Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
18.07.2017 16:08:14 kst

Gelen, ve gelecek Suriyelilerden vakit kalırsa devlet bir el atar... daha 3 milyonda irandan geliyordu

Cevapla (0) (0)
18.07.2017 14:48:36 Sahlan

Devlet nerede? Cocuk isci diyorsuniz ya, iste belgesi, bu cocugu calismaya zorlayan sistemin taaa.

Cevapla (0) (0)
18.07.2017 06:19:44 kübra

devletin yetersiz kaldigi yer iste. bu tarz durumlarda olan aileler arastirilip gereken yardim yapilmali. gelir duzeyi az olanlara devlet yardm etmeyecekte kim edecek. burda zenginlere laf edlmesini cok sacma buluyorum:)

Cevapla (1) (1)
18.07.2017 04:22:20 ruzgar67

Bi da devletin ayibi dsmeki gecinemiyor aile

Cevapla (1) (0)
18.07.2017 01:59:40 ecem

Bu Devletin en üst tabakasindan olupta Ülkenin kaymagini yiyip yetinemeyenler Darbeci olup devlete millete hainlik yapanlar, yetim hakki yiyenler utanmadan hero t-shirt giyenler bu çocuktan utansin. aile olarak helal ekmegin pesinde olan tüm insanlara Allah yardim etsin.

Cevapla (2) (0)
18.07.2017 01:07:41 PALULU

Suriyelilere aylık maaş bağlayan devletimiz kendi vatandaşını rezil duruma düşürüyor. Bunun hesabını sandıkta sorarız!!!

Cevapla (2) (4)
18.07.2017 01:06:41 PALULU

Suriyelilere aylık maaş bağlayan devletimiz kendi vatandaşını rezil duruma düşürüyor. Bunun hesabını sandıkta sorarız!!!

Cevapla (0) (2)
18.07.2017 00:14:22 DeliBaş

bu ve bunun gibi cocumlarin okumasi gerek devlet zenginden alip fakire versin yada ADALET LI OLSUN ZENGINDEN MALI KADAR VERGI ALSIN 5 YILDA 3 YILDA AF CIKARTIP DOYURMASIN ZENGINLERI bu millet sokakdayken zenginler viski icip tv ye bakiyordu

Cevapla (2) (0)
18.07.2017 00:11:12 frankfurt

Cansin evlat Allah yardimcin olsun umarim birgün hedefine ulasirsin ins.

Cevapla (4) (0)
17.07.2017 22:55:44 DERBEDER

Bu çocuk büyüyünce onurlu bir adam olur bizimkilerde el bebek gül bebek bir halt olmaz. O yaşta ezilenin sırtı büyüyünce yere gelmez. Helal olsun yardım etmekte lazım. Para vererek olmaz adam gibi iş vererek olur.

Cevapla (3) (0)
17.07.2017 22:32:27 doğru

Zenginler artık ne zaman zenginliklerinden bunalarak ellerindeki parayı fakirlerle paylaşacak ALLAH belanızı versin

Cevapla (3) (0)
17.07.2017 21:33:12 Hayat zor

Çocukluğumda yüzlerce kez odun ve talaş dolu çuvalı sırtımda taşıdım. Baba marangozdu. Dükkandan eve kadar... iki kilometre hem de. O zaman araba falan yoktu. Ama hiç şikayet de etmedik, kahramanlık da taslamadık.

Cevapla (3) (0)
17.07.2017 20:53:00 YORUMCU

Bati bizi nasil kiskanmasin, ver mehteri ver....

Cevapla (3) (0)
17.07.2017 18:53:53 misafir

Boyle manzara cok zaten siz ilk defa goruyonuz galiba :)

Cevapla (0) (0)
17.07.2017 16:49:22 PARİS 04

Türkiyede böyle manzaralar çoktur. Bizde çocukluğumuzda dah ağır işlerde çalştık. Ayakabi boyadik, inşaata çalıştık, lokantalarda bılaşık yıkadık. Çunku türkiyede sosyal haklar yok. Avrupa çoclara yardim ediyor.

