Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
14.09.2017 08:26:01 Boss

Referamdum da bir suru bos vaadler verildi... durum ortada.. hergun gelen aci sehit haberlerine daha cok alistirildik. Bunlar cok normal oldu.. buyuk liderler koltuklarini doldurmaya devam etsin, vaatlerini cesitlendirsinler.. secim yatirimi yapsinlar..ahali de dinlesin

Cevapla (1) (0)
14.09.2017 08:02:19 @ kivrak

her gun , en yeni, akla hayale gelmeyecek olaganustu olaylarin oldugu bir ulkeyiz, 8-10 senedir boyle. Hep bunlardan nemalanan da akp . Bol secim kazandi. Memleket de ele alinacak kurum kalmadi ama her Nasilsa , akp , ayni vaatlerle hala dimdik ayakda.. ilginc olan, bunu basari gibi satiyor..

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 23:36:10 YANİ

"TERÖRÜDE SİYASETİDE BIRAKMAM KUYRUK ÇOK YAĞLI " MI ??

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 23:33:00 mry

ssk gibi ülkeyi batırırsın oyuncakmı türkiye ke mallll

Cevapla (0) (1)
14.09.2017 07:43:23 Teytey

Sanki akp , cok iyi yapti. Memleketin hali ortada. 15 senede, feto akp koalisyonunun eseri. Butun Sivil ve askeri kurumlar calisamaz duruma getirildi. Bunu gormekden acizsen, bir doktora gorun.

(0) (0)
13.09.2017 22:26:56 58' li

kusura bakma sen CHP NIN MI YALAKASISIN,durmadan negativ yorum yapiyorsun,,, DİYEN EFENDİ,,,SEN BENİM YAPILAN YOLLARI, HAVA ALANLARINI,KÖPRÜLERİ ELEŞTİRDİĞİMİ HİÇ GÖRDÜN MÜ,,,BU HİZMETLERİ GÖRÜP DE ELEŞTİRMEK, NEGATİF YORUM YAPMAKTIR,,,BUNLARI YAPARKEN YAPILAN YOLSUZLUKLARI ELEŞTİRMEK İSE HAKKIMDIR

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 23:38:28 DE GIZ BAKAAAM

GÖRÜYOOMUN BİYO

(0) (0)
13.09.2017 22:23:37 Kaptan

Bunun elinden Chp secmenide bikmis ama Birsey yapamiyorlar.

Cevapla (0) (0)
14.09.2017 07:45:35 Tele

Iki dusun bir yaz. Bos bos konusma

(0) (0)
13.09.2017 22:07:38 vatandaş

bırakın ya kılıçmıdır kılıçtarmıdır yola devam temizliğe devam reğis

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 22:07:15 Melih

Başkan bedelli müjdesini bekliyor gençler...

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 21:57:25 Hayriye S. Köktürk

Kadaköyde sokaktaki çöpleri toplayamayan chp

Cevapla (0) (1)
13.09.2017 21:52:36 X?

Tabi tabi, sezgin tanrikulu da teroru bitirirken sana yardim eder, piknik yapan pkk lilar gibi

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 21:41:46 58' li

Murat,,,DİYE YAZAN AKP YALAKASI,,,Ayinesi istir kişinin lafa bakılmaz biz kemalin geçmişinide çok iyi biliriz halen bu şahsa umut bağlayanlar var tobe tobe,,,DEMİŞSİN,,, MADEM GEÇMİŞİ BU KADAR İYİ BİLİYORSUN,,,O ZAMAN,,,ARTIK ANALAR AĞLAMASIN DENİLDİKTEN BUGÜNE KADAR KAÇ ANANIN ANASI AĞLADI BİR BAK

Cevapla (1) (2)
13.09.2017 22:32:45 .

O zaman ülkücü gibi yanimizda dur

(0) (0)
13.09.2017 22:27:14 58' li

BENİM BİRİNE YALAKALIK YAPTIĞIMI NEREDE GÖRDÜN,,, HAKSIZ BABAM OLSA ELEŞTİRİRİM ,,, YANLIŞA YANLIŞ,DOĞRUYA DOĞRU DERİM,,, DEFALARCA YAZDIM BEN ÜLKÜCÜYÜM DİYE,,,BEN BU MİLLETİN BİR ERİYİM,,,ALLAH'TAN BAŞKA KİMSEYE KULLUK,,,KİMSEYE DE KÖLELİK ETMEM,,, BİRİLERİ GİBİ DÜN SÖYLEDİKLERİMİ DE BUGÜN YALAMAM

(0) (0)
13.09.2017 22:20:28 58' li

BENİM BİRİNE YALAKALIK YAPTIĞIMI NEREDE GÖRDÜN,,, HAKSIZ BABAM OLSA ELEŞTİRİRİM ,,, YANLIŞA YANLIŞ,DOĞRUYA DOĞRU DERİM,,, DEFALARCA YAZDIM BEN ÜLKÜCÜYÜM DİYE,,,BEN BU MİLLETİN BİR ERİYİM,,,ALLAH'TAN BAŞKA KİMSEYE KULLUK,,,KİMSEYE DE KÖLELİK ETMEM,,, BİRİLERİ GİBİ DÜN SÖYLEDİKLERİMİ DE BUGÜN YALAMAM

(0) (0)
13.09.2017 22:07:40 .

Bir yorumcuya akp yalakasi demişsin, kusura bakma sen CHP NIN MI YALAKASISIN, durmadan negativ yorum yapiyorsun

(0) (0)
13.09.2017 21:38:11 BEN ATA

Lafa bak başaramazsa siyaseti birakacakmiş, hadi be sen hiç zahmet etme RTE o işi yapiyor, artiklarla birkaç baş kaldi, sen gelsen teror u değil, TR yi bitirirsin, hemde acimadan, en iyisi hemen birak

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 21:34:43 Alu

Hani idam

Cevapla (0) (0)
14.09.2017 05:47:04 Kaa

Getirsin chp Rte onaylayacagini duyurmustu hainligi birakinka adam gibi vatan icin birsey yapin idami siz getirin Cumgirbaskanida onaylsin

(0) (0)
13.09.2017 21:32:54 tamirci

Ya nasıl bitireceksin açıkla da bilelim...

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 21:31:28 58' li

BEYEFENDİNİN,,,KILIÇDAROĞLU'NU KÜÇÜMSEYEREK,,,SEN KİMSİN YA NEYİ BİTİRİYORSUN DEDİĞİ, BUGÜN BİLE 2 ŞEHİDİMİZİ TOPRAĞA VERDİK,,,İKİSİ DE ŞEMDİNLİ'DEN BİRİSİ PKK'NIN SALDIRISI SONUCU YARALANIP HASTANEDE TEDAVİ ALTINDAKİ BİR ASKER,,,DİĞERİ 11 ÇOCUK BABASI BİR KORUCU,,, KENDİLERİ TERÖRÜ BİTİRDİLER YA

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 22:02:52 .

Hertarafa ayni kaseti yazmişsin, sen dolma CD gibi ezberlemişsin algi yapmayi, pes doğrusu

(0) (0)
13.09.2017 21:38:12 Karamanlı Vatandaş

Tabi siz chpkklılar terörü desteklemeye devam edin sonra şikayet edin.

(0) (0)
13.09.2017 21:19:53 mafyacı

Bitirmenden emin deyilim ama ülkeyi satacağından peşkeş çekip bitireceğinden eminim kılıçdaroğlu

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 21:15:31 Bamteli

Tayyip üzerine alınmış. Ben olduğum sürece terör bitmez demiş Reis beyefendi.

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 20:52:12 Samsunlu

Sizin refenrandumdan 'evet' cıkarsa bitiriceğiz dediğiniz terörü .

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 20:49:49 sa

Kardeş hani evet çıkınca terör bitecekti la ?

Cevapla (3) (0)
14.09.2017 07:49:28 @ ziyaretci

tam sana gore bir laf etmissin.. ucuz ve karektersiz

(0) (0)
13.09.2017 21:58:29 .

Hepiniz EVET deseydi hemen bitecekti, ama yariniz HAYIR deyince biraz cik uzadi, merak etme gelecekleri yok

(0) (0)
13.09.2017 21:05:20 ziyaretçi

bitek sen kaldın zaten sende geberince bitmiş olacak terör.

(0) (0)
13.09.2017 20:47:34 Murat

Sen anca ssk yi bitirirsin kamal...

Cevapla (5) (0)
13.09.2017 20:41:11 SiyahBeyaz

doğru diyo keMAL bitirir inanıyom niyemi desteklediği terörü hortlatacak heryeri terörist dolduracak teröre karşı koyacak güçleri yok edecek tek hakim teröristler olacak bukadar basit

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 20:32:20 çocuk bile ezberledi.

Konuşma metnini hazırlayan kimse bir an önce değiştirsin. Hep aynı nakarat 'Sen kimsin ya. haddini bil haddini. Olsan ne yazaaaar olmazsan ne yazar. Bunu da böyle bilesin''.

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 21:10:28 keMAL

keMAL ancak bu sözden anlıyor napalım.

(0) (0)
13.09.2017 20:32:03 barış

dış desteği kesmek amerikanın avrupanın israilin her türlü silah lojistik istihbari yardımını bitirmek gerekir terör sorununu tam anlamıyla çözebilmek için ama maalesef avrupanın abd nin hala pkk ya açıktan nasıl destek verdiğini görüyoruz bu şartlarda terörün bitmesi zor kemal buna karşı nasıl biti

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 20:14:32 harbi

sen kimsin neyi bitiriyorsun demekle bu ülkeye huzur barış gelmez barışı huzuru getirecez diyenlerinde pek inandırıcılığıda olmaz.

Cevapla (1) (2)
13.09.2017 20:09:54 harbi

sivil masum insan öldürerek vatan korunmaz tam aksine bu ülkeyi bölmeye götürür doksanlarda onlarca köy boşaltıldı yakıldı masum insanlar öldürüldü kime yaradı.

Cevapla (0) (2)
13.09.2017 19:23:55 erz

vallahi bizim kemaaaal doğru diyor bitirir inanıyorum. Hepsini dağdan alıp kamuda işe yerleştirir .

Cevapla (7) (2)
14.09.2017 07:51:13 @ erzo

yawu he he..

