Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
14.09.2017 12:03:41 Murat K.

Cahil bir toplum köle olmaya muhtaçtır. Önce vatan!

Cevapla (1) (0)
14.09.2017 05:30:04 AYYILDIZ

Merak etmeyin hayat o kadar kisa ki yakinda yanina gider eyitim yaparsiniz diyecem ama artik yaparmisiniz yaptirirlarmi bilemem.

Cevapla (4) (0)
14.09.2017 05:07:59 Soner

Sakin olun teyzeler şekeriniz düşer tansiyon felan çikar dünyaya sarilmisken kopar gidersiniz...

Cevapla (2) (0)
14.09.2017 04:59:24 Arnold şipşakkesergezer

bakın kemalistler nasıl idolojilerini koruyor müfredatta birkaç bölümde mkemal yok diye protesto ediyorlar ama müfredatta niye islam yok diye protesto edilse tabi demokratik ortamı gene bunlar değil de bunların yobaz dediği kesim getirdi.2003 den önce muz cumhuriyetiydik.

Cevapla (4) (0)
14.09.2017 04:38:33 ogretmenler odasi

mufredattan kaldirsanda anlatilacak inadina daha cok anlatacagiz cunku bilincli adam atasini sever ogretmenlerde burada yorum yapanataturk dusmani ilkokul terk cahillerden daha bilincli herolayin sonuna ataturkten bir kissa ekleyecegiz biz okulca boyle karar aldik

Cevapla (0) (3)
14.09.2017 03:22:00 Amasya düşesi

Burda Atatürküme padişahlarımıza laikliğe ve İslamiyete dil uzatanlar hepinizin allah belasını versin o ayrılıkçı dilleriniz tutulsun

Cevapla (1) (0)
14.09.2017 03:16:43 Amasya düşesi

Evet keşke osmanlı imp devam ediyor olsaydı imparatorluk olarak son kırıntılarından dönemin padişahı ve Atatürkle silah arkadaşları ancak bu kadarını kurtarabilir. O çok savunulan padişahlarımızın hataları değilmi koca imparatorluğu bitiren şimdi neyin peşindeyiz artık bunları bilip bilmeden kimseyi

Cevapla (0) (2)
14.09.2017 03:10:39 Amasya düşesi

Başımıza bu eğitim sistemini getirenlerin çocuklarına bakın nerde eğitim almışlar. Tabiki tarihimizi öğrensin çocuklarımız Osmanlı imp döneminde padişahlarımızın devşirmelere verdikleri ve gerçek türk paşalarına vermedikleri imtiyazlar nasıl koca imp luğun anasını bellediklerini de öğrensinler

Cevapla (0) (0)
14.09.2017 02:40:01 xxx

Çok empati yapıp yorum yazıyorum ,ne atatürke tam düşman nede laiklik e içkisine giyimine kürtceye karşıyım? Ama o kadar empati yapmama karşı halen karşı gelen ler ?? Osmanlıyı batıran en büyük düşman feto ve chkpp liler bunlarla savaş a bile girilmez

Cevapla (4) (0)
14.09.2017 02:12:12 TİNERCİ

HACILAR ABİLER KARDEŞLER ABLALAR; ATATÜRK BİZE ANLATILAN GİBİ DEĞİL ŞÜTFEN BÖYLE KONUŞMAYIN İNANIN ONU PUTLAŞTIRAN ZİHNİYET ONU BU HALE GETİRDİ O BİR SEMBOL VE ÖNDER YAPMAYIN LÜTFEN

Cevapla (3) (0)
14.09.2017 02:03:46 muHtar

Biz istiyoruz.

Cevapla (1) (2)
14.09.2017 01:39:49 ......

simdiye kadar tarihimizde ataturkten baska bisey ogrenemiyorduk biz artik gercek tarihimizi osmanliyi selcukluyu istiyoruz

Cevapla (7) (0)
14.09.2017 01:37:20 tarafsız genç

Seçmeli ders yapmak çokmu zor acaba.o zaman kimse kimseye dayatma yapmış olmaz herkes kendi tercihini yapar.kim neyi öğrenmek istiyorsa öğrensin

Cevapla (6) (0)
14.09.2017 01:22:31 bu da böyle biline!

Türkiye şeriattır, şeriat kalacak

Cevapla (4) (0)
14.09.2017 01:12:04 artvinli16

Gerici sizsiniz putçular. Memleketin 90 yılda anasını ağlattınız. Huzur islamda : allahımızın kanunlarında.

Cevapla (4) (0)
14.09.2017 01:00:30 REZZAN KİRAZ

seçmeli ders olarak okutulsa daha mantıklı olur tabi

Cevapla (3) (0)
14.09.2017 00:49:05 iSLAM ORDUSU

!

Cevapla (0) (0)
14.09.2017 00:48:50 adboz

kokana hainler niye fatihsiz,yavuzsuz,kanunisiz egitim sistemi istemiyom demiyonuz.bukadarmi ecdat dusmanisiniz.ataturkle ilgili yeteri kadar veriliyo yetmezmi?

Cevapla (3) (0)
14.09.2017 00:44:48 iSLAM ORDUSU

bundan sonra bunu akliniza iyice kaziyin ! biz ummeti muhammed'iz (sav) ve biz cocuklarimizin ummet bilinci ile yetmismesini istiyoruz ! ha bundan rahatsizlik duyuyorsaniz ! insan gibi cekip gidersiniz ! kufrunuzle bas,basa yasayabileceginiz bir yere

Cevapla (2) (0)
14.09.2017 00:41:55 black&eagle

biz de allahin askerleriyiz ne olacak şimdi hadi bakalim yillardir ataturk ataturk dediniz bu ulkeyi ataturk degil benim osmanlinin torunu dedelerim kurtardi

Cevapla (7) (0)
14.09.2017 00:41:23 EDIP

SIZ BIZE YILLARCA ALLAHSIZ ATEIST EGITIMI DAYATTINIZ.SIMDI SIRA SIZE GELDI.ALIN SIZE ATASIZ MUFREDAT.OHHHHHHH CANIMA DEGSIN.MUSTEHAK

Cevapla (7) (0)
14.09.2017 00:39:22 Mücahit alpay

Ben de Atatürk'ü istemiyorum kardeşim, ders seçmeli olsun. İsteyen alsın, istemeyen almasın.

Cevapla (10) (0)
14.09.2017 00:38:43 iSLAM ORDUSU

sevmiyoruz ! sevmeyecegiz ! ALLAHAcc ve PEYGAMBEREsav dusman olanlara bende dusmanin ! 1923'den buyana okullarda ateist yetisdirdiler ! BATIL OLAN HERSEY YOK OLMAYA MAHKUM'DUR ! siz batil yolda gidersiniz ! biz de hak yolda gideriz ! Lekum dinikum veliye diin !

Cevapla (9) (1)
14.09.2017 00:31:01 köylü

padişahlarımız ve islahatları diye bir ders varmı yok tarih dersi var o zaman atatürkte sadece tarih dersi içinde yer almalı. isteyen Ünv. atatürk bölümü okusun

Cevapla (6) (1)
14.09.2017 00:29:30 kenan

94 yıl önceki tabloyla,bugünki tablo arasında kaç fark vardır? aradaki farkı bulunuz.

Cevapla (5) (0)
14.09.2017 00:25:25 burhan çetintürk

ata ata bitiremediniz be yeter da

Cevapla (4) (0)
14.09.2017 00:24:16 burhan çetintürk

bi mecburiyetimizmi var herşeyde kamal paşamı olacak.

Cevapla (6) (1)
14.09.2017 00:23:01 köylü

okullarda o kadar atatürk ödevi veriliyorki insanın seveceği varsa bile sevemiyor zorla nefret ettiriyorlar. herşeyin bir dozajı olmalı...

Cevapla (6) (0)
14.09.2017 00:22:20 Hasana

nerede kokuşmuş muşmula suratlı kişiler var hepsi buraya toplanmış.

Cevapla (6) (2)
14.09.2017 00:20:44 Boş işler

türkiyede akademik makale çok düşük buda eğitim alanındakilerin çalışmadığını gösteriyor tubitak Ulak gibi analizlere bakın anlarsınız

Cevapla (1) (1)
14.09.2017 00:16:38 kkkkk

bende ataturksuz tertemiz bi egitim istiyorumm o nolacakk beyni sulanmis lar

Cevapla (9) (1)
14.09.2017 00:15:47 Zaza Bingöl

yandan ikile

Cevapla (1) (0)
14.09.2017 00:15:23 iSLAM ORDUSU

Onlara: insanların (müslümanların) inandığı gibi inanın. denilince, Biz de o beyinsizlerin inandığı gibi mi inanacağız ? derler. İyi bilin ki, asıl beyinsiz kendileridir fakat bilmezler. Bakara suresi 13.ayet ! ALLAHU EKBER, LA iLAHE iLALLAH MUHAMMEDUN RASULULLAH

Cevapla (7) (0)
14.09.2017 00:10:23 iSLAM ORDUSU

RAHMAN VE RAHiM OLAN ALLAHIN ADIYLA ! Şüphesiz, kafirleri uyarsan da uyarmasan da onlar için birdir / aynıdır; onlar inanmazlar. Allah onların kalplerini ve kulaklarını mühürlemiştir. Gözlerinin üzerinde bir de perde vardır. Ve büyük azab onlaradır.

Cevapla (5) (0)
14.09.2017 00:08:55 EY! MÜSLÜMAN

100 yıldır atanız sizi uzaya çıkardı yetiştirdiğiniz akademisyenler üniversiteleri terör yuvasına çevirmekten başka bu ülkeye ne kattınızda şimdi atatürklü eğitim isteyelim

Cevapla (8) (0)
14.09.2017 00:02:52 Dede

Son dinozorlar bunlar...Atasontorus'lar....

Cevapla (8) (0)
14.09.2017 00:01:39 Yorumsuz

Yıllardır ülke bu ve bunun gibi saçmalıklarla ilerletilmedi. Geride kaldınız artık. Bunların modası geçeli çook oldu. Ayrıca benim adıma millet adına birkaç kişi çıkıp karar verme hakkı kimsede yok. Millet bu hakkı seçimle veriyor gerisi siyasetçinin işi.

Cevapla (4) (0)
13.09.2017 23:54:53 x

Taş devrinde yaşıyoruz sanki heykellerle

Cevapla (7) (0)
13.09.2017 23:50:03 Adınız Soyadınız

Winston Churchıll 1.Dünya savaşının ardından yaptığı toplantıda "Türkleri savaşla yenemiyorsak bizde dinlerini ellerinden alıcaz." Ne de olsa dini belli olmayan ya da sapmış halde olan bir milletin batışı daha kolay olur.Kısacası okullardaki Atatürk kavramı çok yanlış aşılanıyor çocuklara,

Cevapla (4) (0)
13.09.2017 23:46:14 adanalı

Bizde sizin gibi kokoşları istemiyoruz.

