Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
14.09.2017 10:19:51 vatandaş

Zıkkım için....haramzadeler

Cevapla (1) (1)
14.09.2017 09:38:48 Ayten

dogru bir karar bravo Chp

Cevapla (2) (1)
14.09.2017 09:21:40 ...

adam dışardan getirme ben den al seni kazıklayacaktım ...ne güzel neden dışardan aldın..diyemiyorda işte böyle tepki veriyor

Cevapla (4) (0)
14.09.2017 10:16:58 Halil

ne alaka konuyu baska yerlere cekme..yapilan yanlis desene..tabela var,icki icilmez diye..sen hala konusiyorsun..biraz miletten yana ol,ickiciden yana degil..

(0) (0)
14.09.2017 10:16:22 SARHOŞ

İLLAKİ BİR KULP BULACAKSIZNIZ DEĞİLMİ. SADECE HİN LİĞE ÇALIŞAN chp KAFASI... SİZ ASLA ADAM OLMAZSINIZ.

(0) (0)
14.09.2017 09:16:38 fnd

Ak parti en büyük destekçisi karadenizli fındıkçıyı rezil perişan etti. Fındık 7 Tlden alıyorlar. Kepaze ettiler çiftçiyi tarımı yazıklar olsun. Buradan haykırıyorum.Ey polis bırak plajı fındıkçıya gel fındıkçıya :))

Cevapla (4) (6)
14.09.2017 09:03:54 haydaa

alkollü içecek getirmek yasaktır diyor içmek yasaktır demiyor.ayrıca zabıtaların şort ve parmak arası terlikle görev yaptığını da fotodan öğrenmiş olduk.klasik yurdum insanı ve resmi görevlisi.

Cevapla (1) (3)
14.09.2017 09:56:51 Dejavu

Getirmeden içsinler o zaman

(0) (0)
14.09.2017 08:59:01 ccccc

Yapacağınız işe nasıl bir ülke burası keyif yapmak bile yasak ırakmı la bura

Cevapla (1) (9)
14.09.2017 08:56:01 kendini bilmez ukalalar

Kanunlar,kurallar,kişilerin değil,toplumun güvenliği ve huzuru için konur.Abd de her eyaletin kend,ne göre koyduğu yasaklar var ve herkes uymak zorunda.

Cevapla (6) (0)
14.09.2017 08:55:18 kürt

İnsanları rahatsız edecek şekilde alkol alanlar sahilden men edilir diye bir tabela olabilir.ben belki sahilde oturup içmek istiyorum bunun bir sakıncası yok,neden restaurana 10 tane içki parası vereyim kamuya açık olabilir.o zaman dışarda kimin elinde içki varsa götüreceksin karakola yanlış bir uyg

Cevapla (1) (3)
14.09.2017 08:53:43 zaza bingöl

Bak sen tipe bak bide yazmış dışardan mangal alkol getirmek yasaktın la dingil deki biz plajda zaten satıyoruz o para cezasınıda birayı dışardan getirdiği için yazdık yuh be

Cevapla (0) (0)
14.09.2017 08:50:03 GÖKHAN

İŞİNİZE GELMEDİ DEME, BABANIZIN MALIMI PLAJLAR, ĞERÇİ SİZİN ZİHNİYETE GÖRE ÜLKE DE SADECE SİZ ÖZGÜRSÜNÜZ (SOL KOMÜNİST ZİHNİYET).. BELEDİYE VE KAHRAMAN POLİSİMİ TEBRİK EDİYORUM

Cevapla (0) (1)
14.09.2017 08:46:38 Nuri Alço

Gazoz var abla gazoz verem mi? :))))))))))))))

Cevapla (0) (0)
14.09.2017 08:45:44 mustafa gür

Çok iyi olmuş, hadsizler sınırsızlar

Cevapla (0) (0)
14.09.2017 08:45:03 osmaniyeli...80

bunu akparti belediyesi yapsa gazetenin başlığı plajda içki rezaleti olurdu....

Cevapla (0) (0)
14.09.2017 08:45:01 herkes rutbesini bilecek

Arkadaślar Türkiyemizde malesef kurallari es geçiyorlar adam Tabelaya Yazmiś daha neyi Tartisiyorlar çokda güzel olmuś günü karakolda geçirmiśler, zabita polis geliyorsa böyle bir olay için ozaman kusura bakmayin karakola kadar gidecekler çünkü polisimizin daha önemli görevleri var bu ülkede

Cevapla (0) (0)
14.09.2017 08:25:16 4242

çoluk çocugun önünde içki içilmesi herşeyiyle yanlıştır. bunun kamu alanı özel mülk gibi ayrımı yoktur.

Cevapla (2) (0)
14.09.2017 08:25:09 gul

biz onlara canakkalede iciyorlar diye sinirlendik bunlar olayi yanlis anlamis dogal chp nin IQ su

Cevapla (1) (2)
14.09.2017 08:13:38 metin

Her şeyin bkunu çıkartmakta üzerimize yok! 2dk insan olayım gayreti de yok. İşsizlik böyle andavallıklara yol açıyor işte.

Cevapla (0) (0)
14.09.2017 08:01:58 vah vah

içmek ya da kullanmak yasak yazmıyor dışarıdan getirmek yasak yazıyor kısaca bu bayanlar tesis içerisinden aşmayıp dışarıdan getirdikleri için bu uygulamaya maruz kalmışlar

Cevapla (6) (6)
14.09.2017 08:01:37 aygül

İşte CHP zihniyeti, ne olmuş iki hanım doktorumuz plajda iki bira içmiş, kendileri Çanakkale Şehitliğinde şehitlerin üzerinde içki içip alem yapmadılar mı? Allah CHP zihniyetinden korusun

Cevapla (7) (2)
14.09.2017 07:58:27 erkanerdem55

Gayet normal. Budist kılıklı yaratıklar Şehitliğimizde içiyorsa, bunların plajda sevi.şmelerine bile şaşmam. Belki buna da yazı isterler.

Cevapla (5) (2)
14.09.2017 07:50:40 or ve or

Ne zamandir polis chpli oldu? Polisin değıl, beledıye başkanının fotosunu koysaydınız

Cevapla (2) (2)
14.09.2017 08:44:19 önce oku, philip cocu

Okumuşlukla övünen bir zümrenin temsilcisi olarak her fırsatta insanları aşağılıyorsunuz fakat iki satır yazıyı bile okumaktan acizsiniz. Polisler niçin gelmiş zahmet edip oku istersen.

(0) (0)
14.09.2017 07:46:40 kubilay

kimseyi rahatsız etmeden içmek ne ya?iki üç bira sonra millete salça olmayacapın kusup rezillik yapmayacağın ne malum?

Cevapla (2) (1)
14.09.2017 08:18:03 kaan

Hiç içmediğin belli oluyor toy kardeş :)

(0) (0)
14.09.2017 06:55:28 Emin hala

Beyler Amerika'da sokakta parkta içki içmek yasak, 21 yaşın altındakilere içki satmsk yasak

Cevapla (2) (0)
14.09.2017 05:55:36 ömür

YA OKUMUŞ EŞEKLER YADA PRAVAKOTÖRLER YADA HALA. OTDÜ KAFASI

Cevapla (1) (1)
14.09.2017 04:53:40 Arnold şipşakkesergezer

Topluma açık yerler de alkol almak gürültü yapmak dünyanın heryerinde yasaktır.çoluk çocuğun içinde alkol alınmaz kültür öğrenin

Cevapla (6) (0)
14.09.2017 04:52:18 haldun

yaw bırakın boş işleri içkisni icen icsin kimseye rahatsızlık vermiyorsa sıkıntı yok.ama bana öyle geliyorki amaç ordaki restorana para kazandırmak..

Cevapla (5) (1)
14.09.2017 04:46:20 sağlık önemli

içki sağlığa zararlıdır

Cevapla (2) (0)
14.09.2017 04:37:44

DIŞARIDAN ALKOL GETİRMENİN YASAK OLDUĞU YAZIYOR TABELADA... AMAÇ İÇERDEKİ RESTAURANTI ZENGİN ETMEK. SAHİLDE İÇKİ İÇMENİN YASAK OLDUĞUNA DAİR NET BİR AÇIK İBARE YOK!

Cevapla (3) (0)
14.09.2017 03:47:27 Cahiller sürüsü

Topluma açık yerlerde alkol almak amerikada bile yasaktır

Cevapla (4) (0)
14.09.2017 03:40:03 inanırım

alkol fiyatlarını tavan yaptır, millet bara gidemesin, sonra "dışarıda içki içmek yasak." de ve bana bireysel özgürlüklere önem verdiğinden, islamofaşist olmadığından, uyuşturucuya karşı savaştığından falan bahset. burası türkiye, inanırım.

Cevapla (1) (1)
14.09.2017 05:12:27 Soner

Inanma bosver

(0) (0)
14.09.2017 03:39:05 anlayamazsınız

özgür ruhlu kadınlar, dünyanın sigortasıdır. "birayla mı özgürlük oluyor?" dihe sığ sığ yaklaşacak olanlar ne demek istediğimi asla anlayamazlar; anlayamayacaklar!..

Cevapla (2) (0)
14.09.2017 03:38:33 her türlü

her turlu rusvetin, yolsuzlugun, hirsizligin, sapıkligın cezasiz kaldigi ulkede yasanmistir.

Cevapla (2) (0)
14.09.2017 03:37:22 karşılaştırma yanlış

ama ameriga'da da yasak. he banane amerika'dan. elin conisi 1 dolara bira alıyor. gidip barda da içiyor. burada bira pub'ta 20 tl oldu yap 1 dolar insanlar ruhsata sahip mekanda içsin. konu içmek değil, karşılaştırdığın ülkeye, karşılaştır

Cevapla (1) (0)
14.09.2017 03:35:58 ne günlere kaldık

bunlar daha iyi günler. o birayı torbacıdan aldığımız günler de gelecek.

Cevapla (2) (0)
14.09.2017 03:35:38 afiyet olsun

kurbağa çorbasının artık tamamen piştiğini gösteren bir haber. çorba tabaklara konulmuş vaziyette.sadece garsonun servisi bekleniyor. yani şeriat is loading artık eskimiş bir slogan.çünkü şeriat çoktan yüklendi, bitti. sadece farkına varmak biraz zaman alacak o kadar. inek şaban gibi kazanda kaynadk

Cevapla (1) (4)
14.09.2017 05:14:40 Soner

Şeriaatın anlamini bilmeden o kadar ileri geri konusuyorsunuz ki. Zikkimlaniyorsun iste karisan mi var Ab cokmu ucuz

(0) (0)
14.09.2017 03:34:42 ne alaka

ne demiş şair nerden baksan tutarsızlık bu ülkedeki her gelişmeden sonra, bireysel hak ve özgürlüklerin baskı altında olduğunu hissediyorum. Ayrıca yasama , yürütme, yargı , basın , silahlı kuvvetler , para iktidarın elinde chp ile ne alakası var anlamadım.

Cevapla (1) (1)
14.09.2017 05:32:27

Belediye chp.li gelen şikayet üzerine gelen zabıtalarda belediye de görevli değilmi?

(0) (0)
14.09.2017 03:33:36 Kabahatler Kanunu

kabahatler kanunun 35. maddesine göre sarhoşluk cezası sarhoş olarak başkalarının huzur ve sükununu bozacak şekilde davranışlarda bulunmak olarak geçer, yani insanlara alkol aldığı için değil başkasını rahatsız ettiği için ceza kesebilirsiniz. ayrıca kaldı ki bu durum içki içmesen de geçerlidir

Cevapla (0) (2)
14.09.2017 03:32:55 Chp mi Akp mi

. insanların çevreyi rahatsız etmeden sahilde bira yudumlamasını engellemek, gerek evrensel hukuka, gerekse de türkiye'deki hukuk kurallarına aykırıdır. bireysel hak ve özgürlüklere tecavüz niteliğindedir.

Cevapla (2) (2)
14.09.2017 04:09:18 türkiyeli

Zıkkım iç

(0) (0)
14.09.2017 03:32:20 Chp değil Hükümet

zonguldakta yaşanmış, kimseyi rahatsız etmeden sahilde bira içme özgürlüğünü kullanan iki kadın doktor, önce karakola götürülmüş, daha sonra kabahatler kanuna göre para cezası uygulanmış, kanımca buradaki tüm gelişmeler, gerek evrensel hukuk ilklerine, gerek pozitif hukuka açıkça aykırıdır.

Cevapla (2) (1)
14.09.2017 05:35:00

Biranın içileceği yerler belirlenmiş, ya orada içersi yada evinde içersin, ksmusal alan diye birşey var duymuşmuydun?

(0) (0)
14.09.2017 05:31:17

Senin hukuk tanımayan hukuk anlayışına....

(0) (0)
14.09.2017 02:35:40 ???

ama onlar okumuş toğtor olmuşlar. ben size ne diyeyim Allah ıslah etsin.

