Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
16.01.2018 09:37:22 ibrahim tuna

Hiç açılmasın sezon. 2 yıl balık tutmak yasaklansın. başka türlü adam olmaz bunlar. denizi mahvettiler.

Cevapla (0) (0)
13.01.2018 11:40:44 ......

Donmuş çözülmüş hamsiyi 15tl ye satıyorlar burda...lanet olsun

Cevapla (1) (0)
13.01.2018 11:22:19 sebebi belli

savaştan kaçan vatanını savunmayan 16.45arası hayin cenabet suriyeliler yüzünden yağmurda karda balıkta olmadı pahalılık zamlar aldı başını gidiyor

Cevapla (0) (0)
13.01.2018 11:01:56 KURT

DENİZDEN TUT TUT SONRA KAFANA GÖRE FİYAT BELİRLE BUGÜN 20 YARIN 45 ÖBÜRSÜ GÜN 80 TL .SANKİ BONFİLE BİFTEK SATIYORLAR.HAKSIZ KAZANÇ ELDE EDENE LANET OLSUN.DENETLEMEYEN DEVLETEDE YAZIKLAR OLSUN..REİS SU AFRİNE GİRECEKSEN ELİNİDE CABUK TUT ADAMLAR DEVLET KURDU KURACAK HA

Cevapla (1) (0)
13.01.2018 10:46:41 KURT

20 LİRAYA HAMSİ SATAN ŞARLATANLARA LANETLER OLSUN.HAKKIMIZ HARAM OLSUN

Cevapla (0) (0)
13.01.2018 10:34:15 kurt

dünyanın balığını tutuyorsunuz .15 20 liraya hamsi satıp milleti dolandırdığınız yetmiyormuş gibi birde balık yokmuş bilmemne deyip gazel okumayın hadi ordan

Cevapla (1) (0)
13.01.2018 03:04:36 Demirr1

Bu habere zerre kadar inanmadık balıkçılar bu sene nasıl para kazanamıyor piyasaya balık az deyip 5 tl lik hamsiyi 25 tl ye satıyorlar gemi limana yanaşır yanaşmaz elindeki fazla balıkları balık unu yapmak için fabrikalara satıp balık yok bahanesiyle 5 katı fiyatına vatandaşa satıyorlar

Cevapla (0) (0)
13.01.2018 00:57:57 Vaseda

Geçen sene balık boldu ama yinede ona göre indirim yapmadınız.

Cevapla (1) (0)
13.01.2018 00:52:38 like

Ulan boşa ağlamayın, kuruttunuz nesillerini ufak ufak tuta tuta, yasak nerde yasak? Varsa bile bu sonuç neden o zaman , suçlu nerede?

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 21:10:35 bakanlik

bu ulkede daha 21.yy teknoloji caginda bilisim uydu haberlesme sektorlerinin bakanligi yok. karayolu yapan, denizcilik sektorune bakan, havacilik sektorune bakan ayni kisi haberlesme sektorune de bakiyor. tabi ne kadar ilgilenebilirse. burada ayrisma olmamis tarimda balikcilikta mi olacak ?

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 20:42:47 Asil Türk

Bindiğiniz dalı keserseniz daha çok ağlarsınız limit altı balık avlarsanız trollerle gırgırlarla denizi kurutursanız daha çok ağlarsınız en az 3 sene denizi nadasa bırakmalısınız

Cevapla (4) (0)
12.01.2018 19:22:27 sedat

bence balıkçıların tamamı değil de bi kısmı bu durumu hakediyor.ama olan vatandaşa oluyor.

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 18:56:45 kamill

balıkçılık bakanlığı ne olum yaa et balık kurumu var ya

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 18:40:40 turko

sizi gidi buzhaneciler sizi.

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 18:32:56 sena sena

Mmmmmm memlekte gelecem balık yemeye yakında inşAllah

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 18:06:48 sinann

O kedilerin zekatini vermessen sezon açilmaz tabi baksana nasil da bakiyorlar

Cevapla (4) (0)
13.01.2018 01:17:54 like

Hahahah güldürdün:))

(0) (0)
12.01.2018 18:06:46 yuzgec

gevurlar denzlerimize balik kovucu sinyal veren makina atmislar

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 16:58:04

HAMSİ : balık değildir. hamsi, BALIK YEMİDİR. hamsi tutmayın. hamsi yemeyin. hamsi yersen, başka hiç bi balık yiyemezsin.

