Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
14.09.2017 09:43:08 apocan

Balıkesir de açılan yeni şehir hastanesinin acilinde doktor yok koskoca hastanede doktor yok sıra numarası işkemiyor yazık çok yazık acil önlem!!!!

Cevapla (0) (0)
14.09.2017 03:03:28 Bolvadin Köln Almanya

chp git gumda oyna birkere olsun şu Hizmeti tabrik yahu insanlara hizmet ediliyor be hizmet artık uykudan uyan ve gör Türkiye'de tatil yapan Almanlar dahi Türkiye'mizi öve öve bitiremiyorlar artık sana na diyim ben

Cevapla (0) (0)
14.09.2017 01:28:02 Bagkonakli

Yapanlardan Allah razi olsun.!!

Cevapla (2) (0)
14.09.2017 01:02:39 sen BELAMISIN CHP!

Ssk genel müdürü zamanını bilmeyen ergenler yada bilipte işine gelmeyen nankörler bi zahmet yutuba girsin arama bölümüne savaş ay ssk genel müdürü mal kımıl yazsın çıkan ilk videoyu izlesin o zaman akp falanda yoktu .

Cevapla (0) (0)
14.09.2017 00:47:54 BU NEYİN KAFASI

Şehir hastanesi dedigimiz şey yarı özel hastane demektir. Devlet üniversitesi hastaneleri gibi. Yani anlayacağımız şekilde söyleyecek olursak. Normal randevu almak istersen en az 2 haftaya alabilirsin. O da alabilirsen. Ama ben parali muayene olacam dersen hemen gun icerisinde randevu verirler.onun

Cevapla (0) (0)
14.09.2017 00:42:34 fırat yıldız

Yorumları yazan kimse şehir hastanesine düşmemiş. Allah düşürmesin maaşınızı şirketlere bırakırsınız artık

Cevapla (1) (0)
14.09.2017 00:24:03 AYLA

Hastane güzel,gayet de konforlu buna kimsenin bir diyeceği yok,ancak işleyiş ve hizmet kalitesine bir bakın tam bir rezalet,istatistiklere bakın bu şehir hastanesi açıldıktan sonra neden hastalar özel hastanelere akın ediyor.Para vermeye çok mu meraklılar.Birde döner alamıyoruz diye tavırlar,,,,

Cevapla (2) (0)
14.09.2017 00:17:13 Hayat

Şehir hastaneleri modeli. Yüzyılın hırsızlığı ve ihanetidir.

Cevapla (4) (0)
14.09.2017 00:11:29 HASTANE

100 Tane hastadan bir tanesine adam gibi hizmet verip memnuniyetini dile getiren bir video çekip yayınlayınca süper hizmet oluyor. Ancak hayati tehlikesi varken acil servisten geri çevrilen hastalar,bomboş dururken MR çekilmeyip yarın gel diye geri gönderilenler,bunları saymazsak durum gayet iyi

Cevapla (3) (0)
14.09.2017 00:10:04 pala

İşleyiş •Sağlık Bakanlığı, ihale açarak Şehir Hastanesi’ni yaptıracağı şirketi belirliyor. İhalenin yapılış biçimi, çağrı yöntemi ve karar gerekçeleri kamuya açıklanmıyor, gizlilik esas alınıyor. Şehir Hastaneleri’nin ihaleleri, ihale Kanunu dışında tutuluyor. •Binayı Şirket yapıyor, arsayı devlet

Cevapla (4) (0)
14.09.2017 00:08:16 pala

Devletin Türkiye’nin bütün kentlerinde hastahaneleri varken, bunları kapatacak ve özel şirketlere yüksek bedellerle lüks hastaneler yaptıracak. Bunu yapan şirketlere; ücretsiz arazi, kazanç garantisi ve çalışanlarıyla birlikte elindeki hastaneleri verecek. Bunlara ek olarak, devlet yapılan hastaneni

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 23:57:15 gol

cünkü onlar ne oldugu belirsiz. atatürkün partisi falan degil. gercek chp liler chpyi kaptirdi. ezikler