Cevapla (4) (0)
13.09.2017 23:44:15 Türk&Kürt Kardeşlerr

Ataputçular is başında

Cevapla (6) (0)
13.09.2017 23:41:29 Yagız Şahin

Ulan bütün geyler ,lezbşyenler ,homolar ve liboşlar ulan şeyinizi tutup tuvaletin deligine işemeyi becerin ben chp ye oy verecem.

Cevapla (3) (1)
13.09.2017 23:41:00 faruk

15 Temmuzda Kahraman Milletimiz sayesinde Ülkemizi kurtardik. Emin olun ilerde30 ya da 40 yil sonra 15 temmuz anlatilırsa sadece Cumhurbaßkanımız övülürse onun başarısı dense o da rahatsız olur. Herkese hakkettiğı övgüyü yeterince ne fazla ne eksik...Bilmem anlatabiliyor muyum

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 23:25:08 Alp

Adamlar açık açık biz gavuruz diyor

Cevapla (13) (0)
13.09.2017 23:00:53 vanlı

diger taraftada atam mufredatlari almis kapida bekliyor sizi kus beyinliler ataturkte kurtaramaz sizi

Cevapla (9) (0)
13.09.2017 23:00:22 FaTiH

bu nasıl bi akıl tutulması arkadaş ya.

Cevapla (9) (0)
13.09.2017 22:58:38 vanli

rahmetli mezardan kalksa yuzunuze tukurur

Cevapla (7) (0)
13.09.2017 22:54:05 zaza

kokanalar yine işbaşında

Cevapla (9) (0)
13.09.2017 22:51:52 EY ......MILLET

Bu CHP ne zaman daralsa hemen öne sürdüğü kim ?....... ........cevap veriyorum....yada siz söyleyin

Cevapla (7) (0)
13.09.2017 22:50:31 Aslan parcasi

bende istemiyorum secmeli olsun

Cevapla (4) (1)
13.09.2017 22:40:56 ÇINAR AKGÜN

SABETAYİSTLER HER ZAMANKİ GİBİ SOKAKTALAR BUNLARIN KÖKENİ ZATEN ATATÜRK Ü KABUL ETMEZ KİMİ KANDIRIYORSUNUZ

Cevapla (4) (0)
13.09.2017 22:34:44 Kale

Atatürk atatürk dediler Yaladılar yutdular yan gelip yatdılar

Cevapla (6) (0)
13.09.2017 22:28:28 TinuS

neden babanin kim olduğunun belli olmasini sağlayan adami öğrenmek istemiyorsunuz ki? anlaşılır gibi değil. onun yuzunden Müslüman olmak zorunda kalmis olmaniz mi tahammül sinirinizi aşiyor?

Cevapla (0) (8)
13.09.2017 22:23:52 difteri

Bende çocuğumun sizin yalanlarınızla, putlarınızla beyni yıkansın istemiyorum. Vatan hainlerinin kahraman, kahramanların hain gösterildiği bir yalan ülkesinde yaşamak ne yazık, ömrümüz tükendi. Bari çocuklarımız kurtulsun. Sen çocuklarını kurtardın RTE, devlet okuluna giden benim çocuklarımda senin

Cevapla (6) (1)
13.09.2017 22:21:19 faruk

Siz de iktidar olursanız müfredatı değiştirirsiniz.28 Şubatta başörtülü okul birincilerini ağlattınız..

Cevapla (8) (0)
13.09.2017 22:18:43 xxx

Biz yobazsak bunlar ne acaba.fosilenmiş yaratıklar mağralarından çıktı.

Cevapla (9) (0)
13.09.2017 22:17:12 xxx

Atatürk olmasaydı ismin jorgo olurdu?? Dünyaya kafa tutmuş 5 güçlü ülkeye karşı savaşıp göndermiş bi milleti? 400 sene osmanlı hakimiyetinde olan kokmuş yunanı bize büyük düşman diye yuturmaya çalışan zavallı nesil.15 mio luk ülkeyi düşman gösteren utanç verici utanç

Cevapla (3) (6)
13.09.2017 22:14:12 TÜRK

Bu ermeni dölleri sanıyoröar ki Türkiye bu zibidilerden ibaret! REİS ne derse odur.Şu anda milletin seçtiği devlet başkanı iktidarda GERÇEK TÜRKİYE LİDERİ REİS...

Cevapla (6) (1)
13.09.2017 22:12:07 asena

Din EĞİTİMİ kURANLA MİLLİ EĞİTİM ATATÜRKLE

Cevapla (3) (5)
13.09.2017 22:09:37 kadir

tek liderimiz recep tayip erdogan

Cevapla (9) (2)
13.09.2017 22:07:15 e...

La bi düşün yakamızdan artık atatürkle kimsenin bir derdi yok saygı duyuyoruz anıyoruz parada okulda kitapta derste vs her yerde olduğu gibi duruyor işiniz gücünüz atatürk bıktık artık yeter be kardeşim atatürk hayatta olsa topunuzu sıradan geçirirdi ya neyse

Cevapla (11) (0)
13.09.2017 22:04:21 xxx

Allahım demokrasi medeniyet ,içkime,giysime karışma diye bağıran.80 senedir hipnozlu fosiler ? Şaşırmış? İlke ve inkilabı savunuyorlar halen.la kilık kıyafet kanunu halen duruyorya yani şapka kanunu yasalarımızda mecbur .demıkrasi diyenler utanmıyorlarmı bu kanun halen orda durmasında

Cevapla (4) (0)
13.09.2017 22:03:56 Aachen

Yeter ya valla yeter ya. Adam ölmüs neyinnpesindesiniz yaa

Cevapla (11) (1)
13.09.2017 22:02:28 Deli

o isler gecti artik

Cevapla (7) (0)
13.09.2017 21:58:50 xxx

Yaw dedemin babasında başladı atatürk ilke inkilapları laiklik dersleri 80 sene 4-5 nesil okutuldu ,bu sistemle ,sadece kaos ,?sol,sağ,dindar,kürt,kominist herkez sisteme karşı .sonuç bugün ortada,kala kala %25 kaldı? Yani kşmseyi birleştirmedi bu sistem .dünya dönüyor aloo.siz fosiler halen yaşıyon

Cevapla (6) (1)
13.09.2017 21:47:58 CABBAR AGA

BU HAIN KALLESLER BIZ ATANIN ASKERLERIYZ DİYE GEZI OLAYLARINDA DEVLETIN MEMURUNA MALINA SALSIRIYIDU KANSIZ KALLEŞLERR DİN İSLAM TĞRK DİŞMANI SİZŞ

Cevapla (10) (1)
13.09.2017 21:45:15 İSİMSİZ

YA BUNLAR ATATÜRKÜ ZERRE BİLMEZLER.ADAM GİBİ TV KANALI YOKKİ GİDİP ATATÜRK HAKKINDA SORULAR SORSA ALACAKLARI CEVAP HEP YANLIŞ ÇIKAR .HERKESDE BUNLARIN PROVAKATÖRLERİN TEZGAHINA DÜŞTÜKLERİNİ ANLAR

Cevapla (6) (0)
13.09.2017 21:39:28 insan evladı

bi gidin lan yetdiyiz gari ugubetle

Cevapla (7) (1)
13.09.2017 21:33:50 buraking

90 yil atatürklü egitim yaptik birazda bunlariin yapmak istedigini deneyelim nede olsa biz diktaya aliskiniz kemalizm sayesinde

Cevapla (6) (1)
13.09.2017 21:32:48 serdar

adamlar kocaman da,beyinler kucuk,cuce kalmislar...

Cevapla (6) (0)
13.09.2017 21:29:47 SIFATSIZ

SİZ BU ÜMMETE KURBAN OLUN...

Cevapla (8) (0)
13.09.2017 21:29:32 hakan aksel

sizde anitkabirde gidin egitim gorun madem atasiz yapamiyorsunuz yanyana cancana olur iste

Cevapla (7) (0)
13.09.2017 21:27:27 vay bee

Mustafa kemal ölmedi mi ? Nasıl Atatürkle okuyacaklar

Cevapla (13) (1)
13.09.2017 21:26:41 savas altay

bunlarin altlarini bezlemek lazim koca koca essek kadar oldular cocuk gibiler zavallı cocuklar ben gelirsem cetvelle ellerine vurarak sira dayağı atacağım bu koca esseklere

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 21:21:17 FİKRET

15 TEMMUZDA GÖRDÜK MUSTAFA KEMALİN ASKERLERİ ATM MAKARNA YAĞ ÇAY ŞEKER KUYRUĞUNDAYDI

Cevapla (13) (0)
13.09.2017 21:19:34 Millet

Git atanın yanına alcak takoz

Cevapla (4) (0)
13.09.2017 21:16:47 hasan

Çok seviyorsanız kendi çocuklarınıza yedi yirmidört üç vardiya atatürk anlatabilirsiniz ben müsade ediyom ama bana da siz müsade edin çocuğumun yıl on iki ay atatürk yiyip atatürk yapmasını istemiyorum kurtarıcı açıklamalarınızı

Cevapla (8) (0)
13.09.2017 21:16:19 Halil

Sunlarin haline bak,yuzlerinde Nur yok..koca koca kadinlar onluk takmis..Bu kadinlar 15 Darbesine alkis tutuyorlardi..Ataturku alet etmeyin..yemezler..dine imana milliyetcilige,vatanseverlige,Uretime,Hizmetlere, karsi insanlarsiniz..

Cevapla (4) (0)
13.09.2017 21:14:57 True

Ya tamamds neden bütünn kokoşlar mustafa kemalin askerleriyiz diyor? hangi cephede savaştı bunlar varmı bilen?

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 21:11:50 alper

Bir ölünün arkasından dua okursun olur biter. Onu putlaştırmanın alemi yok. Ölen bir insan ileri değil geri götürür. Ne çağdaşlığı ? Ne modernliği ? Laiklikle çağdaşlığı pekiştiren örümcek kafalılar.

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 21:11:18 zeki

İSTESENİZ DE İSTEMESENİZ DE ATATÜRKSÜZ EĞİTİME GEÇİLMİŞTİR ATI ALAN ÜSKÜDARI GEÇMİŞTİR KIRKBEŞ YAŞINDAYIM BIKTIRDINIZ İLLALLAH DEDİRTTİNİZ KUSMAYA BAŞLADIM ARTIK

Cevapla (11) (1)
13.09.2017 21:04:56 ....

bu zamana kadar müfredatta atatürk vardi da noldu! asıl siz gerici ve yobazsınız!

Cevapla (9) (1)
13.09.2017 21:02:38 hasan

80 yıl azınlık olarak çoğunluğa hükmederek ülkenin en güzel yerlerinde en az bir en fazla iki çocukla sefayı sürdüler bunların soyu nesli de kalmadı evlerinde dört duvar arasında kendi kendilerine konuşa konuşa kafayı sıyırmış tipik sorunlu insanlar

Cevapla (11) (0)
13.09.2017 21:02:09 sedat

bende ataturksuz egitim istiyorum.

