Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
13.01.2018 22:41:10 Kemalizm

hdp yi meclise kim soktu akp. Hdp ye ilk para kimin doneminde yapildi Akp. Hdp feto abd akp el ele verdiniz tsk yi bitirdiniz. Tsk yi canakkaleyi melekler sayesinde kazandimigizi sanan subaylarla doldurdunuz

Cevapla (0) (0)
13.01.2018 11:14:08 ŞİMDİ SİZE AİPON U GÖSTERECEM

HDP NİN PARASI PKK YA CHP NİN PARASI DHÇKPÇ YE VE REZİDANS İŞLERİNE GİDECEK

Cevapla (0) (0)
13.01.2018 08:48:11 mert

Butun partilere benim cebimden, vergimden verilen para haram olsun. Bunlarin maaslari yok sanki, kendi paralariyla siyaset yapsinlar, devlet kurumu sanki, ne guzel memleket.

Cevapla (2) (0)
13.01.2018 08:46:22 Abdullah

Yapılan her harcamanın ayrı ayrı faturası denetim birimleri tarafından isteniyor.ve değerlendiriliyor. Öyle teröre mali destek vermek kolay değil . Biraz araştırın ...

Cevapla (0) (1)
13.01.2018 09:43:23 68

HA DİYOSUNKİ HDP TERÖRE DESTEK VERMİYOR..

(0) (0)
13.01.2018 08:31:39 DÜŞÜNSEL ENFEKSİYON

Sabah akşam küfrettiğiniz CHP ve HDP ye milyonlarca lira seçim yardımı yapılan ülkemde, 2019 da aday göstermek için vatandaştan noter parası istenecek. sonrada adaletinize inanmamızı bekliyorsunuz.

Cevapla (0) (0)
13.01.2018 08:30:51 ABDULHAMİTHAN

hdp yardım gerçekten köyü bir durum tamamda bunca insan asgari ücretle zor geçinirker Partilere niye milyon dolar yardım yapılır devlet tarafından ? Partiyi kurduysan seçimderdinede kendin ve taraftarın düşer. Yoksulun garıbanın rızkıyla yapacagınız siyaset sizinolsun

Cevapla (1) (0)
13.01.2018 08:17:47 Korkmaz

chpkk bir şekilde hdpkk nın açığını kapatır

Cevapla (1) (0)
13.01.2018 08:07:08 habeş

teröre en cok yardımı yapanda türkiye burada gözüken

Cevapla (665) (0)
13.01.2018 07:45:22 IRKÇI TÜRKİYE

Haram olsun ey din tüccarları

Cevapla (2) (0)
13.01.2018 07:43:51 Gebzeli

Şu partiyi kapatamadınız ya size helal olsun diyorum sayın hükümetim

Cevapla (1) (0)
13.01.2018 07:33:57 Türk

Seçiminizi de yardımınızı da ..... Sahte faturalarla yiyeceksiniz paraları, hdp de pkkya yatıracak. Kimin parasıyla kime yardım yapıyorsunuz?

Cevapla (1) (0)
13.01.2018 07:15:54 çok yazık

Bu sadece görünen yüzü.Belediyelerden yapılan masraflar ne olacak ? Bayrak asmak,vinç kurmak,temizlik vs.

Cevapla (1) (0)
13.01.2018 07:14:31 Adba

GZ oralari AKP teror orgutunun yonettigi askerler yikmadi mi?

Cevapla (0) (0)
13.01.2018 06:57:47 alaskamkuzey

Terore verdikleri katkıdan dolayı bu para ile zarar karşılansın

Cevapla (2) (0)
13.01.2018 06:46:32 MEMET

ZEHİR ZIKKIM OLSUN DİYECEK BİŞEY YOK

Cevapla (3) (1)
13.01.2018 06:39:26 ahmet

secim yardimlarini kendileri alacaklarina biz iscilere, emeklilere dagitsalardi keske,,, mevcut siyasi partilerin hepsinin memlekete faydadan cok zararlari oldu. hakkimi helal etmiyorum. haram zikkim olsun hepsine bu paralar!!!!!

Cevapla (2) (0)
13.01.2018 06:22:08 Keh Keh

en yüksek payı 15 sene fetoşa yardım eden parti almış

Cevapla (3) (1)
13.01.2018 06:17:02 hepsine

bütün partilerin aldığı para haram zıkkım olsun..

Cevapla (2) (0)
13.01.2018 06:08:07 pankart

haram zıkkım olsun o dağıtılan paralar. millet aç adamlar pankart parası topluyorlar

Cevapla (2) (0)
13.01.2018 04:46:57 bilal karaoglu

biz enayi oldukca ne teror biter nede ilerleriz buyuk bir devlet oluruz yardim edilen miktara bakarmisiniz neden bu para tv lerde reklam var caddeleri sokaklari bayraklarla suslu mitingler yap diye cikib trt de yapin propagandanizi y5 milyar kredi borcum vardi odeyemedm devletten yardim istedim boyl

Cevapla (1) (0)
13.01.2018 04:42:05 Yurttaşşş

Haram olsun. 2 yıllık vekillik yapıp ömür boyu emekli maaşı alanlara da haram olsun.

Cevapla (4) (0)
13.01.2018 04:27:28 OLAN BİZE

VALLA KİM NE DERSE DESİN OLAN HALKA OLUYOR, SAĞCISI SOLCUSU TOPCUSU UYANIN ARTIK. 2 YIL VEKİLLİK YAPAN ÖLENE KADAR İYİ EMEKLİ MAAŞI ALIYOR TEK UZLAŞTIKLARI KONU SADECE KENDİ ZAMLARI BİZDE SÜRÜNELİM

Cevapla (3) (0)
13.01.2018 04:22:53 YASAL SOYGUNCULAR

HERŞEY KONUŞULUYOR KÜRSÜLERDE AMA VERGİLER ZAMLAR GEÇİM SIKINTISI VEKİLLERE GEÇİLEN KIYAKLAR KONUŞULMUYOR. İSRAF HARAMDIR, YAZIK HARAM OLSUN.

Cevapla (1) (0)
13.01.2018 02:43:22 adıyamanlı

Terörist partiye para verilirse yarın bize kurşun olarak geri döner. Eger para verirseniz sizde bunlara yandaşlık edersiniz.!!!!

Cevapla (1) (0)
13.01.2018 01:50:48 vatan sever

Ya mecbur hdp te alacak,cunku 4cu parti. Verilmese bakin dunya ne diyecek " bak HDP kurt partisine secim parasi vermiyorlar" Bana kalsa haram/zehir olsun. Inşallah kulanamazlar. Ama kulanirsalar insallah elleri cayir cayir yansin.

Cevapla (1) (0)
13.01.2018 01:37:43 MENAJER

HDP 'YE VERILEN PARALAR HARAM OLSUN

Cevapla (5) (1)
13.01.2018 01:14:32 Maalesef

Kimse kızmasın da bizim türk milletine cumhuriyet demokrasi verince tablo aha bu oluyor işte. Atatürk getirdi cumhuriyeti eyvallah ama Atatürk de TAHT kurmuştu hem gönüllere hem ülkeye. Asyada doğmuş bu aziz millete antik yunanlardan çıkıp gelme bir sistem olan cumhuriyet ne kadar yararlı olabilirdi

Cevapla (4) (1)
13.01.2018 01:11:16 türk işi

Haram zıkkım olsun nediğim elbetki Tayyib babamın vardır.bir bildiği şey ....

Cevapla (3) (6)
13.01.2018 01:06:29 mecnunmisali

elinizden hiçbir şey gelmiyorsa o kravatlı teröristlere giden parayı sıkı takip etmeli yetimin hakkını onlara yar etmemeli

Cevapla (1) (0)
13.01.2018 01:02:59 KAR OLSUN ZALIMLER

Hdp ye laf atmayin 100 senedir kurtler size vergi veriyor sizin partileriniz kurtlerin parsini aliyor zehir zikim olsun

Cevapla (1) (5)
13.01.2018 01:00:09 Muhammed ali

Hepsine haram olsun deseniz anlarimda neden herkese helal hdpye haram oluyormuş sizin gözünüzde vatan haini benim ve 6 milyon secmenin gözünde halk kahramanlari

Cevapla (0) (4)
13.01.2018 00:58:57 avukat

hiç bir partiye yapılmasa keşke.

Cevapla (5) (0)
13.01.2018 00:43:04 Muhammed ali

Hdp secmeni vergileri hep sizin boğazınıza mi tikinacak 6 milyon seçmenden oy aldi tabiki hakki olani alacak yok mhpakp verseydiniz onlarin payinida ALLAH gözünüzü doyursun

Cevapla (5) (2)
13.01.2018 00:42:50 eh işte

ülke ekonomisi fırlamış harbiden ama asgari ücret 1603 tl !!! götürünnnn ye ye bitmez ülkemiz

Cevapla (3) (0)
13.01.2018 00:40:52 muhsin yazıcıoğlu

Milletten toplanan vergilerle siyasi partilere verilen bu parayı tek almayan siyasi parti lideri Muhsin Yazıcıoğlu ydu.Ona da bu millet ülkeyi yönetmeyi layık görmedi.Şimdi de sorsanız herkes haram zıkkım olsun der.Müstehaktır gardaş....

Cevapla (3) (0)
13.01.2018 00:28:38 ispirden

Eğer öğle ise çok yanlış yapıyorlar kesinlike bu para verilmemelidir.

Cevapla (0) (0)
13.01.2018 00:25:40 xyz

hdp ye ve kk nin chp sine verilen yardimlar icin vatandas olarak hakkimi helal etmiyorum haram zikkim olsun.

Cevapla (2) (4)
13.01.2018 00:36:06 Muhammed ali

Bende akmhp verilen paralarda olan hakkimi haram ediyorum

(0) (0)
13.01.2018 00:22:48 Zübükzade ibraham bey

En yakin partiye gidip üye olcam.ilerde başkan olursam su bedava,elektrik bedava,doğalgaz bedava,köprü ve otoyollar bedava.size değil bana bedava.koskoca başkan bi de para mı verelim.

Cevapla (0) (0)
13.01.2018 00:15:24 Tufan

Bu Nedir yaw BEN ANLAMAM ARKADAŞ.. Kim verdiğim vergiden 1 kuruş bile terörist yanlılarına ödeme yapılmasına VESİLE OLUYORSA, HELAL ETMİYORUM.... zehir zıkkım olsun...

Cevapla (1) (0)
13.01.2018 00:06:00 BEŞİKTAŞLI HÜSO

Çünkü AdaLetsizLik Var Mhp FazLa ALıyor

Cevapla (1) (1)
12.01.2018 23:59:35 haK degil

abi mhp ye niye veriyorsunuz zaten akpyle beraber degilmi kac milletvekili varki hakda etmiyor zaten .

