Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
13.09.2017 12:36:19 ÖzTürk

Chp nin en önce yapması gereken Atatürk'ün partisinden Sezgin Tanrıkulu ve benzeri vekillerden bir an önce kurtulması ve ulusalcı bir kimliğe dönmesi gerekmektedir.Zİra en basiti hükümete habur rezaletini kepazeliğini açsan saydırsan e teröristlerin avukatıda sezgin.tanrıkulu demezlermi.Oldumu şimdi

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 10:51:10 ismail

yarın öbürgün kardeşinizi veya abinizi babanızı akrabanızda olbilir bi yerde teror diye vurulup öldülürse şaşmayın bence .

Cevapla (0) (7)
13.09.2017 10:47:38 ismail

zaten pkk nın beli kırılmış öyle söylüyorlar herhalde o vurulan pkk lılar somumcusuydu silahları yokmuş herhalde sila bırakmış teslim olmaya geliyorken

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 10:42:09 ismail

artık chp de törür oldu peki mhp ne zaman terör olacak

Cevapla (1) (2)
13.09.2017 10:41:36 İŞGALCİ AVUKATI KK EKİBİ

CHDPKK; asıl destek vermeyen siviller zarar görsün istiyor. olmayınca da; kendileri gibi işgalci emperyalist maşası kardeşleri teröristler vurulunca çamurlu feryat koparıyor chp işgalcisi KK ve ekibi. neymiş halka hizmet eden ülkeyi kalkındıran ve savunma sanayini işgalci engeline rağmen yapanaıa

Cevapla (3) (0)
13.09.2017 10:38:46 ismail

yav sezgin sende çık kanıtla sivil diye. ee şimde nerden bilelim sivilmi terörmü

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 10:29:43 kty

Sözde bunun gibiler Atatürkçü. Ulan siz Ankara'ya Kabre gittiğiniz zaman rahmetlinin kemikleri sızlıyordur sizin gibi kansızlar geldiği için. Devletimize Allah yardım etsin güç kuvvet versin, bu zihniyeti ve bu terör pisliğini temizleyene kadar dişe diş kana kan devam.

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 10:21:32 möç

seni sevmiyoruz sezgin... biz ülkeyi seven herkes gibi pkk lıları sevmeyiz...

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 10:09:27 Halil

Bu adam TV aciklamislardi,Ajznlik numarasini da vermislerdi..Amerikan Cia ajani diye..Pkk yandasi bunu bilmeyen yok..Chp vatan dusmanlarina hizmet ediyor..Ataturk un pesinden gittikleri yok..Halkin da pesinden gittikleri yok..Pkk sevicileri..

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 10:24:04 DELIDOLUDELIKANLI

TR705

(0) (0)
13.09.2017 09:29:39 has kürd

doğrudur herkez yalan süyliyor sadece sizler doğru süyliyor o masum insanların üstü başına bakında konuşun bu insanların hakını savunanlarda terorist damgasını yiyer işte budur sizin zinyetiniz sayın AKP ciler chp kafirdir sizlerde müslümansınız Ben chpenin kafirloğine raziyim sizin gibi müslümla

Cevapla (0) (3)
13.09.2017 09:25:00 cccihaddd

Pkk lı olmayan biri vurulsaydi zaten chp medyası ortalığı ayağa kaldirirdi ve gündemden hiç dusurmezlerdi.

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 09:24:40 ali

SİHA lar chp deki PKKlılara zarar verecek diye CHP karşı çıkıyor. çünkü içi terörist dolu bir örgüt olan CHP kandil sözcüsüdür.

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 08:46:52 musti

bu ... adam yerine koyup crvap verende kabahat. boş boş konuşana icraat yapin şerefsizin biri karalama yapıyor sen iki kat kullan sihayı daha çok terör vur

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 08:44:24 maraşlı

pkk ya destek verenler ya tutuklanmalı yada vatandaşlıktan çıkartılıp sınırdışı edilmeli rahat duran vatanına bağlı insana kimse birşey yapmaz ölen ölmeyi hak etmiştir

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 08:02:32 oku

sanki chp nin doguda ki sibiller cok umrunda

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 07:44:18 aslan

IHA savaşta insan öldürmek için pek mertce ve savaş kurallarına uygun bir yöntem değil. bu doğru. Lâkin... TSK IHA'ları insan öldürmeye değil, PKK lı hayvan bile olmayan yaratıkların imhasına ve savaşta değil teröre karşı kullanmakta... yok alçakça vs. gibi ifadeler çok alçakça... mi mi mi mi...

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 08:43:49 46ELBİSTAN46

KIVIRMA ADAM OLSAVASIN MERTLIGIMI VAR KALEK

(0) (0)
13.09.2017 05:52:41 cvb

kanı bozuk vatan hayini

Cevapla (0) (0)
13.09.2017 01:35:13 tr

neden pkk destekçisi sivilleri öldürmeye baslamıyor devlet?

