Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
13.01.2018 16:22:10 Şike var

Apo şike yapıyor. Ülke de 2 apo var artık

(0) (0)
13.01.2018 13:30:56

Abdullah Gül e seni kim makam mevki sahibi yaptı diyenlere diyorum ki akp kurulmadan önce adam bakanlık yapmış refah partisi bunu üsdüzey yönneticisiydi

(0) (0)
13.01.2018 12:25:04 Mustafa AK

Bir kez daha gürüldüki yüksek yargı bağımsız yargı hepsi fasa fisudur her şey bir adamın elinde

(1) (0)
13.01.2018 12:19:01 laci

ozaman ajanlar teröristler hep gazeteci kiliginda rahatlikla hainlik yapsinlar öylemi .çağın en iyi etkili terörü basin yayin.suç süçtur kim olursa olsun bu neyin kafası kralda olsan hainsen gereği yapılmalı

(0) (0)
13.01.2018 12:17:50 F U R T U N A

SENDE ESKİDEN GÜL ERDİN , NE OLDUDA SOMURTTUN APOLİ, BEDAVA MAAŞ ALANLARDANSIN , BENCE FAZLA YORUM YAPMA, OTUR KÖŞKÜN DE AŞŞAĞIYA...

(2) (0)
13.01.2018 12:13:09 ottoman

alçak herif seni makam sabi yapan kim pis fetocu

(1) (0)
13.01.2018 12:11:18 Osmanlı Torunu

Sayın Gül Bakanlar avrupada kendi büyük elçiliğine alınmazken Sayın Erdoğanın kafasına silah dayanırken Anayasa Referandumu olurken ve birçok önemli olayda kılını kıpırdatmaz renk dahi belli etmezken bu hain fetöcüler için bu çırpınışların niye

(2) (0)
13.01.2018 12:04:25

Ben de bu işi anlamıyorum suçlunun gazetici veya milletvekili olması neyi değiştiriyor suçluysa suçludur lamı cimi yok bu ışin

(1) (0)
13.01.2018 11:55:48 G.antep

yok ya dündar gibi kaçsınlar diyor...

(2) (0)
13.01.2018 11:54:45 vatansever

Gul dedik ama millete Diken oldun artik

(3) (0)
13.01.2018 11:49:24 35

Bu adam üzerinde karısıda çok etkili bence ve tabiki fetöye paçayı kaptırmış buda aşikar...yani el mahkum.......

(0) (0)
13.01.2018 11:48:37 okan

Bu haini de içeri atmak lazım. Hainimiz bitmiyor...

(2) (0)
13.01.2018 11:37:02 hadi oradan

cohn dündar gibi serbest değil mi?

(4) (0)
13.01.2018 11:35:07 Gariban fakülte li

Gül, sana sadece gülüyorum

(6) (0)
13.01.2018 11:32:37 faruk

AK PARTi li olarak bazen özeleştiri gerekir.Arkadaßlar ilerde yanıltildık hata ettik dememek için herkesin söylediklerine tahammul etmeliyiz.Saygı gostermeliyiz

(4) (2)
13.01.2018 11:31:09 istanbul Van

Be desek boş pis kokular geliyor burnuma ya siyaset yap yada yorum yapma

(1) (0)
13.01.2018 11:30:58 mister x

Büyük bir heyecanla İngiliz alçaklarından aldığı istihbarat ile Reisin başına bir şey gelmesini bekliyor. Sinsiliği ondan! Çok alçak bir duruşu var!

(2) (1)
13.01.2018 11:30:33 Devlet ana

Fetö mü emretti?

(3) (0)
13.01.2018 11:28:19 mit

john dundar da oyleydi hain kacti

(4) (0)
13.01.2018 11:17:17 %50.1

Dikenli GÜL

(3) (0)
13.01.2018 11:11:35 yorum zay

Olağan üstü halde en fazla sesi çıkacak yazarlar

(0) (0)
13.01.2018 11:06:49 cimbomlu

ben vatandas olarak john dündar icin ayni karari vererek kacmasini saglayan aym üyelerinin vatan hainligi ile yargilanmasini istiyorum a.gül neden bahsediyor! a. gül eger bu hainlerde serbest birakilinca kacarlarsa onlarin yerine sen yatacakmisin?

(8) (1)
13.01.2018 11:06:29 Diken

Önce cuma namazı sonra vaaz yok oyle degildi once vaaz sonra namaz bu gül ne içmiş m.

(2) (1)
13.01.2018 11:01:50 Aksaraylı

AİLECEK FETÖ KOKUYOR BUNLAR.

(4) (1)
13.01.2018 11:01:47 Orta Direk

Adam haklı

(2) (7)
13.01.2018 10:51:48 BASTONLEE

Sizinle aynı fikirde olmayanlar hep hain dimi

(3) (4)
13.01.2018 10:51:32 ok ozaman

gazeteci olmussa ne olmus yani, hukuk onunde herkez esit degil mi?dis ulkelerin ne dusundugu belli zaten agzinla kus tutsan nafile, guclu ulkelere bak bi affediyorlarmi hic?

(1) (0)
13.01.2018 10:51:31

Gul basa gecsin, bir haftada tum fetoculer disari cikar. Ortaligi yakip yikar o kinleriyle.

(3) (0)
13.01.2018 10:50:53 beyefendi

yargi kesin karari olmadan kimseye suçlu yaftasi yapistirilamaz. gül haklı. tutuksuz yargilanmalari devlet icin bi kayip olmaz . aksine kazanctir. aksi ispat edilene kadar herkes masumdur. evrensel hukuk ilkesi. beğenmediğin herkesi yaftalamak en basit ifadeyle cahillik. saygılar

(0) (0)
13.01.2018 10:49:48 Zagor

Hani hukuk esitlikti. Bu ne ayrimcilik. Su kisi tutuklanamaz, su kisi yargilanamaz, su kisiye caza kesilemez. Yani kanunlar hep garibanlar icin mi? Uluslararisi imaja goremi hukuk belirlenecek. O zaman bubkisiler dokunulmaz ve cezalandirilamaz demektir. Madem uluslararsi hykuku dusunuyorsun? Amerik

(3) (0)
13.01.2018 10:47:51 Özcan

Mısır'da darbeyle başa gelen Sisi yi de ilk sen tebrik etmistim,o zaman ne mal olduğunu gösterdin

(6) (0)
13.01.2018 10:44:42 memet-----

Hain bakisi var

(6) (0)
13.01.2018 10:40:18 nankörlük yapma sakın !

Aklına başına al bu sefer ölmeye değil öldürmeye çıkacağız bunu feto ve deynekçileri iyi duysun bilsin ya olacağız ya öleceğiz

(2) (0)
13.01.2018 10:39:11 Semih

Gazeteci olunca tutuksuz yargıla notmal vatandaş olunca tutuklu! Bu mu senin adalet anlayışın Abdullah??? Senin bu adalet anlayışı ne kadar da fetöye, batıya benziyor???

(3) (0)
13.01.2018 10:31:49 suphi

biz bosuna gulizabeth demiyoruz kendisine.. pirincin icindeki beyaz cakil.. ak parti icindeki AKPlilerin elebasisi

(2) (1)
13.01.2018 10:31:43 ÜNYE,Lİ

En tehlikeli adam sinsi adamdır,genel anlamda,zamanlası çok manidar,açıklaması birilerine sahip çıkması,ülkeme,milletime devletime,dinime,bayrağıma kim hainlik ederse,etmeyi düşünürse cehennemden çıkartma ALLAH,ım.

(4) (1)
13.01.2018 10:28:44 gs

bu gül efendi ne cabuk obur tarafi unuttu asil sana iyilik yapana ihanet etmeye hesap verecegin gune hazirlan o koltugu bile goremezdin ama o su an karsisina gectigin reise dua et yaziklar olsun baska ne diyelim

(1) (1)
13.01.2018 10:15:24 Dost

hicmi biri can dundarin şimdi nerde olduğunu sormadı.

(1) (0)
13.01.2018 10:12:09 ahmet aydın

En büyük fetocu ben ce abdullah güldür

(2) (2)
13.01.2018 10:10:13 gurbetci hollanda

Altindan arabasini alin serbest dolassin

(2) (1)
13.01.2018 08:06:07 sguney

kaçan gazeteciler içinde bişey söylesen kardeş

(4) (0)
13.01.2018 06:32:38 Aklınca

Fetonun talimatlarını uyguluyor, Ak paride çatlak ve Kaos oluşturmakla görevlendirilmiş

(3) (1)
13.01.2018 06:27:08 Sinsi düşmandır Gül

Gül dâhil, hepsinin ortak korkusu hapishaneler; o yüzden böyle gereksiz demeclerle kurtardığını sanıyor, komik oda ve Fidan olaylarının perde arkası suçlusu güldür.

(2) (1)
13.01.2018 06:21:52 Meczup gibi

Reisin asalağı, Reisi kıskanıyor, her fırsatta hazımsızlık yapıyor, dava değil bunun ki , boş karakteri ne boş ego yapıyor, hâlâ ağırlığı olduğunu sanıyor

(3) (1)
13.01.2018 03:19:45 gerçekçi

İşte aranan sağduyulu adil görüş budur Nazi Almanyası gibi hamasetle kudurmuş, cahil, tahıl göbekli taşra tosunlarına fıyurulur aday ol sayın Gül artık aldanmaktan bıktık, hamasetten bezdik, ileri değil geri gidiyoruz herkes bize düşman deniyor o zaman bizde de bir anormallik var yeter

(2) (0)
13.01.2018 03:19:36 yörük

Bu adamda müslümanım diye geçiniyor aynı hocası gibi,dikkat edin mübarek cuma günleri camiden çıkıyor hemen dışarda devlete ve milletin arasına nifak sokuyor,sen kimsin emekli bir vatandaşsın,ama kabahat ona mikrofon uzatan sözde muhabirlerde

(2) (1)
13.01.2018 03:14:55 vatandas haydar.

kilicdaroglunu solkadiniz masallah artik nerde bir hain varsa arkasinda durursun igrenc mi igrenc bir adammisin yaziklar olsun sana tüm hainlere Allah zerre kadar basari nasip etmesin size amin

(2) (1)
13.01.2018 02:43:32 X?