(0) (0)
13.09.2017 19:19:14 58' li

BEYEFENDİNİN,,,KILIÇDAROĞLU'NU KÜÇÜMSEYEREK,,,SEN KİMSİN YA NEYİ BİTİRİYORSUN DEDİĞİ, BUGÜN BİLE 2 ŞEHİDİMİZİ TOPRAĞA VERDİK,,,İKİSİ DE ŞEMDİNLİ'DEN BİRİSİ PKK'NIN SALDIRISI SONUCU YARALANIP HASTANEDE TEDAVİ ALTINDAKİ BİR ASKER,,,DİĞERİ 11 ÇOCUK BABASI BİR KORUCU,,, KENDİLERİ TERÖRÜ BİTİRDİLER YA

Cevapla (2) (4)
13.09.2017 22:24:11 simurg

yazdıklarının ne anlama geldiğini iyi düşün o halde dangalak. tabii beynin varsa... it de dingil de senin gibi fosseptiklere derler.

(0) (0)
13.09.2017 21:35:44 58' li

simurg ,,,DİYE YAZAN YALAKA İT,,, DEMESEN ANLAMAZDIM YAAA,,, AÇIKLAMAN İÇİN TEŞEKKÜRLER,,, ULAN CİN OLMADAN ADAM ÇARPMAYA KALKAN DİNGİL ,,, 2000-2001-2002 YILLARINDA VERİLEN ŞEHİT SAYISINA BİR BAK,,,BİRDE 15 YILLIK TAYYİP BEY SALTANATI DÖNEMİNDE VERİLEN ŞEHİTLERE BAK,,, O PARMAĞIN BİR YERİNE GİRER

(0) (0)
13.09.2017 20:22:15 simurg

ulan salak, adam ben bitirdim sen bitiremezsin demiyorki... Benim bitiremediğimi sen nasıl bitireceksin diyor.

(0) (0)
13.09.2017 19:12:36 58' li

TIPKI SİZİN BİTİRDİĞİNİZ GİBİ BİTİRİR BEYEFENDİ ,,, 16 NİSAN REFERANDUMUNDA NE DEMİŞTİNİZ,,, EVET DEYİN TERÖRÜ BİTİRİN,,, ARTIK ANALAR AĞLAMAYACAK ,,,BAŞKANLIK GELECEK TERÖR BİTECEK ,,, O GÜNDEN BU GÜNE SADECE 6 AYDA 150 DEN FAZLA ŞEHİT VERDİK ,,, KALKMIŞ KEMAL BEYE LAF YETİŞTİRİYORSUN ,,,

Cevapla (3) (5)
13.09.2017 20:34:51 Murat

Ayinesi istir kişinin lafa bakılmaz biz kemalin geçmişinide çok iyi biliriz halen bu şahsa umut bağlayanlar var tobe tobe

(0) (0)
13.09.2017 19:10:28 Privacy

Ortalama 50-60 yıl ömrüm var onunda 15 yılını sen çaldın ya ona yanarım

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 18:54:08 yorumcu

Yani sen iktitara gelince pkk fetö ve sponsorlari terörü bititirekmi zannediyorsun? Bu devlet süper güc olmadikca, terör sponsorlari üzerimizden terörü bitirttirmeyecek. Bu zopraklarin cografi ve yeralti zenginlikleri onlarin agzini sulandiriyor. Sen hibi kukla gelince dahada artacak

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 18:52:09 cemal

Dogru demis sen kimsin RTE yasadikca teröristlere kimse karisamaz

Cevapla (1) (2)
13.09.2017 18:51:15 Sedat

Kk terör deyince, fetö,pkk,dhkpc,pyd ypg işidi felan kast etmiyorki zaten, kk terör deyince, Rabia işareti yapan milleti kast ediyor..Kemalisti bırak Atatürkcü bile değil sade tek kalkanı,asıl aşırı solcu ataist alevici rol oynayan update olmamış birisi.

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 18:28:32 Sem Osmanlı

Yani

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 18:26:19 Çözüm süreci

Süreç diye diye ülkeyi ne hale getirdiler.bu CHP varya CHP.

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 17:46:34 Ahmet Coşkun

Aynen, lafla peynir gemisi yürümüyor. Sen de 15 yılda bitiremedin zaten. Dolaylı olarak bitirilemeyeceğini de itiraf ettin zaten

Cevapla (3) (3)
13.09.2017 17:25:59 Ahmet

Yahu... Hadi Kılıçdaroğlu'nu SSK dan aldılar... IBB başkanlığı döneminde dönen sahtekarlıklar hala davalık.. Hakkınızda bekleyen kaç dava var acaba? Dokunulmazlık zırhının ardında kaç davayı bekletiyorsunuz?

Cevapla (6) (5)
13.09.2017 16:55:34 BÜY

EN BÜYÜK ALLAH SONRA PEYGAMBER SONRADA ATATÜRK

Cevapla (2) (13)
13.09.2017 17:58:24 AL BİR TANE DAHA

SIKINTILI MISIN SEN YA ELMAYLA ARMUTU KIYASLIYON SIRALAMAYA BAK ALLAH AŞKINA İŞTE MÜFREDAT BU HALE GETİRİYOR VATANDAŞI

(0) (0)
13.09.2017 17:27:29 Esaleddin K

Ne desem biz türkmilleti olarak ATATÜRK e cok borcluyuz, ama hersey heykel dikmekle olmuyor. ATATÜRK saygimiz elbette vardir. Ama o sadece vesiledir, pilanlari kuran " ALLAH " CC dir. ATATÜRK olmasaydi bi askasi olurdu. Inanmak budur !!!! " ALLAH"a innanmak budur.

(0) (0)
13.09.2017 16:44:23 oflu61

rizelinin bitiremedigini bu biterecek da karadenizliler gelir vatan hainlerinin hakkından bunu herkes bilir da

Cevapla (4) (4)
13.09.2017 16:38:43 ahmet

dogru söyluyo 15 yılda bıtıreemdı daha beter azdırdı teroru sen mı bıtırceksın kemall)

Cevapla (9) (4)
14.09.2017 07:54:50 Kalec

Ongurusu zayif , ikide bir kandirilan devlet adaminin basarisi da bu kadar olur. Sasirmayin ahali

(0) (0)
13.09.2017 16:35:28 ERTAN

BİTİRİRSİN... HUZURU, KALKINMAYI, EKONOMİYİ... BİTİRİRSİN...

Cevapla (4) (6)
13.09.2017 16:32:04 hakan

ciller demirel zamaninda bana oy verin herkeze bir araba ev verecem deyip vatandas 3-1 almisti o misal

Cevapla (2) (3)
13.09.2017 16:25:04 alain delon

İnsanoğlu nankördür. Reyis sadece 1 kişiyle uğraşmıyor. Allah sabır versin reyisimize.

Cevapla (5) (8)
13.09.2017 16:20:00 Mazlum

Chp terorden sikayetci falab degil, cunku PKK Ak partiye karsi savasiyor. Chp iktidar olsa PKKsavasi aninda durdurur ve ateskes ilan eder cunku HDPKKlilar CHP'nin yoldaşlari. Bir sol iktidar ancak Pkk Fetö ve meralcilerin sayesinde kurulur. Solculari oy alabilecekleri bir baska parti yok

Cevapla (1) (2)
13.09.2017 16:11:43 ciddi misiniz

Reis bile bitiremedi sen kimsin :)

Cevapla (3) (6)
14.09.2017 08:01:31 @ kivrak

her gun , en yeni, akla hayale gelmeyecek olaganustu olaylarin oldugu bir ulkeyiz, 8-10 senedir boyle. Hep bunlardan nemalanan da akp . Bol secim kazandi. Memleket de ele alinacak kurum kalmadi ama her Nasilsa , akp , ayni vaatlerle hala dimdik ayakda.. ilginc olan, bunu basari gibi satiyor..

(0) (0)
13.09.2017 16:35:04 kivrak ali

teror olmasa Erdogan oy alamaz

(0) (0)
13.09.2017 16:10:13 Yörükoğlu

Terör yandaşlaryla kol kola yürüyen Atatürkçüler artik sussun Hem APO'nun partisinin yandaslari, vekilleri ile sozde adalet yuruyusu yapacaksiniz, hem de utanmadan sıkilmadan teroru onleyecegiz diyorsunuz. Sizden baska onlara destek veren kim var?

Cevapla (6) (6)
13.09.2017 16:46:47 angildengil

Dolmabahçede dolma yemedin mi yörüğünoğlu

(0) (0)
13.09.2017 16:04:07 IYI

Terörü bitrebileceksen, iktidar olmayı bekleme bitirmek için yardımcı ol,millette senin dürüstlüğünü görüp,seni iktidar yapsın ama boş konuşuyorsan o başka.Bir hasta ölmek üzere,sen Dr.sun ve ben bunu iyileştiririm ama yapmam deyip,o hastanın ölmesini beklemek gibi bir şey.Safını seç,vatan hainimisi

Cevapla (4) (2)
13.09.2017 16:45:12 Çirkin

La varya senden akıl fışkırıyor yazık sana harcanma git AKİL adamı ol sende

(0) (0)
13.09.2017 16:00:15 Benim düsturumdur

Rahmetli babamdan ve anacığımdan tek bir fiske yemedim. Çocuktum; bir arkadaşıma "sen kimsin lan" demiş bulundum ve ceza olarak benimle bir ay konuşmadılar. Babacığım düşman edinmek kolay dost edin evlat, dost edin, sivri dil günahtır, demişti. Nur içinde yatın.

Cevapla (3) (1)
13.09.2017 16:39:01 takarov

dost edinelimde , vatan gibi bir konuda herkese eyvallah mı diyelim? bildiğin açık ve net bir vatan hainine çiçek mi verelim

(0) (0)
13.09.2017 15:59:30 EFENDİN İSTERSE AYNI GÜN NE 4

işgalci efendilerinin talimatı ile nasıl ki 12 eylülde aynı gün anarşi bitti; KK ve ekibi chpkk iktidara gelsin, değil 4 yıl aynı gün terör biter.nasıl ki 15 temmuz hainliğinde terör dursun talimatı verildi olmayınca devam talimatı geldi. şüphesiz işgalcilerin kk chpkk iktidar olsun o gün biter??

Cevapla (2) (3)
13.09.2017 16:29:08 IYI

O gün Türkiye biter kardeş.Suriye olursun,Irak,Afganistan olursun.

(0) (0)
13.09.2017 15:56:35 KENAN

Niye bitirmesinki? CHP zihniyeti YEDİ DÜVELE diz çöktürmüş, Yunan'ı,İngiliz'i, Fransız'ı, İtalyan'ı, Rus'u,Kıbrıs Rum'u, Şeyh Said'i, Bebekkatili hepsi tarumar olmuş.CHP konuşmaz icraat yapar, aynen geçmişte olduğu gibi.