Cevapla (4) (1)
13.09.2017 01:06:53 ANTUchp

pislik tip..

Cevapla (1) (0)
13.09.2017 01:05:33 Ağa

Doğu'da sivil yoktur.

Cevapla (1) (2)
13.09.2017 00:37:48 KARGI'''''''''''''LI

CHP. HAKLI ÇÜNKÜ ONLARIN SİVİLİ ZARAR GÖRDÜ......KODESTE...

Cevapla (1) (1)
13.09.2017 00:35:58 memelet sevdisi

O degilde arkadas bu CHP resmen türkiye düsmanlarinin masasi onlar ne isterse CHP onu istiyor

Cevapla (2) (1)
13.09.2017 00:24:36 men

Neden sadece açıklama, nesen chp ye kınama yok , sert çıkış yok , haddoni bildirmek yok .........???

Cevapla (2) (0)
13.09.2017 00:17:02 ersen

yillarca amerikaya yalvardik siha icin ama satmadilar simdi s400 niye aliyorsunuz diye agliyorlar tam bagimsiz turkiye icin s400 ler sart..

Cevapla (3) (0)
12.09.2017 23:36:00 sihanın gücü adına

Sihalarımız sihsin sizi

Cevapla (5) (0)
12.09.2017 23:27:40 serkan serdar

ya neden aciklama yapiyosunuz .kardesim o silah ne ise yaricakki baska turlu rontgencilik mi yapicak.vuracak tabiki gundeme bak ya allahim sen bizi vatan hainlerinden koru.

Cevapla (2) (0)
12.09.2017 23:26:14 usta

chp yönetimi istiyoki hükümete baskı yapıp tazminat ödetsin uluderedeye benzetip.

Cevapla (2) (0)
12.09.2017 23:20:31 seto

Varsın öyle olmuş olsun. Bu artık sihaların kullanılmamasını gerektirmez. Münferit olarak soruşturulsun dese anlarız ama hainlik böyle birşey. Amerika hergün hatayla sivilleri öldürüyor. Birde desteklediği ypg teröristlerini öldürdü geçen aylarda.

Cevapla (1) (0)
12.09.2017 23:12:00 yalan mı

chp eşittir terör chp eşittir darbe chp eşittir faşişzm

Cevapla (5) (1)
12.09.2017 23:17:20 erz

aynen

(0) (0)
12.09.2017 22:51:39 bilgisiz

Bu parti hala nasıl desteklenir ki, nerede vatanını seven chp liler,Türkiyenin bölünüp parçalanması için başrol chp ye verilmiştir şuanki yönetimi ile chp dış odaklı veTürkiyeye ait olmayan bir parti durumundadır, başımıza bir hal gelecek olursa bu şuanki chpnin yüzünden olacaktır.

Cevapla (2) (1)
12.09.2017 22:25:21 MCT* IYI*

CHP DEMEK TERÖR PKK DHKPC FETO HALK EVLERI ALEVILER ALEVI KÜRTLER VE ATEIST SOLCU SÜNNİLER ILE OZDESMIS BIR PARTİ. BU PARTININ ICIN DE KULLANILAN BIR ATATURK TEN BAŞKA BIR SEY YOK. SIKIŞINCA YADA KORKUTMAK IÇIN ATATÜRKÜ ÖNE SUREN BIR PARTI.

Cevapla (2) (0)
12.09.2017 22:21:41 MCT* IYI*

Turkiyeyi iç savasa sürüklemek icin elinden geleni yapan bir chp var vede 94 yildir babadan oğula anadan kiza gecen chpli doğuma ve ölümlerine kadar chpden vaz gecmeyen aleviler var bu kadar sabit fikirle kinle intikamla nefretle 1400 yildirda islama satasarak bir nefret intikam mesebi var.

Cevapla (0) (1)
12.09.2017 22:21:37 Abdullah ÖZ

Chp yönetimindeki Chpkk/fetö örgütü yargılanmalı...Zira Müstevliler ile siyasi amaçlarını tevhid etmiş görünüyor...

Cevapla (1) (1)
12.09.2017 22:15:55 MCT* IYI*

CHP nin hainlik yaptığını sağır sultan bile anladi da şu sünni solcular bir türlü anlamadı bu kadarda at gözlüğü takmaktan vaz geçin. chp iktidar olamaz olsa bile türkiye cumhuriyeti yerinde olmaz sizler suriyelilerden bile rezil duruma düşersiniz. aklinizla hareket edin birazda vataninizi düşünün.

Cevapla (0) (0)
12.09.2017 22:14:42 Ahum

TSK hiç bir zaman sivilleri vurmamıştır herkes kurduğu cümleye dikkat etsin kim senin haddi değil TSK'ya dil uzatmak ey chp TSK'nın sabrını taşırma.......

