Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
22.04.2017 18:24:40 isminizin hakkını verin.. tara

Bu haberi yaparak fitne ateşini yaydınız. Diyanet işleri başkanı konu ile ilgili dün trt haber de açıklama yaptı ayrıca diyanet işleri başkanlığı internet sitesinde de açıklaması mevcuttur. Bu kadar hassas bir konu da gerçek ve tarafsız habere ilişkin manşetten haber yapılmasını istiyoruz. http://ww

cevapla (0) (2)
22.04.2017 00:02:01 İst34

İşte bu yüzdendir ki yüce Atatürk tekke , tarikat ve zaviyeleri kaldırıp , islam dininin zarar görmemesini istemiştir. Ancak malesef günümüze kadar hala tarikatlardan kurtulamadık.

cevapla (2) (4)
22.04.2017 19:13:30 Selçuk

Tarikattan kastın ne!! Kaç tarikat tanıdın?Önce bahsettiğin kişilerin bir tarikat tasavvuf mensubiyeti olmadığını öğren.

(0) (0)
22.04.2017 00:52:26 Nazif

Fetö tarikat degildir... tam anlamiyla hashasilere yakin tarihimizde ise ittihad ve terakkinin gizli yapilanmasina benzer... Bu arada Anadolu birligi tarikatlar(gerçek tarikat) eliyle sagalanmistir.

(0) (0)
21.04.2017 23:55:17 Halil

Madem bir suphe var..kaldirilsin..toren olmasin..

cevapla (2) (0)
21.04.2017 23:51:52 hasan

Siz hele bugazete ayni fetodan kotü. Yalakaliktan baska birsey degilsiniz

cevapla (0) (6)
22.04.2017 12:17:14 farukkk

yazik sana be kardes,anlAmamis bilememissin.ummetim 73 firkaYa ayrilir diyen peygamber efendimizin gostetdigi yolu tanitan anlatan bu gazetedir ve her zaman da dogrufan yanadir...gazete turkiyeye cok tesekkur ederim...

(0) (0)
21.04.2017 23:36:53 Meb Genelgesi

okullarda da meb genelgesiyle sozde kutlanir, kutlanilir gibi yapilir. ama ne kutlama. kizli erkekli, acik sacik kizlarla, tesetture riayet etmek yok, ilahi adi altinda calgi cengi girla... derhal bu projeden vazgecilmelidir. ozellikle okullarda hemen simdi.

cevapla (2) (0)
21.04.2017 23:31:46 basın açıklaması

BASIN AÇIKLAMASI Bugün Türkiye Gazetesinin manşetinde yer alan Kutlu Doğum Haftasının bir FETÖ projesi olduğu ve buna rağmen halen Başkanlığımız tarafından savunulduğu yönündeki haber, gerçeği hiçbir şekilde yansıtmamaktadır. 30 yıldır görev yapan bütün Diyanet İşleri Başkanlarına ve teşkilatımızın

cevapla (0) (3)
21.04.2017 23:30:11 Doktor..!

Ya arkadas onca fikihi yanlislar varken sen gel Peygamberimizin dogum gununu kutlasakmi kutlamasakmi !! Tobe Tobe..!! Peygamberimizin Dogum Gununu Kutlamak da ne gunah varki Allah askina..! Keske yilin tamamini Peygamberimin Dogum gununu Kutlayabilsek..!

cevapla (2) (1)
21.04.2017 23:26:59 Vatandaş

Kaldırın artık bu uydurma haftayı. Mevlid Kandili'ni kutluyoruz biz...

cevapla (5) (0)
21.04.2017 23:10:19 mert

Cok dogru haber . Bu fetöcülerin amaci zaten dini deyistirmekdir!

cevapla (2) (0)
21.04.2017 23:09:24 ÖzTürk

Bizler yıllardır söylüyorduk ama kime..Uyduruk haftayı hemde ne seramonilerle kutluyordunuz... Milli bayramları öyle kutlamadınz.Malum siz ozaman hocaefendi diye hönkürüyordunuz.Tekrar diyorum ''Hayırlı Cumalar'' ve ''Kutlu Doğum'' garabeti fetoya aittir. Dahada var ama sizin bünye kaldırmaz. Neyse

cevapla (1) (0)
21.04.2017 23:08:28 Nazif

"kutlu doğum haftanız mübarek olsun" ne demek?

cevapla (0) (1)
21.04.2017 23:01:58 VeSelam

Aynen doğrudur, aklı selim hocalar bunu yıllardır dile getirdiler, ancak bizim körler ve sağırlar bunu duymazlıktan geldiler. Kadir gecesi hariç gerisi bidaattır. Kendimize çeki düzen verelim.

cevapla (1) (0)
21.04.2017 23:01:40 Xyz

Fetö apo tayyip, taht. cübbeli oktar menzil,post. siyaset-tahthidayet-mehdi,hilafet.

cevapla (0) (2)
21.04.2017 23:00:38 uzman

kerizlere ne versen yer. konu beni ilgilendirmez. kafalarına göre ekleme yaparak iyi güdüyorlar koyunları. helal olsun adamlara.

cevapla (1) (1)
21.04.2017 22:43:30 KARGI'''''LI

AMERİKAN KÖPEĞİ FETÖ ve ONUN GİBİ YALAKALARIN....İÇİNE EDEYİM.....

cevapla (3) (0)
21.04.2017 22:58:33 uzman

onun Türkiyedeki şubesi kimdi?????