Cevapla (1) (0)
14.09.2017 02:27:48 Fuat

Fransadada plajda bira icmek yasak..ya bi mekanda icecen yada icmeyeceksin

Cevapla (2) (1)
14.09.2017 02:24:38 xxx

Hey demokrasi nerdesin? Tmm levhada yasak yazıyor.?tmm aile çoluk çocuk var ,ama ben kimseye zarar vermeden biramı içiyorum.abd den örnek al ? Orda kğıda sarmadan heryerde içiyorum?bu hükumet abd kadar olamıyor.oy yok sana akp .

Cevapla (0) (4)
14.09.2017 01:46:14 ali

Ben Avustralyada yaşıyorum ve burdada yasak. Doktor olman kanunlara uymama hakımı vermiyor

Cevapla (4) (0)
14.09.2017 05:39:35

Doktorluk şart değil, toplumun azınlık bir kesiminde kendini milletten üstün ve herşeyi kendine hak gören embesil bir güruh var,

(0) (0)
14.09.2017 01:40:27 mert

bence bu rant kavgası. belediye diyor ki sana içkiyi ben satarsam (restoran dediği bu aslında) benden alırsan serbest, kendin getirirsen yasak. tıpkı kimi uçaklara su ile girilmesine izin verilmeyip içeride 5 tlden öpmeleri gibi. tabi belediye şikayet var yalanına sığınırak da rant kavgasını gizle

Cevapla (5) (1)
14.09.2017 01:40:23 Ahmet Coşkun

Algı yaratma en son haber. şikayet üzerine polis çağırmışlar. chp li belediye ile ne alakası var. kanuna koyarsan yasak diye tabi işlem yapar. hadi serbest bıraksana? polisteki artisliğin de haberini yap

Cevapla (5) (2)
14.09.2017 05:42:25

Uyuşuk beyinli haberi bir daha oku, ilk önce zabıta geliyor, onlara direnilince polis çağrılıyor, tüm polisler öpsün seni anladınmı?

(0) (0)
14.09.2017 01:31:33 ...

bu doktorlar hep böyle alkolik

Cevapla (2) (4)
14.09.2017 01:47:08 Veli Koy

zoruna mı gitti?

(0) (0)
14.09.2017 01:25:45 oflu

aslinda birakacaklardi sizsinlar aksama tinerci gençler bayram ederdi

Cevapla (3) (2)
14.09.2017 03:47:05 realist adam

Aynı doktor acilde sana veya bir yakınına müdahale edip can kurtarabilir ama sahilde efendice bira içip denize girerse tecavüzü hakeder öyle mi? Hem zalım hemi de kahpesin dünya

(0) (0)
14.09.2017 02:34:22 Buyuk Turkiye

Heeee here aklın anca buna çalışıyor dimi. Fikrin neyse zikrin de odur. Ben görürsem plajda sızmış kadınları umrumda bile olmaz. Hatta işim yoksa beklerim orada kimse bişey yapmasın diye. İnsanlık budur. Senin söylediklerini hayvanlar yapıyor. Herçi aynı sayılırsınız hayvanda insanın cahil kalmışı i

(0) (0)
14.09.2017 01:17:08 haoooooooydaaaaaaaaaaaaaaaa

polisler cehapeliymiş o anlaşılıyo yazıdan , çıkarmışlar bir kabahatler kanunu herşeyi ondan yazıyolar alkol içerken yakalandın ama alkol kana karışmamış ha o zamana sesten yazıyolar, bir yere gittin sesten şikayet geldi baktılar ses normal ama mekanda alkkollü o zman alkolden yazıyolar

Cevapla (3) (1)
14.09.2017 06:08:38

Bu devletin Vatandaş olduğuna göre kanunlarına uymak zorundadın, uymaz isen devlet güçlüdür uydurur,

(0) (0)
14.09.2017 01:14:12 Gani

sen simdi bu habere yorum mu bekliyorsun...

Cevapla (0) (0)
14.09.2017 01:13:01 chpden beklenmeyen işler:)

ben chpli belediyeyi tebrik ediyorum. ey chp ahlaki değerlerimize böyle sahip çık alkışlanırsın oy da alırsın

Cevapla (2) (1)
14.09.2017 01:05:47 k.k

gecenlerde face de bir vidyo vardı önce içki için dilendi cebini doldurdu sonra ekmek parası için dilendi yanına uğrayan olmadı şimdi buradaki yorumoara bakıyorum bu ülkede nekadar çok alkolik varmış

Cevapla (0) (0)
14.09.2017 00:48:12 bilal celik

Haya herseyin sınırini cizer

Cevapla (0) (0)
14.09.2017 00:39:21 MURADUM

tamam yasakta peki restaurantta icip icip sarhos halde plaja inince niye yasak degil ha plajda icip denize girmis ha restaurantta ayni sey degilmi yasaga lafim yok ama bence bu biraz mantiksiz olmus

Cevapla (4) (4)
14.09.2017 02:02:55 xxx

Aşağı komşuda avrupada ,eve ayakabıyla giriyorlar.senin evine niye niye ayakabıyla giremiyoz.?? Kural kural kural ? Söylediğin saçmalıkla devletmi yönetilir.çoluk çocuğun yanında bira şişesi konurmu ?? Düşün bence

(0) (0)
14.09.2017 01:08:12 INTERnazionaLe

Malmisin? Insanlarin olmadigi yerde icmek baska, Toplum icinde icmek baska.

(0) (0)
14.09.2017 00:32:12 kurban

Ne alaka CHP hayatında ilk defa güzel bir iş yapmış evet yasak hemen nerde layiklik diyerek sadece muhalefet olsun iyi yapmış belediye

Cevapla (1) (1)
14.09.2017 00:09:47 köylü

abd, ingiltere ve diğer ülkelerdede aynı yasaklar var cezaları dahada şiddetli Türkiyede olunca yasak kanunsuz he. Bunlar bildiğin provokatör...

Cevapla (5) (0)
14.09.2017 00:08:15 serce

halka acik plajda icki icmek dünyanin her yerinde yasaktir ve cezasi agirdir.bos konusanlara cevap bile verilmemelidir.arsiz edepsiz namussuzlar ,halka acik yerde pislik yapanlar,dünyanin her yerinde cezalandirilir.

Cevapla (7) (1)
14.09.2017 00:07:27

Sıgara serbest dimi o sağlıklı dimi bir dedolun gidin yasaklıyorsan hepsini yasakla

Cevapla (2) (5)
14.09.2017 00:38:44 Tiryaki

sarhoş edici olmadığından açık alanda kimseye rahatsızlık vermeden sigara içilebiliyor, alkolle sigara aynı olmaz

(0) (0)
14.09.2017 00:05:40

Cahil alkol alırsa milleti rahatsız eder cahil dini kullanarakda insanları rahatsız eder edepli içen kendini bilen kşmseyi rahatsız etmez dini edebiyle bilen nasıl davranıcağını bilir kimseyi rahatsız etmez bu yaşam tarzıdır diyorsan içki kötü birşey yasak olsun sigarada olsun yasak pilajda efendi

Cevapla (1) (1)
14.09.2017 02:05:50 xxx

Yuhh kural yasak diye bişey var? İçki belirli yerlerde içilir ama aile olan yerde saygısızlık.bende kısa şortla,yarı atletle evine ailenin yanına gelmem.anladın sen .

(0) (0)
14.09.2017 00:05:20 SADECE GULUYORUM..

CHP ILE ALAKASI NE BUNUN

Cevapla (4) (2)
14.09.2017 00:39:39 Tiryaki

Alkolūme dokunma demiyorlarmı?

(0) (0)
14.09.2017 00:04:57 hadi

kafana göre uyarı as öyleyse burda tarkan şarkıları dinlemek yasak yaz sonra uymayanı görürsen polis çağır 109 lira ceza kestir. kanunda var mı plajda alkol almak yasak diye? kola şişesine koyarım birayı öyle içerim öyleyse

Cevapla (1) (0)
14.09.2017 00:00:53 emre

Yasak arkadas yasak ne olursan ol yasak sahilde plajda yasakkk

Cevapla (2) (0)
14.09.2017 00:00:08 meşhur klavyeci

tabela çok büyük. her doktor görmeyebilir. reçete gibi karalama bir yazı olaydı...

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 23:59:03 gerçekci

Geberin inşAllah

Cevapla (0) (3)
13.09.2017 23:58:06 paşalı recep

kadınsın sen ne işin var plajda

Cevapla (2) (7)
14.09.2017 00:22:28 lyd

kadin olunca ne oluo acaba seni dd bi kadin getirdi

(0) (0)
13.09.2017 23:51:47 EMRE

iyi de niye yasakmış onu anlamadım ulan o zaman satışınıda yasaklayın orda kimse kimseyi rahatsız etmiyorsa kim karışır

Cevapla (1) (3)
13.09.2017 23:51:22 Hamit

Ey chp nerede kaldı lâyıklık.

Cevapla (1) (2)
13.09.2017 23:50:01 habercilik zor iş.

Haberin ilk yorumlarında, okumadan yorum yazanların Akp'nin Hayat tarzına müdahale ettiğine dair yorumlar mevcut malesef. Haberi okuyanlarınsa belediyenin Akpartili olmadığını anladıktan sonraki yorumlarında hedef ensonhaber oluyor.. Oysa ki burada sadece haber var, habercilik var. Ensonhabet iyiki

Cevapla (0) (5)
14.09.2017 00:02:15 2/2

..Ensonhaber iyi ki varsın.

(0) (0)
13.09.2017 23:49:27 antichdpkk

Yani restorantta zil zurna sarhoş olup plaja gelip otursa kabahatlar kanununu çiğnememiş olucak :))

Cevapla (3) (0)
14.09.2017 00:44:06 Uzman

Kamusal alanda taşkınlık yapar çevreyi rahatsız eder saldırgan tavırlar sergilerse cezanın alasını yer, plaj şart değil

(0) (0)
13.09.2017 23:44:08 ayakkabılarla girdiler

size de yaranılmıyor. ceza kesmeler bu sefer de göz yumuluyor dersiniz.

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 23:43:37 Alien

Bence alkol cahıl erkeklere yasak olmalı özellıkle .Toplumun huzurunu bozanların ortalamasına bakılacak olursa yüzde 99 luk oranı hem cahıl hem erkek hemde alkollü .

Cevapla (4) (0)
13.09.2017 23:41:21 Türk&Kürt Kardeşlerr

Adam uyarı asmış ona rağmen içmiş hukuk devleti olanın gereği bu kurallara uymak

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 23:40:35 Serkan Kurt

İyi yapmışlar o boku yiyonuz ulu orta yapmayın bari milleti rahatsız etmeyin iyi bir uygulama her tarafta uygulansa iyi olur

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 23:36:47 isimsizz

isteyen ickisini icer isteyen denizine girer ortaliga rahatsizlik vermedikten sonra gayet normal hareketler bunlar

Cevapla (0) (4)
14.09.2017 00:05:21 gözlemci

O halde o yazıyı hayvanlar için mi asmışlar, okusunlar uygulasınlar.o halde o plaja gitmesinler gitsin nerde vurdum duymazlık topluma saygısızlık yapacaksa yapsınlar süprüntüler

(0) (0)
13.09.2017 23:32:43 enayi

Tanıyan hastalarından biri ihbar ederek intikam almış gibi görünüyor bence mesele içki değil hesaplaşma

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 23:25:44 Ali Desidero

Ey kurban olduğum Allahım ne günlere kaldık kurtar bizi bu belalardan. Kurtar bizi Haramlardan günahlardan.

Cevapla (3) (3)
13.09.2017 23:24:31 sadrazam

bu ulkede alkolu komple yasaklicaz bekleyin siz dinsiz imansizlar siziiii

Cevapla (5) (10)
14.09.2017 02:14:25 xxx

Nediyon lan fetocu ,bizde müslümanız ama böyle baskı yapmıyoruz.arada senin gibi kışkırtanlar çıkıyor işte

(0) (0)
14.09.2017 00:06:19

Aynen sigarada yasaklanmalı

(0) (0)
13.09.2017 23:23:45 erdi

vay arkadaş ensonhabere bak chpli belediye ceza kesti diye nerdeyse içkiyi savunucak

Cevapla (15) (3)
13.09.2017 23:50:25 Vatandaş

İnce dokundurmayı anlamadın sanırım.

(0) (0)
13.09.2017 23:48:00 FATİH

ORADA İRONİ VAR DA ANLAMAMIŞSIN SEN ARKADAŞ

(0) (0)
13.09.2017 23:21:42 metincee

buradaki bazi hanzorlar anlamak istemiyorlar tabelada yasak varmis mis chp zihniyeti kendilwri yapinca yasak kendileri kesince agac degil ama akp yaparsa tuu kaka sevsinler demokrasianlaysinizi pööööh

Cevapla (3) (1)
13.09.2017 23:15:09 awwewsfwsc

Laiklik elden gidiyor

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 23:12:05 akademisyen

Sakaryada alkol problemi yok!!!