11. Cumhurbaşkanı olmasını RTE ye borçludur ,eğer hangisi derseniz garanti millet RTE nin yanında olur ,millet oyunu ona değil RTE ye vermiştir ve verecektir

(5) (0)
13.01.2018 02:06:46 svslm

sende az degilsin içeri tıkılacak adamsın

(6) (1)
13.01.2018 01:49:19 misafir

bu pislikleri hapiste bile tutmayin. Igrenclar.

(4) (1)
13.01.2018 01:33:07 ömer

tipe bak nuru bile gitmiş

(4) (1)
13.01.2018 01:17:39 karagumruklu

Bu herif fetocu baska lafa getek yok icimizde cok fazla varlar 1p senefe anca temizlenir bu pislik

(6) (1)
13.01.2018 01:07:12 Gürol

Can Dündar ve Ekrem Dumanlı denilen hainler gelip teslim oluncaya kadar gazetecilerin tutuksuz yargılanmasını isteyen Abdullah Gül tutuklasın, rehin alınsın! Bizim aklımızla alay etmesin

(7) (0)
13.01.2018 00:53:38 malatyalıyız gardaş

Allah sonunu hayırede Sosyal medyada fetö olarak bilinen güruha güven gelmiş daha düne kadar gözünü kaldıramayanlar bugün kafasını kaldırır olmuş,burdan içişlerine sesleniyorum hayrı alamet değil vatandaş olarak teyakkuzda olalım bu vatan bizim satılmış hainlerin ve fetöcülerin değil

(3) (0)
13.01.2018 00:52:10 sakıp Ağa

ya sen artık kimsin çokta cumhur başkanlığı yapyın artık sıradan vatandaşsın . senin karın ağrını biliyoruz.

(2) (0)
13.01.2018 00:50:55 acaba

ah Gül sen de cok gülüyorum bu aralar sana. emekliligin tadini cikar. burnunu sokma bence

(0) (0)
13.01.2018 00:40:21 xanadu

Sende deve sidigi icmeye baslamisin

(0) (0)
13.01.2018 00:28:19 meral

Devleti devirmek istemek gazetecilikmi ???? Cila yapiyor Gül efendi ..Hos görünmek istiyor ...Birini cikardi AYM ..Ne oldu Tasmasini takti almanlarin kucagina oturdu ..Vatan haini Dündar..

(4) (0)
13.01.2018 00:19:46 Vatansever

Son haber yorumunu değerlendiren arkadaşlar bir şeye dikkatinizi çekmek istiyorum haberlerinizi altına yazılan yorumları okudukça like yada dislike yapıyorum o an için bir fazlaya ulaşıyor rakam fakat sayfayı değiştirip tekrar döndüğümde benim oyum sayılmamış hiç oylamamisi gibi gösteriliyor

(3) (0)
13.01.2018 00:14:40 Sakin

Allah'ım Milletime vatanıma devletime kim ihaneti aklından geçiriyorsa onlara Kahhar sıfatınla muamele et Amin Hasbinallahü veniğmel vekil

(4) (0)
13.01.2018 00:10:29 OLTACI

Eyyuy apdulkah gull bundan sonra dostum degılsın benım yanım reısımın yanı bunu boyle bılesın krıstal palece ogrencılık yıllarında kımlere oturup kaldıgını bu devlet biliyor

(2) (0)
13.01.2018 00:02:46 haınlere olum

hale ulkeye haınlık edıyor donsuz haın gul hale utanma sıkılma yok ha fetos kahbesı ha bu gul gorunmez munafıklar bunlarne cuması ınanmayın su kefereye

(0) (0)
13.01.2018 00:01:02 Vatansever

Bu gazeteci denen varlıklar Uzaydan mı geldi ? Uzayli mı hepsi? ne demek gazeteciler serbest yargılanmalı ortada bir suç Varsa gazeteciyimiş tamirciymiş elektrikçiymiş Ne Farkeder.Hayır etmez. Etmeyecek.Edemez.

(4) (0)
12.01.2018 23:54:27 musa

isminden utan len, okadarmi satliktin ?

(1) (0)
12.01.2018 23:34:47 mto

Kalkıp bunlardan gelecek imaj olmaz olsun diyeydinde tarafını bileydim yazık sana cok yazık. Ilımlı siyasetle olmadı olmadı olmuorda daha anlamadın davutoğluda sen gıbıydı gorevden alındı. Artık ılımlı olmak yok sıyasette vardın ülkemizin imajı bu denyolarlada duzelmedin yeterki bunlar yatsın gapisl

(0) (0)
12.01.2018 23:17:38 mry

laf konuştu bal kabağı koy tabağa ye sabaha şunu da cumhur başkanı yaptılar

(2) (0)
12.01.2018 23:09:23 tdedekorkut

2. abdül latif mi geliyor? Gelecekse hiç abdülden ibret almamış demektir.

(1) (0)
12.01.2018 23:00:29 Fettahoğlu

Aaahh Ahhh. Tarih hep nankörlerle dolu. Gazetecinin üstünlüğü nedir her türlü kanunsuzluğu yapan ve millete yalan yanlış haberler üreten mi. Gül artık soluyorsun hatta soldun bizim için.

(3) (1)
12.01.2018 22:58:51 arif

simdi gariplik aynı mahkemenin kararini ergenekon sanıklarina bu mahkemeler harfiyen şıp diye niye uyguladi. ve milletin cebinden milyon milyon tazminat ödettiler ve şimdi yeniden yargıliyorlar

(2) (0)
12.01.2018 22:58:07 KAFAYA BAK KAFAYA...

Milletvekillerinden sonra gazetecilerin de dokunulmazlığı mı var, anlamadım? Eğer birisi suç işlerse elbette içeri alınacak kaçma şüphesi varsa.. Örnek mi? Can Dündar.. Serbest yargılanıyordu da ne oldu? Adam Almanya da aldı soluğu ve hainliğe devam ediyor...

(1) (0)
12.01.2018 22:56:38 malatya 44

bunları çık seviyorsunuz anlaşılan yerlerine siz yatın onlar çıksın sayın gül bir gün 15 temmuz darbesinde şehit olan yaralananlar için hassasiyet göstermediniz. ya koltuk umudunuzu kestiniz yada milleti saf görüyorsunuz üçüncüsü de fetö chp hdp şer cephesine sıcak msj veriyorsunuz

(1) (0)
12.01.2018 22:04:47 eşitlik neresinde

Suçu varsa yatsınlar.Gazeteci ise milleti yanıltmasınlar.

(5) (0)
12.01.2018 21:48:56 Yusuf

Gazeteciler üstün ırk mı?

(11) (0)
12.01.2018 21:48:13 mdelete

Kandırıldık desinler beraat verirler.!

(1) (4)
12.01.2018 20:59:23 ABDULCABBAR

HAİNLİK,GASP,IFTIRA...............GAZETECİ SERBES KALSIN ?????????? KANUNLAR NİYE VARKİ, O ZAMAN CEZAYI MİLLET KESSİN, İDAM

(6) (0)
12.01.2018 19:40:55 sinan kosi

Serbest yargilansinlar sonra almanyaya kacip Turkiye yinkaralasinlar. Sende polemige girmemis olursun.

(16) (0)
12.01.2018 19:30:53 Ahmetcan

Bir zaman Can Dündar gazeteci olarak tutuklu iken serbest olarak mahkemesi yapılıyor iken Almanya'ya kaçtı ne oldu.Bu adam Almanya'da TC DEVLETİNİN aleyhine çalışmaya başladı. Anayasa mahkemesi hak ve adaletten söz ederek bu iki gazete yazarını serbest birakmak istemiş .Bence doğru karar değil. Ad

(6) (0)
12.01.2018 19:18:05 ordan_geçenbay

Gazetecinin ne farkı var normal halk’tan. Kalemi var diye korkudanmı tutuksuz yargılanmalı yada sebep ?!

(12) (0)
12.01.2018 19:10:21 murat taş

yae sen sus artık yaaa seni görmek sesini duymak istemiyoruz sen ülkeye zarar veriyorsun artık

(16) (2)
12.01.2018 18:53:53 Frankfurt

Bilmem bu tip insanları tanırmısınız böyle sessizce gelirler sakin sakin ortalığı karıştırıp kavga çıkınca da neden kavga ediyorsunuz diye konuşur kortudan herkese iyi görünmek ister istediğini alasıya kadar sonra gülümsüyerek seni tanımaz bilmem bu tip insan tanır mısınız işte bu abdullah gül bu in

(11) (0)
12.01.2018 18:47:26 xyz

vay be bir zamanlar sevilen biriydin ama hic degerin kalmadi. o duygularimiza yazik heba olmus megerse.

(15) (0)
12.01.2018 18:39:39 Afacan

Sayın gul Arıncı da al Fetonun yanına git dertleşirsiniz

(16) (0)
12.01.2018 18:31:48 Karadayi kabayı

bu millet avukat degil Cumhurbaşkanı olsa bu ülkede yargilanacak avukatin vs devlet adamlarinin bu milletten üstünlügü yok . iyiymiş valla senin ve sizin adalet anlayiniza. torpili olan yargilanmasin sizi başimiza bu millet seciyorsa milletin dedigi olacak millet herseyden sizdende üstündür ve

(2) (0)
12.01.2018 18:28:19 hakikat

Helal olsun sana ne güzel insansın sana ihtiyacı var bu ülkenin

(4) (19)
12.01.2018 18:23:24 levo

Bence bu adami fazla konusturmayin birileri parlatmaya çalışıyor , aksener ve gülü desteklemek darbeyi desteklemek gibi birşey.

(7) (1)
12.01.2018 18:21:03 levo

O hainler gazeteci ise bizde halkiz halk suclandigi zaman yargilaniyorsa gazeteci hayli hayli bal gibi yargılanır ben artık gülün hükümete ve yol arkadaşı Erdogana destek vermediğini düşünüyorum bu açıklamalar pensilvanya agizi.

(2) (0)
12.01.2018 18:17:30 levo

Demekki 15 temmuzdan sonra bu zaata hiçbir zararlari dokunmayacakti darbecilerin hatta halkin oylarini bu zaat uzerinden toplayacaklardi herhalde.

(3) (0)
12.01.2018 18:12:44 Dost

Reisim bizler uzaktan duacınız yanında olamasakta uzak şehirlerde sana ülkemize dua ederiz.Yalniz seni hainlerden koruyamıyoruz.Seni Rabbim korusun Reis sakın ihanetler seni üzmesin Allah var gam yok bize.

