Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
14.09.2017 09:15:22 ad

TIR ların arkasında arkadan çarpan aracın alta girmesine engel olacak bariyer olmalı. yoksa insanı bel hizasından biçiyor işte böyle..

Cevapla (0) (0)
14.09.2017 00:50:19 Turuncu

kısaca özetleyeyim uzun yollarda araç sollamasının yasak olduğu yolların en az 50 metre önüne ve arkasına araç park edilmemesi lazım emniyet şeridi dahi olsa hele park alanı hiç bir surette yapılmamalı görüş alanı olmadığı için giriş ve çıkışlar olacağından dolayı mantıklı olmak lazım

Cevapla (2) (0)
14.09.2017 00:35:53 Turuncu

ibre 170 de takılı kaldı diye 170 le gidiyordu demek mi oluyor hiç sanmıyorum tır'ın park ettiği yerde görüş alanı mesafesi ne kadardı asıl mesele bu, mesela tam viraj dönüşünde veya tümsek bitiminin sonundaysa sıkıntı var demektir

Cevapla (2) (0)
14.09.2017 00:03:31 Huseyin

170 km hizla giderken arac saniyede kac metre gider cok bilenler hic hesapladinizmi

Cevapla (0) (2)
13.09.2017 23:55:55 Genc..

Ecel gelmiş gerisi bahane kader denilen olay gerceklesmis yapsaydin yapaydi gibi bos islerden gecin ALLAH bu kullarınin burda can vericeni biliyordu ee daha ne vade dolmuş rabbim herkeze ölümun hayırlısını versin..

Cevapla (0) (1)
13.09.2017 23:05:34 BABA MURAT

Allah rahmet eylesin

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 22:47:40 tuncay

hızlıyım ama dikkatliyim diyenler çok .hızlıyım diyorsan hatalı olduğunu söylüyorsun demektir.istanbul dan artvine giderken gaza gelmem.100-110 km yi asla geçmem.çok acı durumdur.Allah rahmet eylesin

Cevapla (1) (2)
13.09.2017 22:11:32 Deli

emniyet almadan emniyet seridinde o tir neden duruyor?

Cevapla (2) (2)
13.09.2017 22:01:21 Emir Kaan

cahil cahil konusmayin lan. tir soförü hangi sebeble olurda olsun, senin gelip 170 le arkadan vurmana sebeb mi??? hadi o düsünmemis durmus emnoyet seridine. senin ne isin var o seritde arkafan geciriyorsun bre rahmetli??

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 21:45:09 Fatih bayburt

6 hafda türkiyede araba sürdüm 100 de 60 araba sürmesini bilmiyo 100 de20 side tam trafik canavari , trafikde bile türk insanin nekadar bencil oldugu belli oluyo

Cevapla (4) (0)
13.09.2017 21:16:16 MMm

Önündeki aracı yayayı farkedip fren yapan sistemin fiyatı iphone fiyatı değil, önümüzdeki 5 yıl içinde her araçta standart olacaktır

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 21:06:01 erkan

cemal abim allah cc mekanını cennet eylesin insallah allah hepinize rahmet eylesin mekaniniZ cennet olsun

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 20:49:00 mustafa arslan-almanya

emniyet seridinde duran arabanin en az elli metre gerisine ikaz ücgeni konulmasi lazim!!!! Bu yoktu galiba.....birde adam nicin emniyet seridinde gidiyormus? Bunlar sorgulanmali...yorumlarda arabanin markasi konusuluyor...cok cahilsiniz....

Cevapla (2) (2)
13.09.2017 20:35:12 pesto

170 km hızla hangi arabayla çarprsan çarp sonuc aynı olur...çarptığın en az 20 tonluk bi cisim

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 20:34:29 pesto

araba isterse mercedes olsun

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 20:20:39 Cihan

60 yasinda biri arac kullanmalimi tartisilir Birde 170 ile gidiyor insanlar yaslandikca reflexleri yavaslar

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 18:32:44 user

araç honda hrv ancak mercedes bmw volvo hiç fark etmez 170 kmh hızla sonuç aynıdır maalesef. Allah rahmet eylesin.

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 16:42:39 ramazan

Dorselere güvenlik bariyeri yapılmalı hatta bariyerin malzemesi dahi insan güvenliği için doğru seçilmeli herkes göreve bu kaçıncı

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 16:39:51 can

Bu kazanın aynısı geçen Aydın nazillide oldu 4 tane genç arkadaşımız hayatını kaybetti :(

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 16:07:42 kamyonun arkasında guvenlik ba

Şu arabaların markası da afişe edilmeli bunne kağıt gibi!! KAMYONUN ARKASINDA GUVENLİK BARİYERİ OLMADIĞI ANLAŞILIYOR.. Olsaydı otomobil ön kısmı darbeyi emebilir ve kabin hıza göre nisbeten sağlam kalabilirdi !!