Cevapla (0) (1)
12.09.2017 22:11:40 MCT* IYI*

chp nin ne dediği ne diyeceği ne söyleyeceği TÜRK MILLETINI alakadar etmez şu hainlere deger veripte açıklama yapmaya değmez. söylemleri söyledikleri gavur parasiyla 5 para etmez dikkate alinacak bir konu bile değil. ben sezginin demesiyle wc ye bile gitmem.

Cevapla (0) (0)
12.09.2017 22:10:32 DERBEDER

Kemal nefesin dahi yalan kokuyor Kemal. Kime çalışıyorsun. Vatan sana ne ifade ediyor. Kimi koca belledin kendine, hangi düşmanın altına yattın. Sen açık vermeye devam etki. Millet görsün yüzünü. Seçime görüşürüz....

Cevapla (0) (0)
12.09.2017 22:03:21 trt

Az onceki yorumda ifade ozgurlugumu kullandim :)))

Cevapla (0) (0)
12.09.2017 22:01:56 Onur

şaşırdınızmı chp demek pkk demek yakında savaşa girersek bunlar düşmanın içerideki bebeleri

Cevapla (1) (0)
12.09.2017 21:57:12 TR 705

PYD/PKK=HDP=CHP

Cevapla (5) (0)
12.09.2017 21:51:40 Yılmaz Savaş Ünye/Ordu

keMAL ın darbe ile baglantısının oldugu ortaya cıkmadan, iktidar degişmesi lazım. Bu zor olacagına göre, Türkiyemizi kaosa cekmeye calışacak. Milleti sokaklara, ortalıgı yıkıp yakmaya ve böylelik ile, Reisi ve Akp ye zarar verecek. Yapamassa, zaten yolu belli. Darbecilerin mapishanesine

Cevapla (0) (1)
12.09.2017 21:50:09 MCT* IYI*

sezgin ayni hadasiyeti pkknin öldürdükleri sivillerede yapsaydiniz sizin sammimi bir parti olduğunuz anlaşılacaktı fakat pkk yanlısı hareketle chpnin ve senin gibi pkk sevicilerin devletin şerefli ordusunu boş yere meşgul etmeniz hainliginizi onaylamistir.

Cevapla (1) (0)
12.09.2017 21:48:22 Dedekorkut

Simdi chp bu aciklamadanda rahatsiz olur ve Genelkurmay baskani istifa etsin der

Cevapla (3) (1)
12.09.2017 21:37:51 chp'li

kimlik okuyamaz bu yasaklansın

Cevapla (1) (6)
12.09.2017 21:35:13 Almanya

Bana gore CHP ye oy vermek PKK ya oy vermek demektir vatandasa sesleniyorum guvenlik guclerimizin ve askerlerimizin sehit olmasini istemiyorsaniz CHP ye oy vermemeliyiz bu parti ulkeni cikarlarini savunmuyor bu parti ulkeyi kaos suruklemeye calisiyor dis guclerin tasaronlugunu yapiyorlar

Cevapla (6) (0)
12.09.2017 21:34:40 bamsi06

hayret bişey bi söyleyenlere bakarım adam mı diye bi lafa bakarım laf mı diye

Cevapla (1) (0)
12.09.2017 21:31:19 BozOk

Cehape hiç abd'ye bir çift laf etmiş mi? O kadar sivil öldürmekte abd iha'larla. Adamlar colleteral damage deyip sorry'i basıp geçiyor. Allah TSK'lerine zaval vermesin, tek güvencem TSK bu kadar net

Cevapla (4) (0)
12.09.2017 21:26:38 vatanını karalamak

Ne kadar ispatlasan ispatla kemal'in derdi başka

Cevapla (7) (0)
12.09.2017 21:48:15 Yılmaz Savaş Ünye/Ordu

keMAL ın derdini ben iyi biliyorum. Fetö nün davaları ve araştırmalar öyle gösteriyorki, keMAL ın bu Feto ile baglantısı var. Darbe planlarında birlikte hain tuzakları hazırladılar. Ya mapusa yada iktidar degişmesi lazım. İktidarı degiştiremedigi icin, türkiyeyi ic savaşa zorlayacak

(0) (0)
12.09.2017 21:24:41 almanci

TSK aslinda sadece sehitlerimizin kani yerde kalmamasi icin elimizde atombombasi olsa onu bile atariz, diye aciklama yapmasi gerekiyordu! Yada hic yapmasin susun daha iyi!

