Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
14.09.2017 04:25:46 Faruk çoban

Reis önce fetö pisliğin mağdur etiği suçsus ve gerçek vatandaşların mağduriyetleri giderilsin yoksa kimse oy kulanmicak ve fetö teröristinde istediği bu lütfen Allah rızası için el atın

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 22:21:22 Kayakayas

Kücük zümreden kasıt: açikça düşmanlik besleyenler.. Nasılda lafı çevirmişsiniz? Abd, almanyanın propaganda ajanlari sizi kiskaniyor.. Mall sürüsü..

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 20:24:05 İSLÂMCI

Benim gönlümdede Kudüse yamalı elbiseyle giren Hz.Ömer var,şimdi o gönlün içine kefere putin bile övdü sarayımı diyip birde utanmadan devletin gücünü gösteriyor kılıfı uydurup kendi gücünü göstermeye çalışan muaviye fıtratlı seni nasıl alırım.Lafta Hz.Ömer oldunuz icraatte turist ömer.

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 20:05:42 harbi

bu siyasetle bu düşünceyle bırakın herkesin gönlünü kazanmayı bu gidişle ülkeyi karanlık bir tablo bekliyor.

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 19:07:02 Faruk

Seçim zamanı milletin arasına girip sonraki 4 sene kafasını kuma gömen kendi eş dost akrabasına çalışan yüzde 90 ın kapı kulpunu bile satın alamayacağı arabayı beğenmeyip a8 isteyen adaylarınızlamı gönül alacaksınız sizden çok bişey istemedik sayın cumhurbaşkanı halkın çoğunluğu gibi yaşa vatandaşın

Cevapla (3) (2)
13.09.2017 18:59:19 Yorumcu

Milleti bilmem ama ben soğudum AKP'den. Gerçekten de hukuksuzluk ve adam kayırma daha önce olmayan seviyelere geldi. Parti İlk iki dönemde iyidi sonra gittikçe bozuldu.

Cevapla (4) (2)
13.09.2017 18:47:31 58' li

BAŞKANLIK GELECEK TERÖR BİTECEK DİYE OY İSTEDİĞİNİZ DÖNEMDEN BERİ ( 16 NİSAN REFERANDUMUNDAN BU YANA ) ,,,KAÇ ŞEHİT OLDU HABERİNİZ VAR MI BEYEFENDİ ,,, ARTIK SAYMAYI BİLE ŞAŞIRDIK ,,,AMA AKLIMDA KALDIĞINCA ,,, 150 KİŞİYİ GEÇTİ ,,, BU RAKAM SADECE SON 6 AYIN RAKAMLARI ,,, BUNU DA İZAH ETSENİZ ,,,

Cevapla (5) (2)
13.09.2017 17:44:38 İSKİ Teşaron

Taşeronunda gönlünü almak lazım

Cevapla (1) (2)
13.09.2017 17:39:25 Ahmet Coşkun

2002 yılından 2015 yılı da dahil hep sana oy verdim ama artık uyandım. Sadece goy goy yapıyormuşsunuz. 2010 dan sonra magdur değil mağrur gibi oldunuz. Daha da sana oy moy yok

Cevapla (4) (3)
13.09.2017 17:07:19 SONBAYBARS

DAVA SAHİBSİZ DEĞİL LAKİN ÇOK YANLIŞ YAPILIYOR YİNE BURDAN UYARIYORUM %85 DEĞİŞİM PARTİ DE OLMALI İDAM BİRAN ÖNCE GELMELİ YENİ VEKİLLER BLD BAŞKANLARI GELMELİ DİŞLİ DANIŞMANLIĞI DAMATLAR GİBİ BİR ÇOK SEÇİM İÇİN MUHALAFETE ÇOK MALZEME VAR REFERANDUM GİBİ BÜYÜK ŞEHİRLER DE OY KAYBI ÖNLEMEZSE 2019 ZOR

