Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
14.11.2017 18:02:33 ucanhollandali

Adam hakli moruk abd kendini ne saniyon laan

Cevapla (1) (0)
14.11.2017 17:48:46 tabi tabi

Bu dünyanın baş belası en büyük terör örgütü abd dir. Sakın olaki kimse abd ile işbirliği yapmasın.

Cevapla (2) (0)
14.11.2017 14:57:30 mesut

Korkak bunlarin hepsi bunlardan bir cacik olmaz siz asil savasi mehdi cikinca gorun

Cevapla (2) (2)
14.11.2017 14:56:42 GURBETCI

Hah tam da yerine sikayet etmisler hemen AB ABD nin kulagini ceker. Lan salak AB zaten ABD nin köpegi sen kimi kime sikayet ediyon ha.

Cevapla (1) (0)
14.11.2017 14:42:57 Sıradan Biri

BM kaldı artık kimse takmıyor ki dağılma sürecinde zaten niçin kime kuruldu belli değil.

Cevapla (0) (0)
14.11.2017 14:39:03 aslan. osmanli

sende. korktun. gucuk enisde

Cevapla (2) (0)
14.11.2017 12:48:39 reklam arası

Kimi kime şikayet ediyorsun ki BM dediğin zaten onların kurduğu bi şirket değilmi kendilerine bi laf geldimi veto sende veto et by kim

Cevapla (0) (0)
14.11.2017 12:26:03 oguzboyu

Küçük enişte 3.5 atıyor

Cevapla (0) (1)
14.11.2017 11:31:53 vatan hainleri bu dünyada olma

Pis korkak vur abd yi tafracı

Cevapla (2) (1)
14.11.2017 11:09:32 vatansever

Küçük enişte şimdi niye deneme yapamıyor nükller çok tehlikeli bir savas biçimi dünya ve canlılar için inş tamamen kalkar gidin uzayda şavaşın nükleer savaşınızı başka dünya yok uzayda yaşanabilecek henuz bulmuş değiliz

Cevapla (4) (1)
14.11.2017 10:53:31 bir vatandas,

İti ite şikayet etmiş..

Cevapla (17) (0)