Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
19.05.2017 14:24:06 can

Ben güvenlik görevlisiyim evet bizim mesleğimiz hakikaten zor ama burada kalkıpta hiçkimse öğretmenlik kolay demesin sen evde iki çocuğunla başedemezken öğretmenler hergün 30-40 öğrenciyle başetmek ve üzerinede eğitim vermek zorunda üstüne üstlük terbiye saygı ve seviye zamane çocuklarında iyice düş

Cevapla (4) (1)
19.05.2017 14:16:20 asd asd

biz somurelim onlar tatil yapsin. 2 ay beleş maaş ohh

Cevapla (2) (2)
19.05.2017 12:02:49 muallim

Çocuklarına sümüğünü silmeyi bile öğretemeyen ebeveynler buradan öğretmene laf sokmaya çalışıyor. Öğretmenlerimizi eleştireceğinize çocuklarınızı karakterli yetiştirmeye özen gösterin. Yerine getiremediğiniz sorumlulukları başkalarının sırtlarına yükleyerek iyi anne-baba olamazsınız.

Cevapla (7) (3)
19.05.2017 10:39:12 TÜRK

YAZIK BU BIZIM EGTIM SISTEMINE COCUKLARDA ENERJI FULL AMA KULLANMASINI BILMEYEN ÖGRETMENLER YOK BİTMİŞ !!!!

Cevapla (5) (3)
19.05.2017 10:14:25 ...

Ohhh valla biraz daha az çalışıp öğretmen olmak varmış yarım gün derse gir hafta sonu tatil kar yağar tatil bayram tatil seçim tatil sömestr 15 gün yazın 2 ay yat babam yat üstüne üstlük yüzde 90 ı bankamatik öğretmeni ama onların suçu değil düzen adaletsiz onların da işine geliyo

Cevapla (11) (3)
19.05.2017 09:58:48 12 12 calisan polis

gecmiste ucretli ogretmenlik yapan biri olarak soruyorum ne yapiyosunuz da 3,5 tatil hakkimiz diyosunuz ders ebadan kitap devletten gece vardiyasinda kundurayla hirsiz mi kovaliyosunuz?, gunde yuzlerce kisiye gbt mi yapiyosunuz?, bunlarin yani sira birde durmadan mitingdi toplantiydi ha bire ek gore

Cevapla (5) (2)
19.05.2017 08:41:15 dikkat

okulda konu bitmesi diye birşey asla yoktur, konu biter tekrar etmek var, o biter pratik yapmak var, var da varr!! tek çocuk da gelse ders olur,yıllık ve günlük planlar ilk günden son güne kadar yapılır. bir öğretmen olarak bu sene de yine bununla mücadele edeceğim, çocukların ayağını konu bitti di

Cevapla (2) (1)
19.05.2017 03:09:55 yav he he

Sığırın biri açıklamalı olarak yazmiş rakamla 2 yazı ile iki ay diye. seminerlerde ne iş yaparsınız ders mi veriyorsunuz kapalı okulda. boş boş otue gel.

Cevapla (4) (5)
19.05.2017 01:30:55 sabit

Ohhh 2 ay tatil.Öğretmen olmak varmış.35 -40 çocuğa okuma yazma öğret. Nasıl iyi insan olunur,nasıl vatansever olunur.Annesinin babasının veremediği bütün değerleri ver.Hayatını kazanması için gerekli bilgileri ver. Yani bir insanın sağlıklı bir yaşam için gerekli olan her şeyi ver. Ondan sonra 2 a

Cevapla (5) (6)
19.05.2017 00:29:31 ...

insanlar emekleriyle okuyup didinip kadrolu ogretmen olmus ne bu fesat düşünce kendiniz olsaniz 3 ay degil 5 ay olsa bayilirsiniz.baskasinin mutluluguyla mutlu olun elinde imkani olan herkes 2 3 ay tatil yapmak ister

Cevapla (9) (5)
19.05.2017 00:27:57 Epu

Evlenebilir Belgesi olmayanlar evlenmemeli...Cocuk Yapabilir Belgesi olmayanlar katiyen cocuk yapmamali...

Cevapla (10) (2)
19.05.2017 00:27:49 ...

sizde ogretmen olsaydiniz madem bu kadar imreniyosunuz ne yapacaklar boş okuldami vakit gecirecekler.cocugunuzu sinifindan alirken ogretmenin bi yüz ifadesine bakin yorgunluktan ne hale gelmis kolay degil cocukla ugrasmak

Cevapla (9) (3)
18.05.2017 23:48:29 hayırlısı

nasip, kısmet

Cevapla (2) (1)
18.05.2017 23:41:07 cabit

Artık ülkemde 657 görmek istemiyorum ögretmenler çok yetersiz seviye çok düşük artık üçretli ögretmen olması lazım

Cevapla (7) (6)
18.05.2017 23:39:06 cabit

657 işin iş 3ay yatmak hangi ülkede bukadar tatil var tabiki türkiye 657 yasası tasfiye

Cevapla (3) (6)
18.05.2017 23:30:10 cahill

ohhhh sefam olsun. 3 ay da yatarim 5 ay da. hayda bana mayda. maasimiz da 5000+ek ders+yemek+akbil=mutluluk :))

Cevapla (2) (5)
18.05.2017 23:16:39 etitör yayinla bunu bari

kalitesiz bir egitim.3,5 ay yaz tatili,2 hafta yari yil tatili.2hafta dini bayrayramlar,2 hafta milli bayramlar.geriye egitim icin 5,5 ay kaliyor.bu cocuklar ne ögrenecek,burda kalite nerde.AB nin göbek dansini,neolbabasini,nerde faydasiz isler varsa aliyorsunuz.AB nin egitim sistemini alsaniza.

