 24 haziran da biz söyleyeceğiz sonra dut yemiş bülbül gibi olur bunlar..

(2) (0)
15.05.2018 19:49:54 Sefer Tasli

tamam iç dış düşmanımız çok da , bizi yönetenler doğru dürüst politikalar uygulayıp kalkınmamızı sağlamıyorlar ki, varsa yoksa konut, arsa, yol , köprü, rant. üreticinin ve ihracatçının önünü açın kardeşim, arsa rantçılarının değil

(0) (0)
15.05.2018 19:49:00 Antonio

Müslümanların genel özelliğidir. Suçu hiç üzerlerine almazlar geri kalmislarsa sebep batidir. Eğer batıda müslümanların kaynakları olsaydı şimdi batı iki katı daha fazla gelişmişti. Kendi tembelliğinizi ve cehaletinizi batıya yüklemeyin.

(5) (2)
15.05.2018 19:48:20 en son okur

Bu uygulamayı sılıyorum.. adam gıbı haber yapın

(3) (2)
15.05.2018 19:47:27 osman

20lirada olsa reis arkandayız durmak yok yola devam

(1) (6)
15.05.2018 19:46:49 EMRE AYDIN

Benim şaşırdığım nokta döviz bu şekilde başka bir ülkede yükselse o ülkenin devlet başkanı veya bakanları istifa eder seçimleri kaybederler ama türkiyede durum tam tersi döviz yükselince yine iktidar kazanıyor not bende akpartiliyim ama hesap sormak zorundayım

(8) (1)
15.05.2018 19:44:31 can

Kimse farkında değil, ama vakit geldi.. Bir ayağı köyde; hâlâ başını sokacak bir damı, bir karış toprağı olan kişi en zengin kişi olacak. Minnetsiz, acısız ekmek yiyebilen ağadır, beydir bundan sonra...

(4) (0)
15.05.2018 19:44:29 Misafir

İyi de doların yükselmesinin seçimle ne alaksı var. Zaten ekonomi bombok diye apar topar seçim kararı alındığını bilmeyecek kadar zekanız da yok mu? Ekonomiinin 5-6 ayda düzeleceğini bilseler ya da umsalar daha 1,5 yılları varken erken seçim hıyanet derken bir anda erken seçime mi giderlerdi

(9) (1)
15.05.2018 19:44:05 can

Ve çok ani olacak.Kaos, bir iç savaş olmasa bile çok canlar yakacak/alacak.. Her zaman söyledim; bu süreçten "ruhen ve aklen" hazırlıklı olan sağ çıkacak. Bu şu an konuşulan, tartışılan bütün konuların, gündemin, değerlerin üstünde bir durum..

(2) (0)
15.05.2018 19:43:43 BiRi 42

Abi dışarıyı suçlamaya gerek yok.TcMB na asırı baskı uygulanıyor.

(1) (0)
15.05.2018 19:43:34 can

Dostlarım...Her kuruşa düğüm üstüne düğüm atın...Ekonomik felaket diye önümüze koyulan gerçek... Aklın ve mantığın alması mümkün olmayan çizgilere ulaşacak...Değil Türkiye tarihinde...Dünya tarihinde eşi benzeri olmayan büyük felakete hazırlıklı olun...

(2) (1)
15.05.2018 19:41:17 Avrupa aslanı

Devlet bankalar kursun 0 faiz kredi versin diğer bankaları görürüm

(1) (2)
15.05.2018 19:40:57 millet veriyeah

sizin için sorun değil nasıl olsa millet var yasla millete benzine suya basın zammı

(2) (3)
15.05.2018 19:39:14 iptida

MUDİİİZZ bi zkimden anlamaz. Böyle saldırımı olur ! Çok banal. Mudiiizz , Türkiyeninin İçindeki Saldırganlardan, saldırı nasıl yapılır ööörenmeli.

(2) (3)
15.05.2018 19:38:02 Bahaneye gerek.

bunun tek sebebi üretim yerine beton ekonomisidir.aldığın borç paraları betona yatır üç beş tane mütahit para kazansın geriye kalan halk devlet ne olursa olsun .

(2) (2)
15.05.2018 19:37:59 ht

Kimse dış mihraka bahane bulmasın toplanan vergileri betona yatırdık. Milyonlarca çalışmayanı bir şekilde devlet tarafından maaşa bağladık. Üretmedil tükettik samanından etine herşeyi ithal ettik sonuç olarak geldiğimiz nokta bu 2 haftada ülke ve cebimizdeki para %10dan fazla küçüldü malesef bu kafa

(4) (1)
15.05.2018 19:36:54 müslüman türk

Sağlam bir ekonomi varsa değil bütün dünya bütün evren saldırsa kale gibi kalırsın ama sen inşaata dayalı ekonomiyi sağlam ekonomi diye yutturmaya çalışırsan takke düşer kel görünür sorun değil küllerimizden yeniden doğarız

(4) (0)
15.05.2018 19:34:54 sivaslı 58

Yav bu euro dolar dış mihraklarda altın neden bu kadar fırladı artık beceremiyoruz bu işi diyen biri çıksın herşey dış güçlere bağlanmazki

(3) (0)
15.05.2018 19:33:22 tamer

bütün dünya bir olmuş dünyanın liderine kumpasmı kuruyor..

(11) (8)
15.05.2018 19:33:13 İşsizlikteki boyuta bakın

27 Şub 2017 - 6 ay süreli, asgari ücret de olsa bir iş sahibi olmak için uzun kuyruk oluşturan 24 bin kişi, kayıt yaptırmak için saatlerce İŞKUR Müdürlüğü önünde bekledi. Sabahın erken saatlerinden itibaren İŞKUR binası önünde kuyruğa giren vatandaşlar, izdihama yol açtı.

(8) (2)
15.05.2018 19:31:52 3 kişiden biri icralık

Hayat Varlık'ın Genel Müdürü , icrada dosyası bulunan insan sayısının 7 milyonu bulduğunu söyledi. Türkiye'de şu anda mahkemelerde bekleyen 25 milyon icra dosyası bulunduğunu ifade eden Güvenal, “Kredi borcunu ödemeyenlerin icraya düşmüş, banka ve diğer finans ...

(6) (4)
15.05.2018 19:31:50 Dingiltere Prensi Şükrü

Buradan hükümeti elestiren vatanhainleri.Siz hic A haber seyretmiyonuz galiba.Ehonomi aslında süper.Bakanımız ben kabul etmiyorum dedikten sonra döviz bürosuna gidip 3TLden döviz almaya kalkınca cok kötü dövdüler beni hem de kabul etmiyiroum dememe ragmen.Ama aslında hersey güzel.FETOya ölüm.

(11) (5)
15.05.2018 19:31:24 Misafir01

Ulan beyin sizler...bu vatan 1071 den beri dış guclerin saldırısı altında....şimdi mi düşman oldular da döviz faiz fırladı.... Biz bu işi beceremedik elimize yüzümüze bulaştırdık demeyin, dış güçler ameriga cehape diyip durun...size az bile bu...saca sürülecek akıl var mi sizde ?

(13) (7)
15.05.2018 19:31:06 Şirketler batıyor

"İflaslar: Buzdağının Görünen Ucu" başlıklı ekonomik görünüm raporuna göre, Türkiye iflasların güçlü artış gösterdiği ... Rapora göre Türkiye'de yıllık cirosu 50 milyon Avro'nun üzerinde iflas eden şirket sayısı 16 oldu. Toplam iflaz eden şirket sayısı 13 bin

(4) (0)
15.05.2018 19:30:50 bin lanet olsun

sebep olanlara lanet olsun lanet olsun lanet olsun..dövizimiz yok ki sevinelim borcumuz var...24 haziranda görüşürüz...

(5) (1)
15.05.2018 19:30:09 İflazlar patladı

Türkiye Esnaf ve Sanatkârları Konfederasyonu verilerine göre, bu yılın ilk iki ayında 20 bin 308 esnaf iflas etti. Geçen yılın aynı döneminde bu sayı 19 bin 859 idi. 2014’ten 2018’e batan esnaf sayısı ise 430 bin 275 oldu.

(1) (1)
15.05.2018 19:28:07 borucu

Akp sağolsun. Yazık vatanıma

(5) (3)
15.05.2018 19:28:05 türk

Niye ciddiye aliyosunuz bunları

(0) (2)
15.05.2018 19:26:35 Kabul etmiyorum

Ekonomi bakani dolarin yükselmesini kabul etmiyor du bende etmiyorum hahaha:)) komik oldu yahu:)

(7) (0)
15.05.2018 19:26:09 Teşhis ve tedavi

Teşhisi doğru koyamazsan tedavi de olmaz. Sebep dış güç değil kötü yönetim. Kötü yöneteni gönderip hesabı da soracaksın.

