Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
13.08.2017 22:36:39 alper

G.kore ve japonya demek ABD demek k.kore demek çin demek tabi ABD ile K.kore savaşa girerse arkadan mutlaka çin ve rusyada gelecek gelmezse abd k.koreyide kendine katarak g.koreye bağlar. stratejik bölgeler önemlidir herzaman. ama 3.Dünya savaşı çıkar birde nükleer silahlar olursa dünya yok olur.

Cevapla (0) (0)
13.08.2017 21:05:26 İBO12

Mümin kardeşim, günde 80.000 adet ‘’el-Hakk ‘’ Esma sını içinden çeken, sağlam bir imana sahip olur, doğru bir ibadet hayatına sahip olur ve başladığı işin sonunu getirir.

Cevapla (0) (1)
13.08.2017 17:15:13 ahahahahahaaha

Dünya nüfusu fazla geliyor trump amca saldır ki dünya nüfusu azalsın kalan lar da rahat yaşasın olsun bitsinnn

Cevapla (1) (0)
13.08.2017 12:21:00 deli yürek!

Çin aferin sana! Orada hırçın bir pitbul yetiştirdin tasması elinde! Önce sal sal sonra sakin ol oğlum:) amerikayla başka başa çıkılmaz! Aferin işi kaptın, belki birbirinize girersiniz de dünya biraz nefes alır o yüzden! Seni sevdiğimden değil:)

Cevapla (4) (0)
13.08.2017 11:13:33 ANtaklat

Şişeden CİN mi çıkacak ?

Cevapla (1) (0)
13.08.2017 10:55:01 one

Mesele kore değil cCc tek dert üç hilal

Cevapla (0) (0)
13.08.2017 08:49:29 M.md

Bir birlerine iki üç füze atarlar eee sonran nato göreve Türk askeri Koreye 500-1000 kadar şehit 1940 larda olduğu gibi.

Cevapla (1) (0)
13.08.2017 04:32:29 FANATİKKK FENERBAHÇELI

arkadaş ne meraklısiniz 3.dünya savaşına ya . Allah korusun olan Türkiyeye de olur savaş çıksa bizi etkilemeyecekmi neyin kafası

Cevapla (0) (0)
13.08.2017 04:10:23 Murat bey

Yahu Kuzey kore vurmaya cesaret edemez ABD Zaten kuzey kore birşey yapmadıkça saldırıya geçmez Zaten Kuzey kore ilk saldırıyı başlatırsa Çinde Tarafsız kalıyor yani bu nedemek kuzey korenin dümdüz olup ABD Topraklarına geçmesi demek.

Cevapla (0) (0)
13.08.2017 00:23:53 Okçu

ne sakini sksinler birbirlerini

Cevapla (3) (1)
13.08.2017 00:01:43 BORA

Arkadaşlar köpek köpeği ısırmaz uyanık olalım

Cevapla (3) (0)
12.08.2017 23:43:01 odlu

Evet kk açıklama bekliyoruz kuzey koreyi vurmayın gelin ülkemizi vurun

Cevapla (3) (2)
12.08.2017 23:06:34 berius

Vuramaz ki vuramaz kii

Cevapla (2) (0)
12.08.2017 22:51:04 soner

Ya bi dur çin ortalık zaten karışık.

Cevapla (1) (0)
12.08.2017 22:33:51 qwerty

Japonlar 1937 de Çini işgal ettiklerinde Abd Çin'i kurtarmak için Japonyaya savaş açtı. Abd Çin'i neden korusun? Şimdi bakıyorsunuz o kurtardığı Çin 1 numaralı düşman, savaştığı japonya ise britanyadan sonra 2 numaralı en iyi müttefik.

Cevapla (0) (0)
12.08.2017 22:24:29 42 Akp İsmail

Hedefleri TÜRKİYE mii

Cevapla (0) (0)
12.08.2017 22:21:27 42 Akp İsmail

K korenin başındaki küçük kim i kim kullanıyor?amerikamı?rusyamı? Yahudilermi?

Cevapla (0) (0)
12.08.2017 22:28:46 42 Akp İsmail

Çin mi!

(0) (0)
12.08.2017 22:07:32 antepli genc

Allahim bu siyonistlerin hakkindan bir tek sen gelirsin okadar mazlumun kanini döktüler kimsenin gücü yetmiyor bizlerin kaderini bunlarin eline birakma yarabim bunlari sana havale ediyoruz. Amin amin amin

Cevapla (0) (0)
12.08.2017 21:55:05 Darbeci, işgalci ABD

Şerefsiz ABD yine bir numara çeviriyor ama hesabın sahibinin bir hesabı var bilsin!!!

Cevapla (2) (0)
12.08.2017 21:41:38 tatli birsey

Keske Cin ABD ile birbirine girse. Keske

Cevapla (0) (1)
12.08.2017 21:41:23 ~~~YENİDEN DİRİLİŞ~~~

Tranp tayyip amcaya bi yalvarsın bakayım reis ne derse o olur dünya da

Cevapla (0) (0)
12.08.2017 20:33:25 sahin doğan

Siz ancak şohw savaşı yaparsınız artistler sizden bir pok olmaz

Cevapla (1) (0)
12.08.2017 19:33:23 Bombacı

isleri gucleri oyun savas palavra... Kendi kurdugunuz tuzakta bogulun insaallah

Cevapla (2) (0)
12.08.2017 19:16:10 etem osman

Oyun büyükte bilsen ne yaZar bilmesen ne yazar

Cevapla (0) (0)
12.08.2017 18:45:58 delibozkurt

kuzeykorenin suanda nukleer, kimyasal, ve atom bombasi olmasaydj elinde amerika uyarmaksizin vurmaya baslamisti koreyi.ama kolay dis geciremeyecegini bildigi icin birsey yapamiyor su anda koreninde buyuk muttefikleri de vr ayrica kore irak afganistan degil anlayana...