Cevapla (4) (4)
12.01.2018 23:53:18 Can

Cözüm süreci Hani CHP mahkemeye vermisti

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 23:48:53 Manasi derin

Ademoğlunun 1 dere altını olsa 2 cisini ister. onun ağzını topraktan başka birşey doldurmaz. Allah tövbe edenlerin tövbesini kabul eder

Cevapla (2) (1)
12.01.2018 23:48:44 Besle kargayı oysun gözünü

O Tahribat ve hendek masraflarına mahsup edilsin payları

Cevapla (2) (1)
12.01.2018 23:44:51 sankii

akp nin aldıkları sonuna kadar helalmis gibi diger partileri ön plana koyuyorsun. bende burada yüzünüze söylüyorum. benim vergimle Erdoğan'ın yaptığı miting ona haram zehir zıkkım olsun. varmı başka babayiğit diyebilecek.

Cevapla (677) (70)
13.01.2018 09:16:18 baha can

Sana da haram zıkkım olsun akp nin yaptığı uğraştığı işler. Malsın

(0) (0)
13.01.2018 07:50:35 atacoo

Reisin bu ülkeye kazandırdıgı degerlerden sagladıgın her fayda da sana haram zıkkım olsun o vakit, böyle bi kafa varmı ya!

(0) (0)
13.01.2018 07:21:37 yapmaz

sen eminim vergi de vermiyorsundur. ya da senin verdiğin vergiyle hdp yapıyor diğer çoğunluğun verdiği ile akp

(0) (0)
13.01.2018 03:34:00 ISPARTALI

Dikkat ederseniz oy oranına göre paylaşım var, bu aslında herkes önünden yiyor anlamına gelir. Yani Erdoğan'a giden vergi bize ait. Sizin vergilerinizi de destekledikleriz almış. Onun için tasalanmayın.

(0) (0)
13.01.2018 01:39:24 dadaş

Ha gayret gökten kemik yağacak.

(0) (0)
13.01.2018 01:22:43

Alın bu adamı içeri çok babayiğit gibi duruyor. Görelim bakalım.

(0) (0)
13.01.2018 01:09:27 selami

erdoğana her şey helal olsun

(0) (0)
13.01.2018 01:04:55

haram olsunmuş kim olduğunuzu biliyoruz zamanında hdpye barajı geçmesi için oy veren siz asıl yetimin parasını teröriste yar eden sizlere bu milletin hakkı helal değildir.

(0) (0)
12.01.2018 23:43:57 Bu kafayla

Yiyin yiyin bize müstahak

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 23:43:49 mithat paşa

Bu yardım saçmalığı kökten kalkmalı ama işlerine gelmez. Hakkımı helal etmiyorum..

Cevapla (0) (1)
12.01.2018 23:41:37 harbi

pkk nin partisi yüzede on oy oranı var o ne olacak peki bırakın artık mide bulandırmayı haberi yorumsuz verin şu böyle bu böyle bir tek iyi sizmisiniz bu cihanda.beğenmeye bilirsiniz eleştirebilirsinizde parti olsun şahıs olsun ama sizin için herşey kötü biz iyiyiz demek yanlış.

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 23:26:15 izmirli

ben hakkimi helal etmiyorum..

Cevapla (4) (0)
12.01.2018 23:15:00 Harderwijk

Zehir zikkim olsun

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 23:10:42 tarafsız genç

Sonrada ülkede terör neden bitmiyor alın size cevabı işte.teröre resmen para yardımı yapılıyor.kanun yasa herşey hükümetin elinde değilmi? İsteseler bir khk çıkarırlar vermezler.elbet o parada hakkım vardır haram zıkkım olsun alana da aldırana vesile olana da

Cevapla (671) (6)
12.01.2018 23:05:11 Hitler Medyasi

Tipik bir isgalci kafasi. Camilerinize bile tank ile saldirirlar sonra donup bizim bi sucumuz yok siz yaptiniz derler...

Cevapla (4) (0)
12.01.2018 22:58:25 Vatandaş

bütün , bu paraların hepsi çalışan işçilere pay edilsin... herkes, hangi partinin ne oldugunu biliyor zaten paralar bir işe yarasın

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 22:54:47 bk

hepsi israf ne gerek var yazık bu paralara

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 22:51:07 Hasan

hic olmadı

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 22:34:16 umut

Haram olsun

Cevapla (7) (0)
12.01.2018 22:31:23 arda

Ne! terörün parasal kaynaklarını kurutmak mı dediniz? 30 tirilyon vererek mi.....

Cevapla (8) (0)
12.01.2018 22:31:02 murtaza

Terorist basi kac lira oluyor.......?

Cevapla (4) (0)
12.01.2018 22:28:01 yuhh lan hepinize

Patlayın çatlayın

Cevapla (0) (2)
12.01.2018 22:25:44 .

Memlekete biraz daha fazla zarar versinler diyemi Askerimize Polisimize Daha fazla zarar versinler diyemi bunun kanunlarla engellenebilir bir tarafı yokmu Şehitlerin mağdurların hakkı vebali yokmu vatana devlete ihanet edenlere ceza değil mükafatmı verilecek

Cevapla (5) (0)
12.01.2018 22:24:41 Enteresan

Memurun aldığı 3 kuruş zammı bas bas bararak haber yapanlar, parti yardımları aduı altında dağıtılan çoluk çocuğumuzun rızkına sessiz kalıyorlar. Düşündürücü değil mi.

Cevapla (6) (0)
12.01.2018 23:55:52 Son söz olmasa gerek

Söylenecek o kadar çok şey var ki.... Ama ortamı o hale getirdiler ki ağzını açsan, birazcık yaptıklarına itiraz eder olsan.. Ya Vatan Haini yaparlar adamı yada Fetöcü.. Hiç kimse bir şey diyemez oldu

(0) (0)
12.01.2018 22:38:15 Parlemento de la boko

Sistem böyle cancazım.Secme secilme hakkını kazandin başın göğe ermedimi? Sen göbek büyüten vekilini seç diye yapılıyor bu israf.Şimdi köle gibi calışta, bu sahte hürriyetinin bedelini öde bakalım.Bu sistem kölelik sistemi....sen daha bunu anlayamamişsın.

(0) (0)
12.01.2018 22:23:40 ahmet

bu nasil terörle mücadele?

Cevapla (8) (0)
12.01.2018 22:21:36 kadir

ceza yerine mükafat olmuş

Cevapla (9) (0)
12.01.2018 22:20:54 gurbetçi berlin

birisi bana bu haberin doğru olmadığını ...şaka olduğunu söylesin ..yoksa bana bu gece uyku yok ...

Cevapla (6) (0)
12.01.2018 22:17:16 Fettshoğlu

Ben zaten hiç birine verilmesin diyorum. Bu kadar çok paralar neden verilir anlamıyorum. Hele hele terörü destekleyenlere asla asla verilmemeli mümkünse alınmalı.

Cevapla (7) (0)
12.01.2018 22:14:11 Demirr1

En çok ayar olduğum para

Cevapla (5) (0)
12.01.2018 22:04:34 hadi canım

Bu partiler hepsi neden bizim vergimizden yardım alıyor birde alınan yardımlara bak her parti kendi cebşnden harcasın sözde vatan millet için seçiliyorlar tek dert para haram zıkkım olsun

Cevapla (9) (0)
12.01.2018 22:00:53 buzlordu

Su paralarla borcu olan vatanşların bütün borclarını kapatsa devlet vallahi billahi son nefeste imanlı giderseler cennete giderler ama allah nasip etmiyorrrr

Cevapla (6) (0)
12.01.2018 21:59:05 dadaş

haketmeden elde edilen kazançdan genel patroniçesinin kazancı daha mahbuldur

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 21:58:38 10N larda burda

uyuma Yurdumun güzel insanı paralar silahlara gidiyor teröristlere gidiyor uyumayalım

Cevapla (7) (0)
12.01.2018 21:56:25 Recebim

Bu ne biçim iş terör partisi hdp hazine yardımı alıyor.şehitlerimizin kemikleri sızlar.senden başkan olmayacak öyle anlaşılıyor.

Cevapla (6) (0)
12.01.2018 22:02:36

Sanki baştaki olmasa hazineden bunlara pay verilmiyordu verilmicek.Harbiden kafanız basmıyor herhalde.

(0) (0)
12.01.2018 21:54:29 stc

Herhalde bütün dünyada bizim kadar enayi başka bir millet yoktur.

Cevapla (10) (0)
12.01.2018 21:50:54 yanlişE

Amerika bir yandan siz bir yandan verin bakalim

Cevapla (8) (0)
12.01.2018 21:50:07

Ne salak adamlarsınız .hem parlementer sistem diye biyerinizi yirtiyonuz hemde bu sistemin dudak ucuklatan maliyetini duyunca öfke püskürüyorsunuz.Ne sandınızya?ucuza parlementer sistemmi var.Calisip calisip bunlari besleyin simdi.Hic bosuna aglamayin bu hepinizin arzusuydu

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 21:46:33 ffs

hepsine haram olsun. bu düzen değişmeli

Cevapla (6) (0)
12.01.2018 21:44:45 Ya kuzgun leşe

Ya devlet başa ,ya kuzgun leşe... sozu gercek oldu devletin zaafiyeti sebebiyle kuzgun leşe kondu yani eski tabirle 30 trilyon paraya kondu yaziklar olsun!!!!

Cevapla (5) (1)
12.01.2018 21:36:41 mdelete

Akp mhp hdp chp hepsine haram olsun.

Cevapla (9) (0)
12.01.2018 21:35:20 besleney

haram olsun hepsine

Cevapla (7) (0)
12.01.2018 21:24:40 YaGami

Bu kafayla terör nah biter, boş yere kaynakları bu hainlere harcamak, yapılacak onca önemli şey dururken. Adamlar uyanık vermişler elimize terör belasını oyalanıp duruyoruz. Allah yardımcımız olsun.

Cevapla (7) (1)
12.01.2018 21:47:09 Kim daha cok çalarsa o karli

E parlementer sistemin getirdigi sey bu.Hem itiraz ediyorsun hemde destek oluyorsun.Sistem bunu gerektiriyor ucuza parlementer sistem yok.Sen calışacan padisah yiyip hizmet edecekti,simdi sen calisacan onlar calacak,cünkü koltukların sallandığı bir sistem bu.Bir an önce calmasalar fırsatı kacıracakl

(0) (0)
12.01.2018 21:22:16 Bayburtlu

Pkk ya ne parası veriyorsunuz bu parayı şehit gazi ailelerine dagıtın

Cevapla (7) (1)
12.01.2018 21:19:46 melih

bu ülkede bir vatansever gariban.

Cevapla (6) (1)
12.01.2018 21:18:45 61-laz-61

HDP mhp den 20 vekil fazla çıkarmıştı neden mhp daha fazla para veriliyor. İşte bizim ülkemizin adaleti.