(0) (0)
21.04.2017 22:41:40 Bayko BJK

Yok böyle bir şey

cevapla (1) (0)
21.04.2017 22:37:36 121

niye sahip çıkmasın ki kasaya para girsinde omu yapmış bumu yapmış gerek yok...

cevapla (2) (0)
21.04.2017 22:34:17 Samet

FETÖ nin faydalı projeleri de olmuş. Ya da niyetleri kötüyse bile sonrasında faydaya dönüşmüş. Kutlu doğum projeleri kandil gecelerinde camilere gelen adamlara hitap etmiyor. Çoğu bürokrat, zorunlu olarak dib personeli ve bazı sosyeteye hitap ediyor. Yani işin aslı kendileri çalıyor kendileri oynuyo

cevapla (0) (1)
21.04.2017 23:06:58 Nazif

uzun vadede "camiye gitmeye gerek yok" projesidir

(0) (0)
21.04.2017 22:27:15 iso gs

Bu gün cuma hutbesinde kutlu doğum haftanız mübarek olsun diyor imam bu ne anlamadım hep bidatlarla doldurdular bu dini

cevapla (5) (0)
21.04.2017 23:02:13 bilirkişi

o yüzden bıraktım kimseye takılmıyorum.

(0) (0)
21.04.2017 22:03:17 vuku

gazete tam bir işgüzar.peygamber efendimiz(sav) hayatı tam manasıyla anlaşılsa bu gazete de kutlamak için fitne sokmaya kalkmaz.ukalalık yapacağına ihlaszedelere parasını ödesin!!!!!!

cevapla (2) (6)
21.04.2017 23:36:49 Suna

Kutlansın fakat hicri takvime göre miladi takvime sanitlemek yanlış olmuş. Meğer gülen şeytanın doğum günü nisan da mış.

(0) (0)
21.04.2017 22:20:05 doktor

ne alakası var. adamlar doğru yazmış. neyini savunuyorsun araştırmak yerine

(0) (0)
21.04.2017 21:49:52 Ben38

Torpil ile imam işe alan diyanetten ne beklenir. Çevremde babası dedesi imam olup kendi de torpil ile imam olan onlarca insan biliyorum. İSLAMA ZARAR VERİYORLAR.

cevapla (1) (0)
21.04.2017 21:43:30 Afrika senegal

Diyanet fetoculardan hala temizlenmedi Diyanet vakfi hala fetocular ile isbirligi yapiyor .Afrikadaki feto personeli diyanet ile ortak calisir ozelikle Gambiya,Gana,Senegal ,Gine ulkelerinde arastirin neler cikar neler.

cevapla (4) (0)
21.04.2017 21:42:44 DOĞUM GÜNÜ NERDEN GELMİŞTİR

Tarihte kayda geçen ilk doğum günü kutlaması, milattan önce 3000 yıllarında yaşamış bir Mısır firavununa aittir.Mısır ve Pers medeniyetlerinden Yunanlara geçen doğum günü adetine burada pasta kesme adeti de eklendi. Ay'ın ve avcılığın tanrıçası Artemis için Ay ışığını simgeleyen mumlar ilave edildi.

cevapla (3) (0)
21.04.2017 21:41:21 Mehmet_NL

Diyanet baskani açiklama yapiyor... "yapilan ibadet degildir dolayisiyla miladi takvime göre uygundur" diyor... Diyanetin attigi her adim dini olmalidir görevi de budur.. Diyanet din islerinden sorumludur.. hangisi dini hangisi degil halk nasil ayirt edecek... Birak dini olmyan isleri üni`

cevapla (4) (0)
21.04.2017 21:34:52 DOĞUM GÜNÜNÜN KÖKENİ NEDİR

Tarihte kayda geçen ilk doğum günü kutlaması, milattan önce 3000 yıllarında yaşamış bir Mısır firavununa aittir.Mısır ve Pers medeniyetlerinden Yunanlara geçen doğum günü adetine burada pasta kesme adeti de eklendi. Ay'ın ve avcılığın tanrıçası Artemis için Ay ışığını simgeleyen mumlar ilave edildi.

cevapla (2) (0)
21.04.2017 21:31:22 fevzi

YAZIKLAR OLSUN HALA DİYANETİN BAŞINDA OLMASI TAM BİR SKANDALDIR....

cevapla (1) (1)
21.04.2017 21:26:27 Dogrucu

Bence feto ciler allaha inanıyor oyuzden biz inanmayalim.ne saçma sapan bir düşünce adı üstünde peygamberimizin kutlu doğumu kutlanıyor.binu bir yahudi bile kutlasa baş tacıdır.iptal ettirmek niye.

cevapla (2) (0)
21.04.2017 22:00:03 ibadeti bozmak

Bir yahudi takla atsa kalksa fatiha okusa tekrar kalkip yine fatiha okusa adini da namaz koysa bak ne güzel fatiha okuyor mu denir. yoksa müslümanlarin ibadetini bozuyor mu denir?

(0) (0)
21.04.2017 21:20:09 DOĞUM GÜNÜ KUTLAMASI

NERDEN nasıl GELMİŞTİR ? Tarihte kayda geçen ilk doğum günü kutlaması, milattan önce 3000 yıllarında yaşamış bir Mısır firavununa aittir. O zamanlarda doğum günü kutlaması yaşanılan çevrede yapılıyor, eş, dost, hizmetçiler köleler bile kutlamaya katılıyor, günün şerefine suçlulara af bile çıkıyordu

cevapla (2) (0)
21.04.2017 21:15:30 Diyar-ı Bekir

Ey TGRT Diyanete sordun mu?

cevapla (0) (4)
21.04.2017 21:38:56 cüneyt

sanane lavuk

(0) (0)
21.04.2017 21:15:18 Faik

Katılıyorum, sonunda bir gazete bunu söylemeye cesaret edebildi, tabii ki de İhlas Holding. Üzerine gidilmeli bu meselenin, çok ama çok önemli.

cevapla (13) (0)
21.04.2017 22:20:03 vuku

hangi holding?ihlaszede holding mi?

