Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
15.11.2017 10:02:58 Demirr1

Teyze Türk insanını beğenmiyorsan git avrupada yaşa yol paranda benden bakalım orda insan muamesi görcekmisin ne çok seersiniz şu avrupalıları ve kendi milletinizi karalamayı, duran asansörde en önde sensin demekki enson sen bindin fazlalığı kim oluşturuyormuş evet eğitim şart

Cevapla (1) (0)
15.11.2017 09:25:50 bzjsgjsn

o asansör engelli asansörü değil bi kere zorlu tünelinden duraklara -2. kattan neredeyse başka gidiş yok mecburen kullanıuoruz

Cevapla (0) (0)
15.11.2017 08:07:13 oflu

o binen gençleri orda bir güzel döveceksin bir daha biniyorlarmı

Cevapla (1) (0)
15.11.2017 07:12:05 vx

Teyze Türkiye'de eğitim ne gezer,çölde su bulursun burada eğitimi zor bulursun.Milli eğitim bakanı bile bilmiyor eğitim sistemi nedir ne değildir,öğretmenlerin çoğu kalitesiz yan gelip yatmanın,derse geç girmenin,okuldan nasıl erken çıkarım,nasıl zümre toplantısını kaynatırım derdinde.

Cevapla (4) (1)
15.11.2017 07:04:44 1071

Engelli asansörünü engelliler hariç herkes kullanıyor.Engelli kendisine bir türlü sıra gelmediği için binemiyor.Bu nasıl bir insanlıktır?

Cevapla (4) (0)
15.11.2017 06:54:34 mehmet

sen eğitimlisin de ne oldu yaptığın şeye bak sanki içerde kalanlar okuma yazma bilmeyenler konuyu nereye bağlamış bizim başı açık yobaz kafalı ablamız farkındamısın sen eğitimlisin de bu güne kadar ne yaptın sadece eleştirmekten başka

Cevapla (7) (1)
15.11.2017 05:58:41 Doğrucu Davud

Amacı dışında kullanımda kimse kusura bakmasın. Bu bir ahlaksızlıktır!

Cevapla (0) (0)
15.11.2017 05:50:49 murat

yanlış anlasılmasın okumak cehalet alır eşşeklik baki kalır bu insanların hepsi bence zihinsel engelli

Cevapla (1) (0)
15.11.2017 04:49:25 ilhan

Bizim gençliğimiz çok tembel. Avm lerde asansör sırası bekliyr. Çok şikaye ediyr çalışmıyr. Haftada en az -1-2 günnişe gitmiyr-,sorsan ülke onun sırtında

Cevapla (0) (0)
15.11.2017 04:00:10 Türk dirilişi

Zürih’te kameradan izliyorlar. Sakat değil, bebek arabası yok ve gençsen hem paranı alırlar, hem de çöp toplatırlar.

Cevapla (5) (1)
15.11.2017 02:24:43 D

Ceza ile bu is yurumez, memlekette egitim sart. Egitimi verene kadar 10 sene asansorlerin basina 2 tane coplu zabita dikecekler, sakat olmayana vurup kisa sureligine sakatlayacak.

Cevapla (2) (0)
15.11.2017 00:44:52 frankfurt

Yürümeyi unuturan unsurlar. Ye ic sis.haraket yok spor yok is güc yok. Sonumu görüyoruz maalesef

Cevapla (0) (0)
15.11.2017 03:53:11 Aksaraylı

NE ALAKASI VAR LAN DİNGİL.O ASANSÖR FİZİKİ ENGELLİLER İÇİN ORDA ,BEYİNSİZLER İÇİN DEĞIL.BENDE HEP MERDİVENİ KULLANIYORUM.

(0) (0)
15.11.2017 00:18:42 manisalı

fotoğraftaki gençler utanıp yüzlerini gizlemeye çalışmışlar.