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 23:47:40 Türk&Kürt Kardeşlerr

Reis var olsun herşey güzel olur

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 23:39:31 hastane kestane

şehir hastaneleri 5 yıldız otel konforundaymış isterse 10 yıldızlı olsun Allah kimseyi hastaneye muhtaç etmesin.birde bu hastaneler siyasi propaganda malzemesi olarak kullanılmasın,iktidar bazı hataları ve yetersizliklerinin üzerini örtmek için 'ama biz hastane yaptık' diye dezenformasyon yapmasın

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 23:19:24 Gul Kuru

simdi benim anlamadığım birsey var hersey cok guzel Turkiyemiz gelişiyor cok daha guzel oluyor fakat köpru yapildi insanlara neden para aliniyor aldiklari para orda yasiyan icin cok peki hastaneler yapildi ucretsiz diyorsunuz neden para aliniyor

Cevapla (6) (1)
13.09.2017 23:04:38 Fatos

Ya kardeşim devlet hastane yapar beğenmez özele gidersin sonra devlet yarı özel lüx hastane açar laf edersin polikiliğe gelip ağzında sakız elinde telefon laubali bir şekilde ben kan tahlili istiyorm ben ultrason istiyorum manav gibi onu bunu istiyorum is yerinden kaçmak için usulsüz rapor istiyorum

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 22:41:27 Halkı soyacaklar.

Halkın sağlığı rant aracı değildir. Özele devredilemez. Sağlığı devlet hizmet olarak yapmalıydı. Şehir hastahaneleri köprüler gibi özele bırakılmamalıydı. Bunlar halkı soyup soğana çevirir.

Cevapla (3) (4)
13.09.2017 22:40:49 vakfı kebir

Yine kimi zengin edeceniz hizmet adına,

Cevapla (2) (2)
13.09.2017 22:20:18 AFYONLU

chp çöpe içki ye hovarda ya zilli ye karşı değil chp ezana siha ya camiye kurana karşı NEDEN BU MİLLET SİZİ İKTİDAR YAPSIN Kİ

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 22:19:38 Gurbetci

Chpkk her seye karsi ulke yararina olan herseye karsi bunlara oy verende turkum demesin

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 22:09:16 DELIDOLUDELIKANLI

ALLAH RAZI OLSUN

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 22:06:39 esnaf

Ne devrimi hastaneye gittim sıra no calısmıyor millet kapıda yıgılmıs bekliyor tırnagım agrıyo dedim adam mr rontgen kan tahlili istedi ya sırf doner sermaye almak icin

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 22:03:52 esnaf

Bırakın ya o gün muane oldum recete ile gittim ilacı recetisiz alsam 20 tl recete ile 30 tl hanı ücretsiz sağlık hizmeti?

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 21:48:07 Bozkurt

Saglik sektörü sehit hastahaneleri ozel şirketlerin elinde muayene disinda digerleri ucretli onu da yazin sadece ilac yazıyorlar

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 21:46:07 Hakan

Allah razí olsun ama kac aydir is arıyorum isparta da asgeri ucreti bile vermiyorlar calisma saatleri 12 saat calisina somuruyorlar askeri somuruyorlar öğrenciyi sömürüyorlar kiraciyi sömürüyorlar memur haric hic birimiz insan degiliz İsparta da ve diger şehirlerde

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 21:43:46 osmanlı

reis ben halifeyim demiyor...ben bu halka asıgım hizmetcinizim diyor...essekler anlamaz

Cevapla (0) (2)
13.09.2017 21:43:19 yiğido

Rabbim chp ye oy veren vatan millet sevdalısı kardeşlerime hidayet versin

Cevapla (0) (1)
13.09.2017 21:18:49 Resmen Teroristim.dior

chp resmen ben teroristim ulkeye yararli olan herseye karsiyim diye bagirior.