(4) (2)
15.05.2018 19:25:30 Mehmet

seçime dolar 5 olur herhalde. hayaldi gerçek oldu. hep suçlu cehape zaten.

(11) (2)
15.05.2018 19:25:19 anti chpkk

Çokta umrunuzda ekonomi chpkk lılar sizi! Derdiniz yunana tatile giderken fazla euro vermek))

(2) (5)
15.05.2018 19:24:33 salim

Alamanya oyun oyniy amariga oyun oyniy yoksam egonomimiz iyi hedef 3976

(3) (1)
15.05.2018 19:23:40 yalandan kim ölmüş

bırakın şu maduru oynamayı ya herzaman aynı hikaye kendi hırsızlıklarınızı başkasına yüklemeyin yandaşlarınıza bavul bavul paralar gariban halk ölsün sonra dış güçler yaptı yemiyor artık millet bunu hadi başka kapıya asıl fetöcü sizsiniz namussuzlar.

(8) (2)
15.05.2018 19:23:39 erdal

Van munit Moody's diyemedinizmi ? bir dahada Moody's e gelmem diyemedinizmi ???

(5) (2)
15.05.2018 19:22:52 Seval A

Ülkede üretilen bir şey yok ki dolar düşsün, ülkeye dolar girerse dolar düşer. Gidin ekonomi öğrenin. Bütün ülkeyi betonlaştırarak, yollar yaparak büyük ülke olunamaz. Matematik belli, önce üretim! Saman bile dışarıdan geliyorken bu iş çok zor.

(12) (2)
15.05.2018 19:22:43 KANMAZ

Burada TÜRKİYE batıyor diye sözde üzülen şerefsizler seviniyor ama az kaldı 24 haziran dan sonra bunlarda geçer sizin hainliğiniz baki kalır

(1) (6)
15.05.2018 19:21:12 mesut

Yaw heee heee saldırıyolar

(4) (0)
15.05.2018 19:17:41 Duayen

Ne kadar fetöcü vatan düşmanı var burada

(6) (14)
15.05.2018 19:17:40 Haberboom

Ben kabul etmiyorum bu dolar kurunu. Zeybekçi sen ediyor musun?

(10) (1)
15.05.2018 19:16:42 özgür d

cari açık tavan yapmış, faizlere hergün müdahele, üretim desen 0. kredi derecelendirme kuruluşu endişeliyiz dedi diye hemen dış mihraklar döviz savaşı başlattı. 15 yıldır gelen parayı taş yerine fabrikalara, üretime yatırsaydınız şu an bu durumda olmazdık. eğitim ve üretim olmadan 10u görse şaşırmam

(11) (1)
15.05.2018 19:15:37 BURAK

Mal mal haber yapmaya devam ediyorsunuz. Bunun saldırmakla alakası yok. Adamlar haklı ve doğru söylemişler.

(15) (0)
15.05.2018 19:15:37 son mhpli

Beyler dolarlari bozduruyoruz bu oyunu bozuyoruz. Reis arkandayiz . Bizde bor madeni var...kiskaniyorlarrr

(15) (2)
15.05.2018 19:15:03 Sakin egilme reis

yasa reisim, sen cok yasa, insallah biraz daha konusup ta su sterlin'i biraz da arttirirsan borcumu odeyip ustune tatil yapicam, hadi reisim allah cenene vurdursun insallah, amin

(9) (1)
15.05.2018 19:15:02 fatih e

butun bunlar ameriganin oyuni

(4) (0)
15.05.2018 19:13:39 mukadder

reis bizi kurtar

(0) (3)
15.05.2018 19:13:34 ganj

abd,almanya,japonya,kore,ingiltere,fransa,bunların hepsi süper güç oldu,çünkü onların için de ,kendi menfaatleri için ülkesini satan vatan hainleri yahudi dönmeleri yoktu....

(7) (1)
15.05.2018 19:12:20 zana

madem Moody's denen bir şirketin açıklamasından bile bu kadar etkileniyoruz ne diye dünya lideriz diye ortalıkta dolaşıyorsunuz ne diye bütün dünyaya kafa tutmaya kabadaylık yapmaya kalkıyorsunuz..hade ordan allahın belası yalancılar

(10) (1)
15.05.2018 19:12:00 Sorgu

Ya biz MOODY üyesi değiliz artık RTE öyle dedi. Niye hala etkiliyor ?. Amanın yoksa gene mi kandırıldınız ?

(3) (0)
15.05.2018 19:11:51 Muhtar1983

Türk lirası yerine milli amerikan doları

(6) (0)
15.05.2018 19:11:40 adboz40

ekonomiden anlamayan davarlar var.eleştirmek için önce biraz ekonomiden anlayiverin. süper güç dediginiz abd nin eyaletleriyle beraber borcu ne kadar?şunu unutmayın, biz Türkler, anadoluya yerlestigimiz günden beri o malum devletlerle her türlü savaş halindeyiz.

(3) (3)
15.05.2018 19:10:06 tamer

ben Moody's ı falan bilmem.bu ülkenin bir hükümeti var hergün çıkıp ekonomi çok iyi diye atıp tutyorlar ya.çok iyi ise bir usurukta bile döviz altın niye fırlıyor ? motorin benzin niye fırlıyor ?

(8) (0)
15.05.2018 19:10:01 Muhtar1983

Durmak yok yola devam

(5) (1)
15.05.2018 19:08:35 Sebep sensin kardeşim.

Dış güçleri falan bırakın kardeşim. Türkiye kötü yönetiliyor. Hatta yönetilmiyor bile. Her şey yalan rüzgarı idi. Özelleştirmelerden satılan varlıklardan gelen paralar bu günlere kadar idare etti. Onlar gelen bu paraları betonlaşmaya yatırdılar. Sanayi üretimi, tarım, hayvancılık, turizm yok.

(9) (1)
15.05.2018 19:07:55 serkan

her millet layik oldugu sekilde yönetilir. bizim millet de cahil ve layigimiz bu. ne olacagidi, bizi aynştaynlar newtonlar mi yöneteceğidi? he yavrum he, merkez düşürsüz faizi görün doğurtan kadınınızı..

(5) (0)
15.05.2018 19:06:42 ss

Evet suçlu Moodys, yoksa herşey yolunda ekonomi bakaninin dedigi gibi..

(7) (0)
15.05.2018 19:06:19 Trakyalı

3.46 200000 dolar aldım 7 yi bekliyorum yaşasın r t e beni zengin ediyor

(6) (2)
15.05.2018 19:05:46 ali veli

yani ekonomi süper hep saldırıyorlar... biz de yedik

(5) (0)
15.05.2018 19:05:21 Misafir01

Xxx denen lale..3 şarjörü varmis...o 3 şarjörü alıp senin bi tarafına takarlar...iv savaş mi istiyorsun andaval...trt 'de diriliş seyrederek olmaz bunlar...önce kendine düzgün iş bul...calis...bu ülkeye katkın olsun...beyin siz

(0) (0)
15.05.2018 19:04:46 seyyid bin cabbar

kasap et derdinde,koyun can derdinde,söylenecek bir şey kalmadı...

(0) (0)
15.05.2018 19:04:28 erdal

madem bişey yapamıyorsunuz şu dış güçlere gösterin bize hadlerini bildirelim...

(3) (0)
15.05.2018 19:04:19 milliyet

bu şirketlerin burada ideoloji ile kandırdığı saf taraftarları var...gerizekalilar, ülke kötüye giderse sizde uşak olursunuz...gerçi bu tipler dünden razı batının köpeği olmaya....

(2) (0)
15.05.2018 19:03:53 yasıyan biziz

biz yasıyoruz burda o bu demis siz insanları geri zekalımı zanediyorsunuz günün 24 saati burdayız is yok gelen yok kapanmak üzere büsürü isyeri var herseye zam nasıl bir varlıksınız

(3) (0)
15.05.2018 19:03:47 İhsan Barutoğlu

demek ki bunlar ekonomiyle Turkiyeyi bitirilebilecek güçte eee bizim hükümet ne iş yapar o zaman niye o kadar maas aliyor bu herifler yok reise yüklemiyorlarmış bırakın bu işleri BECEREMEDİ bizimkiler.

(4) (0)
15.05.2018 19:02:49 Turizm olmadan düzelmez.

Her şeye kumpas diyorsunuz ama turizmi kim bitirdi. Turizm geliri olmadan cari açık kapanmaz. Maalesef bütün dünya ülkeleri RTEnin kullandığı üsluptan rahatsız. Biraz diplomatik üslup kullanmalı. Siyasi çıkışlar başka ama ülke halkına üslubunu yumuşatmalı.