Cevapla (2) (4)
13.09.2017 16:52:52 YEMEZLER UYUMUYORUZ

O CHP BAŞKA BU KK EKİBİ CHPKK BAŞKA? CHPKK GETİRİLİNCE "BİZE GEREK YOK" DER ONLAR GİDER. O DÜŞMAN İŞBİRLİKÇİSİ CHPKK YUKARIDA SAYDIĞIN DÜŞMANLARI ARKASINA ALIP, 1933 TE ATAYA VE HALKA SAVAŞ AÇTI VE HALEN SÜRÜYOR

(0) (0)
13.09.2017 15:54:18 OF'li

Teröristle masa başına kim oturdu,akil adamları memleketin dört bir tarafına kim saldı kandille imralı arasında devletin eskortluğu eşliğinde kimler gelip gidiyordu daha sayalım mı hadi birtane daha belki utanırsınız Haburda çadır mahkemesini kim kurdu aynı gün gelenleri serbest bıraktıran miting ya

Cevapla (12) (5)
13.09.2017 16:14:43 Türkoğlu

Türkiyeyi , teröritleri öldürdügü ve tutukladiği icin Avrupali emperyalist ve kafir devketlere jurnalleyen CHPliler iktidar olsalar bir kac ayda butun teroristleri salip onlari demokrasi kahramani ve mağdurlari ilan ederler

(0) (0)
13.09.2017 15:51:11 ÖMER

Şehit sayıları 2000 : 29, 2001:20, 2002:7, ve 15 yıl sonra terör hortlamış şehit sayısı 2016'da 314.Sıfırlanan terör 15 yılda tekrar hortlatılmış. Kendi beceriksizliklerini Kemal Beye kızarak geçiştirmeye çalışıyorlar,sanki bu ülkeyi 15 yıldır CHP yönetiyor, anlamak mümkün değil!!!

Cevapla (7) (6)
13.09.2017 15:49:22 sds

reis adalet öğretmenlerinin gönlünü adalet diye yürüyenler kazandı,başka kapıya get sen din hocalarından oy iste diyanetten iste sanane işsiz gezenlerden reis sarayında otur yaşa oy iste

Cevapla (6) (5)
13.09.2017 15:58:31 oku

yine mi öğretmen yine mi mağduriyet, ulan işçi sizin kadar aglamiyor

(0) (0)
13.09.2017 15:48:50 glado

bugün gene chp taraftarı kuşlar yorumlar yazıp beğeni eklemişler be sığır kafalılar bu ülke özal zamanındna beri terörle uğraşıyor ama siz mal kafalılar bunu akp ye yapıştırmakta ustasınız o teröre destek veren adi siyasetçilere yapın bu şikayetinizi...

Cevapla (6) (7)
14.09.2017 08:18:20 @ glado

Laf a bak..iyi dusun oyle laf et. Senin yorumunu ancak bir cocuk yazar.

(0) (0)
13.09.2017 16:02:49 nokta

Fetöcü şerefsizler de var

(0) (0)
13.09.2017 15:47:28 Uğur Kayabaşı

Terörü bitirmem için illa başa gelmem gerekmiyo muhalif partisin yardım et,pkk ya yardım edeceğine aaaaaa ke malllll

Cevapla (6) (3)
13.09.2017 16:10:44 TER

NASIL YARDIM EDECEK CHP LİLERE SİLAH DAĞITIP DAĞAMI ÇIKARACAK ÜLKÜCÜLER TÜRKÜCÜLER NEGÜNE DURUYOR

(0) (0)
13.09.2017 15:47:12 TER.

CHP ŞEYH SAİDİ NASIL BİTİRDİYSE APO YUDA BİTİRİR. SAİD EŞİTTİR APO EŞİTTİR FETÖ EŞİTTİR ...............

Cevapla (2) (3)
13.09.2017 15:46:57 Almelo

Sen ona bakma reis o bos bos konusur baska bisey yapmaz.

Cevapla (5) (2)
13.09.2017 15:45:50 DiLenci

Reis sewiyorum Seni.. Rabbim yardımcın oLsun.. Amin.

Cevapla (5) (4)
13.09.2017 15:43:59 ÖMER

Kemal Bey zamanında SSK'nın açığı 2-3 Milyar TL civarındaydı, şimdi ise açık 27-28 milyar TL civarında.KİM BATIRMIŞ???!!!

Cevapla (3) (7)
13.09.2017 16:01:48 ödemişli

senin kemaaaaaaaaal beyini kovalasınlar

(0) (0)
13.09.2017 15:41:56 Söz veren verene

Referandum öncesindeki konuşmalarda da hükümetin terör bitecek vaadi vardı.

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 15:37:18 pesto

zuhahahhahaaaa ağzına sağlık reis millet biliyo tabi ssk nın anasını ağlattı Allah göstermesin başımıza bu herif gelse ülkemize yunan bayrağı diktirir

Cevapla (3) (2)
13.09.2017 15:29:08 oku

merdivene ters binen kemal kendine oy bile veremeyen kemal zuhahahah

Cevapla (9) (2)
13.09.2017 15:29:02 mersinli

Kılıçdaroğlu nasıl bitireceksin bunu niye açıkça söyleyemiyorsun..

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 15:28:37 GoooollLLLLLL

Yine 90 a yine 90 a ..... GooooooLLLLLLL. Başkan 90 a takmış yine....

Cevapla (7) (3)
13.09.2017 15:28:22 Neden Rahatsız Oldun RTE

Sen neden rahatsız oldun ki terör örgütünün bitirilmesinden ? Yoksa terör örgütüyle aynı safdamısın :D (Biraz da biz sizin söylemlerinizi kullanalım, hani önünüze geleni hain ilan ediyorsunuz ya :))))

Cevapla (5) (5)
13.09.2017 15:35:26

Kilicdaroglu terörüstün basi oldugu icin bu Hain kendi kendisinimi bitirecek onu ancak israil bitirir sen garanti kandilin malisin

(0) (0)
13.09.2017 15:27:23 Adnan hocaoğlu

Çomarlar hemen havlamayın ! CHP ülkeyi Akp ye bıraktığın da terör sıfırdı 15 yılda içine ettiniz.

Cevapla (4) (11)
13.09.2017 16:00:29 vatandaş

Beyin devrelerin yanmış senin Allah kurtarsın aptal herif

(0) (0)
13.09.2017 15:59:24 oku

siha nasil da sizi cildirtiyor ama :))

(0) (0)
13.09.2017 15:36:51

Senin beynin sifirlanmis fetö veya pkknin iti bu ülkede yasadigina sevin

(0) (0)
13.09.2017 15:27:00 koçum

kemal terörü bitirir. chp doğuyu pkkya bıratı mı terör biter. o zat bunu düşünüyordur.

Cevapla (2) (3)
13.09.2017 15:37:41

Senin beynin sifirlanmis fetö veya pkknin iti bu ülkede yasadigina sevin

(0) (0)
13.09.2017 15:25:57 türkiyem

Eyy kemalllll tererün başı sensin zaten

Cevapla (4) (6)
13.09.2017 15:21:10 enayi

2071 yılına kadar oyum sana bitirdin bitirdin bitiremezsen kemale veririm oyumu ona göre

Cevapla (5) (1)
13.09.2017 15:19:25 Adil öküz

Burdan katil ve terörüslerin ismini veriyorum Kemal kilicdaroglu. Mahmut tanal Pavel safak sezgin tanrukulu selattin demirtas murat Kara yilan fetullah gülen adil öksüz kelkitli dogan

Cevapla (3) (1)
13.09.2017 15:17:47 58' li

ULAN KILIÇDAROĞLU,,,PKK İLE OSLO DA GÖRÜŞÜP DOLMABAHÇE'DE MUTABAKAT İMZALAYAN,,,HABUR'DA TERÖRİSTLERİ RESMİ DEVLET TÖRENİ İLE KARŞILAYAN,,, PKK'LILAR ASKERİN VE POLİSİN ÖNÜNDEN GEÇERKEN TATSIZLIK ÇIKMASIN DİYE DOKUNMAYIN DİYEN HEP SENDİN,,,BEYEFENDİ HAKLI TERÖR BÖYLE ÖNLENMEZ,,, İŞİ USTADAN ÖĞREN

Cevapla (7) (4)
13.09.2017 15:30:38 can

Bi bitmediniz lan oksijen israfı

(0) (0)
13.09.2017 15:26:30 ist❤️

Terörü bitireceğim ayağına yatıp devleti ona buna peşkek çekersiniz ulan sivaslı zerre beynin yok

(0) (0)
13.09.2017 15:16:45 SabitKanca

AÇIK VE NET ALLAH ERDOGANIN EKSİKLİĞİNİ VERMESİN KEMAL'A AGZININ PAYINI VERDİ YAGLARIM ERİDİ....

Cevapla (3) (7)
13.09.2017 15:12:07 Türk Kürt Kardeşler

Ulan ne nankör insanlarsiniz (eleştirenler için söylüyorum) Akp den önce memleket terörden geçmiyordu doğuda hergün birinin çocuğunu kaçıryolardi herkes konuşuyordu umut yoktu artık pkk kanser gibi bitmez içimizden atamayiz diyorduk. Bak bugün şükür mağara delik bırakmadık inlerine girdik. Hergün pa

Cevapla (5) (5)
13.09.2017 16:18:39 serko

doğru soyluyorsun. bugün kimse ölmüyor

(0) (0)
13.09.2017 15:10:34 yalaka herifler

ulen beni başkan yapın terör bitecek diyen kim, beni hükümet yapın yoksa kaosu görürsün diyen kim sen kimsin.. bir tek pkk vardı sayende ışid ve fetö eklendi.. işinize bakın palavracılar..

Cevapla (5) (9)
13.09.2017 15:08:44 hkt

bu ülkedeki en büyük terörist sensin apoyuda geçtin ke Mal

Cevapla (6) (7)
13.09.2017 15:08:19 Emre

3Y yasak,yoksulluk,yolsuzluk ile mücadele dioduk noldu ..şimdi tek devlet tek vatan tek bayrak tek millet dioruz ama bunlardan tavize müsade etmeyiz haberiniz ola.

Cevapla (0) (1)
13.09.2017 15:03:24 ROTTERDAM

Bu dunyada en cok hain bizim devletimizde var yemin olsun !

Cevapla (5) (1)
13.09.2017 15:03:06 chpkk

teröre desteğini kesse terör zaten bitecek.

Cevapla (3) (3)
13.09.2017 14:55:00 sempo

Kılıçdaroğlu senin yaşın kaç?:))

Cevapla (1) (4)
13.09.2017 14:51:50 asabi38

bu kaMAL eskaza bi ulkenin basina gecsin suriyeden beter oluruz serefsizim..

Cevapla (10) (2)
13.09.2017 14:49:40 hondaTDI...

evet... terörü bitirecek,nasıl mı? Batı Türkiye,anadolu,alevistan,ermenistan ve kürdistan! al sana terörü bitirmek... 15 Temmuz da süslenmenin püslenmenin manasıda bu idi!

