Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
22.04.2017 09:16:56 kaportacı necmi

önce havalimanlarında vatandaşa saygılı davranmayı ögrenin biraz egitilmesi gereken bir topluluk.

Cevapla (1) (3)
22.04.2017 03:11:36 DAHA COK BEKLERİZ

ARKADAS ÖZEL GUVENLIK DENILIYOR BEN DAHA MEMLEKETTE GUVENLIK ISI BULAMADIM ARKAMDA EMMIM DAYIM OLMADIGI İÇİN NEYDEN BAHSEDIYONUZ 8 YIL OLDU YAKA KARTINI ALALI TIK YOK DAHA BİRDE KORUMA GOREVLISI OLACAKTI GUVENLIKLER BEKCI OLCAKTI TUTMASAYDIK.HANİ NERDE SURIYE DARBE MESELELERI DERKEN KAYNADI GITTI

Cevapla (1) (2)
21.04.2017 18:10:01 ÖZOST

yaw özel güvenlikçiler odasında sosyal medyayı takip ediyor. kafaları önde görünmüyor bile. güvenlik diye bişi yok...

Cevapla (4) (4)
21.04.2017 17:01:45 sRS

İŞTE ÖZEL GÜVENLİK GÖREVLİLERİNİN EN BÜYÜK SORUNU RANDEVU YOK VE BİR TÜRLÜ ALINAMAYAN RANDEVULAR YIL SONU HEPİMİZDEN KURTULUYOR İSTANBUL EMNİYETİ...

Cevapla (2) (0)
21.04.2017 16:54:15 sRS

SON GÜNLERDE EMNİYETİN ( İEM )SİTESİNDEN RANDEVU ALAMIYORUZ. EMNİYET BİZİ TAKMADIKTAN SONRA GERİSİNİ SİZ DÜŞÜNÜN... HEPİMİZ KOVULUNCA HEPSİ YERLERİMİZE GEÇER ARTIK...

Cevapla (5) (0)
21.04.2017 14:13:50 BAYRAM

ÇOK GÜZEL ANLATMIŞSINIZ İŞALLAH GERĞİ YAPILIR.

Cevapla (3) (0)
21.04.2017 14:06:32 :-D

düzeldilmesini istıyoruz,beklendilerimiz karşılansın

Cevapla (3) (1)
21.04.2017 13:06:50 Halil D.

Devlet sadece Özel Güvenlik firmalarını denetlesin eksiği gediği gider sektörün zaten.Sadece Denetlesin !

Cevapla (5) (0)
21.04.2017 12:52:40 çılgın türk

ben 6sene çalıştım bu isten kimseye hayır gelmez bayram pazar özel gün yok boş iş uzatmaya gerek yok

Cevapla (6) (0)
21.04.2017 12:39:28 dersimli kemalin askerlerisini

bence birazda olsa yetki verilmeli hak iyilesmesi yapilmali

Cevapla (2) (1)
21.04.2017 12:38:44 dersimli kemalin askerlerisini

bunlarin arasinda anket yapsan yuzde 99 ak partili veya mhplidir onun için yapmazlar oy veremeyen zümre ye hak verirler sonrada aaa 51 zor aldik

Cevapla (5) (1)
21.04.2017 12:23:54 GÜVENLİK GÖREVLİSİ

BU HABERE HER ÖNÜNE GELEN BİR YORUM YAZMIŞ TABİR YERİNDEYSE AĞZI OLAN KONUŞMUŞ; ÖZEL GÜVENLİK SEKTÖRÜ SAHADA ÇALIŞANLARIN DEĞİL ŞİRKETLERİ KURUP % 90 ORANDA ASKER VE POLİS AYRILMA VE ATILMALARININ ARKA BAHÇESİ OLMUŞ 4 YIL DİRSEK ÇÜRÜTÜP BİR BALTAYA SAP OLAMAYANLAR ÖZEL GÜVENLİĞE LAF ETMESİN.

Cevapla (6) (1)
21.04.2017 12:04:50 Tusem

Nasıl bir ulke olduk anlamıyorum adam tutacak 4 yıl dirsek çürütecek herhangi bir özelleştirme yok sen tut lise oku bir sertifika al ve özel haklar talep et oldu canım başka bir arzunuz , her kesimi katmak değil amacım ama bu özel güvenliklerin bayan olanlarının yüzde doksanı eşlerinden ayrılanlar

Cevapla (4) (16)
21.04.2017 12:04:38 osmanlı

Dogru insanların masşı 1300 tl ayıptır

Cevapla (8) (0)
21.04.2017 11:55:42 ??

polislerinkini duzelttinizde sira guvenlikcilere mi geldi???

Cevapla (6) (16)
21.04.2017 11:52:19 X1adam

Büyük bir istihdam alanı gerçektende iyi para olmasa bu kadar şirket olmaz... yasal düzenleme yapılıp özlük haklarının iyileştirilmesi eğitim düzeyi yüksek uygun fiziki şartları taşıyan bireyler ile daha iyi yerlere geleceğine inanıyorum

Cevapla (7) (0)
21.04.2017 11:48:08 ts

Özel güvenliklerinde özel bir yasası olmalı görevleri çok zor maaşları asgari ücret olmaz böyle yazık

Cevapla (12) (1)
21.04.2017 11:45:36 Erdem

Kamu binalarında hizmet verenlerin çalıştığı kuruma bağlanması ve taşeronluk sisteminin derhal son bulması gerekiyor

Cevapla (11) (0)
21.04.2017 11:38:16 koray

Boş beleş bir kurs alıp resmiyet mi istiyorsun? Benim tanıdığım bir çok kişi işsizlikten ötürü özel güvenlik oldu

Cevapla (3) (11)
21.04.2017 11:37:24 veysi

ozel güvenlikçi ne la ozel güvenlik görevlisi diyeceksin....haber başlığı ofsayt içeriği özlük hakki olsa ne olur

Cevapla (7) (0)
21.04.2017 11:32:07 mardin

birak ozel guvenligi 700000 taseron isci ne oldu

Cevapla (1) (2)