(3) (0)
15.05.2018 19:02:38 ersin

apaçık bir saldırı var! daha ne desin doların sahipleri! içimizdeki kendine muhalefet diyen kesimde oltaya geliyor... olay net! doların sahipleri istedikleri ülkede istediği gibi doların yükselmesini sağlayabiliyor.. bu onlar için bir silah ve kullanıyorlar! hepsi bu! dik durursak bu sıkıntıyı aşa

(1) (1)
15.05.2018 19:00:33 Türk dirilişi

Kişi başı toplam ihracat 2 bin dolar. Bu balonu gözünde büyüten ak parti kitlesi boşuna ağlamasın. Aynı Çin balonu gibi. Reel'de küçük ekonomi bunlar. Daha kendi ülkesinde eğitim, altyapı vs gibi sorunları halledemeyen Çin de aslında gelişmemiş bir ülke. Toplam ekonomi boyutu bir indikatör değildir.

(13) (4)
15.05.2018 19:00:23 Misafir01

Akfedai 1 denen tekerlek...kimle neyle savaşıyorsun...beyninle düşün beyninle..mabadin la değil....köpük kusa kusa dilenerek yaşayacaksın bu kafayla sen...

(1) (3)
15.05.2018 19:00:11 mamo

aslında bizim ekonomi çok çok iyi..sadece biri usurdumu döviz fırlıyor..

(13) (3)
15.05.2018 18:59:15 lowbed

Mazota zam yaptınız lowbed piyasası çöktü Allah sonumuzu hayrede

(6) (2)
15.05.2018 18:57:40 mesut

simdiye kadar dolarin ne dususu nede yukselmesinin bir fayda veya zararini görmedim,ama siz gavurun parasi ile is yaparsaniz herzaman kaybeden olursunuz

(4) (8)
15.05.2018 18:56:51 seyyid bin cabbar

anlaşılan bunlar son anketleri görmüşler,onun için bu kadar saldırı,rte başkan var mı ötesi gümbür gümbür açılın uşaklar reis geliyor.

(2) (12)
15.05.2018 18:55:59 xyz

maneviyati maddiyata degismeyiz bir buyuk Turk devletiyiz parayla bize diz cokturemeyeceksiniz. atalarimiz yokluk icinde zaferler kazanmistir bunu hala anlayamadiniz mi pis yaratiklar

(3) (3)
15.05.2018 18:54:31 vatandas

kibrisa girmis ecevit bastayken dolar yukselince ecevit dandik erdogan doneminde dis gucler yahu sen guclu olda dis gucler yukseltemesin

(10) (2)
15.05.2018 18:54:04 hayır

Zaten hep başkalarının oyunu hiç aynaya bakmayalım hiç kendimizi sorgulamayalım bindik bi alamete gidiyoz kıyamete Allah sonumuzu hayreyleysin

(12) (0)
15.05.2018 18:54:02 adem er

Af ver bedelli cıkar ınsanların onunu ac.herkes kendıne yetebılsın

(2) (0)
15.05.2018 18:53:57 akpnin hatasi

Hala dis gucer diylp durun milyonlarca savas kackini saci jolele surlyelilerin artik masraflarina yetisemiyoruz

(11) (0)
15.05.2018 18:52:39 Misafir01

M.saka olacak zat...yorumcuya o kafan bedenine ağır geliyor diye yorum yazmışsın...sen insan olduğuna eminmisin...belki de soyuna başka bir cins karıştı...sen çok diriliş seyrediyorsun...etrafına bak..biraz insan olmaya çalış....

(0) (0)
15.05.2018 18:51:40 Mett

M.saka denen mal fikrin varsa doğru düzgün cevap yaz. He yoksa ki umutlu değilim olduğundan millete bulaşma yaftalamaya çalışma. Tinniyetin bozuk yılların haini kendi gibi bilir herkesi. Dağıl

(0) (0)
15.05.2018 18:50:25 Trtrtr

Reisimiz cok yasa.. sayende 3ncü dairemi alacam türkiyeden avutsuryada calisiyorum euro insallah 10 olur ozaman daha fazla seyler aliriz.. reisimiz bin yasasin yeterki..

(7) (1)
15.05.2018 18:48:15 E yani

Maden göcüğüne ihmal yerine doğal afet diyen bir zihniyetin dolar artışının dış kaynak kullanımından kaynaklandığını söylemesini beklemiyorduk. Hep dış güçlerin işi. hep saldırıyolar yaaaa.

(11) (0)
15.05.2018 18:47:39 seyid bin cabbar

bu vatan,millet düşmanları,nın kafaları ancak dört kolluya binice dınk edecek galiba,geçmiş olsun....

(1) (2)
15.05.2018 18:47:08 Arkadaaş

Sizin Allah belanizi versin. Eğer Kudus olayında Israılin yanıda yer alsaydık bak nasıl düşerdi Kur’lar. Allahsız Kitapsızlar. Artık Zamanı geldi. Yakın o Doları ve Euro. Yapmayın alış veriş’de Dünya dengeleri bi oynasın yerinden.

(2) (5)
15.05.2018 18:46:17 sivaslı

Saldırıyolar he tabi saldırıyolar. O kadar suriyeli erkeğe burda bakar, Türkleri savaşa gönderirsen böyle olur. Ekonomik planlarımız var mi?

(10) (2)
15.05.2018 18:45:54 zeki

dolar euro cikinca bahane hazir saldiriyorlar, kimsenin saldirdigi yok, koskoca 82 milyonluk ulke 160 milyar dolar ihracat yapiyor, 200 milyar ithalat hersey ortada heryil 40 milyar dolar acik var, bu habere davar lar inanir ancak

(12) (0)
15.05.2018 18:45:40 zaza 44

icerde chpkk iyi parti hdp feto disarda da birton turkiye düsmani var alayiniza gider...reis hepinizi dize getirecek... bekleyin

(1) (9)
15.05.2018 18:44:20 musti

dolar buraya bi gunde gelmedi bre cahiller. son 2-3 senede 2ye katladi! algi yapmaya calismayin. dolarin euronun firlamasi AKPnin ekonomi politikalari yuzundendir! her seyi bilen, her seye karisan Reisiniz kurtarsin bakalim simdi bizi. asgari ucret 400 dolar bile degil, utanin be saraylarda yasamaya

(8) (2)
15.05.2018 18:44:11 Vatandaş

Valla kardeşim dolar armasın enflasyon artmasın kim ister zengin ister burada zengin yok sankim vatandaşın eleştriyorsa düzeltsinler diye ama anlamıyor sazanlar

(0) (0)
15.05.2018 18:44:02 gözlerımiz dolar!

admın yalakalık yapacagına bız ne yapabılıyoruz onu anlat yavş.

(6) (0)
15.05.2018 18:43:40 tebi tebi

vollah billoh hep bize kimpas kuriyi bunlar bizim egonomi coh eyude he hu hi

(1) (0)
15.05.2018 18:43:16 ekonomist

artışın nedeni erdoğan. sussa kur düşecek ama duramıyor. MB faizi düşürünce enflasyon kur düşer diyor ama gerçek bunun tam tersi. söz ağızdan bir kere çıkar modunda olduğu icin lafından geri adım da atmıyor. halk da cahil çakmıyor nasıl olsa. yel değirmenleri ile savaşan don kişot misali akılla bili

(8) (0)
15.05.2018 18:43:02 tufan

kapatın yanabcı basının haberlerini kim yancı ülkenin haberini yaparsa ceza alsın

(1) (3)
15.05.2018 18:42:25 öp

Saldırmasına gerek yok ki. Ekonomimiz GÜÇSÜZ, BİTİK. Aklına gelen en büyük şirketlerimiz kredi yapılandırıyor artık. Anca at gözlüğü takan yardakçılar durum iyi der.

(5) (0)
15.05.2018 18:42:13 Kamil

Bizi Ecevit’in devrinde yıkamadılar şimdimi yıkacaklar istediğiniz kadar ateşleyin doları euroyu

(0) (5)
15.05.2018 18:42:07 ağrılı

Fetonın hav havları yine basmış siteyi zincirlemek lazım

(1) (4)
15.05.2018 18:41:30 .....ALAMANCI AGA 67....

Sayin tr deki vatandaslar..ben erdogan i daha once hic sevmezdim..ama euro nun 5 lirayi asmasi cok eyi oldu..bu yaz size cok doviz getirecem..yasasin erdogan oyum sana helal olsun. eger su 3 ay icinde 6 lira olursa 30 000 euroya guzel bir daire ailirim antalyadan..burda bu paraya garaj alamazsin..

