Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
17.04.2018 10:30:34 SAME

BEDAVAYA VERİN O ZAMAN . MAKSAT NASIL OLSA ÇİFTÇİNİN BELİNİ KIRIP, TARIMDA TÜRKİYEYİ TAMAMEN YABANCI DEVLETLERİN KÖLESİ YAPMAK DEĞİL Mİ.

(3) (1)
17.04.2018 08:43:51 Pislik Selim

CHP hem eylem yapıp hem satın almıyor nasıl bir iştir bu?

(0) (1)
17.04.2018 09:40:55 Ankara Ankara

MUSTI birader sen dua et telefona 1996'da başvurmuşsun ve bir ayda bağlamışlar. Bunların diğer sövdüğü Rahmetli Özal'dan önce (1983 ve öncesi) telefon 15 yılda bağlanıyordu.

(0) (0)
17.04.2018 04:15:33 ömer

bundan sonra devlet çiftliğinde at kostıramayacaklar.

(1) (2)
17.04.2018 03:18:46 musti

1996 yılında istanbula geldim telefon başvusu yaptım tam 1 ay sonra geldiler eve gelen oç 5 paket parlıament marka sigara almadan telefonumu bağlamadı bundan tam 22 sene önce sağlık yargı savunma eğitim haricindeki tüm kuruluşların özelleştirilmesi gereği bende hasıl olmuştur

(7) (2)
17.04.2018 10:53:11 musti

2000 kişinin çalışacağı yerde 3500 kişi çalışırsa olacağı odur

(0) (0)
17.04.2018 10:38:24 AYHAN

Senden 5 sene önce bende başvurmuş 3 ay sürmüştü. Karabük DÇ özelleştirilmeden önce 3400 kişi çalışıyordu, sendika ve birlik özelleştirmeden önce işçi kıyımından bahsediyordu, Karabük DÇ onlara devredilince ilk sene 1300 kişiyi işten çıkarmıştı.

(0) (0)
17.04.2018 03:13:57 musti

Ülkemizde yargı savunma sağlık eğitim haricinde herşey özelleşmelidir gelişmiş ülkelerin hangisinde devlet bu işlerle meşgul olur eskiden tekel vardı kundura fabrikası vardı yani devletin işimidir sigara alkol ayakkabı şeker vs vs üretmek özel sektörün işidir devletin bu gibi kuruluşlarda sadece den

(4) (2)
16.04.2018 23:15:32 dede'm korkut

şeker fabrikalarının satışına çıkanlar ya ideolojik ya da bilmeden cahilce karşı çıkıyorlar... bu şeker fabrikalarına karşı çıkanlar bir fabrikayı alsınlar, işletsinler... hadi görelim...

(5) (3)
16.04.2018 23:12:56 Mefe

Zamanında Tekel de özelleştirildiği zaman millet ortalığı ayağa kaldırmıştı hatta Ankarada çadırlarda kalmışlardı öyleki içlerinden birtanesi dayımdı görevi bir makina başında oturmaktı ayda yılda bir şartel atarsa onu kaldırmaktı ve ay sonu maaştı siz değerlendirme yapın artık kamunun halini

(8) (2)
16.04.2018 23:00:44 erzurumlu

Belediye başkanı mehmet sekmen milleti bitirdi kimde para kaldı ki ihaleye girsin

(1) (2)
16.04.2018 22:44:14 dedeeee

Devlet , kurumlarına çeki düzen verse kâr etse kapasite artirsa ve elindeki şeyleri satmasa olmuyor mu. Devlet fabrikayı yonetemiyorsa ülkeyi nasıl yönetecek.

(6) (1)
16.04.2018 22:39:03 turgay canturk

erzurumlularun yerine olsam para toplar alirim.yoksa kıtlama sekerle cay mazi olur.kaliteli seker yapan tek fabrika.

(7) (3)
16.04.2018 22:22:39 Zübük

Fiyatini düsürmek icin teklif yapilmamistir.

(4) (0)
17.04.2018 02:14:41 kürt bedo

aynen

(0) (0)
16.04.2018 21:53:43 ay yildiz

Belese yigen cok satilsin bence en güzeli

(2) (0)
16.04.2018 21:23:17 ...

Biraz avamca olacak ama, bir yandan yap-işlet-devret modeliyle yatırımlar yapıp diğer yandan var olanları düşük fiyata satıyoruz özelleşme mi yoksa devletleşme mi hangisi tercihimiz?