Cevapla (5) (0)
13.09.2017 17:03:20 SONBAYBARS

GEZİ OLAYLARI OLANA KADAR HİÇ BİR ZAMAN AK PARTİYE OY VERMEDİM TEK LİDERİM MUHSİN BAŞKANDI 2 DAKİKASINA GARANTİSİ OLMAYAN DÜNYA İÇİN VIRILDAK OLMAK GEREKMEZDİ Kİ LAKİN ZAMAN REİSİN YANINDA OLMA ZAMANIYDI GEZİNİN DEVAMINDA NE OLUR DİYE YAZDIM BAŞBAKNLIĞA AMA BİLGİSAYARIM ÇÖKTÜ MEKTUPLARIM DA ULAŞMADI

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 16:52:43 murat

urfa büyük sehir merkez beledıyler hırsılıktan bı sandık dosyaalrı varr bunlara bı el atcakmsınız sayın baskan bır el atında görelım ne akdar adıl oldugnuzu bılelım

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 16:50:53 mete

o küçük zumreyi göreceksiniz ilk secimlerde

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 16:49:40 ibrahim

ülenın yarısına azınlık kücük zümre dıyosun sayın cumhur baskanı sen nasıl bır arda tutcaksın bu vatanı bu mıleti yazık bu ülkem ileri değil hep gerı gıdıyoo

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 16:47:10 mustafa

vatandasa bakısınız bu yüzde 50. kücük zümre dersınız sen cumur baskanı baskanda ola bılırısn ama hıc bı zamn 80 mılyonun baskanı olamasın

Cevapla (3) (1)
13.09.2017 16:45:31 ahmet

adıl olun bıraz ülkenın yarısı mahdur sürnüyo dıyer yarısıda rantla köseyı döndüü urfa halılye beledıyesı baska ılde olan kıznı burda maaslı gössterıyo beledıyeden para kaldıryo her ay ne dıyceksınız buna bunlar akk temızz)

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 16:42:50 ahmet

sanlı urfa beledıylerı yolsuluktan gecılmıyo sayın rezısı cumhur bı ekl atsanızda bu sızın cok övduğnüz beledıylerelk bı bakın bu urfadakı beledıyler sızıde bu beledıyler baska bı partıden olsaydı nasılda tepeelrıne cökmüstüz adıl olun bıraz adıl kı bızmde cumgur baskanımız olun

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 16:40:39 yasın

sen önce herekse esıt oll sonra hereksın gönlünü kazanırsın

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 16:35:56 antep

İnşallah başkanım yoksa belediye başkanların yüzünden sana birdaha oy bermeyecegim. Balıkesir büyükşehir belediye başkanı edip ugur bildiğiniz mafyacılık yapıyor

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 16:30:09 Dr Kenan

küçük bir zümre mi hahhahahaha yüzde 50 küçük zümre oldu ya :D

Cevapla (4) (1)
13.09.2017 16:23:20 serko

Reis sana oy vermeyen yuzde 49 hayırcıyı terorist ilan ettin. bunların kalbini kazanman mümkünmü?

Cevapla (2) (2)
13.09.2017 16:12:14 ciddi misiniz

Adil ol başka ihsan istemem!

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 16:00:37 Memo

Üçün biri kazanırsın ülkeyi öyle kutuplaştırdın ki 50 yıl lazım normalleşmesi için

Cevapla (3) (1)
13.09.2017 15:59:47 TÜRK

Evet ülkede bir Erdoğan düşmanlığının oluştuğu net. Ancak bu küçük bir zümre değil. Aşağı yukarı ülkenin yarısı. Sebebi ise çok açık. İslami söylemler kullanılarak yapılan hukuksuzluklar, sahtekarlıklar, zulümler, adam kayırmacılık... Din maskesi ile yapılan kötülükler mide bulandırıyor.