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 23:11:11 HAPU CEHAPE

AMEREKE DE YADA ALMANYA'DA OLSA SEÇİMİ DE BİR KAZANSA NE OLUR BEEHH LA AMEREKE DE Mİ SEÇİMLERE GİRSEK TÜRK HALKI BİZİ ANLAMİYE BEEHH KEMAL AMEREKE DE ŞUBE AÇAM LEE

Cevapla (0) (1)
13.09.2017 23:10:56 Ahmet

En son haber! Akpartinin yandaşısın chpyi kotuleyeceksin diye resmen ickiyi savunmuşsun. Vallahi ALLAHu teala tek tek maskenizi dusuruyor!

Cevapla (4) (0)
13.09.2017 23:08:12 Uzun lafin kisasi

Plajda tabela varsa,uymaya mecbursun,yoksa cekip baska yere gidersin,son haber sen de hemen yandasligini belli dip baliklama atlamissin.Logona layik degilsin,bagimsiz hic degilsin.Utanma yandasim de.

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 23:04:01 Halil

artık defolun gidin bu ülkeden, avrupa'da bol bol içersiniz, zıkkım için.

Cevapla (1) (4)
13.09.2017 23:00:49 grkn

Eğer gerçekten o belediye bunu yapmışsa, değil chp belediyesi; yunan belediyesi bile olsa helal olsun.

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 22:59:47 vatandas

Besiktasta sorun degil heralde?

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 22:58:48 salı

okumuşmaganda

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 22:58:38 harbi

Denizden mi çıkartıp karakola götürmüşler. Denizde mi içiyorlarmış kumsalda mı. Ensonhaber haber olsun diye başlık atıyorsun ya alemsin haa. Edebiyat sıfır sizde.

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 22:55:53 mayalari ickiden...

ozaman chp ye sunu söyleyelim lütfen mallorca yani ispanyanin antalyasi oarada hangi kurallar var bir baksinlar ondan sonrada gavurlardan cok krali oynamak sebebini millete anlatsin bu ickici tayfasi...

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 22:55:28 İŞİT Çİ CHP

İŞİT Çİ BU CEHAPE LİLER İŞTE BELLİ OLDU YARIN BÜRGÜN İÇKİYİDE YASAKLAR BU İŞİT Çİ CEHAPE LİLER KUMARI FUHUŞU HOMOLUĞU HERŞEYİ YASAKLAR BUNLAR NAPSAK Kİ ???

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 22:51:49 polat

en güzelini yapmış lar içme onu millete örnek oluyorsunuz çocuk var

Cevapla (3) (4)
13.09.2017 22:48:52 noluyolan

Memleket bunların eline kalsa vay halimize , ulan okumuşu böyleyse ,gerisini düşünemiyorum , yahu yasak levhası konmuş , birde şikayet var .

Cevapla (2) (4)
13.09.2017 22:48:51 Aslan parcasi

ulen sivri zekalilar ben rahatsiz okuyorum bok herifler beni rahatsiz etmeye hakki varmi plaja yuzmeye gidecek icip sicmaya degil

Cevapla (2) (4)
13.09.2017 22:40:54 fatih

İyide cezayı chp kesmemişki polis alıp karakola getirmiş,aaa be kafasızlar polis chpnın polisimi,sen daha iyi bilirsin kimin polisi oldugunu

Cevapla (1) (6)
13.09.2017 23:25:17 metincee

ancak bu kadar mal olunur polis uniformasi ile görunce cezayi polis kesmis chp nin polisimi diyorsun eminim sonra okuyunca cezayi chp belediyesinin zabitasi ceza kesmeye kalkinca maraza cikmis cagrilan polis karakola davet etmis polis kadar basiniza tas duseee

(0) (0)
13.09.2017 22:38:54 dogruya dogru

hahhahahhahahaa plajlari bosverin izmirde cocuk parklarinda iciyolar ve bu cagdaslik.cocugumun onunde ickinin dibine vuruyolar ve ana avrat kufurlesiyolar.laf da edemiyorsunuz cagdaslar ya..iciyosan ic bizi ilgilendirmiyo ama coluk cocuk olan ortalik yerde de yapmayin kardesim.gidemiyoruz parklara.

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 22:38:17 Yavsak

Zabıta gelsin de ne k aldiriyormus.görsün soysuz iki bayana gücü yetmiş itin

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 22:37:07 Zaten suç

Kamuya açık alanda içki içmek suç değil mi zaten?

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 23:05:36 KAMUSAL SUÇLAR

CEHAPE NİN İLKİ ALANINA GİRİYOR MUCİTİ KENTİLERİ ONLARA SORUVER BİZAMAT

(0) (0)
13.09.2017 23:01:47 NE BİLEEEEM

O KAMUSAL KONULAR CEHAPE NİN İLKİ ALANIDIR ONLARA SORUVER

(0) (0)
13.09.2017 22:35:10 Osmaniyeli Mustafa

Şaşırmadım tabiki CeHaPe

Cevapla (0) (1)
13.09.2017 22:28:57 mehmet

Topluma açık olamn yer ve alanlarda ( plaj-topluma açık denize gieme alanları-vs gibi yerlerde bira da olsa alkollü içki alınmalı doğal değil,bu konu zaten yasalarımızda ver ayrıca bu meskun mahal içerisinde ve girişinde tesisimize içki getirmek yasak diyerek ilanlar da asılmış.

Cevapla (0) (1)
13.09.2017 22:27:41 mo

Okuyorunda birisi yazmis pilajda taciz yapanada ayni uygulamaya davet ediyor! Gelde simdi buna cevap ver neyse!

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 22:27:35 zeqeriya avusturya

ceza kesmeselermiydi enson haber ? senide bir cozemedim butun haber i okudum ne chp nede AKP yi ilgilendiren bi konu yok sadece kafasi guzel iki dr. olay yapmis

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 22:27:17 aaaaaa

herşey yasakkkk bu millete baştakilere ise herşey mübah gerisi hikayeé!

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 22:26:19 avukat

Sigara içmek için ayrı yerler var vesayre. Neden içki için serbest olsun ki. Kötü örnekler kendi aralarında kalsınlar.

Cevapla (0) (1)
13.09.2017 22:25:21 mert

Ulan milletin içtiği 2 bira sahilde küfelik içmiyor ya

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 22:21:38 şarap mahseni

nolmuş içmiseler kıskanmayın sizde iöin

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 22:18:46 kırıkhan GANİ

Editör bu kötü bişey değil ama bu üst kademedekiler yanlış yorumlar emin ol

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 22:17:35 BABAM DERDİKİ

EY OĞUL SORUN ÇIKARMA ÇÖZÜM BUL DERT AÇMA DERMAN OL HAİN OLMA VATANSEVER OL FİTNE ÇIKARMA ÇARE OL İÇKİ İÇME İÇKİ BÜTÜN KÖTÜLÜKLERİN ANASIDIR

Cevapla (0) (1)
13.09.2017 22:16:49 leo

Bunun icin polis mi carmislar ,hemde 4 kisi,vay be ne issiz gucsuz insanlar.

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 22:16:42 gerçekler

Dikkat edin disaridan getirmek yasak yaziyor. Alkol kullanamazsiniz yazmiyor. Yani iceriden alsalar kullanabilirler demek oluyor bu. Bence alkollu isletmenin parmagi var bu iste.

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 22:13:23 bu hainler

merhaba,ya Avrupa'da No problem.iran'da olsa mollalar hapis verir, Arabistan'da olsa hapis.fakat imam--molla--hoca--HAFIZ--sofu--molla,diyor'ki. alkohol''' Türkiye'de haram ve günah.

Cevapla (0) (1)
13.09.2017 22:11:53 erkan

en son haber dolar firladi ))))

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 22:07:52 TÜRK

CHP belediyesi olunca sorun yok

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 22:07:32 uykusuz

Meral akşener li ilk seçim anketi sonuçları açıklandı lütfen Google a girin ve hükümete yakın anket şirketi nin yayınladığı sonuçlara bakın

Cevapla (1) (2)
14.09.2017 06:23:47

Uydurmasyon anketlere bakılacak olursa ....

(0) (0)
13.09.2017 22:06:56 Kara Dayı38

kardeşim bunun chp akp si yok içmeyin coluk çocuk var orda ve yasak bunu yapan doktor bide güya bilgili kimse git mekanda zikimlan uy kurallara

Cevapla (7) (0)
13.09.2017 22:02:08 bu hainler

merhaba,ya Avrupa'da No problem.iran'da olsa mollalar hapis verir, Arabistan'da olsa hapis.fakat imam--molla--hoca--HAFIZ--sofu--molla,diyor'ki. Alkohl''' Türkiye'de haram ve günah.

Cevapla (1) (2)
13.09.2017 22:25:47 Ahhmet

Türkiye müslüman ülke olduğu için olabilirmi

(0) (0)
13.09.2017 22:02:07 Remzi Canbulat

2019 yaklaşıyor ya bu chpkk insanlara biyerden sevdirecek kendini

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 21:58:46 Dr

bu tiplere fark etmez her yerde pis pis içerler

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 21:57:16 cem

Gören de sanıcak polis chp ye bağlı ahhaaha

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 21:56:46 TC ATATÜRK'çüyüm varmı

Okumuş laikler nerdesiniz okuma yazması yok doktorların herhalde alkole özel bir uygulama olmadığı tabelada açık açık yazıyor. Bakalım buna gtlrnden ne uyduracakalar. Birşey uydurmazlarsa şaşırırım

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 21:54:15 Ahum

Vallaha iki defa okudum yeni jeton düştü yani içeriden alınsaydı suç olmayacaktı ama dışarıdan alındığı için zabıta polis gelmiş öyle mi vah vah ülkemin düştüğü duruma bak halbuki halkı tınlayan yok çok iyi olmuş az bile yapmışlar size

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 21:53:08 haber özetnen :

1.Belediye CHP'li, 2.belediyenin tesisindeki restaurantta içki içiliyor ancak tesise dışardan içki getirmek ve içmek yasak, 3.dışardan getirilen içkinin plajda içilmesine zabıtanın müdahalesine mukavemet edilmesi üzerine zabıta polis çağırıyor. Olay bu. İçene afiyet olsun.

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 21:50:04 sivasli

orda disardan getirmek yasak yaziyo... icmek yasak yazmıyo!!!!

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 21:42:43 murat

Slogan tarafsız sözde :) enyalanhaber com

Cevapla (2) (2)
13.09.2017 21:41:04 UBER-USA

Boston, USA de plajda sogara ocmek bile yasak. inanmayanlara tabelalarin fotosunu gonderirim.

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 22:17:49 gerçekler

Gercekten yasak

(0) (0)
13.09.2017 22:02:16 abc

İnanmıyorum, foto şart!

(0) (0)
13.09.2017 21:41:01 turkiyem

HARAM...içki HARAM bunun üzerine birşey söyleyemezsiniz...Sonunda topragin altina gireceksiniz.Karanlik, yilanlarin,böceklerin olduğu yere hesabi tek olarak vereceksiniz...Sonucu sizi bağlar...

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 22:39:22 Çalmakla haram

Dogru

(0) (0)
13.09.2017 21:39:57 bu hainler

merhaba,ya Avrupa'da No problem.iran'da olsa mollalar hapis verir, Arabistan'da olsa hapis.fakat imam--molla--hoca--HAFIZ--sofu--molla,diyor'ki. Alkohl''' Türkiye'de haram ve günah.

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 22:06:20 gurbetci

Hollandada sokakta alcohol tuketmek yasak para cezasi var neyden bahsediyorsun ??? Ve cogu avrupa ulkesindede yasak !!!!!! Avrupaya kiyasliyanlara gelsin bu inanmiyirsan arastir ( hollanda ozgurluklerin ulkesi

(0) (0)
13.09.2017 21:39:49 vatandas

Ensonhaber sizin basinizda kim var ? Cocuk olsa bunu yazmaz! Iciyorlar haber yapiyorsunuz, Icmiyorlar haber yapiyorsunuz. Icirseler suc, icirmeseler suc. Sizin gayeniz ne ??????????

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 21:31:55 belcika

Alkol icmek yasak dememiski.disardan alkol getirmek yasak demis.yani gel benden al yinede ic diyo.bu neyin kafasi anlamadim...

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 21:31:19 seko

Bu şekilde bir başlıkla sol düşünen birini nasıl fikir degiştirebilir sizce ensonhaber

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 21:29:44 ulubey

ben içmek yasak anladım meğer dışardan getirmek yasakmış yani birayı ordan iki katına alıp kerizlenmen gerekiyormuş vermezsen cezasını keser alırız demişler. Polislerde görevini yapmış ne yapacaksın

Cevapla (3) (1)
13.09.2017 21:46:22 xxx

Yuhh kıvırmayı başkanınız ke mal den mi aldınız.la nezamandan beri ,millete açık kamu alanında ailelerin olduğu yerde bira satılıyor.ve ya kiralanmış olsa bile satamaz yasak .allah aşkına gına geldi.hadi git abd elinde açık bira gez .satılıyor ama. Kağıda saracan.kural orda uyuyorsan burda niye zoru

(0) (0)
13.09.2017 21:29:16 gizliarsiv

uygulama dogru fakat yillardir akp gelirse sevgililer el ele tutusamiyacak, plajlarda bikini giymek yasak olacak icki icmek yasak olacak seriat gelecek diye korku pompaladi

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 21:29:09 Kayakayas

Biz unuturuz... Kendi çevrelerinde akparti yaptı diye paylaşırlar..