Cevapla (4) (3)
12.01.2018 22:59:43 Oflu61

sahte Lazlar çoğalmış. Hiçbir aklı başında Karadenizli hdpli teröristleri savunmaz

(0) (0)
12.01.2018 22:13:38 Muhendis

Iste bizim ulkenin mal vatandasi. Haberi tamamen okusan neden oldugunu ogrenirdin. Vekil sayisi degil oy oranina gore veriliyor para. Hos vekil sayisina gore verilmis olsaydi vekilligi dusenleri dusunursek cok daha az alacaklardi. Keske oyle olsaydi ama yapacak bisey yok..

(0) (0)
12.01.2018 21:16:28 Monarşi

Bir padisah sultan,tahta cikmakla erişe bilecegi en üst makama ulaşmış olur.Dolaysıyla daha üste cikayım diye vatanı satma riski olmaz.Onun terk derdi olur,oda tarihe fetihlerle halka hizmetle gelmiş geçmiş en sevilen,halk tarafından en cok övülen ünvan verilen padişah olmak.Bunun tek yolu vardır od

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 21:09:29 Usak/Stuttgart

hdpkk mhp kadar yardim aliyor. bu mu türklük ? niye hdp kapatilmiyor ?

Cevapla (5) (1)
12.01.2018 21:09:26

Kusura bakmayın ama halk icin dünyanın en karlı sistemi monarşi sistemidir ...halk icin en maliyetliside parlementer sistemdir.Biliyorum işinize gelmicek eleştiteceksiniz..ama gercek bu.Bende istemem ama malesef durum böyle.

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 21:06:12 ertugrul

Eh ne diyelim adamlar haklarini almislar. Hayinler her turlu kazniyor,devlet bahmi. Vatan sevenler inek yerine konuluyor

Cevapla (2) (1)
12.01.2018 21:02:12

Hendek kazsınlar diye birde üste para veriyoz şaka gibi

Cevapla (5) (0)
12.01.2018 21:09:45 Usak/Stuttgart

aynen

(0) (0)
12.01.2018 21:01:24 Trabzon

Al işte ülkeye bak,biz it gibi çalışıp vergi verip hazineyi dolduralım bunlar vatan hainleri dahil tüm yatan sokakları tv yi sosyal medyayı reklam naylon tabela ve çöplüğe çevirip propaganda yapıp milletin oyunu almaya çalışan partilere dağıtsın. Yıkılsa bu düzen de yeni bir düzen kursak.

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 21:00:26 vatandaş

30 milyon direk pkkya lanet olsun

Cevapla (7) (0)
12.01.2018 20:59:52 SAİLTÜRK

BÖYLE BİR KANUNU YAPAN OY VEREN...YASAYI ÇIKARTANLARA HAKKIMIZ HARAM ZEHİR ZIKKIM OLSUN....ŞEHİTLERİMİZİN VEBALİ İKİ CİHANDA BOYUNLARINA İLMİK OLSUN HELAK OLSUN ...TÜRK DEVLETİMİZ BU KADAR UCUZ DEGİLDİR...

Cevapla (4) (0)
12.01.2018 20:55:32 kel

e chpkk partiside 70 milyon almış

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 20:52:49 AS

Haram olsun diyenler neye göre haram olsun ?? Devlet veriyor bu parayı ?? Hdp ALLAH binbir türlü belasını verdin, kafanıza göre haram ediyorsunuz komedi

Cevapla (0) (2)
12.01.2018 20:46:22 samet

kapatın gitsin

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 20:45:46 Serkan Kurt

Bu meblag inşallah chp ve hdp ye haram olur bu terör yuvası partilerine niye bu parayı verirsinizki

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 20:45:13 adam

zehir zıkkım olsun paralara bak

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 20:41:25 cakir yaziyor

dünyanin her ülkesinde partilere secim icin ayrilan bir bütce var Ama vatana ihanet ednleri asla ne meclise sokarlar nede maas verirler

Cevapla (4) (0)
12.01.2018 20:38:39 naim naci

Hepinize haram zıkkım olsun tüm partiler dahil asgari ücret ortada emekli maaşı ortada

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 20:38:02 xdfvsdvsvsdv

partiler para alamaz. bu nasıl soygun. ben bir vatandaş olarak hiçbir partiye böyle bir hak tanımıyorum. bu bir soygundur bence.

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 20:36:48 ABahadır İpek

Böyle kaideye ......!!!!!. Şehit ailelelerine verilsin o para.. Devlet gibi verilsin bir kere de kararlar..

Cevapla (2) (1)
12.01.2018 20:55:01 Sehit Yakını

Bak kardeş bu şehitlik olayını biraz farklı algılıyorsunuz.Şayet bir itfaiye eri ya da belediye zabıtası vergi denetmeni vs çalışirken trafik kazası geçirse şehit kategorisin de ve devlette zaten 2 yakına sınavsız devlet memurluğu sosyal güvence maaş ve bir sürü hak veriyor.Bence siz paranızı çoluğu

(0) (0)
12.01.2018 20:33:33 diyarbakirli

pkkye para verin size mermi olarak geri donsun sonrada aglamayin nasil bi sistemse

Cevapla (6) (1)
12.01.2018 20:29:39 Vatandaş

Hdpnin aldığı o para helal olsun. Fakat o parayı onların almasını engelleyecek gücü olmasına rağmen engellemeyenlere hakkımız ve verdiğimiz oylar haram zıkkım olsun. KHK ile bir çok yasa çıkaranlar pkk ya para aktarılmasına ses çıkarmıyorsa eğer benim gözümde hdp den daha aşağıdadır

Cevapla (2) (2)
12.01.2018 20:25:55 Abovvvvvvvvv

Hic bir partiye secim yardimi verilmemeli.Nasil olsa Tüm partililer koltuk kapma yarisinda ellerinden geleni seve seve yapiyorlar.Vergi veren bir vatandas parti tutmuyor ise hak ihlali olmazmi.?Milletin parasiyla miting yapmanin Helal oldugunu düsünmüyorum.

Cevapla (4) (0)
12.01.2018 20:14:45

Adalet istiyoruz reis.bir an önce bu israfa,adaletsizliğe dur demelisin.

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 20:11:00 Gariban polis ne yapsın

bir vatandaş açım ölüyorum dese bir kuruş vermezler

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 20:10:18 OĞUZHAN KARAHANLI-İZMİR

PKK YA YARDIM YAPAN BU SİSTEMİN ALLAH BELASINI VERSİN .. HARAM OLSUN .

Cevapla (4) (0)
12.01.2018 20:07:46 Ac

238 milyon nedir ki 1 haftalık harcamalarıdır neredeyse bi dünya para giriyor kasalara

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 20:07:21 Günay

Elimizle pkk ya nasıl para veririz

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 20:07:03 Adalet

Halkın % 10 üzerinde oy alan ve legal hakkı olan parti elbette diğer partiler gibi devlet desteği almaya hakkı var, buna kimsenin itiraz etmeye hakkı yok.

Cevapla (3) (3)
12.01.2018 20:05:33 iryıl

Hepsinin aldığı para ve özellikle terör partisini aldığı para!!!! ALLAH ÇOLUK ÇOCUĞUNUZDAN ÇIKARSIN,,, ye, ye, ye nereye kadar!!!!

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 19:53:57 mimar

Seçim yardımı nedir arkadaş ! Hepsine verilen her kuruş haram olsun . Kendi payıma . Birleri zengin olsun diye yılladır Laz’ı , Kürd’ü , Çerkez’i , Türk’ü, Roman’ı vs tüm fakir halk seferber olmuş bunları doyurmaya çalışıyorlar ama ancak toprak doyuyur !!

Cevapla (4) (0)
12.01.2018 19:53:03 rafet

Devlete düşmanlık eden, belediyenin imkanlarını teröriste kullanan bir partiye bütçeden ödenek vermek çok yanlış. haram zıkkım olsun.

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 19:49:31 bacar

Haram zıkım olsun şerefizlere...

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 19:46:25 kemal

Hakkim varsa hepsi haram olsun bunlar nasil paralar böyle bütün partilere o kadar garip insAnlar var sosyal yardim türkiyde sifir yabancilara evet kendi vatandasina yardim yok sonrada almanya türkiyeyi kiskaniyor diyorlar sacmalik türkiye almanyani sosyal yardim konusunda tirnagi olamaz hakkim haram

Cevapla (2) (1)
12.01.2018 19:44:09 Coskunn

kardesim ben vergi veren bir iş adami olarak hdp ye verilen paranin kismi icin hakkimi zerre helal etmiyorum o kadar allah sorsun

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 19:39:56 cakir yaziyor

yok böyle bir sacmalik arkadas Vatan icin projesi olmayan millet icin zerre hizmet vermeyen tam tersine vatani yikmak milleti bölmek icin teröristi kayirip kollamak icin chpkk ve hdpkk ya böyle bir yardimin yapilmasi utanc verici

Cevapla (6) (0)
12.01.2018 19:33:01 türkiye

Hdp yi ortaya çıkaran iktidar yapan Akp değilmi! niye bağırıp duruyorsunuz kardeşim.

Cevapla (2) (3)
12.01.2018 19:49:47 55341962

bu pkklılıları ilk meclise 1991de hangi partinin sırtında pkk pacavralarıyla girmiştir biraz araştır öyle yaz

(0) (0)
12.01.2018 19:27:58 Alper

Seneye bomba, mühimmat ve heval olarak döner muhtemelen...

Cevapla (7) (1)
12.01.2018 19:26:53 Alper

Yeri gelince hukuk olmuyor lafa gelince hukuk devletiyiz. Bu ne yaaa

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 19:24:26 son osmanĹı

biz vergi mukellefi olarak oderiz sıkıntı yok sgk işverene haksız indirim almıssıniz diye giydirmis teftişlerde acımasızca basıyorlar cezayı vergi dairesi desen fış kesmedin cezası keser.işteee cıktı seçimin parası

Cevapla (4) (0)
12.01.2018 19:24:19 vtndş

Seçim kanunu var yapacak bişey yok

Cevapla (1) (1)
12.01.2018 19:24:03 sinirli

Bu parada bir gruş hakkım varsa chp ve hdp haram olsun

Cevapla (4) (0)
12.01.2018 19:21:28 kelkitli

Tüm alan partilere haram olsun

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 19:18:57 61 OF

Saçmalık hendek kazarlar yine bu partinin meclisde olması saçmalık okadar

Cevapla (5) (0)
12.01.2018 19:16:28 aAZZAROo

Yaşasın erdoğan Hahaha

Cevapla (1) (2)
12.01.2018 19:14:36 bilgin

hepsine haram olsun bu ne lan boyle ne yardimi soysuzlar

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 19:13:10 keskin

Avrupya amerikaya kızarız ama orda böyle bir şey yok. Partilerini çok seven para versin o zaman

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 19:12:52 HASSABEYİ

Doğuyu yakan yıkan binlerce insanın kanına giren teröristlerin partisine verilen 30.1 milyon TL hazine yardımı ''Türkiye nin HUKUK DEVLETİ olduğunun kanıtıdır''..!!!...Not:Verilen parada 1 lira değil 1 kuruş bile hakkım varsa haram zehir zıkkım olsun ALLAH BÜYÜK....