(7) (0)
15.05.2018 18:39:47 baba hakkı

Canım saldırmıyorlar ekonomimiz batıyor hatta battı

(19) (2)
15.05.2018 18:38:14 bjk

Ben köylüyüm bana 500 tl hep yetiuor yazda geliyor bahçeden tomates biber patlıcan 4-5 tavuk dolara çıkmış inmiş bana ne

(4) (10)
15.05.2018 18:38:04 Vtds

Har vurup harman savurur vari yogu satip fabrika yapacagina gidip yazlik kışlık saraylar binlerce luks araba ucaklar yatlar alip saltanat surersen eninde sonunda altindaki kuru kilimi bile elinden alirlar.ulen ucan kusa borclanmislar.simdide entrikaci ingilizin ayagina dustuk.ha ingilze gitmissin

(638) (194)
15.05.2018 18:37:24 suclu Tayyip

hep betona yatirim yapilirsa olacagi bu

(5) (1)
15.05.2018 18:37:21 lutfen

kral ciplak anlayin artik

(7) (3)
15.05.2018 18:37:14 son savasci

yandas haberler com tayyip yalakalari yalanmi euro dolar aldi basini gidiyor dünyanin en yasanmaz pahali ülkesi türkiye

(4) (5)
15.05.2018 18:37:01 ...

Dolar 3.50 iken de aynı lafları diyorduk sonuç 0. Ülkenin demekki elinde saldırıya karşı koyacak ekonomik gücü yok. Beton ve rant ekonomisi satacak kurum kalmayınca bitmiştir.

(3) (3)
15.05.2018 18:36:56 AT AVRAT CHP

Hayat akpli olana güzel başına gelen her güzellik akpden her kötülük chp dış güç mihraklar. Her haber sana zafer her olay işte bu yüzden akp falan filan. Böyle seçmenimiz olsa iktidar olurduk ama 60 yıldır olamıyoruz sorgulamak galiba kötü he de geç 17 yıldır tek başına iktidar

(1) (4)
15.05.2018 18:36:24 doöbıra

dııımbııııııılı dııımbıııııııl dııımbııııııılı dııımbıııııııl dolar idi 4 nokda 5 dımbııııl

(1) (2)
15.05.2018 18:35:29 Eçonomi

Ekonomi Bakanı benzin zamlarını kendilerinin yapmadığını ve zamların otomatik olduğunu söyledi

(5) (0)
15.05.2018 18:35:19 vatandas

16 senedir yenemediniz su dis gucleri simdi 5 yil daha nasil yetki verelim ?

(5) (4)
15.05.2018 18:35:19 seloo

ulan dolar bütün dünyada yükseliyor cahiller fed denen banka faiz artırdı artırmayada devam ediyor buda normal olarak doları yükseltiyor dünyadaki bütün ülkelerin parası düşüyor sadece tl değil bu düzen onların düzeni yapıcak çokta bişe yok seçim arefesindeki bir ülkede borsada düşer buda normaldir.

(3) (10)
15.05.2018 18:34:55 MARKA

İçimizdeki cahiller dolar euroyu bahane edip reise bayrak açtılar emin olun bu nankörler çok pişman olacak

(5) (7)
15.05.2018 18:34:51 dafin

Valla ben bu işden hiçbişey anlamıyorum

(4) (0)
15.05.2018 18:34:06 xx

bunun 24 haziran ile ilgisi yok. ekonomi sos veriyor. neden hala anlamak istemiyorsunuz. durum vahim. kriz kapıda.

(4) (2)
15.05.2018 18:33:23 Türk dirilişi

Üretin, ürettiğinizi satın. Argenizi yapın, hizmet sektörüne girin, eğlence sektörüne girin. Bin tane sektör var. Serbest piyasada "ayy dışı güçler bizi batırıyor ühüüü" diye bir dünya yok. Size iyi uykular.

(2) (1)
15.05.2018 18:33:21 ordu

Euro dolar fiyatıni devlet kontrol edemiyor bu ülke insanın geliri dolar olsa sıkıntı yok ama tl 5 ayda euro karşında yüzde 20 değer kaybetti. Allah bu insanlara yardımcı olsun Recep Tayyip Erdoğan i seviyoruz ama parada bu kadar değer kaybı olmaz Biz Türkiye güçlendi zannediyorduk ama çok kırılga

(1) (2)
15.05.2018 18:33:19 İşte altın anahtar size

Ekonominin düzelmesini istiyorsa hükümet çok basit bir yöntem var az dan az çoktan çok vergi başka yolu yok almancı gurbetciler den de her yıl varlık vergisi almalı yoksa üretim zaten yok

(3) (3)
15.05.2018 18:33:01 Beyin bedava

2.90 dan dolar bozdum. Meğerse yandaş dolar yığıyormuş

(685) (124)
15.05.2018 18:32:22 devam evet ak parti

Chp li hackerlar saldırıyor her yere bunları temizlemek lazım. Koskoca Twittera bile saldırıları oluyor. Bu Chp liler bela.

(8) (22)
15.05.2018 18:31:23 destan

batık yunanistanın notu yükselirken bizimkini düsürmek kimin hattine ey cahiller

(21) (6)
15.05.2018 18:31:20 Abd ve emperyalizm

Bunlarla her türlü savaşma zamanı geldi.100 yıl bizi uyuttular.Hiçbir şey zamanı gelmiş fikirler kadar kuvvetli deyildir.

(12) (7)
15.05.2018 18:31:16 Serkan Kurt

Şerefsiz itler siz kendi durumunuza endişelin

(12) (7)
15.05.2018 18:30:47 abdullah

Millet tutturmuş Dolar döviz şöyle oldu böyle oldu, Dolar ve Döviz kuru Ekonomik Gösterge ibresi değildir ...

(5) (22)
15.05.2018 18:30:34 Mantik

Bu kredi kuruluslari ulkeye iyi puan verirken iyi kotu puan verirken dis guclerin oyunu.o zaman sormazlar mi iyi puan verirken siz onlarin safinda miydiniz diye.? Ya da bugun hukumet kazanrsa dolar artsa dis mihraklar diyeceksinz muhalafet kazansa dolar artsa ulkeyi batirdilar olacak

(10) (2)
15.05.2018 18:28:49 CHP GÖLYAKA

Bir kez olsun bu halkın yanında olun. Adamın kralı olun kralın adamı olmayın bir kez be.

(12) (0)
15.05.2018 18:28:15 ist

bizim sirket batti. ekonomi dibde hadi hayirli olsun

(11) (1)
15.05.2018 18:27:18 PAŞA LİMANI

o. num çocukları nasılda saldırıyorlar kurla güzel ülkeme ama taviz vermeyecez başkanlıkta gelecek agzınıza sıçacaz birdahada boyundurluğunuz altına alamayacaksınız bizi türk milleti hiçbir zaman boyun eğmemiştir!!!!

(6) (12)
15.05.2018 18:26:23 Dertli yoldaş

O kadar zengin mütahit var yazlık kışlık yat kat avrat gidin onlardan alın be yeter ergün zam vergi stopaj yeter be

(13) (0)
15.05.2018 18:26:20 mmt

Demekki reis tek başına geliyor bunlar zırlamaya başladı

(6) (9)
15.05.2018 18:26:10 osmanoğlu

hep suçlu başkalaro demi hep kandırılan birileri aldatıldım diyenlerin bir kısmı hapiste bir kısmı kahraman ama hep suçlu başkaları

(9) (1)
15.05.2018 18:25:00 zeynep_71.1453

ba şa ra ma ya cak siniz. it ürüyecek kervan yürüyecek.

(8) (14)
15.05.2018 18:24:19 kosovalı

toopunuz gelin ulaaaan

(8) (12)
15.05.2018 18:23:42 ciflik bank

dolar almış başını giderken akp lilerin buna sessiz kalması,nasıl bir ruh halinde olduklarının en güzel göstergesi. erdoğan evinizi satın bana verin dese vardır bir hikmet yine deyip satacak büyük bir yığın var. adnan oktarin kedicikleri gibisiniz

(17) (5)
15.05.2018 18:23:35 GANJ

yine söylüyorum,dolar 10 tl de olsa BA ŞA RA MA YA CAK SI NIZ.DEVAM DEVAM DEVAM DEVAM DEVAM.

(9) (14)
15.05.2018 18:23:24 Faruk

Biz devlete baba dedik devlet baba koyduk adını baba evlatları kiradayken sarayda Yaşar baba kendine 14 implant hakkı verir evladına 0 evlat ömrü boyunca 1 araba sahibi olamayacaktır baba trilyonluk arabalarda keyif surecektır bu kadar israfa Allah razı gelmez olacağı buydu İSRAF HARAMDIR

(13) (3)
15.05.2018 18:23:04 aliaga

Bi kerede acaba bizim ekonomimizde mi sımıntı var diye düşünmüyorsunuz. Hala inşaata yola para yatırıyoruz. Snaayi yok üretim yok

(13) (3)
15.05.2018 18:22:16

Kemal dervisi transfer edelim.

(3) (2)
15.05.2018 18:22:02 Com.tr

Ekonomik terör devredeyse birilerinin istemediği denizlerde yüzüyoruz demektir boğulana kadar yanındayız reis devam yıldıramazlar yolumuzdan ya bu zincirleri kıracaz yada ilelebet bunların kölesi olacaz.....