Cevapla (9) (1)
13.09.2017 21:01:15 Siz

Atatürksüz eğitim olmaz ama bu protesto edenler değil mi yıllarca türbanlı öğrencileri okullarda atdiran protesto edenler değil mi baş örtüsü var diye devlet kurum ve kuruluşlarına almayan adı güya modern bir nesil yetiştirmek için okullardan para toplayan bu protestos edenler değil mi milletin hakk

Cevapla (4) (2)
13.09.2017 20:56:40 misafir

bu chp liler oncedendemi boyle salait sonrami bu hale geldiler.

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 20:51:16 a.a

ataturk öleli 79-80 yıl öldü.o ve onun fikirleri niye gerici degil

Cevapla (8) (3)
13.09.2017 20:50:53 1453

Sizi de ataturkunuzude basin gidin lan bu topraklar osmanli topraklari musluman topraklari ezandan rahatziz olan siz islam dusmani olan siz vatan haini gene siz allah belanizi versin osmanli torunlari geri geliyo sizi ve sizin gibi put perestleri gomeye geliyoruz

Cevapla (20) (0)
13.09.2017 20:43:32 Fr

İt ürer kervan Yürür Kimsenin Atatürkü Biryere Kaldırdıgı Yok Sırf Siz İstiyorsunuz Diye Bu Millet 24 Saat Atatürkü Düşünmek Zorunda Degil Sana Karışan Varmı Yok Ozaman Kesin Sesinizi Herkez işine Bekleme Yapmayın Yürüyün

Cevapla (14) (1)
13.09.2017 20:40:31 poyraz

eyeeevvvvv

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 20:40:15 Halil

Gerici sizsiniz..nerde pkk yandaslari,Dhkp,chpkk lilar sol orgutler ve tasaronlari vede Hdp liler varsa toplanmislar..Bunlar Ataturkun posterlerini bile tasimazlardi..Marx,Lenin,Engles,Mao nun resimlerini tasirlardi,,Hatirlayin onceki yillari..takiyyeciler sizi.

Cevapla (11) (0)
13.09.2017 20:40:11 en son haber

Bende çocuğumun yalan yanlış bilgilerle okutulmasıni istemiyorum Atatürk süz eğitim her muslumanin hakkı

Cevapla (12) (1)
13.09.2017 20:37:27 GURBETCI

Lan K.Mal lan K.Mal yine rahat durmuyon..Öyle ya tüm tatih boyu bütün darbelerde CHP nin parmagi hep olmusrur

Cevapla (6) (0)
13.09.2017 20:35:31 Haydii

Dogru yunanistana,kalabalik yapmayin.kökünüz kuruyacak insallah

Cevapla (7) (1)
13.09.2017 20:31:34 61

Ulan putperestler kobani eylemlerinde teroristler doğuda butun okullarda putlarinizi yaktı gıkıniz cikmadi.

Cevapla (5) (0)
13.09.2017 20:29:11 Ramazan Koçak

yobazsavar sen s.. git istedigin yerde yaşa, istediğin put a tap. ilah yaptınız. koca osmanliyi yiktiniz ingilize fransiza yunan a sattiniz. ne kurtarilmis topraktan bahsesiyorsun sen.

Cevapla (7) (0)
13.09.2017 20:26:32 bir kişi

Atatürklü eğitim isteyenler doğru selanike.

Cevapla (18) (3)
13.09.2017 20:26:05 yalcin

akpli degilim ataturkude kismen severim ama bana okul hayatim boyumca her dersde ataturk yerine bilim teknoloji yeni dunya anlatilsaydi. suan cok daha iyi yerlerde olurdum. Atatürk'ün kopeginin ismini sinavda cevaplayan bir neslim ben. 90 liyimmmm

Cevapla (13) (1)
13.09.2017 20:25:04 mehmet

UNUTMAYIN BU ÜLKE MÜSLÜMANLARIN KANLARIYLA VATAN OLDU...VE tarih kitaplarında Atatürk olmasaydı masalları yerine müslüman ve kahraman olan anadolu insanın verdiği mücadele anltılsın .Bu ülkede Atatürk adına efsaneler uydurulmasın Gerçek tarihin öğretilmesini istiyoruz..

Cevapla (16) (1)
13.09.2017 20:24:22 Afyon'lu

bu güne kadar Atatürkle okudunuzda ne oldu ne yapabildiniz..şu putu kalkan olarak kullanmayı bırakın artık.

Cevapla (9) (1)
13.09.2017 20:23:42 babazula

Laiklik ne yahuu put dikelim gelin toplanalım s-400 yeri protesto edelim :))

Cevapla (6) (1)
13.09.2017 20:19:54 xxxx

tayyip hepinize çarşaf giydirmezse................

Cevapla (5) (3)
13.09.2017 20:18:41 Kilicina

Siz modernsinizde karinizi kizinizi soyundurup,heykel dikmekten baska ne yaptiniz 100 yildir.Dikili bir tasini mi var asil yobaz sizsiniz kemalist yobazlar

Cevapla (6) (1)
13.09.2017 20:15:14 cortezz34

80 yıl öncesinde kalmışlar ve hala gerici eğitim istemiyoruz diyorlar)) cidden cok komik

Cevapla (6) (1)
13.09.2017 20:07:57 1071

Bende atatürklü müfredat istemiyorum

Cevapla (8) (2)
13.09.2017 20:06:59 ist

eskiden ne güzel bilimsel eğitim vardı.helikopter, tank yapardık.ne günlerdi onlar.insansız uçak bile yapmıştık.bir de şimdi bak :)

Cevapla (5) (1)
13.09.2017 20:05:42 R.T.E.

Kimsenin Atatürk'ü unutturduğu yok. Atatürk öldükten sonra ingilizlerin tarih kitaplarına soktukları masallar çıkarılıyor. Masalların yerine, gerçekler konuluyor. Nooldu zorunuzamı gitti.

Cevapla (4) (1)
13.09.2017 19:54:45 Eski şeriatçı

Vallahi de billahi de tillahi de ümmetçiliği bitireceğiz, Arapçılığı bitireceğiz. Bu ülkeyi yobazlara, gericilere, ilkel canlılara bırakmayacağız. Adım adım dinden kopacak gelecek nesiller hem de bilim sayesinde, evrim sayesinde. AKP sağolsun şeriatçı beni bile dinden soğuttu.

Cevapla (1) (19)
13.09.2017 19:44:26 casy

İt bu manşeti atarken biraz daha düşün insanlar neden boykot yapıyor Medya süprüntüsü

Cevapla (1) (12)
13.09.2017 19:41:44 Alik

bitirin bu kopeklerin partisini

Cevapla (5) (3)
13.09.2017 19:40:36 Domuz avcisi

Aman Allahim yine CHPli kadinlar insan bu kadarmi tipsiz olur

Cevapla (8) (1)
13.09.2017 19:39:44 PARİSS

Bıktırdınız usandırdınız ulan. Yeter ! Yeter !

Cevapla (6) (1)
13.09.2017 19:31:27 SONER

90 YILDIR BU EĞİTİM SİSTEMİYLE BİR YERE VARAMADIĞIMIZ ORTADA..Bu ülkenin yüzlerce yıllık tarihi ve kültürel birikimine yabancı kemalist-eğitim-öğretim politikaları, maalesef çatışmacı, hastalıklı, çift kişilikli nesillerin ortaya çıkmasına neden olmuştur.

Cevapla (9) (0)
13.09.2017 19:29:14 kahraman elazığlı

Ülkem adına utandım

Cevapla (2) (2)
13.09.2017 19:27:23 cem berk

Ataturksuz egitim istiyoruz.

Cevapla (10) (2)
13.09.2017 19:25:30 CAN BABA

Bizde atatürklü müfredat istemiyoruz biz sadece eğitim istiyoruz ,ne olacak şimdi laikler çocuklarını okula göndermesin veya fıransaya almanyaya göndersinler.

Cevapla (13) (1)
13.09.2017 19:25:00 fatih

çanakkalede geliboluda conkbayırda dumlupınarda sakaryada inönüde vs dualarla Allah Allah nidalarıyla şehadet şerbetini içmek için yarışan kahraman milletimizle geldik bu günlere onların her biri bizim gerçek Atalarımızdır ecdadımızdır ruhları şad olsun

Cevapla (7) (0)
13.09.2017 19:14:06 Atatürkü silemezler

Atatürkü Türk tarihinin zirvesinden sökmeye kimsenin gücü yetmez.O o kadar büyük bir insanki yeni nesiller mutlaka görecekler bilecekler gerçekleri iftiraları, uyduruk tarih paçavralarını dinlemiyecekler bile.

Cevapla (5) (22)
13.09.2017 19:05:37 TR 90

Bu boş adamları bırak editör Süleyman Soylu yu haber yapında biraz aydınlanalım...

Cevapla (9) (0)
13.09.2017 19:03:52 EDIP

ATANI DA ANANI DA AL GIT SEREFSIZ SURUSU

Cevapla (14) (4)
13.09.2017 19:01:18

Bizi olebir hale getirdilerki artık atatürkten nefret eder hale geldik.

Cevapla (13) (1)
13.09.2017 18:58:06 Dombıra

Eyyyy Chpliler,Sezgin Tanrıkulu ile ilgili yorumlarınızı merak ediyorum,başgan Kemal de destek verdi.Ne diyinoz bu işe sevgili hemşerilim?

Cevapla (15) (0)
13.09.2017 18:55:25 h.a

chp nin yancıları emekli kokoşlar bir arada fakat aralarında halk yok.

Cevapla (8) (1)
13.09.2017 18:50:24 Fatih Akkoyun

Bunlara zorunlu emekliliği getirip fişini çekeceksin!!! Bitmediniz a...

Cevapla (6) (1)
13.09.2017 18:44:20 ferhat gündoğdu

Şimdi bunlar binlerce kişi derse yeminle bir yerim ile gülücem ... s.ahmetteydim bende ses gelince gittim!! 60-70 kişi toplanmış ihtiyar cemiyeti gibi bağırıp bağırıp gittiler zavallılar....!