Cevapla (6) (0)
12.01.2018 19:12:43 doğu karadeniz

o paralar şimdi pkk ya akdarılır.

Cevapla (4) (0)
12.01.2018 19:10:51 II.Abdülhamit

soyleyın bana bızden daha kerizi varmı bu dunyada

Cevapla (8) (0)
12.01.2018 19:09:35 Hasan Emmi

zehir zıkkım olsun

Cevapla (5) (0)
12.01.2018 19:07:11 efeler

goz gore gitti paralar miletin parası..vergisi.yazık cok yazık..

Cevapla (5) (0)
12.01.2018 19:06:40 CcC

Milletin parasıyla siyaset yapıyor haramzadeler. O parayla fakirlere yardım yapın bari sevaba girersiniz

Cevapla (4) (0)
12.01.2018 19:04:40 alagöz

silah parası vermiş devlet.

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 19:03:34 SayMy Name

Haram zıkkım olsun

Cevapla (3) (1)
12.01.2018 18:59:43 ic

4.partiye de haramolsun miletin parasila gene yarısı cebe cukka

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 18:59:32 cimbom

Hepsine haram olsun kardeşim seçime giden kendi parasıyla gitsin ne gerek var o kadar şatafata mitingini kendin yap reklamını kendin yap varsa güçün kuvvetin partini kur git seçime bu ne devletin malı deniz biz vatandaş keriz, Bu ülkede devlet kendi harcamalarını kıssın her şey düzelir vur abalıya

Cevapla (5) (1)
12.01.2018 18:56:50 mrt

verilen parada 1 lira dahi katkım varsa devletin askerine polisine kurşun sıkana haram zehir zıkkım olsun

Cevapla (5) (0)
12.01.2018 18:56:12 Ülkü Eri

O parada zerre kadar hakkım varsa haram olsun.

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 18:47:55 KIZILELMA

demokrasinin maliyeti. yazık gereksiz masraf. kesinti yapılması şart. olur olmadık yerlere fuzuli parti bayrağı asmasınlar. bıktık

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 18:46:22 adas

hdp o paranın yarısını pkkya gönderecek

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 18:46:00 Yag.Yag.

Haram olsun,,,pkk ya silah yardımından ne farkı var bu işin ,,, kanun kitapsa mesele teröristler için çiğneyin vermeyin kardeşim,, lanet olsun

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 18:44:04 CCC

Bu yardım saçmalığı kökten kalkmalı ama işlerine gelmez. Hakkımı helal etmiyorum...

Cevapla (5) (0)
12.01.2018 18:42:08 Kmal

Benim hakkım varsa helal etmiyem

Cevapla (6) (0)
12.01.2018 18:40:54 ne mutlu türküm diyene

Haram zıkkım Olsun. Pkk yada destekleyene lanet olsun.

Cevapla (3) (1)
12.01.2018 18:39:54 Mustafa Akyürek

Bir kuruş hakkım varsa haram olsun

Cevapla (5) (0)
12.01.2018 18:36:48 falanca

Hdp he nasıl seçim yardımı yaparlar anlamıyorum

Cevapla (4) (3)
12.01.2018 18:43:39 mhp neden alır asıl onu sorgul

6 milyon kişinin oyunu almış bir parti.boru değil

(0) (0)
12.01.2018 18:34:27 arifh

verenede verilenede zehir zıkkım olsun

Cevapla (4) (0)
12.01.2018 18:30:45 Urfalı

Zıkkım olsun

Cevapla (4) (0)
12.01.2018 18:29:11 Sakin

Bir siyasi partinin terör faaliyetleri ile doğrudan bağ kurması veya herhangi bir milletvekilinin bu yönde bir faliyetinin tespit edilmesi veya bu durumdan hüküm giymesi durumunda hazine yardımı alamaz bağış kabul edemez diye kanun çıkarmak çok mu zor Vebali bütün vekillerin yöneticilerin boynuna

Cevapla (5) (0)
12.01.2018 18:28:39 gurbetci E

Chp Allah size iktidarlik yuzu gostermesin sizin sayenizde bu teroristler meclise girdi alin simdi elimizle teroriste yigin yigin para veriyoruz oda bize kursun olarak geri donuyor vatan hainleri

Cevapla (4) (0)
12.01.2018 18:27:58 OFLU

Bazem demokrasininde .... diyor ya insan vermeyin arkadad

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 18:27:24 KANUNI

Kesin Hdp para hesaba girer girmez pkknin hesabina aktarmistir... bunlardan hersey beklenir

Cevapla (2) (1)
12.01.2018 18:25:39 VATAN İÇİN

hainlik edenlere haram zehir zıkkım olsun

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 18:25:22 1453

Teröristleri yok etmek için kahramanca mücadele eden askerlerimiz ve terör partisine yardım eden devletimiz kurşun olup dönüyor bize vermeyin

Cevapla (4) (0)
12.01.2018 18:23:42 ileride görürsünüz...

Cumhuriyet rejiminin olmazsa olmazı demokrasi denilen palavra, devletin aleyhine olup devleti yıkmaya çalışanlara maddi manevi imkanlar tanıdıktan sonra olmaz olsun. Hakkımız varsa ki her şekilde var haram olsun. teröristlere lanet olsun...

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 18:20:40 sabriabi

iyide bu paralarla adamlar kandile elebaslariyla gorusmelere gidiyorlar ve para aktariyorlar kafamda deli sorular mantik kalmadi artik

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 18:31:35 ehl/attenion!!

SORULAR mantıklı seni bilmem

(0) (0)
12.01.2018 18:19:15 German 50

CHP Haram olsun çünkü Teröriste baş sağlığı diledi,HDP yede Haram olsun çünkü Vatanhaini.

Cevapla (2) (1)
12.01.2018 18:29:05 Abbas

Fetoșla iș tutan akp yede haram olsun

(0) (0)
12.01.2018 18:15:04 murat

chp ve hdp haram olsun

Cevapla (4) (0)
12.01.2018 18:13:06 Bence

Devlete zarar verenlerin zararı partinin alacagından düşülsün.

Cevapla (4) (0)
12.01.2018 18:12:28 ehli tevhid

Daha iyiya kesin bu bahaneyle yardimlari evi yikilan vatandadlara ev verin o parayla

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 18:10:05 ali

mhp ye neden ekstra para veriliyor bilen var mi akp nin parasını bölüssünler işte

Cevapla (2) (4)
12.01.2018 18:09:26 türkiye

Hdp yi hangi parti iktidar yaptı.Bu şekle getirdi.onu bir vicdan muhasebesi yapalım.

Cevapla (3) (1)
12.01.2018 18:07:23 zzz...

Haram zıkkım olsun, fitil fitil burunlarından gelsin. Mazlum insanımın parası teröristlere aktarılıyo..

Cevapla (6) (0)
12.01.2018 18:06:20 ANAMURLU

NİYE PARA VERİLİYORKI. ONLAR MAAŞ ALMIYORMU. MİLLETIN PARASINI NIYE PATRILER ALIYOR.PARTILERE PARA YARDIMI YAPMAK YANLIŞ. O PARAYLA BEDAVA YEM DAĞITSALAR HAYVANCILIK GÜÇLENIR.

Cevapla (5) (1)
12.01.2018 18:05:30 gy

muz cumhuriyeti terorist e para verirken

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 18:05:20 ak trol

Ülkeyi satacağız varmı gücünüz ulan Chp MHP hepsi bizim kulumuz kölemiz olacak hepsini istediğimiz gibi kandırıp krallık süreceğiz :)

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 18:04:51 istinyeli

Kardeşim ben AKP liyim helal olsun partime milletime devletime ama diğerlerine haram olsun Allahıma havale ediyorum ve bukadar bütöe ayrılması bana koyuyor..!

Cevapla (0) (3)
12.01.2018 18:04:44 Sahlan

Butun partilere verilen paralar haram olsun,iki gun once asgari ucrete direnenler nasil vicdanlari varda bu paralari yiyorlar?yetim hakki yiyenin bogazinda kalsin.

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 18:02:26 Türk

OHAL denen şey ne için var. Alın bir karar kesin tüm ödeneklerini. Çok mu zor?

Cevapla (4) (1)
12.01.2018 18:01:11 Cimbom

HaDePeYe ve CeHaPeYe verilen Para , harama zindan olsun. Adamlar resmen ülkemize karsiyken, bu paralar onlara asla verilmeyektir!!! Siz nasil olurda Türk Düsmanlarina, heykelden heykele kosan chplilere nasil olurda verirsiniz???

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 18:16:27 lazarus

Lan köpek açılım zamanı nerede kemik arıyordun??? Pkk ya cansıyu olmayın dedik o kadar

(0) (0)
12.01.2018 17:59:49 denetim yapılmalı

partilere verilen paraların denetimi yapılmalı

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 17:59:45 hacabi

Bu parti kapatilmamali amma bu Hainlerede gerekli ceza verilmeli... Bu gidiyor öbürü geliyor... Parti kapatmak çözüm değil hainleri asarsın olur biter...

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 18:06:09 çapanoğlu

Bravo kardeş

(0) (0)
12.01.2018 17:59:04 Black28

BU DÜZENE BU YAPIYA LANET OLSUN TÜRK MİLLETİNİN VERGİLERİ TERÖR ÖRGÜTÜNE GİDİYOR.

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 17:56:34 Bozokbeyi

Ihanetin bedelini ödeyecek hainler... Bu partiler yasasını değiştirmek lazım... HHainlere devlet hazinesinden yardım neyin nesi arkadas...

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 17:55:34 Sıradan vatandaş

Hepsine haram,zıkkım olsun...

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 17:54:58 kocak_haydar

Yuzde 20 zam yapilmis bu sene ne guzel. Dun aksamda milletvekili saglik harcamalarina zam yaptilar. Vesselam fazla soze gerek yok.

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 17:53:19 çapanoğlu

Belediyelerinde terorist maaşı verirler araçları pkkya hizmetine verir çukur kazdirir bomba yerlestirirler... Kurtları yerinden evinden ederler hain bunlar hain...

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 17:53:15 vatandaş

chp ve hdy haram olsun bu seçim paraları vatandaş diş tırnak alınteri kazanacak vergi verecek zaten vergide dargelirliden alınıyor zenginden vergi alamazsın işte bu verglerde bunlara harcanıyor haram olsun verdiğim vergiler yazıklar olsun....

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 17:50:53 ülkü devi

verin verin onlarda dağdaki hayvanlara verir askere polise silah kurşun olarak döner ayip yazik haram zikkim olsun

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 17:50:23 ADSIZ

SİYASİ PARTİLERİ KALDIRIN İNTERNETTEN SEÇİM YAPALIM GARİBANA BİR EKMEK KALSA NE MUTLU BİZE

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 17:50:20 haydar

Terör partisi ise en büyük sponsoru da Türk devletidir, böyle mantık mı olur..