(0) (0)
21.04.2017 21:14:37 Diyar-ı Bekir

İbadet değil bilgilendirme amaçlı olduğu için Bidat değil.

cevapla (1) (6)
21.04.2017 21:51:11 ZAMANLA İBADETE DÖNÜŞTÜRÜRLE

İNSANLAR ŞİMDİKTEN KENDİLERİNCE BİR KUTSALLIK ATFEDMEYE BAŞLAMIŞLAR BİLE. İNSANLARIMIZ SAPKIN KİŞİLERİN OLTASINA TAKILMAYA PEK MERAKLIDIR YARIN FELANCA HOCA ŞUNU DEDİ FİLANCA HOCA BÖYLE YAPTI BU İŞİ FARKLI YERLERE GÖTÜREBİLİRLER ÇÜNKİ ART NİYETLİ BİRİLERİ ÖNDER OLACAKTIR..

(0) (0)
21.04.2017 21:39:31 cüneyt

orandan burandan uydurma

(0) (0)
21.04.2017 21:12:19 lawrensler

ingiliz destekli sahte hoca adıyla Türkiyenin altını oyup islamiyeti kendine göre düzenleyen şarlatanların hepsi de aynı ingiliz uşağıdır kendine edindiği fakir müridlerden yardım aldığını söyleyen sahtekarların aslen zenginliği ingiliz ve abd li sorosun destekleridir bir tek fetö değil hepside aynı

cevapla (0) (0)
21.04.2017 21:08:46 isimsiz

Bir kere bu kutlamalar Fetö icadı olsa Diyanetin kutlu doğum programında onlar ön sırada otururdu. Hiçbir programa ne katkı yaparlar ne de katılırlar. Kendileri ayrı kutlar. Ayrıca bu kutlamalar ibadettir diyen kişi . Bunlar ancak Bidattır isteyen yapar.

cevapla (0) (0)
21.04.2017 21:08:05 biz

güzelim dinimizi rezil ettiniz, her yerini, tüm ibadetleri, her şeyini bidat ile doldurdunuz, insanlara gereksiz yere fazladan fazladan ibadet yüklediniz. zorlaştırdınız zorlaştırdınız

cevapla (0) (0)
21.04.2017 21:31:04 Abdullah ÖZ

Zam yaptılar Allah'ın Dinine...Hem de ne zam...İlave uygulamalar,zamanla ilave inançlar oldu...Budistlerin yogasını bile ilave ettiler Allah'ın Dinine...

(0) (0)
21.04.2017 20:57:11 hüseyin güler

Bütün suçlarını fetoya yüklüyorlar inanmadım

cevapla (2) (1)
21.04.2017 20:28:28 goralı

Bu neyin kafası arkadaş. Hicri takvime göre de kutla miladi takvime göre de kutla. Bunda ne var anlayamadım. Günah mı? Yok efendim fetö projesi imiş. Fetö de akp projesi o zaman.

cevapla (2) (2)
21.04.2017 21:45:22 Adem

hem hicri hem miladi olmaz... senede bir kere dogum günü olur... aksi sulandirmaktir.

(0) (0)
21.04.2017 19:52:38

Madem böyleydi yeni mi akliniza geldi yillardir

cevapla (6) (1)
21.04.2017 20:12:29 Adem

senelerdir karsi çikiliyor... sen yeni gördün o kadar... kardesim

(0) (0)
21.04.2017 19:48:25 Doktor..!

Ya arkadas onca fikihi yanlislar varken sen gel Peygamberimizin dogum gununu kutlasakmi kutlamasakmi !! Tobe Tobe..!! Peygamberimizin Dogum Gununu Kutlamak da ne gunah varki Allah askina..! Keske yilin tamamini Peygamberimin Dogum gununu Kutlayabilsek..!

cevapla (5) (4)
21.04.2017 23:29:51 Doktor..!

Yav mubarek keske peygamberimizin Dogum Gununu Hergun kutlayabilsek..! Bunda ne gunah ve yalis var ya..! Yav su isguzar hocalar yokmu..! ibadetten soguturlar ya..! Peygamberimizin bir hadisi varmi (( Benim Dogum Gunumu Su takvimde kutlayin )) diye..? Yook !! Ee bu nedir yahu..! Milletin Askiyla Feyz

(0) (0)
21.04.2017 20:29:28 Adem

Peygamberimizi övmek mevlid okumakve dogum günü olan hicri rebiülevvel ayinin onikinci gecesini yâd etmek ibadettir.. Her ibadetin sarti vardir.. mesela: aksam namazini gun ortasinda kilamazsin.. dini degistirmek olur.. "abdest almadan namaz kildim oldu" dersen olur mu? hicriye göre kutlan

(0) (0)
21.04.2017 19:48:10 Kamil

Kutlu dogum bir feto purojesi bunu herkes biliyor son 15 yilda dinayeti de arkasina aldilar fetonun dogum gunu olarak millete kutlatilar

cevapla (3) (1)
21.04.2017 19:44:27 DEDEM BATTAL

Bak şimdi bu programlar salonlarda yapılıyor. salonun yarısında protokol ve karıları var. Kalan yarısında da kadın erkek beraber. Salona diyanet personelinin katılımı zorunlu hatta eşlerinizle gelin deniliyor. Halktan gelen çok az gelsede yer yok. Hedef kim bu prgramda? Kime anlatıyorsunuz?

cevapla (1) (1)
21.04.2017 19:41:26 12. Adam

Eyyyy koyunlar yıllarca safsata peşinde koştunuz .., kutlu doğum diye fetoyu kutladınız ... feto ile birlikte cehennemliksiniz ... ne yanılması kandırılması ?

cevapla (2) (1)
21.04.2017 19:16:28 Bir Osmanlı Evladı

Günün en rezil en alcak manşeti... Sözde ismi Türkiye Gazetesi yazıklar olsun..Amacınız ne...Bu kininiz kime fetö ye mi Peygambere mi!!...fetö terör örgütü ile ne alakası var.... türkiyenin bu sıkıntılı dönemde yazacak başka manşet manşet bulamadınzmi

cevapla (6) (16)
21.04.2017 20:50:26 Öküžž

önce okumayı anlamayı öğren

(0) (0)
21.04.2017 19:42:00 Abdelwahid_misri

Sen karsi cikmak gazete.? sen feto?