Cevapla (1) (0)
15.11.2017 00:07:59 hasan

o muhitte oturanların hemen hemen hepsi yüksek tahsilli o yüzden eğitimle bir alakası yok be ninecim

Cevapla (1) (0)
14.11.2017 23:54:32 sara

Cok sinir oluyorum tembellikten asansörü fuzuli dolduran insanlara. Cocuk arabasiyla asansör tercih etmek zorunda kaliyorum ama bi bakiyorum benden baska arabasi olan yok ve full dolu. Nerdeyse bana yer vermiyolar. Bazen kizip yürüyen merdivenleri kullaniyorum bebek arabasini.

Cevapla (2) (1)
14.11.2017 23:47:37 liseli Süleyman

asil egitimsiz olan asansör firmasi kardesim tika basa insani kaldirabilecek motor takin biraz türkiye sartlarina ayak uydurun tak iki motor iki halat

Cevapla (2) (3)
15.11.2017 02:25:41 C

Degil mi :) Tasinana gore yapilmasi lazim, insana insan asansoru, mala mal asansoru.

(0) (0)
14.11.2017 23:26:06 Adil adam

bunun adı çağdaş öedeni bencillik yüzsüzlük . eğitsen ne olur, hepsi eğitimli ve maalesef yetiştirdikleri nesilde eğitimli öküz olacak...cibilliyet

Cevapla (1) (0)
14.11.2017 23:07:13 doruk

eskiden okullarda adab-i muhaseret dersi varmis. sonra kaldirilmis. neden bilmem. bence bu ders kesinlikle olmali. çünkü adap ile asillik paralel orantili gidiyor. ve ben o adabi alamadim.burnumu parmagimla karistirdim.zeytini elimle yedim.sokakta duvar kenarina isedim.

Cevapla (4) (0)
14.11.2017 22:31:37 ecem

Aman sakin hareket etmeyin :) asansör gelinceye dek merdivenle on kez cikip inilir be

Cevapla (2) (0)
14.11.2017 22:22:41 murat

gencler biniyor ozellikle nasil gururlarina yediriyorlar anlamis degilim

Cevapla (3) (0)
14.11.2017 22:04:37 toraman

Bilmeden yorum yapan ne kadar çok o asansör metro ve zorluya ulaşım sağlıyan asansör engelli asansörü değil

Cevapla (0) (0)
14.11.2017 22:01:54 toraman

O asansör engelli asansörü değil binlerce insan kullanıyor yukarıdan bindiğinizde -2.kat metro tüneline çıkar asansörden başka tünele ulaşım yoktur. Metrobüs durağından çok uzun mesafeleri yürümekle ancak ulaşılır bilmeyen yorum yapmasın

Cevapla (0) (0)
14.11.2017 21:57:27 uçan rizeli

sen zaten 8 kişi yapıyorsun.. birazda göbeği eritsen teyzecim?

Cevapla (1) (1)
14.11.2017 21:51:58 ece

insalarımız ne de çok asanzör binme meraklısı ya , enazından sağlığınız için merdivan kulan, redeyse tuvalete bile arabayla asanzörle gidecekler ha ha ha

Cevapla (0) (0)
14.11.2017 20:53:40 mardinli4747

Kardeşim yıllardır engelli ve yaşlıların kullanması gereken yerleri. Beyin engelliler kullanıyor. Devlet engelli ve yaşlı kartlarını çipli yapacak engelli otoparkları asansörleri gibi yerleri sadece çipi okutarak açıp kullanabilecek. Yoksa bunu engelleyemez kimse

Cevapla (6) (1)
15.11.2017 00:00:24 Boksör

olduki sürekli engeli olmayan bir insan kullanacak.o zaman ne olacak ayagi alçıda olan vatandaş engelli kartimu arayacak.

(0) (0)
14.11.2017 20:29:40 Teyzecim yanlış biliyorsun

Orası engelli asansörü değil, herkes için

Cevapla (1) (4)
14.11.2017 20:22:17 Boksör

ulan ne gıcık milletimiz var bizim ya.kameraları görünce hemen elit okumuş kültürlü insan rolleri kesmeye başlıyorsunuz.bi kahveye 15 lira verip iki aşağılayıcı cümle kurup yanına eğitim kelimesini getirince kendini okumuş kültürlü elit zannedenler var.hey Allahım..