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 17:49:47 10N larda burda

reis bu nedemek yani şimdi

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 17:48:54 10N larda burda

boşverin siz herkez işine baksin AKP bilir ısiniiiiiiiiiii

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 17:48:23 çapanoğlu

Ortalıkta gene kripto fetocu ları cirit atıyorlar ve yorumlarla algı oluşturmaya çalışıyorlar. .. Bende ocağınıza ateşler salindi birliğimiz bozuldu bedfuaniz sizi vurdu akillanmaxsiniz hainsinix ha feto ha Pkk teröristleri fark yok...

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 17:48:03 göktaş51

ben akp yi destekliyorum ama zıkkım olsun bu para hepsine emeklilik maaş bağlanma oranı %30 yani askari ücretle çalışmış biri emekli olunca alaca maaş 850 tl çok vicdansız bir yönetimsiniz adamdan yıllarca emekli oldu maşın yarısı kadar kesinti yapıyor 65 inden sonra emekli gel görki aldı 800-1000

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 17:47:58 Eren

Allah cezanızı verecek paralar Kandil’e gidiyor

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 17:47:39 Xiao

yazık başka bir şey demiyorum

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 17:47:18 DERBEDER

Desene evimin önünden hoparlörü ile bangır bangır günde 20 parti arabası geçecek. Hangi parti olduğu önemli değil. Rahatsız edenlerin hepsine, soyuna, sopuna yetecek kadar okuyorum.... Ohh...

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 17:47:06 mardin

paralar içkiye ve kandile gidecek yazılar olsun

Cevapla (1) (2)
12.01.2018 17:46:42 Sakin Sakin

İnşallah saçma sapan sokaklara asmak için bayrak basmazlar bu paralarla

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 17:45:57 urfadan korucu

bu paralar nereye gidecek diye soranlara abd ye gidecek abd tank savar füzesi pkk ya verecek o füze askerimize askerimiz toprağa gerçeği bu ne yazik ki

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 17:45:38 neymar

Dünyada kendi kuyusunu kazdırmak için para veren başka da ülke yoktur :) ekle kardeşim maddesini dekş terörle bağlantısı tespit edilen partiye yardım verilmez bitti

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 17:45:00 can

zehir zikim olsun devleti sevmeyenler devleti satanlara

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 17:43:22 dadaş

Haram zıkkım olsun verene de yazıklar olsun benim çocuğumun rızkını bu köpeklere veren devlet içinize sinmediğini biliyoruz niye veriyorsunuz bu hdpchpppk lılara

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 17:43:11 suleyman

hdp kapatilamali. yoksa hakkimi helal etmiyorum.

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 17:43:00 batmanli

Hep biz mağdur olduk oy verdik evimizin yiktiniz oy verdik çocuklarımızın okulunu yaptınız oy verdik sokaklara bomba koydunuz Allahım yanınıza bırakmaz insallah

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 17:42:48 DERBEDER

Merak ediyorum o paralardan arttıran olacak mı acaba....

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 17:42:47 savaşcı

HDP HARAM OLSUN

Cevapla (1) (1)
12.01.2018 17:40:54 net

hdpnin kapanmasını 2010 anayasa değişikliğiyle akp engelledi bilginize

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 17:40:27 sempo

Bile bile lades hainlik bu

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 17:39:56 Bir Turk

Desenize,HDP’nin bu yardımlarla alınacak keskin nişancı silahlarıyla,bir sürü asker ve polisimiz yine şehit olacak ! Nolur,bu paralar bu PKK siyasi partisine verilmesin.Her şey ortada.Onlar da siyasi teröristler...değişen NE?

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 17:38:52 çapanoğlu

Bu hdpkk ya oy verenler size soruyorum... Bu dağlarda telef olanlar kimin çocukları... Uzaydanmi geldiler ... Sizin çocuklarınız degilmi ... Hangi sinin çocuğu dagda... Akilli olunda ölmesin Kürtler ler...

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 17:37:31 KAYSERİLİ

H A R A A A A M OLSUN DİYOOM BAŞKADA DEMİYOM

Cevapla (4) (0)
12.01.2018 17:36:44 inanilir gibi degil

Hain teröristlere bu parayi veren DEVLETE yaziklar olsun yuh olsun.Zerre hakkim varsa helal etmiyorum.

Cevapla (4) (0)
12.01.2018 17:32:56 10N larda burda

bu iki parti parayi birleştirip mehmetçiğe atmak için S400 bile alir seref yoksullari.vurun kahpeye

Cevapla (4) (0)
12.01.2018 17:32:46 yalansa yalan de fikri

tahammülüm yok bunlara... midem bulandı

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 17:31:19 EDİP

SİZ BOYLE YARDİM EDERSENİZ SİZE BOMBADA CUKURDA TERORDE MUSTEHAK O PARTİYİ KAPATMANİZ GEREKİRKEN YARDİM YAPİN BAKALİM SALDİRİ OLUNCA DA CİYAK CİYAK OTMEYİN

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 17:30:59 Vatandaş

Abd nin karada öne sürdüğü terör örgütlerine ve onun siyasi uzantılarına yardım ediyorsak. Abd den niye şikayet ediyoruz.

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 17:30:53 Gerçek

Topunuza haram olsun !!

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 17:30:53 haram olsun

Direkt örgütün hesabına yatırsınlar neden uğrasıyorlarki böyle. İşçiden memurdan vergiyi kes sonra pkkyı besle. O verdiğimiz şehitlerin kemikleri sızlıyordur

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 17:30:24 10N larda burda

chp 71.2 hdp 30.1 101.3milyon yazik cöpe giden para haram olsun bogaziniza dursun.

Cevapla (5) (0)
12.01.2018 17:30:08 Fatih Uzer

Enayilik boyle bi sey olsa gerek ..! Bunlara gunah bile verilmemeliyken trilyonlar veriyor devlet ..! Bu ne yaman celiski ..!

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 17:30:05 tırırırır

Hakkımı chp hdp helal etmiyorum zehir zıkkım olsun onlara

Cevapla (3) (1)
12.01.2018 17:28:58 Vay be

Akapenin aldığı paraya bak oha diyorum.

Cevapla (2) (1)
12.01.2018 17:27:29 hadeeeeeeeey

bu partiyi kim korudu tabiki akp.açılım sürecinde eveeet dediğiniz anayasa değşikliğinde bi madde partiler kapatılamazdı.

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 17:27:24 GENÇ

YORUMSUZ.Susma hakkımı kullanıyorum.

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 17:26:58 CEZA

VAY BE BİZ BATMIŞIZ AĞLAYANIMIZ YOK PARTİLERİN SEÇİMLERDE PROPAGANDA YAPIP BİZİ KANDIRMAK İÇİN ÖDEDİĞİMİZ SEÇİM PARALARINA BAK

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 17:26:57 osman torun

Şu hale bak vaybe paralarımız nereye gidiyor

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 17:25:51 gitti sılho

Haram zıkkım olsun

Cevapla (1) (1)
12.01.2018 17:25:41 Topla gel topla...

Akp 2010-13 arası aldığı yardımları iade etsin, zira o yıllarda ülkeyi başkası yönetiyormuş...

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 17:21:37 AsilTürk

Yeni sistem teknoloji silahı alırlar heralde.Aldiklari maasları dahi haram olsun.inşaallah biryerlerinden çıkar.o yetimlerin ahı yerde kalmaz

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 17:21:17 Kenanlı

çok, ama çoook saçma bir ülkede yaşıyoruz.

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 17:21:07 Yunus Emre

madem terör örgütü PKK'nın uzantısı bir parti NEDEN [email protected][email protected] Sırf bu yüzden ve idam cezasını getirmediklerinden dolayı AKP ye oy yok artık.

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 17:18:32

Ayrimcilik yapmayın lan ! 6 milyon kişi oy vermiş o partiye. O 6 milyon kişinin vergide hic mi payi yok? Tek vergi veren siz misiniz?

Cevapla (3) (9)
12.01.2018 18:07:42

Lan sensin ayrıca o 6 milyon kaçırdığı elektriğin parasını ödemiyorsa vergiyi mi ödeyecek ne içtin lan sen sahi neyin kafasını yaşıyon

(0) (0)
12.01.2018 17:31:57 Yunus Emre

6 milyon vatan haini..

(0) (0)
12.01.2018 17:28:48 B İ L İ R K İ Ş İ

AYRIMCILIĞI YORUMCULAR DEĞİL 6 MİL YON OY ALDI DİYEN SAVUNDUĞUNUZ PARTİ YAPIYOR.

(0) (0)
12.01.2018 17:24:44 Hüso

Lanlı lunlu konuşma lan gevşek.

(0) (0)
12.01.2018 17:24:36 polat

Ne vergisi lan hırsızlar. sizin bu memlekette bi üretiminizmi var terörist kaçakçı hırsızlar.

(0) (0)
12.01.2018 17:23:16 ...

önce elektrik paranızı ödeyin sonra yorum yapın

(0) (0)
12.01.2018 17:18:31 Afiyet olsun elektrikte bizden

Onlar bizim din kardeşlerimiz bunlara ek Arap Suriyelilerde vardır onlar Ensardır savaştan kaçıp sahillerde gezenlerdir yiyip içip geziyorlar

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 17:18:03 Angaralı Türk

Refah partisini iki dandik gerekçe ile kapatanlar nerede?

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 17:16:33 Pilotemir

Çöpe atılacak olan para miktarı da belli olmuş...

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 17:14:41 3535

tamamda hdplilerde vergi veriyor haksızlık yapmayın sevmiyorsanız oy vermezsiniz olur biter

Cevapla (3) (4)
12.01.2018 17:43:48 cortezz34

ne vergisi?? elektrikleri bile beleş? ? kaçak elektrigi boşver trafo calmislardi gecenlerde sen ne anlatıyorsun kaçakçılık yapıyorlar kacakciligin vergisimi olur? boş lakirti yapmissin

(0) (0)
12.01.2018 17:33:22 Yunus Emre

bir büyük barajın ürettiği kadar elektrik çalan da o hainler ama..

(0) (0)
12.01.2018 17:24:01 ...

önce elektrik paranızı ödeyin

(0) (0)
12.01.2018 17:12:45 Privacy

Terörist partisini kapatamayan devletimiz avrupaya kafa tutuyor öyle mi ?

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 17:36:53 10N larda burda

adam kacak elektrigi bile kesemiyor ki parti kapatsin

(0) (0)
12.01.2018 17:10:08 Kürt

Aa nasil yani. Siyasi partilerin kapatilmasini zorlastiran yasayi kim yapti acaba. Kesin chpdir. Akp yapmaz oyle sey..