Cevapla (9) (1)
13.09.2017 18:44:17 mehmet

hiç unutmam ben çocuktum ailem tam atatürk cü bir aileydi atatürkle yatıp atatürkle kalkardık okulda zaten hakeza öyle 12 yaşlarındaydım çok ateşlenmiştim korkudan atatürküm yardım et atatürküm yardım et diye sayıklarken bir kaç günlüğüne köyden bizde kalmaya gelen babaannemin okuduğu dua ilaç oldu

Cevapla (13) (4)
13.09.2017 18:42:06 Huseyin Az

Hepsini toplayıp komünist çin'e göndermek lazm, çok tapışacak sözde lider bulurlar. Hiçbir çağdaş ülkede bu kadar bir insana dayalı propaganda yapılmadı yapılmıyor. Bu geri zekalı insanları ne güzel işletmişler zamanımda işgalcılar. Belki kurtuluş savaşını zamanında kazandık ama zihinlerde hala topl

Cevapla (7) (0)
13.09.2017 18:38:35 DEVRİM KARŞYAKADANGERİCIKANGİ

İZMİR DE BİR OKULDA 29 EKİM TÖRENİ(öretmenlerin yüzde 80i eğitimsenli)BİR ÖĞRENCİ SAKARYA ŞİİRİNİ OKUYOR ULUSALCI ÖĞRETMEN LERDEN MÜTHİŞ ALKIŞ DURUMU BİLEN BİRKAÇ ÖĞRETMEN BİRBİRİMİZE BAKIYORUZ GÜMBÜRTÜ NEZAMAN KOPACAK DİYE HİÇ BİŞEY OLMUYO ŞAİRİ BİLMİYOLA BİSELER GÜMBÜRTÜYÜ KOPARIRLARDI

Cevapla (4) (0)
13.09.2017 18:38:32 Sedat

Bunları kim istiyorki sanki, yalakalığını yaptıkları batı bile, bunları eşit hizada görmüyor, kapımız da kul olsunlar yeter diyor, bu eziklerde onu büyük bir başarı gibi görüyor..ve bize havluyorlar,ama dua etsinlerki karşılarında çoğunluk ama mütevazi bir millet var,

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 18:34:55 varan

Şağdaki kadın, istiklaldeki "sevişirim evlenmem" pankartı taşıyan kadına benziyor.

Cevapla (4) (0)
13.09.2017 18:29:59 gökhan

Adi insanlar atatürkü bukadar seviyorsanız partinize sahip çıkın siyonıstler toplulugu ataistler toplulugusunuz hepiniz

Cevapla (7) (0)
13.09.2017 18:23:51 Mehmet

Sizi Allah yaratti kemal degil

Cevapla (6) (0)
13.09.2017 18:22:52 hanzo

Lütfen Atatürk ü siyasi malzeme yapmaktan, istismardan vazgeçelim. Ata, istikbal göklerdedir dedi , gerici dedikleriniz iha,siha , hürkuş yaptı... Lütfen siz daha iyisini yapın Atatürkçü olduğunuzu gösterin. Lafla olmuyor. dini istismar edene dinci diyorsunuz. Siz ne demeli?

Cevapla (4) (0)
13.09.2017 18:21:06 s dmr

Bu kafayla bizden bir cacik olmaz. Budistler de tapiyor ama tanri olarak görüyor. Atamiza saygimiz sevgimiz sonsuz ama bu kadar da olmaz ki canim. Ilim bilim ogrenmek icin gideriz okula. 16 yil boyunca Atatürk u görüyoruz zaten. illaki bi derste geciyor. Tum derslerde gecsin bunu mu istiyorsunuz. Si

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 18:15:39 yozgatlı

Az kaldı putlarda yıkılacak

Cevapla (4) (0)
13.09.2017 18:12:00 Abbas

ke MAL ın malları

Cevapla (13) (3)
13.09.2017 18:11:09 serkan

sevin ama tapmayın kardeşim bende seviyorum Atamızı lakin taparcasına değil bırak tapmayı aşırı sevmek bile Allahın gücüne gider

Cevapla (10) (2)
13.09.2017 18:10:44 ultrAslan-fransa

Tabiiki chp :)

Cevapla (8) (3)
13.09.2017 18:09:12 adanalı

bu atatürksüz kemalistleri görünce afrikadaki pigmeler aklıma geliyor, onlar bile bu vahşilerden üstündür inanın ..acayip bir ırk bu zavallılar,kıçlarına arabalarına camlarına atatürk resmi yapar sonra pkk fetoş adestek verirler,,toprak bile kabul etmez bunları ..

Cevapla (15) (1)
13.09.2017 18:07:04 taşkentli

egitimci görünen bu zavallı insanlar inkilaptan başka hangi dalda bilim adamı yetistirmişler bu ülkeye Allah rızası için bir düşünseler maaşları helalmı acaba.

Cevapla (7) (1)
13.09.2017 18:05:54 Bayram Altun

Bende rte'li ders istiyorum n'olacak şimdi

Cevapla (6) (3)
13.09.2017 18:04:42 LAZ OGLU

Kafir oglu kafirler

Cevapla (4) (3)
13.09.2017 18:04:29 adanalı

bunlara kızmayın, inanın bunlar ölse sorgu melekleri gelse onlara bile klişe sözleri ,laik çağdaş atatürk ilkeleri irtica falan derler,, hayırlısıyla ecelleriyle ölürlerse memleket kurtulur bu cahil önyargılı yobazlardan..

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 18:04:12 muhammet

Atatürkü öğreten nesil çağdaş atatürksüz nesil gericiymiş atatürkü öğreterek uzaya çıkacağız lan ne salak adamlar var gördükçe çıldırıyorum.

Cevapla (6) (1)
13.09.2017 18:03:46 hemşehri

Bence güzel ülkemde bir çok şey bilgisayar ortamında referandumla belirlenmeli örnegin atatürk ezan sesi kürtaj enses ilişki gaylerin evlenmesi gibi konular oylamayla belirlenmeli çogulcu demokrasi sonuna kadar kullanılmalı sonra görsünler bakım kim gerici kim ilerici

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 18:03:16 CABBAR AGA

ATATURK YASASAYI SIZI DOGURTMA BILE DOGURTMAZDI

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 17:58:06 hüseyin

biz de buradan diyoruz atatürksüz hiç bi şey istemiyoruz buna sizin gibi internet siteleri de dahildir

Cevapla (1) (2)
13.09.2017 17:55:23 Baybars

Gerçekten ümmetçi eğitim veriyorlarsa helal olsun

Cevapla (8) (2)
13.09.2017 17:54:09 hüseyin öztürk

Siz aldığınız kitapların bir yerlerini 50 şer defa Atatürk yazıverin

Cevapla (15) (1)
13.09.2017 17:51:57 YETER

HEPİNİZ BATIN. BAYDINIZ.

Cevapla (10) (1)
13.09.2017 17:51:39 Asabi adam

Konken partilerinden kalkıp gelen dinozor zihniyetliler yine böğürmüş. Atatürk istismarcıları

Cevapla (13) (1)
13.09.2017 17:47:27 grkn

Bu lanetli kemalistler bir bitmedi be! Şu rezil son kalan nesil geberse de kurtulsak artık bu ilkel yaratıklardan.

Cevapla (13) (2)
13.09.2017 17:46:09 mahmut

bunlar gerçek kemalist filan değil bunlar yollarını şaşırmış Allah kimseyi şaşırtmasın bunlar Allahın varlığına birliğine inanmayan Atatürkü de kendilerine ilah yapmış sapkın ateist insanlar

Cevapla (6) (1)
13.09.2017 17:45:00 Delete

faşistler..... içlerinden bazıları melun.... kafir. densiz, yobaz.....

Cevapla (4) (0)
13.09.2017 17:42:15 Ahmet Coşkun

Niye küçümsüyorsun? Bir zamanlar ellerinde pankart koca koca adamlar başörtüsü için yürümedi mi? Mağdurluktan mağrurluğa geçtiniz tabi.

Cevapla (1) (8)
13.09.2017 17:41:42 Sinan Durmaz

VAAAAAH GARİPLERİİİM..Artık ATAMIZIN arkasına sığınıp ,insanlarımızı ve ülkemizi soyamayacaksınız çooook yazık..Sayın TAYYİP BEY ATAMIZIN yarım bıraktığı tüüüm devrimleri teeeek tek tamamlıyor sağ olsun..Sizler gibi ÇAKMA ATATÜRKÇÜLERE İhtiyacı yokbu güzel MİLLETİN...NAAAAAŞ..)))

Cevapla (8) (0)
13.09.2017 17:41:08 hotpoint

Putcular

Cevapla (7) (0)
13.09.2017 17:40:43 Yalçın

Müslüman ülkede din dersi seçmeli oluyorsa her kez özgür

Cevapla (5) (0)
13.09.2017 17:40:08 mertcan

Yorumalrı okuyorumda cahillik ne denli ürpetiyor:/Atatürk ün düşünceleri konu yok olmuş bir beden değil ...Ama nedense kuyruğu sıkışan atatürkçü oluyor sözlerini düşüncelerini kullanıyor ..Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir gibi ...

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 17:39:29 vatan

AMAÇLARI BAŞKA BUNLARIN İHANETÇİ BUNLAR HEPSİ

Cevapla (6) (0)
13.09.2017 17:37:47 hubeybbinadiyy

istediğin kadar anlat evladına,bu okullarda çocuklarımızı pkk dan daha tehlikeli olan dinimizin en büyük düşmanı kamalist öğretmenler yetiştiriyor,gönder çocuğunu okula aman sohbet yerlerine tarıkatlara gönderme fetö gibi terörist olursun,kamalistler öyle diyor ya sende tabı zokayı yutuyorsun

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 17:37:43 mertcan

Ama sıkışınca atatürk ün sözlerine ihtiyaç oluyor neden se?Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir gibi ..

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 17:36:27 yeni akit

Siz kimsinizki bir veli olarak ben ve öğrenci olarak çocuğumun adına görüş bildirip protesto edip ayaklanıyosunuz

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 17:36:23 Millî Diriliş

Atatürk sizin putunuz Hz. Muhammed s.a.v benin peygamberim bende ümmetci eğitim istiyorum. Yani şeriat istiyorum.

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 17:33:04 SALİH

KEMALİSTLERİN YÜZDE 60 ATEİST DÜŞÜNCEYE SEMPATİLERİ VARDIR DOLAYISIY LE KİŞİ SEVDİĞİYLE BERABERDİR

Cevapla (6) (0)
13.09.2017 17:33:03 tom

bu solak ilerici özgürlükçüler(!) gerideki Türkiyeyi eski Türkiyeyi niye isterler ki...

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 17:32:51 ehli sünnet

istediğin kadar anlat evladına,çocuğunu bu okullarda çocuklarımızı pkk dan daha tehlikeli olan dinimizin en büyük düşmanı kamalist öğretmenler yetiştiriyor,bir yandan da sana çocuğunu bu tarikatlara sohbet yerlerine gönderme diye fetö üzerinden korku salıyor,sonra çocuğun bakmışsın allah düşmanı

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 17:30:14 Bu .........çüler ne ya?

Harf devrimi yapmadı Japonya her bakımdan geri kaldı. İngiltere krallığı yani saltanatı kaldırmadı demokrasi yok. İtalya Vatikan devletine son vermedi laiklik güme gitti. A.B.D. kilisede nikah kıyacak kadar gerici. Kimse şapka takmıyor, Şapka Kanunu'nu takan yok.

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 17:29:33 milliyetçi07

bunlar geberemedi gitti. Allah tez zamanda sizi atanıza kavuştursun

Cevapla (4) (0)
13.09.2017 17:29:05 almanci

Üc bes capulcu hala hayal kuruyor! Arkadaslar bos verin, atatürkün modern demokrasisi icin, bu azinlikda olan üc bes capulcuyu yasatmak lazim! Sacmada olsa kötü bisey istemiyorlar! Haber deyeri bence cok az;)

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 17:28:06 Kara gölge

Siz Atatürk 'ün yakasından bir düşseniz bu millet atasına sahip çıkar merak etmeyin.

