Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
13.01.2018 08:45:56 ruzgar67

Abd amacı yılardır zaten boyle bırseydı malesef surıye konusundada kandırıldı hedefın turkıye oldugu belı yılar sonra turkıyedekılerın nufusu 20 mlyonu buler onlara katılır ıyılıkten maraz dogar zamanında ozalın ulkeye yerlestırdıklerının torunlarıyla bas edemıyoruz

Cevapla (0) (0)
13.01.2018 08:35:48 xyz

abd nin terore destek verdigi cok acik ve kendisi gizlemeyip acikca iriraf ediyor. bu hal o kadar normallesmis ki dunya sesini cikarmaz olmus.yerin dibine batasica abd .

Cevapla (0) (0)
13.01.2018 07:00:11 alaskamkuzey

Amerika yıllardan beri pkk destek veriyordu Şimdi aleni veriyor.Bizim ülkemizde amerikalı istemiyorum Amerikalılar kötü insanlar

Cevapla (1) (0)
13.01.2018 03:25:09 tr

Yarin gec olmadan o iki pacavranin oldugu her yeri havaya ucurun

Cevapla (0) (0)
13.01.2018 03:02:37 yörük

Yarın çok geç olmadan afrin ve münbiçe kendi ordumuzla gece girip sabaha kadar kendi güvenliğimizi almalıyız,bu coniler karada savaşmaz abd,yi gözümüzde büyütmeyelim askerleri diskoda eğlenmek varken canımdanmı olcam deyip kaçarlar

Cevapla (3) (0)
13.01.2018 01:19:30 ben azimli

abd, ingiltere, fransa, cin, rusya v.s atom bombasi ve benzeri silahlari yaparken bizi hem bu silahlardan hemde ekonomik ve teknik gelisimden mahrum birakan tek parti chp yönetimlerine ne demeli. isleri gücleri basörtüsüyle ugrasmakti bu bas belalarinin. simdide ahkam keser yüzsüzler.

Cevapla (3) (2)
13.01.2018 01:16:49 Muhammed ali

Tr ile müttefik olunca nedense abd nin kafirligi gavurlugu unutu veriliyor hiç inandirici değilsiniz

Cevapla (1) (0)
13.01.2018 00:48:34 eh işte

valla açık açık pkk ile de müttefik oluyoruz ben öyle anlıyorum .... ve halen incirlik açık ... !!!

Cevapla (0) (0)
13.01.2018 00:41:12 eee

kaşınmayın usada 40 eyalet var 40 atomluk işiniz var bir gece ansınız sallarız ruhunuz duymaz

Cevapla (0) (0)
13.01.2018 00:36:57 muHtar

incirlik haraç toplama yeri ...

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 23:46:13 harbi

amerika bunu söylüyorsa destekliyorsa suç kimde kürtleri dışla kürt karşıtlarını örgütle eğitim ver sonrada şikayet et.ben hep söyledim yinede söylüyorum türkiye nin kürt karışıtı politikası yanlıştır kürtleri kaybedersiniz bakın ırak kürtleri suriye kürtleri ve bu ülkede yaşayan kür

Cevapla (1) (0)
13.01.2018 17:40:53 Toroslu

Kurtlere iyilik yaptik topragimizdan oluyorduk. Siz Kurtler ne zaman fasolugu firsatciligi hirsizligi iftira atmayi birakacaksiniz ? Sen hic dusunrmiyon demi , Turklerde sizinle yasamak istemedigini ? Referandum yapin , sinirlarinizi belleyin sonra gidin

(0) (0)
13.01.2018 00:35:57 eee

kaybetsek ne olur israil gibi güçleniriz

(0) (0)
12.01.2018 23:37:13 murteza

dusmaninda en zevklisi abd,diger ulkeler sivrisinek,ama bunlari savas meydanlarinda bagirtirmanin zevki baska olur.