(0) (0)
21.04.2017 19:41:36 taha

Sana yazıklar olsun. Senin gibi edepten yoksun bir zat asla Osmanlı torunu olamaz. Sevgili Peygamberimize "sallallahü aleyhi vessellem" - peygamber- diye hitap edecek kadar edepten ve ilimden yoksunsun. Ecdadımız edepte zirve olduğu için koca bir cihan devleti yüzyıllar boyunca ayakta kalm

(0) (0)
21.04.2017 19:25:55 Adem

Bu haftayi "Kutlu Dogum Haftasi" diye uydurup kutladiklari için gündemde

(0) (0)
21.04.2017 19:08:21 şimdimi uyandınız

biz bunu söylerken bizans tohumu oluyorduk kutlu doğum haftası diye birşey yok. elhamdürillah muslumanım ama bu koca bi yalan bu iktidar ve fetönün kolkolayken uydurduğü, fetöyü saygınlaştırma adı altında yapılan bir algı operasyonuydu. tabi artık ne istediler de vermediyseler durum buna geldi. şimd

cevapla (1) (0)
21.04.2017 18:59:15 buakr

din düşmanları harekete geçti, dün cem küçük denilen i..., bugün ihlascılar... Kim bu ihlascılar Enver örenin cemaati. adam hayattayken seda sayanlarla, bilmem ne karılarla yaş günü kutlayan zat... Şimdi avaneleri çıkmış kutlu doğuma programlarına dil uzatıyorlar...

cevapla (1) (11)
21.04.2017 21:44:01 kanber

hooşt köpek..destur de, öyle yaz.. tanımadığın insanlar hakkında iftirada bulunma

(0) (0)
21.04.2017 19:45:07 tgy

Din düşmanı senin gibi bid'at ehline denir. İhlası batıran da senin gibi fetöcülerdi. 30 bin insan işsiz kalmasın diye mücadele ettiler. 28 Şubat sürecini bilmeden yorum yapma.

(0) (0)
21.04.2017 19:19:27 Adem

28 subat sürecindeki mecburiyet geçti... sonrasini komus... Fetöcülerin hicriyi miladi takvime çevirmeleri dogru mu? konuyu konus.. ramazan orucu sabit miladi aralik ayinda olsa yanlis olmaz mi?.. yanlisa yanlis demek seni niçin gerdi.? yoksa sen de feto...???

(0) (0)
21.04.2017 18:55:57 Mert

hıristiyanlığın yeşile boyanmış hallerinden birisi.. islam tarihinde hangi toplum böyle bir kutlama yapmış..

cevapla (2) (0)
21.04.2017 18:40:21 Genç İmamlar rahatsız

ılımlı islamcı diyanetede artık bi el atılsın hala fetönün izleri var güzellemelere islam dininin ihtiyacı yok kurandaki gerçek islam şeriatini olduğu gibi anlatın yeter kutlu doğum saçmalığına imamları alet etmeyin diyaneti ayakda tutanlar tek güvendiğimiz imamlardır onlar sizin köleniz değil

cevapla (1) (0)
21.04.2017 19:00:13 Adem

Fetöcü'lere de hayir işidci'lere de hayir... Ehli Sünnet 1400 yildir anlatiyor Kuran-i kerimin hükümlerini. Eksiklik yok.. Bid'atçi vehhabi ve işidciler sünni mülümanlari bozmaya çalisiyor.

(0) (0)
21.04.2017 18:33:40 Yorumcu

Cübbeli Ahmet Hoca'nın da birkaç gün evvel açıklaması olmuştu bu konuda. Ramazan Ayvallı Hoca'yı destekler mahitte. Ahmet Hoca'yı açıklama yapmaya davet ediyoruz.

cevapla (0) (0)
21.04.2017 19:21:17

Ahmet hocadan ne açıklama bekliyorsun dingil feto projesi olduğunu o da söylüyor

(0) (0)
21.04.2017 18:27:56 Arif

YILLAR SONRA BU UYGULAMAYA TEPKI VERMEK YERDEN YERE VURMAK INSAFSIZLIKTIR.TAMAM ANLADIK TERÖR ÖRGÜTÜ...BIRAKIN BARI TERORISTLER SALAVAT CEKSIN FENA MI...

cevapla (1) (4)
21.04.2017 18:53:26 Adem

Yillardan evvelde karsi çikilmisti..ancak sana simdi ulasmis diye "yillar sonra" diyemezsin

(0) (0)
21.04.2017 18:25:20 Sezgin

Helal olsun Türkiye gazetesine. Çok doğru bir haber.

cevapla (13) (1)
21.04.2017 18:22:27 Bekir

Hah cok sükür bunuda fetöye dayadik,bu yagdanlik medya Sezar´ida fetö öldürdü derler,la birakin bunlari ülkenin dumani cikiyor Tv lerden cerahat akiyor ses yok kimin seyi kimin seyinde belli degil 52 haftanin 1 haftasini kutlu dogum haftasi olarak kutlamisiz cokmu?bunuda sulandirdikya helal be.

cevapla (3) (4)
21.04.2017 18:52:01 tam not

10 numara yorum

(0) (0)
21.04.2017 18:48:52 Adem

1 hafta degil 1 ay kutlansin.. ancak dini zamani bozmadan.. rebiülevvel ayinda kutlansin... saptirma.. Diyanette çok fetöcü var..