(2) (0)
16.04.2018 21:30:39 blc

en avantajlısi ozellesmektir

(0) (0)
16.04.2018 21:13:48 CCC

gelişmiş ülkelerde devlet sanayiden üretimden elini çekeli yüz yıl olmus bazi salak kafalar halen satılmasın diyor devlet ne kadar cok işle ugrasirsa sen o kadar çok vergi ödersin egitim saglık güvenlik ve savunma adelet ve sosyal hizmet ileri toplumlarda devlet bunlarla meşkul olur

(6) (3)
16.04.2018 20:52:40 dedeeee

Devlet diyor ki ben acizim bu fabrikaları yonetemiyorum. o yuzden ozellestiriyorum. böyle bir mantık olabilir mi.

(5) (2)
16.04.2018 20:39:19 untmycagz

Satın bakalım ey yöneticiler satın. Sizin çocuklarınız doğal bal yerken milleti kimyasal şekerlere mecbur bırakıp kanser edeceksiniz.Bu dünyada rahat yaşayabilirsiniz ancak ahirette iki elimiz yakanızda olacak.

(5) (4)
16.04.2018 20:09:43 YILMAZ YAVUZ

En fazla TEKEL ve SEKA özelleştirmelerinde bağırdılar. İşe gitmeden maaş alan çok kişi tanıyorum. Devlet artık bu işlerden çekilmesi lazım.

(8) (4)
16.04.2018 18:53:10 6934 EMİRHANNNNN

Satılan şeker fabrikalarının toplam tutarı.Gazete alsın diye tüpçüye ziraat bankasından 2yıl ödemesiz verilen parayı bile karşılamıyor.

(8) (2)
16.04.2018 18:53:08 İZMİRLİ

BÜROKRASİDEKİ KAMBURLARIDA ATSIN DEVLET HER BELEDİYE HER DEVLET DAİRESİNDE HER İTFAİYE VE ACİL KURUMLARDA KAMBUR COK

(3) (4)
16.04.2018 17:50:54 ali yücel demiroğlu

reis tek o nederse o

(1) (11)
16.04.2018 17:50:37 gökhan yılmaz

Ya arkadaşlar bu fabrikalar zarar ediyorsa neden almak isteyen firmalar var bunlar çok mu salak yoksa bizimkiler mi

(7) (1)
16.04.2018 20:31:59 KENDİNE

BAK

(0) (0)
16.04.2018 17:43:55 tom

CHP bankasının hisselerinden cüzi bi miktar satsın zarar eden fabrika çalışanlarını korusun

(4) (4)
16.04.2018 20:02:24 galip

Egüzel şey cahillik herşeyi biliyorsun chp işbanktan 25 kuruş almaz internete gir ögren

(0) (0)
16.04.2018 17:02:24 Ali

Kamu ve özelde yapılan üretim kıyaslamasına göre, kamuya ait Şeker Fabrikalarının satılması ülkemiz için hayırlı olur.

(4) (4)
16.04.2018 16:14:48 vatandaş

Bu şeker fabrikaları kimlere satılıyor elin gavuru bizim fabrikaları alıyor ürettigi şekere yurtdışına ihraç ediyor en kaliteli şeker yurtdışına gidiyor onların şekerkamışından ve diğer ürünlerden imal ettiği Şeker Türkiye gitar etkiliyor Buda hastalıkları kurup diyor vatandaş bunun farkında değil

(9) (4)
16.04.2018 15:52:05 kürt

Ülkedeki zihniyete bak devlet fabrika yapsın bende çalışıp karnımı doyurayım ulan kendinizi geliştirmeyin çabalamayın bişeylerin derdine düşmeyin herşeyi devletten bekleyin hainlik nankörlük değilde nedir bu?!! Ne var ne yok herşeyi özelleştireceksin ki herkes adam akıllı çalışsın çok ama çok geç ka

(7) (11)
16.04.2018 17:39:08 tabi olur olur

tokatlı siz gece gündüz yatın herşeyi devletten bekleyin sonrada avrupaya yetişmeye çalışın

(0) (0)
16.04.2018 16:38:49 Tokatlı

Sermayesi olmayan insan mecbur fabrika isteyecek devletten. Bu devletin temel görevi beni iş sahibi yapacak.