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 23:22:56 eee

rusyadan çinden füze al diyoruz adam almıyor atom bombası al diyoruz saldır diyoruz adam bop eşbaşkanı oralı bile değilya

Cevapla (0) (1)
12.01.2018 23:21:59 eee

niye türkiye amerikayı atom bombalarıyla vurmuyor ? saldırsana hani güçlüydün hani hasta adam değildin ? hani osmanlıydın ? geçen çıkmış konuşuyor hasta adam değiliz diye güldürüyor

Cevapla (0) (2)
13.01.2018 06:26:55 Kaan

Sen ve partinde beni gulduruyor. Futbol takimi gibi parti tutan ama hainliklerini gormeyen asalak surusu

(0) (0)
12.01.2018 23:13:04 U.S.A 4 EVER

bosuna konusmayin aranizda ne bu gun nede gelecekte abdye laf gecirecek adam dogmaz siz kim abdye kafa tutmak kim durum belli kedi kendini aslan snmis aynanin karsisinda

Cevapla (0) (3)
13.01.2018 06:27:45 Kaan

Hadi bi zahmet amerikaya tutan yok tabi o yaladiklarin vize verirse vatansiz hainler

(0) (0)
12.01.2018 23:12:10 rus. cu

Reis çıkıp demeli ya ypg ya incirlik diye abd ikisinden birini seçmeli akılcı oynamalı suriyede abd nin kucağında olan ypg nin olması işine gelmez bu yüzden ortam gerilir ortada sünni müslüman kalmadı Afganistan ile başa çıkamayan rusya afganları abd ye bıraktı o da natoya bıraktı suriyede ruslarla

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 22:59:39 Abbas

Büyük israil in alt yapıları.ABD pkk nın kara kaşını karagözünü mü sevdi sanki.

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 22:24:39 alpay

4000 tır silah?ve gerçekler!

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 21:58:59 mevlüt

O zaman bizim Abd yi düşman devlet ilan edip ilişkileri bu yönde değerlendirmeli CUMHURİYET SAVCILIĞI DAVA AÇIP ABD yi teröre yardım sucu ile yargılamalı

Cevapla (2) (0)
13.01.2018 07:47:03 Bi

Aynen Siyaset Cambazlarinin halkın gözünü boyamak için yaptıkları showe benzemis.Yalnızken ABD yi Idam etsinler baride Dünya terörist ABD den kurtulsun.

(0) (0)
12.01.2018 22:11:56 Mıçı

Senin beynin munasip bir yerinde belliki. Öyle olmasaydı böyle mağara adamlarinin bile yazmayacagi aptalca bir mesaj yazmazdın. Oğlum biraz düşünerek yazın yaw ne biçim beyinsizler var bu ülkede yarabbi

(0) (0)
12.01.2018 21:32:53 engin engin

ABD ye hiç bi yaptırım uygulayamayız bari incirlikten kovalım domuz pisliklerini

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 21:29:48 61-laz-61

Adam doğru söylüyor. Basbaya mutefiği bunu sadece yıllardır akp görmezden geliyor

Cevapla (2) (0)
13.01.2018 06:29:19 Soner

Chp diyecektin galiba 40 senedir varlar ya o bakimdan

(0) (0)
12.01.2018 21:26:50 Vatan Aşığı Çukurcalı

Haysiyeti Şerefi olmayanın (Pkk/Pyd/Ypg-Asala itleri ve sahibi Abd) bir Gram bile onuru olur mu? Onur kelimesi bile onların lügatinde yoktur.

Cevapla (0) (2)
12.01.2018 21:23:26 bla bla blaaaa

eeee sonuc ne??? Abd nin bu lafi üzerine incirlikmi kapatildi? Hükümetimiz buna karsi ne yapti? Hani bir gece ansizin musule kerküke afrine girecektik ne oldu???????

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 21:11:02 Yorum Budur..!

müttefikinizi de sizi de tarihe gömeceğiz

Cevapla (0) (1)
12.01.2018 21:08:10 sizcede öyle değilmi

işte bir hatamız daha gün yüzüne cıktı kobaniye kolidor açamamalıydık sınırdan içeri giren bütün pydelileri tutuklamamız gerekiyordu

Cevapla (1) (1)
12.01.2018 21:07:29 vatan

Firavunun çocukları

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 20:55:04 Akmhp

Taş üstünde taş baş üstünde baş kalmıyana kadar hepsini bombalayalım akmhp

Cevapla (0) (1)
12.01.2018 20:51:25 salih deniz

bugün ypg'ye binlerce tır silah giderken yılanın başını şimdiden ezmeyenler, 2019 seçimlerinde kazanması riske gireceğini anladığı vakit, ypg'ye saldırır merak etmeyin.. bütün sevda koltuk sevdası...