(0) (0)
21.04.2017 18:19:42 Diyanet'e Soru

Diyanete soru: Ramazan ayinda etrafimda birçok oruç tutmayan var.. onlari oruca alistirmak için ramazan orucunu senenin en kisa oruc tutuldugu Aralik ayina sabitleseniz olur mu? Niyetim iyidir. Seyfet Usta

cevapla (0) (5)
21.04.2017 20:28:06 yorumcu

Yuhh artık.. Oruç farz bir ibadettir.. Siz nasıl onu bununla bir tutarsınız? Bu nasıl bir zihniyet!?

(0) (0)
21.04.2017 18:19:34 emre güven

Çok doğru bi tespit dinde olmayan mevlüt kandiline alternatif bir bidat hemen kaldırılmalı türkiye gazetesini tebrik ediyorum

cevapla (6) (0)
21.04.2017 18:13:46 Abdülhamid sonrasi

Sultan Abdülhamid Han`dan sonra din isleri ehliyetsiz kisilerin kontrolüne geçti... Reform yapacagiz diye birçok bid'at islenir oldu.. Diyanet ya kifayetsiz kaldi ya da bid'at lerin yayilmasinda öncü oldu.. Sandalyede namaz da öyle camiler gitgide kiliseye benzemeye basladi.. Diyanet söz geçiremiyor

cevapla (7) (0)
21.04.2017 18:10:22 dikkat

6 ay önce 2 cuma hutbesini diyanete şikayet ettim. hiç birşey olmadı. temizlik bitmedi diyanette.

cevapla (0) (1)
21.04.2017 18:08:27 Abdullah ÖZ

Fethullahın (Allah'ın Kurandaki Dini Dışında) Paralel Din'i yaygınlaşırken Diyanet İşleri Başkanlığı ahaliyi aydınlatmadı...Şimdi de hurafeci tarikatlar yaygınlaşıyor, Kur'anı tek referans kabul etmeyen tarikat öğretileri yaygınlaşıyor .Diyanet bu olumsuzluklara sessiz almaya devam ediyor...Yoksa bi

cevapla (0) (1)
21.04.2017 19:30:19 Abdullah ÖZ

Hidayete erdirdiğine inandığın hoca efendi hazretlerine ve kerametlerine inanmak zorunda değilim.,.İnanmam için 114 Süre içinden delil göster...

(0) (0)
21.04.2017 18:39:56 Rafet

Senin beğenmediğin tarikatlar bu uydurmaları açığa çıkarıyor tarikatın manasını yaz google öğren nerelerden ve kimlerden geliyor bir bak bak belki sende hidayete erersin

(0) (0)
21.04.2017 17:34:49 a

Diyanet isleri baskani fetocu belli degilmi

cevapla (1) (5)
21.04.2017 18:27:16 Diyanet ve Fetöcüler

Tanidigim bir sürü Fetocu hoca Diyanette hala görevde... 15 Temmuz'daki ihanete karsi çikiyorlar fakat daha Feto`nun sahsina elestiri bir kötüleme duymadim.

(0) (0)
21.04.2017 17:47:41 Necmeddin

Mehmed Görmez hoca fetönün Reis ten sonra düşman olduğu ikinci adamdır diyebilirim.17-25 aralık öncesinden beri

(0) (0)
21.04.2017 17:31:35 admin

dogru bir tesbit... dinde hurafeye gerek yok. kandiller bizim icin yeterlidir...

cevapla (5) (1)
21.04.2017 17:29:49 öneriyorum

herkes namazını evinde kılsın camilerde elektrik su harcanıyor bu paralar eğitime harcansın

cevapla (0) (13)
21.04.2017 17:19:32 Fetö bahane

Fetö bahane, din düşmanlığı şahane... Fetö bahanesiyle islam la ilgili herşeye saavaş açıldı ... Nazım hikmet şiirleri, peygamberimizi anma iptalleri, ... daha neler neler... İsrail Çalışıyor, müslümanlar uyuyor...

cevapla (3) (6)
21.04.2017 17:42:39 melih

kutlayacaksan mevlid kandilini kutla, istersen 1 hafta istersen 1 ay kutla ama sonradan uydurma miladi takvime göre şeyleri değil.. bu fark görmezden gelinemez.

(0) (0)
21.04.2017 17:32:56 Nail

Peygamberimiz Muhammed alehisselatü vesellemin hatirlanmasina faaliyetler yapilmasina kimse karsi çikmiyor... karsi çikilan 1400 yildir yapilan dini faaliyet, hicri takvimin aksine niçin miladi takvim baz aliniyor. ?

(0) (0)
21.04.2017 17:19:17 Birisi

Allah razı olsun Ramazan hocadan, yıllardır anlatamadığımı çok güzel bir şekilde özetlemiş, bitsin artık bu safsata.

cevapla (7) (2)
21.04.2017 17:08:39 Seyfet Usta

Diyanete soru: Ramazan ayinda etrafimda birçok oruç tutmayan var.. onlari oruca alistirmak için ramazan orucunu senenin en kisa oruc tutuldugu Aralik ayina sabitleseniz olur mu? Niyetim iyidir.

cevapla (2) (3)
21.04.2017 16:57:51 Dini ölçüler ile

Faaliyetleri niçin hicri degilde miladi takvime göre degistirdiklerini dini hükümler ile Diyanet açiklamalidir.

cevapla (3) (2)
21.04.2017 16:56:11 ùyumaya devam edin

yillardir bas bas bagiriyoruz, siz ne kutluyorsnuz diye... yenimi uyandiniz efendiler?

cevapla (4) (2)
21.04.2017 16:55:50 ANGUT

Pekala neden o zaman 15 yıldır kutlanmasına müsade ettiniz işinize gelmiş olmasın.

cevapla (4) (3)
21.04.2017 17:41:13 zaferx

türkiye gazetesi bu bidati çıktığı zamandan beri yazıyor. yeni uyanmış değiller.