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 17:22:45 SAM

Düşün ki bunlar bizim evlatlarımıza eğitim verecek. Kimse kusura bakmasında öğretmeni anlatmasa da ben anlatıyorum ecdadımı. TV de dizi yerine açıp izletiyorum Selçuklunun, Osmanlının ne olduğunu. Atatürk'ün yaptıklarını hiçe saymıyorum. Ama bunların devlete katkısı olduğuna inanmıyorum!..

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 17:20:55 METİN

TİPLERİNE BAK BİR TANE İSLAMIN NURUNDAN ESER VARMI

Cevapla (6) (0)
13.09.2017 17:19:26 sinan

din dersi olunca dayatma oluyor atatürk olunca dayatma olmuyor varmı böyle adelet looo

Cevapla (14) (0)
13.09.2017 17:16:34 FeyyazK

Toplasan bir adam etmez, boşverin gitsin.

Cevapla (9) (0)
13.09.2017 17:16:05 hahaha

siz kimsiniz ya

Cevapla (5) (0)
13.09.2017 17:14:50 musty_bjk

Bende atatürklü eğitim istemiyorum ne olacak ? Dayatma yaparak zorla mı okutacaksınız ? Seçmeli olsun isteyen okusun kardeşim.ben neslimin ümmet olmasını istiyorum.sanane bundan.laik istiyorsamız fransaya gidiniz.tutan yok

Cevapla (11) (3)
13.09.2017 17:12:51 Furkan Kılıç

Yobaz ve Irkçı düşüncelerinizle kibir içinde gebericeksiniz . Gazi Mustafa Kemal Ataturk TÜRKİYE CUMHURİYETİNİN Kurucusudur . İsterseniz heryerden silin . Kalbimizde yaşaticaz bu sevgiyi be saygiyi . Vatan icin savasmis bi gaziye boyle bir muamele yapmak onu unutturmaya calismak sadece korkakliktir.

Cevapla (6) (9)
13.09.2017 17:12:17 REIS

Atatürk sayesinde bukadar geride kaldik... kafirlik hirsizlik serefsizlik hep bu chp de ... birakin rahat uyusun artik... chp yinyok edilmeden kafirlik basa bela tüekiyede

Cevapla (6) (4)
13.09.2017 17:11:25 hkn

Atatürk ü protestolarınıza alet etmeyin. Atatürk bir gösteri malzemesimidir ?? saygıasızlık yapmayın.

Cevapla (5) (2)
13.09.2017 17:10:26 Cengiz Han

Kurban olun Atatürk’e ama böyle okumayan ve okuduğunu da anlamayan cahil millete ne yapsan boş. Hiçbiryere varamayız cehalet ile.

Cevapla (3) (4)
13.09.2017 17:10:12 Kara Murad

Öfff bıktırdınız yahu. Hangi derste Atatürk yok. Her kitabın önünde resmi. Tarihten fiziğe kadar bütün derslerde ondan bahsediliyor. İşi sulandırmayın.

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 17:08:52 Müfredat

Atatürk'lü eğitim nasıl oluyor, anlamadım. Fizik Kimya Matematik Fen Biyoloji Felsefe Mantık Pisikoloji dersinde öğrenciler Atatürk sayesinde mi başarılı olacak. Atatürk tarih dersinde olur, orada da vardır. Başka nerde olması gerekiyor

Cevapla (9) (0)
13.09.2017 17:05:56 Sivaslı Çavuşbaşılı

Atatürk vazfesini yapmış şimdi yeni insanlara ihtiyacımız var Ellerinizde içki şişeleri ile Atatürkü sayıklayıp durmayın. bedava'da yapmamış.

Cevapla (5) (0)
13.09.2017 17:03:35 monakoluyum

Bakan istifa etmeliymiş :) Olur, ülkeyi de terk etsin mi. Sizin karın ağrınız Atatürk değil, onun arkasına sığınarak elde ettiklerinizin birer birer elinizden alınıyor olması. Daha çok geçersiniz önlüklerle sokaklarda. Ama bilin ki artık o devir geçtiiii.

Cevapla (14) (0)
13.09.2017 17:03:33 BARAN24

Allah aski nedir bu Ataturk diyip yollara cikmakbiz Ataturk u seviyoruz tapmaya gerek yok bu sil gorusler sanki sagcilar Atataturk dusmaniymis gibi davranmalari yetti artik ya uc bes Ataturk sevmeyeni icin bunu butun Turkiyeyemal edemesiniz aptallik ya Ataturku bu zihinler gicik ettirdi asil Ataturk

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 17:03:32 TARET

La gidin kumda oynayın kemalistler boş insanlar

Cevapla (11) (1)
13.09.2017 17:03:19 1

Arkadaşlar vatanı yunandan ve ingilizden kurtaran bir milletin liderini bir insan neden sevmez..

Cevapla (0) (9)
13.09.2017 17:03:02 ATATÜRK e düşman olan ermeni t

Atatürk en son Başbuğ umuzdur. Ona düşman olmak Türk e düşman olmaktır . Ermeni yunan dölleri tabii ki Atatürk ü sevmezler .

Cevapla (1) (12)
13.09.2017 17:02:27 D♥️O❤️Ğ❤️R❤️U♥️

Atanızın hayatı karga kovaladı askeri liseye gitti senin adın kemal olsun dediler vatanı kurtardı ha bi de iyi içerdi

Cevapla (3) (1)
13.09.2017 17:01:30 ASİLMERT

Bu sırtlan sürüsü Menderes asılırken darbeler yapılırken 28 şubatlar olurken başörtü zülmü varken partiler kapatılıp Ordu göreve denirken neredeydiniz pislikler

Cevapla (7) (1)
13.09.2017 17:00:49 zenci

azinlik bunlar , demokrasilerde cogunlugun dedigi olur

Cevapla (5) (1)
13.09.2017 17:00:21 doğruya doğru

Bunlar mal bunlar 5. Sınıftan sonra Atatürk ilke ve inkılapları var müfredatta bunların olayı Atatürk değil bunların olayı iç karışıklık çıkarmak.Bunlar zerre miktar Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ü düşünüyorsa,kafama sıkarım.

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 16:55:08 falancı

100 yıldır atatürklü eğitim bir şey kazandırmadı bırakın bir de atatürksüz deneyelim başarırız diyr mi korkuyorsunuz anlamadım ahhaahja

Cevapla (10) (4)
13.09.2017 16:55:07 yk

Ümmet ile ne sorununuz var kemalistler?

Cevapla (14) (4)
13.09.2017 16:54:21 izmirli

işte bu atatürk maskesi takanlar, konu Tayyip olunca anında PKK safına geçiyorlar. Liderleri ve partileri (CHP) alenen pkk savunuculu yaparken bunlarda sözde kemalistlik yapıyorlar.. iki yüzlü alçaklar. adiler. namussuzlar

Cevapla (19) (2)
13.09.2017 16:53:23 _kuLaLi_

eğer varsa osmanlıyı da kaldırsınlar... çocukların kafaları gereksiz bilgilerle doldurulmasın... zihinlere hanedan köleliği aşılanmasın özgür bireyler oldukları öğretilsin çocuklara...

Cevapla (5) (19)
13.09.2017 16:53:08 A ve B ve C

Jewish Yehuda Christ Jesus Apollon Zeus Babel in çocukları, zımpara bunlar zımpara. Bi de Ağızlarında Sakız : atatürk atatürk. Bu kişiler : Türkiye Tarihini Bilmez. ağızlarında bi sakız atatürk atatürk. Faizdeki paraları eriyor, Baaarıyorlar: atatürk atatürk.

Cevapla (10) (1)
13.09.2017 16:52:20 BABA

BUNLAR ŞİMDİ ÜMMETİ KEMALMI OLUYORLAR.

Cevapla (6) (1)
13.09.2017 16:52:14 osman aga

Arkadaşlar vatanı yunandan ve ingilizden kurtaran bir milletin liderini bir insan neden sevmez..

Cevapla (4) (7)
13.09.2017 16:51:48 tun

boş insanlar...

Cevapla (3) (1)
13.09.2017 16:51:32 ottoman

Bunları haber yapmayın, en güzel cevap...

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 16:51:28 neco

Ataturk edebiyatcimiydi edebiyat dersinde islensin. Utanmasalar matematige ataturkude ekliycekler...

Cevapla (3) (1)
13.09.2017 16:51:23 asabii

Yav kardeşim Atatürkü sevin de edebiyat ne alaka şair mi yazar mı edebiyatta me işi var haklı adamlar iyi ki çıkartmışlar zaten müfredata uyan öğretmen mi var derslerde Atatürkçülük ideolojisi enjekte ediliyor zaten

Cevapla (3) (1)
13.09.2017 16:50:48 ademi

Yeter

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 16:49:36 savas

Ille yiyeceksiniz biberli gazi

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 16:48:34 Dombıra

Ben de Mete den başlayıp Atilladan çıkıp Abdülhamide uzanan Türkçü-Turancı müfredat istiyorum...ama yapılmıyor.Ne yapak?

Cevapla (5) (2)
13.09.2017 16:48:33 savas

Bende kebap istiyom

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 16:48:32 ahmet

BUNLARIN DİNİ İMANI ATATÜRK ALLAH VAR KABİR VAR SORGU VAR OTARAFDA KİM KURTARACAK SİZİ ALLAH SİZİ İSLAH EYLESİN

Cevapla (7) (1)
13.09.2017 16:47:43 Aa

Siz de trolluk yapıp yalakalik yapıcaz diye nasıl laf söyleyeceğinizi şaşırdınız ha

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 16:47:03 Cahil Zenci

Kim o

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 16:46:48 BEKİR

BU YÜRÜYÜŞE KATILAN VE BU KAFA YAPISINA SAHİP OLAN BİRİ LAİKLİK YOKSA ÖZGÜRLÜK YOKTUR YAZISINI AÇIKLASIN SİZİN KAFANIZ ÇOK ÇALIŞIRDA BİR DE LAİKLİK BU VATANA NE ZAMAN MONTE EDİLDİ ONUDA BİLENLER YAZSIN LAİKLİĞİN NE OLDUĞUNU DA YAZSIN SİZ BU ÜLKEYİ SAHİPSİZ SANMAYIN ÜÇ BEŞ CAPULCUYA BIRAKMAYIZ

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 16:46:18 mete

istediğiniz kadar Atatürk ü silmeye calışın hala evlerinde onu öğreterek ilkelerini benimseterek okula gönderen milyonlarca kişi var sizin bağnaz düşünceleriniz faaliyetleriniz bunu engelleyemez gücünüz yetmez yetmeyecek kuvvay-i milliye nesilden nesile yaşayacak cıldırın

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 16:45:47 Kaiser

Her zamanki gibi alışageldik görüntüler.Neymiş Atatürkçüymüşmüş.Ulan Atatürkü kalkan olarak kullanan bir halta yaramayan tipler bunlar işte.Kaç taneniz Nutuk okumuş.Genel başkanı Atatürkün ilkelerini sayamayan partinin saf seçmenleri işte.Atatürk bahane burada asıl rahatsızlıkları inançlı insanlar!