Cevapla (0) (1)
12.01.2018 20:49:02 salih deniz

bizim de müttefikimiz değil miydi abd.. .dostumun dostu dostumuz mu oldu şimdi?! abd'nin onca tuzağına rağmen dostum müttefikim diye abd'yi yalayanlar yazıklar olsun size.. neymiş efendim politika gereğiymiş.. hadi ordan.. sizin fikriniz de zihniyetiniz de bu.abd ile iyi geçinelim. al iyi geçindin

Cevapla (1) (1)
12.01.2018 20:47:22 BJK

Evet müttefikler=terörist

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 20:47:09 Katil pkk pyd

Sözde devrimci olan katil pkk pyd emperyaliszmin kucağından inmiyor

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 20:23:20 Abdd

Terörist abd ypg ile müttefik ise biz abd ile müttefik değiliz abd bir karar vermek zorundasın senin yaptığın yeter artık vatandaşlar çıldırmak üzre

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 20:16:27 hilmiünal

Bu saatten sonra düşmanımın yanında görülen uyruğu hangi ülkaye ait olursa olsun düşman görür vururuz diyip incirliği kapatacaksın bunun için 2023 ü beklemek zorundayız sapredin kardeşlerim

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 20:14:52 hasan Cihat

artik tam zamani, TURKIYE, BM de AMERIKAYI, TERORU destekleyen ulkelER arasina saymasini, teklifi versin.USA nin KENDISI TERORISTLERIN BABASIDIR..

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 20:08:47 Günay

Dünyanın neresinde terör olayı varsa arkasında mutlak abd vardır

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 19:53:25 BAFRA'LI

ŞERRREFSİZ amerika. ALLAH'IN ,PEYGAMBERLERİNİN,MELEKLERİNİN, KULLARININ LANETİ SENİN VE ETEĞİNE YAPIŞIP pensilvanyada YAŞAYAN FETOCULARIN ÜSTÜNE OLSUN.AMİN nokta.

Cevapla (1) (1)
12.01.2018 19:51:38 Aynı kuyuya inilmez - Hilal

Biz müttefikimiz abd nin bir pkk ile müttefik olmasını sindiremezken bu pkk pislikleri o kadar şerefsiz ki bizimle müttefik olmasını kabul ediyor neden çünkü aynı ayar aslında abd ne bizim müttefikimiz ne pkk ne kürtlerin ne başkasının herkesi çıkarları için kullanıyor,bunlarla aynı yola çıkılmaz

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 19:49:21 Hilal

ABD bizim müttefikimiz ve pkk da ABD nin müttefiki, ortada ABD bir yanda pkk bir yanda biz bizi birbirimize kırdırıyor,düşmanımın dostu benim dostum olamaz,ABD ile müttefiksek onun müttefiki arasında bu ülkeye kan kusturan pkk olamaz bu kabul edilir bir şey değil sindirilecek bir şey değil

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 19:47:29 Cengiz Han

BÜYÜK KONUŞMAYALIM ADAM İNCİRLİKTE ÜSLENMİŞ HA DESE SIKAR GIRTLAĞIMIZI ÖNCE İNCİRLİĞİ KAPATALIM

Cevapla (5) (1)
12.01.2018 19:54:11 Mehmet

Ne yapacak İncirlik'te avucumuzun içinde adammı yok burda tam tersi olur, o bombaları yolları diyorsunda burda yokmu bunu yapamazlar

(0) (0)
12.01.2018 19:45:28 Müttefik abd

ABD bu konuda gizli bir iş yapmıyor artık gözümüze baka baka sizin için terör örgütü olabilir ama bizim için için olamaz çünkü bu terör örgütünün başı biziz ister beğenin ister beğenmeyin bunları size saldırttık yakında sizi parçalatacaz başka ne anlam var bunların hallerinde