Cevapla (6) (0)
14.11.2017 20:17:27 Ismail Ünver

Engelli asansörü ulan o! Hadi anlarım teyzeyi de, o vicdan ve kişilik engellilere ne oluyor da biniyorlar?

Cevapla (0) (0)
14.11.2017 20:12:47 But Similya

Teyze hadi sen rahatsızsın o yüzden bindin. Eşin neden bindi? Git eşini eğit madem. Yaşlıların şu 'Ben yaşlıyım bana yer verin, yol verin, hürmet edin...' zirvalamalarindan biktik genç nüfus olarak. Sabahın köründe işe gidiyoruz, adam iki durak otesine ekmek almaya gidiyor bedava akbiliyle. Yer mer

Cevapla (7) (1)
14.11.2017 19:51:57 Alo Merkez mi?

Madem engelli asansörü, binen sağlamlara basacaksın küfürü ordaki hoparlörden belki utanırlar.

Cevapla (4) (0)
14.11.2017 19:24:38 Dr.Yorumcubey

engellilere verilen kartlar asansör içinde kullanılsa mormal vatandaş binemese olmaz mı . olur...

Cevapla (8) (2)
14.11.2017 20:13:15 Boksör

olduki birgün normal bi vatandaş kullanmak zorunda kaldı yürüyemeyecek şekilde.o zaman ne yapacak.

(0) (0)
14.11.2017 19:14:14 tayyar

Maalesef bayanlar 2 adim merdiven cikmak yerine asansore biniyorlar. Sonra da kilo vermek icin rejim yapiyorlar.

Cevapla (13) (1)
14.11.2017 19:11:36 Gerçekleri Gör

ülkede cahillik diz boyu ama durmadan hala övünüp duruyorlar. Ülke insanının psikolojisi stalingrad gibi.

Cevapla (4) (1)
14.11.2017 19:07:43 Yani

Teyze önce siz kendinizi eğitin ..Çok eğitimli olduğunuz için tıkilmışsınız asansöre ....

Cevapla (8) (2)
14.11.2017 19:07:09 Vatandaş

Asansör tasarımlarında saçmalık. Sekiz kişi yazıyorsa çok daha fazla taşıma kapasitesi olmalı. Veya sekiz kişi yazıyorsa o asansöre en fazla beş kişi sığabilmeli. Sistem hataya açık olmamalı. İnsanoğlu limitleri zorlar.

Cevapla (6) (0)
14.11.2017 19:01:36 daalmi

Teyze haklı. Eğitim evde başlar.

Cevapla (0) (0)
14.11.2017 19:00:29 Egitim mi sart ?

İnan teyzecim ona binenlerin universite talebesi oldugunu biliyomusun yada koltukda yer vermiyen liseli uni li cocuklar egitimli cocuklar ama o egitimi ailen almaları lazım okulda ogretmıyolar onu

Cevapla (3) (1)
14.11.2017 18:58:00 erdo

avrupada bu sekilde kullan aninda para cezasi itfaye gelsin saglikci gelsin kimin parasi ile halkin parasi ile nicin yorulmicak bizim ozgurlukci insanimiz para cezasi nerde

Cevapla (1) (0)
14.11.2017 18:56:36 Cok cok var

Cok var teyze onlardan onlarda engelli ama bendensel degil üşengeclik engeli insigramda sabah aksam yaparlar adım atmaya gelince üşengeclik engeli oluyolar teyzecim

Cevapla (0) (0)
14.11.2017 18:52:56 İNVİCTUS

Ahhh teyzem ahhh bu bencil insan güruhunu eğitimde adam etmez “ gezdim şam ile halep, ilmi ettim talep, diploma alsa da insanın cehlini, merkep yine merkep

Cevapla (4) (0)
14.11.2017 18:48:34 türkmen

Teyzem gerekeni söylemiş . Eğitim şart . Hala 3,cü dünya ülkesi olmktan kurtulamadık ve bu kaç tane ünüversite bitirdiğinle alakası yok . Aile eğitimi ile alakalı

Cevapla (3) (0)
14.11.2017 18:46:28 tkz

egitim degil adalet lazim bu ülkeye. insanlar sabahin 6sinda kalkiyor aksam 9da eve gidiyor.burasi buyuksehir.o teyzeler amcalar gezmeye cikiyor.o asansoru jullananlar ise gidip geliyor.bunu da dikkate alin amcalar teyzeler

Cevapla (6) (0)
14.11.2017 18:41:31 terme'lee

Türkiye de engelli olmak zor engelli asansörlerini zımba gibi gençler kullanır kaldırımlara engelli için ayrılan yerlere araç park edilir VS. VS. Allah yardımcıları olsun.

