Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
15.11.2017 09:37:11 yucel

Ak partiliyim ama 7 yillik isimde beni tek dolandiran Ak parti Kalkandere ilce baskani oldu. Akp ye bildirdim hicbirsey yapmadilar secim oncesi incelemede diye mail attilar gazimizi aldilar . hala ses yok. tunel ihalesinde is alan dolandirici hala gorevde.

Cevapla (2) (0)
15.11.2017 08:28:04 abb başkanı

Hepsinin hayali aynı bi iş yapalım kendimizede kendimizi sağlama alınca bırakırız canım ne işimiz var bu işlerle diyorlar hepsi bunların hepsi anasının gözü bak bakayım menffatine ters birşey yap ne memleket kalır ne vatan

Cevapla (1) (0)
15.11.2017 07:48:50 Kayserili

Kayseri Ak Parti Gençlik Kollarındada Kesinlikle Şuanki Başkanların Değişmesi Şart Özellikle Melikgazi Gençlik Kolları Tabi Bunun Yanında İl Gençlik Kolları Kocasinan Gençlik Kolları Yok Zaten Sözde Var Şimdiye Kadar Hiç Rastlamadım Yerleri Başkanları Adeta Kayseridekiler Koltuk Sevdasında Özellikle

Cevapla (1) (0)
15.11.2017 06:50:40 Mhfzkr-türk

Reis icin canimiz feda ama Bazilari varki AkPartide hep menfaat ben o yuzden parti calismasini biraktim Allah rizasi icin yapiyoruz Adam kalkmis zorla sigara bide utanmadan 20 Tl uzatiyo Zenginlerle muhabbet ediyolar fakirsen genc dahi olsan seninle hic ilgilenmiyolar

Cevapla (1) (1)
15.11.2017 06:24:14 kirazlitepe spor

Şuan ki genel baskan istanbul baskaniydi kendi yardimcisini gn.bsk. olunca üsküdar genclik ilce baskanı yapti. Belediyenin arabasi ile benzin dahil ayrıca belediyenin 5 tane hali saha, cafelerini ve temeli atilmamis saglik ocaginin karsisina eczane acmasida işim cabası sen dusun aylik ne kadar kazan

Cevapla (3) (0)
15.11.2017 06:19:32 Gençlik kolları berbat

Ne yazık ki gençlik kollarının berbar olduğunu şuan ki mevcut gençliğimizin Halinden anlayabilirsiniz

Cevapla (1) (0)
15.11.2017 05:22:19 Muhsinler Ölmez

Nerde bi teneke var partinin basına koyuyorlar! Vazgeçtim ben akpartiden!

Cevapla (10) (0)
15.11.2017 04:13:06 tom

Rize dede yapıldı. Bırak kadroyu ayakkabılar bile değişmediler.

Cevapla (7) (0)
15.11.2017 02:01:56 K-gümrük

bizim ilçe baskani a6 alcam diye tutturdu. bakalim nasil olcak. mahalle baskani kücuk esnafti mutahhit oldu. bende vallahi 1 lira aldiysam şerefsiz adiyim... ama biz yerimizde sayiyoz hala

Cevapla (8) (0)
15.11.2017 01:38:43 ahmet ertegün

Gençlik kolları kodaman iş adamları çocukları kıdemli kişilerin zengin kişilerin çocukları yönetimde ilgilenmiyorlar kimseyle.Tümü havalı ilgisiz. Çankaya teşkilatından bu nedenle çıktım.Foto çekmek insta face koymakdan başka meziyetleri yok.ama ak parti su aldı benim ahımı aldılar işim yok çaresizi

Cevapla (8) (0)
15.11.2017 01:31:27 @bitlisli kurt

Bitlis teşkilatınında yenilenmesi gerekiyor. baştan aşağı .ben 2 yıldır partinin içine adım atmak istemiyorum çoluk çocuktan ve bilgisiz insanlardan dolayı..hepsi kabiliyetsiz ve boş insanlarla dolu bu parti böyle olsun istemezdim gönül verdim oraya giden insanlar asla benim.sevdiğim kadar sevemezle

Cevapla (4) (0)
15.11.2017 01:28:15 Dersimli, cann hz.Ali

Beyoglu genclik baskani 2 sene once hic birseyi yoktu simdi evler araba erzincanda mandira bu para nerden geliyor bu is boyle gitmez