Cevapla (7) (3)
13.09.2017 14:49:31 KIRK iKi

kılıçdaroğlu sen teröristsin

Cevapla (10) (6)
13.09.2017 14:48:50 MUHTAR: AZ CİDDİ OL YAHU.. :(

KOMİK ADAM... :) .. Hangi sözün gerçek oldu ki bu olsun pkk kollayıcısı.. Sen bu işi şöyle bitirirsin ancak: PKK yı meşrulaştırırsın.(Allahım korusun.) Anlaşıldı mı BOŞ KELLEM.. :)

Cevapla (5) (2)
13.09.2017 15:06:43 alaskamkuzey

Salamis hemde desteksiz sallama bu adam bir gecede bir saniyede bitir nasilmi diyeyim okus bokus yapar

(0) (0)
13.09.2017 14:47:36 mimarlık

reis:eleniden geleni yapiyor ama bu kemal bos boş konuşuyor kendini haklı göstermek için uğraşıyor ki bu devleti baskani bi işe yaramıyor demeki istiyorki

Cevapla (1) (5)
13.09.2017 14:45:54 ...

Siyaset mi yapıyormuş? Bu mu?

Cevapla (0) (1)
13.09.2017 14:44:34 yasa reis RTE

iste bu reis dogru konus canimi ye demk istedigini anlamayan mallara ben aciklayayinm reis diyorki benim bitiremdigim seyi sen nasil bitireceksin bizde diyoruz zaten referandumda eveti ver biter diye salladik sadece diyor

Cevapla (0) (5)
13.09.2017 14:42:45 A K

TERÖRÜ BİTİRRİM DİYECEĞİNE TERÖRİSTLE ARANA MESAFE KOY ÖNCE KK

Cevapla (10) (7)
13.09.2017 14:53:27 OF'li

Teröristle masa başına kim oturdu,akil adamları terör örgütünü şirin göstermek için memleketin dört bir tarafına kim saldı kandille imralı arasında devletin eskortluğu eşliğinde kimler gelip gidiyordu daha sayalımmı hadi birtane daha belki utanırsınız Haburda çadır mahkemesini kim kurdu aynı gün gel

(0) (0)
13.09.2017 14:41:23 karbondioksit

Bu ülkede cok ama cok paralelci var. Anlasilan o ki bunlar kiyamete kadar temizlenemeyecek.

Cevapla (4) (5)
13.09.2017 14:39:32 merve

senin gibi sonradan görme olmadığını biliyoruz kasımpaşalı,senin bitiremediğin terörü bitirir belki o ne oldu gücüne mi gitti :D

Cevapla (6) (13)
13.09.2017 15:11:18 Emre

Sorun burda çıkıyor bazıları her nasılsa yorumu yazanın merve olmadığını biliyor. Nasıl biliyorsunuz yaw

(0) (0)
13.09.2017 14:45:29 Değmez sana..

Merve ismini kullanan sahtekar TIPIŞKOYUN .... Otur yemini ye fettoşçu

(0) (0)
13.09.2017 14:35:52 Günay

Chp yı bitirdi , ssk yı bitirdi , aynı şekilde sanıyor ...

Cevapla (12) (1)
13.09.2017 14:33:42 1

akpliler bu kadar da salak olamazsiniz diyecem ama öyleymiş 15 yilda neler oldu unnutunuz herhalda okyanus ötesine selam gönderen bendim herhalda söyliyecek tek kelime var tarih sizleri ve akpyi yargilayacak menderes vakası yaşanabilir haberiniz olsun suriyeye dönüşmeye ramak kaldı

Cevapla (7) (12)
13.09.2017 15:10:58 Bide böyle düşün !

Varmı öyle büzük sizde

(0) (0)
13.09.2017 14:46:25 Değmez sana

Peşinden gittiğin gibi sen de salaksın trol..

(0) (0)
13.09.2017 14:42:01 So64

Sen kendine bak aptal. %25 garanti oy veren aptallar. Oy verdiginiz adamin haline bi bakin. Savundugu seyleri görün. Ulen Mal herif adam resmen teröristleri savunuyo be. Bir kerede bu ülkeye faydali birsey yap,bir proje yap,olumlu bisey konus ama yollk O yok bu yok. Ama %25 garanti. Sonra

(0) (0)
13.09.2017 14:32:56 vatansever KÜRT

İktidar olmasam istifa ederim diyende kendileriydi Arz Ederim

Cevapla (11) (1)
13.09.2017 14:31:05 Bide böyle düşün !

CHP'yi bitirdi sıra Teröre geldi mal kemal ve sürüsü.

Cevapla (9) (1)
13.09.2017 14:29:13 hakan

yabanci ulke destekleyicileri teror orgutlerinin silahla bisey olmayacagini biliyor zaten alacaklarini aldik diye bakiyolar suan sigindiklari tek yer chp yabancilarda siz secimde basa gecin biz bunlarla dialogla silahli catisma yaptirmayacaz dedi galiba bu kendini bilmez vatan hainide bu ceseratle

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 14:27:55 TERÖRİSTİN ÖNDE GİDENLERİ

teröristleri savunanlar teröristleri çoğalmaya çalışanlardır

Cevapla (3) (1)
13.09.2017 14:26:48 DÜŞÜNDÜRÜCÜ

NERDEN.NASIL BİLİYORSUN ...SAYIN KILIÇDAROĞLUNUN TERÖRÜ BİTİREMEYECEĞİNİ!!!!

Cevapla (6) (7)
13.09.2017 14:32:46 SülünOsman

Sayın dediğin terör yardıkcısı ke malın terörü desteklediğinden anlamış olmasın bitiremeyeceğini? Teröristleri vurmayarak terörü bitirecek yalandaroğlu ve sende inandın he? Turp sıkayım o kafaya.

(0) (0)
13.09.2017 14:26:37 SALAKLARI KANDIRIRSIN

sen %40 altında oy alırsam siyaseti bırakırım diyen sensin neden bırakmadın

Cevapla (7) (4)
13.09.2017 14:47:01 So64

Adam %25 enayi oyunu zaten sahillerdeki Mallardan alıyo. Garanti yani. Neden bıraksın ki. Zaten onu sorgulayanda yok. 8 degil 18 kere yenilse yine gitmez bu yüzsüz.

(0) (0)
13.09.2017 14:25:52 Yahya

Törörü bitirme yolunu biliyorsan söyle,fikir ver bu devlet hepimizin değil mi?

Cevapla (5) (1)
13.09.2017 14:24:51 APTALLARI KANDIRIYOR

teröristlerle birlikte yürüyüp terörist cenazelerine katılıp onları savunanların onlardan hiç farkı yoktur

Cevapla (7) (1)
13.09.2017 14:24:28 Bide böyle düşün !

Reis okeye dönüyo bitiririm dediği o kemoşun.

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 14:20:15 Privacy

Biterse ne yapar nasıl iktidar olur?Adamın tezgahını bozmasana eeyyyy kılıçdaroğlu

Cevapla (8) (9)
13.09.2017 16:43:20 Privacy

Zaten memleketi seven bir sizsiniz biz vatan hainiyiz Akp ye oy veren en büyük vatan hainidir !

(0) (0)
13.09.2017 14:57:51 OF'li

Kılıçdaroğlu bitirecek çünkü terörden beslenmiyor ,terörün arkasına saklanıp dolar sıfırlamıyor oğlu çürük raporu almıyor,bedelli hakkı olduğu halde o hakkı kullanmıyor birgünde Allah için elinizi vicdanınıza koyarak konuşun

(0) (0)
13.09.2017 14:33:56 SülünOsman

Evet teröristler kol kolayürüyüş yaparak. Teröristleri vurmayın piknik yapıyolar diyerek bitirecek dimi sizi genel müdür? Aklınıza cokayım ya

(0) (0)
13.09.2017 14:31:18 MND

TEZGAH SENİN GİBİ ZİHNİYETİ BOZUK, GERÇEĞİ GÖREMEYEN ZAVALLI İNSANLARIN İŞİDİR

(0) (0)
13.09.2017 14:29:42 hainlerin inadına akp ile yola

merak etme bozmaz aynı yolun yolcularısınız cenazelerine katılıp birlikte yürümeye devam edin alçak vatan hainleri

(0) (0)
13.09.2017 14:16:33 mehmet mutlu

şenın hangı sozune ınanalım klıcdaroglu senden ıyı terrusbası oĺur senın hıcbır sozüne ınanmıyoruz sana oy yok yalancı.

Cevapla (9) (8)
13.09.2017 14:14:06 Adanalı.Z

Akp nin kardeşliğine karşı çıkanlar bugün teröre destek beyanı verenlerdir. bazen diyorum ki acaba böyle yapmaları daha iyi oldu. çünkü bu akılsız kürtler pkk nın kendileriden olmayıp israil ve ermenistan uşakları ve batılıların kuklaları olduklarını evlerinin yıkılması sokaklarının kazılarak hendek

Cevapla (3) (2)
13.09.2017 14:11:20 cihan şencan

Kılıçtaroğlu iyice kafayı yedi Terör Chp nin iktidar olduğu dönemdede vardı,adama sormazlarmı o zaman niye bitirmedin

Cevapla (5) (6)
13.09.2017 14:30:29 ALİ

NE ZAMAN NE ZAMAN. CİHAN AÇ BİRAZ OKU. ANAP DÖNEMİNİ OKU. DOĞRUYOL DÖNEMİNİ OKU. APO ŞEREFSİZİNİ YAKALAYAN KİM OKU. 2002 SIFIR TERÖR VARDI. ŞİMDİ NE OLDU. DİYUARBAKIRDA HALAY ÇEKİYORLARDI. HABURDA MAHKEME KURDULAR. OSLOYU SÖYLEYEMEYE GEREK VAR MI?

(0) (0)
13.09.2017 14:10:34 Emre344

Tabi bitmemesi gerekiyor. Yoksa milleti ne ile gazlayacak

Cevapla (4) (4)
13.09.2017 14:07:17 MUŞLU

hükümete referandumda evet oyu veren bir vatandaş olarak söylüyorum. hani referandumdaki vaatleriniz nerde idammmm, hani atlarını itlerini üstümüze süren hollandaya gereken cvp verilecekti. hani menfaatçı, hain ab den vazgeçecektik.hani evet çıkması halinde ülkemizde hiçbir sorun olmayacaktı. bunlar

Cevapla (4) (5)
13.09.2017 14:05:48 misafir

yarin birgūn sinirimiz da kūrt devleti kurulacak! bunu da kiliçdaroglun dan bilecek bu CAHİLLER! suriyeyi kiliçdaroglu kariştirdi, suriyelileri kiliçdarolu doldurdu ūlkeye. bunlar daha iyi gūnler, biz misafir olacagiz ūlkemizde suriyeliler ev sahibi! bu arap seviciler yūzūnden!