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 17:09:51 Lll

Devlet teröriste çalışıyor sistem harika benden vergi alıyor iş aş ev vermiyor eziyor sistem mükemmel oturmuş bence iblis sistemi şeytan 666 helal olsun

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 17:08:12 Metin

Oyumu meral akşenere vercem ben kadına iftira atıldıgıni düşünüyorum bu kadın 25 senedir siyasette daha düne kadar meclis başkanlıgıda yaptı kimse fetocu demedi adaylik acıklayinca fetöcü demeye başladılar ben gözümle gırmedim o yüzden iftira atamam bu kadın çok yükselcek izleyin görün

Cevapla (5) (1)
12.01.2018 17:31:38 çapanoğlu

Yagli kazığa oturtacaklardi olmadı simdi oturtsunlar...

(0) (0)
12.01.2018 17:17:15

Ver kardeş kime ne :D oyu zaten en fazla %1.5

(0) (0)
12.01.2018 17:05:47 Tc

Benim vergimi al,partilere dağıt,beyfendiler seçim kazansın diye harcasın.Ülke değil,kabile devletine döndü.

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 17:04:17 Amed li

Babanizin parasıdır değil mi bugün HDP kpss ile meclise girmedi türkiyenin 3 .partisi böyle ayrımcılık yaparsanız HEP hep mecliste olur sizde kanser okursunuz uzaylılar mi o partiye oy veriyor

Cevapla (6) (4)
12.01.2018 18:10:48

Lan amedli neyi elinize alsanız elinizde patlıyor Hendek di pkkydı açılım hepsi ve her şey hayatınız hırsızlık kaçakçılık dikkat edin yakında işeyemez ılacaksınız lakin elinizde patlayacak oranız buranız

(0) (0)
12.01.2018 17:44:45 mardin

kominist partiyimi diyorsun yani

(0) (0)
12.01.2018 17:35:26 Adalet

Olanlar ortada herkes tarafini secsin Bizim yolumuz belli, ya gevurla olacan ya musluman la Kudus,Suriye,Arakan kim sahip cikiyor Hdp nin yaptiklari ,kime hizmet ettikleri belli

(0) (0)
12.01.2018 17:34:42 çapanoğlu

Kimsede terör örgütlerine destek ol demedi... Kobani olaylarında Yasin Börü ve arkadaşlarını 50 Kürt vatandaşın ölümüne sebep olda demedi...

(0) (0)
12.01.2018 17:18:11 çewlıg li

diyarbakır amed dir..nokta

(0) (0)
12.01.2018 17:10:25 cortezz34

uzaylilar vatan hainligi yapmaz coluk cocugu öldürmez masum vatandaslara askere polise kahpece pusu kurmaz anladinmi ? ayrica diyarbakir amed değil bu isler etek giyip kacmaya benzemez

(0) (0)
12.01.2018 17:03:22 HakaN

Enayi ülke ohh ne güzel hem askerini vur hem polisi vur orda burda it gibi bomba patlat insanlari öldür hemde maaş al yan gel yat enayi ülkem benim

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 17:40:15 10N larda burda

cok dogru.o yüzden reis bu secimleri kaybeder bence

(0) (0)
12.01.2018 17:02:57 oguz

Vermesinler.tövbe

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 17:02:35 MASUK

Hemen aralarında bölüşmüşlerdir bile

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 17:02:13 ömer

Asgari ücretle hayatta kalmaya çalışan birisi olarak diyorum ki;haram,zıkkım olsun.

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 17:02:08 yuhh

HARAM OLSUN.. ZATEN KAYYUM YİNETİYORDA DİGUYA HİZMET GELDİ DAHA NE VERİYORSUNUZ.... MERMİ OLARAK Mİ DONSUN BİZE }:/

Cevapla (2) (1)
12.01.2018 17:15:54 Baybars53

Akp de sadece 130 liracık aldı dimi milyon deil o her tarafınız algı...Akp 130 deil 13 alsa onlarda 3 alırdı...

(0) (0)
12.01.2018 17:01:50 zihniyet

paraya bak ya halka verseniz daha iyi olmaz mıydı... zam vermeye gelince bütce yok diyosunuz bütçe olmaz tabi.

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 16:59:12 elazığ

yeni bir khk çıkarın mv.olmak isteyen ödesin bu paraları

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 16:58:37 sema

Bizim kafamızı sisirmek için bu kadar parayı çöp edıyorlar yazık

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 16:58:07 mahoni

CHPKK nın isbankasindan aldigi paralar yetmiyormu? Ülkede ikinci bir parti varmı bir bankanin hissederı olsun? Allah yedirmesin.. yetmiyormus gibi birde haİneden yardim aliyor.. bu yetimin, yoksulun hakkini yiyecegine eger dürüst ise İS bankasi haklarini hazineye devretsin.. Hirsiz CHP...

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 16:57:34 ....

yine yollar gereksiz parti bayraklariyla dolacak apartmanlarin içine kağitlar atacaklar yine olan vatandaşa olacak biri dur demiyor bu rezilliklere implant taktiran vekilllerden yönetenlerden ne beklenir

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 16:57:21 Beyreli

Bu partinin ne idugu belli..baskanlari tutuklu..belediyelerin paralarinin nerelere gittigi belli..pkk ye sirtini dayamis bir parti..nicin kapatilmiyor..acik olursa elbette paradan payini alacak..

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 16:57:09 a

Haram olsun ,

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 16:56:38 Vatandaş Rıza

Terörün ve teröristin partisine haram zıkkım olsun.Cenab-ı Allah o paraları harcamalarına fırsat vermesin İnşaallah

Cevapla (4) (0)
12.01.2018 16:56:21 ismail taş

Sabrımı zorlamasınlar bende bi parti kurarım paralara bak ya

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 16:55:58 halit

Tüm partilere bizim hakettiğimiz paralar gidiyor sonucta yine onlar lüks içinde yasıyor. Diş bile tamam

Cevapla (4) (0)
12.01.2018 16:55:06 yigido 1453 sivas

ben boyle cumhuriyet istemiyorum askeri ucretliye 200 lira partilere giden paraya bak

Cevapla (4) (0)
12.01.2018 17:11:46 Kürşad

Bilader sıkıntı cumhuriyette değil ülkeyi yöneten sizin parti var ya onda

(0) (0)
12.01.2018 16:53:12 miiliyetçi türk

Zoruma gidiyor usta hdpye 30 mılyon vermek nedir şehıtlerımizin hesabı sorulmadı daha

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 16:53:11 Trabzonlu Genç

Ulan gevsek gevsek konuşmayın hayal perez ugursuzlar adam olun iki dakikalına yorumlara bakıyorum hep aglıyorsunuz burasi cumhuriyet devleti muz devleti degil burda oyun herturlu oynanir bugun alirsin yarin oyundısi kalirsin birden hemen hersey olmaz òyle aglamayı kesin adam olun

Cevapla (1) (4)
12.01.2018 16:51:59 vatandaş

Zekir zıkkım olsun boğazlarında kalsın terör destekcisi partiler için geçerli

Cevapla (1) (3)
12.01.2018 16:51:34 irfan

Vermeyin kardeşim ne veriyorsunuz silah olarak mermi olarak geri dönsün diyemi vatan haşnlerine su vermeyin su

Cevapla (1) (1)
12.01.2018 16:51:25 Mustafa akin

Chp ile hdp verilen her kurus zehir zikkim olsun kitapsizlar

Cevapla (1) (1)
12.01.2018 16:50:41 memedi zeko

ben şuanda işsizim benim hakkım size haram zift katran olsun allah belanızı versin.

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 16:49:45 memleketin bekasi için

nerde anayasa mahkemesi!! nerde TBMM uyuyormu !! uyanın artık Allah askina

Cevapla (2) (1)
12.01.2018 16:49:37 emrahhh

partideki Zatlar çokmu fakirki bunlara bütçe veriliyor yazık milletin parasına esnafın parasına bu parayı esnafını kalkındırmak için yapsan iç piyasada sülkülasyon artsa halkın moreli daha iyi olurdu ama malesef siyatsiler yine ceblerini dolduracaklar yine alttakiler jop üstekilerde kaymak yicek de

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 16:48:51 13bitlisli

bu ülkede çöpten ekmek toplayan insanlar var, 1600 lira ile geçinmeye çalışanlar var..bulmuşsunuz koyun sürelerini yiye yiye doymadınız..tüh

Cevapla (4) (0)
12.01.2018 16:47:49 Arakna Fabio

yazıklar olsun böyle düzene.. yazık onca paraya. onca gariban varken böyle yerlere gidiyor milletin paraları.. Haram zıkkım zehir olsun. ilk başta hdpye. teror partisi işte neden yardım veriyosunuz meclisin önünden bile geçirmeyin adileri..

Cevapla (4) (0)
12.01.2018 16:46:37 serhat

şu işe bak Allah bildiği gibi yapsın.

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 16:46:31 vatandaş

vatandaşa gelincede verin zamı herşeye. ulan hdp ye bile 30.1 milyon TL ha yazıklar olsun. zerre hakkım haram olsun

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 16:46:19 adanalı

Pkk yardım eden devlet ??? Bundan bunu anladım.... böyle olmaz vatandaş kaygılı

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 16:45:26 Hiç Komik Değil!

Bu da mı ABD'nin oyunu, bu da mı AB'nin oyunu şimdi?Bize diz çöktürmeye çalışanlara dik durmak için mi bu kadar para lazım?Bunlar bizim seçtiğimiz insanlar mı yoksa bizim maraba olduğumuz feodal düzen ağaları mı? Bu neyin düzeni, hangi değerlerin karşılığı, nedir bu?

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 16:44:55 Vatandaş Rıza

Biri de çıkıp demiyor ki, bu paralar vatandaşın hakkı biz istemiyoruz, vatandaşın ihtiyacına yatırım yapalım demiyorlar. Ama lafa gelince hepsi milleti düşünüyor.

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 16:42:54 hedef özel harekat

Oy vermiyorum arkadaşlar .. kimse kusura bakmasın öğrenci sefalet içinde yaşasın , adam kirada asgari ücret 3 çocukla yaşamaya çalışsın , hdpye milyonlar aksın .. hakkımı helal etmiyorum ..

Cevapla (5) (3)
12.01.2018 16:56:00 km

işte bunlar dış güçlerin fetönün chp nin hdp nin sonraaaa nebilim daha çok var şimdi aklıma gelmedi sen bul sizlerde çok var böyle şeyler ama bu ülkeyi yönetenlere değilde muhaliflere yap onlar dış güçler çünki kandırılanlar önemli değil sen kandıranlara hele bak ..................

(0) (0)
12.01.2018 16:54:53 Toroslu

MHP'ye oy ver. Ben hic sevmedim ve vermedim MHP'ye ama AKP zirvadan cikti , bu sefer MHP'ye verecegim. HudaPar'da olur , bunlar Turkiye'nin durust partileri.

(0) (0)
12.01.2018 16:42:33 Açılımın açtığı delik

Açılım zırvasıyla parlattığınız parti niye zorunuza gidiyor daha önce hiç bu kadar güçlü olmadı pkk destekçisi parti. Akp nin açılımında bunlarda açıldı barajı bile aştı.