(4) (0)
12.01.2018 18:12:31 kara lale

sen neye yatırımn yapıyorsun sayın gül habire muhalefet yapıp taraftar toplama peşindesin herhalde senin devrin geçti eskiye rahbet olsa bit pazarına nur yagardı seni anca ak parti paklar ama artık içinde olman imkansız

(3) (0)
12.01.2018 18:11:59 yasin

Reis kime güvenecek

(0) (0)
12.01.2018 18:09:24 Karga

Reis bu neyin işareti.Dikkatli ol reisim.Şer cepheleri oyun kurmuş çoktan.Aman dikkatli ol.Sen habille kabili unutma yeter.

(4) (0)
12.01.2018 18:06:44 goldi

Anayasa mahkemesinde abdullah gülün seçtiği 8 tane üye nin sayesinde serbest bırakıldılar artık herkes anlamıştır heralde olayı!!!!!

(7) (0)
12.01.2018 18:04:23 1 Dost

Gazeteci ol, her haltı ye! Oh ne ala!

(4) (0)
12.01.2018 18:01:31 mustafa

Tam tersi suça bulaştığı düşünülen bütün gazeteciler istisnasız tutuklu yargılanmalı.

(3) (0)
12.01.2018 17:54:12 suleyman

bu hainleri serbest yargilarsan kacarlar.

(5) (0)
12.01.2018 17:51:31 can

kacsinlar diyemi serbes yargilansinlar seni fetocu seni

(5) (0)
12.01.2018 17:51:27 NEVŞEHİR’ Lİ

Ney ağa senin derdin ney köşkler korumalar sınırsız para taltıf izzet ikram hürmet her şey emrinde daha ne istiyon belanımı istiyon ne istiyon..

(6) (0)
12.01.2018 17:51:10 Ediz

chpli vekil diyor ki bu şahsın atadığı her 3 rektörden 2'si fetöcü çıktı. daha neyi tartışıyoruz kuzum. kimin kimin yanında olduğu ortada.

(6) (0)
12.01.2018 17:49:46 Ediz

Fetöcü gazeteciler için tahliye kararı verenler acaba onun atadıkları mı?

(5) (0)
12.01.2018 17:48:56 Emre

Kafaya bak. Fetöcü dahi olsa gazeteci ise serbest bırakılmaları lazım diyor. Bu nasıl anayasal eşitlik? Gazeteci sıradan vatandaştan üstün mü yani. Yuh.

(2) (0)
12.01.2018 17:46:47 Emre

Gazeteci olmak suç işleyip serbest bırakılma özgürlüğü vermez. AYM'nin tutuksuz yargılanmak üzere tahliye ettirdiği Can Dündar yurtdışına kaçmadı mı, ey Gül?

(6) (0)
12.01.2018 17:35:39 objektif

Bir ülkenin vatandaşları arasında gazeteci - doktor - milletvekili - bakkal - manav diyerek sınıflandırma yapamazsınız. Hiç bir kimsenin diğerine üstünlüğü olamaz. Hak - hukuk- adalet diye ortaya çıkıp sonrada asıl ayrımcılığı siz yapıyorsunuz. Gazeteci maskesi altında her pisliği yapacak sonrada çı

(5) (0)
12.01.2018 17:26:41 KIZILELMA GÖNÜLLÜSÜ

"CUMHURBAŞKANLIĞINA ADAYIMIZ KARDEŞİM ABDULLAH GÜL'DÜR" SEN GERÇEKTEN VATANINI SEVEN ADAM GİBİ ADAMLARIN EN ÖNÜNDE GİDENSİN REİS.SEN OLMASAN BİZ BUNLARIN NE OLDUKLARINI NEREDEN BİLECEĞİZ. İYİ Kİ VARSIN. ALLAH(c.c.) SENİ BU MİLLETİN BAŞINDAN EKSİK ETMESİN.İnşa'ALLAH(c.c.) AMİN.

(8) (5)
12.01.2018 17:20:51 chpkk

bu adam ak partiden ihrac edilmeli.

(8) (2)
12.01.2018 17:17:58 Reis

Serbest olanların hepsi Almanya da onlaradır bir çift lafı vardır umarım sayın gül’ün...

(5) (0)
12.01.2018 17:15:33 AdNaN

İnsanoğlu çiğ süt emmiş. İnsan, değişken bir varlıktır. Bu değişim bazen iyiye doğru, bazende kötüye doğru olur. İnsanı sürekli iyi kılan, kendi nefsi ile yaptığı kesintisiz mücadeledir. İnsan bazen bu mücadelede gevşek davranır, kendini kötü akıntıya kaptırıverir. Bundan dolayı insanoğlu her zaman

(3) (0)
12.01.2018 17:13:44 Kadir

Can Dündar da serbest yargılanıyor AYM sayesinde, araki bulasın şimdi. Ne şok vatan haini var bu memlekette şaşırıp kalıyorum gerçekten

(4) (0)
12.01.2018 16:51:50 Jale

Kimin fikriyse büyük ayıp

(0) (0)
12.01.2018 16:50:50 fenerli

Feto ne derse oda onu söylüyor normal

(6) (1)
12.01.2018 16:50:15 Abidin

Reis bu sana ihanet eden son kişi olur inşallah.

(6) (2)
12.01.2018 16:48:58 Doğruymuş

Tarih hep tekerrür eder.Hep en yakınından gelir ihanet.Sirtina en büyük hançeri onlar saplar.Düşmanın yoksa kardeşindemi yok demiş eskiler

(4) (0)
12.01.2018 16:46:27 Sendemi Leyla

Kabahat sende değil kabahat içinde derin insan sevgisi olan sayın Erdoğan'da

(4) (2)
12.01.2018 16:40:56 PaRs

bence fotoğraftaki bakış herşeyin özeti...

(2) (0)
12.01.2018 16:38:46 Eyyy

Eyyy düşmandan daha zalim ihanet...

(7) (2)
12.01.2018 16:33:07 alaskamkuzey

Bunları önce asalım sonra serbest bırakırız

(4) (0)
12.01.2018 16:26:44 Böyle böyle

Fetön baklavacıdan baklava izinsiz baklava alıp yiyen çocuk 15 yıl yesin terörü tc de kaos çıkarmak için yazı yazan fettaşier tutuksuz yargılansın adalet mi bu

(3) (0)
12.01.2018 16:26:10 Sdkkemal

gül ,, ne yapmak istiyor,, açık net söylesede bilsek,, bilmek TÜRK MİLLETİ nin HAKKI,,

(4) (1)
12.01.2018 16:24:32 ankaralı

Sayın Gül söylenecek çok şey var ama makama saygıdan millet susuyor. sanma ki millet aptal. rahmetli Erbakan hocanın rahle-i tedrisinden nasıl geçtin bilemedim açıkçası.

(5) (2)
12.01.2018 16:23:58 Sdkkemal

Serbest yargılansın , ondan sonra jon dündar gibi ÜLKE dışına kaçsınlar,, ölemi,, gül,,,

(6) (0)
12.01.2018 16:18:10 Sadık

Kraliçenin adamıdır.

(14) (3)
12.01.2018 16:17:18 bahadır

Bu nasıl bir genellemedir Allah aşkına. Gazeteci ne suç işlerse işlesin tutuksuz mu yargılanmalı yani.

(9) (0)
12.01.2018 16:17:10 armtez

gazetecilerin ne özelliği var

(7) (0)
12.01.2018 16:15:53 .

Gazetecinin özelliği ne sayın güll nasıl bir adalet anlayışın varr etliye sütlüye karışmaa gazetecilere yanaşşş bıtakacaksın bu işlerii.

(4) (0)
12.01.2018 16:15:35 BY kemal

Onlar suçlu değil gazeteci , ekmek almaya gitmişlerdi ekmek

(2) (0)
12.01.2018 16:15:01

Sana kim sordu la kim kim ne hain fikirlerin varmış senin Ya bi sus Ya bi huzur ver lan memleketi yedin köşklerde oturuyor sun bi tarafının altında hizmetin onlarca devlet arabası hala devlete ihanet edenleri savun acaba İNGİLTERE kraliçesine ihanet etseler di o gün kanınıza dokunur muydu çok merak

(5) (0)
12.01.2018 16:09:32 Murebbi

Bunlar gazeteci mi? Gazeteci devleti düşürme planı yapanların sırtını sıvazlar mı? Sıvazlarsa böyle kodese girer işte

(6) (1)
12.01.2018 16:06:59 DADAS

chp nin secimlerden sonra tum muhalif gazetelere el kolunacak diyen siyasetciye neden sesin cikmadi daha gecen gun bay keMAL atv acik acik tehdit edip asmaktan bah setti o zaman neredeydin ya bu adam gelsin parti kursun siyaset yapsin yeter tayip erdoganin sirtindan vurdugu nankor insan

(6) (0)
12.01.2018 16:04:13 DADAS

gazeteci yargilanamaz diye bir sey mi var ya suc isleyen herkez yargilanmalidir bu ulkede yuzde 51 oy alan bir cumhurbaskanini yargilamak istiyorlar bu ulkede darbe olsaydi insallari asmak icin dar agaclari kuracaklardi ve bu ulkede o dar agacinda iki bakan bir basbakan astilar

(7) (0)
12.01.2018 16:02:00

Gül 'ün Aday Olmaması Daha iyidir. :D Böyle Sinsice ERDOĞANA muhalefet etmesi AKP'yi YIPRATIR.

(2) (1)
12.01.2018 16:01:32 DADAS

ya yemin ederim yazmak istemiyorum boyle adamlari muhatip almaktan biktim ya sahin alpay denen adam darbeyi fetoyu ovdugu fetoyu teror orgutu olmadigini dedigi programi izlemedimi mi arti bir can dundar teroristini aym verdigi karar karsisinda kacip turkiye cumhuriyetinin teror devleti oldugunu orta

(3) (0)
12.01.2018 15:55:40 Türk

bosver arkadas ya,herkez gazeteci karti alsin,mahkemeleri kapatalim.dünyaya yaranacam,dünyaya güzel gözükecem diye hainleri serbest birakmakta anca size yakisir!!!

(2) (0)
12.01.2018 15:55:14 58li gurbetçi

Avukatlığı hainlerin sana mı düşüyor yeter artık herşeye ne maydanoz oluyon .

(3) (1)
12.01.2018 15:55:03 Tusunami

Abi pusuda bekleyen sırtlanlar gibi adamlar var inanamıyorum.Tambir hayal kırıklığı

(2) (0)
12.01.2018 15:54:29 Erol Mehmet Yıldız

Sanane lan. Senin görüşün önemli olsaydı millet seni siyaset çöplüğüne atmazdı.