(13) (11)
15.05.2018 18:21:48 ahmet hoca

İnandık diyelim hacım da, adamlar saldırıyorsa saldırtmayalım, dizginler onların elinde mi yani, bu bir itiraf mı?

(12) (3)
15.05.2018 18:21:29 delilik

dolar artmadı. bunların hepsi yalan / dolan / montaj. dış mihraklar. hükümetimiz elbette bu sorunu aşacaktır. uzaylilara ulkemizi vermeyiz gerekirse yol kopru yeriz reis dunya liderisin kiskananlar catlasin

(12) (7)
15.05.2018 18:21:17 partisiz davut

karınca gibi olacaksın.cırcır böceği gibi olursan kışın aç ve açıkta kalırsın üşütür hasta olursun.

(6) (1)
15.05.2018 18:20:47 YAZIK

Biz sizin yıllar önce hiç endişe duymadığınız Türkiyeyide iyi biliriz.Kendi işinize bakın yahudi lobileri.

(8) (3)
15.05.2018 18:20:31 Battlus

Hahaha yorumlar komedi,1980 falan filan,evet 1920 yillarda Abd ekonomik krizle ugrasiyordu,Ama bugun super guc,Guney kore, tayland,bir zamanin Asyanin hasta adami çin,ust akillar buralara ugramamis demekki!

(5) (1)
15.05.2018 18:20:08 vatansever

80 li 90 lı yılları mumla arıyoruz vallahi demedi demeyin dolar seçime kadar 6 lira bu gidişle ülke batmış halen akp diyorlar salaklar ya adamlar geleceği görüpde ülke notunu düşürüyor

(6) (12)
15.05.2018 18:19:34 onur

Yolcudur abbas bağlasan durmaz

(7) (8)
15.05.2018 18:19:29 yorumcu

Yahu dolar euro kuruna bakmıyor musunuz? Endişeli olmayacak bir durum mu var? Hayırdır ya !!

(9) (6)
15.05.2018 18:19:01 Dolar reyiz

Nasıl bi ülkeyizde dış mihraklar hep bize oyun yapıyor. Görende sanacakki halk mutlu para var. Geçin bunları bu dolar 5 tl olacak tayyip diyor ki haziranda faiz düşüreceğiz. E şimdi düşürsene madem.

(9) (5)
15.05.2018 18:18:34 canim Reisim

Bu suriyelilere bir çare bulmazsanız mafolucaz sayin Reisim! Elini kolunu sallaya sallaya ülkesine bayram tatiline gidenler orda kalsin;gidenler bayram sonrası çoğalarak ülkemize,bizim ülkemize geri dönüyorlar!

(3) (4)
15.05.2018 18:18:08 Tulumbaya su çek

Bademciler pamuk eller cepe hade bakayım döviz bürolarına bizde yoh olsa dükkan sizin

(9) (1)
15.05.2018 18:17:55 EMRE AYDIN

Reis artık yeter gözünü seveyim şu doları acilen indiriyorsan indir indiremiyorsan gerçekten artık istifa et senin görevin halkın refahını yükseltmektir reis iki günde bir akaryakıta zam yapmak değil artık boyumuza kadar geldi reis

(10) (8)
15.05.2018 18:17:36 hakkı

Köpekler. Batmış yunanistan’ın notu ne?

(5) (1)
15.05.2018 18:17:31 tarık

yakında döviz rezervi de bitiyor öyle devlet bankalarının içini boşaltarak sağa sola eyyy çekersen sonucu facia olur yakında IMF'ye gideceğiz hangi yüzle acaba

(7) (6)
15.05.2018 18:16:51 AHAHA

YA YOL YAPARIZ ISI BITIRIRIZNE DIYON SEN

(3) (3)
15.05.2018 18:15:27 Kadri Mert

Ne moodysmiş be,adamlar görüş bildirdiklerinde bile 80 milyonluk ülkenin güçlü! ekonomisini yerinden oynatıyor,ah ulan dış mihraklar

(3) (4)
15.05.2018 18:14:21 mendis

ekonominin e sinden bile anlamayan adamlar dolar / € artışında ekonominin gidişatını etiketliyor. ekonomisi kötü olan ülkelerde yatırım olmaz - borsa dip yapar - altın döviz tavan yapar . bizde hem borsa çıkıyor - hem döviz - altın. malesef para kukla baronların elinde . onlara çek paranı diyorlar.

(6) (6)
15.05.2018 18:13:26 vatan hainleri

bak 155'i ararim!

(7) (0)
15.05.2018 18:13:07 cenk kozluk

Demek ki Akp yi bu zihniywt getirdi çünkü dolarla enflasyonla onlar uğraştı. Demek 17 yıl Akp yi onlar besledi alacaklarını aldılar

(4) (2)
15.05.2018 18:12:24 RTE

tam sahtekar habercilik , Dolar ve Euro cuma günü ve bugun kü Recep Tayyip Erdoganın konusmasından sonra böyle değer kaybetmeye başladı. Değer kayıplarından sonra Moodys Türkiyeyi uyardı.

(7) (1)
15.05.2018 18:12:01 Şiiristan

Suudlar Israil ile anlasti Petrol ile Dolar firladi. Güya Türkiyeden intikam aliyorlar. Ama bizim gücümüz Petrolden degil insan kaynagindan geliyor. Bir gün Petrol bitecek ve güçlü ve en çok SU kaynaklari bulunan Türkiye kalacak. Cölünüzde kum yersiniz. Allahin gazibina kalacaksiniz.

(7) (3)
15.05.2018 18:11:24 Marki

Reise canlar fedaa

(6) (15)
15.05.2018 18:10:49 aq

Pislik fettoşcular yığılmış buraya...

(7) (13)
15.05.2018 18:10:47 halka gercekleri anlatin

bu halk "eskiden 100 dolar veriyeedik, 200 lira aliyeedik, şimdi 450 lira aliyeeeez" diye sevinebilecek bir halk..

(9) (2)
15.05.2018 18:10:28 Ey modiys

Ey modiys:€#$#!!! işte bu size yeter!

(7) (3)
15.05.2018 18:10:17 Vatandaş

Reis 3000tl üstü maaş alanlardan yüzde 50 vergi alsa 50tl arabalardan yüzde 50vergi alsa ülkede fakirlik kalmazda reisde zenginden yana vergilere bak asgari ücretli emekli memur

(1) (6)
15.05.2018 18:09:55 KAFİR SOLOTÜRK

RTE 2000 DE NE DİYORDU BAŞIMIZA HER GL3ENE DIŞ GÜÇ DERİZ BEN BUNA İNANMAM. SİZİN EĞER BÜNYENİZ GÜÇLÜYSE ZEHİR SİZİ ETKİLEMEZ. BEN DEMİYORUM 37.PADİŞAHINIZ DİYOR.

(8) (4)
15.05.2018 18:09:32 Ne mutlu Türküm diye"bile

Herse moodynin sucu saldiryolar napalim

(2) (2)
15.05.2018 18:09:29 serko

dolar 4.50 ye dayanmış, hala dış güçler,iş güçler muhabbeti. yahu bi kerede itiraf edip bizim beceriksizliğimiz desenize. insanda biraz haysiyet olur be!

(11) (6)
15.05.2018 18:09:05 Fikri Selim

Dolar bey napıyorsunuz? Bu aralar çok gündemdesin!

(1) (1)
15.05.2018 18:08:47 kebab ehli

bademler ne anlar ekonomiden

(13) (4)
15.05.2018 18:08:36 Trakyalı

Tayyip indir şu kurlarında oyu sana basayım dünya lideri diyeyim

(11) (4)
15.05.2018 18:07:46 ziya sakar

Kim ugraşıyor ülkeyi vasıfsıf insanlar yönetiyor aldatılıp kandırıla bilen her haltı bir kumpas yaptılar hadi ordan ben fetöcü kim sanki akp kim tutuklandı kimse niye peki doların benzini geldi fiyat ortada madem kaldır ötv vergiyi çek açkslırız diyemi korkuyonuz milleti perişan etti daha at gözlü t

(7) (3)
15.05.2018 18:06:45 dexter

şu gözünü açın artık ya böyle giderse acı son çok uzakta değil

(11) (3)
15.05.2018 18:06:30 adboz40

istediğiniz kadar algı yapın. artık bu millet yemez. al notunu başına çal. hükümette demiyorki bizim modi ile işimiz yok,bizim hakkımızda karar veremezler.

(6) (13)
15.05.2018 18:06:18 ugur gurbetçi

Kılıç gelir ekonomiyi düzeltir , umarım beklerseniz başınıza gelir, belki gençler de eski günleri yani 90 lı yıllar görür ...