(0) (0)
21.04.2017 16:51:22 Necmeddin

Bahsedilen şekildeki kutlamalar 3-4 yıl önceki vede Diyanetin haricinde yapılan kutlamalardır. Diyanetin yaptığı konferanslar ve bilgi yarışmaları vede çok faydalı ve istifadeli olmaktadır.Bence Peygamberimizi böyle güzel anlatan programlara karşı çıkmaktan fetö bahaneli pis kokular gelmektedir. Şim

cevapla (3) (2)
21.04.2017 16:49:57 Av.DT

Diyanet bu günkü cuma hutbesinde konuyla alakalı doyurucu bir cevap veremedi. Gerçi sağlam bir cevap beklemekte yersiz olurdu zira Diyanette ki paralelci sayısının had safhada olduğu söyleniyor. Ne demişler "kimin ekmeğini yersen onun kılıcını sallarsın" diyanetin ki o hesap malesef.

cevapla (1) (1)
21.04.2017 16:49:55 Dini bayramlar

Bu gidisle iyi niyetli denilerek Ramazan Orucu ve dini bayramlar olan Ramazan ile Kurban Bayrami`ni da hicri degilde Miladi takvime göre sabitlerler ise hiç sasirmayin..yavas yavas..

cevapla (3) (1)
21.04.2017 16:49:25 Doğum günü mü?

Doğum günü kutlamak zaten başlı başına batı kültürünün bir ürünüdür. İslam kültüründe önemli olayların yıl dönümleri kutlanmaz, anılır. Kutlamalar düğün, bayram, çocuk sahibi olmak, büyük bir başarı elde etmek gibi durumlarda yapılır. O kutlamalarda da ölçülü davranılır, saçmalanmaz.

cevapla (0) (3)
21.04.2017 18:04:49 Pasta kesip dans etmiyoruz

Kutlu Doğum mevlid kandilinin alternatifi olamaz, ama miladi takvime göre de peygamberimiz için bir şeyler yapmak yanlış olmamalı. Hatta her gün bir şeyler yapıp anlatabilsek keşke. Biz peygamberimizin doğum gününü mum yakıp dans ederek kutlamıyoruz zaten. Kuran ı Kerim okunuyor, seminer konferans v

(0) (0)
21.04.2017 16:48:50 sülo

diyanet kendini gözden geçirmelidir. yeni yeni bidatlar türüyor.

cevapla (4) (1)
21.04.2017 16:47:23 sinani

Helal olsun Türkiye gazetisine doğrı konuya el atmış. Bidatlardan kurtulmalıyız.

cevapla (5) (1)
21.04.2017 16:41:47 Ali Seyit

Ülkede güya %99 müslüman var hiç abartmiyorum tek tek insanlara itikadi konularda yoklama yapılsa %20 müslüman zor çıkar. Şu hale bak kimi mehdi yok demiş kimi kandil yok demiş kimi kuranda yazmasa din dışı demiş ne kadar din alimi(?) varmış ülkemde vah vah

cevapla (5) (1)
22.04.2017 00:07:05 İst34

Evet kardeşim mehdi yok, Hz.Muhammed asla kendisinden sonra halifelik istememiştir.Buna karşı akrabaları halife yarışına girmiştir.Kandil de yoktur, emevilerin uydurmasıdır.

(0) (0)
21.04.2017 16:40:49 akyazıguzeli

Cumhuriyeti Feto cular kurdu derlerse şaşırmayın. Her şeyin bir sırası var yavaş yavaş değerlerimiz yok oluyor

cevapla (3) (3)
21.04.2017 16:39:03 sözün özü

Türkiye gazetesine teşekkür ederiz. Ehli sünneti müdafaa ediyor.

cevapla (8) (1)
21.04.2017 16:37:38 Adem

Helal olsun.. Dindar olan çok kimse tarafindan elestiriliyordu ama böyle manset atacak kadar cesaretli adim atilmamisti. Tebrikler... Diyanet`deki Feto lobisi bakalim ne diyecek.

cevapla (3) (1)
21.04.2017 16:32:10 Abdullah ÖZ

Diyanete kayyum gerek....Hurafeler den,Kuran'sız Müslümanlıktan,uydurma rivayet ve menkıbelerden,aklı ,bilim ve sanatı aşağılayanlardan kurtarılsın Diyanet...15-25 yaş arası gençler dinden uzaklaşıyor...Hem de dindar sanılan aile çocuklarında...

cevapla (3) (1)
21.04.2017 16:31:41 Araştırın

22 sene bae de kaldım kutlu doğum kandil diye birşey kutlanmıyor ki! Bunları araştırdım hiçbir islam ülkesinde böyle şeyler yok tamamen bizim huuu cuların uydurması

cevapla (2) (2)
21.04.2017 16:30:25 vatansever

Diyanet işleri başkanlığı bu konuda halkı aydınlatmalıdır.

cevapla (2) (2)
21.04.2017 16:21:00 İst34

Dilimizde tüy bitti bu yanlıştır dedik, kutlu d haftası olsa bile hicri takvime göre olur o da miladide hep aynı tarihe denk gelmez dedik ama o zaman bizi düşman ilan etmişti akpliler!

cevapla (4) (2)
21.04.2017 16:15:35 Vatandaş

Amaller niyetlere göredir. İnsanlar kutlu doğum haftalarında fetö için değil efendimiz için toplanıyor ve peygamberimizi anıyorlar o nedenle çokta kurcalamayın bizim niyetimiz belli ve Rabbimde bunu biliyor bu yeter

cevapla (2) (5)
21.04.2017 16:55:27 cafer

dine sonradan eklenen şeyler bidattir. bidatın kötü olduğunu ve bununla ilgili hadisleri okumanızı tavsiye ederim.

