Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
13.01.2018 02:49:44 Aynaaa

Yav birgunde huzur verin arkadas yaa,.. Biktik ulan hergun debelenmenizden birbirinizi yemenizden... Bu nasil devlet yonetmek yav.. Biseyide bilmeyin arkadas, birakin biseyide baskasi bilsin. Adam muhendis hukuk profosorune hukuk dersi veriyor yaav..!!!

Cevapla (1) (0)
12.01.2018 16:51:35 Reis

Masum vatandaş yıpratılıyor mahkemenin gücü kime yeterse.

Cevapla (8) (1)
12.01.2018 16:09:13 Rize

Sayin basbakanim serbest birakan hakim fetoden tutuklandi, fetocu hakim tutuklandi diye gazateler gobek atti. Sonra da kusura bakmayin 11000kisi yanlislikla suclu dediniz. Lutfen adalete fazla mudahale etmeyin.

Cevapla (7) (1)
12.01.2018 16:02:14 Ferudun

Mahkemeleri yıpratmamak lazım dogru söylüyor başbakan yıllarca fetönün dedigi oluyordu şimdi akp nin ne zaman mahkemeler bagımsız olacak bizde bekliyoruz

Cevapla (6) (2)
12.01.2018 14:09:36 A42 Konya

Aym'ni görevi çıkan kanunların anayasay aykırı olup olmadığına bakmaktır, Aym hiç bir kimseyi 1.derece mahkemeler gibi yargılayamaz, çünkü hakkı yoktur, aym, temyiz ve istinaf mahkemesi değildir, sade bir vatandaş olarak ben bunu biliyorum da o kelli felli, hukuğu ve kanunları yutmuş hakimlerin bilm

Cevapla (5) (4)
12.01.2018 13:36:09 sertouch

adalet erk sisteminde sıkintı var adam okumuş oraya kadar gelmiş hüküm verecek olan o degil ama 1. mahkeme gibi davranıyor bu asam bilmiyormu bunu yani niye karar veriyor o zaman?

Cevapla (12) (3)
12.01.2018 13:34:01 Kadir

Bir tek siz akepeliler biliyor değil mi dosyanın içeriğini arkadaş siz vatandaşa bireysel.basvuru hakkını verdiniz anayasa mahkemesi en üst mahkeme dediniz insanlar da başvuruyor hayret ya işlerine geldiği gibi yorum yapmakta sizden USTAsı yok

Cevapla (29) (26)
12.01.2018 17:11:57 heyooo

olay ne aym karar veriyor. neden itirazlar oluyor 1. mahkeme kararını daha vermemiş. yani kanunen sırası ile bütün mahkemelere başvurucak sonra istiyorsa bireysel başvuru yapıcak aym ye. sonra aym karar vericek. bilip bilmeden neden yazı yazıyorsun ? bilmiyosan internete yaz aym bireysel başvuru nas

(0) (0)
12.01.2018 13:32:27 Sinan

Birinci mahkeme de Siz’siniz...

Cevapla (6) (3)
12.01.2018 13:30:51 Fuat Eyibil

Sayın Başbakanım işiniz gücünüz hep fetö mü bu ülkenin başka sorunları yokmu millet vekillleri 12 adet implant ne demek!.. sizce adaletmi bu benim çocuğuma bir diş teli bile. vermeyen Sgk millet vekillerine böyle kıyak yapacak halk da bunu yiyecek yok böyle Dünya bunu hesabını sorarlar bu dünyada ol

Cevapla (7) (1)
12.01.2018 13:18:56 Vatandaş

hani bagimsiz yargi istiyoruz diyodunuz

Cevapla (27) (16)
12.01.2018 15:01:22 hersey yolunda

nafri istediginiz sonuc cikmayinca mi bu kanaate vardin evladim

(0) (0)
12.01.2018 13:51:41 nafri

bu kararı verenler bağımsız değil fetö ye bağlı sıkıntı burada

(0) (0)
12.01.2018 13:18:39 turgay olcaytos

Demek oluyor ki mahkeme sizsiniz yani

Cevapla (27) (28)
12.01.2018 14:53:32 mersinli

Sen önce o güzelim Türkçe'yi oku anladıktan sonra yorum yap..hainlik yapma!!

(0) (0)
12.01.2018 13:17:59 mlt 44

ya tamam da icerige gerek mi var bu adamlar hic mi gazete okumuyor .. bu kadar adam niye öldü ..kör mu bu adamlar.. sanki yakaladıklarını idam ediyorlar iki gun sonra birakirlar

Cevapla (15) (2)