(2) (8)
15.05.2018 18:05:57 REIS

bende endiseliyim

(5) (3)
15.05.2018 18:05:57

Tavsan gibi üreyen 5 milyon suriyeliye bakmak kolaymi.ekonominin cökmesi gayet dogal persembenin gelisi carsambadan belliydi.

(12) (3)
15.05.2018 18:05:07 kafalar asure

filistin olayı hızır gibi yetişti çok şükür. dolar yine baş gündem olmayacaktır. hadi verin mehteri de biraz havamizi bulalim akgezenler.

(16) (5)
15.05.2018 18:05:03 Emircan

ypk pkk pyd vypj kredi kuruluslar huzurumuzu bolemiyeceksiniz basaramiyacaksiniz topunuzzzzzz gelinnnnnnn

(5) (6)
15.05.2018 18:04:58 CH,

Kendimiz batarken 3 milyon suriyeli beslemeye devam ediyoruz

(10) (3)
15.05.2018 18:04:52 peh

Dis gucler diye diye kandirdiniz milleti dolar 444 oldu hala dis gucler

(13) (4)
15.05.2018 18:04:47 murat

biraz araştırırsanız,suriye para biriminin bile.türk lirası karşısında deyer kazandığını görürsünüz? yanmış yıkılmış insanları türkiyede mülteci olan,suriye demi bizim ekonomimize saldırıyor sizce?

(12) (1)
15.05.2018 18:04:44 vatandas

sucu baskalarina atmaktan bikmadiniz mi editor adama sormazlar mi bu hukumet 16 senedir ne yapti ?

(9) (2)
15.05.2018 18:04:04 mesohorlu

Olsun bize bişey olmaz. Dolsada olur dolmasa da.

(3) (1)
15.05.2018 18:03:39 ÇANAKKALE BİGA

Ya hu senin para birimin Azerbaycan parasına göre bile d2ğeer kaybediyor. Manat kadar değeri yok insanları kandırmayın. Halinden memnun olan aslında sizsiniz dolar sizde para sizde alamancılar mutlu

(11) (3)
15.05.2018 18:02:46 aylak dana

Bizi kıskanıyorlar tek neden bu

(1) (4)
15.05.2018 18:02:12 çeçen

Beyler dövizle notumuzlada reisi istemeyen burnumuza halka takamayan yahudi siyonist masonik şerefsizler

(1) (4)
15.05.2018 18:01:51 Hakkı Bulut

16 yılda borçlan sonra dış güçler okonomomozo soldoroyorlor de. Doların ateşini önümüzdeki 1-2 yıl daha söndüremeyecekler. Dolar borcu çok. Moodys yalan söylemiyor.

(5) (3)
15.05.2018 18:01:34 İnanan var mı

Aynı hükümet aynı derecelendirme kuruluşu. Not yükseltirken alkışlıyordunuz düşürünce dış güçler bize saldırıyor. Ulan benzin mazot uçmuş not mu yükseltselerdi

(7) (2)
15.05.2018 18:01:30 ASA

su serefsızlere gore %30 ıssızlık olan yunanıstanın ekonomısı bızden saglam...BUNLAR KAGIT UZERINDE SEZTANI DUZENI KURMUS DUNYAYI SOMURUYOR...

(2) (3)
15.05.2018 18:00:53 ademi

adam saldırıyorsa kendini savunursun. dışarılarda gezmezsin.

(7) (1)
15.05.2018 17:59:31 abd ile gelen abd ile gider

O zaman şu penceredende bakabiliriz Amerika 2002 yılında akp ve Fetöyü iktidara taşımak için 1974 barış harekatını yapan 1971 de haşhaş krizini yaratan Ecevit'i iktidardan düşürmek için 2001 krizini bu ülkeye yaşattı.Manşetlerle gelen manşetlerle gider sözü vardı reyizin hatırlatayım istedim

(6) (2)
15.05.2018 17:59:19 konyalı

Topunuz gelin, şahlanış için reise 24 haziranda tam yetki

(4) (8)
15.05.2018 17:59:16 Saçmalamayın

Devletin neyi var neyi yok sattılar. Cumhuriyet döneminde yapılan fabrikaları, limanları, haberleşme tesisleri, hepsini sattılar. Eti yurt dışından getirdiler, tarımı bitirdiler. Bırakın bu "saldırıyorlar" ayaklarını. Memleketi batıranlar ortada, sağa sola çamur atmayın. Böyle olacağı zate

(10) (3)
15.05.2018 17:59:11 Asıl biz endişeliyiz

Ne moody's i ya asıl biz endişeliyiz ekonomi batakta, Ortadoğu bataklığına saplandık, Türkiye AKP batağına girmiş çıkamıyor. Eğitim, adalet, sistem herşey batakta

(7) (2)
15.05.2018 17:59:03 AKPSAVAR

moodys demese biz farkında değil miyiz kardeşim dolar yükselirse her şey yükselir ekonomin çakılır bunu kredi derecelendirme kuruluşundan öğrenecek değiliz akp bir an önce gitmeli yoksa yandı yavrum keten helva

(2) (4)
15.05.2018 17:59:01 ilker

Biz yıllardır üretime yatırım yapsaydık ne moodsy nede başkaları birşey yapabilirdi. Üretip üretip dolar ile dünyaya mal satsaydık hiçbirşey olmazdı. Biz betona yatırdık eti samanı dolar ile dışardan alır olduk. Hata başdakilerde

(3) (0)
15.05.2018 17:58:39 mantik

Kazandigim her euro turkiyeye

(1) (2)
15.05.2018 17:58:37 falan

ben dolarla mal aliyorum.. acaba endişelenmiyeyim mi?

(7) (2)
15.05.2018 17:58:23 Hakkı Bulut

Gurbetçiler sakın bu yaz Türkiyeye gelirseniz olabildiğince az para harcayın paracıklarınızı kaptırmayın burası cehennemden beter bir ülke. Paranın nasıl buhar olduğunu anlamazsınız bile size tavsiye.

(2) (7)
15.05.2018 17:57:26 meto

1980 de dolar 90 kuruştu,insanlar hastane kapıların da sedyelerde ölüyordu,bir kutu ilaç için 5,6 saat kuyrukta bekliyordu,emekliler maaş kuyruklarında ömrünü tüketiyordu,hey gidi günler hey.

(6) (3)
15.05.2018 17:57:21 caqimm sizin ekonomistliginize

merkez bankasini yoneten ekonomistlerin ta aklina tukiriyim 120 milyar dolar rezerv var kasada yatan paranin kime ne faydasi var aq sur piyasaya topla tl yi yarisiyla altin al yarisinida yatirimcilara guzel projeler karsiliginda dusuk faizli kredi ver bak bakalim faizler dolar nasil tepetaklak oluy

(2) (2)
15.05.2018 17:57:11 en son haber

İyi biley olursa bizden kötü bişey olursa hep başkasından

(4) (0)
15.05.2018 17:56:51 anlarsin gec olur

ülkede tarım yapılmadığı için ve artık buğdayını bile dolar ile dışarıdan alacak duruma geldiği için kimsenin sahte duyar kastığı yok kardeşim. yediğin ekmeği bile alamayacak durumda olunca herkesin kuyumcu, benzinci olmadığını anlayacaksın.

(1) (1)
15.05.2018 17:56:43 Akif

Adamlar kendileri demedi mi erken seçime hazır değildik diye. Sizin ne işiniz var bizim seçimlerle köpekler. Bu dolar olayı ısrarla oynanan bir oyun çünkü tek şansları bu adamların ülkeyi ele geçirmek için. Allah büyük reis kazanırsa eminim herşey çok daha normale dönecek ve bu münafık lar alacaklar

(2) (4)
15.05.2018 17:54:57 biz kullar tamam

benzine neredeyse günde 2 kere zam gelmesine sebep olacak kurdur aynı zamanda. ama olsundu, ülkede istikrar var idi, önemli olan güzel ezan okunmasıydı, evet. ileri demokrasimiz yaşasin sarayin isiklari yansin

(6) (7)
15.05.2018 17:53:45 Fahri81

Almayın satmayın €$ bakalım kendileri nekadar dayanacak. Ama yüz yok bunlarda hiçbir şey olmamış gibi gelirler yine güle ağlaya.

(1) (0)
15.05.2018 17:53:24 Beypazari

Yorumlari gorunce tek soyleyecegim, ya cok fazla yiyici var bu sitede ya da durumdan bi haber uzerinden cehalet akan tipler var

(3) (4)
15.05.2018 17:52:55 akfedai1

REİS SAVAŞSA SAVAŞ.. YANINDAYIZ EMİRLERİNİ BEKLİYORUZ.

(5) (9)
15.05.2018 17:52:53 şakamısınız

puahhaha şaka gibi ya...olan halka oluyor.millette hala savunuyor.şakamısınız la siz:D yav he he evet oyun bunlar oyun..ama nedense hep biz eziliyoz.