Cevapla (1) (0)
12.09.2017 21:20:16 kocabey

Bundan sonra CHP ye kesinlikle oy yok bunların çizgisi belli oldu kesinlikle devlet düşmanı bunlar

Cevapla (3) (0)
12.09.2017 21:20:01 MOLLA

CEVABI ALIP CHP VE BAŞMÜDÜRÜ ARTIK KIÇININ ÜSTÜNE OTURSUN VE CEVABI SİNDİRSİN

Cevapla (2) (1)
12.09.2017 21:16:15 Europa

Ben bir vatandas olarak CHP miletvekilerine soyliyecek sozcuk bulamiyorum 35 yildir PKK denen terorisler her gun askerimizi ve polisimizi sehit ediyor PKK ni vermis oldugu zarar bu ulkeye hesab edilemez olmustur CHP miletvekileri ne yapmaya calisiyor vatandas bu hayin miletvekilerine mutlaka hatini

Cevapla (2) (0)
12.09.2017 21:15:53 CHP=PKK

CHPKK ya talimat geldi kandilden, berlin den ve Merkek den, teröristleri kurtay diye.

Cevapla (4) (0)
12.09.2017 21:15:40 kax

Koca tsk terorist seviciler için neden açıklama yapıyor

Cevapla (2) (1)
12.09.2017 21:55:26 Yılmaz Savaş Ünye/Ordu

İnanan salaklar cok oldugu icin. İnanmak istediklerine hemen inanır vatan hayinlerimiz. İcimizdeki terröristleri temizlememiz gerek. İlk başta Pkk, Chp, Hdp. Bunlar temizlenirse, kimse Türkiyeye zarar veremez. Yeriz Abd sinide, avrupasınıda, Natosunu da

(0) (0)
12.09.2017 21:14:14 Hüseyin

CHP ye kapak

Cevapla (3) (0)
12.09.2017 21:09:19 True

Tsk terör yandaşı olan chpkk ya açıklama yapmak zorunda değil

Cevapla (6) (1)
12.09.2017 21:58:14 Yılmaz Savaş Ünye/Ordu

Kapak olsun diye acıklandı. İclerinden belki helal süt emmiş vatandaş varsa, Tsk nın acıkladıgına inananlar vardır diye. Pkk, Chp, hdp, ypg bunların hepsi bir örgüte calışıyorlar. Bunları temizleye bilirsek, kimse bizi yıkamaz

(0) (0)
12.09.2017 21:04:30 Turanlar

TURK SILAHLI KUVVETLERI KIMSEYE HESAP VERMEZ! CHPKK bu ulkeden silinmeli, ulkeyi verdikleri zararin cezasini cekmeliler. Sezgin tanrikulu ve kilicdaroglu yargilanmali.

Cevapla (3) (1)
12.09.2017 20:58:39 yılmaz

chp vatan haini dolmuş

Cevapla (8) (0)
12.09.2017 20:54:08 Europa

Ben bir vatandas olarak bundan sonra CHP miletvekilerine asla saygi gostermiyecegim cunku bunlarin PKK yandaslarinda bir farki yok bu ulkede nicin PKK nin bitmedigi ortaya cikiyor CHP miletvekileri ne sacmaliyor umarim vatandas CHP miletvekilerine gereken dersi verecegini dusunuyorum

Cevapla (4) (0)
12.09.2017 20:53:36 Hasan Emmi

şimdi burada bi muhtara mı inancaz yoksa ülkenin gözbebeği ordusuna mı. Kim bilir belkide muhtar da terör yandaşı. Vurun yiğitler yaşatmayın bu çakalları. zamanında bunlara piknik fırsatı da verildi bunlar bizi arkamızdan vurmaya kalktı.

Cevapla (5) (0)
12.09.2017 20:53:03 23

gozumuzun nuru aslan parcalari tsk mizin butun mesuplari siz isinizi bilirsiniz siz sehitlerimizin kanini yerde koymazsiniz sizz devlet millet bayrak kitap din dusmani CHP ye kulak asmqzsiniz bunlarr almani amarikasi nasil karsi ise bunlarda karsi Allahim bunlara firsat vermesinn

Cevapla (1) (0)
12.09.2017 20:52:48 decoder

Bu Chp lilerin vatan haini olduğunu ne zaman anlayacak chp seçmeni

Cevapla (3) (1)
12.09.2017 21:18:34 fb

Bu chpkk secmeni Turk degil ki

(0) (0)
12.09.2017 20:50:20 Selamet

VATANINI GEÇMİŞİNİ SOYUNU DİNİNİ MİLLETİNİ SEVEN BU CHP YE NASIL DESTEK OLABİLİR Kİ...ÜZÜLDÜĞÜM HALA BU CHP NİN NE OLDUĞUNU ANLAMAYAN BAZI VATANSEVER KARDESLERIMIZIN OLMASIDIR...