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 21:13:45 Pastacı Esnaf

Ya bi insanda bu hizmete chpnin karşı çıkma sebebini bi açıklasın arkadaş. Mantıklı bi açıklama bulabilene valla helal olsun. Şaşırmış Cehape

Cevapla (4) (0)
13.09.2017 21:04:20 Nazmi Cayir

CHP BIR ISE KARSI ISE BILINKI DOGRU YOLDAYIZ

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 20:55:21 çalışan kimin umrunda

Diğer illeri rahatlatmış ama ıspartada çalışan sağlık çalışanı sayısını ne kadar arttırmış yıllık izin alabilmişler mi serviste nöbet listesi dönsün diye ayda 50 60 saat fazla çalışıp ücretini ne kadar sonra alabilmişler onuda yazsaydınız ama hükümeti övmekten başka birşey yaptığınız yok

Cevapla (4) (4)
13.09.2017 20:43:11 BYK

Adam daha ne yapsın nankörler.Avrupada yok bu hizmetler

Cevapla (3) (2)
13.09.2017 20:29:20 misafir

zaten ilk once bunlar koşuyorlar hastaneye

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 20:14:28 1071

Bence chp li milletvekillerini hizmet etmesinler madem karşılar kullanmasınlar

Cevapla (5) (1)
13.09.2017 20:14:25 Farkında değilsiniz ama...

Şehir hastahaneleri tıpkı paralı yollar köprüler gibi özele devredilmiş durumda. Muayene parasız ama röntgen, mr, tahlil hizmetleri özele devredilmiş durumda. Yani sağlık artık devletin hizmeti değil özelin rant aracı oldu.

Cevapla (8) (1)
13.09.2017 20:03:48 Cepten çıkacak.

Sağlığın alınıp satılabileceğini, bireyin ekonomik gücü doğrultusunda sağlık hizmeti alabileceğini temel alan bir sağlık anlayışı. görüntülüme merkezi, ameliyathanenin işletmesi, laboratuvar, hastaların yemek ihtiyacı, restoranlar ve otoparklar, özel sektöre devredilmiş olduğu için, vatandaş cepten

Cevapla (6) (2)
13.09.2017 19:36:46 Vaseda

Ispartam süper oldu. Allah razı olsun

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 19:35:02 Jsfh

Hizmete aç kalmış bir toplum idik doyuyoruz çok şükür

Cevapla (5) (0)
13.09.2017 19:17:51 vatandas

Her turlu ovguye deger. Yapana yaptirana calisanina hastasina Allah saglik sihat versin.

Cevapla (6) (1)
13.09.2017 18:42:42 Kerim

Bir evsize denk geldim nüfus cüzdanı cikaramiyormus ikametgah adresi istiyorlarmış.Ya hu adam evsiz kimliksiz dolasiyor bide hastane yaptik havasi atiyorsunuz.

Cevapla (6) (9)
13.09.2017 18:26:34 fetocu demeye devam edin

birseyler söylediginde ya fetocu oluyorsun fetocu olarak beni sucluyanlar ananızı avratınıza bacınıza küffür edilmek hosunuza gidiyorsa fetocu demeye devam edin

Cevapla (2) (3)
13.09.2017 18:14:44 Almera

Bu hizmetler çok güzel, umarım hizmette daha ileriye gideriz. Teknolojide ilerleyemedik belki sağlıkta sayılı ülkeler arasına girebiliriz.

Cevapla (0) (2)
13.09.2017 18:04:04 Kurşun

Açılım için de ne manşetler atmıştınız, kozmik oda için de aynı hiyanet vardı? İngilizde çöken projeyle millete göz boyuyorsunuz. Bu başlıklar arşivinizde dırsun zamanı gelince, niyittik diyeceksiniz!

Cevapla (2) (5)
13.09.2017 18:03:54 Rıfkı

Bayramdan önce gönderiyorlar evde gene hasta bayramdan sonra yine hastaneye

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 17:49:17 hkt

Çok şükür bu günleri gördüm ya. verdiğim vereceğim tüm oylarım helal olsun

Cevapla (6) (1)
13.09.2017 17:43:51 Ahmet Coşkun

Yaşım 25. Yaşlı ve ölecek insanların sağlık hizmetini GSS saçmalığı adı altında neden ben ödüyorum? O kadar para topluyosun halktan yapacaksın tabi

Cevapla (6) (4)
13.09.2017 17:30:52 Don dolaş sadece sağlık

Bu hizmet kalitesini sağlık dışındaki kurumlardan da bekleriz.