(6) (3)
15.05.2018 17:52:52 FERHAT

Hah hah hah! hayalî dış güçler yine devrede. Ne yapsak Süperman mi çağırsak!

(2) (2)
15.05.2018 17:52:48 06

Bak şerefsizlere ne diyor siyasi ve jeopolitik olarak hangi yöne gideceğine bakıyoruz yani demek istiyorlar ki bizi dinlemezseniz bize itaat etmezseniz daha farklı olarak saldırırız gelin ulan it soyları gelin

(1) (1)
15.05.2018 17:52:45 Bilge

Yakinda troll maaslarini odeyemeyecek hukumet bu site de kapanacak :/

(5) (3)
15.05.2018 17:52:31 çeçen

Kafir biz halk olarak türkiyede yaşayan insanlar olarak hiç endişemiz yok sana ne oluyor kafir

(1) (1)
15.05.2018 17:52:18 SON SÖZ

MOODYS duyunca cizgi film kahramani WOODYS AGACKAKAN aklima geldi

(0) (0)
15.05.2018 17:52:13 diriliş

Allllooıooooo merkez daha neyi bekliyorsunnnnnnn piyasalar yanıyorrr

(0) (0)
15.05.2018 17:52:10 Eyy Moody's

Ey Madam Moodys:New York'ta genelev(afedersiniz)çalıştıran Madam sen degil misin?

(1) (1)
15.05.2018 17:51:59 kebab ehli

siyonist tapınak şovalyeleri ekonomimize müdahele ediyor

(4) (2)
15.05.2018 17:51:38 aha bunu alırsın

yol nasıl çizilir seçimlerde göstereceğiz

(10) (1)
15.05.2018 17:50:30 Ebu Michelangelo

DİZ ÇÖKMEZ BU ASİL MİLLET B A Ş A R A M A Y A C A K S I N I Z

(14) (9)
15.05.2018 17:50:21 meto

1980 DE dolar 90 kuruştu,ama insanlar yemek yapmak için bir litre ayçiçek yağına,bir paket margarine,1 kilo toz şekere muhtaçtı,hey gidi günler hey.....

(12) (10)
15.05.2018 17:50:13 Necip

Ya olacağız ya öleceğiz.İsterse 10₺ olsun dolar.Soğan ekmek yeriz boyun eğmeyiz.Biz böyle bir milletiz.

(19) (15)
15.05.2018 17:50:01 Halkkahramani

Gurbetciler sakin kazik yemeyin cok dikkat edin ne yapin ne edin paranizi kaptirmayin.

(8) (3)
15.05.2018 17:49:45 kebab ehli

adamlar bizim yerimize endişeleniyorlar bizim bademlerde sudan serin

(10) (5)
15.05.2018 17:49:36 ACİLEN

Cari açık ve tüketici çılgınlığı kontrol altına alınmalı. Yerli ürünler teşvik edilmeli. Paramız ve döviz yurt içinde kalmalı. Pahalıya da üretsek milli kullanmaliyiz halk bilinclenmeli. Devlet gerekirse maaşların 200 tl sini yerli ürünlerde geçerli market ceki vermeli

(7) (0)
15.05.2018 17:49:16 Hep başkaları suçlu

Eee adamların dediklerinde ne yanlışlık var hepsi doğru işte

(10) (6)
15.05.2018 17:48:50 Bilge

Dis mihraklar yalanini yiyenin iqsu tek hanelidir. Ekonomi kotu yonetimden dolayi bozulur ayni 2001deki gibi. Ecevitin dspsi icin dis mihraklar diye aglamadi kimse basti tekmeyi gecti

(12) (6)
15.05.2018 17:48:40 evet

arkadaslar iranin rusyanin petrolleri dogalgazlari var aç kalmazlar. olan bize olur. biraz dusunun

(11) (5)
15.05.2018 17:48:23 Geçtik geçti ya

Afrikayı geçtik ne Rusyası

(11) (6)
15.05.2018 17:48:20 Carup 25

Valla ben başkasını bilemem ama kendi adıma endişeliyim dolar borcum var

(11) (4)
15.05.2018 17:48:11 cintonik

24 hazirani akp secti .seneye yapsalardi ozaman secimi

(11) (2)
15.05.2018 17:47:57 Soner

haksızlarmı sizce herşey ortada?

(12) (4)
15.05.2018 17:47:40 utanmaz

1 ay öncesi ile bugün aynı maaşı alan biri şuan aynı paraya 1 saat fazla çalışıyor ve bu durmayacak devam edecek hala hamaset pesinde kosun durum cok ciddi bu hale getirende utanma yok

(8) (4)
15.05.2018 17:47:26 INADINA REIS

SISIRDIGINIZ DOLAR EURO BALONU SECIMDEN SONRA SONER CHÖP IP SAP HEPINIZ BOGULACAKSINIZ

(7) (6)
15.05.2018 17:47:17 Devlet sahip

Amac AKP yi secmeyin sizi Yunanistan gibi zengin yapalim :-)) Eknomik baski ondan

(7) (8)
15.05.2018 17:47:09 diriliş

Bizim merkez bankası ne zaman müdahale edecek piyasalar yangın yeri olmuş tek hamle yok defolun gidin ordan

(5) (1)
15.05.2018 17:45:39 xxx

dolar 20 lira olsa da fetoşcular her yani sarsa da umrum degil silahima 3 şarjörumu takarim ölmeden indirebildigim kadar hain indiririm hadi bakalim

(10) (12)
15.05.2018 17:45:31 RUMUZSUZ

Moody’s e gerek var mı? Her şey ortada zaten. Bunlar iyi günler kış çok sert grçecek.

(8) (9)
15.05.2018 17:45:25 alex

Eyyyy, Moodys !!

(7) (5)
15.05.2018 17:44:40 İSMET FELEK 0044

CANIMIZDA GİTSE MALIMIZDA YİNEDE REİSİMİZİN YANINDAYIZ SİZ KİM OLUYORDA TÜRKİYEYE NOT VERİYORSUNUZ

(16) (11)
15.05.2018 17:42:54 METO

BAŞARAMAYACAKSINIZ...DEVAM DEVAM DEVAM.

(18) (17)
15.05.2018 17:42:33 serdar

Samani bile yurt disindan getirtirsek böyle batariz isde

(14) (7)
15.05.2018 17:40:54 360

moodys haklı....bu ülkede 1 dolara vatanını satmış o kadar çok insan çıktı ki bunu gören avrupa bu tarlada ekin var sürmeye devam yorumlarda olduğu gibi....siz devam edin böyle o tok karınlarnız sayenizde aça dönecek...

(8) (2)
15.05.2018 17:40:30 uyanın

ne saldırması insan gibi uyarıyorlar. dolar 4,5 oldu siz endişeli değil misiniz ?

(13) (6)
15.05.2018 17:40:20 misafir

Sasirmadik, nerde kaldiniz yahu caylar Sogudu

(5) (0)
15.05.2018 17:39:57 tayfa

Peki 24 hazirandan sonra ne olacak bunu kimse sormuyor simdiye kadar yapilmayan secimden sonra yapilacak olan nedir madem önlem alicaksiniz simdiden yapin bunu.

(10) (5)
15.05.2018 17:39:42 SEDAT123

Gurbetçiler AK PARTİ diyor elhamdülillah

(19) (14)
15.05.2018 17:39:38 İmam

imamolanlar baş örtülü bacılar sekelı hacıler bıngöllü zaza muslumanlar Allah der reis derler akp derler işde goruyorsunuz elazığlı palulu kürdün dediği gıbı anlatmaya gerek yok

(7) (5)
15.05.2018 17:39:03 MOLLA

Moody's ,KENDİSİNE GÖRE GÖREVİNİ YAPIYOR AMA BURADA YORUM YAZANLARA SORMAK LAZIM, SİZ KİMİN TAŞERONUSUNUZ, KİMİN ÇOCUĞUSUNUZ Kİ BU DERECE DOLAR VE Y. ÜZERİNDEN ÜLKEYİ KÖTÜLÜYORSUNUZ? YILLARCA REİS ,DÖVİZİ BELLİ BİR YERDE TUTMADI MI? AMA SALDIRI BÜYÜK ANLAYIN.

(10) (8)
15.05.2018 17:39:00 Eyy Moody's

Mundar pis moodys..!

(4) (4)
15.05.2018 17:38:47 AÇIN GÖZÜNÜZÜ N'OLUR

Yalan mı? Burda atıp tutanlar elinizi vicdanınıza koyun da söyleyin! Ekonomi bitik değil mi , herşey ateş pahası değil mi? Borsa düştü binlerce lira zarardayız. Çoluk çocuğun rızkını dağıtıyorlar bol keseden elin pis araplarına, yeter artık ya yeter!!!