Cevapla (4) (0)
14.11.2017 18:40:14 Destan

Öyle bir nesil geliyor ki acimasiz bencil duygusuz nefsi yasayan...ama suç onlarda mi bizde mi bu gencligi biz yetisdirmedik mi. Ahlaki coküntü yasioruz yok oluyoruz ama hic bir şeyin farkinda deilmisiz gibi yasioruz AMA YİNEDE ALLAHTAN ÜMİT KESİLMEZ MEVLA BU BEREKETLI TOPRAKLARA HER YÖNDEN KURTULUŞ

Cevapla (3) (0)
14.11.2017 18:35:48 osman torun

Kural tanımaz yurdum insanım ahki ne vah küçüklükten başlıyoruz kuralsızlıklara malesef

Cevapla (0) (0)
14.11.2017 18:34:18 BOHEM

İnsanların dış görüntüsü sizi aldatmasın gençler.! Bazılarını sağlam görürsünüz, ama ciğeri gitmiş, pantolonunun altından göremediğiniz ayağı protezli, nefes darlığı var ve merdiven çıkamıyor, bir şekil de hasta ve merdiven tırmanmaya mecali olmuyor. Hee, gerçekten de sağlamlar ve tembeller binmiyor

Cevapla (3) (0)
14.11.2017 18:33:30 Sorarsanda Atatürkçüler

Atatürk size engelli asansörüne hayvan gibi dalmayı mı öğretti?

Cevapla (2) (1)
14.11.2017 18:32:42 OĞUZHAN KARAHANLI-İZMİR

BEN 55 YAŞINDAYIM. BİR DEFA BİLE KULLANMADIM. MAALESEF 20 Lİ 30 LU YAŞLARDAKİ UYUŞUK GENÇLER KULLANIYOR. ÖNLEM ALINMALI . !!

Cevapla (2) (0)
14.11.2017 18:28:48 K-gümrük

gizli kamera koyun 10 bin kisi kullaniyosa 9 bini genclerdir

Cevapla (3) (0)
14.11.2017 18:27:12 Emekli

bedeni sağlam kafaları engelli gençler niye o asansöre biniyorlar

Cevapla (6) (0)
14.11.2017 18:53:30 İNVİCTUS

Dediğin gibi zeka engelli

(0) (0)
14.11.2017 18:26:49 oguz

kabine koy dijital asiri yuk kg mi ayarla 650 kg milim oynamaz sonra 651 oldugunda

Cevapla (0) (0)
14.11.2017 18:24:42 Pepe

İnsani vasıfların eksik olduğu yerde yaşamak zor.

Cevapla (0) (0)
14.11.2017 18:23:02 (☆ ------ IYI

ulan nekadar seviyorsunuz Türk Milletini egitimsiz cahil olarak tanimlamayi.avrupada bile insanlar bir kat oldugu halde asansörlere doluyorlar.bunun egitimle ne alakasi var beyinsizler.bukadar kendi begenmis bir millet kesimi sadece bizde var.eger okumussa kendini bir bok sanan.insanlari asagilayan.

Cevapla (113) (29)
14.11.2017 21:33:15

1 kat olsun asansoru kapasitesine gore kullaniyolar, dolduysa bekliyolar digerini bizimkiler gibi ittirmiyolar. In ben bincem diyen duydum merterde

(0) (0)
14.11.2017 18:21:46 zorro

sacma sapan şeylerle medyayı meşgul etmeyin. dolar ne zaman normale donecek onun haberını yapın yok olmadı bu büyüyen ekonomi ne zaman bizim cebimize yansicak,esnaf ne zaman evet var ol hükümet diyecek bunları anlat bana.