Cevapla (8) (4)
13.09.2017 14:05:02 taşralı

sn Kılıçdaroğlu kendi seçmenin bile inanmaz bu ifadene

Cevapla (4) (1)
13.09.2017 14:00:51 patriot

bol keseden sallayan aklı eveller bir Kürt olarak söylüyorum. çözüm süreci olmasaydı Kürtler devletin samimiyetinden şüphe ederdi bunu ortadan kaldırdı az mı

Cevapla (10) (2)
13.09.2017 14:00:42 SONBAYBARS

TESCİLLİ VATAN HAİNİ VE ATATÜRK VE CUMHURİYET DÜŞMANI GÖRMEK İSTERSENİZ GANDİYİ GÖRMENİZ YETERLİ ZATEN CHP DE İSTEMİYORMUŞ BU DA HDP GENEL BAŞKANLIKLIĞI İÇİN SALDIRIP PKK NIN KANDİLİN DESDEĞİYLE HDP NİN BAŞINA GELÇEKMİŞ

Cevapla (5) (3)
13.09.2017 14:00:05 mahmut ağaoğlu

Seni destekliyoruz CHP den başla terörü bitirmeye

Cevapla (6) (1)
13.09.2017 13:57:26 hayat tercih

bedelli askerlik bekliyoruz devlet büyüklerin bilgisine

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 13:56:48 hayat tercih

bedelli istiyoruzz

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 13:56:26 yağmur

bi halt olmaz bu ke-MAL den

Cevapla (1) (6)
13.09.2017 13:54:41 zafer

İnanın kılıçdaroğlu terörü bitirir valla bitirir Ülkeyi PKK ya AVRUPAYA YAHUDİYE satar işgal ettirir SONRA Terör biter bu kadar basittttttt......HADİ işine hadi´hadi

Cevapla (5) (3)
13.09.2017 13:52:25 1

sayin rte allah kibirli insanlari sevmez

Cevapla (6) (2)
13.09.2017 14:29:38 Günay

: )))))))))) Tayyip bey suyun üstünde yürüse yüzme bilmiyor dersin...

(0) (0)
13.09.2017 13:49:24 navi

Aynen kk sen kimsin daha konuşmaktan acizsin kimi kandırıyorsun senden bi halt olmaz

Cevapla (3) (4)
13.09.2017 13:49:19 333

bu chp ziyniyetinin işleri , gücleri palavra, ya bunların cibiliyetleri bozuk

Cevapla (4) (6)
13.09.2017 13:56:19 Hahayt

Asgari ücretede öyle diyordunuz ne oldu kılıçdaroğlu sayesinde oldu çatır çatır çatlayın

(0) (0)
13.09.2017 13:49:17 RED-KİT

bu ulkeyi ortadogu batakligina kim soktu ?? 5 milyon suriyeliyi kim istihdam edip milleti issiz birakti??

Cevapla (11) (4)
13.09.2017 14:12:13 OttomaN

utanmaz arlanmaz yalan söylerken yüzün kızarsın,bu memleket nasıl bir yıkıntıdan buralara geldi önce git onu öğren.işiniz gücünüz ırzına geçilmiş beyninizle zehrinizi kusmak.

(0) (0)
13.09.2017 13:43:11 özgür

Tabiki bitigitsin zaten dostsunuz onların istediğini verirsen bitmiş olur terör ülkede satılmış olur sonra bunlar tekrar palazlanır ülke memleket diye bişey kalmaz kemal..

Cevapla (2) (3)
13.09.2017 13:42:45 terörün sahibi sizsiniz

terörün ipi zaten emperyalizmin kuklası olan chp ve hdp nin elinde,emperyalizm istediğini almaya başlarsa zaten teröre gerek kalmaz,ülkenin lsnı emilirken terör bir kenarda uslu uslu beklemeye devam eder.

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 13:42:10 keoma

Siyaset mi yapıyormuş ki siyaseti bıraksın...

Cevapla (2) (3)
13.09.2017 13:40:50 AKP 66 Almanya

Kılıçtaroglunun kendisi terörist,terörist kendi kendini bitirirmi akıl var mantık var faşist köpek

Cevapla (1) (2)
13.09.2017 13:40:10 Almanya

Sen kendin teröristsin neyi bitiriyorsun

Cevapla (2) (4)
13.09.2017 13:39:48 gümüşhanelii

Evet ke mal törörü bitirir ama nasıl bitirir hepsini türkiyeye yerleştirerek onlara bi yeni şehir vererek bitirir ve sonunda türkiyeyi ele almaları için yer sağlar

Cevapla (3) (1)
13.09.2017 13:39:36 3535

o sihaların mermilerini bir gün gelecek o sihaları yapan şirkete geri dönecek siz kim kürtleri bitirmek kim an cak allah dilerse

Cevapla (0) (2)
13.09.2017 13:38:32 cakir yaziyor

Terörü kemalin bitirecegine adim gibi eminim Nasilmi ülkeyi kafire teslim ederek yatirimlari durdurarak eskisi gibi avrupa amerikaya usaklik itaat ve diz cökerek ülkemizdeki terör biter

Cevapla (2) (2)
13.09.2017 13:38:28 Kuzgun

K.Kılıçdaroğlu seçimi kazanamadığı zaman da siyaseti bırakacaktı. Hangi lafına inanacağız.

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 13:37:06 1453

Reis adamin dibi bu dunyada senden 1 tane var reiss islam dunyasinin sesi mazlumlarin sesi !! Icimizdeki ve disimizda dinsiz kefereler cildiriyo amerikan usaklari deliriyo. allah seni korusun ve bu kefereli kahr etsin inshallah

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 13:32:29 savas

4 yilda sozde kurdistanla komsu oluruz

Cevapla (3) (2)
13.09.2017 17:56:36 kayhan

Açılım ın bi acısı çıkacak ne sandın kuzum ?

(0) (0)
13.09.2017 15:28:27 savas

Kocum benim

(0) (0)
13.09.2017 13:32:23 Allah Bizimle İnşallah

Vatana ihanettir

Cevapla (0) (2)
13.09.2017 13:31:51 Nedim

Doğru söylüyor. Mal KeMAL zaten önce Türkiye'yi bitirecek. Memleket bitip Türkiye diye bir yer kalmayınca zaten terör de bitmiş olacak.

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 13:31:03 ATA

ÇIKSANA CANLI YAYINA KARŞISINA....

Cevapla (3) (1)
13.09.2017 13:30:57 süleyman frankfurt/kayseri

binali yıldırımda referandumdan evet çıksın terör bitecek diyordu..ne oldu?bir gelişme göremiyok

Cevapla (6) (3)
13.09.2017 14:31:29 Günay

karakol baskını mı var ? hayırdır

(0) (0)
13.09.2017 13:30:39 58' li

TIPKI SİZİN BİTİRDİĞİNİZ GİBİ BİTİRİR BEYEFENDİ ,,, 16 NİSAN REFERANDUMUNDA NE DEMİŞTİNİZ,,, EVET DEYİN TERÖRÜ BİTİRİN,,, ARTIK ANALAR AĞLAMAYACAK ,,,BAŞKANLIK GELECEK TERÖR BİTECEK ,,, O GÜNDEN BU GÜNE SADECE 6 AYDA 150 DEN FAZLA ŞEHİT VERDİK ,,, KALKMIŞ KEMAL BEYE LAF YETİŞTİRİYORSUN ,,,

Cevapla (6) (2)
13.09.2017 13:28:19 sezgin tanrıkulu

Sen daha bana dokunamıyorsun kemal

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 13:26:28 Saadet ile kurtuluş

ey millet erdoğana kanmayın, sizleri doğru yola süreceyiz yine hakiki müslüman olacaksınız beraber uçak gemi ve tank yapacayız, kendi hava savunma sistemlerimizi geliştireceyiz, saadete gel adam ol

Cevapla (0) (2)
13.09.2017 13:25:54 Ne adaleti

22 milyon oy alınca tabi 13 milyonluk kitle 5 para etmiyor helal reise bunların agz8nin payını iyi veriyor. Valla bizim de yaglarimiz eriyo maşallah dewam dewam %50 +1 aldık mi koy ver gitsin geri kalanını........

Cevapla (0) (2)
13.09.2017 13:22:00 Koçsarlı06

Adam ağzıyla diyo Terör ve Terörist benim elimde diyor! CHP nin içi PKKlılarla dolu buna Kemal ve Tanrıkulu dahil! Sağır Sultan bile duydu artık! Türkiyeyi Teröristlere parçalatıp, AB ve Abdnin uşağı yapacak!

Cevapla (0) (1)
13.09.2017 13:21:32

sen önce kendi bittiginin farkina bir varda, bakarsin sonrasina

Cevapla (0) (1)
13.09.2017 13:21:11 taner

terör niye bitsin ki kale kollar yaptık daha az şehit veriyoruz. terör sayesinde her aileden enaz biri şehadet şerbeti içiyor nankör olmayın.kapora verdik füze alıyoruz. bilimi yemeği içmeyi boş verin imam hatipte okuyun sonra şehit olun misss gibi dünya hayatı

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 13:20:54 erkan

ahh kilictar oglu sende olmazsan biz kime gulecegiz hep altasin devlet bahceli bile uste cikti arkada %24 var ama sen bunun hakkini veremiyorsun cok pasif siyaset yapuyon her attigin ok sana geri saplaniyor danismanlarini nereden buldun?

Cevapla (0) (1)
13.09.2017 13:18:36 Adalı

Amerikan in Deas ile ortak olduğu gibi Kemal de Pkk ile ortak çalışıyor. Istediği zaman terörü başka yere kaydırma gücünü bu yüzden kendinde buluyor

Cevapla (0) (1)
13.09.2017 13:18:16 A_L_B_A_Y

Allah yar ve yardımcın olsun ...

Cevapla (0) (2)
13.09.2017 13:17:46 karamanli70

KILICDAROGLU DOGRU SOYLUYOR. BU ULKEDE TERORU 5 DK DA BITIRECEK TEK INSANDIR. (insan denirse tabi) DOGUYU VER PKK YA YUKARIYIDA ERMENISTANA BAK BITTI TEROR

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 13:17:33 Öz-Türk

Aman kılıçdaroğlu sakın yapma.2019 seçimleri din,fetö ve pkk üzerinde siyasetle oy alınacak.aman ha sakın bitirmeyin.Suride bizden az şehit olmaya başladı. Ama olmazzz 6 milyon suriyeli gelsin bakarızzz.bizim çocuklar açkalsın önemli değil

Cevapla (2) (2)
13.09.2017 13:14:50 gerçek

bunun terör sandığı bu millet .teröristlere nasil sahip çıktığını biliyoruz sonuçta.

