Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
08.12.2017 02:12:44 Önder KAYA

Vatandaşta her yıl tatile akıyo zaten 1400 lirayla

Cevapla (0) (0)
08.12.2017 01:43:26 AAMM

Müslüman, içinden günde 12.000 Subhanekeyi oku, Allah (C.C.) yakınlaşarak,imanını kuvvetlendir. Direksiyonda okuma.Tehlikeli iş yaparken ve öğrenciler okuma.

Cevapla (0) (0)
08.12.2017 00:56:46 ...?

Okadar kadınları savunan dernekler var. Ülkemizde böyle sudan sebebden evliliği biten ve ömür boyu nafaka ödeyen erkekler birlik beraberlik kurup bu sözde medeni kanuna karşı çıkmalılar. Günümüzde kadınlar her işde çalışabiliyor. İki medeni insan gibi erkek nasıl çalışıp kazanıyorsa kadın da öyle ol

Cevapla (0) (0)
07.12.2017 23:00:20 ganalı

daha cok kadın öldürülür bu gidisle bu kanunlara diploma hakim savcıları

Cevapla (0) (0)
07.12.2017 21:34:30 fe eyne teshebun...

Eee sıra sanada gelecek inşallah o adamı nasıl annesinden soğuttuysan senin evladınada aynı şeyi yapıcaklar o zaman kafan dank edecek ama iş işten geçmiş olcak hee bu arada nafaka olayıda eşitlik var dyorsunuz hodri meydan işte git kendi paranı kazan kızım kocaya mahkum olma kendi ayakların üstünde

Cevapla (3) (0)
07.12.2017 14:39:44 ...

para olsaydi cibuti ye giderim :)

Cevapla (3) (1)
07.12.2017 14:32:23 sert

kadına sormuşlar para mı? erkek mi ? kadın demiş siz verin ben ikisinide harcarim..

Cevapla (8) (1)
07.12.2017 14:22:26 yazık

Memkelete giden adam değil de kadın olsaydı hakim haklı ne işi var kocasından uzakta derdiniz

Cevapla (3) (1)
07.12.2017 13:59:27 doğrucu bingöl

Şimdiki kadınlar kaynanayı sevmiyor sen zaten gitmiyorsun bari adamı aileden koparma bırakta adam senede bir 20 gün ailesi ile vakit geçirsin bari bir 20 gün mutly olsun ama yok akıl yok allah af etsin

Cevapla (7) (1)
07.12.2017 13:58:18 vatan

yorumsuz

Cevapla (0) (0)
07.12.2017 12:24:08 VLCN

Bu karılar var ya, neyse demeyim. Hafta sonları berabersiniz zaten. Adam anasını göremiyor. E bırak yıllık izinde gitsin, duasını alsın. Kendi anası söz konusu olunca, daha farklı olur tabi. Kaynana sever kız bulmakta zor. Lan bulan nasıl buluyor hayret ediyorum. 1 kere de atıyor ve tutuyor....

Cevapla (8) (0)
07.12.2017 12:12:06 çoban

ulan eşit kusurlu bile olsa karıya ömür boyu nafaka ödüyor yani erkek ömür boyu mahkum eğer işsiz kalır bir ay nafakayı ödiyemesse hapse atılacak ulan bu sözde medeni kanuna göre niye evleniyorsunuz gidin Allah'ın kanunlarına göre evlenin haksızlığa uğramayın.

Cevapla (16) (0)
07.12.2017 11:54:33 hamza

Kanunlar kadinlara calisiyor malesef

Cevapla (15) (2)
07.12.2017 11:44:36 sie

yıllık izin taş çatlasa yirmi gün. 345 gün zaten senin yanında. bırak da 15 gün anasının babasının yanına gitsin. 5 gün de sana kalsın. şimdi bu haberi okuyan çiftlere bak şimdi. inşallah suistimal edilmez.

Cevapla (38) (4)
07.12.2017 11:41:53 sie

gelin kaynanasını görmek istemiyor. adamın da annesi babası neticede o da gidip görmek istiyor. adı üstünde yıllık izin sürekli de gidemiyor belki. Gelin çağırsın kaynana kayınbabasını eve. herifi de gidememiş olur. Ama yook. niye çağırsın.

Cevapla (24) (1)
07.12.2017 11:06:00 erdem