(0) (0)
16.04.2018 15:39:34 okan

Bu fabrikalardan birinde çalıştım çok doğru bir karar siyasilerin veya torpille işe göre adam değil ❗️❗️ adama göre iş politikasıyla 300 kişiyle çalışacak fabrikaya 1000 kişi alınmış devletin sırtındaki kambur dan kurtulmalı özel sektör yarı maliyete tam kapasite çalıştırır dahada verimli olur özel

(11) (8)
16.04.2018 15:36:41 hsn

Hazıra dağ dayanmaz, elbet bir gün biter. o zaman neyi satıp yiyeceğiz Allah bilir.

(10) (5)
16.04.2018 15:36:36 kökünüz kuruya!

yangelyat kurumları satılıyor, olması gereken olıiuyor, vızıldayan Torku ya baksın sussun otursun, bakın cühape oturmuş bugün işi gücü yatmak olan parti oturma eylemi yapmış sizde susun oturun !

(10) (3)
16.04.2018 15:35:36 Tokatlı

Tokat artova, çamlıbelin pancar çiftçiliği bitmiş. Emeği geçenlerden Allah sorsun

(1) (0)
16.04.2018 18:03:15 okan

Adalet ❗️ilahi adalet ❗️yarına kalır ama kimsenin yanına kalmaz bunca yıl devletin sırtından şişirme kadroyla çalışılırken kimse devletini yargılamıyodu neden bukadar işçi türkiye şartların çok yüksek maaş ❗️ benim yaptığım işe göre bu maaş çok kimse demedi ❗️ilahi adalet geçte olsa tecelli eder

(0) (0)
16.04.2018 15:34:44 KiNG

Yatarak maaş alan her kurumu satacaksın ülkenin sırtında kambur,fiskobirlide satın.yiyen yiyene

(8) (3)
16.04.2018 15:33:59 Yusuf MERT

Tekel fabrikalarının satışına da karşı çıkmıştı bu zihniyet. Her yıl milyonlarca dolar zarar eden devlet sırtındaki kamburdan kurtuldu. Denetleme mekanizması yeterince çalışmadığından ayda 3 gün işe gidip 6500 tl maaş alanlar tabi ki bu satışa karşı çıkar

(11) (3)
16.04.2018 20:05:52 galip

Meeş 1600 cigara 12 tl

(0) (0)
16.04.2018 15:25:47 Avrupa fatihi

10 donum bostan yan gel yat osman - mantığı var memurlarda. avrupada 1 el ile sayilacak memur kaldi. devletin sirtindan gecinmeyin. calismayana artik kapi gozuktu. Hayırlı olsun. butun memurluklar kaldirilsin

(8) (3)
16.04.2018 15:25:36 kaya

tesis kurar kurma der tesis kapatir kapatma der alir neden aldin der satar neden sattin derler ulan sizde hala bir sans var izmir chp nin izmiri oyle bir yapki oylar senin olsun yap dur diyenmi var

(5) (1)
16.04.2018 20:07:04 galip

Oylar zaten bizim

(0) (0)
16.04.2018 15:24:44 aga zez

sırtındaki kamburlardan kurtulan devlet daha dik durur...

(9) (5)
16.04.2018 15:24:32 kral

devletin olan kurumlari görüyoruz ozellestirilenlerde saha iyi hizmet oluyor ama devlet ozellestirirken gerekli şartları koymalı. gerekirse geri alabilmelidir.

(5) (2)
16.04.2018 15:24:11 gönüllü

Arkadaşlar fabrikalar satıldıktan sonra ahıra çevrilmeyecek üretim kapasitesini arttırarak üretime devam edecek. Özelleşmeye öcü gibi bakmak yerine faydalarını araştırmanızı tavsiye ediyorum. Her haberin altında hükümeti eleştiren provakatörleri de kumda oynamaya davet ediyorum :))

(12) (2)
16.04.2018 15:22:01 Golcu

gayet ıyi sımdı o memurlar yatabılecek mı bakalım yat maası al devrı bıttı

(10) (1)
16.04.2018 15:18:05 orhun

Erzurum'da kış uzun olduğu için o bölgede şeker pancarı gelişimini tam tamamlayamıyor. Yani yanlış yere fabrika kurulmuş. eeee

(2) (5)
16.04.2018 15:28:43 orrhun

çok biliyorsun

(0) (0)
16.04.2018 15:17:08 hasan basri

Ben şahsen belli başlı ürünlerin üretiminin özele verilmesine karşıyım. Sonuçta özelleşirse kabak pancar üreticisinin kfasına patlauacak

(1) (1)
16.04.2018 15:13:45 godalı

kâr etmeyen kuruluslar devletin kamburlari satilsin en iyisi bu

(104) (19)
16.04.2018 16:40:25 Tokatlı

Turhal şeker fabrikası en fazla kar getiren fabrika bir araştır.