Cevapla (1) (2)
13.09.2017 13:11:10 mehmet

su Kılıçdaroğlu nu adam sayipda cevap vermeyin bal yapmaz ari gibi vizirdanip duruyor

Cevapla (2) (3)
13.09.2017 13:10:53 ???????

Pkk ile görüşen namerttir denmişti. sonra açılım geldi. sonra devlet görüşebilir dendi. sonra pkk lılar kaleşnikoflarla güneydoğu da gezmeye Türkiyenin her yerine bomba yerleştirmeye başladı. Sonra hendek barikat olayları geldi. Bu mu terörle mücadele.

Cevapla (10) (4)
13.09.2017 13:59:33 ülküm

Şunu bi anlayamadınız,yafa anlamak istemiyorsunuz,fetö denen hain yapı,bizi ruslarla savaşa sokacaktı,yapmadığı hainlik kalmamış,daha ne açıklaması istiyorsunuz,adam milli tüfeğimizin planlarını satarken yakalandı,aselsan mühendislerinin öldürülmesi vs vs.artık gerçekleri göründe adam gibi eleştiri

(0) (0)
13.09.2017 13:10:35 Turanlar

Helal Reis! Arkandayiz!

Cevapla (1) (5)
13.09.2017 13:10:17 cabbar

Evet kemal Kılıçdaroğlu nun silahı yok anlayana ....

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 13:08:47 Bitirin haydi

Tamam o bitiremez anladık, siz niye bitirmiyorsunuz, söz vermiştiniz referandumda evet deyin bitsin bu bela demiştiniz. Eksik olan ne? Bütün yetkiler elinizde.

Cevapla (131) (22)
13.09.2017 16:20:52 alain delon

Koçum sen önce referandum niçin yapıldı ?? Ne zaman uygulamaya geçilecek onu öğren. Ondan sonra öt

(0) (0)
13.09.2017 14:45:21 YOK OLMAYA MAHKUMLAR

teröristlerle birlikte yürüyüp terörist cenazelerine katılıp onları savunanların onlardan hiç farkı yoktur CHPKK=HDPKK=PKK bu terör ve destekçileri bitip yok olacaklardır

(0) (0)
13.09.2017 14:38:29 karbondioksit

Gerizekali sistem daha degismedi. Bu kus beynin ile herseye burnunu sokma. Sen git uyu

(0) (0)
13.09.2017 14:35:05 HAİNLERİN İNADINA AKP

evet fakat sayenizde terör bitmedi çünkü chp onlarla birlikte yürüyor cenazelerine katılıp onlara düzenlenen operasyonlara karşı çıkıp teröristleri savunuyor devletini dış güçlere kötüleyen hainlerden ne beklenirki. bu terör ve destekçileri muhakkak en kısa zamanda yok olacaklardır

(0) (0)
13.09.2017 13:08:41 Melih

Başkan bedelli müjdesi ver de sevindir gençleri...

Cevapla (2) (4)
13.09.2017 13:56:18 hayat tercih

bedelli istiyoruz

(0) (0)
13.09.2017 13:07:49 Bögü alp

Tamam da sende 15 sene de bitiremedin yetmedi açılım diye bir şey yaptın güneydoğu hendek ve barikatlarla doldu sonuç olarak ilçeler yerle bir oldu. Açılımı başlatmasaydın durum bu noktaya gelmeyebilirdi. Sadece sen mi ülkeyi yönetebilirsin başka kimse yönetemez mi.

Cevapla (126) (26)
13.09.2017 15:19:48 iç ve dış daki hainler yok ola

teröristlerle birlikte yürüyüp terörist cenazelerine katılıp onları savunanların onlardan hiç farkı yoktur CHPKK=HDPKK=PKK bu terör ve destekçileri bitip yok olacaklardır

(0) (0)
13.09.2017 14:34:53 kamiil

şu an ondan başka hiç kimse yönetemez çünkü yönetmel isteyenlerin hepsi senin gibi .....

(0) (0)
13.09.2017 14:23:54 Çaykaralı

2000 li yılları öncesi gördük başkalarının ne yapabildiklerini

(0) (0)
13.09.2017 13:53:01 serkan

bildigin biri varmi yonetecek? fetosunuz gelsin o yonetsin isterdin dimi

(0) (0)
13.09.2017 13:07:30 Gokturk

Baskan gerekli cevabi vermistir. Bize sadece alkislamak duser.

Cevapla (1) (5)
13.09.2017 13:06:52 Pütürge li Mıçı

KANKİ Barzani'ye de laf etsene,adam sinir çiziyor sen k.k uğraş

Cevapla (7) (2)
13.09.2017 13:06:41 Sen kimsin ya ...

fakat gece gündüz dilinden düşmemeyi başarabiliyor, halbuki onu unutsan unutulur gider

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 13:06:09 Name

Yürü reis aeni yaradana kurban.Chp önce Sezgin papakuluna süs desin bunlar terörist reis...

Cevapla (0) (4)
13.09.2017 13:05:47 58' li

BAŞKANLIK GELECEK TERÖR BİTECEK DİYE OY İSTEDİĞİNİZ DÖNEMDEN BERİ ( 16 NİSAN REFERANDUMUNDAN BU YANA ) ,,,KAÇ ŞEHİT OLDU HABERİNİZ VAR MI BEYEFENDİ ,,, ARTIK SAYMAYI BİLE ŞAŞIRDIK ,,,AMA AKLIMDA KALDIĞINCA ,,, 150 KİŞİYİ GEÇTİ ,,, BU RAKAM SADECE SON 6 AYIN RAKAMLARI ,,, BUNU DA İZAH ETSENİZ ,,,

Cevapla (9) (0)
13.09.2017 13:04:58 yaslı dede

Allah buyuktur kim haklı kim haksiz onu belki goremiçeğiz ama allah hesabini verir

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 13:04:17 K.Günes.

Kaç seçim kaybettin bırakmadın,olamayacağın şeyin vaadini veriyorsun.

Cevapla (0) (2)
13.09.2017 13:03:50 Zoltan

Askerin kozmik odası na girilmişken kim neyi bitiriyor ki ??? Asıl o gün biz bittik ... olan pkk nın içindeki gizli kalan askere polise oldu...

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 13:02:34 Dede

Sana 4 yıl değil 10 gün bile yeter...3.havalimanı iptal.., Kanal İstanbul iptal.., S-400 alımı iptal.., İHA ve SİHA'lar iptal.., Olağanüstü hal iptal.., Bütün Fetöcülere Pkklılara tahliye her şey sil baştan...Daha bunları açıkladığın gün terör merör kalmaz...Allah korusun...Ama bu millet senin ne iş

Cevapla (8) (2)
13.09.2017 13:02:15 Dur be kardeşim...

Ülkeyi yönetirken, pkk bitmemişken, ssk hazine sübvansyonuyla iş görebilirken, muhalefeti eleştiren bir adam...

Cevapla (2) (4)
13.09.2017 13:01:16 millet

Sezginlemi merak konusu: komik adam :))

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 13:00:10 mo koko

ke mal terorist ama silahi yok peki ke mal sen adamsin ama beyin yok....

Cevapla (1) (3)
13.09.2017 12:58:51 kemalkemal

Terörün başına geçecek heralde, böyle kesin konuştuğuna göre !!!!!!

Cevapla (3) (2)
13.09.2017 12:57:01 terzi78

vatan haini oldugunu ayan beyan biliyoruz varsa bir fikrin cikarsin boyle boyle yaparsak teror biter dersin ki herhangi bir fikrin olmadigini dunya alem biliyor sen kiminle kafa geciyon ke mal

Cevapla (13) (11)
13.09.2017 12:56:19 Süreyya Hasan Ketkanlı

Ağabey Kemal sözünün eri olsa siyaseti bırakırdı. Ancak bu konuda samimi olabilir. Doğuyu Pkk ya bırakarak, en azından özerk olarak, terörün biteceğini düşünüyor olabilir. Ama kestiremediği Pkknın bir terör örgütü olduğu, bırakın özerkliği, bağımsızlık bile verse terör olaylarına devam edeceğidir.

Cevapla (8) (2)
13.09.2017 12:56:09 kemalkemal

Kılıçdaroğlu hala çelik çömlek oynuyor bi büyüyemedi

Cevapla (9) (2)
13.09.2017 12:55:54 serkanca

terör bitmez. kemal başkan olursa pkknin yapmaya çalıştığı ezik ve zayif turkiyeyi kemal yapacak. pkkda uykuya çekilecek..

Cevapla (3) (2)
13.09.2017 12:55:42 gurbetci

Doğru bir günde teslim eder koca devleti teröristlere

Cevapla (6) (2)
13.09.2017 12:55:23 peki sen kimsin yav?

Peki sen kimsin yav? Hala racon kesen havalarda beyim;insan tüm dünyayı sirf laflariyla kendine düşman eder mi yav?!

Cevapla (1) (5)
13.09.2017 13:24:55 vatandaş

Mal kardeşim türkün türkten baska dostu koruyanı olmaz derken işte bundan bahsedıyor dost gorunumlu totoşlara sızın zamanında yaptığınız gıbı yalakalık yapıcagına dik duruyor lafını esırgemıyor ne konısuyorsun boş boş a..sol kafası

(0) (0)
13.09.2017 12:54:08 TÜRKİYE

adam boşuna demiyor 4 yılda pkk yı bitiricem diye,doğru iktidarlığı süresince onların istediği her şeyi gerçekleştirecek,onlarla yek vücut olacak doğuyu teslim edip çıkacak..

Cevapla (2) (2)
13.09.2017 12:53:27 scilachi

Aynen sen neyi bitiriyorsun hükümet görüştü pkk ile çözemedi sen kimsin kk.

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 12:53:25 Mak

Siyaset işte bitiririm diyen de var , açılım açılım deyip pkk ya cansuyu olan da var... abd israili ikna etmeden bitmez artık. Terör politikamız bir ileri iki geri olunca ık mık. Olan şehitlerimize oldu.

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 12:53:10 @bitlisli kurt

Bitirir ama nasıl:-)))) türkiyeyi pkk ya avrupaya teslim eder evet ancak ozaman bitirir.:-)))) kılıçdaroğlu sennesin ki türkiyenin başina gececeksin Allah ogunleri göstermez inşallah..

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 12:52:56 Sen kimsin ya

sen kimsin ya?