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 19:41:31 Hilal

ABD pkk nın müttefiki ama bizimde müttefikimiz, ABD bağıra bağıra pkk'yı biz kurduk biz besliyoruz Suriye'yi dağıttık pkk ve uzantılarını oraya yığdık bekliyorlar silahları verdik sizede sıra gelecek ama ABD yine bizim müttefikimiz akıl tutulması bir şey

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 19:57:10 BAFRA'LI

doğru tespit aMa TÜRKİYE ESKİ TÜRKİYE DEĞİL .ARTIK YÜZLERİNE ŞEREFSİZSİNİZ DİYORUZ

(0) (0)
12.01.2018 19:37:45 Zaza 23 HOLLANDA

Size mubarek kim amerikan mutefigi oldumu ayvayi yed Basina gelmiyen kalmiyacak

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 23:05:35 Biri

Anlıyamadık

(0) (0)
12.01.2018 19:31:24 TÜRK MEN

KİMSE ENDİŞELENMESİN, 90 MİLYON TÜRKİYE VATANDAŞI GECELERİ RAHAT UYURKEN BİLE, 24 SAAT BU VATANIN GÜVENLİĞİNİ HESAPLAYANLAR VAR.HER ŞEYİN ZAMANI VAR. İSTANBUL 1 GÜNDE FETHEDİLMEDİ. ŞEHİTLER ÖLMEZ,VATAN BÖLÜNMEZ. FATİHLER UYUMAZ.

Cevapla (2) (1)
12.01.2018 19:18:33 gökhan

Bu millet en zayıf anında Çanakkalede ingilize öyle bir vurdu ki arkasındaki çarlık rusyasına kadar hepsini devirdi zamanı gelince öyle bir yumruk çıkarmasını bilir bu aziz millet

Cevapla (1) (2)
12.01.2018 19:16:50 C*Ardahan 75 cCc

Haram olsun

Cevapla (0) (1)
12.01.2018 19:13:49 müslüman türk

Bu abdnin son yıllarda o kadar çok oyununu bozduk o kadar çok facasını cizdik ve diklendik ki, akıllarınca her fırsatta içlerini boyl davranışlarla rahatlatmaya çalışıyorlar. Abd havlayan boş bir köpektir, korkulacak bir tarafı yok. Yarın oralara ordumuz giince arkalarına bakmadan bırakırlar müttefi

Cevapla (1) (2)
12.01.2018 19:13:35 HA GAYRET

ULAN 2000 YILDIR BİR DEVLETÇİK KURAMADINIZ, BU SAATTEN SONRA TRENİNİZ ÇOKTAN KAÇMIŞ. TÜRKİYE ,RUSYA ,İRAN GİBİ DEVLER SİZE TOPRAK MOPRAK VERMEZLER.HAYDİ KOLAY GELSİN.

Cevapla (1) (3)
12.01.2018 19:05:27 Kenges

Teröristle müttefik olan bizim müttefiğimiz değildir.

Cevapla (1) (1)
12.01.2018 19:03:39 murat taş

yaw bizde sırf abd için bi örgüt kurup amerikayla uğraşsak ya onlar sürekli örgüt kurup milletle uğraşıyorlar kansızlar

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 19:02:04 DOĞRU SÖYLEMİŞ

ÜRETİCİ ÜRETİLENİ ALAN, UYGULAYAN VE KULLANANIN DOST VE DESTEKCİSİ , MÜTTEFİKİ OLMALIDIR

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 18:52:16 Ahmet

S edin incirlikten

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 18:50:51 İSİMSİZ

sayın cumhurbaşkanına ... reis rusya ve iran astana soçi diyerek bizi oyalıyor olabilir.eğer biz iran ve rusyadan onay almayı beklerken amerika pyd ye müttefikimiz demeye başladı. yarında bu bölgeyide devlet olarak tanıdık derse nolacak.bi an önce halletmemiz gerek afrin işini zaten çok geç kaldık

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 18:48:17 ülkeleri geliştiren

toplumun ortak hedefleri ve dış tehditlerdir ! insanı geliştiren geldiği şartlar ve bilgiye olan merakıdır. toplumumuz savaş olmadan yarın savaşa girecekmiş gibi çalışmalıdır !