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 21:27:10 ilhan haci

bira ictikleri icin degil disaridan getirdikleri icin tesis kantini sikayet etmistir :)

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 21:45:34 öyle

düşün HACI BACI,y a sen'de benim gibi Türkce karakter farfleri.bu güzel internet gazetesinden kopiya edebilirsin. ç ş ü ö !

(0) (0)
13.09.2017 21:24:32 denizz

kamusal alanda icki icilmemeli.herkez agziyla icmiyor.

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 21:59:12 bc

gecen hafta barselonada sahildeydim kimse kimseye karismiyordu ortalikta polis bile yokti kavga dovus harala gürele de yoktu medeniyet hosgoru bu dedim

(0) (0)
13.09.2017 21:24:22 1453...01

chp herzaman zihniyeti pisliktir

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 21:23:52 muslum_mslm

GÜNDE BEŞ VAKİT NAMAZ KILIYORUM ELHAMDİLİLLAH FAKAT YAPILAN YANLIŞTIR,DİNİMİZ HOŞGÖRÜ DİNİ DİR,İNSANLARA ZORLA BİRŞEYLER DAYATMAK YANLIŞTIR......

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 21:22:14 rest

Chp de olsa doğru yapmışlar çoğu akp belediyesinin yapamadığını yapmış burada eleştirilecek bir şey yok

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 21:21:58 Yunus Demir

bugun ensonhaberde birseyler var. mansetlerde hep sitem okuyorum sanki birilerine. bir ayrimcilik felan gibi koku var. hayirdir noluyooo postami yönetimi aldi noldu

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 21:21:32 Alp Dadaş

Aptallık ulan polis chp limi ne aptalca bir haber bre dangalaklar

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 21:21:25 cakir yaziyor

güzel bir uygulama kimin yaptirdigi yada yaptigi önemli deyil önemli olan dogru islerin yapilmasi

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 21:20:19 Serra

İçki dinimizde haramdır. içki tüm kötülüklerin anasıdır. Ayrıca bilimsel verilere göre sağlığa zararları korkunçtur. Lütfen uzak durunuz.

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 21:18:38 fenasi.....

hayatımızın içinize ettinz bunu chp mhp akp ile ne ilgisi var polisi partimi gönderiyor oraya bu memleketi yaşanılmaz hale getiren siz ve sizn lanet zihniyetiniz

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 21:17:58 alo

Kanuna aykiri imis. Kimse kanunu bilmiyor sanki. Toplumsal alanlarda Alkol almak yasak aslinda. Sahildede olsa parktada olsa. Sigara gibi bazilari gozyumuyor. Yasak. Dogru bir tutum.( En medeni ulke ABD de bile bu YASAK)

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 21:17:22 bu hainler

merhaba,ya Avrupa'da No problem.iran'da olsa mollalar hapis verir, Arabistan'da olsa hapis.fakat Türkiye'de haram günah.

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 21:13:46 korsikalı

Doktorluktan atın !!

Cevapla (2) (6)
13.09.2017 21:10:45 bedoww

mesele icki icirmemek degil...mesele rant.. icmek istiyosan restoranda icicen...

Cevapla (3) (3)
13.09.2017 21:36:58 saf bir vatandaş

Aynı plajda eşin ve sen denize girerken iki erkek kafa çeksin hoşuna gider mi?

(0) (0)
13.09.2017 21:10:43 Bamteli

Ulan bölücü fitneci haberci müsveddeleri, polis ne zamandan beri CHP ye bağlı çalışıyor.

Cevapla (4) (2)
13.09.2017 21:40:59 gy

ulan cahil klavye müsvettesi

(0) (0)
13.09.2017 21:35:25 gurbetci ugur

chpkk pkk

(0) (0)
13.09.2017 21:29:57 Kayakayas

Belediye... Polisi çağiran belediyenin zabitasi...

(0) (0)
13.09.2017 21:08:42 ıMustafa

Enson haber bunu haber yapacak ne var ceza yazılmasını istemiyor gibi başlık atmışsınız

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 21:08:22 ottoman

Alkol içen doktordan fayda gelmez

Cevapla (2) (2)
13.09.2017 21:08:06 A gücü 1910

Stada su sokmak yasak içerde satış serbest başka ülkede yaşayamam

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 21:38:11 saf bir vatandaş

İçeriye pet şişede su sokmak yasak bardak su satılır ve apzı açılır. Sahaya atılmasın diye

(0) (0)
13.09.2017 21:23:25 FaTiH1453

icerdekiler para kazansın diye yasak zaten.bunu anlayacak beyin yok mu sende.disardan iceri yiyecek ve icecek soksalar,stadlardaki bufeler restoranlar bir dunya para verip oralara giriyorlar.nasil para kazanacaklar.ayda 2 mac oluyor zaten.bazen 3 oluyor.2 ev 2 deplasman.

(0) (0)
13.09.2017 21:05:56 vay ...lan

lan iyice burasi irana benzeyecek kimene kardesim cami avlusundami iciyolar topluma aykiriymis ulan ozaman mayoda giymesin millet chp li degilim ama bu seyler yanlis arkadas yazik

Cevapla (1) (2)
13.09.2017 21:41:49 gy

kural varsa uyacan gerizekalı

(0) (0)
13.09.2017 21:39:05 saf bir vatandaş

Al hanımını git plaja yanında da iki erkek alkol alsın, çakır keyif olsun, sende yanlarında rahatsız olmadan dur.

(0) (0)
13.09.2017 21:24:24

hic de her yerin bir kurali var uymaklazim. Alkoholu icecekler sadece turkiyede yasak degil. avrupada da yasak var. ve para cezasi var.

(0) (0)
13.09.2017 21:04:57 bu hainler

ya içmek haram ve Günah deyil,ve Ne işiniz var orda uyuzlarin karşısında. ya benim mekana gelin, için Eğlenin ve keyf Edin.

Cevapla (0) (1)
13.09.2017 21:02:31 mert

bu muhalefet anlayışı chp ye yaraşır. belediyenin tutumunu doğru buluyorum. içki bütün kötülüklerin anasıdır.

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 21:02:30 Emre CEREN

Sacma olmus bu kanun millet istedigini icsin gunahi onun boynuna

Cevapla (0) (2)
13.09.2017 21:42:21 gy

herkesin günahı senin boynuna

(0) (0)
13.09.2017 21:02:22 1453

Iste chp nin doktorlari boyle bi bok avrupa medeniyeti alcoolik doktor kendine yarari olmaz hastalara nasil olsun serefziz din dusmanlari allahsiz kopekler sizi diri diri mezara gomek lazim orda da iyi icilir bira

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 21:01:28 fikret samsunlu

Icsinde kadinlar icsin sarzpcilar ayyaslarz yasak olmali icki kullanmam zmma abartmislar

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 20:59:59 offvatandas

hahah izmir de ve egede su niyetine iciliyor her yerde sıkıysa yazin

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 20:59:40 bence

plajda yasaklamasının sebebi tesiste içmeye mecbur bırakmak olmasın. Cukka falan olabilir.

Cevapla (0) (2)
13.09.2017 20:58:03 ankaralı

Bu ulkede herseyin tersine döndüğünü anlatan haber birayı yasaklayan chp li belediye bole manset atan akp li medya

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 20:55:46 bu hainler

merhaba,ya içiyor ve çevreye ZARARI yoksa Tamam helal.ya Günah ve haram diyen, molla zihniyetli hainler UTANSINLAR.

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 20:55:18 Oğuz

iç işleri Bakanlığı ne ara chp ye bağlandı. bi deyiver editör. .

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 20:54:40 Nazmi Cayir

INGILTEREDE DE SOKAKTA ICKI ICMENIN CEZASI 500 STERLINDIR. SOKAKLARDA ASILI TABELALAR VAR. CHP KARSI CIKMASA ZATEN BIR DiSIMI KIRACAM

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 20:52:14 dısardan yasak içerden serbest

plajda yasak Çanakkale şehitliklerin de serbest 2 si de chp lı belediye kamusal alan falan hikaye dısardan alkol getirmek yasak içerde kendileri fahiş fiata satıyorlar bayanlar içerden alsaydı kimse sesini çıkarmaz dı kaldiki dısardan getirmek yasak yazıyor içmek yasak yazmıyor uyanık olun:))))))

Cevapla (8) (1)
13.09.2017 21:16:56 isa

Sondan baslayalim. Disardan getirmek yasak icerden alirsan yasak diyorsun yanlis. Restorandan bira alip sahile götüremezsin, restoranda icersin. Canakkale´dekiler vekil ve kendileri götürüyorlar. Kapis disardan yasak icerden sebest rumuzlu kardesim.

(0) (0)
13.09.2017 21:05:01 tamirci

Sen de anlamamışsın...

(0) (0)
13.09.2017 20:51:07 xxx

3 bin yılık türkün örf ,kültür ve adeti nedir? at ,silah avrat namus a geçer.saygı ve görgü türkün öncelikleri.(sakın dini karıştırmayın onu sonradan seçtik)şimdi bena saygı göstermeyip kültür ve adetimi çiğniyorsun.bardağın içine doldur şişeyi çantanda tut çokmu zor .abd bile gazeteye sarıyorlar.

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 20:50:18 uğur

Doğru yapmışlar evinde iç bara git iç meyhaneye git iç içebildiğin kadar iç kamu ve toplu alanlarda içme ha bu özgürlüğünümü kısıtlıyor özgürlük sınırsız değildir çizgisi kanunlarla çizlir akpli belediye yapsa ortalığı yıkmıştınız

Cevapla (1) (2)
13.09.2017 20:49:53 gezginci

Cok iyi olmuş

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 20:49:47 Olmadi

polisle chp ne alaka onu çözemedm ic isleri bakanligi chpye mi baglandi haberimiz mi yok

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 21:02:40 tamirci

O armayı kullanıp ta anlamamak.yazık..Yasaklayan Belediye,itiraz edilince müdahale eden polis.rutin işler...

(0) (0)
13.09.2017 21:02:23 fikret samsunlu

Zabita belediye anladinmi en son polis anlamadinmi angut

(0) (0)
13.09.2017 21:00:15 vızvızarı

tam okumak lazım dostum, zabıta ikaz edip sonrasında polisi çağırıyor.

(0) (0)
13.09.2017 20:49:46 Net

Akp yapıyor zaten. Sen onu da haber yap bastacisin. Gelip kalemcinin elini baba büyüksün diye opecem soz

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 20:48:20 scilachi

Belediye plajı işletiyor diye insanlar oradan alışveriş yapmak zorunda değil içki kötü birşey ama içecek olan içer kimseyi ilgilendirmez günahı ona yazılır ilave olarak kıyıdan denize 300 mt ye kadar kamu malıdır kumsal dahil belediyeler işgüzarlık yapıyor

Cevapla (2) (2)
13.09.2017 21:20:53 xxx

Yaw bıktık söyleye söyle ,burda yazılan tüm karşı çıkan yazıları bi oku ,kimse içmesin demiyor ,gizli iç,serbest olan yerde iç diyor herkes.niye zorla yasak yazan yerde içiyorlar.ben içtimi kağıt bardağın içine doldurup şişeyi ,poşete tutuyorum.çokmu zor .örnek abd .kağıda sarmadan kesinlikle yasak

(0) (0)
13.09.2017 20:48:16 avrupa yakasi

Dogru karar tebrik ederim chpyi degil tabi polisleri

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 20:44:03 Net

Alıcı enson efendicik

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 20:43:58 fatih

disaridan getirmek yasaktir yaziyor icerden alip icmek serbestmi

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 20:42:56 Ahum

Bu konu ne chp ne AKP nede diğer partiyle alakası yok herkes kendince yasak koyuyor halka acık bir yerde bunu yapmak suç ise bunu diğer sahillerde de uygulayın bakayım sıkıyor sa sadece restoranta alınmadığı için tartışma çıkarıp polis carılıyorsa vardır bir pit yemi eminim görevlilerin zoruna gitm

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 20:42:30 gfa

bunlar nasıl doktor çocukların gençlerin önünde içki içiyor anlaması güç

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 20:42:25 [email protected]

oradaki tekel bayisinden almamış..yani disaridan getirmiş ondan..yoksa onlardan alsa helal..