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 17:03:37 yerli ürün

Kullanılan araç tevi türk markasıdır dikkat çekelim. Tebrik ederiz

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 17:02:15 Gky

Karşılar ama en çok onlar faydalnıyorlar

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 17:00:51 can

bunlar devletin hastanesi degil özel sirketten kiralik sorun o arastirin

Cevapla (5) (0)
13.09.2017 16:54:32 Ak partili benzinci

Önemli olan hastaneye ilk adımı atmakta ondan sonra gerisi gelir

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 16:54:13 çermik

Umarım hastanelerimizin temizlik bakım vb ihtiyaçlarına dikkat edilir. Çok güzel görünüyor.yapanlara tşkler

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 16:54:11 Vay

Anasını chp gibi milletin kanını emen kişiler bunu hizmetten saymaz çünkü kendi cepleri dolmuyor çalıp çırpamıyorlar ondan sıkıntı bir de böyle hizmeti alıp ana avrat hükümete söver AKP çalıyor der ulan madem çalıyor üstüne böyle hizmetler nasıl yapılıyor gider hizmetini de alır pişkinlikte de son n

Cevapla (1) (2)
13.09.2017 16:42:13 mutto

mukemmel simdiye kadarki tum hastanelerden encok ilgi ve gidilecek hatane olacak sehir hataneleri bu chp kafirleri yoksulluk isteyen milletin paralarini somuren bir kafir toplulugudur

Cevapla (0) (1)
13.09.2017 16:38:57 tc

Sayın cumhurbaşkanım reisi cumhurum malatya turgut özal egitim araştırma hastanesi otoparkı özel otopark gibi hatta daha yüksek fiyatlarla hasta ve yakınlarını soymakta cevre illerden gelen vatandaşlar magdur allah yardımcınız olsun

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:38:07 hıdır

Şuna chp deyip durmayın, chpkk dır aslı.

Cevapla (0) (1)
13.09.2017 16:27:52 yavuz sultan 25

Maşallah

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 16:24:21 kadir

her yeni yapilan hastane ileri giderken bizim sivas hastanesi 80 li 90 li yillsra dondu yogunluktan birde sistembozuk calismiyor. ulasim basli basina bela . yer secimi yanlis ve bina dokuluyor... yetkililere duyurulur.....

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 16:19:58 sincanlı

tee şimdi isbartayamı gidelim sincandan çıkıpta

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 16:14:28 BU VATAN KİMİN

Kılıçdaroğlu'nun Yönettiği SSK HASTANESİNE ne kadar da benziyor

Cevapla (5) (0)
13.09.2017 16:14:07 KUBUŞ

Anadolu insanına gelince lüks oluyomuşmuş. Siz hep böyle baktınız halka. bi de halk partisi olacakmış. Tandoğan da Öküz Anadolulu demişti. Bakış aynı bakış

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 16:09:16 H.Nalbant

Ben gittim bu hastaneye almanyada yasiyorum almanyad bile böyle hastene cok az

Cevapla (7) (3)
13.09.2017 16:07:16 Haram olsun

Sayenizde devlet hastaneleri bile paralı oldu ! Suriyelilere bedava....Alın katkı payını başınıza çalın.

Cevapla (4) (7)
13.09.2017 16:01:56 Yörükoğlu

Muhteşem yatirimlara havlayan hainlerin, isim ve adreleri alainsin ve bu hizmetlerden yaratlandirilmasinlar. Tedavileri çomar barinaklarinda olsun Ya da Yunan hsatanelerina gidip, soydaşlarina muayene olsunlar.

Cevapla (4) (1)
13.09.2017 16:01:34 s...

tayibin şahsi serveti. 5 tirilyon DOLAR

Cevapla (1) (9)
13.09.2017 16:00:41 SELAMET

KILIÇOĞLU SSK MÜDÜRÜ İKEN HASTA ÇOK YETİŞEMİYORUZ DİYORDU.....BU ADAM 80 MILYONLUK TÜRKİYE Yİ YÖNETECEK OYLE Mİ...