Cevapla (5) (1)
13.09.2017 15:56:15 KARABELA

İl ilçe yönetimleri değişmeli yoksa 2019 seçimlerinde oy kaybı yaşar

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 15:52:28 yaf

REİS artık şu hırsızlığa bi dur denilsin girip çıkıyorlar kısa sürede cezalar değiştirilsin can'dan da değerli birşey yoktur ama insanımız yıllarca çalışıp didinip biriktiriyor bi hırsız alıp gidiyor ve hiçbirşeyde olmuyor insanların canını yakıyorar ahı ttmsn lütfen hırsızlıkla ilgli bişyler yaplsn

Cevapla (3) (1)
13.09.2017 15:47:05 aman dikkat

reis daha fazla din hocası istihdam edelim bak atanma puanları 60 65 lere çıktı, din kültürü ve ahlak bilgisi öğretmenlerine verilen kadro sayısı 5 binlerden 2bin 3binlere düştü daha çok kadro istiyoruz, diğer bölümler atanmasın reis hep biz atanalım, adalet hocaları işsiz gezsinler reisim

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 15:46:27 adas

Resi güzel söylüyorsun da gidişat hiç o yönde gitmiyor sanki birçok şeyi elinize yüzünüze bulaştırdınız

Cevapla (3) (1)
13.09.2017 15:36:08 ALTARIN OĞLU TARKAN

sayın cumhurbaskanim polise verdiğiniz sözü tutmanizi bekliyoruz 15 yillik iktidarınızda polisin özlük hakkında hiçbir iyileşme olmadi aksine şartlar daha da zorlaştı malum sebeplerden dolayı is yükü çok fazla polis sayısı yeterli değil ve bu şartlardan dolayı gencecik polisler intihar ediyor allah

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 15:35:38 oflu61

reisim ülkenin yüzde 60 senle dünyada islam aleminde ise yüzde 90 dahasına gerek yok milyarlar senle reis öl de ölelim

Cevapla (1) (2)
13.09.2017 15:28:01 cem

Sayın cumhurbaşkanım sizi sonuna kadar destekliyorum bahsettiğiniz küçük zümre maalesef parti teşkilatlarında da çok çok fazlaca var aman dikkatli olun adam kayırmacılık had safhada saygılarımla

Cevapla (0) (1)
13.09.2017 15:15:52 osmanli torunu

RT gitsin bu memlekete ne olursa olsun zihniyetinde olanlar bu toprağın insanı olamaz....

Cevapla (1) (2)
13.09.2017 14:53:41 murat

burda ortalık karıştıran bende akp liyim ama bu sebebten şu partiye oy verecem diyenlere kanmayın o yazıları yazan ya pkk lı yada chp li ölümü ne seninleyiz reis biz kimim ne olduğunu çok ıyi biliyoruz

Cevapla (3) (4)
13.09.2017 14:50:53 murat

reis allah başımızdan seni eksik etmesin

Cevapla (2) (4)
13.09.2017 14:47:29 hasss

Bu adam degil mi %49 a oyle ya da boyle kabul edip alisacaklar diyip %49 u terorist ilan eden ? Nasil kazanicasin benim kalbimi ? Sana oy vermedim diye terorist ilan ederek mi ?

Cevapla (6) (4)
13.09.2017 14:45:11 son osmanli

Reis seni seviyoruz ama su an Gaziantep de belediye secimi olsa Fatma Sahin ve Tahmazoglu ile Ridvan gitmedigi surece bir cok Akp li bu sahislar yuzunden partiye oy vermeyecekler.

Cevapla (0) (1)
13.09.2017 14:42:37 Yazık oldu

Torpil,hukuksuzluklar,haksızlıklar,ihaleciler,cep dolduranlar bıktırdi bu milleti reis.Maalesef güven kalmadı. Kazanılacak gönülleri bilmemde kazanılmışlar bile gitti,kırıldık.