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 18:46:32 Ahmed

Vay be müttefike bak teröristleri müttefik edinmişler gerçe amerika en büyük terörist devlettir müslüman kanı dökmeye doymadılar Allah belalarını versin biz devlet olarak bu ihanetlere karşı amerikayı topraklarımızdan çıkarmalıyız

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 18:42:29 hem içeriden hem dışarıdan

bu sözde müttefiğin yaptıklarını ancak tesçilli düşman yapar.

Cevapla (4) (0)
12.01.2018 18:39:14 MKÖ

Neyi bekliyoruz bunları dağıtmak için. Çok geç kaldık çok

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 18:37:37 kalleş arkadaş

yakında silahları birbirimize doğrultursak hiç şaşırmayalım.içerde fetö ve pkk ile netice alamayınca ağırlığı suriye pkk sına verdiler.

Cevapla (1) (1)
12.01.2018 18:29:55 ferdi

bizim muttefıgımız artık nukleer olmalı yeter ya

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 18:28:30 KANUNI

Ücüncü dunya savasi yavas yavas basliyor....HAZIR olun ey millet

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 18:22:44 muslum_mslm

Bizim müttefiğimiz Rusya ve İran!!!

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 18:22:21 Talha

Biz kafirlere karşı osmanlıyı destekledik varlığımızı inkar ettiler. Ama busefer tam tersi olacak galiba. Allah ın yarattığı birkavmi inkar etmenin ne olduğunu ırkçı murtedler anlayacaklardır.

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 18:44:07 ferzende kılıçaslan

kısaca şimdi kâfirle bir olduk kafirlik yapıyoruz desene. Allah'a hesabı nasıl vereceksiniz.

(0) (0)
12.01.2018 18:19:53 Talha

Araplara türklere farslara sahte müslümanlara köle olacağımıza abd ye müttefik olmak daha efdaldır.

Cevapla (1) (1)
12.01.2018 18:17:53 Talha

Beni inkar edeb bin tane munafık kardeşim olacağına bir tane ehli kitaptan dostum olsun gerçek islam gelinceye kadar. Her biji abd.

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 18:15:36 BAŞTAN BERİ

Bunlar böyleydi.Sadece bize maske gösteriliyordu.Bizi yozlaştırabildikleri kadar yozlaştırmak,esnetmek,casuslar yetiştirmek için zaman kazandılar.200 yıldır ugraşıyorlar.

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 18:13:19 Yuh artik

Ee hadi o zaman vahi mi bekliyorsunuz,?

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 18:08:37 zzz...

Hani koca devlet.. niye vurmuyoruz bu itleri..

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 18:01:48 Hbo.

Abd bilmem neyapsa chpliler "akp sucludur " diyecekler.

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 17:52:11 ayran

Sürekli havlayan köpekleri görelim, Pyd yerinde duruyor köpek ısırmazsa ondan kimse korkmaz.Gerçi bu ülkenin mehteri var,ver mehteri yetiyor insanlara..

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 17:50:47 derbeder

yıllar önce demiyomuydu yeniymiş gibi lanse ediyonuzya ona yanarım kafa halla kumun içinde aman birsey olmasın hesabı paralar keslmesin

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 17:44:50 10N larda burda

normal bence Abdnin yaptigi .ilk once biz hdp yi kapatalim 30 milyonluk odenegi keselim ondan sonra abd diyelim

Cevapla (1) (1)
12.01.2018 17:43:07 34

bayrak abd tasarımı yöre halkının sembolü deyil. Taşören savaşcı kullanılıyor bazılrı abd bize devlet kuruyor sanıyor.abd kendine çevreyi sömürecek.sabit yer tayin ediyor.

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 17:40:28 alaskamkuzey

Bak Emerikalı Pkk yıllardan beri ortagınız,bunu bilmiyen amerikalı salaktır

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 17:34:51 Cihan

Iphone almaya devam.