Cevapla (4) (0)
13.09.2017 15:57:40 CHP

Doğrudur. CHP bu ÜLKEYİ yönetiyor.

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 15:52:45 İşte

Bu zihniyet öz anadolu insanına ona hizmet edilmesine dna larına kadar karşıdır.Rahmetli Menderes gelene kadar millete azap çektirdi bunlar.

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 15:51:19 EL SORU

HER BİR HASTANEYE ÖDENECEK YILLIK KİRA BEDELLERİ NE KADAR VE KİME GİDECEK

Cevapla (5) (5)
13.09.2017 15:48:06 CaaN

chp varken düşmana gerek yok

Cevapla (16) (0)
13.09.2017 15:48:02 1453

İslam ve türk düşmanlarının bağrımızdaki hançeridir chp ve truva atlarıda chp ve türevleridir.Artık halk görüyor chp'yi. Artık sıra bu vatan hainlerine gelmelidir bir an önce zeytin yağı gibi suyun üzerindeler .ALLAH reisi başımızdan eksik etmesin.

Cevapla (6) (0)
13.09.2017 15:46:32 HAK

Şehir hastaneleri de köprüler gibi batak projeler maalesef! Tamamen yanlış yatırım!

Cevapla (6) (15)
13.09.2017 15:44:56 asd

CILDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRIN CILDIRSINLAAR CeHaPe liler

Cevapla (7) (0)
13.09.2017 15:43:59 kartal

bugun ilce ismi eksik kalsin devlet hastanesindeydim.Adım atacak yer yok ustelik millet alt alta ust uste tedavi olmaya calisiyor cıkan kavgalar da cabası isiniz biter bitmez lanet olsun diyip cikiyorsunuz.

Cevapla (0) (3)
13.09.2017 15:43:24 M1

bunların hepsi ticarethane, doktor kalitesi düşüyor, millet 10 tane doktor geziyor hastalığını tesbit edebilmek için, hepsi başından savıyor

Cevapla (1) (3)
13.09.2017 15:39:22 ak partili iş adamı

ben olsam çomarların çok olduğu yerlere hastane falan yapmam köylü cahil insanlar ahırdada tedavi olurlar eğitimli laik insanlara yapılmalı bu hizmetler

Cevapla (3) (3)
13.09.2017 15:37:17 murteza

c h p lileri o arabaya bindirip hastane bahcesinde tur attirmak lazim.

Cevapla (7) (0)
13.09.2017 15:36:36 semih rusyada

ispartaliyim gururluyum

Cevapla (6) (0)
13.09.2017 15:35:27 4.Muradhan

Hasılı kelâm; halka yapilan her türlü hizmete chpkk karşıdır.

Cevapla (5) (0)
13.09.2017 15:35:24 vysel

hastahaneler güzelleşti de doktorlarda sıkıntı olmaya başladı. ya başından sağıyorlar yada tam teşhis koyamıyorlar. daha dün şekerden arkadaşın ayağını keseceklerdi özel doktor yanlış teşhis deyip kurtardı.

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 15:30:57 aliaga

Şehir hastaneleri özel şirketler aracılığıyla işletiliyor. Doktorunların maaşları ve döner sermayeleri ödenmitor gecikiyor

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 15:29:32 hakan

ben fransada yaşıyorum inanın fransada böyle güzel hastaneler yok. yapanlardan allah razı olsun harika muhteşem olmuş. artık avrupadan tedavi için türkiye ye geliyorlar, çünkü avrupadaki doktorlarda hastanelerde beş para etmez . gurur duydum allah devletimize milletimize zeval vermesin

Cevapla (6) (0)
13.09.2017 15:28:38 doğal tedavi

Hastane istediği kadar güzel olsun tedavi(!) yöntemi değişmedikçe netice alınamaz. Doğal tedaviye geçilmeli. ilaçlar hasta ediyor