Cevapla (5) (0)
12.01.2018 16:41:25 bilim insani

Devlet bize bakmir.

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 16:41:24 serhad ağrı

Benim vergimle beslenen bütün vatan hainlere haram zıkkım zehir olsun. Her iki cihanda elim yakanızdadır...

Cevapla (2) (1)
12.01.2018 16:41:14 imam

Bu kadar göz göre göre pkk ya gıdecek sonra bunlar bu kadar parayı nerden bluolar diecegiz Allah akıl fikir versın

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 16:41:14 Hüso

Yav az değilmi bu para etek fistan almaya yetmez bunun el bombası var molotof u var keleş i var neyse esrar eroin işi karı ticareti ile geçinmeye çalışsınlar artık

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 16:40:59 aslan terbiyecisi

Benim bir kuruş hakkım varsa zehri zıkkım olsun bu vatana ihanet eden herkese öbür dünyada alacağım olsun

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 16:40:45 TC

hepsine haram zikkim olsun

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 16:39:49 Vadantaş

Bu verilen para caizmi açıklama bekliyoruz

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 16:39:33 Adalet

Devlet ,terøristi, bir taraftan yok etmeye calisirken bir taraftan destekliyor Acinacak haldeyiz, acil cøzum bulunmali

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 16:39:33 Ali

Yazık günah şu paralara şu paraları 2 yıl emekli memur asgari üçretliye dağıt gene bitmez yeminle yazık ya

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 16:38:29 dogruları konuşan ada.m

Kanun iste naparsin...mv aciktan terorsitlerle gorusuyo fotograf cektiriyo. Bence bu partinin ipi cekilmeli kapatma ya da en azindan devlet yardimindan mahrum etme cezasi verilmeli

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 16:38:19 TURANCI

HDPKK ya bir kuruş bile verilmemesi lazım

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 16:37:56 Şakadan Öte

benim paramı devlet gidip kendisini yıkmaya adamış partiye örgüte veriyor.Böyle bi devlet ne gördüm ne duydum tarihte görülmedi görülmeyecek.Şaka gibi ama gerçek

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 16:37:55 mistik

elbet hesap gunu gelecek elbet rabbim bu butun siyasetcilerin yuzunu gostermeyi nasip etsin mahser gunu insallah kendimde reisciyim ama bunlari basimiza bela eden de ta kendisi irade gostermeyip sahneden silemeyende kendisi sehit olanda bizim cocuklarimizdir.

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 16:37:53 34

Türkiye yi bölmeye çalışan pkk nın partisine bu para neden veriliyor. Bu gidişle Türkiye nin işi zor. biz boşuna silah üretmeyelim. şehit olunca kimse ağlamasın..

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 16:36:34 diyarbakırlı

her 4 partiyede haram zikkim olsun.milleti asgari ucrete talim edin kendinizde cukkalarinizi doldurun. haram zikkim olsun

Cevapla (3) (1)
12.01.2018 17:30:31 diyarbakırlı

cimboma cevap. sen hangi partiye oy vermissen onada haram zikkim olsun. 4 partiyede haram olsum

(0) (0)
12.01.2018 16:44:02 Cimbom

Sadece hdp ye haram zıkkım zehir olsun

(0) (0)
12.01.2018 16:34:21 adam

1 delikli kuruşum varsa içinde hdp ve chp ye haram zehir zıkkım olsun

Cevapla (6) (2)
12.01.2018 16:32:37 akın

Hepsine haram zıkkım olsun bu kadar seçime seçim yardımına da ne gerek var gariban halka dağıtılaa daha hayırlı olur

Cevapla (2) (1)
12.01.2018 16:32:20 gelde gülme

işine gelen şeye engel olan akp buna neden engel olmuyor acaba siz değil misiniz bir günde 10.000 kisiyi açığa alan hayırdır la çözüm süreci mi başlattınız yine

Cevapla (3) (1)
12.01.2018 16:32:02 Erzincanlı

Başkanlık gelince hdp Chp yalan olacak

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 16:31:56 Veysel Kara

yazik günah be paralara bak bu paralar tüm partiler icin israftır

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 16:31:31 Vatansever

Size zehir zıkkım olsun. Asgari ücretliye gelirken üç kuruş fazla zam yapmamak için dokuz doğurdunuz. Ama kendinize gelirken hazinenin bitmez tükenmez nimetlerinden cebinize indirirsiniz. Ben vatandaş olarak helal etmiyorum boğazınızda düğümlesin.

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 16:31:15 ...

Hdp ye haram zehir zıkkım olsun

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 16:30:51 gokhan duru

Böyle Demokrasinin böyle sistemin böyle adaletin taaaa :@

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 16:28:40 Bir vatandaş

30 milyona kaç kalesnikof alınır acaba? Propagandayı meydanlarda insanlara hitap ederek değil o insanlara silah dayayıp yapıyorlar zaten.

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 16:28:16 bşr

Baraj yükselsin bişey olsun bu şirretler meclise girmesin bu pkk uşaklarının meclisimizde söz sahibi olduğunu görmeye dayanamıyorum Zehir zıkkım kan katran olsun aldıkları para hayrını göremesinler inşallah

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 16:27:14 mustafa/ankara

Yuh paralara bak vergilerin canı sağolsun

Cevapla (4) (0)
12.01.2018 16:27:01 Hasturk

Helali hos olsun, oyum yine reyise vekillere 100 bin versinler bize 1000 lira yeter bin lira ustu luks

Cevapla (3) (2)
12.01.2018 16:25:48 t.c vatansever

chp li deyilim hic partiyi tutmuyorum.paralari chp mi dagitiyor.el vicdan hukumet kimse o dagitiyor halen chp mhp diyorsunuz.hdp ye haram olsun

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 16:25:21 TSCL

verin hdp ye parayi gitsin bosverin kendi paranizi mi veriyorsunuz.Halkin parasi degil mi acimayin.

Cevapla (0) (1)
12.01.2018 16:24:00 Veli Türkmenoğlu

Benim ailem ve üç evladımın hakkı zehir zıkkım olsun, 1603 lira asgari ücretin olduğu ülkede bu kadar israf cehennem için onlara yeter

Cevapla (12) (1)
12.01.2018 16:21:51 EMRE AYDIN

O 273 milyon lirayı 273 bin yoksul ailelere 1000'er lira dağıtsa devlet daha güzel olurdu bu kış mevsiminde ama nerde illaki devletimiz vatan hainlerine (chp ve hdp) para verecek dünyanın hangi ülkesinde vatan hainlerine para yardımı yapılır reis ALLAH aşkına söyle

Cevapla (5) (0)
12.01.2018 16:21:50 vatansever

haber okudukca icim yaniyor ALLAH im yardim et biz muslumanlara vergi diye toplayip toplayip yiyorlar hepsi ayni parti olarak

Cevapla (4) (0)
12.01.2018 16:21:31 alicengiz

reis sagolsun

Cevapla (1) (7)
12.01.2018 16:32:33 Erzincanlı

hoşt hoşt

(0) (0)
12.01.2018 16:21:24 basarım

Hepinize haram olsun o paralar hakkını helal etmiyorum..

Cevapla (12) (1)
12.01.2018 16:19:42 sinbat

Haram olsun hepsinede

Cevapla (8) (0)
12.01.2018 16:19:38 Türk

Bahçeli 'nin baraj baraj diye mızıkcılık yaptığı kadar varmış ;))

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 16:19:23 BEKİR

BU CENNET VATANA İHANET EDEN PRTİLERE HAKKIM HARAM OLSUN

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 16:18:09 yani ne diyeyim

Ulan haram zıkkım olsun ya şu paralara bak tüh

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 16:17:45 Halil Çelebi

Büyük ikramiye 15 milyon muydu çeyreğe

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 16:17:44 Yabadabadu

Hdp li belediyelerde kadroya geçti Tunceli de davullu zurnalı kadroya gwçti

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 16:17:01 ankaralı

direkt dağa yardım demek. bunu görmüyor mu devlet erkânı?

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 16:16:22 e...

Tek tek nereye harcandığının hesabı sorulmalı hatta hdp için özel bir kontrol birimi kurulmalı aksi durumda paralar kandilde

Cevapla (3) (2)
12.01.2018 16:18:34 erzak kamyoncusu

dört bakan nerde la

(0) (0)
12.01.2018 16:15:24 eser

khk çıkarılsın hdp ve chp hazine yardımı kesilsin ikiside aynı

Cevapla (6) (2)
12.01.2018 16:14:51 csm

zehir zıkım olsun niye biraz daha hendek kazısınlar diyemi hazine bunlara para veriyocanım acıdı yazık

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 16:14:12 erhan

Böyle iş olmaz .

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 16:13:54 fırat

Haram zehir zıkkım olsun inşallah

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 16:13:37 birvatandaş

BU KADAR TERÖRİSTİ BESLEYEN BAŞKA BİR DEVLET DAHA BULAMASSINIZ.. YAZIKLAR OLSUN!!!

Cevapla (5) (1)
12.01.2018 16:12:29 yazıyorum

Ödediğimiz vergiler hdp ye ve oradan da malum yerlere gidecek. Sisteme bak.

Cevapla (5) (0)
12.01.2018 16:12:22 eorhan

hdp ye giden paralarda 1 kuruş hakkım varsa haram olsun !

Cevapla (4) (0)
12.01.2018 16:12:12 aaaaaaa

Hepsine haram olsun

Cevapla (4) (0)
12.01.2018 16:12:06 Polat

Adamlar açık açık Terörist cenazesine gidiyor.Mecliste Pkk seviciliği yapıyorlar.Hala hala bu parti siyaset yapıyor ülkede.O kadar parayı daha çok silah ve patlayıcı alıp şehit verdirmek için mi veriyorsunuz...

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 16:11:48 beyin bedava

milyonlarca lira çöpe gidecek yine bu kadar paralara yazik günah kimsenin fikri degismiyor ve o kadar gurultu kirliligi cevre kirliligi ne ararsan oluyor keske bu secim calismalari sadece sosyal medya ve tv uzerinden olsa bu kadar para Devletimize kalsa

Cevapla (2) (1)
12.01.2018 16:11:41 wanted

kılıçtar oglu sagda solda atıp tutuyorsun 71 milyonu fakir fukaraya dagıtta görelim

Cevapla (4) (0)
12.01.2018 16:11:38 NL58

Saadet partısını chp hdp teror yandası haınlıkle sucladıgınız partıyı Hesaplar ortada Hdpye 30 mılyon bagıslayan ıktıdar Saadete sıyonızme karsı olan patrtoye zındık koklatmayan iktıdar hangi safta????

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 16:11:38 adam

Hdp yi meclisten atin..