Cevapla (7) (0)
15.11.2017 00:55:54 berk

Bahçeli'nin dediği gibi:Ne kadar OMO varsa,ne kadar TURSİL varsa hepsini dökmeniz lazım temizlik için.Parti kurulduğunda canla başla çalışan insanlar vardı,şimdi ise ne kadar ihaleci,rantçı varsa hepsi yönetimlerde.Çocuk daha gençlik kıllarında ama ne götürebilirim derdine düşmüş.Allah reise yardım

Cevapla (5) (1)
15.11.2017 00:26:28 bendebisidicem

nihal yildizi görevden alin

Cevapla (3) (0)
15.11.2017 00:10:57 maraba style

ihaleci,nargileci çakal cukal takimi

Cevapla (13) (0)
15.11.2017 00:08:33 Aydın aksu

istediğiniz kadar yenilenin 2019 da ampülleriniz patlayacak kaçışınız yok

Cevapla (11) (0)
15.11.2017 00:03:29 abdulrezzag

Yani yenilendimmi günahlarınızdan temizlenmişmi oluyorlar hırsızlar

Cevapla (9) (0)
14.11.2017 23:38:33 Flxe

geleceğin yiyicileri :)

Cevapla (10) (1)
14.11.2017 23:00:56 Keşanlı

Gençliki akp uzaklaştırıyorsunu gençlik işsiz

Cevapla (6) (2)
14.11.2017 22:54:43 pişmanlık

Şu fatih ilçe teşlilatıda değişse ne güzel olur nerde eski gençlik kolları hep yandaşlar var şuan bir işe yaradıklarıda yok yan gelip yatarlar ancak paritye zarar veriyorlar

Cevapla (8) (0)
15.11.2017 11:49:50 molla gürani

Arabaları evleri herşeyi var şuan yan gelip yatarlar tabi oy falan yok artık üyelikten de istifa edicem işte bu yüzden Oylar iyi partiye

(0) (0)
15.11.2017 00:52:32 kocamustafapaşalı

Yüzde yüz haklısın kardeşim

(0) (0)
14.11.2017 22:45:49 sorgula sadece

sabah namazı, nargile, halı saha, ikram, kemal şöyle bahçeli böyle. hani teknik hani bilim hani finans-ekonomi hani dünya siyaseti hani sosyoloji hani çalışmak hani okuyup yazmak. hani oturup tarihi tartışmak. popcorn'un dayatmasını tarih zannediyorlar bide. haha. ulan hepiniz ab*d tuzağındasınız

Cevapla (9) (0)
14.11.2017 22:40:01 gerçekler

ulan Türk milletine bir bakın. gençlerde bile dinamik, hareketli, konuşurken kusursuz akıcı konuşan, uyanık, dengeli, hafızası kuvvetli olan bir kişi yok. okula gidiyorum. millet muhabbet ederken ayakta uyuyor. dna mızı değiştirdiler. şaka felan değil. kaliteli zeki adam yok ülkede

Cevapla (6) (0)
14.11.2017 22:20:36 tarafsız genç

Amasya merzifon gençlik kollarıda acilen değişmeli yoksa çok oyyy kaybı yaşanır.hayır birisini başa seçerken nasıl geçmişi babası yaptığı işler çevrede seviliyor mu sevilmiyor mu anket yapıp ona göre hareket etmezler anlamıyorum.

Cevapla (4) (0)
14.11.2017 22:18:30 Erşan77

Ak parti kurulduğundan beri oy veren biriydim. ama Parti amacından şaşmıştır milletin parasını çarçur etmekle milleti kendinden uzaklaştırmıştır. Milleti vergi yükü ile ezip, sonrada şak şakçılarına yedirmesi,insanları partiden uzaklaştırmıştır. Bunu Cumhurbaşkanımız görmüyor ama çok büyük oy kaybet

Cevapla (7) (0)
14.11.2017 22:11:15 te miz len

BOŞ İŞLER YAPMAYAN, GÖSTERMELİK TOPLANTILAR YAPMAYAN , ÜRETKEN SOFİSTİKE KİŞİLER LAZIM. Hak etmediği para peşinde koşanlar TE MİZ LEN SİN

Cevapla (7) (0)
14.11.2017 21:43:40 Şenol yurttaş

30 yaşındayım ak parti bornova ilce başkanına gittim ne ilgileniyorlar nede bilgilendiriyorlar gencleri kazanamıyorsan zaten bu işte sorunun oldugunu anlamanız ve kordine olup her genci kazanmanız gerekir. Yoksa onların altındaki gencleri de unutun derim silsile bu şekilde cünkü.