(0) (0)
21.04.2017 16:45:19 farukkk

arkadas niyetin dogru ama zamanlama/...n hatali...ogle namazini allah kanul eder deyip sabah vakti mi kiliyosun veya yatsi vakti...iste hocanin dedigi bir olcu ve istikamettir...yani dogru iman dogru ibadet... allah sasirtmasin kimseyi ..

(0) (0)
21.04.2017 16:13:43 matkap MURAT

mevlit dinin neresinde var..100 yıl durmadan mevlit oku ihlas suresinin 1 harfi etmez.bu işler ingiliz projesi.bitecek inşallah.95 yılda kuruldu bir gecede bitmez.

cevapla (0) (2)
21.04.2017 16:46:49 farukkk

ta basinda var sevgili kRdesim ..peygamberimiz aleyhissrlam eshAbiyla beraber dogdugu gunu kutlardi...

(0) (0)
21.04.2017 16:11:23 61

Turkiye gazetesi ne yapmaya calisiyor farkinda olmadan mezhepsiz ingiliz kontrolunde olan köksüz sözde selefilerin batil fikirlerine alet oluyor.Bu gün suriyede birbirinin boğazını sıkan ehli sunneti vehhabilestiren insanlar

cevapla (3) (3)
21.04.2017 18:54:49 Yorum-luyorum

Türkiye gazetesinin ingilizlerin islam düşmanlığı isimli kitabı var. Elma ile armutu karıştırma. 40 yıldır feto sapık dedi ama bazıları yeni uyandı

(0) (0)
21.04.2017 16:49:57 farukkk

yanlislikla like attim dogrusu unlike olacak...ihlas ve turkiye gazetrsi hicbir zaman ingilize hizmet etmemis karsisinda olmustur.dovru bilgiyi anlatmis dinimizin yayilmasinda onculuk etmistir...

(0) (0)
21.04.2017 16:04:19 tuba

Teşekkürler haber için, gerçekler ortaya çıkıyor. 1 hafta kutlayalım ama mevlid kandilini kutlayalım.

cevapla (6) (1)
21.04.2017 16:03:51 matkap MURAT

bu memleketde öğretmen(bir öğretmen babası yım) ve imamlar düzeltilsin sorunlar bitecektir.

cevapla (5) (1)
21.04.2017 15:59:10 Baston Celtics

Geç kaldılar o kadar geçiktiler ki gerçekleri unuttular İslamda olmayan şeyleri sokmayın

cevapla (7) (1)
21.04.2017 15:58:31 Emrhklkc

Üsküdar belediyeside kutluyor. Hiç bir çalışma yapmadığı için tepki oyları aldı. Tarihi boyunca sağ kesimin galip geldiği üsküdarda hayır oyu daha yüksekti.

cevapla (2) (1)
21.04.2017 15:52:58 Ehli sünnet

Bunu Fetoculer ortaya attıysa bile Diyanet sahiplendi ve özellikle okullarda çok verimli etkinliklere, yarışmalara, kitap okuma, hadis ezberleme gibi faaliyetlere dönüştü.. bir de Nisa Suresi 59. Ayet ululemre yani müslüman yöneticilere uymayı emrediyor. Diyanet kutlayan dedikçe kutlamaya devam, bır

cevapla (5) (3)
21.04.2017 16:31:35 Seyfi

Aslina uygun hicri aylardan rebiülevvel ayinda okullarda o faaliyetler yapilsa ne eksilir.. Niçin Kurban ve Ramazan bayramlarini hicri takvime göre yapiyoruz oluyorda Mevlid`de olmasin?

(0) (0)
21.04.2017 16:16:26 GERÇEKÇİ

DİNİN SAHİBİ DİYANET DEĞİLDİRKİ HÜKÜM VERSİN DİNİ AMELLER DİNİMİZİN BİLDİRDİĞİ GİBİ YAPILIR FETÖCÜLERİNKİ GİBİ DEĞİL

(0) (0)
21.04.2017 15:48:51 Büyük Türkiye

Kutlu doğum haftası fetöcülerin Elebaşı Gülenin doğum günü niyetine Efendimizin ismi kullanılarak pazarlandı. Efendimizin hatırlanması için bidat çıkarmaya gerek yok. Hele de müzikli konser ve her çeşit haramın işlendiği etkinlikleri istemiyoruz.

cevapla (6) (1)
21.04.2017 15:46:46 Aslan koç

Peki bu arada kendilerine müslümanım diyen AKP neden bunca zamandır bunlara göz yumdu .

cevapla (3) (2)
21.04.2017 15:44:20 Mehmet Ali

Mevlid Kandilini bile Peygamber Efendimiz SAV. ömrü hayatınca 1 kerre kutlamamışken Kutlu doğum saçmalığında inat etmek Ebu Cehilin Küfürdeki inadı gibi birşey.

cevapla (1) (4)
21.04.2017 15:39:56 yok artik

Cumhurbadkznimiza sesleniyorum diyanete kayum

cevapla (4) (2)
21.04.2017 15:29:21 Aptallar

Şimdimi aklınıza geldi,yıllarca kutlu doğum haftasını kutladık, o zamanlar biri çıkıp böyle birşey yok deseydi linç ederdiniz,şimdide Fetö işi diyoruz,bu kadar koyunuz işte,kim nereye çekerse gidiyoruz

cevapla (10) (6)
21.04.2017 16:06:09 matkap MURAT

cübbeli Ahmet hoca 25 yıldır söylüyor. adamın başına gelmeyen kalmadı.

(0) (0)
21.04.2017 16:06:08 cevap

fetö nün kendi çıkarına kullanmadığı hiç bir mesele yokken kutlu doğumuda kendi hesabına kullanacağı muhakkaktır kapatılması milletimiz adına bir fitne malzemesi olarak kullanılmasının önüne geçecektir.

