Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
14.01.2018 00:06:36 Gerzek apti

islamın en sinsi düşmanı ve bütün dünyayı sömüren ingiltere başkentine neden bir müslümanı belediye başkanı olmasına izin versin anlamış değilim.!?

Cevapla (1) (0)
13.01.2018 14:50:16 VladivostoK

Bu madrabazlara güven olmaz. İngiliz bunlar. bugün böyle yarın başka davranır.

Cevapla (1) (0)
13.01.2018 10:47:04 Vatandaş

Ha ha. Trump masonların oyuncağı olmuş İngiltereyi takmıyor. Turkiye ve ingiltere suudi muhalif prensesleri hemen ayarlamalı yoksa paralar gidiyor.

Cevapla (1) (0)
13.01.2018 10:26:05 osmanli torunu

İngiltere Para Lobisinin yanında , Trump ta onları yok etmek için başka lobilerle tabiki aralarında mücadele savaş var!!!

Cevapla (0) (0)
13.01.2018 08:23:05 mahoni

Allah cezalarini veriyor iste. Dünyaninin kini ve nefretini, söylemleriyle ancak bukadar üzerine cekebilirlerdi ve öylede oluyor. Allah belalarini kendi eli diliyle verecek insallah..

Cevapla (2) (0)
13.01.2018 07:32:51 Ahmet

Amerika dünyayı belgesellerdeki vahşi aslanlar gibi yönetmek istiyor. Herkes in kendisine teslim olmasını istiyor. sadece kendisini düşünüyor

Cevapla (6) (0)
13.01.2018 06:02:51 Aslantepeli

onune gelen denyo kendi kafasina gore mesaj yorumluyor. Bizde degisiklik yok

Cevapla (1) (0)
13.01.2018 02:24:24 TURKOOOO

İNGİLTERE EN BÜYÜKK İSLAM DÜSMANII AMERİKALILARIN BABASII BÜTÜN PİSLİK ORDAN CIKARRR SİNSİİ BİR MİLLETT

Cevapla (7) (1)
13.01.2018 02:08:00 US

BU RUMP DENEN MAHLUK BİZDEKİ ATATRKÇÜ GEÇİNEN KOKONA KARIARA BENZİYOR

Cevapla (36) (3)
13.01.2018 01:14:28 başka ülke müslümanı gelse müm

Londra bld bşk Pakistan kökenli bir İngiliz ve bir Müslüman bu Avrupa bir yandan İslam düşmanlığı yapıyor bir yandan başka uyruklu kişiler ile Müslüman birileri vekil,bld.bşk'nı oluyor,bizde böyle bir şey olsa kıyamet kopar,gerçekten kimseye güvenmiyoruz,bir fransız hrist.ist.bld.bşk.olmuş

Cevapla (1) (4)
13.01.2018 02:25:12 breexit

sigircan brexitin nedeni bu zaten. AB ulkesi vatandaslari baska bir ab ulkesinde yerel secimlerde oy kullanabiliyor. Londrada ingiliz yok ki. Bulgari Romeni plonyalisi Sadik khan a oy verdi, cunku ucuz ev sozu verdi birde buna pakistanli bangladesli somurge vatandaslarin oyu eklenince Sadik kazandi

(0) (0)
13.01.2018 01:55:20 kendinden haberin mi yok*

bizde de bu dediğinden çok var birader ama bizdekiler hainlik ediyor o ayrı bir konu mesala hdpkk milletvekilleri var ermeni hristiyan hala şuan vekillik bel.başk falan var görev yapan bizim ırk a yada dine düşmanlığımız yok çok şükür ama onlar bize düşmanlık hainlik ederse iş değişir vesselam

(0) (0)
13.01.2018 00:35:42 ben

benim hosuma giden tarafi, asiri yahudi sever bir baskanin böylesine dünyada yalniz birakilmasi; harika

Cevapla (45) (1)
13.01.2018 00:09:45 Gercekler

Bi Cem Özdemirde ingilterede var

Cevapla (17) (5)
13.01.2018 00:05:42 deli

Bize ne bu haberden

Cevapla (11) (15)
13.01.2018 05:05:32 Hayyy

Hayyy ben sana nediyim... okuma ozaman, sadece bu habermi var? Okudun, bari yorum yazma. Artik moda olmus, bu haberden bizene demek. Sevsinler, sanane ise, Okuma kardesim, bu kadar basit.

(0) (0)
12.01.2018 23:58:26 BOHEM

Yahu ABD zaten İngilterenin hayri resmi çocuğu. Ziyaret iptal olsa da İngiltere ve ABD bağları hiç bir zaman kopmaz.

Cevapla (85) (1)