Cevapla (4) (1)
13.09.2017 14:19:31 SONBAYBARS

REİS KUSURA BAKMA BEN GÖNLÜMÜ MUHSİN BAŞKANA VERDİM TÜRK İSLAMIN TEK ALPERENİYDİ DAERBE GECE 68 AK PARTİLİ VEKİL MECLİSDE İDİ GERİSİ NERDE SOKAĞA ÇIKANLARIDA GÖRDÜK ŞABAN DİŞLİLERİN ÖDÜLLENDİRİLİP DANIŞMAN YAPILMASI 15 TEMMUZUN NAMUSUNA LEKE DÜŞÜRMÜŞDÜR SİZ BU GÖNÜLE NASIL GİREBİLİRSİNİZ Kİ

Cevapla (5) (0)
13.09.2017 14:14:07 OF'li

% 49'70 KÜÇÜK BİR ZÜMRE ÖYLEMİ VARSAYALIMKİ KÜÇÜK BİR ZÜMRE NEDEN DÜŞMAN SANA HİÇ DÜŞÜNDÜNMÜ DÜNYA LİDERİ...

Cevapla (11) (2)
13.09.2017 14:08:56 Canım TÜRKİYEM

REİS Emeklilikde Yaşa Takılanların dertlerine derman ol

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 13:51:56 zanzi

Biat edin RTE bir dünya sefiridir ulan

Cevapla (0) (7)
13.09.2017 13:34:06 mustafa

sayin cumhurbaşkanım hersey guzel gidiyor gibi gözüküyor ama 2017 sezonunda findiktan yani yüzümüz gülmedi bu hüzün ordulu olarak 2019 geri dönüşümünü nekadar etkiler bilmiyorum memleket için en hayırlısı olur InşALLAH.

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 13:27:50 serkanca

o zümre, 15 sene öncesini unutmuş, devletini değil cebini düşünen maneviyattan uzak tayyip düşmanlığı sizofreniye dönüşmüş asalak sürüsü.

Cevapla (0) (7)
13.09.2017 13:27:23 Adaletterazisi

hizmetin hic ugramadigi trabzona gelin görün ama protokol yolundan cikacaksiniz o zaman görürsün yollarin durumunu kurtar milleti su gümrükcüoglu zaliminden findik sorununa hic deginmeyelim sadece ordan kayipettiniz 2019 da avucunuzu yalayin bittiniz karadenizde bittiniz

Cevapla (4) (4)
13.09.2017 13:19:08 Öz-Türk

Sadece ekonomi üzerinden siyaset yaparsan oy alırsın.Ama din ,fetö ve Pkk üzerinden yaparsan alırsınnn babb

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 13:17:02 BÜNYAS

Reis,sonuna kadar seninleyiz ama Erzurumda bizi Mehmet Sekmen'den kurtar.ak partinin en kötü büyükşehir belediyesi Erzurumda.

Cevapla (0) (3)
13.09.2017 13:15:31 adem ışık

ACABA FETO OPERESYONLARINDA YAŞIN YANINDA KURUYU YAKMAYACAĞIZ DEDİNİZ İÇERDE YOK PAHASINA VE HAKLARINDA HİÇ BİR SUÇ BULANAMAMIŞ YAKLAŞIK 9-10 AYDIR TUTUKLU BULUNAN ŞAHISLARIN MAĞDUR AİLELERİNİN(TAMAMI AKP'Li) OLANLARIN GÖNLÜNÜDE KAZANABİLECEKMİSİNİZ...

Cevapla (5) (0)
13.09.2017 13:14:27 Reis

Ben öğretmenim.Meb de yapılan torpil ,adam kayırma ,ötekileştirme had safhada.Bunun önüne geçmelisiniz.Bir müdür yardımcılığı bile torpille yapılıyor.Tamamen kul hakkı yeniyor.Bu da Meb camiasında müthiş ikililik yaratıyor.Unutmayalım Ülkemiz Eğitimle Yükselir anc

Cevapla (6) (1)
13.09.2017 13:11:54 fatsalı

ordudan oyların tamamını aldınız yağmurun çamurun içinden toplanan fındığa 8 lira fiyat verdiniz yazık degilmi bu insanlara siz kimin gönlünü kazanacak sınız çiftçi boslaf dinlemiyor hacı..