Cevapla (4) (0)
17.07.2017 16:31:23 Muşli

Eğer bu çocuğun Annesi babası yok ise takdir edilecek bir çocuk.Ama eğer Annesi özzelikle babası yatıyorlarsa ve bu çocuğu bu soğukta çalıştırmaya gönderiyorlarsa Allah ikisinde hakkından gelsin.

Cevapla (6) (1)
17.07.2017 16:21:34 Başkan sonucta her şey yakışır

hayvanseverlere duyrulur birazda insansevseniz butablayla karşılaşmazdık insanlaraönem verelinlütfen önce insanlık

Cevapla (0) (0)
17.07.2017 15:30:05 CerMİK

Lütfen Şu Çocukların çalışmasını engelleyin.Ailelere yardım edin Çocuklar Okul Okusun Kuran okusun ilim Okusun.Küçük Eller çalışmasın..

Cevapla (3) (3)
17.07.2017 15:16:16 emmi

Lütfen çocuğun çalışma azmini kırmayın,taşıdığı bir iki kg.ambalajlardan çıkan köpük,çalışmazsa ya balici olacak ya uyuşturucuya alışacak, taşeron adına tarlada belediye işlerinde çalışanları görün ne şartlarda çalışıyorlar,aldıkları yevmiye gülünç,çocuğu kutluyorum helal olsun ona,ülkenin durumu bu

Cevapla (3) (0)
17.07.2017 15:03:10 Seroo

yetersiz mi geliyor iki kisi calisip gecinemiyor öylemi?sizin pariste yasadiginiz belli.burasi türkiye

Cevapla (2) (2)
17.07.2017 14:49:53 doğrucu çavuş

sıcacık yüreğinden öperim çocuk ... vallahi senden öyle bir adam olur ki adam kelimesi hafif kalır taşıyamaz bu yükü

Cevapla (5) (0)
17.07.2017 14:28:40 yesim

4 cocuk olacagina iki olsun ama bu cocuklarada buyuk yuk verilmesin cocuklugunu yasasin Ben temizlikde calisirim cocugumu sokaga gondermem her turlu insan var .

Cevapla (4) (0)
17.07.2017 14:21:08 yha

Suriyelilerden önce kendi vatandaşımıza yardım etmemiz gerekiyor.

Cevapla (5) (2)
17.07.2017 13:50:03 München68

Ne yazikki Halkimizin yüzde 13 civarı bu Durumda. 2013 yilindan sonra Basimiza gelen felaketler ve Hainlerin sayesinde Gelişmekte olan Ülke tıkandı kaldı... Suçlu arayan Hainlere baksın.

Cevapla (8) (1)
17.07.2017 13:30:52 Timberlake34

Devletin malını sömürenlere, vergi kaçıranlara bu haber duyurulur. Unutmayın Bu çocuğun hepinizde hakkı var.

Cevapla (16) (1)
17.07.2017 13:30:30 asd

Gelecekte büyük iş adamı olur

Cevapla (3) (1)
17.07.2017 13:30:03 xxxxx

Yazik ne yapsin zavali cocuk calistiriyorlar

Cevapla (0) (0)
17.07.2017 13:27:05 Seroo

Herkes anne baba olamaz işte.Benimde 11 yasinda çocugum var sokaga birakmam kendim calisir didinir genede cocugumun gelecegini elinden almam.

Cevapla (7) (10)
17.07.2017 13:26:33 ilkim

Ah evladım, mülteci olsaydın bu hallere düşmezdin. Düşürenler utansın. Allah yardım etsin. Allah kimseyi aç ve açıkta bırakmasın

Cevapla (11) (15)
17.07.2017 13:26:08 sinan belcika

calis la kiroi

Cevapla (1) (8)
17.07.2017 13:23:21 ADANALI

KİM SUÇLU SİZCE...

Cevapla (7) (0)
17.07.2017 13:15:18 Canım Türkiyem

Canım benim ya. Herkes zekâtını verse bu tablo ile karşılaşılmaz Türkiye'de.

Cevapla (3) (1)