Cevapla (0) (2)
13.09.2017 16:01:50 Denetim

Çok güzel Hastaneler. Allah Düşürmesin de yokluğunu da vermesin. Keşke birazda denetlense. Yozgat' a yapılan hastane Yozgat' a 5 yıldızlı otel gibi geldi, lakin kimin eli kimin cebinde belli değil.

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 15:53:54 Yalçın D.

Boş boş araba markası eleştirmek yerine önce 170 km ile emniyet şeridinde giden sürücüye soracaksın ilk başta. Tır emniyet şeridine çekemezmiş diyenler 27 veya 30 mt'lik dorseli araç için uzun yolda duraklamak için uygun bir yer bulursanız bizede haber verin ! Allah affetsin rahmetli olanları.

Cevapla (12) (1)
13.09.2017 15:42:59 garip

araç honca crv. içindeyken hiçbirşey olmayacak gibi geliyor ama malesef acı tablo. ama ne marka olursa olsun 170 ile duran cisme çarpmak ancak böyle sonuçlanır. unutmayın ncap testlerinde 60km ile ne audi bmw arabalar darmadağın oluyor.

Cevapla (11) (0)
13.09.2017 15:20:14 yazık olmuş

Allah ölümün hayırlısını versin hız gideceğin yere değil ölüme götürür insanı şöförün vebali büyük Allah affetsin herkesede ibret olsun inşaallah ama

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 15:20:02 editörcü

Emniyet şeridi otopark değildir.

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 15:09:46 herkez konusuyo

ya arkadas hagla araba markasini konusuyosunuz ibre 170 bmw olsa volvo olsa ne olacak 40 ton agirligindaki bi kutleye 170 km hizla carpiyorsun ne bekliyosun on tamponun ufak bi darbe almayimi isin neticesi hiz felakettir heleki buna dikkatsizlik yorgunluk uykusuzluk eklenince intihardir.

Cevapla (6) (0)
13.09.2017 15:05:13 zaza

Tır büyük araç arıza vermiştir emineyet şeridinde adı emniyet şeridi,Ölenler Allah rahmet eylesin, emniyet şeridindeki tıra çarpan araba o hızla eminiyet şeridinde ne işi var,küçük büyük araç diye bir şey yok önemli olan direksiyondaki adamın kuralları bilmeli kurala uymalı,Bende tır şofürüyüm yolla

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 15:00:12 muslum_mslm

İBRE 170 KİLOMETREDE KALMIŞSA HANGİ AKLA HİZMET TIR ŞOFÖRÜNÜ İÇERi ATIYORSUNUZ,TIR İSTEDİĞİ YERDE MOLA VERİR GEREKLİ TEDBİRLERİ ALDIKTAN DONRA....

Cevapla (1) (2)
13.09.2017 14:59:36 hasan

170 hız yaparsan kotrol sende degil araçta olur 120 iyi iyi gençlere üzüldüm

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 14:56:49 Őnce Vatan

tır söförü niye gözaltina alindı anlam veremedim

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 14:55:36 abdullah can

Hyundai ve reno grubu malesef kağıttan imal ediliyorlar. Bu araçlar her kazada motoru ayrı bir yere şanzımanı ayrı bi yere fırlıyor. Ama sorsan çarpışma testlerinden 5 yıldız alıyoruz ayakları yapıyorlar.

Cevapla (5) (5)
13.09.2017 14:43:18 Savaş

60 yaşında 170 km hız ve bu hızla emniyet şeridinde gitmek ölüm resmen çağırmış taksiratları afola ...

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 14:42:59 yazıyorum

Son sürat emniyet şeridine girersen hem kendin ölürsün hem de 4 kişiyi öldürürsün. Ama bu durum kimseye ders olur mu olmaz. Bizim millet akıllanmaz kardeşim. Allah rahmet etsin.

Cevapla (23) (1)
13.09.2017 14:36:19 aliveli

Tampon koymazsan kamyonun arkasına yüksek koyarsan tutuklanırsın yüzde yüz suclu olursun Tıkın kodese geberene kadar orada kalsın

Cevapla (7) (19)
13.09.2017 14:33:18 oflu

O tır napıyodu orda acaba

Cevapla (1) (5)
13.09.2017 14:30:46 türkiye sevdalısı

ne kada feci bi ölüm allah rahmet eylesin

Cevapla (15) (0)
13.09.2017 14:29:20 vatan millet

Allah rahmet eylesin ama tır şoförünün suçu yok adam emniyet şeridine geçmiş o hızla gidiyosun bide emniyet şeridine giriyosun allah vermesin sevenleri için zor bir aile yok oldu mekanları cennet olsun

Cevapla (23) (4)