(2) (0)
12.01.2018 15:53:28 vatansever

La gul daha konusuyormu ya. Bunuda iceri atin ya. Bir seye faydasi zaten yok.

(1) (0)
12.01.2018 15:51:43 Durmus

Gul, sen aslinda buradan yorum yazmaya bile degecek bir adam degilsin.

(2) (0)
12.01.2018 15:51:05 AsilTürk

Hani adalet onunde herkes eşitti ey Gül? O zaman herkes tutuksuz yargılansın. Tutuklu yargılama kaldırılsın. Gazetecilerin özelliği ne de onlara ayrıcalık tanıyorsunuz? Yabancı güçler gazateci kılığındaki bu teröristleri daha rahat kullansınlar, ülkemin altına dinamiti rahat yerlestirsinler diye mi?

(2) (0)
12.01.2018 15:49:55 mert

Ya sen komedi misin. Bunlar darbeci gazeteci değil. Eğer onlarla isen açık açık söyle

(1) (0)
12.01.2018 15:49:05 Orhan baba

Şu anda yurtdışına en çok kaçanlar gazeteciler. Demekki kaçma şüphesi var. Tutuklu kalmaları en doğrusu.

(2) (0)
12.01.2018 15:46:11 karapapak

Gül sen Hakimsin Adalet bakanımısın sen emekliliğini yaşa GÜL geç.

(2) (0)
12.01.2018 15:43:37 düzceli

7 düvel dışarıdan vuruyor hainler içeriden vuruyorr. Nasıl bir ülkeyiz be Yıkılmadık yıkılmıycaz. Hadi bunları zaten biliyoruzda. Birde devleti yönetmişlerin hala birşeylere maydanoz olması gücüme gidiyor arkadaş. Ye iç yat uyu nasılsa bu ülke bakacak 7 sülalene.

(4) (0)
12.01.2018 15:38:04 rengin belli oldu artık

Bunları da da Almanyaya kaçırma görevini sana mı verdiler,fetöcülere kıyakçılık mı yaptırıyorlar sana,yazık ya yazık.

(3) (0)
12.01.2018 15:36:00 Artık hükmün yok

Kim senden hala c.başkancılığı rolünü oynamanı istiyor hala,emekli oldun sen,artık seçilmiş değilsin ki,devlet ve adalet konularında ahkam kesesin,halk seni de,zırvalarını istemiyor,ne alakasın sen.

(2) (0)
12.01.2018 15:34:13 mustafa

yahu kardaş sen hakim olmalıydın

(1) (0)
12.01.2018 15:33:54 44malatya44

Sayın eski Cumhurbaşkanı bıraksınlarda milletin başına çorap örsünler değil mi nörüyön sen biz seni milletçi-devletçi sanırdık sen fetö ağzıyla konuşuyon

(1) (0)
12.01.2018 15:33:21 C

Demokrasi bağımsızlıkla olur. İngiliz uşaklarına oy yok

(4) (0)
12.01.2018 15:32:15 vatandaş.

syn a.gül şimdi ben gazetecim olsam devlete hainlik yapsam terör örgütü üyesi olsam gizli belgeleri yayınlasam üstüne bide sana ana avrat sövsem tutuksuz mu yargılayacaksınız beni. oo iyiymiş hemen gazeteci olayım madem :) deli raporu almış gibi olurum :) cezai sorumluluk yok :)

(1) (0)
12.01.2018 15:31:44 HUKUK HERKESE LÂZIM OLUYOR

Bu Fetö cü zalimler Ergenekon,Balyoz davalarında Türk askerine haince saldirip mahkûm olmalarını sağlamıştılar . Bak Allahın işine kendilerine de hukuk lâzım oldu. Beter olsunlar hemi..n

(3) (0)
12.01.2018 15:27:05 hh

can dundar denen haini unuttu galiba

(4) (0)
12.01.2018 15:26:34 Tunc89

Önce neden yargılandıklarına bakalım gazetecilik mi teröristlik mi? Bunu nasıl bu kadar kolay söyleyebiliyosun ya

(10) (0)
12.01.2018 15:25:44 Harun55

Ne imajı ya? Batıya cici gözükmek için gazateci gecinen teröristlere dokunulmazlıkmı verelim. Gün geçtikce Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ı dahada iyi anlıyoruz

(2) (0)
12.01.2018 15:25:08 Murat

Sonradan sapıtmak mı yoksa içindeki sapıklığı belli zaman sonra dışa vurmak mı bundaki sorun.

(5) (0)
12.01.2018 15:23:27 burhan

İngiliz ajanı

(5) (0)
12.01.2018 15:22:49 fetosun kucaginda

sende fetoscusun gül adamlik bu degil ülkeyi ele gecirmeye calisan darbecileri savunuyon.. gazeteci suc islerse muafiyet olucaksa hepimiz bir gazeteci kimligi aldirali olsun bittsin

(4) (0)
12.01.2018 15:20:25 gvn

ekrem duman.. nerde diye sorarlar adama

(7) (0)
12.01.2018 15:19:31 Gurbetci

Bu adam cuma gununumu bekliyor her hafta bunun ardindada bir sir var

(1) (0)
12.01.2018 15:17:10 Taraftar

Serbest yargilanlarin halinide gördü bu Millet

(6) (0)
12.01.2018 15:16:39 Cam

Adam doğru söylemiş yurt dısı yasagi koy tutuksuz yargıla,suçlu çıkarsa at hapse

(1) (8)
12.01.2018 15:15:35 vah güzel ülkeme

mesajı aldık diyen kafa iile bu kafa aynı en azından tutarlı..yani diyor ki ülkesine ihanet edecek onun bunun ajanlığını yapacak insanlar gazeteci olarak gelsin yapacağını yapsın sonra elini kolunu sallayarak anavatanına kaçsın...

(2) (0)
12.01.2018 15:14:51 musa

soru sormamalı bu adama

(4) (0)
12.01.2018 15:14:30 seni başkan yapcez

çatlayın la hüloğlarrrr aday ol seni Başkan yapacaz 7 göbekten solcuyuz hayatımda sağ bi partiye veya kişiye oy vermedim ama bu hüloğğğ ları senin kadar korkutan tırstıran görmedim bu bi ara fetöye hocaefendi diyen zümre sana saldıryosa iyi adamsındır.

(3) (13)
12.01.2018 15:14:07 ali

ne demek gazeteciler serbest kalsın.onlar gazetecilikten değil teröristlikten yargılanıyor arkadaş

(9) (0)
12.01.2018 15:14:03 ahmet

ne gazetecisi arkadaş adam tv'de açık açık darbeyle tehdit ediyordu bunun gazetecilikle ne alakası ikinci gazetecide olsa hakimde olsa cezası neyse çekecek bu kadar basit bi de gazeteci diye genelleme yapma 'eski' c.b

(3) (0)
12.01.2018 15:11:17 hhh

tez atın içeri

(0) (0)
12.01.2018 15:10:44 tom

eski adalet bakanının kadrolara 5000 kişi yerleştirdik bunlar yarın yeşerecek solak demokrat fidanlardır denilenlerin vesayetindeki kurumların kararları bazı takkeli bademleri niye sevindirir ki

(0) (0)
12.01.2018 15:10:15 metin tokatlı

La arkadas polemıge gırmıcem dıosun bos bos konusuyosun. Gazetecının dıer ıcerde yargılanan halktan ne ustunlugu varda sen gazetecı dısarda dıerlerı ıcerde yargılansın kanısındasın. Reısın senden neden kurtuldugunu artık daha ıyı goruorum sen konusmaya devam et.

(2) (0)
12.01.2018 15:09:41 Emekli

bırakmayın kaçarlar hızlı ve adil yargılanmalı çabuk karar verilmeli mağduriyet söz konusu olmamalı ve idam gündeme gelmeli ruhsatsız silahın cezası beş seneye çıkarılmalı para cezası onbin TL olmalı

(6) (0)
12.01.2018 15:08:11 RAMÇO

BUNDAN SONRA SENİ ANCAK FETOCULAR CİDDİYE ALIR. YAZIKLAR OLSUN. BU NASIL BİR ŞEREFSİZ ÖRGÜT Kİ BUNCA YILLIK DOSTLARI ARKADAŞLARI VE DAVA İNSANLARINI BÖYLE BİRBİRİNE DÜŞÜRDÜ. BUNLARIN HAİNLİĞİ AYYUKA ÇIKMIŞKEN HALA BUNLARDAN NASIL KURTULAMIYORLAR ANLAMAK MÜMKÜN DEĞİL.

(3) (0)
12.01.2018 15:08:08 şşş

ABDULLAH NEREYE Koşuyor............

(4) (0)
12.01.2018 15:08:04 Huseyin demircan

Yazik... chpli Abdullah Gül

(0) (0)
12.01.2018 15:07:58 hasan cihat

resmen HAINLIK bu ABDULAH BEY,peki CAN DÜNDARI serbest biraktik ne oldu?peki yasa disi yollardan kacaklari buraya yargilanmak icin sen getirecek misin,yoksa TÜRKIYENIN IMAJI icin bunlari af mi edeceksin?BATI böylelerini af edermi acaba?

(1) (0)
12.01.2018 15:07:15 Erzincanlı

Ak partiye laf söyleyenler oyunun farkına varmıştır umarım

(5) (0)
12.01.2018 15:06:55 ugur

abdullah gül katıksız fetöcüdür kimse baska izah istemesin

(1) (0)
12.01.2018 15:06:54 Gazeteciler

Medya aracılığıyla insanları yonlendiror, yani sorumlulukları 80 milyon insan dır. Eğer bir suça karışmışsa vatandastan iki kat daha fazla ceza verilmeli! Bu millet sizin yazdiginizla cizdiginizle hayat buluyor. Yok öyle ucuz kurtulmak!

(0) (0)
12.01.2018 15:04:48 Fanî

Hacı suç, suçtur...! Neden gazetecilerin bilmediğimiz bir dokunulmazlıklarımı var. Adalet !!!