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 16:10:43 herkez yerini bilecek

mhp neden hdp den fazla alıyor en küçük parti değilmi

Cevapla (5) (3)
12.01.2018 16:19:54 HAKKARİ Lİ

hdp şimdiye kadar türkiye için ne yapmış bölücülükten teröristlere yataklıktan başka

(0) (0)
12.01.2018 16:16:28 bak gör

hdp en az %18 alır bu seçimde çünkü başkanları hapiste madur oldular

(0) (0)
12.01.2018 16:10:28 Yusuf Kesık

Yazıklar olsun

Cevapla (4) (1)
12.01.2018 16:10:25 SELAHATTİN YÜKSEKDAĞ

herkese ne kadar haksa hdp ye de en az onlar kadar hmhp neden o kadar almış hayret ediyorum.bu ülkeye zerre kadar yararı yok zatenaktır.ve hatta az bile vermişler.

Cevapla (2) (2)
12.01.2018 16:10:22 BASAYEV

Fakirin evinde kömür YOK! mazot 5.5 oldu! Ev kirası 900 oldu! Kurufasulye 12₺ alda ye! Ekmek 1.5₺ al YE! Ben İSYAN ETTİM TC NİN ADALETİNE! Elim KIRILSIN OY VERİRSEM!milletin VEKİLİ millet gibi YAŞAR MI ?

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 16:09:29 seçmen

hayat partilere güzel

Cevapla (4) (0)
12.01.2018 16:09:14 Ben Kemal gidiyorum

Yahu arkadaş nedir bu israf ne olacak yani burda iki bayrak astılar diye ben o partiye mi oy vercem. Bu bu paraları aç olan açıkta olanlara yardım için ayirsaniza

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 16:08:10 fatih1453

Haram zıkkım olsun ver mehteri

Cevapla (3) (1)
12.01.2018 16:08:07 VAN65 ALLAH VAR GAM YOK

Ben kürdüm bu hainelere bu parayı verende haindir bu parayı fakir fukaraya verin.hâkimı helal etmiyorum

Cevapla (7) (0)
12.01.2018 17:37:08 VAN65 ALLAH VAR GAM YOK

ulune sirtli senin harbi kanin bozuk bozuk olmaz ise bu kadar dinsiz milet vekilinemi oy verirdiniz.ermeni zerdüş yezidi hepsi hdp nin vekili.altan tan hariç hepsi dinsiz ermeni hizmet karı önce kime oy verdiğine bak hain

(0) (0)
12.01.2018 16:45:28 siirt li

senin neren kürt hain senin babandır bende vergi veriyorum benim vergimden hdp ye helal hoş olsun he bide şu ensonhaber yalakasın yalaka

(0) (0)
12.01.2018 16:07:55 tamer

sayın SELAHATTİN DEMİRTAŞ bu gün hukuk dersi vermiş diyorlar..duyan varmııııııı ???

Cevapla (3) (1)
12.01.2018 16:07:52 Dost

yazık pkknın kontosuna 30.1milyon yattı.

Cevapla (1) (1)
12.01.2018 16:07:23 zahmet

resmen Turkiye gibi intihar eden bi devlet yoktur dunyada.kargayi bile bile beslemek buna derler.

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 16:07:19 idam isteriz

aciktan pkk ya destek veren parti neden hala meclis de ve neden para yardimlari aliyor yazik bu ulkeye ..

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 16:07:16 yalnızkurt

bence bu paraları vermeyin bu hainlere başka yerlere dağıtın.

Cevapla (3) (2)
12.01.2018 16:07:09 DiYorum

Devlet zorla benden aldığı parayı Pkk ya veriyor sa buna ne ad verilir?

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 16:06:29 vatandaş

bence hiç bir partiye 1 kuruş verilmemeli kimin parasini kime niye dagitiyorsunuz sizin maaslariniz var partilerinize yardim edin eyy vekiller.

Cevapla (5) (0)
12.01.2018 16:06:26 vatandaş

yazık

Cevapla (4) (1)
12.01.2018 16:06:24 ZALIM

hdp ye terör propagandası yapsınlar diyemi veriliyor bu paralar acaba meckise gönderdiklerimiz adam olsaydı içinde bu kadar terörist barındıran bu partiyi mecliste tutmazlardı

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 16:06:06 emre

Saçmalik yaziktir paralar hesaba gecer tabi yediniz bitirdiniz milleti

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 16:05:55 u mustafa

Gitti gine 30 kaat araya.....Belediye başkanlarının elinden alıp ta kayyumlara verene kadar hal geldi başımıza.Yine dönüp-dolaşıp aynı yere geldik.

Cevapla (0) (1)
12.01.2018 16:05:51 yozgatli

partililer zenginnn olduuu geneee

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 16:04:50 emekli

pkkya 30milyon verdik hadi bakalım

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 16:04:39 MHP + AKP = TüRKiYE

Adaleti yalnızca kuran'dan bulabilirsiniz

Cevapla (4) (1)
12.01.2018 16:04:12 hil

Paralara bak biz istemiyoruz parti bayrakları saçma sapan seçim arabalarını millete dağıtın bu parayı ülke daha çok kalkınır!

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 16:01:49 Önder Eroğlu

vay be yazik nerelere gidiyo bu paralar

Cevapla (2) (1)
12.01.2018 16:01:49 maceraci

Ulan yatacak yeriniz yok.

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 16:01:31 bozkurt

neden hükümet yasa değişikliği yapmıyor,milletin alın teri pkknın partisine vatanı bölsünler diyemi veriliyor.

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 16:01:25 kürşat

Hakkım varsa haram olsun. Bizden oy almak için bizim oaramızı sokaklara saçacaklar, foto afiş vs boş masraf. Haram olsun.!

Cevapla (4) (0)
12.01.2018 16:00:45 iatanbulda xx

zehir olsun hepsine afiyet olsun yandaslarina Allah var gam yok

Cevapla (5) (1)
12.01.2018 16:14:47 ??

fetonun köpeği misin

(0) (0)
12.01.2018 16:00:36 muşlu

Kendi elinle ayağına çıkmak işte buna denir

Cevapla (7) (0)
12.01.2018 16:00:35 İbrahim

Şuraya bak PKK yı bitirmek için 100 lerce şehit ver onca para harca sonra PKK nın partisine hazineden para ver o para da şehidin vergisi olsun vaybe düzene bak kanuna bak ah şeriat ah neredesin.

Cevapla (8) (0)
12.01.2018 16:00:18 Türk

O paralarda benim hakkım emeğim varsa haram ettim

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 16:00:14 surfacebook

genel baskanlarini vekillerini terorden iceri atiyon sonra yardim yapiyon nasil bi celiski

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 16:00:10 vanli

o 273 trilyonu 273 aileye verseydiniz 273 aile trilyonluk olmuştu..şimdi 273 trilyon parti bayrağı şapka vs. olup çöp olacak...yazık.

Cevapla (7) (0)
12.01.2018 15:59:53 kürd

chpkk ya haram olsun

Cevapla (473) (24)
13.01.2018 00:57:09 mustafa aksu

Haram zehir zıkkım olsun nereye gidecek bu milletin paraları askerlerimi öldürmeye ne adalet ne de kanun kalmış

(0) (0)
12.01.2018 23:39:33 Muş'lu49

Amiiin

(0) (0)
12.01.2018 16:14:16 Yorumcu

ulan ne aymaz utanmaz adamsın sen be yeter artık chpkkymış pkk ya direk yardım yapan hdp çözüm sürecine giren apoyla görüşen akp chp ye laf söylüyor hala.

(0) (0)
12.01.2018 16:12:26 feyzu

Hdpyi unutmussun gardas...

(0) (0)
12.01.2018 15:59:37 Ciguli

6 milyon oy almış, mecliste 3.büyük parti. Yok o olmuş da yok bu olmuş da. Ağlama hemen. Halk seçmiş ki aliyo bu parayı. Ne istediler de vermedik diyen partiye lafın yok. Çünkü yalamasın, çünkü korkuyorsun :)

Cevapla (0) (1)
12.01.2018 15:59:36 HARAM OLSUN

hepinize o yetim haklari fakir haklari kul hakları haram zıkkım olsun. işçilere 1680 lira ucret verirken eliniz titrer pkk partisine bile 30milyon tl ne yardımı bomba mi silah mi pkkya yillar yili destek kendi elinizle para kazandirmak yaziklar olsun

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 15:59:32 avukat ceren

Geçenlerde 8858 tl kdv ödedim demekki benim para yine balona çaputa gidecek zehir zıkkım olsun ben o parayı kazanırken gecelere kadar dilekçe yazıyorum

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 15:59:17 Önder Eroğlu

vay be paralar nerelere gidiyor

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 15:57:28 Bir Kullanıcı

Devlet hala bunlara neden yardım ediyor paranın gideceği yer belli haram olsun..!

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 15:57:20 hakiki beşiktaşlı

Şu paralardan kesintiye gidip askeri ücretliye ikramiye verilse milletvekilleri isyan eder mi acaba

Cevapla (205) (5)
12.01.2018 21:24:48 vatan sever

isyan etmek ne kelime çıldırırlar

(0) (0)
12.01.2018 16:31:31 bora cay

Bu paraları milletvekilleri almıyor. Siyasi partilerin yaptıkları çalışmalar ile çalıştırdıkları personel bina giderleri toplantı giderler vs

(0) (0)
12.01.2018 16:24:01 fazla bisey değişmez

askeri ücretliye ikramiye olarak verseler kişi basi 29 lira düşer :) fazla bir farki olmaz benim temennim ins bu paralari giderlerine iyi kullanip devletin parasina göz dikmesinler

(0) (0)
12.01.2018 16:19:20 mhmt

Asgari ücreti devlet ödemiyor işveren ödüyor

(0) (0)
12.01.2018 15:57:18 ...

Bu paralar nereye gidecek sizce acaba????!!!!

Cevapla (276) (6)
12.01.2018 19:17:10 aAZZAROo

Bizim paramız ya pkkya gider ya suriyeliye başka nereye olacak

(0) (0)
12.01.2018 16:12:09 vatandaş

Asker ve polisimize tabiki. Bunu Devlet bilmiyormu? Hala para veriyor.Haram olsun.Verenlere yazıklar olsun.Kanun var ise böyle kanun olmaz olsun.

(0) (0)
12.01.2018 16:11:56 sende hiç birşey anlamıyorsun

4 bakana

(0) (0)
12.01.2018 16:03:32 Ossmann

Bayraklara,yazık.

(0) (0)
12.01.2018 15:57:10 ah ah

haram zıkkım olsun

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 15:57:08 ay yildiz

Haram zehir zikim olsun hdp ye ve chp

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 15:57:06 N

Bu grur sizin

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 15:57:04 mcys

hakkım zehir zıkkım haram olsun

Cevapla (5) (0)
12.01.2018 15:56:59 ...

adamlar yakıp yıksın diye yardım etmek zorunda kalıyor hazine böyle demokrasi olmaz olsun

Cevapla (239) (2)
12.01.2018 15:56:31 musa

Haram olsun

Cevapla (271) (2)
12.01.2018 20:24:51 niğ deli

bi kısım insanların içip siçmasina

(0) (0)