Cevapla (2) (3)
12.01.2018 15:46:56 forever97

balikciliktaki temel sıķıntı trol ve girgir tekneleri gibi gosteriliyor. illaki hatalari vardir. ancak tum dunya da avcilik ayni teknelerle yapiliyor. bu noktada isini iyi yapan tekne sahiplerinin desteklenmesi hibeler verilmesi gerekir. odul ve ceza olmali sadece ceza yetmiyor.

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 15:37:09 Bekir

Balık çokken tutup tutup buzhaneye doldurdunuz, millet ucuz balık yemesin diye peyderpey piyasaya sürdünüz, şimdi neden ağlıyorsunuz.

Cevapla (7) (1)
12.01.2018 15:32:46 Oktay

Yasalar uygun olmayan boylarda balıkları satın sonra balık yok.Hak müstahak size.Önce sizin korumanız lazım o denzileri o balıkları ki sürekli ekmek yiyesiniz.

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 15:06:05 Ali G

Ülke'de Bereket yok kii.

Cevapla (2) (3)
12.01.2018 14:45:20 Gökhan

İnsan yediği kaba tükürmemeli tezgahta limit altı satılan balık popülasyonu ortada sen balığı yavru iken tut sat sonra balık yok bilinçsiz avlanma Balık ithali yapacak olan firmaların ekmeğine yağ sürmek demek siz elinizde ki fırsatı değerlendirmek yerine bi an önce tutalım satalım para kazanalim zi

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 14:44:21 Kemço

allah mesaj veriyor akp var bereketsizlik var gönderin diyor daa

Cevapla (3) (5)
12.01.2018 16:43:29 Gapçuk ağızlı

Çok salaksın keşke olmasaydın...

(0) (0)
12.01.2018 14:41:14 drerc

bir kaç sene balık yemeyelim yeter ki denizler biraz toplansın

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 14:38:24 jj hoffa

ne ekesen onu biçersin .

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 14:38:15 düzce turk

Hamsi olsana almıcaksınkı bazı aç gözlüler ufak hamsiler satmasın

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 14:37:50 abidi gubidican

Sezonun çoğu bitti azı kaldı hala açılacak diye bekleyen mi var

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 14:25:27 Hamsi yok bu aralar

Dün canım hamsi yemek istedi balık pazarına gittim hiçbir balıkçıda hamsi yoktu oradan çıkıp süpermarkete gittim onlardada donmuş hamsi vardı su ile çözdürmeye çalışıyordu tezgahtar. Acaba ne zamanın balığı taze olmadığı kesin. Sinirlendim almadan çıktım. Kıtlık yaşanıyor şuan balık konusunda.

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 14:22:17 yok artık!

Geçenlerde Rusyada millet kıyıdan tonlarca hamsi topladı. Orda var da bizde neden yok? Katlettiniz büyük küçük demeden! Kaçak avlandınız! Yarını düşünmediniz! Şükretmediniz! Aç gözlüsünüz aç!

Cevapla (11) (0)
12.01.2018 14:40:55 abidi gubidican

Kışın çiçek açan ağaçlarla aynı sorun yaşanıyor denizlerde, küresel ısınma bunun sorumlusu

(0) (0)
12.01.2018 14:18:36 GENÇ

Adamın birinin günde bir tane altın yumurta yapan tavuğu varmış.Aç gözlü adam birden zengin olayım diye tavuğu kesmiş ama tavuktan birşey çıkmamış.

Cevapla (7) (0)
12.01.2018 14:16:17 mert

beter olun..kurallara uymayarak balik nesini tukettiniz . beter olun.

Cevapla (6) (0)
12.01.2018 14:04:06 BAFRA'LI

DAHA COK DÜŞÜNÜRSÜNÜZ COLUK COCUĞA NE YEDİRECEĞİZ DİYE. DENİZE BİRŞEYMİ VERDİNİZ, HEP ALDİNİZ HEMDE DİBİNİ TARAYARAK.BİZ OLTACILAR BİLE SİZİN YÜZÜNÜZDEN BEŞTANE BALİK TUTAMİYORUZ.BETER OLUN DİYECEM AMMMMMA UTANIRIM ALLAH'TAN.