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 17:25:40 ADI BUNLAR ADİ

KAHROLASI YANKİLER, BÜTÜN DÜNYA NEFRET EDİYOR SİZDEN.. ELLERİNİZE KAN KOKUSU SARMIŞ.. DEFOLUN GİDİN...

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 17:21:14 uyanin Türkiye

ya anlayin kalles abd zaman kazanmakta yakinda suriyeyin heryerine üstler kurunca kendini güclü hissedince o zaman Türkiyeye savas acacagi kesindir

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 17:19:54 ss

Kobani de pyd ye destek icin peşmergeleri davul zurnayla kim geçirtti?

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 17:16:01 Ll

Abd nin ortasina veya gelişmiş eyaletlere satan 2 füzesi atilsa ne olur ?

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 17:05:43 mehmet

Kürecik radar üssünü kapatalım ülkemizdeki nifak tohumu eken fbı büroları ve cıa ajanlarını gönderelim

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 16:57:41 Kayakayas

Neyi bekliyoruz? Abd, avrupa bazı mühimmatların önünü kesti.. 3. Ülkelerin satmasını dahi engelliyorlar... Son 60yıl uyutulmuşuz.. Malum vesayetin sayesinde anca 5yıl önce başladık.. Stok şart...

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 16:50:23 ıramazan

Bu ne demek oluyor? Fetö ve PKK el ele demek oluyor.

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 16:50:12 abidi gubidican

Zalımsın amarika

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 16:40:14 hımm

o gün gelecek o müttefikinizi elinize vereceğiz...bu arada gezi olaylarında "ben müftü karısıyım" diyen süper zeka ile aynı zeka seviyesinde "akp ye verdiğim oy..bundan sonra akp ye oy vermem" gibi cılız ucuz tavırlarıyla epey güldürüyorlar..

Cevapla (2) (1)
12.01.2018 16:39:38 REMZİ

DAHA FAZLA GÜÇLENMEDEN GİRMEMİZ LAZIM ORAYA, ÖNÜMÜZE KİM ÇIKARSA ÇIKSIN DAĞITIP GEÇELİM, İSTER ABD İSTER YPG KÖPEĞİ KİM OLURSA FARKETMEZ, SAVAŞ ÇIKACAKSA BENCE TAM ZAMANI...

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 16:50:18 Kadir

Ne olan Amerika’nın f-16 larla Amerikayımı vuracaksın bak hellllee vay koyun türk.

(0) (0)
12.01.2018 16:49:21 İsmet

Sizin o gücünüz varım orya girmeye size cehnem yaparlar

(0) (0)
12.01.2018 16:39:25 Geç Kalıyoruz

afrin operasyonu için çok geç kalıyoruz.geçen hergün her saat işimiz dahada zorlaşıyor.ne yapmaya çalışıyorsun reis.esip gürledin konu kapandı gitti ümitlerimizi boşa çevirme

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 16:38:41 diyarbakırlı

yav ne acik acik. yillardir hepimiz bilmiyormuyuz. pkk yi abd destekledigini.niye kandirmaya calisiyoruz kendimizi

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 16:36:57 Vatansever63

Savaş çıkarsa ilk amerikalıları öldürelim ki gerisi gerizekalı zaten

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 16:36:31 OĞUZ HAN

PKK YI YILLARDIR AMERİKANIN BESLEDİGİNE İNANMAYAN SALAK KALDIMI ACABA.

Cevapla (3) (2)
12.01.2018 16:35:18 ottoman

Vurma zamanı geldi beyler

Cevapla (1) (1)
12.01.2018 16:35:08 helal olsun

allah ım sen amerikayı ve destekçilerini kahhar isminle kahreyle perişan eyle.

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 16:33:46 Birisi

Lan girsenize artık şu Suriyeye. Yerle bir etsenize şunların üstlerini. Yeter artık yeter yaaaa çıldırma noktasına geldik.Vurdukmu oturturuz diyosan gerekeni yapmalısın.oturtsanda oturtamasanda vurmalısın artık. Daha neyi bekliyoruz. Adamların bize saldırmasınımı acaba?????

