Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
13.08.2017 15:06:37 tc

iyi ki varsın eren iyi ki varsın kardeşim allah ailene sabır versin o köpeklerede ölümlerden ölüm beğendirsin

Cevapla (1) (0)
13.08.2017 11:51:46 AA38

İyiki vardın Eren yaktın yüreğimizi sana ve Türk Askerine Polisine silah sıkan yangözile bakanın gözü canı çıksın hepimiz Eren Bülbülüz uyan Türk bu hayinlerin artık Türkiyede yaşaması hava alması Haram kanun çıkmalı kin hayinlik ve terörüste destek veriyorsa hemen cezası kesilmeli ve Polise hakar

Cevapla (1) (0)
13.08.2017 11:10:40 35 DİRİLİŞ FB

"Ey şehit oğlu şehit isteme benden makber Sana aguşunu açmış duruyor peygamber" Allah rahmet eylesin yiğit Eren

Cevapla (3) (0)
13.08.2017 10:33:51 TATAR RAMAZAN

BU BİR EKMEK ALMAYA GİDERKEN OLDU HİKAYESİ DEĞİLDİR ...VATANINA SAHİP ÇIKMA KAHRAMANLIĞIDIR.. MEKANIN CENNET OLSUN ÇOÇUK...

Cevapla (5) (0)
13.08.2017 02:41:49 OKİ

Mackalilqr iki teroru sag ele gecirsin bak bakalim guvenlik guclerine teslim ediyorlar mi? Yemin olsun macka meydaninda kendileri canli canli dograrlar onlari. Basimiz saolsun

Cevapla (2) (0)
12.08.2017 21:57:17 serdar sesli

Tüm türkiye iyi ki varsın diyor EREN im

Cevapla (2) (0)
12.08.2017 17:08:35 Şehitin Mekanı Cennet Olsun.

ALLAH o acılı ailesine sabır versin.

Cevapla (2) (0)
12.08.2017 16:23:17 ₺€$

Oy annem sen olmasan ne olurdu düşünebiliyor musun iyi ki vardın oradaydın diyesim var ama şehadetin de var Allah ana babana sabır bersin

Cevapla (3) (0)
12.08.2017 15:31:41 mersinli

mekanın cennet olsun inşaallah cesur yürekli insan Eren ve iyiki sen vardın...

Cevapla (4) (0)
12.08.2017 15:16:12 .....

VATAN SENDEN RAZIDIR YİĞİDİM.. :(

Cevapla (3) (0)
12.08.2017 15:06:16 rte

İyiki vardın şehidim mekanın cennet olsun yakışıklı gardaşım

Cevapla (3) (0)
12.08.2017 14:57:54 SEBA

İyiki varsin EREN bu ulke sana minnattardir.Allah seni meleklerin selamiyla ,Cennetle Mujdelesin amin.

Cevapla (2) (0)
12.08.2017 14:49:50 lazali

Rabbim şaadetini kabul eylesin,peygamber efendimize komşu eylesin,acılı ailesine sabırlar versin.Şimdi bu alçak şerefsizce saldırıyı kınıyorum ve kahpece yapılan bu saldırıyı yapanların kaçtığı,saklandığı o dağı,o ormanı,o taşı yakın yıkın yerle bir edin o şerefsizleri de içinde yakın sakın ha sakn

Cevapla (2) (0)
12.08.2017 14:45:00 intikammmm

Dişe diş kana kan intikam intikam bunun öcünü alamayan silahlı kuvvetlerinde hükümetinde allah belasını versin

Cevapla (1) (0)
12.08.2017 14:44:20 Maçkali

Ah benim güzel yürekli kardeşim, sen genç yaşina rağmen ne büyük adammişsin, ne cesaretlimişsin...Rabbim mekanini cennet eylesin inşallah

Cevapla (2) (0)
12.08.2017 14:28:12 Bensu

babasının yanında o şimdi

Cevapla (0) (0)
12.08.2017 14:25:45 Memlük Sultanı Baybars

Erenim cesur yüreklim iyi ki varsın!!! Vatan sana minnettar..

Cevapla (12) (0)
12.08.2017 14:25:25 Julturk Acar

Bir maçkalı olarak diyorumki o afişin altına seni unutmayacagız yazacayna şu dagdaki yaban domuzlarından beter olan şu teröristleri halk olarak ordan cıkartalım. Bu iş emniyet güçlerinin işi degil çünkü biz bu dagları karış karış biliyoruz belki içimizden birkaç şehitdaha veririz ama başka anneler a

Cevapla (38) (0)
12.08.2017 14:25:23 murat

mekanin cennet olsun. cenabi allah seni peygamberimize komşu eylesin

Cevapla (15) (0)
12.08.2017 14:11:02 ayhan

Güzel kardeşim rabbim şehadetini kabul etsin senin gibi şehitler bu ulkenin gururu bayrağısınız

Cevapla (20) (0)
12.08.2017 14:09:48 furkan

İyiki varsın Eren:(

Cevapla (2) (0)
12.08.2017 14:09:39 karabozan

eyyy kürd halki.eyer karadenizlilerin nefret ve düsmanligini istemiyorsaniz.birlik olup pkk ya karsi ayaklanirsiniz.yoksa yemin ederim devlet bile karadenizlilerin elinden alamaz sizi.söylemis olayim. artik halk silahlanip Türkiye genelinde dag tas arayip taramali.bu pislik artik kökten sökülmeli.ve

Cevapla (3) (0)
12.08.2017 13:54:39 bjkolik

Mekanın cennet olsun genç kardeşim Allah ailene sabır versin yaşasın T.C.

Cevapla (9) (0)