(1) (0)
12.01.2018 15:04:31 Tayyip'in askeri

Bırak bu işleri çık reisin karşısına ermeydanı’nda mücadele et sinsilik yapma

(1) (0)
12.01.2018 15:04:30 ahmet

ne gazetecilikmiş onlara tanınan tolerans cumhurbaşkanında yok arkadaş

(1) (0)
12.01.2018 15:02:38 bekir

Bir eylemde her türlü kışkırtmayı yapan ve yönlendiren en az eylemi yapan kadar suçlu değil midir...??? Sebep olan yapan gibidir Hadis-i Şerifince...!!! Masum ve mağdur arıyorsanız sadece bank asyaya o günün şartlarında kandırıldığı adam tarafından para yatıranlar,ve başka hiçbir fiili icraate girme

(0) (0)
12.01.2018 15:00:58 Hakan

Kim derdi ki Abdullah Gülü seçtirmeyen CHP onu aday yapacak diye. Daha çok şey olacak çoooook.....

(0) (0)
12.01.2018 15:00:12 iksir

Bu sus laaaa. Git emekliliğini yaşa. Görevliyken amenna. Ama şimdi iki de bir maydenozluk niye.

(11) (0)
12.01.2018 14:59:08 Kraldan çok Kralcı İmam

Günün birinde bu 28 Şubat döneminin kalıntıları bunu Cumhurbaşkanı seçtirmemişlerdi. O gün bu adamı aslında sevmiyorum diye kendi arkadaşlarımla rekme tokat kavga etmiştim. Beni lojmandan kapı dışarı atmışlardı.

(0) (0)
12.01.2018 14:58:21 TRAKYALI

Sıfata bak suratından nur gitmiş

(2) (0)
12.01.2018 14:58:07 osmanlı

hadi ordan

(1) (0)
12.01.2018 14:57:52 kont

böyle konuşması normal değil mi? o iki kişi 15 temmuzdan önce her fırsatta bu ülkenin hainleri olduklarını zaten ifade ediyorlardı gül ün açıklaması ise onlara destek amaçlı bu gayet normal çünkü aynı yörüngede ler

(0) (0)
12.01.2018 14:56:10 ahmet

ne gazeteci,gazeteci olmasi hainligine eksiltmiyor aksine ortaliga bulundurmak da daha etkili oluyorlar,dolayisi ile normal vatandaslardan iki misli ceza almalari lazim diye düsünüyorum?

(0) (0)
12.01.2018 14:55:58 ÜNYE,Lİ

Ey ABDULLAH,takke düştü,kel göründü,artık kartlarını açık oynuyorsun,seçimlerde yaklaştı tabi.

(1) (0)
12.01.2018 14:54:50 Vatandas

Ozaman teroristler kelesten once basin karti cikartsin Gul.Hangi inanca gore sucluyu saliyorsun hangi adalete gore ona buna yaranma zihniyetiniz batsin

(1) (0)
12.01.2018 14:54:38 Humanist

Böyle ılımlı, akil, modern ve demokrat bir başkana ihtiyacımız var. Abdullah beyi siyasette görmek ne güzel olurdu.

(0) (2)
12.01.2018 14:53:21 tarık

Gül Davutoğlu Arınç bu 3'ü tam hain

(1) (0)
12.01.2018 14:51:25 Hakkı

Bir tarafta darbe girişimi mağduru halk, diğer tarafta darbecilerle işbirliği yapanlar...Abdullah Bey'in tercihiyse darbeye çanak tutanların safında yer almak...Ne diyelim dikkatle izliyoruz..

(1) (0)
12.01.2018 14:51:16 Mali

Soluğu merkelin yanında alip ihanete devametsinler, buradaki hakimler savcılar kendileri çalıp kendileri oynasın, bunun adida yargılama olsun. Yada devlete ihaneti suç olmaktan çıkartında boşuna zaman harcanması.

(1) (0)
12.01.2018 14:48:37 ERDOĞDULU

Yaa aslında senin ve senin gibilerinde yani gönül ve göbek bağı olan herkesin içeri atılması lazım.Bunlar gazeteci değil vatan hainleri savunan paralı kalemler.Kaldı ki gazeteci olmaları onları ayrıcalıklı kılmaz.Vatana ihanet eden kimse cezasını çekecek.

(0) (0)
12.01.2018 14:46:26 Fevzi

Bir numaralı fetöcüsün

(11) (1)
12.01.2018 14:45:57 vatandaş

bence sen ülkenin yararına biri değilsin..

(6) (1)
12.01.2018 14:45:06 ERDOĞDULU

Ya senden beklenen açıklama bu zaten.Daha doğrusu sana yapmanı emrettikleri açıklama bu.Bu hainler fetoyu savunacak devlette bakacak öylemi?Aslında devlet senin gibi feto ile gönül ve göbek bağı olan herkesi içeri tıkması lazım.Arınç,K.Topbaş ve diğerleri.

(6) (0)
12.01.2018 14:44:12 Uzman Yorumcu

Bu nasıl açıklama Sayın Cumhurbaşkanı Abdullah Gül sizi sağ duyunuz kibarlık ve nezaketiniz ile tanıdık ama bu açıklamalar ve muhalefetiniz çok yanlış siz köşenize çekilip hayır işleri ile uğraşın Erdoğan olmasa devlet bir avare koca buruna oyuncak olacaktı Fetöcülere acımak yok

(4) (0)
12.01.2018 14:44:05 alper kaya

Adalet önünde herkes eşittir gazetecisi şısu busu mu var.

(19) (0)
12.01.2018 14:43:59 rbk

artik cumhurbaskani degil.hala anlayamadi.egosu tavan.kendisini gorevdeymis gibi gormesi yuzunden milletteki sevgi ve güven duygusunu zedrliyor

(1) (0)
12.01.2018 14:42:06 chorumlu

Ne olduda serbest kalacaklar hainler disari zavalli iyi niyetli olupda kandirilinanlar iceri ha ,abdullah

(1) (0)
12.01.2018 14:41:49 ANADOLU

İKTİDARIN HOŞUNA GİTMEYEN BİR FİKİR BEYAN EDİNCE FETOCU DİYORLAR BÖYLE BİR ORTAMDA FİKİR ÖZGÜRLÜĞÜNDEN KİM BAHSEDEBİLİR NE ALAKASI VAR BENDE TUTUKSUZ YARGILANSIN DİYORUM ŞİMDİ KENDİ HALKINI KATLEDEN ADAMLARDAN MI OLDUM

(0) (6)
12.01.2018 14:41:10 fy

Yazar Çizer olunca hukuk farklı mı işlemeli yani? insanların işine göre uygulama olur mu? kanun karşısında her vatandaş aynı değil mi?

(9) (0)
12.01.2018 14:40:59 29..

Bu tür gazeteciler serbest yargılanmalı tabi bildiklerini yazmaya devam etsinler diyemi.????

(1) (0)
12.01.2018 14:40:01 edepsize edep bildiren

insanin acaba diye düşünesi geliyor fetocumu...

(1) (0)
12.01.2018 14:39:01 YAŞAR TEKİN

abdullah gülün konuşmalarına değilde onu konuşturana bakılmalı bence.. pensilvanyaya kadar uzanıyormu acaba..

(0) (0)
12.01.2018 14:38:01 bilim insani

Herhangi bir gazetecinin normal bir vatandastan ne gibi farki var.

(10) (0)
12.01.2018 14:37:45 Güçlü Türkiye

can dündar'da da böyle demiştin şaşırmadık!

(2) (0)
12.01.2018 14:35:42 Bay78

Neymiş ya bu gazeteciler Peygamber mi ya... Gül efendi Peygamberi bu kadar savunmadın

(2) (0)
12.01.2018 14:34:19 Cengaver

Nasıl serbest yargılanmalı böyle saçma sapan birşey olabilirmi? Serbest yargılanıp ülke dışına kaçtığında ondan sonra iste dur kaçtığı ülkeden. Öyle olunca devletimin düştüğü durum daha mı iyi sanki!

(0) (0)
12.01.2018 14:33:44 ...

Laf söylemiş olmak icin laf söylüyor ...

(1) (0)
12.01.2018 14:32:18 isa

sayın gül artık iyiden iyiye seninde kripto fetocu olableceğine şüphelerim artmaya başladı.ayıptır günahtır sorumluluk makamınızda olmayan şeylere insanları şüphelendirecek ve kafasını karıştıracak şekillerde açıklamalarda bulunmanız ülkenin birlik ve beraberliğine zarar veriyor.

(0) (0)
12.01.2018 14:30:22 tayyibi hic sevmem

ama abdulahi daha da sevmem. gazeteci olmak varmis. uni sinavina gireyimde gazetecilik okuyayim. Ondan sonra ver elini suclar dunyasi. Daga cikip adam keseyim sehre inip harac toplayim ama sari basin karti var ozgur basin diyeyim.

(7) (1)
12.01.2018 14:29:27 asjfjfksmsmfn

Teröristlik suçlaması var lan.. Nasıl serbest yargılanacaklar.. Terörist Terörist!!!

(14) (0)
12.01.2018 14:27:16 Vatanım

Abdullah Gül ve Arınç 1 numaralı fetocudur

(15) (1)
12.01.2018 14:27:14 Mesut

En son Jan dündara öyle dedin aym serbest bıraktı sonra kaçtı hainliği bırak

(0) (0)
12.01.2018 14:26:43

Şu kim ki haber yapıyorsunuz

(1) (1)
12.01.2018 14:26:15 hgf

terorıst gazetecı olunca suçsuz mu oluyor yuh sana

(0) (0)
12.01.2018 14:26:10 şahin reis

Gazeteci olunca diğer vatandaşların üstünde haklaramı sahip olunuyor sayın gül sizin bu söylediklerinize cocuklar bile. Gül er

(3) (0)
12.01.2018 14:25:19 EY...MILLET

Ne yani gazeteci olmak ayrıcalıklı olmak mı da serbest yargılanacak...adamlar fikren suç işlediler...devlet iyi bir şekilde kurumsallaşıp otoritesine ulaşmalıdır.

(2) (0)
12.01.2018 14:24:55 sos

Benim anlamadığım Gazetecilerin bu ayrıcalığı nerden geliyor? Adamlar terörü dibine kadar destekliyor ama tutuklanmları yanlış. Hadi canım sizde

(5) (0)
12.01.2018 14:23:03 Vatandaş

Hainsin hain

(1) (1)
12.01.2018 14:22:01 Yagız Şahin

Zaten bu tür insanlar ne Papaza yarar nede İmama yarar dogrusu hiç bir işe yaramaz!!!