Cevapla (8) (0)
13.09.2017 13:10:12 İsmet

Kapatılan kurumlarda alacağı olanlarında gönlü alınacak mı? Bir yıl oldu hala komisyon çalışma yapıyor deniyor, nasıl bir çalışmaysa... Tmsf bile Bankasya da parası olanların ödemelerini yaptı...

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 13:07:24 vcv

Esenyurt belediyesi rant bataklığına batmış.. bi el atılsın lütfen

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 13:00:36 Blabla

Sen kimsin ya Sen kimsin ya Sıkılmadi bunu soylemekten

Cevapla (7) (2)
13.09.2017 12:58:18 Kerem

Kücük zümrede kim oluyor? a) chp b) fetö c) hdp ve kürtler d) sol devrimciler Zaten bunlarin disindakiler kundura yalayici yetek ve patlak lastiklerdir reis bey.

Cevapla (3) (4)
13.09.2017 12:57:30 trgt dsm

Karadeniz lilerin gönlünü kayıp ettiniz FINDIK ÜRETİCİSİNİ BİTİREN sizlersiniz

Cevapla (10) (4)
13.09.2017 12:55:39 KALELİ71

Ayrıştırma yaparak gönül kazanılmaz sayın cumhurureis zümreler cumhuriyeti değiliz biz sen ben onlar yok BİZ varız BİZ

Cevapla (7) (1)
13.09.2017 12:55:01 Sefer bizim zafer Allahındır.

polis teşkilatı 250 bin kişilik bir aile 3600 ek gosterge istiyoruz tabi polis sorunlarini ve polisleri yok hukmunde gordugunuz icin zannetmiyorum polise 3600 verceginizi

Cevapla (3) (3)
13.09.2017 12:54:26 oku

işte bu, adam gibi adam

Cevapla (3) (7)
13.09.2017 12:53:56 İşin Gücün Tırı Vırı

ülkenin yarısı senden nefret ediyor, bana başkanlık için oy vermeyen evet demeyen teröristtir diyordun, milleti ayrıştırıp kutuplaştırdın, insanları böldün birbirine düşürdün, yerle gök bir araya gelse yine senin 1 lafına inanmam, işin gücün tırı vırı, boş laflar

Cevapla (16) (8)
13.09.2017 12:53:27 Ppp

Kimsenin gönlünü kazanamazsin bunlar terörist ve siyonistlere hizmet ediyor sen diyorsun ki gönlünü kazancam yahu kafirin gönlünü nasıl kazanabilirsin ? Hiristyan mi olcaksin yoksa Zerdüşt mü ?

Cevapla (2) (5)
13.09.2017 12:52:58 OLGUNLUK

EVET SIRA KONTROLLÜ CEHALETİN BİLİNÇLENMESİNE. BİRİLERİNİN VAKTİYLE GEÇTİĞİ YOLLARI ŞİMDİ BU ÖRGÜTLÜ CEHALET GEÇEREK GELİYOR. YARIN ONLARDA NE KADAR YANLIŞ YAPTIKLARINI YANLIŞ DAVRANDIKLARINI ANLAYACAKLAR. ONLARDA OLGUNLAŞACAKLAR.BİRİLERİNİ ÜZEREK KIRARAK DÖKEREK VE PİŞMAN OLARAK.

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 12:50:34 selva

ihlas finans mağdurların gönlünü kazanamayabilirsin

Cevapla (1) (4)
13.09.2017 12:46:36 akp

Kendisi inanmiyor buna, gitsin Cem Evine, türk tarihini ögrensin birsaz(Müslümaaaaaaaan tarihi degil) sen kimsin yaaa demeyi ve "dinciligi" biraksin halife olmadigini anlasin artik..