Cevapla (3) (1)
12.09.2017 20:47:52 osmanli torunu

Terörle yan yana duran ve ona kol kanat gerenlere açıklama yapmak zorunda değil ŞANLI ORDU

Cevapla (3) (0)
12.09.2017 20:47:04 Yorumcu

sivili vuruyor mu bilmiyorum ama chp den ses geldiğine göre düşmanı vurduğu kesin

Cevapla (5) (0)
12.09.2017 20:45:46 Yorumcu

sivili vuruyor mu bilmiyorum ama düşmanı vurduğu kesin

Cevapla (3) (0)
12.09.2017 20:42:58 tolga

PKK rahatsız olduğuna göre CHPKK rahatsız olduğuna göre İNGİLİZ ALMAN rahatsız olduğuna göre demekki SİHA'lar işe yarıyor yani doğru yoldayız

Cevapla (5) (0)
12.09.2017 20:41:57 mry

bunların işi gücü töreristleri aklamak itler ürür kervan yürür haydi aslanlarım hak getire

Cevapla (3) (0)
12.09.2017 20:41:22 ŞİMŞEK

Chp liler variken başka terörst ten bahsetmeye gerek yokki nekadar hain türk ve türkiye düşmanı varsa Atatürkün partisine çöreklenmiş SİHH lar önce bunları vurmalıki ülkemiz güllük gülistanlık olsun

Cevapla (3) (0)
12.09.2017 20:38:26 evet evet evet

sadece akp batman il başkanı diyorum gerisini size bırakıyorum makarnacılar hülocular kömürcüler dahil

Cevapla (1) (6)
12.09.2017 22:05:03 ŞİMŞEK

ALLAH belanı verdi verecek siyonis köpeği

(0) (0)
12.09.2017 20:38:14 Chp ikna olmadi

Chp olarak ikna edemediler orda olen arkadasariini vekil yapacaktik ama oldu cook terorist var onlara nsip mis

Cevapla (3) (0)
12.09.2017 20:37:03 yüksel şuekinci aslında bunlar

ben devletime güveniyorum yanlış yapmaz

Cevapla (6) (1)
12.09.2017 20:36:56 aliiiiii

chp şuanda yavaş yavaş bütün kürtleri içine alacak açıklamar yapmaya başlıyacak amaçları iç savaşın zeminini hazırlamak daha düne kadar asker postalından pasta yapıp kesen chp ne olduda durmadan askeri hareketleri eleştirir oldu

Cevapla (5) (0)
12.09.2017 20:34:37 Erra

Bu MALLAR kordinatlarini versinler bizde deneyelim bu SIHAlar ne kadar isabetli atislar yapabildigini....

Cevapla (4) (0)
12.09.2017 20:34:35 hkk

SİHA LAR NEDEN SİVİLLERİ VURMUYOR Kİ , PKK DESTEK VEREN SİVİLLER NEDEN ÖLDÜRÜLMÜYOR

Cevapla (4) (0)
12.09.2017 20:33:48 ferhat

Ergenekon balyoz sarıkız ayışığı davasındaki atatürkçüyüz diyen kibirli komutanlarımız gazetecilerimiz akademisyenlerimiz patatyalarımız emekli yargıçlarımız neredeydiniz çıkın bi ortaya da. akademisyenlerimiz

Cevapla (3) (0)
12.09.2017 20:31:46 A b b a s

CHP LI VEKILLER AJAN AJANDIR UYAN TURKIYE UYAN TURKOGLU BATI LI AJANLARDIR CHP LI VEKILLER UYANIN

Cevapla (8) (1)
12.09.2017 20:42:32 RTE

Chpli vekillerin uyanmasi gerekmez ! Esas chp'ye oy veren vatandaş uyansin ! En buyuk teror destekçisi chp olmus artik. YAZİKLAR OLSUN !

(0) (0)
12.09.2017 20:31:13 chpAynen

Durmmak yok yola devam

Cevapla (4) (0)
12.09.2017 20:30:53 salih

Ermeni vatandaşımız kanının geregini yapıyır

Cevapla (6) (0)
12.09.2017 20:30:12 MUHTAR: SONUÇ BU ...

SİHA lara KARŞI OLANLAR-TERÖRİSTLERİN GEBERTİLMESİNE karşı olanlar VATAN HAİNİDİR.

Cevapla (5) (0)
12.09.2017 20:30:03 SabitKanca

OLAYIN GELDİĞİ SEVİYE RESMEN REZALETTİR HÜKÜMET YETKİLİLERİ YETMEDİ TSK CHP'YE AÇIKLAMA YAPMA YARIŞINA GİRDİLER ...

Cevapla (1) (0)
12.09.2017 20:44:49 mustafa

Suçlanan sivil öldürdü denilen zan altında birakilan TSK açıklama yapmasını mi ??? Hükümet sessiz mi kalsın.. sessizce kalsa kabullendi diyecek soysuz azmi?? He

(0) (0)
12.09.2017 20:28:59 chpAynen

chp yaptıg katliamları hangi birisinin cevabını verdiki şimdi hesap sorar oldu ms Dersim .