Cevapla (0) (1)
13.09.2017 15:26:48 BEKİR

CHPNİN HEYKEL AÇILIŞI NE ZAMAN KATILACAĞIMDA UYKULARIM KAÇIYOR HEYKELLER ÜLKESİ OLALIM VE LAYIKLIĞI SAVUNALIMKİ ÜLKEDE HUZUR GÜVEN VE ÜLKEMİZ BÜYÜSÜN AK PARTİLİLERİNDE YAPTIĞI İŞMİ YANİ HASTAHANE , YOL, MARMARAY, TÜNELLER UÇAK SİHALAR İHALAR UZAYA ROKET BUNLAR BOŞ HEYKELLER HOŞ CHPKKLILAR ÜZMEYİN

Cevapla (5) (0)
13.09.2017 15:25:22 salih

her haberide chp ye bağlıyorsunuz ya helal olsun

Cevapla (4) (0)
13.09.2017 15:21:45 kambur

hasta garantili şehir hastaneleri değilmi?Yani belirlenen rakam kadar hasta gitmezse 20 yıl yandaş müteahitlere para ödeyeceğimiz hastaneler.Madem bu kadar ekonomimiz iyi herşey yolunda neden 20 yıl müteahitlerine para ödüyoruz devlet kendisi yapsın kendisi çalıştırsın yine devlet kazansın

Cevapla (3) (4)
13.09.2017 15:19:44 acısını cıkaracaklar

karsı degilim ama duyduklarımı söyliyeyim herkes ilgilensin bence sehir hastaneler arkasında yandaslar var yandas olsun önemlidegil önemli plan hizmetedilmesi lakin ileri dönük hesaplardan bahsediliyor devlete ayit hastaneler tomografı buna benzer hizmetleri yapmıyacak ve oraya yönlendirecek parayla

Cevapla (3) (3)
13.09.2017 15:18:10 MUHTAR: A.B versin. Biz vermey

UYUZ TİPLER ... Kendileri doğrudürüst bir şey beceremedikleri için yapılan HER İŞE KARŞILAR..

Cevapla (8) (0)
13.09.2017 15:12:51 FAŞO CHP

İSTEMEZÜKLERİN KARŞI OLMADIĞI BİR ŞEY VARSA YAZIN MERAK ETTİM

Cevapla (6) (0)
13.09.2017 15:12:09 GöZLüklü

chp tabi karşı çıkacak köprüye,yola,hastaneye,havalimanına,ekonominin iyi gitmesine....bunlar oldu mu başka nereden vuracak hükümeti....

Cevapla (5) (0)
13.09.2017 15:12:08 ay yildiz

Reis seni seviyoruz

Cevapla (5) (1)
13.09.2017 15:11:17 BOHEM

Bir vatandaştan, BU HASTANELERİ GÖRÜNCE İNSANIN HASTA OLASI GELİYOR diye bir şey duymuştum.

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 15:09:34 osmanli torunu

Göbeğini kaşıyan, bidon kafalı olarak ayrıştırdıkları vatandaşlara hizmetin tabiki karşısındanolacaklat. Oralara harcanan paralar rant ekonomisi yüksek faiz ile kendilerinin ve abilerinin ceplerine giren kendilerini olduğuna inandıkları paralardan bahsediyorlar. Bizim cebimşze girecek ve bize aşt ol

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 15:08:22 adamlar yapmış

adamlar yapmış olmuş. Ama korkmayın rahat olun chp lilerede hizmet veriyor hastanemiz her ne kadar siz istememiş olsanızda bu hastaneyi biz size bakıyoruz. :)

Cevapla (4) (0)
13.09.2017 15:07:32 Outline

Çok şık. Fakat hastane masrafları doktorların döner sermayesinden kesiliyor. Bu yüzden orda çalışmak istemiyor doktorlar.

Cevapla (3) (1)
13.09.2017 15:07:31 muşlu

Dünyanın en iyi devleti haline getirse de bunların gözü kördür çünkü taptıkları bir heykel var göremiyorlar başka bişey

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 15:06:32 MCT* IYI*

CHP ayni pkk gibi yol yapilmasina okul yapilmasina hastane yapilmasina sanayi yapilmasina siha yapilmasina köprü yapilmasina ve buna benzer halkin refah seviyesinin yukseltilmesine karşılar yani bunlar chp pkk bu topraklara halka türk liğe ATATÜRKE cumhuriyet demokrasiye reformlara islama karşılar.

