Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
13.08.2017 11:58:55 takipçiada

K.KOREYİ ALKISLIYORUM

Cevapla (0) (0)
13.08.2017 10:22:01 malik buyuk antalyali

hic bir tehdide inanmayin.....iki devlette amerikan sikah baronlarinin emrinde...yojsa o kadar yoklukta k.kore o balistik fuzeleri hangi parayla hangi ikanla yapacak...

Cevapla (0) (0)
13.08.2017 06:01:52 murat

yahu birde haber diye koymuşsunuz. bir kaç cahilden başka kimse yemiyor bu masalları..onlarıda kandırmaktan vaz geçin ,huzurlu bir toplumda yaşayalım.bize ne iki kuklanın berbat tiyatrosundan

Cevapla (0) (0)
13.08.2017 02:16:34 buharkent

Bir bok yiyeceğiniz yok danışıklı dövüş gec bunları

Cevapla (2) (0)
13.08.2017 01:15:11 Temenni

Şu iblis amerika olmasa dünya daha güzel bir yer olur du.

Cevapla (0) (0)
13.08.2017 00:28:53 Aynel Yakin

Yiyin birbirinizi.Pisliğinizde boğulun inşallah öyle ki telaşınızdan Türkiye ile uğraşmaya fırsat bulamayın bilhassa katil abd...

Cevapla (0) (0)
13.08.2017 00:11:57 KimTınlarSeni

İçi boş yaratık.

Cevapla (0) (0)
12.08.2017 23:25:37 Osman Ağa

ABD ile Kuzey Kore arasındaki Savaşın bir an önce başlaması dileğiyle, Tramp ile Kim' e başarılar diler gözlerinden öperim.

Cevapla (2) (0)
12.08.2017 23:23:28 haso

Son dakika trump Türkiyeye iltica talebinde bulundu

Cevapla (2) (0)
12.08.2017 23:15:18 Osman Ağa

Tramp masa üstünde kabadaylık yaparken, masa altında Kim'e elleriyle yalvarıyor.

Cevapla (0) (0)
12.08.2017 23:08:04 Kego Rojin

Nasıl iş? Bunlar tam gaz Armagedon istiyor. Barış her türlü elmasdan altından değerlidir. Kuzey Koreye bulaşmayın ne halt yerse yesinler kendi sınırlarının içinde. Neden Abd kaşınıyor? Türkiye kadar barışsever olamadılar mı?

Cevapla (0) (0)
12.08.2017 23:06:33 ıskender büyük

terörist başi..

Cevapla (0) (0)
12.08.2017 22:55:50 osmanlı

Elbet bir gün belanı bulucan

Cevapla (0) (0)
12.08.2017 22:55:23 hüseyin

ohh ne güzel ulan sizi yüzünüzden sizin keyfiniz icin insanlar ölecek

Cevapla (0) (0)
12.08.2017 22:44:19 sen BELAMISIN CHP!

-la trump kim seni tehdit etti +kim tehdit etti -bende onu soruyorum kim tehdit etti +la oglum kim diyorum kim yonk anlamadin mi

Cevapla (2) (1)
12.08.2017 16:57:11 kolombo

BIZIM MAHALLEDEKI ÎSMET ABEYIN OKEY OOYNARKEN JOKERE ÇAP BULAMAYINCA YÜZ IFADESI AYNI BÖYLE OLUYO

Cevapla (2) (0)
12.08.2017 16:15:35 Behzat Ç

yiyin birbirinizi Kâfirler..

Cevapla (3) (0)
12.08.2017 12:08:40 faniyim

terör üretip korku salarak dünyayı yöneltmeye çalışan emperyalist,sömürücü şeytanlar sonunuz geliyor.!!

Cevapla (3) (0)
12.08.2017 12:03:12 faniyim

kim seni mahvedecek alçak trump canın cehenneme alçak pislik.!!

Cevapla (5) (0)
12.08.2017 11:52:41 nerden nereye

elebaşı israil maşası abd tokmakçısı pkk-ypg-sdg ne halt ise oyun büyük ve durum git gide kötüye gidiyor

Cevapla (4) (0)
12.08.2017 11:14:06 Dusunen Abi

Bizim sinirimiza yigdigi askerleri napacakmis onu da sorsalarmis.