Cevapla (6) (0)
12.01.2018 13:54:59 İstanbul

Türkiye ekonomik değerdeki balıkların yaşam döngüleri çok iyi araştırılmalı ne zaman yumurta döküyor nerede döküyor bilimsel olarak detayı çıkarıldıktan sonra avlanma boyları ağların göz aralıkları belirlenmeli yasal olmayan kaçak avlananlara yüksek para cezaları verilmesi için yasalar çıkarılması l

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 13:53:51 ersin

Daha çok düşünsünler kuruttular balıkları biz 5 tl ye yemek istemiyoruz balık falan 20 tl olsun geleceğimiz zarar görmesin cocuklarımız doğal balık yiyemeyecek beslemeye dönüyor bu sektör

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 13:51:42 ofliii

Kuruttunuz denizi

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 13:48:48 CATAK

onu siz bir kasa defneyapragi cinekopa 400 metre agi indiriken dusunswydiniz

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 13:48:41 Gercekler

Daha iki gün oldu 500 yvru balik biraktik denize bi bekleyinde yüyüsün cogalsin

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 13:42:12 IYI

Biz balikciyiz demek için yakaladığın küçük balığa geri salman lazım. Yaprak sarikanat nedir ya. ? Afrikada bile lufer 30 cm aşağısı yakalamak yasaktır. Yamyamlik yap sonra ağla.

Cevapla (47) (1)
12.01.2018 13:39:25 dex

Bu ülkede doğru düzgün yönetilen ne kaldı allah aşkına artık çıldıracağım. Tarım yok hayvancılık yok balıkçılık yok bol bol tüketme aşkı var. Bu bizim içimizdeki insanlığı da tüketiyor. Allah sonumuzu hayreylesin.

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 13:39:07 Önemli bilgi

Ben yunanistanda gözümle gördüm onların deniziyle bizim deniz aynı fark yok ama onlarınki balık kaynıyor heryere dalyan kurmuşlar. Bunu bilimsel olarak yapmalılar ve 10 yıl avcılığı yasaklamalılar ozaman balık cenneti olur Türkiye..

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 13:36:20 varli

bunlar iyi gunleriniz

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 13:34:08 Yapılması gereken

Ben olsam acil yasa çıkartıp ülke genelinde hem olta hemde ticari balıkçılığı 5 yada 10 yıl yasaklardım ve aynı zamanda da deniz kıyılarına yüzbinlerce dalyan inşaa ederdim. Bu dediğimi yapın görün sonra denizlerimiz kendi kendine balık cenneti olacaktır.

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 13:32:11 9, köy

10 dönüm alana 60 m derinlikte ağ atıyorsunuz denizde balık mı kalır....sonrası aşlama duvarı...sanki balıkları ben oltamla tuttum....5 cm hamsi avlanıyor ....satılıyor....herkes dilsiz sağır ve kör

Cevapla (55) (2)
12.01.2018 13:31:29 bilal

Sorumlusu sizsiniz. Denizleri kuruttunuz

Cevapla (2) (0)
12.01.2018 13:31:28 haklı

doğru

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 13:29:50 Kemal

Kendi düşen ağlamazmış.

Cevapla (3) (0)
12.01.2018 13:29:39 Sahlan

Insanoglu yasadigi yeri mahvettigi gibi denizleride mahvetti, balik saglikli idi ama simdiki baliklar agir metale maruz kaliyor.

Cevapla (0) (0)
12.01.2018 13:27:29 Av yasağı lazım

Çok güzel hiç ama hiç acımıyorum. Denizleri katlet aşırı kaçak avlan olacağı bu...Yunanistanda balık bol ve bizden ucuz türkiyenin 3 tarafı denizlerle çevrili balık kıtlığı yaşanıyor..siz kanun getirmeyin daha herşey daha da kötü olacak..denizler kurudu..ne hale düştük...çok yazık

Cevapla (68) (2)
12.01.2018 13:26:48 Gökhan Güney

Balıklı bakanlığı? Pardonda balıkçı bakanlığı olsa size ne yararı olcak? Adamlar balıkmı yaratacak tövbe tövbee.

Cevapla (24) (3)
12.01.2018 16:37:55 TURKKKK

yok aglarina habuzda yetistirilen baliklardan koyacaklarr

(0) (0)
12.01.2018 13:24:13 Memlük Sultanı Baybars

Ulan yıllardır trollerle denizde balık bırakmadınız şimdi de kalkmış ağlıyorsunuz? Bugüne kadar yediklerinize sayın

Cevapla (99) (3)