Cevapla (7) (0)
14.11.2017 21:40:48 journalist

Hangi yenilenme reis'in gerçek manada incelemesi lazım genclik kollarında ki bu yenilenme hareketini şuurlu gençliğe mi yoksa gençlik kollarında lüks araba sevdalısı gençliğe doğru mu gidildiğine bir baksınlar..

Cevapla (5) (0)
14.11.2017 21:23:45 arkeolog

Selman özboyacı beyi başkan olarak görmek isteriz

Cevapla (0) (7)
14.11.2017 21:18:55 cengiz tosun.

akpti kimseyi kullanmaz.kullanmak size mahsustur.

Cevapla (0) (9)
14.11.2017 21:18:03 Tunç

Yalancı Troller

Cevapla (5) (3)
14.11.2017 21:13:29 1008

İsmail Kahraman, Gençlik Kolları başkanı da olsun.

Cevapla (12) (4)
14.11.2017 21:12:59 ÖZEL HARP

Topu yalaka menfat çıkar ............. anladınız

Cevapla (11) (0)
14.11.2017 21:10:19 jöh

ulan cogu çıkarcı yeminle darbe gecesi 1 numaralı ak partili olan insanları tanıyorum evinde yatiyodu resmen AMA REIS ICIN DAVASI ICIN HERSEY OLUNUR AMA AKPARTI ICIN OLUNMAZ SUNU ANLADIM AK PARTİ GOZUMDE İNSANLARI KULLANAN PARTIDIR

Cevapla (49) (17)
15.11.2017 07:52:25 fevzi

Biz ak gençleri 15 temmuz direnişinde en ön saflarda gördük başlanları melih sabaha kadar gözümüzün önünde köprüdeydi.. Terbiyesizlik yapmayın

(0) (0)
14.11.2017 22:33:18 gökhan

Recep tayyip erdoğanlı Ak parti bizim partimiz. Arada çürükler var ve ayıklanmalı.

(0) (0)
14.11.2017 21:02:24 Çeçenya

ne yenilenmesi ya bütün ilçe teşkilatları yenilendi lafta mevcut yönetimlerin karsısına aday bile cıkamıyor be yenilenmeymiş

Cevapla (30) (7)
14.11.2017 20:56:52 delibey

Nargileci takımı

Cevapla (74) (12)
14.11.2017 20:55:38 Mfkrdmn

Bırakın gömlek değiştirmeyi. Bu vücut gusül tutmaz daha boşa uğraşmayın.

Cevapla (43) (19)
14.11.2017 20:55:23 adem

gencler akp nin yanlış suriye politikası yüzunden oturmaya ev yok.kiralar ucmuş gidiyo herşey vergi olmuş bilginize.not:bizde genciz

Cevapla (9) (2)
14.11.2017 22:02:14

Chp dönemini unutma hee buarada ecevit dönemindeki krizi hiç unutma

(0) (0)
14.11.2017 20:52:58 ECDAD

HEPİNİZ YÖRÜNGEYE DÖNÜP BU FECİ DURUMDAN ÜLKEMİZİ KURTARMAK İÇİN NUTUK OKUYUN.ANLAYIN UYGULAYIN. HATTA İZMİR MARŞINI SÖYLEYİN FIRSAT BULDUKÇAKİ, BELKİ SEÇİMDE ŞANSINIZ OLUR.YOKSA REİS SİZİ ŞUTLAR

Cevapla (5) (0)
14.11.2017 20:46:25 okan

değiştirin bir kere katıldım cocukların beyinlerini ismet inönüyle yıkıyorlar.gelmiş gitmiş kardeşim madem ileri diyorsunuz ilwrisi için birşey deyin gençlik kolarındaki yöneticiler

Cevapla (0) (0)
14.11.2017 20:38:11 Mustafa Tunç

Birde bunlar değişse tamm olacak gönül diliyle yukarıdan bakmayan şuurlu yiğit gençler lazım

Cevapla (31) (4)
14.11.2017 23:25:29 aybeinşallah oyinagelseAHHhake

evet baştan yeniden

(0) (0)