(0) (0)
16.04.2018 15:11:43 Adam- Yurtdışı-Çin

Ülekenin sırtındaki Kambur, Alıcı bile yok

(125) (13)
16.04.2018 15:09:49 Zeki

Vay terbiyesizler nasıl satın almazlar. Vatan Haini bunlar..

(1) (1)
16.04.2018 15:08:51 Selim Asaf

33 şeker fabrikası var Türkiyede. 25 kamu fabr.1400bin ton üretim yapıyor. 8 özel fabrika 1milyon ton üretim yapıyor. Özelleşsinki kamu hantallığı kalksın. üretim artsın dışardan ithal olmasın. Devletin personeli 3 kat daha az üretim yapıyor. yatıyor yani

(184) (15)
16.04.2018 15:07:59 the ugly

anlaşarak fiyat düşürmek için çakallık ediyorlar ...şimdi teklif vermeyeceğin ihalede işin ne demezler mi? ama demezler burası türkiye, ihale kanunu acil değişmeli

(1) (0)
16.04.2018 15:02:47 zati sungur

üreten ülkeye bak son milli fabrikalarini satiyorlar!! Sicak parayla ülkeyi nereye kadar yöneteceksiniz bakalim bu halk uyanirsa size öyle bir tokat atacak ki nerden geldigini anlamiyacaksiniz!!

(46) (248)
17.04.2018 11:54:24 fatihan

Yattıkları yerde bir dolu para alıyorlar hiçbir şey üretmiyorlar bunu kafan basmayacak kadar cahilsen yorum yapma

(0) (0)
17.04.2018 07:55:26 huseyin

Kac paraya satılmıs.

(0) (0)
17.04.2018 00:32:11

Beynine soktugum oyuzdenmi kimse almıyor. Salla başı al maaşı zihniyeti ile yönetilen leş durumda olan fabrikalar. Konya şeker calışanıyım gelde 45 üretim yeri nasıl oldu bizde özeliz yan gelip yatmıyoz calışıyoz. Chp zihniyetli kanarya kafadı seni

(0) (0)
17.04.2018 00:30:13 Vatan öncelik

Hadi ulan uyuz bur boktan anladigin yok !!

(0) (0)
16.04.2018 23:30:29 kes

hadi ordan, uza, fetocu chdpkk iti seni

(0) (0)
16.04.2018 23:13:13 memet-----

Halk uyandı satışına razı

(0) (0)
16.04.2018 23:02:57 Fetösavar

tokat yiye yiye deli olmuşunuz siz deliiii hahahaahahaa

(0) (0)
16.04.2018 22:18:50 ne alırsan bi lira

bu halk uyanmaz kardeşim sen bunu düşünme .personel yatıyor diyor boşuna maaş alıyor diyor ya bunlar siyasetçilerin yediği rant sagladığı belediyelerin peşkeş cektigi zarari goremeyecek kadar kör, özelleştirdiğinde uc bes kisiye verdigi parayı keserlerse ülkeyi kurtarirlar ama ....matematiğe bak .

(0) (0)
16.04.2018 21:43:52 Kayhan Ertugrul

Sen hiç ekonominin e sini görmemişsin Devlet patron degildir bunu aklına koy. Milli egitim Savunma ve içişleri gibi alanlarda devlet işçi çalıştırır

(0) (0)
16.04.2018 21:33:49 Albay (!)

o fabrikalar satılınca yıkılacak mı. o firmalar o paraları moloz yığını için mi ödüyor. Fabrikalar sadece el değiştiriyor çalışmaya devam edecek. hatta şimdi olduğundan çok daha etkili, karlı, sistemli çalışacaklar

(0) (0)
16.04.2018 15:01:25 Arnavut

Neden satılıyor ne için bilgi vericek ?

(7) (5)
16.04.2018 15:01:24 edes

seker fabrikalarinin satisina karsi olanlar o fabrikalarda yatarak maas alanlardir. yoksa kimse vergisinin orada ise bile gitmeden maas alanlara verilmesini istemez.

(242) (48)
17.04.2018 06:46:16 pehh

Oranın yöneticisi yok mu kardeşim? Bırakın bu boş lafları yatıyolarmışmış gidipte gözünle gördün mü?

(0) (0)
16.04.2018 21:44:06 murat öz

Allahına kurban çiftliklerden kurtuluyoruz

(0) (0)