Cevapla (0) (1)
13.09.2017 20:41:13 Atabey

Belediyesi Chp de mhpde akp de olsa dogru olan kararları desteklemek lazim chp belediye baskanini tebrik ederim ayrica hukumet ve diger tum vekillerden cocuklarin bulundugu her alanda ickinin yasaklanması icin gerekli calismanin yapilmasini talep ediyorum.

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 20:40:13 [email protected]

kadınların çiplak denize girmek haram değil bira içmeleri haram..

Cevapla (0) (2)
13.09.2017 20:39:42 xxx

Halen yaşam şekline yasak var diye yorumlar yazılmış.kardeşim bende içiyorum ,biranın yanında bardak alıp onun içine dolduruyor ,şişeyide çantada tutuyorum .o kadar basit.düğünde masa altı yaptığımız gibi .çok mu zor .dinle alakası yok ,kültür ve medeniyetimize uymuyor.

Cevapla (0) (2)
13.09.2017 20:39:21 ALMANCI

İki adım ilerde serbest, kumsalda yasak. Bu yasak Sezer'in kamusal alan zırvasına benzemiş.

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 21:24:45 xxx

Vallah şu avrupanın demokrasisi bize fazla geldi? Kardeşim her alanın kendi kuralı var .almanyada bayern hariç elayete iş yerinin kantininde içki yasak .hadi bu ne ya deyip hessen de kantinde içsene .

(0) (0)
13.09.2017 20:38:57 gerçekçi

restoran da niçin serbest parası olan içsin mantığımı orda icen sıkıntı çıkarmaz mı

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 20:37:10 Hamza

Laiklik elden gidiyoooor. çok ilginççç

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 20:36:55 yup

keşke değmeseydiniz belki birinin işine yarardı

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 21:33:57 xxx

Ahum!! arkadaş abartarak bişey yazmış,?hemen sapık oluyor ? Evet sapıklık yazmış?ama burası aile kumsalı çoluk çocuğun yanında teşvik eder gibi İçki içilirse sapıklık olmuyor ?levhada yasak yazıyor kardeşim .kural,kural kural herkez uycak.çokmu zor .

(0) (0)
13.09.2017 21:22:00 Ahuuu

titrettinn beniiii

(0) (0)
13.09.2017 20:56:21 Ahum

Pis sapık işiniz gücünüz böyle yorum yapmak gereksiz geri zekalı defol.

(0) (0)
13.09.2017 20:36:32 Fyi

Disardan getirmeyip icerideki isletmelerden alsalardi hic bisey demeZlerdi. İcmek yasak demiyor tabelada disardan getirmek yasak diyor.

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 21:36:24 xxx

İçki servisi,ailelerin çoluk çocuk olduğu kamuya açık yerlerde satılmaz .farketmediysen türkiyede yaşamıyorsun demek

(0) (0)
13.09.2017 20:35:50 sevgi çelik

yasaksa yasak kardeşim bizde hastanede sigara içem ozaman herkese yasak siz doktor diye serbes

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 20:35:31 murat

OOO SİZ DAHA BUNLARI YENI GÖRUYORSUNUZ TÜRKİYEDE NEDENMİ BEN FRANSADA YASIYORUM BURDA YILLARDIR YASAK NEDEN ŞAŞIRDINIZ CEZAYA ANLAMADIM TÜRKİYE İSLAM DEVLETI HIRSTIYAN DEVLETI BUNU YAPIYOR İNSANLARA SAYGI DİNİYOR BANA GÖRE NORMAL

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 20:32:58 Volkan

Bence doktorlar haklı.Çevreye rahatsızlık vermedikçe alkol almak kabahatlar kanununa göre idari yaptırım gerektirmez.Ancak alkolün etkisiyle rezalet çıkartılır ve gürültü yapılırsa kabahat olur. Yani bu uygulama yasalara aykırı ve yaşam tarzına müdahaledir. Ayrıca plaj ve deniz kenarı değilde mahall

Cevapla (1) (2)
13.09.2017 20:32:48 GURBETCI

Eger onlari talimati K.Mal iti vermediyse ben ne olim.

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 20:32:18 selim

Turkiye de sahillerde alkol tuketmek yasak mi degil mi.

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 21:40:45 xxx

Oteler hariç ,kamuya açık ailenin olduğu yerlerde yasak .yaw bu ne alkol aşkı kardeşim.bende içiyorum.ama çoluk çocuğun yanında bira şişesini masanın üzerine koymuyorum.kağıt bardağın içine doldurup şişeyi poşete tutuyorum.çokmu zor.

(0) (0)
13.09.2017 20:32:17 Aa

Ulan siz ne utanmaz bir site oldunuz ceza kesen polis bu haberi chp diye verecek kadar bile ahlaksizsiniz

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 20:31:52

yem etrafinda toplanan cakal gibiler

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 20:29:41 gazikentli

Chp ki belediyeden beklenmedik fakat güzel bir uygulama tebrikler zonguldak belediyesi.

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 20:29:18 berlin

chp ne alaka dalkavuklar polis rte & feto$ kari$ik polisleri

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 20:29:05 gercekci

Halk plajında, herkese açık alanda sen illa ki bu restorandan içki alacaksın, buranın dışında bir yerden alamazsın gibi bir uygulama kanuni olamaz. Ne yani restorandan alınca çevre rahatsız olmuyor da dışarıdan alınca mı oluyor. Bu resmen işletmeye peşkeş çekmektir. Bir işletmenin menfaati için kanu

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 20:28:41 ALPASLAN

dunyada heryerde kamusal alanda icki yasaktir...

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 20:28:35 adnan

önce çocuklarını dilendirirken donla denize girip plajda bira içen suriyelilere el atsınlar

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 20:28:30 degisikler

antalyada serbest zonguldakta yasak

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 21:52:07 CABBAR AGA

HAHA ANTALYADA HANGI PŞAJDA SERBEST

(0) (0)
13.09.2017 21:00:38 ankaralı

Antalya belediye si akp li selbest olur tabiki burdaki belediye muhafazakar chp li

(0) (0)
13.09.2017 20:28:29 zühtü

USA da plajda içki içemezsin

Cevapla (0) (1)
13.09.2017 20:28:05 hk

welcome to saudi arabia

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 23:05:25 hk

kaç defa gittin sen.ben defalarca gittim kölelik var lan orda oturduğunuz yerden sallamayın.dünyanın en pislik insanları sudiler.

(0) (0)
13.09.2017 21:06:47 gy

acaba suudi lerin binde biri kadar insan ozgur kıymetli olabilir misiniz ,

(0) (0)
13.09.2017 20:27:38 asabi adam

onların içme özgürlüğü varsa içmeyen bizimde bulunduğumuz yerde içilmesini istememe özgürlüğümüz var.

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 20:27:30 ...

Polis ne zaman belediyeden emir alarak ceza yazmış. Bazı mallar sırf chp li belediye diye sazan gibi atlamış. Baştan sonra yalan bir haber. Cezanın belediye ile blr alakası yok..

Cevapla (0) (1)
13.09.2017 20:26:01 Kaçkar

Bunu Yapan CHP'li Belediye Ancak TEBRİK Edilir. Yetkililere Teşekkür Ediyorum. Kamusal Alanda Kesinlikle Bunlara Müsade Edilmemeli.

Cevapla (22) (6)
13.09.2017 20:55:07 fatih sultan

saçmalama adamlar kendileri satıyor haberi nerenden okuyorsun kaldıkı tabele de dısardan getirmek yasak diyor içmek yasak demiyor kadınlar dısardan degilde içerden alsalardı plaj görevlileri sesini çıkartamazlar dı uyanık ol biraz

(0) (0)
13.09.2017 20:53:49 afiyet olsun/yarasın ne denili

Plajdaki /Tesisteki restauranttan içiliyor ancak şekerim.. Tesis de kamusal alan değil mi.. İçene afiyet olsun, 330 ml kutu kola kaç para ki tesiste?

(0) (0)
13.09.2017 20:25:12 fatih

Demekki başka belediye olsa içki serbesst ha akp ye oy versinler ozaman:))) akp olunca yaşam tarzuna karşı çıkmayacak millet sevişir ozaman :))) çok aptalca haber maksat akp dışındaki diğer partileri karalamak ama fena çuvallamışsınız :))

Cevapla (6) (3)
13.09.2017 21:24:22 fatih

Zorunamı gtti akp deyince alttaki arkadaş

(0) (0)
13.09.2017 20:45:03 dseg

he lan cahil akpliymiş doktorlar solcülara nispet olsun diye içeorlar

(0) (0)
13.09.2017 20:23:14 WWW.bana gelin

YA içiyor ve çevreye ZARARI yoksa Tamam,helal fakat Günah ve haram deyil.

Cevapla (1) (10)
14.09.2017 09:20:26 Hak geldi batıl zail oldu

Sen açıkça ben gavurum de de millet cevap vermesin

(0) (0)
13.09.2017 20:43:16

yeni mi yazdın bu kitabı?

(0) (0)
13.09.2017 20:34:10 halil

Dangalagin lafina bak..

(0) (0)
13.09.2017 20:22:54 bir kişi

109 lira ceza olur mu allah aşkına. Bunun neresi caydırıcı, böyle cezaya polise küfür ederler.

Cevapla (4) (2)
13.09.2017 20:22:34 dogru bir hareket

orasi icme yeri degil cok dogru buldum uygulamayi

Cevapla (7) (2)
13.09.2017 20:21:59 yalcin

plaja aile olarak giden bi dunya insan var. gorusu ne olursa olsun arkasinda alkol icen birileri olsa herkez rahatsiz olur bence. eger rahatsiz olmayan varsa coluk cocuk plajda ailece alkol icsinler skinti yok.

Cevapla (4) (2)
13.09.2017 20:21:48 fatih

Enson haber akplü birileri yapsaydı bu işi doğru yapmışlar diye başlık atacaksınız eminim çok yalakasınız.chp li belediye yasak deyince yanlışmı oluyor akp izin vriyor demek sahilde bira içmeye

Cevapla (3) (3)
13.09.2017 20:50:37 gy

offf beyniniz yok mu, şehitlikte bira icen chpkka lilar plaj da niye içemsin, yasakta neymiş, durumu anladınız mı, tabiki hayir

(0) (0)
13.09.2017 20:44:05

kinaye yapmış malll.

(0) (0)
13.09.2017 20:37:24 turkiye

Akp belediyesi yapsaydi haber yapmazlardi yanlissin

(0) (0)
13.09.2017 20:21:25 ver mehteri ver

sayin belediye lutfen bonzai satani hap satani esrar satani al islem yap polis cagir akli basinda okumus insanlardan vaz gec

Cevapla (2) (4)
13.09.2017 20:21:11 Ruhi Soylu

İçki içilmesi yasaksa herkese yasak, doktorsun diye beleş kurtuluş hakkın yok.

Cevapla (3) (3)
13.09.2017 20:20:55 0491 mus

alkolun zararli oldugunu sizden ogrendik siz iciyorsaniz demeķki zarari yok bizi niye bosuna kandiriyorsunuz

Cevapla (0) (2)
13.09.2017 20:20:15 Afyon'lu

çok güzel yapmışlar..azbile kesmişler.birde topluma örnek olacaklar bunlar.artık nasıl okudularsa.

Cevapla (0) (2)
13.09.2017 20:19:17 aksi adam

Uğraştığınız işlere bak. Millet marsta su arıyor sizin yaptığınız habere bak.

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 20:18:19 Mahpuz

Yıllarca baş örtüsü din iman yasaklandı ezan yasaklandı . Şimdi hepsi serbest söke söke aldık. Şimdi yapılan yasaklarda feto polislerinin oyunu bilerek insanalrı kışkırtmak için yapıyorlar, sanane ulan ...Şerefli Türk polis ünüforması içindeki şerefsizler bunlar hepsi Fetonun iti gerçi fetonun mill

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 20:18:19 Mühendis

Sapık asker kaçağı polisler bikinili kadının etrafını sarıp taciz etmişler. Kadın polis niye yok. O kadın asker kaçağı polisler ile muhattap olmak zorunda mı?

Cevapla (1) (2)
13.09.2017 20:17:49 sakin ol

ya içmek haram ve Günah deyil,ve Ne işiniz var orda uyuzlarin karşısında. ya benim mekana gelin, için Eğlenin ve keyf Edin.

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 20:17:17 karahisar

dışarıdan getirmek yasak içeriden alırsan sıkıntı yok mu

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 20:16:23 xxxx

koşuuuuuuuuunnnn laiklik elden gidiyooooooooooooorrr..... chp bile takiyye yapıyor.....vay arkadaş. ........

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 20:16:01 Halil

Chpli Baskan,en dogrusunu yapmis..Plaj kapisinda zaten Bira icmek yasaktir deniyor..Bu isin cagdaslikla alakasi yok..Amerikada Avrupada, burada sigara icki icelmez diye yazi yazilsin..Inanin icenin burnundan fitil fitil getirirler ve cezasida cabasi..bazi yerlerde icilirse hapis cezasi bile var..