Cevapla (3) (0)
12.09.2017 20:25:39 isa

İyisimi bu işi birde gezi olayları sırasındaki müftü karısıyım diyen zata sormak gerek

Cevapla (3) (0)
12.09.2017 20:24:58 pila

vay be adamlara bak resmen pkk'nın sesi oldular pes doğrusu ondan sonrada çıkıp akp'ye oy vermeyin diyorlar sizde bi sorun var chp bu geceden acil toplanıp kendisine hedef belirlesin ya türkiye ya pkk

Cevapla (6) (0)
12.09.2017 20:23:43 Boksör

Allahtan agaçları bahane etmemişler

Cevapla (2) (0)
12.09.2017 20:23:37 Türk Kürt Kardeşler

Gerek var mi ki kılıçdaroğlu icin yapmışlarsa bu açıklamayı zahmet etmişler

Cevapla (2) (0)
12.09.2017 20:23:09 alper

SİHA tarih yazmış

Cevapla (2) (0)
12.09.2017 20:21:20 yine Ekşi

Arakandan bahsederken terör var orda rol yapmayın onlar hakediyor (siviller için)derken burda pkklıları vuran siha lar için pkk lı olabilirler ama silahları yok neden öldürdünüz diyecek kadar nasıl yüzsüz olabiliyorsunuz.

Cevapla (4) (0)
12.09.2017 20:21:20 voko

asin bu iti

Cevapla (5) (0)
12.09.2017 20:21:03 xxx

Amaç hesap verme degil arkadaşlar bu konu ne kadar uzarsa TÜRK SİLAHLI KUVVETİMİZ bu itlerin yüzünden yıpranacak sagolsun komutanlarımız noktayı koymuş

Cevapla (5) (0)
12.09.2017 20:20:58 voko

bunun gibileri ancak idam temizlerrrr

Cevapla (4) (0)
12.09.2017 20:20:21 ALPASLAN

chp teror örgütü ilan edilmeli

Cevapla (7) (0)
12.09.2017 20:20:03 osmanli torunu

CHP li let Yurt disi Turkiye dusmanlarinin verdigi haberlere inanirlar.TC nin ve Turk silahli kuvvetlerinin degil. Yani onunde TC olan hic bir devlete ve kuruma itibar etmez bu milli degerlerini kaybetmis modeller.

Cevapla (3) (0)
12.09.2017 20:18:41 Eren

Cnn habertürk ntv halktv artıtv euro newstv kanalb fox tv tekrar tekrar verdiniz.Şimdide bu açıklamayı vermezseniz !!! Yazıklar olsun şehitler gaziler için

Cevapla (3) (0)
12.09.2017 20:18:39 Yorumcu

şunu merak ediyorum abd her saldırdığı yerde yüzlerce sivil katletti acaba kemal bir açıklama yaptı mı

Cevapla (4) (0)
12.09.2017 20:17:10 gerçekçi

Savaş hali bu silahlı silahsızı yok pkk nın öldürdüğü masumlar bebekler silahlımıydı siz müttefiklerimizin vurup pardon yankışlıkla oldu dediği savaş döneminde neredesinşz şsterseniz 120 sene evvelki gibi savaş alanında teksıra olup karşılıklı atel edin dinazorlar

Cevapla (3) (0)
12.09.2017 20:17:04 VATANSEVER

1984 ten beri PKK nın yaptığı alçaklığı gün be gün hatırlıyorum.En büyük alçaklıkları bugün sözde savundukları sivil Kürtlere karşı yaptılar.Daha geçen hafta o alçaklıklar A Haber ekrana taşıdı.İyi yaptılar ama yetmez.CHP nin de geçmişte yaptıklarını deşifre etsinler.Kim alçak ortaya çıksın!!!!

Cevapla (5) (0)
12.09.2017 20:16:51 360

dusunuyorum da....Turkiye irak suriye deki tetorist pyd pyd pkk ya mudahalet etsek ne yapar acaba

Cevapla (1) (0)
12.09.2017 20:15:55 gul

adama bak, TERÖRİSLERİ KORUYOR,verilen görevi,layığı ile yerine getiriyor,insan avcıları bunu nasılda keşfetmişler HAYRET VALLA!!..

Cevapla (2) (0)
12.09.2017 20:15:05 vatandaş

kökünü kazıyın bu şerefsizlerin

Cevapla (1) (0)
12.09.2017 20:12:33 aydınlı murat

zaten bu sihalar bu kadar teröristi imha edip barınaklarını bombalayıp bide rahat edemedikleri için bu fistanlılar chpnin karın ağrısı ondan 1853 terorist diyo tanrıkulu ve dekolte kemal rahatsız elemanları geberdiği için

Cevapla (1) (0)
12.09.2017 20:11:24 ne mutlu türküm diyene

Chpkk= sezgin karayilan kilicdariglu da ocalan misyonunu ustlenmislerdir.