Cevapla (4) (3)
13.09.2017 12:46:19

ey erdan suriyede tampon bolge turk miletin haki paralar alarak suriyede bina fabika sehir kurmaya gunah dilimi bizim halk calisin vergi versin sen baska yerde harca yetmiomu suriyeli baktimiz herkeze mas bagldik bide evinde yaplim tam olsun seni ulke kac insan evsiz barksiz var once onlara y

Cevapla (7) (2)
13.09.2017 12:40:16 vatandaş

şu istanbul gaziosmanpaşa belediyesine bi el atın sayın devlet büyüklerim caddeleri meydanları yıkıp yerine daha kötüsünü yapmaktan başka icraatleri yok

Cevapla (2) (2)
13.09.2017 12:35:14 ero

sayin cumhurbaskini milliyetciligi ayaklariniz altina aldiniz habura izin verdiyiniz cözüm yani yikim sürecini baslattiniz an bittiniz bizim icin sahte milliyetcilere aldanmayin gercek türkesciler icin bittiniz

Cevapla (6) (4)
13.09.2017 12:31:30 kucuk zumre ??

Senin kucuk zumre dedigin turkiyenin yuzde 50 si akp baskani

Cevapla (7) (1)
13.09.2017 12:31:28 dj mehteran

esenyurt belediyesine duyrulur

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 12:31:20 MELEKLERİN DUASI

BENİM GÖNLÜMÜDE KAZANMALISIN! YIKTIĞIN YER ALLAHIN EVİ. ÜZDÜĞÜN VİCDAN ALLAHIN CÜZZÜDÜR.SADECE İNSANIN DEĞİL HAYVANATIN NEBATATIN VE EŞYANINDA HUKUKUNU GÖZETİP GÖNLÜNÜ KAZANMALISIN. ÖYLE İNCE DÜŞÜNMELİKİ İNSAN TÜM MELEKLER BU İNCE DÜŞÜNCESİNDEN ÖTÜRÜ ONA DUA ETMELİ.

Cevapla (3) (2)
13.09.2017 12:28:09 refah

Akpnin rant ve adam kayirma daireleri bunun aksini idda edebilecek degil baska partili bir tane akpli cikabilirmi???kredi coooktan bitti.

Cevapla (6) (0)
13.09.2017 12:28:03 melih

o zumre kimm

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 12:21:56 hacı

Bakıyom klavyeden ucan yazan ne cok lan siz eskiden bunları yazamazdınız konuşamazdınız sizlere iceri atarlardı o belediyelere oy veren sizler deyilmisiniz herşeyi tayip erdoğanmı takip edecek sen takipci ol sonra vur mühürü defolup gider okadar ... biyere varamazsınız siz dua edinde böyle bi

Cevapla (1) (6)
13.09.2017 12:21:05 Kafkas Ardahan

Formula - şile yolu bağlantısı 100 mt asfaltı 1 haftadır yapılmıyor.Tareon firma umursamıyor.Pendik belediyesi denetlemiyor.Çekmeköye gidenler iş çıkışı 2 km kuyruk oluşturuyor.Ayrıca sabiha gökçene gidşte de 5 mt künk için kazmışlar.Kastılı olarak iş yavaşlatıyorlar Reise karşı tepki olsun diye

Cevapla (4) (1)
13.09.2017 12:12:45 türk

Adam gibi adam RTE

Cevapla (3) (18)
13.09.2017 12:10:16 Store

Ey belediye baskanları hayat size guzel herbirinizde 80 daire daha ne olsun zengin zengin oldu fakir ise hayellen doldu akp gercekleri ama malesef daha iyisi yok yine akp

Cevapla (6) (0)
13.09.2017 12:05:32 ism

80 miliyonu soydun yalan dolan cikardin bir feto sücsuz insanlara zulum türkiyede bir suru ac insan yol yok su yok en büyuk yalancisin sizin isiniz hirsizlik dön gecmisteki konusmalarina bir bak

Cevapla (12) (9)
13.09.2017 12:04:49 mahmut

Sokaklarda bos bos dolasıp kadına kıza sarkan surıyelılerı toplayın once buralar bıttı artk yol gecen hanı gıbı

Cevapla (25) (4)
13.09.2017 12:04:46 Gerçekler

Reis belediyelere iş yapan milletvekili oğulları , bakan akrabalarını da bi açıkla !

