Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
14.09.2017 11:26:54 Samsunlu

Bende bir özel güvenlik görevlisiyim kısa ve öz şunu diyim eğer o durumda kalan bir güvenlik kendini bilen efendi bir insansa zaten güvenlik kursunda aldığı eğitimle olaya gayet güzel müdahale eder ama artist şımarık bişeyse ömür boyu eğitim ver boş artistlik peşinde koşar bombayı kendi imha etmeye

Cevapla (2) (0)
14.09.2017 04:01:01 Kemal Sunal demişken

Rahmetlinin , Hanzo filmide var üniformalı olmamış bey.Özel güvenlik parkta bahçede sizi aradığında siz Ya telefonu açmıyonuz yada gelip çay varmı diye sorup ne veriyolar size diye dalğa geçiyonuz sen pkk yı yok akıl vermede salako oldumu ?işine bak

Cevapla (0) (0)
14.09.2017 02:39:45 Herkese Fikrini Sor

kimse embesil değil. Hiçbir güvenlik görevlisi, Pakete Tekme Vurmuyor. Daha Düzgün, Senaryolu, Örnek Olaylı Eğitim Verilmeli. Örnek Olay Görüntülü Olarak Anlatılmalı vee: Siz olsanız ne yapardınız diye Güvenlik Görevlisine de Sorulmalı. Fikir fikirden üstündür. Hem eğit hem Eğitil ...

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 23:32:09 ahmet hakan

Gazeteciliğin temeli olan 5N 1K'nın Nerede? sorusu cevapsız kalmış bu haberde :)

Cevapla (0) (1)
13.09.2017 23:00:18 takipçi

özel güvenlikci değil özel güvenlik görevlisi basın çalışanları bu hatayı neden yapar anlamıyorum

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 21:23:52 alp

guvenliksen yapacaksin para maraya bakmayacaksin paraya goreyse adam 2500 maas aliyo sabah aksam yatiyo o nolcak oda guvenlik

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 21:20:22 osmanlı

1500 tl ler eskidendi arkadas sen nerde kaldın millet 2000 altinda maas almiyo

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 20:53:03 soyadı kral

Onu askeri ücretle çalıştırıp bordo bereli gibi çalışmasını isteyen yönetici bozuntularina söylesinler. Önüne gelen özel güvenligi eğitmeye calisiyor. Önce idareciler egitilmeli.

Cevapla (8) (2)
13.09.2017 20:37:20 bilal özdemir23

guvenlik gider egitim gorur kimlik cikarir kimlige 1500 tl para harcar (belki daha fazla ) sonra sirketler cikarir 1500-1600 tl maas verir sorsan piyasa bu derler ama guvenliktende dort dortluk is yapmasini beklerler ustune bide maasini gec verirler yav ben size hangi birini sayayim ben kendimde guv

Cevapla (5) (1)
13.09.2017 18:42:44 Alp Dadaş

Canınızı yerim vatan evlatları

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 17:32:10 brave

bombacı mülayim efsanedir yurdumda nice mülayimler vardır trabzonda mermiye kafa atanlar bile var

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 17:14:41 0491 musagri

sivil halkada egitim verilmesinin faydali olacagini dusunuyom

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 17:08:23 42konya42

bombaya dikkat edilme taktiğinden çok korkusuz korkak filmi anlatılmış...

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 16:53:46 cevap belli

tıpkı ilkyardım gibi... durumu kötüleştirme, iyileştirmek için -iyi niyetli bile olsan- bilmediğin bir şey yapma, 112 yi ara. bunun en çarpıcı örneği, kaza sonrası müdahale edilen aydın menderes ve başına gelenler..

Cevapla (5) (0)
13.09.2017 16:45:05 BaşkentLi

Güvenlikçi ne ya Güvenlik görevlisi demeyi öğrenemediniz bir türlü.

Cevapla (17) (0)
13.09.2017 16:34:54 avrupa fatihi

Adana'ya uğrayın. adamlar futbol oynuyor tupler ile.

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 16:31:52 BOZKURT

Ver özel güvenliklere düzgün maaş ve yetki hiç bir sikinti kalmaz.

Cevapla (3) (1)
13.09.2017 16:30:46 BOZKURT

Asgari ücretli özel güvenliklere 1500 tl vererek ölümü göze almalarini istiyorlar. yapmasada hain korkak derler.

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 16:12:16 Tuncay Emrah Şamlı

Şüpheli paketleri polisten önce alip sallayan sivil mülayimlere ne zaman egitim vereceksiniz

Cevapla (31) (0)
13.09.2017 16:10:33 genç adam

hav he he herseyi siz biliyorsunuz... gencecik çocuklara asgari ücret verin ondan sonra hersey yapsın güvenlik

Cevapla (14) (12)