Cevapla (0) (1)
13.09.2017 12:52:30 oku

bitirir çünkü hepsi kankalari

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 12:52:21 göktürkler

En sonhaber ricam etsem haberin başlığını değiştirirmisiniz çünkü bu chpkk kafalılar bak işte ben terörü bitereyim dedim reisde sen kimsin ya neyi bitiriyorsun dedi der ilerde bu başlığı kullanır yanlış alğılama var

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 12:51:56 aynı terane bıktık yahu

yine başladı sen kimsin yaa demeye.bu ne zaman sen kimsin demeye başladıysa ya ekonomi çöküyor ki zaten çökük ya da bombalar patlamaya başlıyor.hala akıllanmadı gitti.

Cevapla (66) (0)
13.09.2017 13:53:12 Hadi be kardeşim

Kime sen kimsin dediği çok önemli... Vatan hainleriyle iş birliğine girmiş alalen ve tescillenmiş bir zatın mevkisi ne olursa olsun derbest edilmesi gerekirse tutuklanması gerekirsen siyaset özgürlüğü ve hala onu destekleyen bir kesim olduğu apaçık ortadayken ve kendince kendisine yapılamayn mudahal

(0) (0)
13.09.2017 12:51:13 abidi gubidican

Kemale laf yetiştirmek işler yığılı dururken ense yapmakla aynı şey, artık kemal vakasının aşılması lazım

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 12:50:32 ...

Atletle poz vererek terör bitmez, dişlerini göstermen lazım

Cevapla (1) (5)
13.09.2017 12:50:29 frht57

Biririm KeMAL... sen git önce partine söz geçir fırıldak kemal

Cevapla (2) (5)
13.09.2017 12:50:25 58' li

2002 DE SIFIR NOKTASINDA ALDIĞI TERÖRÜ,,,ÇÖZÜM SÜRECİ,,,PKK SINIR DIŞINA ÇEKİLECEK,,,ANALAR AĞLAMAYACAK DİYEREK,,, PKK'LI TERÖRİSTLERİ HABUR'DA RESMİ TÖRENLE YURDA SOKANDAN,,,PKK'NIN ŞEHİRLERDE PALAZLANMASINA HENDEKLERİN KAZILMASINA GÖZ YUMAN BİRİSİNDEN,,,DAHA MI İYİ BİLECEKSİN BU İŞİ KEMAL BEY

Cevapla (133) (47)
13.09.2017 22:12:57 DEMOKRAT

geri zekalı terörle en iyi mücadele eden bu hükümettir bütün dünya bizim teröristlere sahip çıkıyor hatta içimizden bile sahip çıkan hainler var inşallah bitecek

(0) (0)
13.09.2017 21:45:35 samimi

guney doguda askerler kislalarina giderken taslaniyordu.halk pkk nin gercek yuzunu gordu bedelli agir oldu ama vatan bolunmekten kurtuldu

(0) (0)
13.09.2017 20:48:42 kartal yuksek ucar

Senın gıbı vatan haını besıktaslı olmaktan utanıyorum kaldır ordan satılmıs besıktas amblemını orda turk arması var yunan tohumu

(0) (0)
13.09.2017 20:28:58 muhtar-c

Oo sert oldu...

(0) (0)
13.09.2017 15:54:40 HADİ DOĞRUYU SÖYLE KIZMAYACAĞI

Fetö'den içeride yatan yakının kim de hükümete bu kadar kin besliyorsun.

(0) (0)
13.09.2017 14:46:39 duman

ulan terör cenazesine katılanlar dan terörü destekleyenler den hic bahsetmiyorsun terör ne Zaman sıfır noktasına gelmis neden yalan söylüyorsun yoksa sende mi terörün içindesin

(0) (0)
13.09.2017 14:46:11 YOK OLMAYA MAHKUMLAR

teröristlerle birlikte yürüyüp terörist cenazelerine katılıp onları savunanların onlardan hiç farkı yoktur CHPKK=HDPKK=PKK bu terör ve destekçileri bitip yok olacaklardır

(0) (0)
13.09.2017 14:44:01 ZİHNİYETİNİZ AYNI

teröristlerle birlikte yürüyüp terörist cenazelerine katılıp onları savunanların onlardan hiç farkı yoktur CHPKK=HDPKK=PKK

(0) (0)
13.09.2017 14:32:54 HAİNLERİN İNADINA AKP

evet fakat sayenizde terör bitmedi çünkü chp onlarla birlikte yürüyor cenazelerine katılıp onlara düzenlenen operasyonlara karşı çıkıp teröristleri savunuyor devletini dış güçlere kötüleyen hainlerden ne beklenirki

(0) (0)
13.09.2017 14:23:14 Noyan

nokta

(0) (0)
13.09.2017 12:49:14 psp

Sonuna kadar Açılım diyenlerrrrr kim di acep ????

Cevapla (108) (18)
13.09.2017 14:58:15 DIŞ GÜÇLERİN PİYONLARI

teröristlerle birlikte yürüyüp terörist cenazelerine katılıp onları savunanların onlardan hiç farkı yoktur CHPKK=HDPKK=PKK bu terör ve destekçileri bitip yok olacaklardır

(0) (0)
13.09.2017 14:38:11 HAİNLERİN İNADINA RTE

evet terör bitsin diye her yola baş vuruldu fakat bugün imha ediliyorlar gebertiliyorlar fakat arkalarında dış güçler ve chp var halen onları destekleyip onları savunup onlarla yürüyorlar akçaklar istemese bile bu terör bitecektir

(0) (0)
13.09.2017 12:49:00 oguz.ca

Gercekten bu kemale hala destekleyenlerı anlamıyorum k

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 12:48:19 ismail

keMAL bitirir cnm doguyu pkk ya verir olur biter terrör kalmaz sorunda cözülür

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 12:45:49 möç

teröristler seni dinler öyle mi? yoksa neresini isterseniz alın mı diyeceksin?

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 12:43:02 memocan233

Kilicdaroglunun agzindan hic Mehmetcik lafi ciktigini gordunuzmu???...Askerim lafi ciktigini gordunuzmu??..Askerim sehit olmus icim yaniyor diye birsry dedigini fuydunuzmu??Kilicdaroglunun kuran okunan biryerde bulundugunu hic gordunuzmu??

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 12:42:39 FETHİYE

adı üstünde keMAL hahahahahahah

Cevapla (3) (5)
13.09.2017 12:41:42 karagumruklu nuri baba

Helal sana REİSSSSA RTEEEE

Cevapla (2) (5)
13.09.2017 13:12:49 Boklu bacak

Velet ne zaman baba oldun, bezden kurtulalı daha bir yıl bile olmadı.

(0) (0)
13.09.2017 12:41:01 beyin bedava.

Koskoca Türkiye Cumhuriyeti dünyanın en güçlü ordularından bir tanesi terörü 1 aya bitiremiyorsa yazıklar olsun.. Safları yiyorsunuz bari bizi yemeyin istediği kadar amerika desteklesin ben öyle bir önlemler alırımki bir tane terörist Türkiye giremez içerdeki teröristte kaçar gider.!!!!

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 13:58:36 Hadi be kardeşim

Bedava ya aldığın beyin biraz kalitesiz miş sanırım

(0) (0)
13.09.2017 12:39:01 Ppp

Pkk lilarda diyor terörü bitirelim ama nasıl ? Ülkeyi bölerek

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 12:37:02 Ppp

Kemal Kılıçdaroğlu terörü bitirir ama ülkeyi pkk lilara peşkeş çekerek bölerek bitirir

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 12:36:40 fatih

E sen bitiremedin 15 yılda o ne olacak? Adam bitiririm diyor ama, yoksa erdoğan terörün bitmesini istemiyormu? İlginç bir konuşma olmuş.

Cevapla (4) (1)
13.09.2017 12:35:36 _kuLaLi_

müzakere ile değil mücadele ile biter terör...

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 12:35:26 Delile Bilo

Ülke icin en hayirlisi hepiniz defolun . Sen Okkyanus ötesine hocanin yanina öbürüde kandile . Ülkenin anasini aglattiniz !!!!!!

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 12:34:07 mardin

devleti veripte bitireceksin doğrudur

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 12:33:07 Halk

Niye böyle bir çıkış yapmış ki?Terörün bitmesini istemiyor mu?

Cevapla (4) (1)
13.09.2017 13:06:53 göktürkler

Ensonhaber bak bu sazanın sorduğu soruya ben az önce haber başlığını düzeltme talebi istedim (senin anlayışında ke mal gibi sana ben cevap vereyim size iki koyun versek ikisinide kaybeder gelirsiniz demiş reis anladın mı kıt kapiş

(0) (0)
13.09.2017 13:00:56 alperen

Çıkışı ikiyüzlülüğe hem teröre destek ver hemde terörü bitircem de bunada ancak sadece senin gibi zavallılar inanır..

(0) (0)
13.09.2017 12:30:38 bir kişi

Chp bir terör örgütüdür. Bu parti, parti altında terör faaliyetleri yapıyor. Nasıl fetöcüler yakalanıp tutuklanıyorsalar terör örgütüne bağlı oldukları için chp'ye bağlanan herkeste onlara destek veren her kimse tutuklanması gerek.

Cevapla (1) (3)
13.09.2017 13:07:10

Senin beyninde bu kadar calısıyor HIYAR

(0) (0)
13.09.2017 12:30:20 cihan

valla dogru söylüyor ülkeyi teslim edersen ne terör kalır nede bişey

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 12:30:19 gurbetci

Kemal cozdu

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 12:30:17 peki rte

Sen ne yaptin 15 senede? Biten teror geri geldi,dagdan halayla karsiladin,israille ilk 10 sene kanka oldun,iside silah yardimu yaptin,sonra baktin koltuk elden gidiyor tribunlere oynamayz basladin son 5 senedir.gayette basarilisin

Cevapla (5) (1)
13.09.2017 13:59:43 Hadi be kardeşim

Türkiye cumhuriyeti vatandaşı olduğuna eminmisin..

(0) (0)
13.09.2017 13:07:40 beyni yok fikri var cevap verm

Beyinsize cevap

(0) (0)
13.09.2017 12:29:41 Analizci

Belki ilkkez doğru söylüyor başa gelirse ülkeyi teröristlere verir terörde biter bukadar basit

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 12:29:12 Mehmet

Dogru bitirecek ama Bu gidisle kendini bitirecek hahaha

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 12:29:00 nihat samiloğlu

Adam doğru söylüyor zaten terör kendisi haliyle duracak

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 12:28:01 yumuk

REİS Kemal K.demek 06 yasında bi çocuk demek unu halk nezide öylegörünüyor al maışı salla başını......