Cevapla (2) (0)
12.08.2017 10:57:47 tayyar

Turmp fazla konuştu şimdi sıra kim de ama kim son sözü artık laf olmaz icraat olur

Cevapla (2) (0)
12.08.2017 10:56:33 tayyar

Tek dileğim abd denen büyük devlet terörü yeryüzünde silinmesi tümdünya bayram eder Şeytan abd

Cevapla (4) (0)
12.08.2017 10:07:50 adanalı

abd terör devleti sonun başlangıcında , tüm dünyaya terör üreten büyük bir fabrikaya benziyor , dünyada birinin başına taş düşse bilsinki bu alçaklar atmıştır , bu alçakların parasını cüzdanında taşıyan bilsinki insanlığa sıkılan kurşunun sponsorudur.. dünya birleşip bu fabrikayı yok etmeli ..

Cevapla (2) (0)
12.08.2017 09:24:20 Mm

Ulan ne serefsizsiniz ya dunyanin butun ulkelerine mudahale yetkisini kim veriyor size

Cevapla (4) (0)
12.08.2017 09:12:57 PATİ

Son derece kasıtlı planlı bir oyun oynanıyor bence.. dünyanın stratejik ülkelerinin neredeyse hepsi biz zaten baştayız ciddi bir savaşın içine çekilmeye çalışılıyor.. abd kkore ve silah tüccarları elele..

Cevapla (2) (1)
12.08.2017 08:44:38 BASMANELİ

Vurmazsanız şefersizsiniz

Cevapla (4) (0)
12.08.2017 08:43:47 Sakarya54

K.kore musluman ulke olaydi bak nooluyodu. Ozgurluk icin dalardi abd. Cunku musluman ve sahip cikan olmazdi

Cevapla (4) (0)
12.08.2017 08:42:59 kısas

Abd katildir paramparça edilmelidir !!!

Cevapla (6) (0)
12.08.2017 08:32:43 333

biribrinii yeyin itler , ALLAH şerlerinizden müslümanları korusun.Amin

Cevapla (4) (0)
12.08.2017 08:21:44 ja-ja

Arkadaşlar zeki olmalıyız. Sizce Abd için en büyük tehlike neresi? Çin. Peki Abd Çin denizine nasıl girebilir? Ancak oradaki devletlerden bir tehdit gelirse girer. Kuzey koreyi tehdit ettiren kim? Evet Abd.

Cevapla (2) (2)
12.08.2017 07:48:05 peh

bunlar havlayan kopek misali

Cevapla (17) (0)
12.08.2017 07:46:34 Xyz

Soz konusu irak afganistan suriye olunca bu kadar dusunulmedi ama kuzey kore yalniz degil . su araplar bunu basaramadi iste hain kopekler

Cevapla (23) (1)
12.08.2017 07:44:32 misafir

Kuzey korenin tavrı, abd çıkarlarına hizmet ediyor. Abd bölgeye iyiden iyiye yerleşiyor. Başarırsa, dünyanın abd ve siyasi hedeflerinden çekceği var. Tek dünya devletine doğru gidişte, önemli bir basamak

Cevapla (14) (3)
12.08.2017 07:27:31 çeçen

Heee heee trup vur vur

Cevapla (1) (3)
12.08.2017 07:08:14 vatandaş

kim size hidrojen bombası atacak siz kıpırdamadan sizi yok etmiş olacak ve dünya en büyük pislikten kurtulmuş olacak.

Cevapla (17) (2)
12.08.2017 07:04:21 Fenerli

Turump sen hiç birşey yapamazsın K.koreye saldırmak seni sıkar biraz çünkü k.kore senin köpeğin değil sen onu ortadoğu ile karıştırsan biliyorsunki karşına ÇİN çıkacak

Cevapla (3) (1)
12.08.2017 06:57:38 bafralı

dik durmak erdağan'nın işi

Cevapla (41) (1)
12.08.2017 06:42:17 rahmetli kemal sunal'ın

miydı, nur icinde yatsın.. bir filmi vardı. replik şuydu; erkeksen vur, erkeksen bi daha vur.. erkeksen vur bi daha... .... erkekmişsin be abi....

Cevapla (2) (0)