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 16:27:03

AKP'ye Verdiğim OYLARIN Bedeli BUNLARMIŞ. AKP'yi DESTEKLERKEN 3 kere DÜŞÜNMEK gerekiyormuş... Meğer AKP'ye Değil de ABD'ye OY Vermişim... Pişmanım BUNLARIN TÜM SORUMLUSU 16 YILLIK AKP İKTİDARIDIR. ALLAH AFFETSİN

Cevapla (3) (1)
12.01.2018 18:14:17 Kayakayas

Akp 16... Kemalist vesayet son 60yıl... Bizi yeme, kekimi ye...

(0) (0)
12.01.2018 16:41:00 konu ayrı ama

haşhaş hakkında fikirlerini alabilir miyim...haşhaş içene haşhaşi denmeli mi sence?

(0) (0)
12.01.2018 16:25:43 ss

Neden pyd ye bi kurşun bile sıkamıyoruz? Elin conisi okyanus ötesinden geliyo destek icin , bizim dibimiz de bişey yapamiyoruz..

Cevapla (6) (0)
12.01.2018 16:24:43 gercekler

abd demekki bizim muttefikimiz degil bizde demeliyiz hada reis aynini soyle sizden muttefik olmaz sizin muttefiginiz teror demelisin

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 16:23:10 BABA

İncirlikten at artık Reisss

Cevapla (4) (0)
12.01.2018 18:16:16

Üs abdnin değil.. Natonun...tabiiki sözde.. Natodan çıkmamız gerekir.. O ise şimdilik zor

(0) (0)
12.01.2018 16:40:49 Daye Daye

Yavaş , yerler yaş .

(0) (0)
12.01.2018 16:21:39 Hbo.

ABD köpeği,biz de seni en büyük düşman olarak görüyor uz!

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 16:19:45 CHP

niye böyle birbirimizi kiriyoruz? Barisalim ... Baris varken bu kavga niye ..

Cevapla (1) (0)
13.01.2018 18:02:47 Toroslu

Zaten savas ciksin ilk hedefim CHP’liler.

(0) (0)
12.01.2018 16:16:56 kerem akça

chp de hayla türkiye işide destek veriyor diye bağıra dursun kimin kimle ne iş çevirdiğini görüyoruz amerika bi ypg ye bi işide destek verip duruyor

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 16:37:11 OĞUZ HAN

PKK YI YILLARDIR AMERİKANIN BESLEDİGİNE İNANMAYAN SALAK KALDIMI ACABA.

(0) (0)
12.01.2018 16:12:33 Diyorum

Milletolarak Akp ye oy verirken, kendi ellerimizle suriyeyi pkk ya verdik başka parti olsa ne olurdu sorusunun cevabı yok, chp zaten içerdeki hain mhp desen kağıtan kur, muhsin olsaydı keşke.

Cevapla (0) (2)
12.01.2018 16:11:14 OSMANLI EVLADI

NEDEN ŞAŞIRIYORSUNUZ Kİ BİZİM ÖZ VATANIMIZ TÜRKİYEDE HDP YE PKKININ SAVUNUCULARINA 30 MİLYON YARDIM YAPILIYOR GEVUR YAPINCAMI ŞAŞIRIYORSUNUZ ADAMLARIN GAYESİ ZATEN MÜSLÜMAN KANI AKITMAK ASIL BİZDEKİNİ SORGULAYIN ADAMLAR BİZİM PARAMIZLA BİZİM ASKERLERİMİZİ ŞEHİT EDİYORLAR.. NASIL MANTIK BU NASILLL

Cevapla (5) (0)
12.01.2018 16:09:08 Kürt

Amerika kürt halkının dostudur

Cevapla (1) (3)
13.01.2018 18:07:42 Toroslu

Hee , Barzani serokunda öyle diyodu , Adam simdi kayiplarda. Ama bu bir gercek , Kurtler hep dusmanla isbirligi icindeler. Bak Turk unutur Arap unutmaz , Irak’ta musluman arabin namusu kirleniyorken siz Amerikaylan neraberdiniz.