Cevapla (5) (0)
12.09.2017 20:11:05 Tayfun

Chp nasıl bir parti oldu böyle

Cevapla (4) (0)
12.09.2017 20:10:55 38 Kayseri

alp başını kizdirmayin sizi kefere gibi dograr

Cevapla (1) (0)
12.09.2017 20:10:49 Türcan

İHA Türkiye'nin nin üstünlüğü ve İsrail'in elinden alınmış ticaret piyasasıdır. Tabi ki icraatleri İsrail tohumlarını hoplatacak!

Cevapla (6) (0)
12.09.2017 20:10:12 erkan

Alman abd ısrail ingiltere chp hdp fetö doğal müttefikler sanki.Gene Sharp eylem teorileri bağlamında küresel medyalarıyla aynı argümanları kullanıyorlar.Ortak ilkeleri 22 maddelik 1897 Basel kongre kararlarına uygunluk

Cevapla (2) (1)
12.09.2017 20:09:10 ALÇAK CHP

Şimdi de Ordu siyasete müdahale ediyor diyecekler.Ulan alçak sizin yaptığınız siyaset değil ki alçak demek bile öyle hainler için saygı bile

Cevapla (7) (0)
12.09.2017 20:06:56 acaba sn kılıçdaroğlu özür dil

Acaba Sn kılıçdaroğlu özür dileyecek mi?

Cevapla (5) (0)
12.09.2017 20:06:08 Rm

Allah cc razi olsun ordumuzdan. it ürür kervan yürür.

Cevapla (7) (0)
12.09.2017 20:05:42 @divanehep

Devletin kağıdına mürekkebine yazık..

Cevapla (5) (0)
12.09.2017 20:04:43 Olcay Kuluğ

Bombalama esnasında hiç bir hayvana zarar verilmemiştir.

Cevapla (6) (0)
12.09.2017 20:04:17 sivasli

bu şerefsizlere ne hesabi veriyorsunuz sonuna kadar destekliyoruz sizleri bu soysuzlarin sonu gelene kadar operasyonlara devam ALLAH yar ve yardimciniz olsun.

Cevapla (4) (0)
12.09.2017 20:03:36 demir

Pkk vuruluyor ses chp den geliyor.

Cevapla (6) (0)
12.09.2017 20:03:22 açık söz

Şu sığırlara cevap vermeyin sadece arpa verin

Cevapla (3) (0)
12.09.2017 20:03:19 mıkaıl sahın

bunlar burdayken dısarda nr pkk lı arıyoz bız vurun bu ????? ları

Cevapla (3) (0)
12.09.2017 20:03:03 oRDuLu

TSK bence galeye alma şunları

Cevapla (3) (0)
12.09.2017 20:00:11 Hayme Ana

Git kandildeki itlerle pilnik yap kemal

Cevapla (5) (0)
12.09.2017 19:59:38 MıTL

Bu olay ile artık zerre kadar suphem kalmadı chp terorist yardakcısı yuvasıdır ,,, dhkpc pkk feto ne kadar teror orgutu varsa chp nin butuk bir destegini göruyor

Cevapla (4) (0)
12.09.2017 19:59:01 Ccc

Kemalin arkadaslari ya süt almiya gidiyordur ya ekmek almaya yada piknige!!!! Böyledir pkknin donlastiginin hainligi

Cevapla (5) (0)
12.09.2017 19:57:05 Oguzhan Tugrul

Türk Silahlı Kuvvetleri sivillere zarar vermemiştir. Aldin mi cevabini hain CHP? Hadi simdi kapatin partiyi sonra tel avive yerlesin. cok tsk.

Cevapla (7) (1)
12.09.2017 19:56:29 gokhan

tabikin de TSK nin farki bu biz hesap verebebiliriz tertemiz ordumuz mazlumu olduren degil gereginde de millete aciklama yapar basi dik cunku.

Cevapla (4) (0)
12.09.2017 19:55:57 GOMIS

bu namussuzlara hesap vermeyin vurun gebertin serefsizleri

Cevapla (4) (0)
12.09.2017 19:55:44 Kadir Turk

Terör herzaman silahlı olmuyor bazen kalemli bazen dokunulmazlı bazen silahlıları masum göstererek bazen onları savunarak.