Cevapla (29) (8)
13.09.2017 12:03:48 YAKUP'BEY

Suriyelileri alarak herkesin gonlunden düstün bilgin olsun.. esadında dedigi gibi turkiye suriyelilerin gercek yuzunu 5 6 sene sonra elbet gorecek ...

Cevapla (13) (3)
13.09.2017 12:02:03 E.E

Reis RABBİM sana uzun ömürler versin akşama kadar konuş hiç sıkılmadan dinlerim.Acayip bir adam bu yav :D

Cevapla (4) (6)
13.09.2017 12:01:10 Bu Melih var oldukça

Bu Melih ve benzerleri var oldukca AKP oy alamaz!

Cevapla (8) (4)
13.09.2017 12:00:22 strateji

Ülkemizde belediyecilik sisteminin tamamen kalkmasi lazım belediyeler rant alanına dönmüş tüm parti belediyeleri için geçerlidir örneğin uydurma rakamlarla 1 m kare asfalt 1000 tl ise 10.000 tl fiyat biçerek milletimizin alın terini peşkeş çekiyorlar saygıyla kalın

Cevapla (5) (0)
13.09.2017 11:59:37 MİLLİ GENÇ 65

İslam alemi KAN ağlıyor :ADİL DÜZEN ŞART TÜRKİYEDE ADİL DÜZEN DÜNYADA ADİL DÜZEN

Cevapla (58) (2)
13.09.2017 11:58:36 çlk

Yazıkk .. Bu milletin paraları yollara dökülüyor. Her sene yol yapılıyor. Eğlence parkı nedir ? Milletin eğlenceye vakti mi var ? Hani nerede, fabrikalar? İş sahaları hani nerede?

Cevapla (7) (2)
13.09.2017 11:58:21 union

esenyurt, basaksehir ve gungoren belediyelerini degistirmezsen kaybedersin

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 11:58:04 KRAL

Recep Altepe sana diyo koltuk sallanıyor

Cevapla (4) (1)
13.09.2017 11:57:33 Düzceli

Düzcede vatandaslarin hakkini nassil yedikleri belli degil.Bu adamlara konussan ne olur konusmasan ne olur...Düzce belediyesinin bin türlü allah belasini versin...Basta baskan olmak üzere ve o 2 yardimcisi varya mesude ve ali allahinizdan bulun....

Cevapla (4) (1)
13.09.2017 11:57:13 44

bi sonraki seçimlerde malatyaya vizyonlu bir başkan istiyoruz geniş yolları daraltıp duruyolar 5 dk lık yolu 30 dk da alıyoruz sular kesilip duruyo bütün yollar delik deşik belediye kazdığı yeri asfaltlamıyo habire kaldırım yapıyo kilit taş yapıyo

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 11:56:36 altakıl

küçük zümre dediği referandumda hayır veren % 49..

Cevapla (9) (1)
13.09.2017 11:55:28 cesared

esenyurt belediye başkanı park yapıp cafelere peskes cekiyor

Cevapla (8) (0)
13.09.2017 11:46:01 _kuLaLi_

yemende 380 bin çocuk açlıktan ölmek üzereymiş... Arakanı külliyeye duyurduk yemeni de duyuralım...

Cevapla (24) (1)
13.09.2017 11:45:45 murat araz

izmir torbali su yok koklu değişiklik yapin artik temel ihtiyac su yok

Cevapla (8) (3)
13.09.2017 11:43:24 yumuk

REİS SEN Bİ DAHİSİN NEYAPARSAN İYİSİNİ GÜZEL EYLERSİN ALLAH YARDIMCIN OLSUN........

Cevapla (38) (45)
13.09.2017 11:41:08 yozgatli

cumhurbaskanim allah bu yozgat belediyesinin bin turlu belasini versin yozgati mahvettiler. akp de mi hdp de mi belirsiz

Cevapla (4) (1)