Cevapla (0) (1)
13.09.2017 20:15:52 karabozan

yahu arkadas bu kendini aydin ve beyaz sanan ayi kesimler neden bukadar inadci.ulan avrupada bile her yerde alkol almak sebest degil.bunlar neyin kafasini yasiyor arkadas.adamlar alkol icilecek yeri göstermis.sahilde yasak.siz daha neyin sidigini yaristiriyorsunuz.

Cevapla (0) (1)
13.09.2017 20:15:40 berlin

chp ne alaka lan dalkavuklar polis rte & feto$ kari$ik polisleri

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 20:15:23 asdas

o kadar surıyelı plaj rahatsızlık vermıyoda ıkıtane bıra ıcenmı rahatsızlık verıyo anlamadım nasıl bı ulke olduk

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 20:15:18 mehmet

Doğru bir uygulama... topluma açık yerlerde özellikle çocuklarında olduğu yerlerde alkollü içeceklerin içilmesi yanlıtır.. doğruyu ister chp yapsın ister akp fark etmez doğru doğrudur..bu uygulamadan dolayı zonguldakta ki belediyeyi tebrik ediyorum

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 20:14:49 selo

sizde bunlar gibi haber yapmaya basladiniz, dusurmeyin seviyenizi.

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 20:13:34 Serkan.

chpden bi farkiniz yok.sirf muhalefet olmak icin yapilmis bi haber.Icmesine izin verse bu sefer de bizans tohumlari diye paylasimda bulunursunuz.Bence gayet de yerinde bi uygulama herkes ailesiyle colugu cocuguyla geliyo.Adam icicek sapitacsk milletin kari kizina saekintilik yapacak.Boyle konularla

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 20:13:32 ibn abdeen

Yorumlara bakıyoruöm milletin hali perişan KRdeşim senin coluk cocugun o plaja gidiyor iki serseri içkiyi fazla kacorıp ona buna sarkmaya başlıyo bu bi onlemdir ve uyulması gereken bi onlem Cok garip grliyo cünkü işletmeciler işini yapmış okadar işini yapmayan varki bu bize garip geliyor

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 20:13:16 izmir

mevzu dışardan getirmek, ama tesisden alsalardı bi problem olmazdı....

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 20:12:55 Tohat'li Yusuf

adam yazmis icmeyeceksin. hadi sen keyif icin bir tane iciyoraun kimseye zararin yok, 3-5 serseri gelse zilzurna serhos olsalar sende orda karinla kizinla denize giriyor olsan karina kizina baksalar eeeee sonra ya karakola yada hastaneye gidersin. eminim alkollu ozel plajlarda vardir git orda eglen.

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 20:12:36 almanci

Bayan doktorlar biraz uyuz olmus, polis recete yazmis göndermis! Görevlileri herhalde hemsire zannetti;) bilgilendirecekmismis ;))

Cevapla (0) (2)
13.09.2017 20:11:56 yorum

siz bakmayın şöyle genişiz böyle genişiz diyenlere, iş gerçek hayata geldiğinde en dinciden bile daha yasakcı oluyor bunlar, şikayet yönetiminde çalıştım ordan biliyorum, şikayet edenler çoluk çocuk yanında olunca hemen telefona sarılıp şikayet ediyor ama ortamlar 'çok ayıp' ayağına yatıyolar.

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 20:11:18

ciha p iyice irticacı oldu. açık alanda içki içmemek irticacılıktır

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 20:10:41 acar

Kanun neyse uyacaksınız

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 20:09:29 bhg

Partiyle işim olmaz hatta nefret ediyorum ama yaptığı doğru. Lan içki serbes olsa bile orda çocuklarda var insanda biraz şuur olur

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 20:08:53 aylin

15 yildir Amerikada yasiyorum butun halka acik parklar ve plajlarda alkol almak yasak. Hepsinde kocaman uyari lehvalari var ve cezasi yuksek

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 20:07:49 Amerika dan

Biz burda birakin plajda alkol almayi, plaj ve parklarda sigara dahi icsek tutuklaniyoruz. Ve para cezasiyla kurtulamiyoruz malesef. Ertesi ilk is gunune kadar nezaret, ilk is gunu mahkeme sonrasinda ise para cezasi ve/veya uc gun park yol yada cop temizletiliyoruz.

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 20:06:00 Chp

Polis iç işleri bakanlığına bağlı ne alaka chp

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 20:45:05 haberi oku.

Zabıtaya mukavemet gösterilince, zabıta polis çağırıyor.

(0) (0)
13.09.2017 20:05:26 MıTL

Karaktersiz insanlar içki içer heleki bir kadınsa soyu bozuktur asil bir soydan gelde hem de dışarıda berduşlar gibi içki içmezlerdi

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 20:05:14 rifki

Baba icin emi!!!

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 20:04:22 Trabzonlu

Dünya devleri ilim, bilim, yüksek teknolojide yarışırken biz ne ile uğraşıyoruz. Sosyolojik farklar var bizde.

Cevapla (5) (7)
13.09.2017 20:03:32

Suzme yobazlar toplanmis parali troller

Cevapla (8) (12)
13.09.2017 20:13:28 Tohat'li Yusuf

yobaz sensin hemde yobazin cahil olanindan...

(0) (0)
13.09.2017 20:03:31 CABBAR AGA

CHPKK BU ÜLKENIN KAMBURU EN KISA ZAMANDA OYVERENLERIYLE BERABER ERIVANA YADA KOBANIYE OLMADI İRAN GİTSŞNLERRRR

Cevapla (6) (4)
13.09.2017 21:54:05 CABBAR AGA

BEYIN BEDAVA BEN AKP DEGILIM AMA EN AZINCAN CHPKK DEGILIM SU ANDA TAM BIR TERORIST PARTİSİ HADI SENDE GİT HAVAMIZI BOZMA

(0) (0)
13.09.2017 20:19:39 fatih

Beyinsiz asker hemen nasıl algıya kapılıyorsunuz.akpden birileri yapsaydı alkış tutardınız dimi.doğru yapmışlar diye.

(0) (0)
13.09.2017 20:03:13 hadi

Ülkede teröristi, hırsızı, dolandırıcısı, tecavüzcüsü kol geziyor; bizimkiler bira içen doktor peşinde. Hayırlı uykular

Cevapla (5) (9)
13.09.2017 20:01:03 A b b a s

TUM SECIMLERI KAYBEDE KILICTAR ALKOL KONUSUNDA NE DUSUNUYOR ACABA ?

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 20:00:52 Hak geldi batıl zail oldu

Vay arkadaş müslüman memlekete bak.cenab-ı Allah'ın haram kıldığı bu illeti din emrediyor diye, yapmayacakları ve uyaracakları yerde gidin başka yerde için diyorlar.doktorlarda kanunsuz bişeymi yaptık diyorlar.Allah'ın kanunununu çiğniyor fukara haberi yok. bizleri ıslah et, şeriat nasip et ya Rabbi

Cevapla (3) (5)
14.09.2017 09:26:42 Hak geldi batıl zail oldu

HK denen cühela sen evvela bi şeriat yazmasını öğren öyle cevap yaz.sen şeriat ı ne zannediyon acaba? Kur'an ın hükümlerini istemeyenin cehennemin dibine kadar yolu var !

(0) (0)
13.09.2017 20:30:11 hk

olum şeriyat beklicene sen şeriyat a git.git yerleş sudi arabistana onların beyinlerde senin gibi gitmiş rahat edersin

(0) (0)
13.09.2017 19:57:54 milliyetci

Yurdumun cahil kafaları bu olsa gerek

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 19:57:29 Dortmundlu

Alkolün oldugu yerde nese ve huzur vardir eglencede tabiki ! Sanki kötü birsey yapmis kadincaz

Cevapla (5) (7)
13.09.2017 20:21:02 crsur

sen tam bir malsın

(0) (0)
13.09.2017 19:57:09 mert ok

Herkese yasak bu delilere serbestmi olacakti ne yani.Ya arkadas kanunen yasak niye kanunlara sayginiz yok.

Cevapla (3) (1)
13.09.2017 19:56:03 atlantis

Valilik kararıdır bu. Belediye chp ya hemen chp ye vurun!

Cevapla (4) (0)
13.09.2017 19:53:54 ALMANCI

Ne işiniz var Kapuz'da Çaycuma'ya ırmak kıyısına gelin isterseniz arasözle için.

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 19:53:03 toxic

adamlar tabelada yazmış dışarıdan alkollü içecek getirmek yasak diye içeriden alsa sıkıntı yok tesis zarar etmesin diye polis bile devreye girmiş

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 19:52:31

En son haber denen yerel gazete belediyenin CHP li olduğunu neden belirtmedin

Cevapla (0) (3)
13.09.2017 19:52:30 size ne

Etrafı rahatsız etmedikten sonra neden bu yasak.

Cevapla (2) (3)
13.09.2017 19:52:15 adam olacak çocuk!

Kanun koyucu kabahatler kanununu acilen güncellemeli, ve umuma açık alanda çocuklara kötü örnek olacak fiil ve faaliyetler kanuna girmeli, ayrıca açıkça alkol tüketmek ad ve şeklini kapatmadan taşımak açıkta satmak yasaklanmalı

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 19:52:04 ramo

yunanistana neden mi gider yerli turist bence bu yüzden

Cevapla (2) (2)
13.09.2017 19:51:30

Helal İSTE CHP Lİ BELEDİYE

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 19:51:16 OsmanTR

Yasak ise icmeyecrksin kardesim. Yasaklara uyacaksin uyarilmissin daha ne diye tartisma polemige giriyorsun anlamiyorum okuyanida ayri cahil.

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 19:50:22 murat

siz de az şerefsiz değilsiniz ensonhaber ;)

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 19:50:08 Yine algı

Belediye CHP li olmasa bu haber olmazdı.

Cevapla (2) (2)
13.09.2017 19:50:07 Polatüs

Sahilde de adabıyla bira içemeyeceksek yansın geceler :)

Cevapla (0) (4)
13.09.2017 19:48:50 Kimono

yazi "disardan" getirmenin yasak oldugunu yaziyor,bu icerden alabilirsiniz anlaminada gelir,oylemi? yoksa alkollu icecek tamamen yasak mi?....ne ayak?....

Cevapla (0) (1)
13.09.2017 19:48:16 Nice work

In usa polis see u anything like beer or tekilla $500 penalty and u dont paid goo jail 1 year

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 20:19:14 k

Demekki neymiş amerikada türkçe konuşuluyormuş bakın arkadaş police yerine polis yazmış

(0) (0)
13.09.2017 20:13:59 aktürk

yemin et valla inanmam

(0) (0)
13.09.2017 19:47:08 mustafa

Amını beynini siktüğümün ensonhaberi akp li belediye bunu hergün yapıyory

Cevapla (1) (3)
13.09.2017 19:47:03 kfy1453

la benim işyerinin çevresinde köpek gibi bira rakı uyusturucu içiyorlar ben şikayet ediyorum polis yalandan geliyor araçla bir tur atıp gidiyor hiç bir müdahale de bulunmuyor bu olayda para cezası kesmişler ne zikimden bir uyguluma sehire göre ceza var demekki İstanbul da uygunlasın lütfen:)))))

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 19:46:29 Frankfurt

Demekki bizim doktorlar da berduş almanyada lokantada şarap içen dr. gördüm lakin havuzda göl denizde göremedim bizim serefsizlerde ne medeniyet ne ilim nede bilim mevcut acaba doktora larını terörizm üzerine mı yapmışlar

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 19:45:48 galatali

Chp iyi yapmis

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 19:45:17 vatan vatan

Ne yani şimdi kadınlar haklımı tuplumun anası olan kadınların yaptığına bak rezilik

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 19:44:10 A b b a s

*** TURK • TURAN *** AKP & MHP HEDEF - 2023 ALLAH TURK DUNYASINI DINSIZ - IMANSIZLARDAN KORUSUN

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 19:44:05 erdal

bizler yanımızda sahoşlar olmadan ve alkolün iğrenç okusunu çekmeden denize giremiyecekmeyiz. bu bizimde hakkımız. 'ABC' insanlıktan bihaber olduğundan hak diyince kanundan sadece bir iki madde anlayan aklına sok bunu.

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 19:43:40 mehmet

Iyı olmş

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 19:43:02 Kelaynak

en çok içki tüketilen Rusya da dahi kamu açık alanlarda içki içilmesi yasak. Ukrayna da sahilde bira içerken polis geldi ve biraları çöpe attırdı.. çöpün içi içilmemiş bira doluydu.