Cevapla (0) (0)
14.11.2017 18:19:05 RİZE SEDAT

Once senın kocandan baslanmalı eğıtıme

Cevapla (2) (0)
14.11.2017 18:16:47 Muhliss

bende bu izleyen meraklılara hastayım işi gücü bırakırlar bide canlı yayın yaparlar :)

Cevapla (40) (0)
14.11.2017 18:15:49 GS'Lİ

Allahin sopasi yok iste

Cevapla (0) (0)
14.11.2017 18:13:22 erzincan 24

inenlerin yarisi genc..teyzelere laf atmayalim

Cevapla (0) (0)
14.11.2017 18:12:47 hrn

teyze sana telefon alacam hem de aha nöyle ellemeli:))

Cevapla (0) (0)
14.11.2017 18:10:34 boreas

Ben israf olmasn boş cıkmasn yukarı diye biniyorum yoksa yürürüm yani.Milli servet sonuçta

Cevapla (1) (0)
14.11.2017 18:02:16 Albert

boş yapmayın zincirlikuyu metrosuna disardan merdivenle girebilmek icin taaa metrobuse kadar yurumek gerekiyor. ben cok dikkat ederim normalde asansoru falan kullanmam. ancak o metroya binebilmek icin yada metrodan metrobuse aktarma yapmak icin asansoru kullanmak şart.

Cevapla (2) (0)
14.11.2017 16:49:14 METROPOL

ENGELLİ ASANSÖRÜNE SAĞLAM ADAM BİNİYOR MÜSTEHAKTIR BUNLARA

Cevapla (136) (2)
14.11.2017 16:48:31 RUZENİN

genç sapasağlamlar kullanıyor teyze haklısın

Cevapla (85) (4)
14.11.2017 14:46:19 xo

evet eğitim önemli ama 8 kişiden dazla bindilerse inip diğerini bekleyecek nezaketi sende gösterebilirdin demekki eğitimden ziyade bencillikmiş demi teyze

Cevapla (139) (153)
15.11.2017 07:15:31 sanada egitim sart

binmesi gerekenin, binmemesi gerekeni beklemesini dusunuyorsan sanada egitim şart

(0) (0)
15.11.2017 06:08:44 ıhıh

ula hanzo kadın diyorki bu engelli asansörü.

(0) (0)
15.11.2017 02:45:36 Tugra Tugra

Kadin engelli okuma yazman yokmu?

(0) (0)
14.11.2017 23:43:34 Türk

zeka özürlü,kadin yasli.. seni yasliya saygin bumu?? yasli beklesin, gencler binsin öylemi? Allah sizlerede yasliligi tattirsin.

(0) (0)
14.11.2017 23:26:25 huysuz

yoruma tam da resmi koymuşssun cuk oturmuş. portakallı ördekte sen ördeğin neresinde duruyorsun portakal bey

(0) (0)
14.11.2017 23:08:35 halk

O asansörü kullanması gereken hastalar yaşlılar hamileler ve engelliler heryeri sağlam olan iki merdiveni çıkamayan kişilerin hakkı değil o asansör bişeyi eleştirmek için eleştirmeyin

(0) (0)
14.11.2017 22:25:57 Munja

Senin gözün de görmüyor asansörden çıkan genç arkadaşları...

(0) (0)
14.11.2017 22:16:02 kemal kemal

bu yaşta birine laf sokup nezaketten mi bahsediyorsun bravo !!!!!!!

(0) (0)
14.11.2017 20:21:18 vatan

Aha işte tipik çomar. Bide teyze diyo kendi ağzıyla. Asansörden çıkan senin gibi “genç” sığırlar beklesin, teyze yol versin dimi. Beyinsiz dangalak.

(0) (0)
14.11.2017 20:08:26 maLcoLm x

sende suçu teyzedemi buldun.buldun mübarek gençleri görmedin mi üniversiteli diplomalı tahsilli .

(0) (0)