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 16:45:44 TRABZONLU

Atatürkü hangi kaynak ve eserlerle anlatmak istiyorsunuz? Tabii ki İngilizlerin müfredatını istiyorsunuz? Gerçeklerle anlatın da dinleyelim ama anlatamazsınız ekmeğiniz elinizden gider. Atatürkçü falan değilsiniz tüccarsınız. Artık bu tip atatürkçülere tüccar demeliyiz.

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 16:45:30 Aşırı laiklikten gitti.

Sadece haberdekilerin suratlarındaki kine bakın her şeyi anlatıyor zaten.

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 16:44:34 ADD mezunları '

Geç Bu Ayakları Geç ... Atatürk ün matematikle ne ilgisi var ? Metalurji ile ne ilgisi var ? Nükleer Tıp la, atatürk bağını nasssı kuracaz. ADD atatürkçü bir dernek değil, bilakis PKKlı bir dernektir. pkkya eleman yetiştirir. ADD den mezun (holigan) lar kobanide pkknın yanında.

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 16:42:58 Çağdaş

Müfredatı bunlar mı belirleyecekler miş...

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:42:38 Yılmaz DERVİŞOĞLU

İşte bu gruptur Gezizekalı olan.. Bunların uzaktan yakından Mustafa Kemal ile alakaları yoktur.. Sorsan Mustafa Kemal inkılaplarını bile bilmezler.. Tayyip Erdoğan düşmanlığı ihanet eder seviyeye gelmiştir.. Bu ülkenin cumhurbaşkanı Mustafa Kemal Atatürk değerlerine daha çok değer ve önem vermektedi

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:42:23 Mesut Aygün

Bunlarda yeminle akıl fikir yok

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:42:20 no comment

Yıllarca milletin beynini yıkadınız tek taraflı eğitimle.Açık giyinmeyi kıyafet devrimi;dini değerleri yok saymayı laiklik olarak gösterdiniz.Dindar kesim hep ezik olmalıydı;söz hakkı olmamalıydı sizin için.Şimdi bunu yapamıyorsunuz hazmedemediğiniz bu eğitim falan değil kimseyi kandırmayın!!

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 16:42:10 Engin

Siz ümmete ümmetçiliğe kurban olun.Senin ümmet diye saldırdığın benim peygamberimin yoludur.Peygamberime dil uzatanın dilini kopartırım.

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 16:41:38 Kkklll

Kendileriyle çeliliyorlar hem bilimsel eğitim istiyoruz diyorlar hem de hala atatürksüz eğitim istemiyoruz diyorlar bilimle atatürkün ne alakası var.şimdiye kadar atatürk ve inkılapları dersindeki yalan bilgiler ne kazandırdı.

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:41:33 Mesut Aygün

Atatürksuz eğitim şart aga

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 16:41:15 Mesut Aygün

Ulan kaç yıl verdiniz ne hayrını gördük istemıyoruz atanız sizin olsun

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 16:40:53 Abdullah

ALLAH SİZİ EN KISA ZAMANDA ATATÜRKE KAVUŞTURSUN İNŞALLAH AMİNN...

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 16:40:48 CEMAL

Bunlar yahudi ermeni atatürk bahane oyun cahane yemezler

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 16:40:39 BOYNO İÇİP SARHOŞ GEZME AL OKU

her yer Atatürk ile ilgili kitap dolu; boyna içip sarhoş gezeceğinize alın okuyuuuun???????

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:40:35 BEKİR

BEYLER BAYANLAR LAİK OLANLAR IKNA ODALARI BAŞÖRTÜSÜ VE KILIK KIYAFET SİZİN İŞİNİZ BU HÜKÜMET DAİŞ, PE KA KA VE FETÖ TERÖRÜYLE UĞRAŞIYOR ÜLKEYE YOLLAR METROLAR ŞEHİR HASTAHANELERİ İHALAR SİHALAR HABERLEŞME UYDUSU VE SAYAMAYACAĞIM HİZMETLER SİZ VE TUTTUĞUNUZ PARTİLERİN DİKİLİ AĞACININIZ VAR MI ?

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 16:40:29 Mesut Aygün

Bende atatürklü istemıyorurum seçmeli olsun

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:40:06 işçi

Bakan sahipsiz değil.. siz seçmediniz, siz gönderemezsiniz. Azınlık olduğunuzu nezaman anlicaksınız? Gerçi sizde beyin olsa bu durumda olmazdınız.

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:39:14 Zaza

Hahaha laik degilmisin sana kim karışıyor hayvan gibi yaşıyorsun daha ne istiyorsun

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:38:58 ?

Dünyanın en saçma müfredatı Atatürk'süz müfredat mı olur ülkeni kurtaran kişi müfredatta görmek zorundasın!

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:38:27 bam bam

Türkiye'de ki Atatürkçülük meselesi kısaca şudur: Bu millete inönücülüğü, atatürkçülük diye yutturdular!

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:37:34 Delile Bilo

Homeniyi Türkiyede istiyoruz !!! Bolca Taş birde evdekı hatunlar sokağa cıkınca taşlarız . Atatürk bu ülkede Tarih yazmısdır sızın 15 temmuza benzemez !!!!!

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 16:37:17 DBBT ?

Dinsiz Bunalımlı Batı Topluluğu . DBBT . Leyik

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 16:37:03 mutto

bende ataturkten nefret ediyorum yani atatur ogrenxe ne degisecek bir bk degismez en guzeli ataturksuz egitim ve din egitimi her sinifta cokca ogretilmeli

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 16:36:52 METE

bu insanlarla uğraşcağınıza doğuya tayin olan öğretmenlere öğretilen kürtçe ile cemaat yurtlarında tecavüze maruz kalan çocuklarla calışan hanımlarımızı yalayın yutun diyen hocalarla heryere fetoş tan sonra menzilcilerle dolduranlarla uğraşşanıza nedir bu atatürk çülere kininiz kininizde boğulun

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:36:47 UulamcbBsasyvebeumrsunebama ne

bence ataturku chp bitirecek teroristlerle isbirligi yaparak ..

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:36:37 Ataturkcu Kurt seven Turk

Ataturk e karsi propaganda yapiyorsunuz. Yanlis yoldasiniz.

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:36:22 Belmendo

Sanki ilerici dedikleri müfredat bizi uzaya çıkardı. bomboş kafalar görüyorum..

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:36:18 Yilmaz

Ulen ilke ve inkilalara ters diye dinide öğrenmeyelim ozaman. Müslüman ülkede çektiğimiz çileye bak kaldırılsın kardeşim tabi. %90 müslüman olan ülkede bazı geri kafaşar ümmetçiliğe hayır diyor. Ulen azınlıksınız ve yok olmaya mahkumsunuz.

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:35:58 Osmankı

Anayasa dan alıyorlarmış gücü ötesi varmı yaw... Allah kitap önemli değil)))

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:35:23 RASGELE

HEMEN REFERENDUMA GİDEİM ,YA ATATÜRK İNKLABLARI VE HEYKELLERİ . DİYER TARAFTA TOZUNU BİLE İSTEMİYORUZ ANITKABİR DAHİL. AMA YEMEZ BİLİYORLAR NE ÇİKACAĞINI.

Cevapla (7) (1)
13.09.2017 16:34:52 hıdır

La bi rahat bırakın atatürk'ü.atatürk bilim adamı mı ki ders kitabına girsin?atatürk devlet adamıdır.

Cevapla (4) (1)
13.09.2017 16:34:48 Like layk !

Laik La Bunlar , la ik layik leyik layki leylek leyk layk . Bunlar Ne Yaa . Şimdi ; leik i laik i geç te, NE SİN? ONU SÖYLE. Bunlar Kimlik Bunalımında.

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 16:34:10 içimizdeki hainlerin inadına a

türkiyede ne kadar Yahudi hırıstiyan ve islam karşıtı olan varsa atatürkü bahane ederek islam düşmanlığı yapıyorlar

Cevapla (6) (0)
13.09.2017 16:34:06 konyali

DINSIZ BIR EGITIMI ISTIYORSUNUZDA NEDEN ATATÜRKSÜZ EGITIM ISTEMIYORSUNUZ

Cevapla (5) (1)
13.09.2017 16:33:45 vatandaş

Uydurmayın yalancılar koca koca kadınlar birinizde eline okutulan kitaplardan birini alıp baktınız mı acaba?? İşiniz gücünüz provokasyon.

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 16:33:42 sizin

Herkes işin kolayını bulmuş Gazi Mustafa Kemali kullanıp hükümeti eleştirmek işin diğer boyutu bu dün akşam Mustafa balbay anlattı bu konuyu dinlemediniz mi siz bi örnek olun Atatürk çüyüm diye sonra biz sizi takip edelim hem devir değişti

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 16:33:34 GöKTaN

Bunları yine kirli eller organize ediyorlar

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 16:33:22 Oktay Beydili

türkiye artik sunnilerin elinde geçin atatürkü en büyük lider RTE

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 16:33:13 mutto

baslatma ataturkune once cocuklara dini ogretin din cocucugun gelismesinde ahlakinda terbiyesinde her seyde onemli etkendir din olmayan toplumda herturlu pislik igrenclik cikar

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 16:32:22 seer

kefereler

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 16:32:20 yavuz

bende ataturksuz egitim istiyorum

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 16:32:07 NATO MERMER KAFALILAR

Nerde İslam düşmanı ve Türk düşmanı varsa Atatürk"ün arkasına saklanırlar. "Ne Mutlu Türküm" diyene diye haykırır İslam düşmanlığı yaparlar. Türküm diyene de Faşist diye saldırır Türk düşmanlığı yaparlar. Bunlar Milli olamayan feodal gerici belli bir zümre kafalı akıl özürlü insanlar.

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:31:58 reis29

islam düsmanı kâfirler hasedinizden geberin

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 16:31:45 pusu67

90 yıl uğraşsanız, bu kadar çapsız, vasıfsız, kalitesiz, sıradan, müptezel ve hötöröfü bir araya getiremezsiniz. ama türkiyede oluyor işte.

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 16:31:30 kahpe çetesi fetö chpkk

ulan ülkeyi dört bir yandan kuşatıyorlar ataturkün partisi ihanetin zirvesinde avrupa ile pkk ile aleni ap açık hareket ediyor siz hala neyin peşindesiniz lan

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 16:31:25 fer

Bende seçmeli olmasını istiyorum hani nerede kaldı yoksa özgürlüm

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:31:06 trabzonlu

Ankutlar topluluğu atatürkçümü oldunuz batıya sünnetsizlere hizmet edtiğinizi onlara uşaklık yaptığınızı terorıstlere sahip çıktığınızı türk devletini türk düşmanlarına şikayet edtiğinizi atatürk görse hepinizin suratına türkürmeyi bırak balgam atardı okullarda islamiyet öretilmesi şart

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:30:48 takarov

ya atatürksüz eğitim nerede? bu neyin protestosu...amacınız nedir? artık mokunu çıkardınız?