Cevapla (3) (11)
18.05.2017 23:04:58 kalibre

Yıl 2017 , hala 3 ay tatil diyenler varr, Allah ıslah etsin bunları daha da bir şey demiyorum...

Cevapla (8) (2)
18.05.2017 22:24:40 realist

Anne-baba evde bir çocuğa bakamıyor. Okulda öğretmen aile terbiyesi almamış kaç tane çocuğu eğitmeye çalışıyor. Sonra öğretmenin iki ay tatili göze batıyor. Dokuz yüz bine yakın öğretmenin içinde kendini bilmez birkaç sapık yüzünden de gecesini gündüzüne katan nice öğretmen eleştiriliyor, damga yiyo

Cevapla (14) (2)
18.05.2017 22:18:34 ...

arkadaslar ev hanimiyim bu sene oglum 1nci sınıfa başladı öğretmene surekli dua ettim Rabbim biz bir iki tanesiyle bas edemiyoruz onlar 35 40 cocuk yetistiriyolar 2 ay da anca kendilerine gelirler zaten cok görmeyin

Cevapla (23) (2)
18.05.2017 22:12:26 memoli

Daha kapanmadi yaw ne acilis programi yapiyosunuz

Cevapla (3) (4)
18.05.2017 21:52:33 mertkoc

Durum bi soluk alın ya

Cevapla (2) (0)
18.05.2017 21:24:13 ohhhhhh

beeeeé

Cevapla (1) (0)
18.05.2017 21:23:17 sivaslı 58

Almanyada yaz tatili 1,5 ay ,ne olurdu burada da üç ay tatil olsa biz de doya doya türkiye'de kalsaydık

Cevapla (1) (0)
18.05.2017 21:21:16 alper

Şu eleştirilere bile tahammül edemeyip yazdığınız hakeretlere bakın siz anca para için yaparsınız bu işi durum ortada sakın öesleğin kutsallığından bahsetmeyin kutsal olan meslek siz değilsiniz

Cevapla (1) (8)
18.05.2017 20:52:01 haddini bilboa

evde iki cocuga bakmaya sabredemeyenler okulda onlarcasiyla saatlerce ugrasan insanlara laf atmasin

Cevapla (18) (5)
18.05.2017 20:20:19 TRUMPET

Ulan şu ' 3 ay tatil, 3,5 ay tatil' diyen zavallılar, cahilliğinizi bu kadar belli etmeyin yahu. Daha kaç kere söylenecek öğretmenin tatili: 1 Temmuzla 1 Eylül arasıdır. Yanii (yazıyla) iki ay, (rakamla) 2 ay. Ve öğretmenler, yıllardır bunu bile öğrenemeyen bu velilerin çocuklarına atomu öğretiyo.:)

Cevapla (17) (9)
18.05.2017 20:10:41 sade

ohhh! cok iyi! cocuklar okuldan ne kadar uzak o kadar emniyette ve egitimli ! keske okul zorunlu olmasa isteyen istedigi egitimi verebilse! 4 cocugum var bu sistem sebebiyle geleceklerinden endise duyuyorum!

Cevapla (5) (3)
18.05.2017 19:54:56 Ali

Ögrencilere 6 veya 8 hafta tatili anlarimda ya millet vekilkerine ne demeli adamlar hazitanda dukkani kapadiyo eylul de kepenkleri aciyorlar ogrencilerin turkiye hazinesine o kadar masraf acmiyo vekiller 9ay calis 12 ay maas al

Cevapla (6) (0)
18.05.2017 19:36:14 kızgın

Valla hayat öğretmene güzel 3,5 ay yaz tatili 15 tatil kar tatili oh oh oh valla yan gel yat beleş para al

Cevapla (3) (11)
18.05.2017 19:24:42 Ortmen

ogretmen olmak.lazimmis. yanlis meslek secmisiz. bu ne laa 3.5 ay tatil. butun kirmizilar tatil. kar yagdi tatil. ooohhh

Cevapla (4) (12)
18.05.2017 19:23:10

Dünyada en uzun yaz tatili bizde

Cevapla (4) (2)
18.05.2017 19:10:41 ...

cok az bence haziran 1 dedin mi kapanmali ekim 1 dedin mi acilmali.sicaklarda ders calistirmak zor ve sıkıcı cocuklara

Cevapla (6) (1)
18.05.2017 19:02:50 eğitmen

30 degil 5 cocuğa aynı anda bak ta görüyüm seni bakamadığınız çocuklara bakıcı arıyorsunuz

Cevapla (8) (5)
18.05.2017 18:53:54 aha

Dur bi okul bitsin be kardesim acelesi neydi

Cevapla (6) (1)
18.05.2017 18:46:39 gurbetci

masallah nerdeyse 3.5 ay

Cevapla (4) (5)
18.05.2017 18:46:27 adalet

bu kadar uzun tatilmi olur ya biktik valla cocuklarda bizde buz gibi soguyoruz okuldan 6 hafta yaz tatili 2 ayda bir 10 gun tatil ver

Cevapla (6) (6)