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 12:27:20 adem

adam doğru söyluyor 4 yılda terörü bitireçek ben inanıyorum 4 yıl sonra adanadan sonrası verip gececek

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 12:27:20 ne denir

Sayın kılıçdaroğluna bir tek sorum var, teröristler masum sivilleri öldürürken sivil vatandaşların yanlarında silahmı vardı? Şimdi diyecekki biz hukuk devletiyiz bende diyorumki hukuk dürüst vatandaşları korumak için vardır teröristin hukukla işi olamaz o zaman orta doğuda milyonlarca sivili öldüren

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 12:27:03 mesut

once ulkedeki bos insanlari adam edeceksin.Soruyorsun;Chp liyim diyor.Peki senin millekvekillerin,baskanin sabah aksam pkk seviciligi yapiyor neden ses cikarmiyorsun beklentin ne bu partiden ve vatandan diyorsun Ben o sahislari sevmiyorum diyor.E be kardesim o zaman senin Fb gs bjk gibi takimlari tu

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 12:26:31 svs

Reis boş ver o içip içip konuşuyor sarhoş oldumu ne dediğini bilmiyor

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 12:24:25 Türkoğlu

Öyle demeyin Kemal biririr terörü eminim haksızlık yapmayın adama Vatanı satar ortada terör merör kalmaz

Cevapla (11) (4)
13.09.2017 12:23:40 hüseyin öztürk

Bitirir bitiri oturur aynı masaya dediklerini yapar 10 günde bile bitirir

Cevapla (5) (3)
13.09.2017 12:23:33 AYYILDIZ

Ya arkadaş hala bunların arkasından giden varmıya? Ya Allah aşkına her şey ortada ne zaman iyi şeyler olsa milli beraberlik bütünlük güvenlik için ot gibi bittiniz lan bi bitmediniz. Demekki reis doğru yolda...

Cevapla (10) (2)
13.09.2017 12:21:24 my

Allah en kisa zamanda kilicdaroglu zihniyetindeki siyasetcilerden bu ulkeyi kurtarsin insallah

Cevapla (19) (6)
13.09.2017 12:21:21 ifo

Ey kılıçdaroğlu terör örgütleriyle beraber olacaksın sonra milletten oy alacaksın hadi ordan unutma bu vatan hiç bir zaman sahipsiz değildir.

Cevapla (14) (5)
13.09.2017 12:20:43 serkan

sn baskanim istedikleri gibi teroristleri savunsunlar asil mesele bunlarin pesinden giden koyun suruleri var ya onlarin yuzlerindeki ifadeyi kk konustukca merak ediyorum.

Cevapla (1) (2)
13.09.2017 12:20:03 isotaş

Birgünlük Başbakanlık için Yapamayacağı hiçbir şey yok.

Cevapla (8) (1)
13.09.2017 12:19:24 TÜRKOĞLU52

EGER SEN BIRAK 4 YILI 400 YILDA BİTİR BEN NAMERD OLAYIN HANİ SEN SEÇİM KAZANAMAZSAN İSTİFA EDECEKTİN ALLAH AŞKINA BU KAÇINCI YALAN HÜKÜMETİN TÜM YAPTIĞI HATALARDA SENİ BAĞLIYOR SEN DAHA MUHALAFETİ BİLE YAPAMIYORSUN

Cevapla (6) (3)
13.09.2017 14:04:24 Hadi be kardeşim

Muhalefet beceriksiz olursa güç kirlenmesi kaçınılmaz. Bu adam beceriksiz ve terörü bitirmekle halkı kandırmayı planlıyor ülke içinde ki terör yüzde 90 bitmiş durumdadir avrupa destekli terör şu anda baş göstermekte onun da bir sebebi var ya boyun eğ yada öl...

(0) (0)
13.09.2017 12:19:09 dpf

k

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 12:17:53 Dündar

KeMal yolda yürümeyi öğrensin oy kullanmayı öğrensin önce sonra teröre kafa yorsun.

Cevapla (14) (6)
13.09.2017 12:17:47 Katra_tu_dem

Daha bu Ke-mal'i destekleyen insanlar var bu ülkede. Çok yazık!

Cevapla (9) (8)
13.09.2017 12:17:43 beysehir konya

bitirir çünkü bunların alayı bitirmek istediği örgütten

Cevapla (6) (1)
13.09.2017 12:17:42 Dr

terörü 4 yılda değil aynı gün bitirir nitekim ülkeyi komple teröriste vereceği için...ve terörist devletlere örneğin abd avrupa ingiltere israil......

Cevapla (7) (1)
13.09.2017 12:17:35 asd

ver doğuyu böl ülkeyi hemen terör biter. kılıçtaroğlunun yapacağı bu

Cevapla (8) (1)
13.09.2017 12:16:40 YAVUZ SELİM

AKLI SIRA O KÜÇÜCÜK BEYNİ İLE MİLLETİ KANDIRACAĞINI ZANNEDİYOR; NEYMİŞ 4 SENEDE TERÖRÜ BİTİRECEKMİŞ VATANDAŞTAN OY İSTİYOR DİYELİMKİ İKTİDAR OLDU 4 YILDA TERÖRÜ BİTİREMEDİ ARTIK BAŞLAR YALAN DOLAN MİLLETİ KANDIRMAYA DEFOLUP GİTMEZDE,ONUN İÇİN BU MİLLET BU ADAMI ÖMRÜNÜN SONUNA KADAR İKTİDAR YAPMAZ.

Cevapla (5) (3)
13.09.2017 12:16:18 takipçiada

Adam bitiricem diyor

Cevapla (1) (4)
13.09.2017 12:35:48 ajan mı,,olsun biz ordakilerde

Kendni bitirirsin ancak onlara dahil olunca

(0) (0)
13.09.2017 12:15:10 RASTGELE VATANDAŞ İŞTE

K.K teroru nasil bitirecekmis acaba ? Sonucta ona gore terorist yok piknik yapanlar var...Ulan ulkenin her yani hain dolu beee

Cevapla (5) (0)
13.09.2017 12:15:00 osmanlı ecdat

sıyasetimi bitirecekmiş bıtrdı zaten

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 12:13:27 Anonim

Doğru bitirir çünkü... Kendisi ve milletvekilleri her daim pkk ile iletişim halinde. Ortak hareket ediyorlar.

Cevapla (7) (1)
13.09.2017 12:13:17 Palandöken25

Yahu ne olur bırakın şu laf düellasını Vatan şu anda tehlike içinde birlik olalım türküyle kürdüyle sunnisiyle alevisiyle ayrışmayalım bin yıllık bir geçmişimiz var bizim.

Cevapla (6) (0)
13.09.2017 12:12:23 ergun ozen

chp ve havalesi hepiniz pkk siniz

Cevapla (12) (2)
13.09.2017 12:18:51 Güldürdün Pampa

Havale, eft?

(0) (0)
13.09.2017 12:11:48 Günay

Chp yi bitirdi terörüde bitirir :p

Cevapla (16) (0)
13.09.2017 12:11:43 adamın kralı reis

Tüm kafirler için inadına reis

Cevapla (9) (1)
13.09.2017 12:09:35 CIBILDAK

KE..MAL KONUŞTUKÇA BATIYON SUS BARİ, adam sansınlar

Cevapla (11) (2)
13.09.2017 12:09:12 vatandaş

bu kılıçdaroğlu tam bir ikiyüzlü.sadece mide bulandırıyor.

Cevapla (49) (18)
13.09.2017 12:25:45 ajan mı,,olsun biz ordakilerde

Bunlar sadepalavrayla siyaset yapıyorlar,yri elinceeini taşın altından ekıyorlar böyle kikle kimseyi kandıramazsınısurk milleti otlamıyor emal bey.

(0) (0)
13.09.2017 12:07:50 fuat kılınçat

Bir adam vatanına milletine bağlı değil, sadece muhalefet yapacam diye türk ün yanında olmuyorsa bugun pkk sempatizanı olur , yarın israil. Şu kılıçtaroğluna bir danışmanı türk ün türk ten başka dostu olmadığını söylesin. Ben cumhurbaşkanına oy vermedim vermemde ama adam a helal olsun sadece dışarıd

Cevapla (32) (7)
13.09.2017 12:29:45 hıyar

Hadi ordan oyun kine

(0) (0)
13.09.2017 12:17:17 çorumlu erdem

işte sen gibi herşeyi bilipte eşşek inadıyla reise oy vermem diyenlerin yüzünden eziyet çekiyoz adama helal olsun diyorsan oyunuda vereceksin. kılıçtaroğlu gibi kuklalara fırsat verdirmiyceksin

(0) (0)
13.09.2017 12:16:01 ömer

helal

(0) (0)
13.09.2017 12:07:27 Reis 80

Mayası bozuk olan herşeyi söyler Reis, Sen rahat ol Şerefli Türk Milleti senin yanında.

Cevapla (57) (27)
13.09.2017 12:06:25 SİNAN BEY

Kılıçdaroğlu da teröristlerin Can damarı

Cevapla (55) (27)
13.09.2017 12:02:42 MİLLİ GENÇ 65

Bu ülkeyi padişahlar yönetmiyor siz yönetiyorsunuz_? ?PEKİ kimi kime şikayet ediyorsunuz ?_ SAADET artık sadece bir ihtiyaç değil, Türkiye ve İSLAM alemi için GEREKLİLİK

Cevapla (87) (137)
13.09.2017 16:22:01 alain delon

Sen avucunu yala O saadet asla bu ülkeyi yönetecek durumda değil bilesin

(0) (0)
13.09.2017 14:41:02 HADİ ORDAN İKİ YÜZLÜ

hangi saadet haçlı ordularının hayır diyin diye talimatına uyarak chpkk ve hdpkk ya vagon olan maskesi düşmüş saadet mi

(0) (0)
13.09.2017 13:44:29 GS'li

Saadetin, Erbakan dönemindeki partiye benzer tarafı kalmadı ki... Takılmış CHP'nin peşine Ne yaptığını anla anlayabilirsen......

(0) (0)
13.09.2017 13:01:58 mersinli

sizin kimlerle yurudugunuzu biz gorduk..golge yapmayin baska ihsan istemez

(0) (0)
13.09.2017 12:59:38 alperen

CHP ile feto ile kolkola olan temelin saadetimi ? Bisttrgit yaa...

(0) (0)
13.09.2017 12:48:56 kasımpaşalı

Saadet diye bir parti kaldımı siz kendi içinizdeki hainleri def edin sonra konuşmaya hak kazanın erbakan hocanın ogluna naptıgınızı unutmadık başa gelseniz hani hayal mayal :) Allah bilir neler yaparsınız!!!

(0) (0)
13.09.2017 12:36:00

Ya bi git ne saadetinden bahsediyorsun oyle bir partimi var

(0) (0)