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:30:33 erkanerdem55

Kimliğinizde yazılı olan İslam inancındaki kainatın ve göklerin yaratıcısı Allahı unutturmaya çalışınca nerdeydiniz.Bu fen bilimlerinden gericilik miydi. Ya Ezan; Ezan yasaklanınca nerdeydiniz.Başörtüsünden korkan siz boyalı surattan ben korkmuyorum.Çünkü sizi de Allah yarattı.

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 16:30:07 Ertan Ertaş

Artık siz kabirde inkilapları sayarsınız gençler

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:30:01 avrupa yakasi

Gereksiz insanlar dedikleri bu insanlar olsa gerek

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:29:31 devlet ci

bu haberide dikkate almayin bu eylemci bozuntularida bunlari okuyoruz dinliyoruz yorum yaziyoruz bu asalaklarda kendilerini bok saniyorlar bunlarin hangi bok olduklarini biliyoruz

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:29:16 _kuLaLi_

Atatürk ders kitaplarından kaldırılmış milliyetçi!! bahçeli ortalıkta yok...

Cevapla (1) (2)
13.09.2017 16:29:15 1453 aksaray 68 ortaköy

Kafayi yemisler o kadar merakliysaniz anitkabire sizde yatin da kurtulalim.. dunyada bilim trknoloji hizina yetisemiyoruz bunlarin derdi heykel otdu gibi ayni cind tuvalet baya aydinsiniz..

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:29:08 byr

Bunlar kurtuluş savaşında akademisyen diye üniversitelerde eğitim görevlisi olarak türk çocuklarımızın beynini yıkayan vatan hainleri kendileri gibi öğrenci yetiştirdiler

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:29:07 koray

Afedersiniz ama bunlar harbi mal. La arkadaş liseye kadar heryerde var. Liseye kadar ogrenmediyse Atatürkü, o saatten sonra, müfredata alsan da almasan da zaten öğretemezsiniz

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:29:05 memo

Kim Mustafa Kemali istemiyorsa o üstüne alinsin bizim bir sorunumuz yok M.K Atatürkle

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:28:51 ulak

Oksıjen ısrafı topluluk

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:28:30 Şenol yurttaş

Bunlar egitim falan veremez zaten egitimden de bir haberler bu milletin 100 yılık degil ! 1000 bin yıllık bir medeniyete sahip. Herşeyden öncede islam olan bir dine sahip. Bunların işi gücü mustafamda mustafam önlerini göremeyenler ögrencilere ne verecek ki. Cahil bunlar.

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:28:13 ali bulut

Bizde atatürklü istemiyoruz ne olacak simdi?

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:27:31 ADANALI

gerici dedikleri şey ne onu anlamıyorum.atatürk geride kalmadı mı.bu anlayışta gericiliktir

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 16:27:10 reziller

güya eğitimcisiniz müfredatı açıp okumamışsınız yada okumuşsunuzda saptırmak sizinde işinize geliyor rezilliğinize atstürkü alet etmekten bıkıp usanmadınız

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:27:05 Bkray

Bizde FATİH SULTAN MEHMED HAN,SIZ eğitim istemiyoruz,FATİH'in yanında Atatürk'ü konuşmayalım o zaman.

Cevapla (11) (1)
13.09.2017 16:27:03 izmirli

okul bitene kadar Atatürk'mu okutacagiz çocuklara bırakın artık bu kokuşmuş zihniyeti duyanda 80 yıldır full Atatürk'lü müfredatla uzaya mekik gönderdik sanacak 1. 2. sınıfta okutursun biter bokunu çıkarmayın artık

Cevapla (11) (1)
13.09.2017 16:27:00 bunların derdi Atatürk değil

Ülkedeki insani manevi hava, bir çoğu zaman müslüman olmayan bu güruh kendilerini islam diye bize satıp hristiyan veya yahudiliklerini kendi aralarında yaşarlar. Kimin kalıntıları olduklarını iyi biliriz

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 16:26:28 chp abd partisidir kapatılmalı

Brnce hiç bahsedilmesin

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 16:26:19 plc

bir halta yaramaz sarhoş berduş dinsiz tayfasi

Cevapla (5) (1)
13.09.2017 16:26:14 devlet ci

tahratsizlar biz sizin ataturklude ataturksuzde eytim alacaginizi saki cok isdiyoruz atanizla alacaksanız gidin mezardan alin imansiz atayisler sizin okumaynan felan ilginiz yok atatur bahaneniz dunyada peyinden yoksunlar

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:25:31 EMRE AYDIN

Şimdiye kadar ATATÜRK'ü anlattılar üç nesili uyuttular islamiyetten uzaklaştırdılar ne faydası oldu bu millete

Cevapla (2) (2)
13.09.2017 16:25:12 hakan

"Bu lafları edeceğinize 'adalet' diye yürüdüğünüz yollarda kimin koluna girdiğinize bakın da öyle konuşun.Yol yaparken alçakça öldürülen işçiler varken sesi çıkmayanlar. Korucuya, polise, askere, jandarmaya gözünü kırpamadan silah doğrultan alçaklar için toplanmıyorsunuz

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:24:57 kepekcioğl

Ulan siz nasıl müslümansınız. Ümmetçilik müslüman kardeşliğidir. Sizi gidi maskeli nüfus kağıdı müslümanları münafıklar.

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 16:24:15 Haydari geceler

İyi de , size ne istediğinizi soran oldu mu ? keser döndü sap döndü gün geldi hesap döndü uyanın artık ve sessiz sessiz gösteriyi izleyin !

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:23:39 milano

milli eğitim bakanı yeni değişti ya bismillah yani kafayımı yediniz siz, atatürkçü eğitim istemeyenler ne olacak.

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:23:36 birisi

bunlar ne zaman bitecek putlarını da alıp gitsinler,bizim binlerce kefensiz yatana borcumuz var,bize onların hakkı geçmiştir,siz kenara çekilin artık DEFOLUNNNN

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 16:22:57 recep

beton kemale hayır

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 16:22:31 ..

yaşlı kokanaların eylemi artarak devam ediyor.

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 16:21:45 Faruk

müslümana laikliği dayatmak olmaz, laik olana da müslümanlığı dayatmak olmaz.

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:21:21 geredeli

ne ulan avrupa dan emirmi geldi yine boş durmayin diye atnz da aln putlrnzda alin cigdirin gidin yunanistan a memleket sizden kurtulsun

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 16:21:05 Anti Kemalist

15 Temmuzda nerdeydiniz!.. Tencere Tavacılar... Bize Vatan Şuuru Millet Şuuru Ümmet Şuuru lazım. İnklap Şuuru değil.

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 16:21:02 333a

atatürkçülük uzaya mı çıkarttı bizi?

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:20:25 orhangazi

elin adamı uzaya üst kuruyor bu bizim kendini eğitimli elit zanneden acizlerde pankart taşıyor. sorsan senden benden elit :)

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 16:20:24 entelKRO

m.kamalli egitim istemiyoruz okadar.m.kamal ve ismet inönü ve uydurma tarihi mufredattan ebediyen silin.

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 16:19:27 ömer halis

bu yobazlar yatar kalkar Atatürk derler ama vatanı bölmeye parçalamaya çalışan pkk ve onun sözcülüğünü yapan cehape ye tıkları yok

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 16:19:09 E.E

Siz bize zamanında sordunuz mu ki ders kitaplarında atatürk olsun diye.Şimdi de biz size sormuyoruz işinize bakın.Boş işlerle uğraşmayın.

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 16:19:06 ofluuu

Ben yıllarca sizin müfredatınızdan okudum.. MECBURİYETTEN... 7 yaşımda beni ZORLA PUTUN karşısına diktiniz.. ben itiraz ettim mi.. tAbiki HAYIR!! Şimdi siz 90 yıldır öğrenmedğiniz ve ÖĞRETMEDİĞİNİZ PEYGAMBERİMİ ÖĞRETECEKSİNİZ.. zorla değil yanlış anlamayın.. MECBURİYETTEN..

Cevapla (4) (0)
13.09.2017 16:18:59 vatan

ismet inönün yaptiklarini unutmadik

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 16:18:52 UulamcbBsasyvebeumrsunebama ne

sizin ataturk falan umurunuzda deyil sizin dusmanliginiz bu vatanin musluman olusuna artik gizleyemediginiz olay bu

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:18:32 Fatih Sultan Mehmet Han Hz.

Biraz çağ atlayın Çağ!! Dünya uzaya gidiyo siz gerici zihniyet Atatürk müfredatta kalsın diyorsunuz bumu derdiniz yazık..

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 16:18:16 m akif ersoy

Tiplere bi bak cehennem odunu

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:18:15 demir

Bu millet kendi özüne döndü sizlerde havlayın fos kalabalıksınız

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:18:10 rovy

Hepsi de boş insanlar

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:17:22 Emre

''Nato kafa Nato Mermer.'' Kalabalıkta ki 100 kişiye sorsan 10 tanesi Atatürk'ün ''NUTUK'' adlı kitabını okuduklarını ispat edebilecek bilgiye sahip değiller. Atatürkçülük ve Chp Bu fikirde ve ideolojide insanların kontrol ve yan bahçesi olma halinden çıkmadığı müddetçe bu ülkede sevilmemeyeceksiniz

Cevapla (12) (3)
13.09.2017 16:17:05 ne

Ne demek koca koca insanlar. Şükürler olsun ki sizin gibi Ataturk dusmani küçük insan degiller

Cevapla (16) (38)
13.09.2017 16:17:04 Güven

dinsiz imansız münafık / kafirler yine ortalığa dökülmüş. rahatça, ilk tanışmada yatacak kız arkadaş arayanlar, atatürkçü düşünce (düzüşme) derneklerine gitmenizi tavsiye ederim.

Cevapla (21) (5)
13.09.2017 16:16:54 tsunami

Ulan siz peygamber efendimizi istemiyosunuz atatürksüz egitim istemisler cok mu

Cevapla (11) (5)
13.09.2017 16:16:27 m akif ersoy

Bizde sıkıldık atatürklü eğitimden Avrupai kollejlerde var bebenizde orda okuyo . O zaman sizene bizim okullarımızdan

Cevapla (8) (4)
13.09.2017 16:16:02 pibo

çakallar bakanı sizmi getirdiniz ki istifasını istiyorsunuz

Cevapla (4) (1)
13.09.2017 16:15:46 Bedevi Zırvaları Dayatmaca

milli eğitimin başına araplar geçerse böyle olur

Cevapla (2) (8)
13.09.2017 16:15:07 REIS

Tiplere bak neresi türk bunlarin allah askina su karilsrin tipine hele bi bakim tam seytan

Cevapla (3) (2)
13.09.2017 16:15:00 TRABZONLU

Şeriatçi eğitim ve müfredat istiyoruz, anlatmaya ve istemeye devam edeceğiz. Madem öyle al sana... Hadi bakalım.