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 19:42:05 A b b a s

CHP' nin iktidar oLdugu yiLLarda alkol tuketimi EN YUKSEK YERLERDEYDI , Simdi sukur gencLer NAMAZ KILIYOR

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 19:42:02 sultan fatih

bodrum belediyesinin plajlarındada dısardan alkol ve yiyecek getirmek yasaktır yazar bir birayı 12 tl ye satarlar :)))))

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 19:40:29 merve

BELEDİYENİN AÇIKLAMASI ENTERESAN,RESMEN EMNİYETE ATMIŞ TOPU.YAP,ET İŞ SORUMLULUK ALMAYA GELİNCE BİZİM YETKİMİZ DEĞİL POLİSİN YETKİSİ,YOK ÖYLE.KABAHATLERDEN CEZAYI ZABITADA YAZABİLİR.ARTIK POLİSİ KÖTÜ ÇOCUK GÖSTERMEYİ BIRAKIN

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 19:40:22 yüceyurt

Bunlar bilerek planlı yapılan eylemler ülkede huzursuzluk çıkarmak istiyorlar yarın chp li vekiller büyük ihtimalle plajda bira içme eylemi yaparlar

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 19:39:42 A b b a s

__EY CHP' LILER UNUTMAYI ,, E Z A N SUSMAZ-VATAN BOLUNMEZ "!!!

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 19:38:55 pardonama

İster içer ister yer kardeşim sanane niye karışırsın ki insanların özgürlüğüne. O kadınlara bakan onları rahatsız eden erkeklere de aynı delikanlılığı bekliyoruz sıkıyorsa

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 19:38:44 fatih sultan

sorun bayanların birayı dısardan getirmeleri icerden alsaydı kimse sesini çıkarmaz dı :))))))

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 19:38:42 A b b a s

AHMET HAKAN DINSIZIDE SEVER WISKIYI / gecen senelerde fena dovduler palyaconu

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 19:38:20 sıradan vatandaş

kamu içerisinde içki içip kimseye zararı olmaması ne demek? senin içki içmen bile rahatsız ediyor insanları? kimsenin acaba bu içip içip sapıtır mı, kavga ederler mi, taşkınlık yaparlar mı diye endişelenmeye mecburiyeti yok. alkol patlamaya hazır bombadır, bomba patlamasa bile varlığı rahatsız eder.

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 19:38:00 A b b a s

Ugur DUNDAR DINSIZIDE SEVER RAKIYI

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 19:37:18 Deccal

Valla ben plajda zem zem suyuyla yaptigim tuzlu ayran iciyorum mis gibi.

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 19:37:16 asdasdas

doğuda kaçak elektrikten trafo patlatanlara bir şey diyemezsiniz çünkü onlar aşiret ya batıdaki güçsüz Türklere gücünüz yetsin anca

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 19:36:49 A b b a s

__CHP' LI VEKILLERIN COGU AJAN DIR ( Avrupa ajani )!

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 19:36:00 Salih

Bir AK partili olarak görevlilerin doğru yaptığını Kusurlu olanın Dr Olduğunu belirtmek isterin ..ve Kanunda kamuya acık yerlerde alkol kullanımı yasaktır...Asıl müsade etseydi eleştirirdik. Tabrikler

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 19:35:18 A b b a s

CHP LI VE PKK LI TANRIKULUDA SEVER BIRAYI

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 19:34:16 A b b a s

ICKI YASAKLANMALI PLAJLARDA , SU CHP LILER NE MERAKLIDIR ICKIYE

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 19:33:57 _kuLaLi_

şehitlikte içki içenler de olaydan 1 ay önce akpden istifa edip chpye üye olmuşlar...

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 19:33:08 A b b a s

__CHP LI VEKILLERDE ALKOLIKDIR : MESELA MUHARREM INCE WISKI RAKI SEVER

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 19:32:23 metin ulan metin

bu haber ve işlenişi eleştirilir. iki kadın yerine iki doktor yazılmış içki içen beter olsun. hele halkı tahrik etmek için iki kere beter olsun Beiediye ve işletmeci kazıklayamadığı için kovmak isyemiş suç yine garibim polisin olmuş.

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 19:32:16 A b b a s

__CHP LILER YAPAR BOYLE ALKOLIK SEYLERI ;PLAJDA BIRA ICMEGI Raki icmegi

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 19:28:53 hero of london

Olay para bu kadar basit

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 19:27:42 Yine saçma bir haber

Bu uygulama yı antalya da bodrumda kemer de yapın görelim bir tane turist kalıyomu..alkolü tesisten alınca sorun yok dışarıdan alınca sorun var..isteyen alkol alsın istemeyen almasın etik haber yapın kardeşim..bir de bayanların doktor olmasında ne sakınca var bu haber değil

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 19:26:55 xy

İçer birayı girer denize sonra cankurtaranların başına bela.

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 19:25:45 Mesele yasak değil

Mesele yasak değil bence biraları tesisten almamaları.icki içmek yasak yazmıyor.disaridan getirmek yasaktır yazıyor.ama kesilen ceza her halükarda yanlış.artik ülkenin bunlarla geçirecek zamanı yok.eger o biraları tesisten parayla alsalar sorun olmayacakti buna eminim

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 19:21:19 ali ede

Olay çıkartmaya gitmişler anlaşıldı. Polislere daha fazla yetki verilmeli

Cevapla (19) (6)
13.09.2017 19:58:26 osmanoviç

Ne yapacak polis bira içti diye vuracakmı top.

(0) (0)
13.09.2017 19:34:01 erz

aynen öyle

(0) (0)
13.09.2017 19:19:33 dışarıdan getiremezsin!!

Tesisteki restaurantta içebilirsin. Susuz bırakacak belediye.. 0.5 lt pet su kaç para ki..

Cevapla (3) (3)
13.09.2017 19:19:26 Doktor

Senin acilde benle tartışan hastadan ne farkın kaldı doktor hanım

Cevapla (17) (0)
13.09.2017 19:17:02 rewiwal

SU BAYANLARA BİRİ SORAYMİS .. KAMUYA ACİK ALANLARDA HANGİ ULKEDE ALKOL TUKETMEK SERBEST DİYE ..

Cevapla (13) (2)
13.09.2017 19:59:52 murat

isviçre de serbest

(0) (0)
13.09.2017 19:44:54 fc

avusturyada yaşıyorum, burda serbest

(0) (0)
13.09.2017 19:31:54 samsunlu

Feansada yasiyorum ve dunyada komple alkolun yasaklanmasini isterim. Ama sana bilgi, fransada serbest

(0) (0)
13.09.2017 19:16:44 CHP li zonguldak belediyesini

Plajda alkol yasağı kararı ve uygulamasından dolayı kutlamak gerekiyor sanırım. Yanlış bilmiyorum değil mi, Zonguldak belediyesinde CHP kazanmıştı değil mi,

Cevapla (8) (1)
13.09.2017 19:14:06 zonguldak belediyesi kopuz pla

Zonguldak belediyesi kopuz plajı diyor. Zonguldak Belediyesi CHP ' li değil mi ?... Haberde bu detayı da belirtseydiniz.. Ayrıca tesise dışarıdan getirilmesi yasaktır yazıyor.. Plajda değilse de Tesiste içiliyor olabilir.

Cevapla (0) (1)
13.09.2017 19:12:54 ne mutlu türküm diyene

Bu ne saçmalık ya. Size. Ne arkadaşlar! Icen icer. Gunahida kendine

Cevapla (2) (2)
14.09.2017 04:59:23 ne mutlu türküm diyene

Ayni plajda icki satilan restoran ne alaka o zaman.3 kati fiyatina orada içmek serbest ama! Yasaksa eğer restoranda umuma acik! Gunahsa ha restoran ha plaj!? Heryerde günah!?

(0) (0)
13.09.2017 20:05:17 Hak geldi batıl zail oldu

Cenab-ı Allah şeriatı emreder.şeriatsa içki içene 40 sopayı emreder.ama bu millet şeriatı hak edip yaşayamayacak kadar , ahlaken bitmiş !

(0) (0)
13.09.2017 19:46:24 Günah ile

Ne alakası var tüm halk orda plajda yasak diyor bitti içme yani

(0) (0)
13.09.2017 19:10:10 Serseriler

Okumak cahilliği alır eşşeklik baki kalır. Doktor olmuş amaaa medeni insan olamamış. Medeniyetin temelini kurallar oluşturur ve kişide kurallara uymasıyla medeni olur. Bunlar gibi kafasına göre takılan taifeye serseri denir.

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 19:09:26 Adam- Çin

Polis Doğru yapmış,Hiçbir ülkede Park, Oplaj gibi Halka açık ve çocukların Olduğu Alanda Alkol içemezsin

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 20:03:07 MıTL

Moskova da bile parklarda metro da girişlerde içki içmek yasaklandı anladın mı chp li yobaz

(0) (0)
13.09.2017 19:36:15 baba

Hayqtında kaç ülke gezdin yobaz

(0) (0)
13.09.2017 19:04:47 UMUT

SAHİL SENİN TESİSİN Mİ??????!!!!

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 19:00:38 en son haber yeter valla

Öyle bir başlık atıyorsun ki olayı polise yıkıyorsun. Orada sabah kadar içselerde polis karışmaz. Ayırca belediyemiz ile alakalı değil diyen koltuk sevdalısı zat, bal gibi de belediyenin sorumluluğunda..

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 18:59:04 yok artık

Emniyete atmışlar suçlarını.

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 18:52:32 Ümit Sarı

Dogru karar orda cocuklar var kotu ornek olmamak lazim

Cevapla (3) (1)
13.09.2017 19:34:02 abc

Oradaki işletmede içki içenler de kötü örnek olur, siz en iyisi kapıdan dışarı çıkarmayın çocuklarınızı; evinizde öğretin bütün yasakları.

(0) (0)
13.09.2017 19:27:39 Mesele yasak değil

O zaman bütün ulusal kanallar kapatılmalı.cocuklara düzgün örnek olan ne var memlekette.hatta çocukların bir çoğu anasından babasından alınmalı.birakin bu sığ bakış acisini

(0) (0)
13.09.2017 18:49:19 kemal

iyi olmus beter olsunlar

Cevapla (3) (1)
13.09.2017 18:49:08 Desiraless

Çatışma var bıçaklı kavga var desen gelmezler ama

Cevapla (4) (1)
13.09.2017 19:15:17 P

yiyin birbirinizi

(0) (0)
13.09.2017 19:04:39 UMUT

AYNEN!!!

(0) (0)
13.09.2017 18:43:08 Oktay

peki neden kadın doktora diyerek insanları yönlendiriyorsunuz??Algıyı siz yapıyorsunuz şimdi...Oradaki vatandaşın mesleğinin olan olayla ne alakası var kardeşim!!!!

Cevapla (130) (44)
14.09.2017 07:15:10 uğur kimene

amaç üzüm yemek değilki.bağcıyı dövmek.kanı bozuklar

(0) (0)
14.09.2017 01:00:43 k.k

cok alakası var örnek davranışlar sergilemesi gereken bir meslek taşımasını bileceksin

(0) (0)
13.09.2017 21:44:14 ÇAPANOĞLU

Alakası şöyle var sağlıkla mücadele eden İnsan sağlığı ile ilgilenenve mütassası olan sözüm ona doktormuş miş mış Ya kendilerine hayrı yokki İnsanlarla ilgikensin içkiciler...

(0) (0)
13.09.2017 21:02:05 Kanun-i

Haberin başlığı beni tahatsız etti içeriği okuyunca tamam dedim. Orada alkollü içeçek yasakmış kadın, doktor yada açık olduğu için değil. Herkes özgürdür ama halka açık yerde alkole bende karşıyım. Saygılar

(0) (0)
13.09.2017 20:50:16 ayhanpkr

bunlar okumus cocuklar bunlara serbest olmasi lazim! sen bira oteki sarap bir digeri viski gel keyfim gel,

(0) (0)
13.09.2017 20:10:22 adil

İyi olmuş

(0) (0)
13.09.2017 19:38:38 sinoplu

Bu doktor birine içki sağlıga zaralı dese ne kadar inandırıcı olur ?

(0) (0)
13.09.2017 18:42:18 Batuhan Efe

Koyu bir akp liyim ama doktor hanımlara yanlış yapılmış bilerek yapıldığını düşünüyorum

Cevapla (4) (3)
13.09.2017 19:46:05 belediye CHP li..

La haberi oku bi zahmet önce yorum yazmadan.. belediye CHP li Zonguldak Belediyesi..

(0) (0)
13.09.2017 18:40:55 mrt

Yasaklar ülkesi yaptınız türkiyemi cahillikk nerde içmek isterse içerler hani nerde özgür türkiye yalandan dolandan

Cevapla (3) (3)
13.09.2017 19:26:24 abc

Erdal biz de senin gibilerden bıktık. Hangi insan hakkını ihlal etmekten bahsediyorsun acaba?

(0) (0)
13.09.2017 18:59:35 erdal

senin gibilerden bıktık özgürlük diye insanların haklarını ihlal etmekten bıkmadınız. Özgür olduğunuz Avrupa denen yerde istediğiniz haltı yiyin.Burdayken enazından halka saygı adına kanunlara uyun.Ayrıca her işletmenin alkolle alakalı yönetmeliği mevcuttur.Saygısızlıkta bir numara olan zihniyet

(0) (0)
13.09.2017 18:38:34 1453

Avrupa da da yasak hatta parklarda ıckı ıcmek dahı yasak hanı avrupalı olacaktık.