Cevapla (5) (0)
12.09.2017 19:55:31 makul mantikli

İt ürür kervan yürür

Cevapla (3) (0)
12.09.2017 19:54:26 :))

bir it yüzünden devlet aciklama yapmak zorunda kaldi

Cevapla (4) (0)
12.09.2017 19:54:11 osmozz

SİHA lar olmadan asla. Helal olsun aslanlar, kalbimiz sizinle

Cevapla (2) (0)
12.09.2017 19:53:51 ZAZA 23 ELAZIG

Chp hdp esitir pkk ve terör

Cevapla (3) (0)
12.09.2017 19:53:04 maloğlan

Sivilin dağda işi ne hayvan yok mal yok yanında daga oksijen almayamı cıkmış en yakın yerleşim yeri on km

Cevapla (3) (0)
12.09.2017 19:51:49 Ümit Sarı

Gelirsede gelir yapcak bisey yok kurunun yaninda yaşıda yakmak lazim bazen..

Cevapla (3) (0)
12.09.2017 19:50:06 siyahdenizli

CHP yi kale alıp cevap vererek onları adam yerine koyuyorsunuz, yapmayın

Cevapla (50) (1)
12.09.2017 21:07:20 osmanli torunu

Yurt dışı Türkiye düşmanlarının meclis içindeki temsilcilerine bilgi vermek gerekliliği olduğu gözükmektedir.

(0) (0)
12.09.2017 19:55:09 bir dost

Çok doğru

(0) (0)
12.09.2017 19:47:44 Bankacı

Bu açıklama Ke'MAL ve yandaşlarına gitsin !

Cevapla (6) (0)
12.09.2017 19:46:31 Ankarali

Devam devam hainlerin tepesine bin...

Cevapla (5) (0)
12.09.2017 19:45:52 makul mantikli

Sunları muhatap alma tsk, bas gec

Cevapla (4) (0)
12.09.2017 19:42:34 eksik

teröristlerle siviller ayırt edilemiyorsa o zaman ...

Cevapla (0) (0)
12.09.2017 19:42:28 Emirdagli

Pkk'ya destekleyen herkesi ucurun buummm!!!

Cevapla (4) (0)
12.09.2017 19:41:24 Hkn

Sevgili Tsk;Bu Hainlik Yapan chp'yi Kaale Alıp Acıklama Yapmanız Üzücü.Siz Sistem Üzerinden Yürüyünüz Lütfen.Saygılarımla

Cevapla (5) (0)
12.09.2017 19:41:23 Teo

Sayin TSK neden aciklama geregi duyuyorsunuz. Iki tane capulcu icin. Bugune kadar kim kime hesap vermis SIHA icin. Amerika dünya mazlumu öldürdü sesini cikaran oldumu.

Cevapla (41) (1)
12.09.2017 21:08:57 osmanli torunu

Cevap isteyenler yurt dışı Türkiye düşmanlarının yurt içindeki siyasi uzantıları.... seçilmişler ya hessp soruyorlar kafalarına göre burada demokrasş var cevap veriliyor...

(0) (0)
12.09.2017 20:07:36 millet olarak hem ordumuzun he

çapulculara hesap verecek zorunluluğunuz yok bir deyim vardır af ola it ürür kervan yürür burakalım it ürümeye devam etsin tererüst ler mahsum vatandaşları katlederken o vatandaşlarımızın mahsum olduğunu hiç bu çapulcu chp zihniyeti hiç savundumu herzaman tererüst yanlısı olmuşdur bunları hiç adam

(0) (0)
12.09.2017 19:41:20 sivil törörü yok

İftiradan baska birşey degil bu olay sivil ölmüş nerde bu ölen sivil in ailesi güzelim ülkemde hainlik yapmadan duramıyorlar RABBİM SİZİ KAHR-I PERİŞAN ETSİN

Cevapla (36) (0)
12.09.2017 19:40:53 black

Vatan haini karaktersiz şerefsizlere duyurulur....

Cevapla (72) (1)
12.09.2017 20:29:46 yüksel şuekinci aslında bunlar

s.soylu ve tüm emniyet güçlerimize ve ordumuza çok.teşk.ediyorum bu güzel çalışmalarından dolayı artık vatan hayinkerin geçit yok buböyle biline okadar

(0) (0)
12.09.2017 19:40:50 no name

Türk Silahlı Kuvvetleri olarak hesap vermek zorunda mısınız analarındam emdikleri sütleri burunlarından getirin devam bu şekilde

Cevapla (83) (0)
12.09.2017 21:32:33 salih yagci

bence turk silahlar aciklama zorunda degil vurmaya devam daglarda hic kimse masum degil

(0) (0)
12.09.2017 19:40:32 göktürk

Yalnız Mesajın sonuna dikkat:)

Cevapla (3) (1)
12.09.2017 19:51:04 alpay

yani

(0) (0)
12.09.2017 19:49:14 saytif

Ne varki mesajın sonunda

(0) (0)
12.09.2017 19:47:36 zillet bizden uzaktır..

Ne varmış mesajın sonunda?

(0) (0)
12.09.2017 19:44:31 Osmanlı27

NE VAR CÜMLEDE?? IYI OKU,ONDAN SONRA ANLARSIN

(0) (0)