Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
14.09.2017 07:49:28 faruk

Lütfen sultangazideki kural tanımaz minibüsleri ve hafriyat kamyonlarını da denetleyin.

Cevapla (0) (0)
14.09.2017 01:29:12 bu tür isler üniversite veya m

bu tür isler üniversite veya meslek okullari mezuniyete olmayan kimselere verilmemelidir..bu konuda hükümet tedbir almali hem minübüs hatlari iptal edilip tamammen belediye lere devr edilmelidir

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 23:56:10 Eğitim şart

ya arkadaş bu dolmuşçular kadar saygısız insan görmedim. İnanın bunlar trafikte olmasın herşey düzelir. Trafikteki bütün kuralları çiğneyerek diğer sürücüleri de bu yönde gaza getiriyorlar. Mininüçüler ve şoförler odasının daha fazla yaptırım ve caydırıcı cezalar uygulaması lazım ki bu adamlar düzen

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 23:26:14 taner

sadece türkiyede değil her yerde en eğitimsiz mesleksiz serseri olanların mesleği şöförlüktür benim amcam şöför ama öyle biri değil dersen hahaha gülerim

Cevapla (0) (1)
13.09.2017 22:43:12 sez

Tabi bunların telefonu yok birbirlerine haber vermiyolar uygulama var dikkatli olun diye

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 22:16:42 bunu yapın

polisler sivil kıyafetle ticari taksilere binsin ....işte o zaman yaşananları görelim...

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 21:54:52 babageldi

Bir minübüs şöförü olarak önce herkesin kendi kapısının önüne bakması lazım beş parmağın beşide bir degil kendi işinizde nekadar ahlaklısınız ona bir bakın

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 20:56:43 ac

Enson haber adamlar bu yorumları yayınlamak sana yakışmaz hiçbir meslek gurubunun genelini zan altına bırakan hakeretemiz buyorumlar mesleğini esnafın genelini üzer lütfen yorumlarda biraz seçici davran ayıp

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 20:53:45 ac

Ahlaksız yorumlarınızdan dolayı aynanın karşısına geçin ce kendinize bir bakın sizler mesleklerinizde nekadar ahlaklısınız

Cevapla (5) (1)
13.09.2017 20:39:59 Yılmaz

Minibüsçüler taksiciler sürekli yolda trafikte oldukları için sinir sistemlerin problemleri BİRAZ ANLAYIŞ ...

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 16:35:54 Özlem

nerede serseri, hırsız, hapçı, sapık var ya minibüsçü ya taksici. Kamuya hizmet eden insanların sabıka kaydı ve psikoteknik raporları olmalı. bu ikisinde sorun olanların bu işi yapmaması lazım.

Cevapla (12) (4)
13.09.2017 15:37:00 T.c. Demir

Adam son ses açmış müziği dinliyor sesini kısarmısın dedim adam şarkıyı sevmedinmi dedi alakası yok toplu taşıma dedim yüksek sesle diblenmez adamın ekmeğine saygısı yok

Cevapla (8) (2)
13.09.2017 15:26:45 Hkn

Çoğu Sabıkalı,Serseri Tipler

Cevapla (10) (3)
13.09.2017 15:20:31 at hırsızı

at hırsızları tipleri yeminle İstanbula yakışmıyor

Cevapla (14) (3)