Cevapla (3) (2)
13.09.2017 19:35:41 mertcan

Ben almanya da idim kardeş içtik dostlarla biramızı ...atıp tutmayın yaa

(0) (0)
13.09.2017 19:28:19 abc

Atma 1453,bahsettiğin sadece çocuk parkları kaldı ki oralarda sigara içmek de yasak haklı olarak.

(0) (0)
13.09.2017 18:53:58 ...

Yok yaaa valla mi :))

(0) (0)
13.09.2017 18:38:26 ahmetçelebi

Lan milletin çoluğunun çocuğunun geldiği bir yer onlara bari saygı göster sahildede içmesen ölürmüsünüz.. yasağa rağmen birde meydan okumalarıda ayrı bir ukelalık..

Cevapla (4) (1)
13.09.2017 19:30:22 abc

Lan milletin çoluğuna çocuğuna mı saldırıyorlar, sarkıntılık ediyorlar, kötü gözle bakıyorlar? O sadece sizin gibi yasakçı zihniyete has özellik; herkesi kendiniz gibi biliyorsunuz.

(0) (0)
13.09.2017 18:37:29 walhterr

Sahilde içki içmek yasak olduğu için değil, orada içkili işletme bulunduğu için dışarıdan içki alınarak orada içilmiş olduğundan işlem yapılmış.Bence yanlış,oralardaki işletmelere 10 kat para ödemeye mecbur bırakıyo bu uygulamalar

Cevapla (5) (0)
13.09.2017 18:55:42 Köylü

En dogu yorum tebrik ediyorum isin gercegi budur .

(0) (0)
13.09.2017 18:37:10 Ahum

Sadece yasak olan yerler değil diyer sahilleri de bir gözden geçirin bakın daha neler görürsünüz içkiden çok her şey bulunmakta bu uygulama madem var genel uygulayın .

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 18:33:35 GOOD BAD UGLY

ÇOK YANLIŞ BÖYLE YAPARAK ÜLKEYİ KUTUPLAŞTIRIYOSUNUZ BU ÜLKEDE HERKEZ ÖZGÜR İSTEYEN ÇARŞAF GİYER İSTEYEN BİRA İÇER İNSANLARI BU ŞEKİLDE YAPARAK BİRBİRLERNE KIRDIRMAKTAN BAŞKA BİŞEY YAPMASSINIZ

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 18:50:59 CABBAR AGA

YLAN YASAK OLAN YERDE İÇİLİRMİ GİT BABANIN EVINDE İÇ

(0) (0)
13.09.2017 18:29:44 alex

Yalnız tabelada ( dışarıdan getirmek yasaktır yaIyor ) içerden aldımı serbest demek ki olay başka

Cevapla (4) (0)
13.09.2017 18:29:00 :)OBRAYA KARISMAYINDA NE YAPAR

Cahil ülke normal

Cevapla (1) (2)
13.09.2017 18:28:45 bi fikir

haram !!!

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 18:27:00 DEVRİM CONİVOLKIR

KAÇAK İÇKİYSE ELLEMEYİN İÇSİNLER

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 18:22:33 rüknettin

Yalandan şov başka bi şey değil çok mu içesin var evinde iç eee karadeniz de olmaz o git bodrum da iç antalyada iç ee git oraya yerleş ... her yer aynı değil buralar böylee

Cevapla (0) (1)
13.09.2017 19:37:21 abc

Rüknettiinnn, aynı yerin lokantasında on kat para verip içebiliyorsun, buralar böyle ne demek yaaa:)

(0) (0)
13.09.2017 18:10:59 CABBAR AGA

BNLAR SORSAN ATANIN DOKTORUYUZ DERLER ASKINDA BNLARI ORMANA GÖTÜRÜP İÇKİYİ VERCEN

Cevapla (2) (3)
13.09.2017 19:38:30 abc

Cabbar aga seni küçükken kafa üstü yere mi düşürdüler yoksa çok mu dövdüler,normal değil yorumların!

(0) (0)
13.09.2017 18:09:30 gizliarsiv

cahil yapsa neyse ama bir bilim insani nasil icki icer anlamam

Cevapla (0) (1)
13.09.2017 19:39:17 abc

Bilim insanı olsaydın anlardın, cahil olunca böyle sorarsın işte!

(0) (0)
13.09.2017 18:08:05 samsun ( çarşamba )

Normalde kimseye bir zararları yoksa bende kime ne derdim ama orası belediyenin yaptığı bir tesis ve alkol yasak içilmemesii lazım bügün doktor olur yarın berduş millete zarar verir tr de deli çok o yüzde haklı bir uygulama çocukların olduğu yerde alkol olmaz kötü örnek !!

Cevapla (5) (0)
13.09.2017 19:40:51 abc

Aynı tesisin lokantasında içince sorun yok yani? Kardeşim içki içmek değil sorun, içkiyi nereden aldığın sorun, haberi doğru okuyamıyor musunuz?

(0) (0)
13.09.2017 18:05:18 Gercek10

koskoca turkiyede icki icebilecegin sahil mi bulamadin doktorlar! Az ötede icseydiniz olay cikmayacakti..yani gösterisli ve aile onunde icmeniz dogru degil..tabi sahiller vatandasa serbesttir.ama orasi bir tesismiş.tesis olmayan yerde olaydiniz.

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 18:03:45 Siyesetci

Dikkat polisler ve zabita fetöcü olabilir,chppkk ile isbilrigi yani algi operasyonu,güya dis basina TC de insan haklari felan,plajda sanki ilk icki icen insanlar

Cevapla (1) (3)
13.09.2017 18:38:38 akp fetocudur

akp zaten fetocu neyin kafasındasınız fetoyu kızmak anlınızdaki kara lekeyi cıkarmaz fetocular

(0) (0)
13.09.2017 18:01:03 bu ne kardesim

İlla 20 liraya mi icecez birayi bakkaldan alip icince ne oluyo yani?

Cevapla (4) (1)
13.09.2017 17:59:29 halktan biri

hahahah ağlamayın kemalistler zaman artık sizin zamanınız değil

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 19:19:49 halktan biri

sizden olmayanlar yobaz siz ise ar oluyosunuz demi hadi lan ordan putçular sizi

(0) (0)
13.09.2017 18:42:12 zuhar

olum yobazin suzmesi sensin

(0) (0)
13.09.2017 17:57:40 ddddd

size ne be, önce karadeniz dağlarını pkklılardan temizleyin.

Cevapla (0) (1)
13.09.2017 17:57:04 msy

Amerikada floridada yasiyorum, orada halla acik alanlarda alkollu icecekler bira dahil icmek yasak Haberiniz olsun cezasi kelepce takilip karakol ayrica para cezasi ve hak mahrumiyeti cezasi Burasi ozgur amerika dusunun

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 17:54:26 İNVİCTUS

Topluma örnek olmanız gerekirken yaptığınız hoş değil neden kompleks yaparsınız anlamam

Cevapla (154) (46)
14.09.2017 03:39:17 realist adam

İçince insanlıkla alakası olmayan yaratıklarla karıştırma.Yandakine, berikine sarkmadan , efendice bira içip kitap okuyabilene rastlamadıysan o iki insanın günahı ne?

(0) (0)
13.09.2017 22:17:30 bozkurt

bunlar puruvakator .bu bir oyun yemeyin millet

(0) (0)
13.09.2017 17:52:31 fatih

Sorsan kimsenin hayat tarzına müdahalemiz yok diyorlar. Bugünün yarınıda bar ey akpliler!

Cevapla (2) (12)
13.09.2017 19:43:12 belediye CHP li..

La haberi oku bi zahmet önce yorum yazmadan.. belediye CHP li Zonguldak Belediyesi..

(0) (0)
13.09.2017 18:37:12 Tayyar

Barla içkiyle kafayı bozmuşsun yeğen akıllı ol

(0) (0)
13.09.2017 18:17:55 XXL

Kural kanun var gitsin barda içsin

(0) (0)
13.09.2017 18:11:21 CABBAR AGA

VAR VAR SANADA SELAM BARR

(0) (0)
13.09.2017 17:49:33 Şahika

Konyaaltında istediğimiz saatte içiyoruz zaten burda serbest orda niye yasak bira içmenin kime ne zararı var?

Cevapla (0) (12)
13.09.2017 18:37:14 cemal şahin

Ulan tam bi malsın belediye işletmesi orası a dangalak anlamadınmı olayı gerzek

(0) (0)
13.09.2017 18:11:55 s dmr

Sahilde çocuklar da var ve topluma acik bir yer. kotu ornek sonucta. Nasil anlasilmiyor bu. ne zamandan beri biyle aciktan yapiliyo bunlar!

(0) (0)
13.09.2017 17:48:26 tranko

Disardan getirmek yasak yaziyo icerde icemezsin yazmiyo !!

Cevapla (2) (4)
13.09.2017 18:11:49 CABBAR AGA

AFERIN SENN GİBİ KK İHTİYAÇ VARR BU ÜLKEDEE

(0) (0)
13.09.2017 17:49:18 akin

Iyi ya onlarda disardan getirmis zaten

(0) (0)
13.09.2017 17:46:39 Bilgin

Sorun çıkartmaya gitmişsiniz başarmışsınız! Ben alkol yasak olmayan yerlerde rahatça içiyorum!

Cevapla (106) (35)
13.09.2017 17:44:45 edhoc

ayyaşlar birde örnek olacaklar sağlıklı yaşam için

Cevapla (6) (10)
13.09.2017 17:38:57 trakyalı

size ne kardeşim...

Cevapla (92) (169)
14.09.2017 01:02:23 k.k

halka acık yerler kimsenin babasının yeri değil özellikle senin gibilerin

(0) (0)
13.09.2017 21:42:21 Dr.Yorumcubey

ne diyon beya

(0) (0)
13.09.2017 20:12:53 soyler

senin pis şişeni nereye atacagin belli mi?

(0) (0)
13.09.2017 19:33:45 turkiye

Tabi size ne! Her şey yerli yerince ve yerinde kardeşim.adam demiş git içilecek yerde iç.orada ailesi var çoluğu cocuğu genci var..

(0) (0)
13.09.2017 18:12:38 CABBAR AGA

HAHAHA TRAKYALI NORMALDIR BNLAR OSMANLI TOPRANDA CAMI DUVARINA YASLANIP İÇKİ İÇİN TRAKYALILAR

(0) (0)
13.09.2017 17:49:44 Diriliş

Kanun var, nizam var kardeşim. Her yerde sex yapılsın o zaman. Manyaksınız ya.

(0) (0)
13.09.2017 17:38:25 seda

kadınları plajda taciz edenlere de aynı delikanlılıgı gösterebilecekler mi acaba

Cevapla (189) (129)
14.09.2017 07:13:44 uğur kimene

yalaka

(0) (0)
14.09.2017 07:11:42 cemil aldemir

Güya bişey dedin bunu gören kimse güvenlik görevlilerine yada polise bırakmaz gereğini yapar burda bu ülkede böyle sen avrupada yaşıyorsun belkide bilmezsin

(0) (0)
14.09.2017 00:59:12 k.k

niye göstermesinler ne kadar saçma salak bir yorum neyin kafasında neyi yaşıyorsun salak taciz bir suçtur zaten

(0) (0)
13.09.2017 23:46:31 isko

kadinlara sarkintilik ve taciz etmenin cezasi çok daha ağir( aman ben ugraşamam karakola felan gitmem siz tutuklayin la olmuyor lakin.müracat şart) alkol almanin degil alkol alarak cevreye rahatsizlik vermenin cezasi kabahatler kanununa göre yazilmis.

(0) (0)
13.09.2017 23:31:45 trt

Ciplak girme

(0) (0)
13.09.2017 22:23:35 zaza

abla sen üzülme bunlar yerlisi değel doğudan gelme

(0) (0)
13.09.2017 22:14:47 adalı

şikayet olunca müdahele olur koçum.sen meraklanma.istersen dene

(0) (0)
13.09.2017 21:36:18 dadaş kızı

Ortada hiç tahrik yokmu şimdi ☺

(0) (0)
13.09.2017 20:36:32 koryakup

vatandaş arkasında olduktan sonra polis canını yine ortaya korda koyarda

(0) (0)
13.09.2017 20:12:06 soyler

bu bir delikanlılık değil, görevlerini yapmışlar. sen yüzerken bira şişesi görmek ister misin denizde?

(0) (0)
13.09.2017 17:34:12 NOKTA

Anarsist bunlar, bunlarin eline düstügünüzü düsensenize, pislikler

Cevapla (6) (18)
13.09.2017 18:27:52 barış

Polis için mi dedin? Dikkat ettiysen haberde şikayet üzerine zabıta ekibi geldi diyor zabıta ekibi çözemeyince yada mıkavemetle karşılaşınca polis çağırır polis direk gitmemiş! Anarşist sensin!

(0) (0)