(0) (0)
12.01.2018 16:07:51 Lll

Atomu bi koyacaksin bunlara offf

Cevapla (2) (1)
12.01.2018 16:02:15 Ferhat Sütlüoğlu

medeni avrupa, amerika kanımızı emmeye çalışırken Ulan sahtekarlar köpekler bile sizden şereflidir...

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 16:01:25 MHP + AKP = TüRKiYE

Türkiye acil nato'dan çıkmalı

Cevapla (3) (2)
12.01.2018 16:00:57 Teknikadam

madem pkk nın müttefiki o zaman Türkiye deki amerikan üslerini kapatalım.

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 15:56:54 Emekli

Amerika yalancı üçkağıtçı bir ülke size yatırım yapar sonra posasını çıkarana kadar sömürür Amerika gidince ortada kalırsınız sonra haliniz ne olur hesaplayın ona göre davranın aklınızı başınıza alın son pişmanlık ise yaramaz

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 15:56:52 BURSASPOR

ne utanacaklar UTANMASI GEREKEN BİZİZ.. YANIBAŞIMIZDA TERÖR DEVLETİ KURDURUYORUZ..

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 15:56:51 penche1903

Artık şunlara hadlerini bildirme zamanı geldi

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 15:56:03 avukat ceren

Pyd sana göre bana göre terör örgütü ortada abd nin çıkarı varsa babasının düşmanı ile müttefik olur abd yanlı düşünüyorsunuz ortak çıkar söz konusu size göre muhalifler direnişçi ama abd ye göre terör örgütü öyle düşünün

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 15:55:55 amerika su'yum ;_;

zalim esadı mı desteklesin yoksa kafa kesen cihatcıları mı? şanlı amerikadan ne istiyorsunuz anlam veremedim

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 15:55:44 Hamza

Bize az bile yapiyolar,biz bu Amerikayi Incirlik'te en iyi şekilde agirlamaya devam edelim.

Cevapla (146) (4)
12.01.2018 15:55:25 nizam

eeeeyyy demekle olmuyor Türkiyenin kalbindeki hançeri incirliği kapatacaksınız önce

Cevapla (67) (13)
12.01.2018 16:33:47 Sistem

Senin zihniyetin olaydı devlet die birsey kalmamıştı şimdiye dua et Allaha

(0) (0)
12.01.2018 15:54:16 KESKİNKIIÇ

AÇIK AÇIK DÜŞMANLIĞINI BELLİ ETMESİ DAHA İYİ AMERİKA KAYBEDECEK TÜRKİYEM KAZANACAK

Cevapla (80) (4)
12.01.2018 15:53:08 avrupadaki asker

Eceline gelen köpek cami iser bunlarda eceline susamislar uste kalcak yer ariyorlar haddini bildirme zamani geldi artik

Cevapla (58) (2)
12.01.2018 15:52:28 Demir

Çok şaşırdık, ailece inanamadık, olamaz yalnışlık vardır, olurmu canım

Cevapla (0) (1)
12.01.2018 16:41:13 OĞUZ HAN

HALA TÜRKİYEDE PKK YI AMERİKANIN BESLEDİGİNE İNANMAYAN SALAK KALDIMI ACABA.

(0) (0)
12.01.2018 15:51:04 şaşırmadık

Demesine gerek yok biliyoruz zaten.bizimde zaten düşmanlarımız bu kafirler

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 15:50:47 Kayyum kayyum

Bir gece artık gidelim neyi bekliyoruz onu anlamadım gerçekten ne inanan biri olarak söylüyorum biz sadece söylemde kalıyoruz vakti zamanı geldi ve geçiyor biz bir şeyler yapmadıkça bunlar 2.03 adım daha atıyorlar

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 15:49:04 kadir baba

40 yildir pkk destekleyen teror devleti amerika sasirmaniza gerek yok

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 15:45:38 türk

İncirlikten atılsınlar

Cevapla (114) (2)
12.01.2018 17:42:24 didip

Yavv he he Bizde onu yapacak toto yok

(0) (0)