Cevapla (0) (0)
12.08.2017 18:35:32 hakan

ABD nin elinde. 7000ad nukluer fuze var k .korede 60 ulan bu neyin kafası bırakın bu isleri fil karincaya karşı

Cevapla (15) (15)
13.08.2017 15:58:56 sercan

ulan mal..kuzey kore yenerim demiyo..atara atar..gidere gider diyor..yani yenilsem dahi sana öyle bi yara veririmki 100 sene unutamassin diyo..anlayin amk..mal mal yorum yapiyonuz

(0) (0)
13.08.2017 12:42:36 Kaan

Bu Iş öyle 7000 bin basliga bakmaz kocum benim bu Iş atar mi atar'a bakar. Onlar icin önemli degil Amerika atarsa bende atarim diyor bukadar basit . Belasinida Kuzey Koreden bulacak , hangi Müslüman devleti Amerikaya karsi ayaklaniyor bana göstersene ? Köpeklik Yapmakda bir Numaralar Silah almakda b

(0) (0)
12.08.2017 23:17:26 Gurbetçi

saydîn galiba

(0) (0)
12.08.2017 19:48:28 dede

guzel yorum

(0) (0)
12.08.2017 18:33:07 Mesutgamlı

olan yine turkiye ye olur

Cevapla (29) (3)
12.08.2017 18:25:15 haydi bre

biraz heyacan diyeceğimde , öyle ABD zor işlere imza atmaz , ABD nin işi savunmasız ülkelere , oda eskiden olduğu gibi maymunları mayın tarlasına sürdükleri gibi , yandaşlarını kullanarak yapmaya çalışmak .

Cevapla (0) (0)
12.08.2017 18:24:16 Julturk Acar

Aslında işler tıkırında işliyor abd nüklertehtit altındayım diyip nükleer üretimine tam gaz devam edicek ve bir gün bugün korenin tehtitini dünyaya abd yapıcak

Cevapla (2) (0)
12.08.2017 18:22:15 yozgatli 66

Bunlar sadece boyle atisirlar baska bir halt yapamazlar cunku korkaklar

Cevapla (1) (0)
12.08.2017 18:18:10 Kayıkçı kavgası

şimdi anlaşıldı iki hırsızın kavgasında aradakileri sömürme taktıkları durum ne olursa olsun ABD belasını bulacak

Cevapla (0) (0)
12.08.2017 18:02:49 ve ve ve ve

çin.. dedik. şu an bir dünya savaşı çıksa haçlı(batı) biterrrrr.. abd bunu bildiginden bi bok yapamaz. çin restine rest dedi ve bekledi. abd yerinde kaldi. bu ona yetti. simdi cin de kore ye şşşşş sakin sakiiiiinn. dedi :)

Cevapla (1) (0)
12.08.2017 18:00:04 ve ve ve ve

çin ..... abd ye şunu söylemişti. restini gördüm restine rest...

Cevapla (4) (0)
12.08.2017 17:59:08 BOHEM

Eskiden iki dolandırıcı yapmacıktan kavga ederlerdi. Ayırmaya gelenleri çaktırmadan soyup giderlerdi. Oysa kavga edenler dosttu! ABD ve Rusya, ABD+İran+İsrail, ABD K.Kore... bunlar tehditten öteye geçmezler. Hep tehdit ederler ki dikkat dağıtsınlar. Dikkatler onlara yönelince müslümanları öldürürler

Cevapla (35) (2)
13.08.2017 07:12:50 Sado Mazo

Aynen

(0) (0)
13.08.2017 00:52:56 şahin

Ölen her 100 müslümanın 98 inin katili yine bir başka müsüman

(0) (0)
12.08.2017 17:58:43 uykuluk

bunlardan bir cacık olmaz.

Cevapla (32) (1)
12.08.2017 17:50:29 TKehribar

hepinizin canı cehenneme..

Cevapla (0) (0)
12.08.2017 17:47:33 guiza

bırak işte heyecan gelsin. ne karışıyon çin yaaa

Cevapla (48) (8)
13.08.2017 20:40:52 mehmet a

ne biliyonda ne konuşuyon sen heyacan gelsinmiş orda atılan o bombalar orda patlayıp bitecek mi sanıyosun sen cahil

(0) (0)
13.08.2017 13:13:13 trakya gücü

Gerizekalı olduğun apaçık ortada! Ne çocuğun rahat edecek nede sen! Nükleeri nezle grip falan sanıyorsun gsliba sen bi git kendine baktır kardeşim...

(0) (0)
13.08.2017 01:53:34 vedat aygin

sen heyecanlanacaksin diye binlerce insan ölsünmü yani ondan sonrada ben insanim diye dolasacakmisin sen ayip sana be.

(0) (0)
12.08.2017 19:16:18

Masum halkın günahı ne?

(0) (0)