(1) (0)
12.01.2018 14:20:22 hasan

Sayin gül ben birsolcu olarak diyorumki kündeye gelme bunlarin isi hic belli olmaz dört günsonra seni bize fetocu olarak yansitirlarsa sürpriz olmasin

(2) (2)
12.01.2018 14:19:04 Fet

Kimin kimlerden olduğu belli oldu hayırlısı

(3) (0)
12.01.2018 14:18:53 fatihe61

bu halkı hem sözleriyle hem eylemleriyle vurup öldürecekler 15 temmuzu yaşaracaklar sizde çıksınlar diye sevineceksiniz erdoğan sen çok yaşa bu vatanın sana çok ihtiyacı var...

(0) (0)
12.01.2018 14:17:45 almanyali

Susda adam sansinlar bari

(1) (0)
12.01.2018 14:17:02 türkoglu

Sen devam et hainlige

(7) (0)
12.01.2018 14:16:41 vatandas

Niye gazeteci olunca ne oluyor dokunulmazmi oluyorlar resmen kendini belli ettin bakalim

(0) (0)
12.01.2018 14:13:05 özcan demirel

Onların ne özelliği var doktorlarda serbest yargılanmalı, öğretmen de subay da hemşire de eee bir vatandaş mı tutuklu yargılanmalı! Gazetecinin vatan hainliği yapmak gibi lüksü mü var özgürlüğümü var!

(7) (0)
12.01.2018 14:12:54 cemil

Abdullah gül hollywooda transfer olsun iyi rol keser!

(1) (0)
12.01.2018 14:11:58 yav he

sayin eski cumhur unutulmamalidirki 15temmuzda cok guzel dik durus sergiledi.ayip ediyorlar adama

(3) (8)
12.01.2018 14:10:46 Firari

Onlar da tipki vatan hainliginden mahkum olan Can Dundar ve fetocu teroristler gibi Türkiyeden kacsin istiyor.

(0) (0)
12.01.2018 14:09:15 mücadele

kimse gazetecilikten yargilanmiyor. maske takmis örgüt militanlari onlar. sen de onlardan asa degilmssin

(7) (0)
12.01.2018 14:09:09 hak isteyen hakkını

Tabi Can Dündar gibi olsun değil mi ?Ne oldu Dündar 'a soruyorum , yargılansın bekliyoruz neden Almanya'ya kaçtı , adalete olan güvenimizin sağlanması şarttır , ohalde bu adalet midir.Serbest bırak kaçsın.Soruyorum hangi mantıkla izah edersiniz bu durumu?Salınan gidiyor kendi ülkesine o zaman

(1) (0)
12.01.2018 14:09:00 GAZETECİ

Ya gazetecilerin özelliği ne arkadaş? Bunlar üstün varlıklar mı? Suçlu suçludur. Bu kadar netken bu adam ne AFKURUYO??

(10) (0)
12.01.2018 14:08:53 wrisi

bu adam cumhurbaşkanıyken neydi ki şimdi ne olsun başka bi şey beklenemezdi feto sempatizanı bunlar Allah ıslah etsin

(0) (0)
12.01.2018 14:08:23 Abdullah kül olma

ya bu herif ne diye konuşmaya başladı bu kadar nereden emir geldi acaba

(3) (0)
12.01.2018 14:08:01 KORKU-YORUM

Arabadan dışarıya bakışı çok tuhaf...!!!

(2) (0)
12.01.2018 14:07:54 cerkez

O zaman herkes serbest yargılansın ne gerek var dimi teröristde,tecavüzcüde,katilde ,hainide serbest yargılansın.

(0) (0)
12.01.2018 14:06:10 ZaZa23850

İyi o zaman teröristler ve kanundan kaçan herkes gidip gazeteci kimliği alsın. Hey yavrum hey. Adamdaki düşünceye bak gazeteci ile vatan hainlerini birbirine karıştırmış.

(3) (2)
12.01.2018 14:05:22 adalet

O hainler durmadı 15 temmuz gecesi. Gazeteci ya da yazar farketmez vatan haini vatan hainidir.

(3) (0)
12.01.2018 14:05:20 Eyooo

Sn. Gül AYM temyiz Mahkemesi değildir. Hukuksuz.

(0) (0)
12.01.2018 14:04:59 Salim

Oooh bedavadan para al izzet ikram o biçim. Bide üstüne memleketi karıştır. Ya arkadaş istemiyorum bu tipleri görmek ya midem bulanıyo artık.

(1) (0)
12.01.2018 14:04:05 adamın dibi

gazeteci dediğine bakmayın terörist demek istedi

(0) (0)
12.01.2018 14:04:04 Alaattin

Her cuma çıkışı ver ayarı niye konuşur anlamış değilim,devlete yargıya işini öğretme devlet işini yapıyor otur oturduğun yerde çık delikanlıysan başkan adayı ol

(2) (0)
12.01.2018 14:03:50 BÖYLE

Tabi canım adamlar ne yaptı? Hepi topu 15 temmuzdan günler önce cumhurbaşkanını tehdit etti, darbe çığırtkanlığı yaptı, halka hakaret etti. Darbeye destek verdiler. Yani abdullah güle göre nevar bunlardaki nasılsa kendi c.başkanı iken olmadı.

(2) (0)
12.01.2018 14:03:14 Valery

Sen kimsin kimin adamisin açıkla da millet de bilsin!

(12) (5)
12.01.2018 14:02:32 olmuyor böyle

bu adam buram buram fetö kokuyo.

(3) (0)
12.01.2018 14:01:59 eric cantona

Seni Erdoğanın hatrına sevdik ama boş yere sevmişiz demekki yazık

(6) (3)
12.01.2018 14:01:05 niye la

niye lan serbest yargılanmalılar sebep..? gazeteciler bu ülkenin kanunlarına tabi değillermi..? birde gerçektende gezeteciler ise bunlar alçak ve vatan haini kişilerdir. yoksa hain değillermi? senin için bunların ne özelliği var sayın gül efendi bunuda açıklada niyetini anlayalım gerçi niytinde bell

(0) (0)
12.01.2018 14:00:23 yoh ak

Parti kur milyonlar arkanda emin ol bundan

(1) (2)
12.01.2018 13:59:32 burası türkiye

Türkiyede ki gazeteciler araştırma yapmak, haber vermek için değil algı oluşturmak tetikçilik yapmak için gazetecilik yapıyor.bu iki kişi bunların başını çekiyor. Abdullah Gül bunu bilmiyor mu?

(5) (2)
12.01.2018 13:58:39 olmadı

Tabiki serbest olacak benim memleketime hainlik edecek ajanlık edecek ama gazeteci kimligi oldugu için serbest yargılanacak hatta yargılanmasın ya direk salıverin gücünüz acından bir ekmek için hırsızlık yapana yetsin onlarıda idam edelim hatta

(8) (3)
12.01.2018 13:58:23 Ne güzel

Ne güzel ya iyi o zaman herkesi tutuksuz yargilayalim , imajimizi düzeltelim

(0) (0)
12.01.2018 13:58:22 avrupa yakasi

Ok ben gazeteci olucam her pisligi yapicam sirf serbest yargilanmak icin mantiga bak kafasi bos bu adamin

(3) (1)
12.01.2018 13:57:50 Osman Ağa

Ondan sonra kaçsınlar.Can Dündar için de aynı şeyi söylemiştin.Yemeyiz artık. Trenden indin bir kere, binemezsin.

(0) (0)
12.01.2018 13:57:27 Peymane

Adaletten bahsediyorsun, gazeteciler dışarıda yargılanmalı diyorsun. Onların farkı ne? Bu mu senin adalet anlayışın?

(8) (0)
12.01.2018 13:57:18 nihat

sanane sen kim adina konusuyon kimsin ne sifatla necisin sen

(3) (0)
12.01.2018 13:57:05 Allah Bizimle İnşallah

Safi belli asil yol arkdaşları bunlar mış arkadasları çünkü

(0) (0)
12.01.2018 13:56:50 Hafiz54

Ugur dündar gibi diyorsun kacmalarina firsat verelim

(1) (0)
12.01.2018 13:55:10 tr

lan varya seni biliyoruzda devlet susuyor senide iceri almalari yakindir

(0) (0)
12.01.2018 13:54:56 haberler

Avrupa yıllardır ülkemizde gazeteciler aracılığı terör propagandası ile kalemşörlük yaptı ama şimdi o devran bitti,inanın eskiden mecliste dayın olacak derlerdi ama şimdi basın kartın olsun her türlü ipte cambazlık yap birileri seni haksızda olsan savunur.şekil A da görüldüğü gibi

(0) (0)
12.01.2018 13:54:31 SELAMİ

ABDULLAH GÜL İKTİDARIN HER YAPTIĞININ TERSİNİ SÖYLEYEREK KENDİNE ZEMİN HAZIRLIYOR, BAŞKANLIK ADAYI OLMAYA ÇOK YAKIN BENCE, AMA REİS'İN ELİNE SU BİLE DÖKEMEZ O AYRI...

(1) (0)
12.01.2018 13:53:28 ImFlattered

Onu bunu bırakın Merkez Bankası yıl sonu dolar kuru tahminini açıkladı.4.11 miş.yani 4.5 u görecek.buna ne diyorsunuz :D

(0) (0)
12.01.2018 13:53:28 söylemedi demeyin

ilk gün kaçarlar

(2) (0)
12.01.2018 13:53:24 Vatandaş

Kripto

(1) (0)
12.01.2018 13:53:21 Türk dirilişi

Valla ben Gül’e oy vermedim. Oy verenler düşünsün. Ha “ben Abdullah Gül’e başka birini sevdiğim için oy verdim” diyen adamla 100 yıl sonra torunun torunları alay edecek.

(0) (0)
12.01.2018 13:53:18 gurbetçi

hemen yurtdışı na kacmalari icinmi birakilsinlar apooo

(0) (0)
12.01.2018 13:53:12 Derim ki

Onlar gazeteci oldukları için değil, SUÇLU oldukları için oradalar...

(1) (0)
12.01.2018 13:52:58 yusuf

Neymiş gazeteci serbest yargılanmalıymış. Her haltı ye, gazeciysen imtiyazın var. Böyle bir kepazelik olabilir mi? Manav da, öğretmen de, kasapta serbest yargılansın o zaman. Gül'ün bırakılsın dediği kim varsa serbest bırakılınca haçlıların kucağına koşuyor nedense?

(0) (0)
12.01.2018 13:52:36 hilal ve yıldız

yani diyorki vatandaş ceza çeksin ölsün hiç önemli degil. ama kendini aydın sananlar elit kesimler haninlik cinayet hatta vatani satsalar cezai işlem oygulanamaz diyor. onlar birinci derece vatandaş herşey mubah. ama normal vatandaş en ufak kusurda affedilemez diyor dusnceli insanlar..