(13) (10)
15.05.2018 17:38:31 360

saldırın bakalım içeride dışarıda destekcilerimiz sak sakcılarınız adamlarnız çok nede olsa...size diyecek lafım yok ama aynı delikten defalarca ışırılıyoruz ama hala daha aklımız başımıza gelmiyoroz size destek veriyoruz hhalde zevk almaya başladık...bu ülke yıkılırsa avrupa yıkılır...

(3) (0)
15.05.2018 17:37:48 vatandas

ciftci uretmiyor , bilim adami is bulamiyor , devlet dairesinde herkes neredeyse torpille is buluyor basladigimiz yere resmen geri donduk. Insaat sahipleri kazandiklari milyar dolarlari ingiltere de amerikada fransada yiyor , zenginleri ulkeden soguttuk al dolar kac tl oldu.

(6) (3)
15.05.2018 17:37:38 TTT

BİZDE SIKINTI YOK KOÇUM.ORADAN YANLIŞ GÖRÜP ENDİŞELENİYORSUN.GEL BURAYA SANA DA GÖSTERELİM ENDİŞEYE GEREK OLMADIĞINI.

(3) (3)
15.05.2018 17:37:07 zzzzz

Dünya bizi kıskanıyor dolar 100 lira olsa da devam ver mehteri verrrrrrr

(11) (0)
15.05.2018 17:36:57 ..............

Gıda dışında para harcamayın paranız buhar olur size diim

(6) (1)
15.05.2018 17:36:50 zafer

Sen de kimsin

(2) (2)
15.05.2018 17:36:46 Fatih

Biz de endişeliyiz....Benzin 6.25.

(10) (1)
15.05.2018 17:35:40 osman

Moodys'e biz çuvalla para ödüyoruz. Bizi derecelendirsin diye. Cahiller bilmez.

(3) (1)
15.05.2018 17:35:25 ............

Bu Reiscilerin cebinde 1 kuruş para kalmayınca 1-2 yıla anlayacaklar neyin ne olduğunu iş işten geçmiş olacak ama size diim.

(6) (2)
15.05.2018 17:35:23 safinaz

Bizde sizin için endişeliyiz ekonomik misiniz terörist misiniz bi karar verin

(1) (0)
15.05.2018 17:34:52 Rusya Dünyanin en zengini

Rusya nin en azindan 17 milyar 100 milyon kilometrekare topragi var. En büyük zenginlik toprak zenginligidir. Türkiye nin topraklari ise gercekte kime ait, belli degil. akp nin cikardigi "Yabanciya toprak satisi yasasi" sayesinde yabanciya peynir ve ekmek degil, Türkiye nin topraklari sati

(6) (1)
15.05.2018 17:34:35 davut dahi

Kredi notunu düşürmek sanamı düştü ulan moodys

(0) (3)
15.05.2018 17:34:07 yayinla goççumm

Ulan moodys de fetocu oldu.. Yeminle bu ahlaksiz troller 2 dakikada kendi ana babalarinida fetocu ilan ediverirler islerine gelmedimi

(3) (1)
15.05.2018 17:34:00 RAMAZAN

SÜPERİZ DESENE :))

(0) (0)
15.05.2018 17:32:29 murat

ekonomı kaldımı turkıyede mazot benzın bı carsı pazara ının hele hemen baskasına yüklemeyın batmiş ülke

(11) (3)
15.05.2018 17:32:23 davut dahi

Pis moodys

(3) (1)
15.05.2018 17:31:54 SERKAN

EURO 5.27 DOLAR 4.44 BEN HIC ENDİŞELİ DEGILIM. BIR EEEEYYY VE BIR MEHTERE BAKAR EKONOMIMIZ TEKRAR PATLAR

(12) (5)
15.05.2018 17:31:41 fd

Gülenci nur cemaati muhtemelen dolara yükleniyor, eee sen fetö ile mücadeleyi rafa kaldırıp ego ile insanlara tepeden bakarsan . !

(1) (9)
15.05.2018 17:31:21 ötv nedir

dolar uçuyo

(7) (0)
15.05.2018 17:31:06 semih

Hiç saldırmıyor bırakın bu işleri,dolar,euro,akaryakıt fiyatlarına bak adamlar sizin gibi bizi kandırmıyor diye suç atmayın adamlara,sizde artık görün şu tabloyu

(8) (1)
15.05.2018 17:30:59 lilili

Demekki rusyadan iyiyiz

(0) (4)
15.05.2018 17:29:51 reis

10 tlde olsa 1 dolar baskan reis RECEP TAYYIP ERDOGAN

(7) (10)
15.05.2018 17:29:39 INADINA REIS

Secime kadar elinizden geleni ardiniza koymayin basaramayacaksiniz Biz sizi cok iyi taniyoruz

(4) (10)
15.05.2018 17:29:15 goy goy

ne yapsın adamlar avrupa sizi kıskanıyor diye propagandamı yapsın. bi biz inanıyoruz bu yalana zaten. paramız çöp oldu. gavurun işi saldırmak önemli olan biz ne yapıyoruz? yöneticilerin işleri güçleri goy goy.

(10) (5)
15.05.2018 17:28:54 Asaf Bey

Saldırıyorlarmış... Adamlar haklı euro 4.26 usd 4.44 bilmem farkında mısınız?

(11) (6)
15.05.2018 17:28:45 bayburtlu

Turkiye derhal sinirlari acsin veya 100 milyar€ para istesin yunanistana dunyanin parasini hibe ettiler acin kapilari birazda onlar ugrassin

(8) (1)
15.05.2018 17:28:38 İnşaat Mühendisi

Yalan mı Dolara bak Yakıta bak

(9) (3)
15.05.2018 17:27:53 atescyr

haklı dolar 2 haftada 1 lira artıyo ama 10 kuruş bile düşemiyo

(4) (4)
15.05.2018 17:27:35 TINAFTORE

1 euro 5,3 TL,tinaftore!

(1) (2)
15.05.2018 17:27:03 adanali

dogru soyleyeni kac koyden kovuyorlardi ???

(9) (1)
15.05.2018 17:26:17 el insan

Dolar olmuş 4,5 bırakın dış güçler safsatasını ekonomiyi düzeltin artık!

(10) (2)
15.05.2018 17:26:09 Hakan

Yalan mı?

(2) (0)
15.05.2018 17:25:58 cevap sorunun içinde

Ulan dolar oldu 4,5 hala dış güçler muhabbeti hükümetin hiç suçu yok dimi utanmazlar ?

(9) (1)
15.05.2018 17:25:48 türk

Sizene kafirler

(1) (2)
15.05.2018 17:25:08 sedat

Ben bu kurumların adını duyunca sinirden küplere biniyorum bunlar hala endişe peşinde

(0) (0)
15.05.2018 17:24:55 Osmanli

Ne yaparlarsa yapsinlar, bizi yolumuzdan ayiramayacaklar. Reisle yola devam.

(1) (6)
15.05.2018 17:24:48 Kriz

yıllarca bağırıyoruz bu paraları betona gömmeyin . Üretime yoğunlaşın dedik. Duvara toslarsınız dedik. Ne oldu duvara tosladık.

(6) (1)
15.05.2018 17:24:45 derbeder

sabancıda rahmetli oldu yaşasaydı derdi o lafı

(0) (0)
15.05.2018 17:24:05 ya hak

Desene ulan rusyayı, iranı, türkiyeyi bizle beraber hareket etmiyenlerin ekonomilerinin içine ediyoruz diye. O doları dürüp elinize verirler yakında. Bu düzen böyle sürmez.

(160) (18)
15.05.2018 17:24:01 gop

ya biz endişeliyiz adamlar neden olmasın. en son 2001 krizinde her şeye zam gelirdi durmadan bir de şimdiye bakın. benzine leblebi gibi gel,yor zaman, iki sene öncesine kadar 10 yılda 2 lira artan dolar 2 senede 2 katına çıktı. allah aşkına başkalarını kötüleyeceğimize biraz kendimize bakalım

(92) (150)
15.05.2018 17:22:09 derman

Elinizden geleni ardınıza koymayın, zor gün görmemiş millet değiliz. Bir olur beraber hareket eder bu oyunları da yeneriz evvelallah.

(625) (105)
15.05.2018 17:21:55 boreas

Eger oyleyse iyi rusya hee iyi iyi

(1) (2)
15.05.2018 17:21:21 Hll

Siz endişeliyseniz gidilen yol doğru demektir Hakkı tutanları nasıl anlarız?” İmam Şafii demiş ki; “Düşmanın oklarını takip ediniz, o sizi Hak ehline götürür.”

(252) (29)
15.05.2018 17:20:59 keko

dolar 4.45 endişelenmeyip ne yapsın???

(7) (2)
15.05.2018 17:20:43 fatma

Boş yapıyorlar

(4) (1)
15.05.2018 17:19:51 müslüman türk

Sen dilenci yunanistanla uğraş feöcü moodys, işine bak.

(519) (72)