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 15:06:21 va

Allah razı olsun

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 15:06:20 hkt

ilk önce yaptırmazık diyenler hastanelerden faydalanıyor ve nerede bir sorun var onun peşindeler. bir problem olsada bunu sorun yapsak diye çabalıyorlar.

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 15:06:13 VATAN VE MİLLET İÇİN AKP

chp bu devletin ve bu milletin menfaatine olan her şeye karşı çıkıp vatan hainlerini savunan dış güdümlü partidir

Cevapla (61) (1)
13.09.2017 15:04:27 ıspartalı

acilde 1 buçuk saat bekledim acil doktoru sekretersiz calisor allah sabir versin doktara, sacma sapan bi sistem bunun haricinde mukemmel otel gbi allah razi olsun

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 15:03:50 _kuLaLi_

15 yıl önce toplumun %20si hastaydı, bugün %70i hasta...

Cevapla (6) (4)
13.09.2017 15:03:42 Turanlar

Nankor kalles chpkk lilar iyi bakin! Eski Ssk nin basinizdaki zat, kilicdaroglu, hic bir sey vermedi bu ulkeye, laftan baska!

Cevapla (4) (1)
13.09.2017 15:03:17 46

chpliler haklı olarak karşılar yapılan bu hizmetlere...şansları 0 sıfıra düşüyor

Cevapla (4) (0)
13.09.2017 15:03:08 yuhhh

chp heykel dikmrkten baska be is yapmis

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 15:02:46 eycbi

Ak partiye oy veriyorum.doktorum ama bu şehir hastaneleri neden yap işlet devretle yapıldı.devletin bütçesi şehir hastanesi yapamayacak güçte değilmiydi.yardakçılar kazansın diye 20 yıllıgına işletmesi özele verildi.aynısı 3. Köprüde de yapıldı.keşke devletimiz yapsaydı hepsini.

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 15:02:21 Hakan

Türk halkının rahat olmasını ve huzursuzluk yaratarak kendisini geliştirmesini istemeyenler, şimdiden nasıl huzurumuzu kaçırmanın planlarını yapmaya başlamışlardır. Yüz yıldır içerdie ve dışarıda bizim önğmüze bloklar yapanlar, gidişattan memnun değil.

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 15:02:21 Adnan hocaoğlu

Eskiden hastane hizmetleri elimizin altındaydı !şimdiler de randevu lu sisteme geçildi günlerce bekletiliyoruz.

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 15:02:16 serkan

şehir hastanelerinin yap/işlet modeli oldugu ve devletin minimum gelir garanti ettiği dogrumudur?

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 15:00:49 türkiye sevdalısı

bizde chpeye karşıyız ama halen duruyor

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 15:00:32 dizi menajer

CHP'nin ..... anladınız siz...

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 14:59:37 adamsın RTE

şöyle baktımda neredeeen nereye be hotel mi hastane mi belli değil bu hizmet be bu insanı yaşat ki devlet yaşasın ilkesi be

Cevapla (35) (2)
13.09.2017 14:59:37 alphax

Maşallah hayırlı olsun ama devamı daha önemli ,çoğu yeni hastane 1-2 yılda leş gibi oluyor

Cevapla (6) (0)
13.09.2017 14:58:29 beytullah

chpkk haşka hizmete karşı her zaman varsa yoksa pkk dhkpc ateistler gayler türk düşmanları fetoş vs bir tek onların hakları önemli.halk sürünsün.

Cevapla (29) (1)
13.09.2017 14:58:02 erhan

nerde bu feto-chppk zirvalari ? ulan sizi bu hastenlerin kapisindan iceriye koymamak lazim

Cevapla (41) (0)
13.09.2017 14:58:01 orhangazi

Başkan ERDOĞAN

Cevapla (75) (2)