(0) (0)
12.01.2018 13:51:35 vatan sagolsun(gurbet)

resmen kacmalari icin yardimci oluyor

(4) (0)
12.01.2018 13:51:10 Türk dirilişi

AYM kararı yanlış. AYM’yi atayanların aym fetocu demesi komedi. Fetonun eski sevgilisinden başarı beklemek Türkiye komedisidir.

(0) (0)
12.01.2018 13:49:45 adboz

eveeet.zaman en iyi ilactir demişler. gul ün tarafi ve safi belli olmaya başladı. gazeteciler serbest yargilanmaliymis.lafa bak.onlarin özelliği nedir.terorist teröristtir.birde cebine tarifeli uçak bileti koyunda tam olsun.

(1) (0)
12.01.2018 13:49:14 garip

ne kadar hain gazeteci varsa hepsini kodese tıkmak lazım.gazetecenin ne özelliği var.

(0) (0)
12.01.2018 13:49:05 kayserispor

Bu adamin istikbal de parasi gitti , cani cok yandi

(0) (0)
12.01.2018 13:48:44 ede

oldu o zaman gazeteciler 1. sinif vatandas olsun biz 2. sinif akla bak. kim ne okursa olsun yaptiginin bedelini odemeli

(0) (0)
12.01.2018 13:48:23 İstanbul

o zaman bütün teröristler bi gazete çıkarsın nasılsa tutuksuz yargılanacaklar her türlü hainlik sertbest olsun ceza alırlarsa yurt dışına kaçar paçayı kurtarırlar insan bazen gerçekten hayret ediyor

(2) (0)
12.01.2018 13:47:57 ali

Böyle konuşması çok doğal.. kendi gibi düşünen yargıda ki adamlarını AYM üyesi yaptı.. Gazeteciler (haşa) hatasız kul sanki.. hep gazetecileri savunuyor.. vardır bu işte de bir hayır.. Rabbim şaşırtmasın..

(0) (0)
12.01.2018 13:46:44 Egecan

Can Dündar ve Ekrem Dumanlı gibi doğru mu?

(6) (0)
12.01.2018 13:45:47 Turk

Gazeteciyi insanlardan ayiran nedir neden ayricalik hayatinizin icinde gurur olsunda adaletiniz esit olsun

(0) (0)
12.01.2018 13:44:54 hasanali

Bunca şehit ve gazınin olduğu bir vakayı , hiç olmamış gibi görmemezlikten gelip bu organizasyona fkir babalığı yapan devlet yöneticilerini acık tehtit eden insanlara nasıl destek olursunuz. 15 temmuzda tv ye bağlanıp şow yapmanın ne anlamı vardı . Sayın insanları aptal yerine koymayız . Cok komik g

(0) (0)
12.01.2018 13:44:21 hamza

Nursuz bisi oldu bu ya

(1) (0)
12.01.2018 13:44:07 selo

Bencede aym kararı yanlış,asalım gitsin vatan hainlerini

(16) (1)
12.01.2018 13:43:53 Vatandaş

Bu ülkenin çıkarlarına hizmet etmeyen çakallar ya sussun yada hesabına çalıştığı ülkeye defolsun.

(0) (0)
12.01.2018 13:43:48 Robinson

Can dündar denen serefsizde serbest birakilmisti degilmi gül

(227) (9)
12.01.2018 13:43:38 okan.k

ben gazeteci olucam , calicam ,cirpicam,sovucem, yasasin iceride girmiyicem :)

(15) (1)
12.01.2018 13:42:44 40

Tabi canim, onlar onlar insandan ustun cunku.

(0) (0)
12.01.2018 13:41:16 Murat

Ne kadar acı. Önce Abdüllatif Şener şimdi de Abdullah Gül tarafını belli etti. Kimse bilmez ama bende Sivaslıyım bu Abdüllatif Şener sivas giremiyor şu an. Neden mi çünkü sivas da hain devlet düşmanı barınamaz. Ah gül efendi ah. Yazık ki sende yoldan çıktın

(0) (0)
12.01.2018 13:41:13 baturalp

neden gazeteciler serbest yargilansinki ne ozellikleri var

(0) (0)
12.01.2018 13:39:35 58

Sana Fikrini Soran Oldumu Sen Git Yat

(0) (0)
12.01.2018 13:39:35 tr

bunu hala niye gözaltına almıyorlar ki, GÜLEN ile görüşmek için zaman yazarıni aracı etmemiş mi

(1) (0)
12.01.2018 13:39:16 True

Serbest olduktan sonra yargılanmanın ne anlamı var?Hele mesele vatana ihanetse.

(0) (0)
12.01.2018 13:39:00 SARUHAN

HADİ ORDAN CAN DÜNDAR DENİLEN VATAN HAİNİNİ SERBEST BIRAKTILAR ALMANYA YA KAÇTI ORDAN ÜLKEMİZİ KARALAMAK İÇİN YAPMADIĞI HAİNLİK KALMADI.SEN KİMDEN YANASIN ACABA ABDULLAH GÜL.

(11) (1)
12.01.2018 13:38:45 beyin bedava

sonra diğer hain gazeteciler gibi firar etsinler bu kadar saf olmayın lütfen

(0) (0)
12.01.2018 13:38:17 KAYSERİLİ

Niy çıkarın var arkadaş niy istiyonki istediğin olmuyor

(0) (0)
12.01.2018 13:37:48 egeli

gastecimi. hangi gasteci. prd fetonun adamlarindan mi gasteci diye bahsediyorsun ???

(2) (0)
12.01.2018 13:37:30 millet

bu milletden gorunup millete dusmanlik yapanlarin bu kadar cok oldugu baska bir ulke varmidir acaba ...

(0) (0)
12.01.2018 13:37:24 kontrol

koy Başkanlığa adayını olsun bitsin

(6) (1)
12.01.2018 13:37:11 adam gibi adam

gazetecilerin ne özelliği var gökten zembille mi indiler hain şerefsizlere gün yüzü gösterilmemeli

(0) (0)
12.01.2018 13:36:35 cc

sevket pasalar talat pasalar enver pasalar cok gorduk yeni nesil gul pasa bu milleti tarihi bilmez mi sandin!!zaten darbe gerceklesseydi cumhurbaskani sen olacaktin GULen nin adami

(3) (1)
12.01.2018 13:36:11 fb li

vallahi seni hiç sevemedim ve bülent arınçı refah partisinden beri ikinize karşı bir antipati vardı bende demekki haklıymışım

(8) (1)
12.01.2018 13:35:46 Derim ki

Adının darbeye, teröre, cinayete v.s. karışmasından vazgeçtim, biri sana hakaret veya küfür edip "ben gazeteciyim" dese tepkin ne olurdu ya da ne olmalı. Gazeteciye ayrı yasa mı var?

(0) (0)
12.01.2018 13:35:24 tarafsız genç

Agaa bu apo niye böyle birden terss döndü yaa.kesinn fetönün elinde bunun kasetleri var her dediklerini yaptırıyorlar.bunun başka açıklaması asla olamaz.bu kadar mülayim birisinin değişceğini düşünmüyorum ben.

(0) (0)
12.01.2018 13:35:09 TEMMUZ15

onlar gazeteci DEĞİL!!!! onlar VATAN HAİNİ.....

(4) (0)
12.01.2018 13:34:51 Memleket Sevdalısı

Serbest yargılanıp can dündar gibi yurtdışına kaçsınlar değil mi, nasıl bir gafletin içindesin sen ya.

(1) (0)
12.01.2018 13:34:51 recep53

Gazeteci kisvesi altinda . vatan hainlerinide savunur hale geldin.sana yaziklar olsun. gazeteci olmasi o kisiyi diger vatandaslardan üstün mu kılıyor. bu nasil kafa. bu kafayi cumhurbaskani yaptilar malesef. bu milletin oylari sana ve hakki haram olsun.

(0) (0)
12.01.2018 13:34:51 Teröristleri desteklemediği ka

Meral Abdullah Bülent Kemal ne zaman fetö den içeri atılırsa o zaman fetönün sonu geliyor demektir

(0) (0)
12.01.2018 13:34:27 maxwalker

Gazetecinin normal adamdan farkı ne? hem adaletten bahset hemde kayırmacılık?

(1) (1)
12.01.2018 13:34:13 dede'm korkut

Sn.Abdullah Gül takdir ettiğim, ülkesine hizmet etmiş bir büyüğümüzdür...Ancak nedense ait olduğu kesimin düşüncelerine aykırı söylemlere başladı... inşaAllah vatan düşmanlarını sevindiren ve bizleri üzen bu açıklamalara son verir...

(0) (0)
12.01.2018 13:33:32 Gökhan

Allah aşkına aklımızla alay deyip durmayın..Bide gazeteci demişsiniz ne gazetecisi hain bunlar vatan haini..

(2) (0)
12.01.2018 13:33:29 iman ehli

abdullah bey herzaman doğru konuşur

(0) (0)
12.01.2018 13:33:27 emre

Adamsin

(0) (0)
12.01.2018 13:32:21 MEMATI

niye konusup duruyo la bu adam bi cenesini kapamadi gitti...

(0) (0)
12.01.2018 13:32:05 Meander

Ben bir Polisim. Allah devlete ihanet ettiğim günleri göstermesin ama varsayalım ettim. Beni asın gitsin. Söyleyin Abdullah Gül'de beni savunmasın nokta.

(0) (0)
12.01.2018 13:31:45 guven

Sen nesin necisin rengin ne

(4) (1)
12.01.2018 13:31:13 cabrio61

yazıklar olsun emkelerimize rte eliyle yerleştirdi her yere haram olsun hakkımız sana.

(1) (1)
12.01.2018 13:30:58 ali

Bu adam ak parti den ihraç edilmeli derhal yeterince musamaha gösterildi utanmasa tutuklanan feötcüler serbest bırakılsın diyecek.

(0) (0)
12.01.2018 13:30:54 Hydrdrmz

Sebep?

(0) (0)
12.01.2018 13:30:48 MİLLİ İRADE

GAZETECİLER VATANA İHANET EDEBİLİR DEMEK İSTİYOR

(0) (0)
12.01.2018 13:30:47 MACKALI

Gazeteci kimdir ? Nedir? Ne ayrıcalığı var! Sıktınız artık, gazeteci kelimesinden nefret eder olduk!