Cevapla (2) (2)
13.09.2017 16:14:55 osman

gercekleriyle beraber mustafa kemal in anlatilmasini kabul ediyorsaniz bize uyar :) kitablari ustad yazsin ;)

Cevapla (2) (2)
13.09.2017 16:14:48 öğreten

şu koful kılıklıklara takılıp zaman kaybetmeyin allah aşkına ya

Cevapla (3) (2)
13.09.2017 16:14:46 GöZLüklü

yok yokkk... denizine dökememişiz hepsini....arada saklanıp,kalanlar var ki bunlar olmuş.....

Cevapla (5) (1)
13.09.2017 16:14:32 ali

nereye kadar atatürk. bu adam öldü de sizde kurtulmadı. bıraın çağı yakalayın. atatürk değil. atatürk 38 lerde kaldı.

Cevapla (2) (3)
13.09.2017 16:14:17 şeyhşamil

türlerinin son örnekleri kominist kalıntıları

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 16:14:13 REIS

Devlet bombalasın bunları ... bitde fazih sultan mehmetsiz egitim istemiyoruz

Cevapla (3) (1)
13.09.2017 16:13:51 360

ülkeye top yekün dış güçler tarafından saldırı var ama biz hala daha lay lay loy havalarındayız..yeter artık bezdik bıktık bir insan bu kadar sömürülür mü? sizler atatürkün hedefler önün de sözde atatürkçü olarak birer engelsiniz sözde kemsalist atatürkçüler.. asıl atatürkçü vatanı seven ölen kişile

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 16:13:43 birisi

Mustafa Kemal'in askerleriyiz diyorlar da savaştan ilk bunlar kaçar

Cevapla (5) (5)
13.09.2017 16:13:34 biri

ya biraz insan olun tarafsiz olun cagdas ulkelere bakin edebiyatta zaten ne alaka Atatürk ? geometriyi fizigi falanda Atatürkle isleyelim he ?

Cevapla (2) (2)
13.09.2017 16:13:32 osman

kudurun :))

Cevapla (2) (2)
13.09.2017 16:13:08 hep

Milli ve manevi şuur önemli ,evvela hz Muhammed sav in hayatını detaylarına kadar öğrenip hakiki müslüman yetişecekler sonra devlet büyükleri anlatılacak osmanlının adaleti kahramanlıkları atatürkte tabiki anlatılacak ama yaşamın kaynaği hayatın anlamı olarak değil tarihsel olarak,

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 16:13:02 Bilir kişi

Sizin beyni'nizi kuş'lara taksak. Ya uçmayı unutur ya da ters uçar

Cevapla (4) (2)
13.09.2017 16:12:04 Ümit Sarı

Allahi unutmuslardan korkacaksin arkadas analari babalari dinleri imanlari ataturk olmus sanki ataturk kimdir oda insandir tarihte ataturku cebinden cikaracak ecdatlarimiz var

Cevapla (18) (3)
13.09.2017 16:11:57 irfan

Manşet olmamış hacı.

Cevapla (1) (4)
13.09.2017 16:11:49 nevzatokay

Sizin derdiniz Atatürk değil sizin derdiniz İslam düşmanlığıdır. siz Atatürk'ü kendi çıkarlarınız için kullanıyorsunuz.

Cevapla (22) (3)
13.09.2017 16:11:28 serooAS

Size kalsa zaten ilim bilim ögrenmesin sadece Atatürk ögretilsin.

Cevapla (21) (3)
13.09.2017 16:11:27 Bilir kişi

Kuşun beyni'ni size taksak,ya uçmayı unutur ya da ters uçar

Cevapla (14) (3)
13.09.2017 16:11:21 ÖZGÜR FİLİSTİN

Yeter artık bir bitmediniz bit enigi gibi her yerden çıkıyorsunuz, her yerde her mekanda onu görmek duymak istemiyoruz aklınızı başınıza toplayın öldü gitti birazda ALLAH I anın RESULLAH ı tanıyın İSLAM I araştırın MÜSLÜMANLIGI yaşayın,batı düşkünü ve batı yetiştirmesi yöneticiler yüzünden Müslümal

Cevapla (10) (1)
13.09.2017 16:10:39 Vedat yıldırım

Eğitim sisteminin değişmesini istemeyenler istifa etsin o zaman .... boşta bekleyen kıyamet gibi öğretmen var

Cevapla (6) (1)
13.09.2017 16:10:34 Akın

İngiliz vali..

Cevapla (4) (1)
13.09.2017 16:10:20 hakan öz

Yazik sadece cok yazik böyle insanlara

Cevapla (5) (1)
13.09.2017 16:10:03 cahale

kes

Cevapla (0) (1)
13.09.2017 16:09:57 Musbi

Babanızın bekini alın.

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 16:09:28 ciddi misiniz

Bizde dinsiz eğitim istemiyırz ama 100 yıldır dine dindara zulmettiniz atatürksüz eğitim olurda allah sız eğitim olmaz. Ancak yeğeniyle aşk yaşayan insabları çıkarır ortaya..

Cevapla (8) (1)
13.09.2017 16:09:24 ARA-KAN AĞLIYOR

ANLAŞILAN O Kİ ALLAH VE PEYGAMBERİN OLMADIĞI BİR EĞİTİM MÜFREDATI İSTİYORLAR

Cevapla (10) (1)
13.09.2017 16:09:22 HAKKI

Hayır'cılar gene iş başında

Cevapla (8) (1)
13.09.2017 16:09:20 selva

bizde sizin istediğinizi istemiyoruz şimdi nolacak

Cevapla (10) (1)
13.09.2017 16:09:10 ?

Beğenmiyorsanız: YALLAH FRANSA'ya

Cevapla (7) (1)
13.09.2017 16:08:46 çat

TARİH TEKERRÜRDEN İBARETTİR DENİYOR AMA YALAN TARİH OKUTULUNCa ...

Cevapla (3) (1)
13.09.2017 16:08:37 Heykeltraş

Meslek olarak heykelci olsaydım sayenizde köşeyi dönmüştüm. Geri kafalı Atatürkçüler sizi.

Cevapla (5) (1)
13.09.2017 16:08:34 Suat

Ya anlatinda dogrulari anlatin bari

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 16:08:14 yorumcu

zaten cahilsiniz ataturkten oncesine ve sonrasina bakmayan bir azınlıksiniz olmayan canakkale harbini anlata anlata bitiremediniz savas masa ustunde yapildi ve zafer degil yenilgi ile sonuclandi ingiliz senaryo yazdi ata oynadi sizde mal gibi inandiniz yok olmasaydi anamız bacimiz düşmana cariye ola

Cevapla (2) (2)
13.09.2017 16:08:14 jjj

Atatürkün bokunu yiye yiye bitiremediler.. kendi kicindaki bokundan habersiz yaratiklar

Cevapla (8) (2)
13.09.2017 16:08:11 bcc

yok yani 90 yıldır atatürklü egitim verildide ne oldu.uzaya mı ciktik silah mi yaptik roket mi yaptik kac bilim adami ilim adami yetisti...yat kalk yat kalk ataturk demekle olmuyor bu isler

Cevapla (8) (1)
13.09.2017 16:08:05 [email protected]@N

Mustafa Kemal'in askerleriyiz derler seçimlerde sırf ak parti tek başına iktidar olmasın diye hdpkk'ya oy verirler, unutmadık hdpkk'ya yapılan güzellemeleri, saz çaldırmaları, hdpkk'ya oy vereceğim diyen sanatçı müsfettelerini, ailecek hdpkk'ya oy verdik diyen chpkk gnl.bşk.yrd.sını ve bld.bşk'nını

Cevapla (8) (2)
13.09.2017 16:07:29 alper

KURTCE KANAL BILE KURDUNUZ ATATURKLE EGITIMMI AGAR GELDI? NIE CIKARTIYOSUNUX MUFREDATTAN

Cevapla (2) (6)
13.09.2017 16:07:25 serkanca

aleviler ve münafıklar işbaşı yapmış..

Cevapla (10) (2)
13.09.2017 16:07:24 dinle

asıl yobaz kör cahiller sizlersiniz

Cevapla (7) (1)
13.09.2017 16:06:39 möç

bu dinazorlar hala yaşıyor mu? fosillerini müzeye kaldırın...

Cevapla (7) (1)
13.09.2017 16:06:39 Nürnberg

Batinin köpekleri

Cevapla (6) (1)
13.09.2017 16:04:36 salça

beyinsizler

Cevapla (7) (1)
13.09.2017 16:04:28 orhan baba 35

Reeecep Tayyiiip Erdogan Recep Tayyip Erdogan

Cevapla (165) (27)
13.09.2017 16:03:59 _kuLaLi_

tüm dünya biraraya gelse Türklerin kalbinden Atatürkü yok edemez... müfredattan kaldırmakla yok edeceğinizi sanıyorsanız hayal görüyorsunuz...

Cevapla (5) (39)
13.09.2017 16:03:57 eyup

Bi bitmednizmk

Cevapla (20) (2)
13.09.2017 16:03:33 oku

bilimin çare bulamadığı chpli kadin tipi kisa sac , ayni renk ton sac boyasi , ful makyaj , şişko şişko, tayt dar tayt , ayranı yok içmeye fayton lar gider , vog vog diye anirarak konuşma,

Cevapla (169) (21)
13.09.2017 16:03:31 M1

inklap tarihi midir ne zıkkımdır bunu kaldırın da ne yapıyorsanız yapın

Cevapla (12) (2)
13.09.2017 16:03:24 çakirbey

aferim size but peresler..bu baskilar yüzunden egitim düzelmez..batiyi örnek veren lrümceklere sorarim.hangi bati egitiminde liderler bukaar kirapta yer alir

Cevapla (11) (0)
13.09.2017 16:02:39 Savas Osmanoglu

Hadi isinize baska isinizmi yok yaa

Cevapla (5) (0)
13.09.2017 16:02:12 Kız İsmet

Adamlar haklı ölünce kabre girince ilke inkılaptan hesaba çekileceğiz..

Cevapla (197) (27)
13.09.2017 16:01:39 Türk-Kürt kardeş değildir !

Ben atatürksüz eğitim istiyorum lan noldu !

Cevapla (228) (55)
13.09.2017 16:01:13 sd

adamı mezarında rahat bırakın da , ne isterseniz isteyin

Cevapla (16) (2)
13.09.2017 16:00:34 Ramazan Koçak

bende ataturk lu istemiyorum. secmeli yapin

Cevapla (246) (49)
13.09.2017 15:57:53 _kuLaLi_

Atatürksüz müfredat müfredat değildir...

Cevapla (9) (27)