(6) (2)
12.01.2018 13:30:38 hayat

Yanı fetoculer serbest bırakılsın dımı gül yanı bırakın da kacsınlar...Aynen aym nın can durdarı serbest bırakın kararından hemen sonra almanyaya kacması gıbı dımı..

(0) (0)
12.01.2018 13:30:27 milliyetçi

fetocu

(0) (1)
12.01.2018 13:30:02 Halalar

Sayın gül haklı! Anayasa mahkemesi kararını dinlememk ülkede adaletin üstünlüğün kaybettiğini ve kuvvetler ayrılığı ve yargı bagımsızlıgının hiçe sayıldığını gösterir!

(0) (0)
12.01.2018 13:29:39 Diyarıbekir

Sen Kimsinde ,Polomiğe Girmek İstemiyorsun,Bugun DAVASINI SATAN,Yarın VATANINI SATAR...

(0) (0)
12.01.2018 13:29:31 zeta

lavresnsler bitmiyor

(1) (1)
12.01.2018 13:28:45 CEZA

SAYIN GÜL YAPMAYIN BU GAZETECİLER HÜKÜMET YIKIP .HÜKÜMET KURUYORLAR..VARSA BİR CEZA HERKES GİBİ BEKLEYİP ÇEKECEKLER

(3) (1)
12.01.2018 13:27:48 Bkray

Ne demek tutuksuz yargılanmak,suçu varsa cezası neyse o,gazeteci olunca farklılık beklemek niye.

(6) (1)
12.01.2018 13:27:34 abbas

sayın cumhurbaşkanım allah için adat ol kurtar bizi şu dikta rejiminden

(3) (11)
12.01.2018 13:27:31 Atila USLU

Siyasiler bu tür konularda yorum yaptıklarında kendilerini Kanun yerine koyuyorlarya en kötüsü de bu. Bırakılıp bırakılmayacağına hakim ve savcı karar verir. Sanane kardeşim. Adalete güveniyoruz de bırak. Ne demek serbest bırakılması lazım. Ben de söylüyorum: bırakaılmamaları lazım....

(4) (1)
12.01.2018 13:27:26 hasan

15 Temmuz şehitlerinin ve çocuklarının hakkını kim savunacak?

(6) (0)
12.01.2018 13:27:09 Reis

Senide yazdık Gül Safında Yolunda Belli Göreceksin sen ve senin akıl hocaların 2019 da reisiii

(3) (1)
12.01.2018 13:26:40 isviçreli

akpliler hariç herkes terörist halbuki pkk ile görüşen de bunlar fetöyü kollayıp büyüten de bunlar.

(1) (3)
12.01.2018 13:26:30 Gluglu

Bakınız işte cumhurbaşkanı örneği Abdullah Gül. Adamda Kin yok, küfür yok, yargıya mudahele yok. İnsana değer var, saygı var, demokrasi var. Allah seni başımızdan eksik etmesin inş. Aday olursan tüm mahallenin oyu senindir. Biz birleştirici olanı severiz.

(1) (1)
12.01.2018 13:26:21 davut

Yurtdışına kaçsın arkasından bakakal

(1) (1)
12.01.2018 13:26:07 John Dundar

hee John Dundar ve Dumanli da serbest yargilanmak icin birakilir birakilmaz. Gorevlendirildikleri ulkeler tarafindan kacirilip odullendirildiler. Sayin Gul sen kime hizmer ediyorsun diye merak etmeden yapamiyorum. Yoksa Fetonun Ak parti imami senmiydin?

(1) (1)
12.01.2018 13:25:57 MUHTAR. OLMADI Sn. GÜL...

Sn. GÜL... NE TARAFTASIN..ALLAHAŞKINA AÇIKET Bİ ARTIK... Sen de rahatla , BİZ DE RAHATLAYALIM...

(2) (1)
12.01.2018 13:25:23 1461

Ugur dündara yoksa senmi yol gösterdin

(4) (1)
12.01.2018 13:25:23 Mehmet

haydi millet hepimiz gazeteci olalım. nasıl olsa içeri girmek yasak :)

(4) (1)
12.01.2018 13:25:16 TACETTİN

YAAAA syn gül napacan sen o işleri maaşını ye otur inşaallah hiç çıkamazlar

(1) (1)
12.01.2018 13:25:09 osmanli torunu

Teröristleri Türkiyeyi satanların serbest bırakılmasınımı istiyorSayın Cumhurbaşkanı! İllaki terörist eline silah alan kişimidir. Yoksa kalemle hainlik yapanlar mı daha tehlikelidir?

(3) (1)
12.01.2018 13:25:05 Sel

Nedenmiş.Gazeteciler en büyük itibar hırsızlarıdır.Elinde kalem istediğini yazıyor.Bunun bedeli olmalı.Ve görmeliler ki her aklına geldiğini yazmasının sonuçları olduğunu.

(3) (1)
12.01.2018 13:25:05 [email protected]

peki o halde kacanlari ne yapcaz cumur eskisi.sen mi tutacan.

(3) (1)
12.01.2018 13:25:03 ali

Siyasetci tutuklu yargılanamaz asker yargılanamaz polis yargılanamaz gazeteci yargılanamaz.... kim yargılanır gariban halk mı ? üç maymunu oynamayın açıkca söyleyin

(7) (1)
12.01.2018 13:24:58 mnb

En son CAN DÜNDAR serbest yargılansın diye serbest bırakıldı AYM mahareti ile, Yurtdışına kaçıp, Türkiye aleyhinde kara propaganda çalışmaları yapmaya başladı! Ve hâlâ devam ediyor! BUNU MU İSTİYORSUN, CAN DÜNDAR GİBİ Mİ OLSUN HER GAZETECİ ABDULLAH GÜL?

(8) (1)
12.01.2018 13:24:34 LilithSpartacus

Sonuna kadar Sayın Abdullah Gül hayranıyım.Adam gibi adam. Saygılı, efendi, ağırbaşlı, kültürlü, görgülü. Türkiye işte böyle Cumhurbaşkanları gördü ama şimdi ne durumdayız:(

(3) (13)
12.01.2018 13:24:21 Yalnız .....cCc.....KURT

Burdan sevgili saygıdeğer ak partililere bir çift sözüm var kime el uzattıysanız sırtınızdan vurdular ve vurmaya devam ediyorlar .Sizi ve sn BAŞKAN RTE tek satmayan bir tek kişi var oda sn LİDERİMİZ BAHÇELİ

(4) (2)
12.01.2018 13:24:18 Vay be

Ülkede herkes fetocu olmuş. Ölen olduguyle kaldi. 10 yila kalmaz hepsi serbest kalir.

(1) (2)
12.01.2018 13:24:01 mlt 44

peki abdullah bey ölen 251 insanin cocuklari ne olsun onlarda serbest olsun mu

(2) (0)
12.01.2018 13:23:52 Derim ki

"Yargılama yine devam eder ama gazetecilerin, yazarların serbest yargılanmasının doğru olduğu kanaatimi her zaman söyledim." Can dündarda olduğu gibi, demiş...

(3) (1)
12.01.2018 13:23:17 34 siirt 56

Tamam, bundan sonra adalete değil gazeteci olup olmadığına bakılsın öyle mi!

(4) (1)
12.01.2018 13:23:14 Abdullah Gül Bitmiştir!!!

Can Dündar serbest yargılansın dediniz, AYM serbest bıraktı... Can Dündar ilk fırsatta Almanya'ya kaçtı. Oradan devam ediyor Türkiye Cumhuriyeti Devleti'ne düşmanlığa... Abdullah Gül bu saatten sonra hiç bir devlet törenine davet edilmemeli. Bu söyledikleri devlet düşmanlarına cesaret veriyor!!!

(3) (1)
12.01.2018 13:23:13 Ilker

Can dündar bilirmisin ey Abdullah Gül..oda tutuksuz yargilaniyordu

(5) (1)
12.01.2018 13:22:35 tokatlı

can dündarda serbest kalarak yargılanaçaktı neoldu yurt dışına kaçtı vatan hayinlerine merhamet edilmez.

(5) (1)
12.01.2018 13:22:18 nefarkeder

garibanlar tutklu, zenginler serbest yani

(4) (1)
12.01.2018 13:22:13 hep yanlış taraftasiniz nedens

neden serbest yargilanmali? Ozellikleri ne? Onuda aciklasaydin i z bay gül

(264) (7)
12.01.2018 13:22:11 şehitler ölmez vatan bölünmez

Doğru ya onlar rahat gezinebilir... Hainler !! Dündar için ne düşünüyor gül acaba

(221) (6)
12.01.2018 13:21:35 Erkan

AİHM'ye gittiklerinde hem serbest kalacaklar hem de tazminat ödemek zorunda kalacağız. Bunlar keşke asılsa ancak suçları ispatlanamadıktan sonra içeride yatmaları ülkeye zarar verir.

(1) (3)
12.01.2018 13:21:33 Analiz..

Nicin ? Sonları Can Yücel gibi olsun diye mi ?

(2) (1)
12.01.2018 13:21:21 Ruhşen Ali

bunlar kaçar tutuklu yargılanmalı can dündar örnektir gazeteci olmak suç işleme imtiyazı vermez ..

(3) (1)
12.01.2018 13:21:13 neymar

Suç sizdeki. Siz bunu sürekli haber yaparsanız buda kendini hala söz sahibi hisseder

(4) (0)
12.01.2018 13:21:06 ccc

Neden gazeteciler tutuksuz yargilaniyormus hemşerim onlar bu ulkenin kanunlarina tabi degilmi.Kacak Can DUNDAR haini size gore gazeteci degilmiydi.

(346) (11)
12.01.2018 13:20:04 Serj3434

can dundar gibi degilmi onada aynisi oldu ve hainligine almanya da devam etti

(4) (2)
12.01.2018 13:19:53 ne denir

Sayın güle ilk defa katılmıyorum, ne demek gazeteci serbest yargılansın benden ne üstünlüğü var eşitlik ilkesi nerede?

(4) (2)
12.01.2018 13:19:25 vatandaş

Adam gibi adam

(13) (99)
12.01.2018 13:19:00 muharrem TOSUN

bu nasıl bir ruh halidir .. arkadaşlarla polemiğe girmekden kaçınırken fetönün kalemleri ile ihanetine ortak olanların savunulması açık ve net safın halka karşı hakka karşı olmak değil nedir

(380) (26)