(0) (0)
21.04.2017 15:58:58 Beşiktaşlı

o zamanda birileri cikip boyle bisey yok diyodu medyadan uzak ama bu sefer dinsizlikle suclandi

(0) (0)
21.04.2017 15:26:12 TEŞEKKÜRLER

Türkiye Gazetesini ve bu haberi yayımlayan ensonhaber.com 'u tebrik ediyorum. Çok şükür , artık ülkemizde yanlışlar düzeliyor. Tüm bidatleri bitirene kadar DURMAK YOK!

cevapla (16) (3)
21.04.2017 16:11:20 Gercekci

Yok..Yanlislar duzeltilmiyor..isine gelmeyenler degistiriliyor. Bu yanlislarin duzeltildigi anlamina gelmez. AKP..FETO ile kavga etmeseler idi, bu uydrulmus gun problem olmayacakti.Islama ekleme yapilmis hersey kaldirilmalidir ki millet gercek Allahin dinini gore bilsin.

(0) (0)
21.04.2017 16:07:49 matkap MURAT

artık devlet oluyoruz.ingilizin kurduğu düzen yıkılıyor.

(0) (0)
21.04.2017 15:25:41 TORAMAN

HELAL OLSUN . TAMAMEN DOGRU BIR HABER. DIYANET UYUYORDU BELKI UYANIRLAR BUNDAN SONRA.

cevapla (12) (0)
21.04.2017 15:24:20 Merkez

Kesinlikle yanlış Kutlu doğum haftası bidat

cevapla (9) (0)
21.04.2017 15:24:06 Ankaralı baba

Yavaş Yavaş insanlari gavurlaştrmaya basladilar...bugun bunu soylerler yarin baska bir şey söylerler onu yapma bunu yapma bir bakmişsin müslümanlar gavurlaşmiş ibadetsiz kalmis...ona gidiyor yeni türkiye

cevapla (6) (5)
21.04.2017 16:18:58 matkap MURAT

senin söylemin tam bir gevur planı.adamda namaz yok oruç yok mevlüt oku tavuklu pilav ye ölüleri cennete gönder.böyle bir din yok .

(0) (0)
21.04.2017 15:57:07 Faruk özdemir

ONU YAPMA BUNU YAPMA NE YA. ANGARALI İYİMİSİN :) YANLIŞI ORTAYA ÇIKARMAK NE GÜZEL BİR ŞEY AMA SENİN GİBİ AKLI KIT OLANLAR MALESEF KONUDAN Bİ HABER.

(0) (0)
21.04.2017 15:23:05 Okan

Ey Türkiye Gazetesi sen değil miydin Müslümanların paralarını tgrt de yılbaşı programı adı altında dansöze şantöze yedirip bunlara lüks cipler hediye eden..niye rahatsız oldunuz Peygamberin gençlerle buluşmasından o resmini yayınladığın gençler ne hissedecek bi düşündün mü? fetöcü ilan ettin hepsini

cevapla (5) (10)
21.04.2017 16:37:35 Yorum-luyorum

Klavyeden salla tabi mal. O dönemin gazetelerinin saçmalıklarını örnek gösterme. İhlas, 40 yıldır bunlar sapıktır dedi ama herkesin başına yeni dank etti

(0) (0)
21.04.2017 16:22:31 matkap MURAT

peygamber nerde gençlerle buluşuyor.kamyona bindirdiğiniz yerdemi

(0) (0)
21.04.2017 16:12:49 ÇİLEKEŞ

OKAN SEN KESİNLİKLE 28 ŞUBATCILARA ALKIŞ TUTMUŞ BİRİSİSİNDİR YADA O ZAMANLARI YAŞAMADIN YAŞASAYDIN BİLİRDİN O ZAMANKİ TGRT GENEL MÜDÜRÜNÜN SENİN ZİHNİYETİNDE OLAN 28 ŞUBATÇILAR TARAFINDAN ATANDIGINI SADECE ÇAMUR ATAN ZİHNİYET

(0) (0)
21.04.2017 16:05:11 Seyfi

Sarkicilarin yaptigi programa gelen reklam gelirlerinden bir kismini onlara verdiyse.. en azindan dinimizin bir hükmünü degistiormemistir...

(0) (0)
21.04.2017 15:17:01 Ersagun

Madem böyle birşey olmadığını biliyordunuz kaç senedir kutlanıyor niye bu sene gündeme getiriyorsunuz. illa fetönün hainliğinin ispatı mı gerekliydi.kesinlikle uygulamanın yanlışlığından bi kaygınız yok! prim yapmak, yalakalık yapmak...Rüzgar nereden eserse ona göre hareket ediyorsunuz.

cevapla (2) (3)
21.04.2017 16:38:20 Yorum-luyorum

İhlas 40 yıldır feto grubu sapıktır diyor ama herkesin kafasına yeni dank ediyor

(0) (0)
21.04.2017 16:27:33 matkap MURAT

yeni devlet oluyoruz. hainlere karşı olanlar hapise atılmadımı.A.Dilipakın malvarlığına el konuldu.mevlit kandili yok dediği için.günaydın hemşerim günaydın.

(0) (0)
21.04.2017 15:42:13 OSMAN

SAÇMALAMA HER SENE SÖYLÜYORLARDI MERAK ETME

(0) (0)
21.04.2017 15:13:29 Okan

Ne saçmalıyorsunuz siz..herşeyden bi fetö çıkarır oldunuz fetöyle mücadeleyi de yüzünüze gözünüze bulaştırdınız..Gençler ve özellikle okullar Peygamberiyle buluşuyor, onu anıyor ömrü boyu yalan tarih ve kutlamalarla beyni yıkanan gençlik bir anlık ta olsa aslına dönüyor,eksikleri giderin yeter

cevapla (3) (7)
21.04.2017 16:31:05 matkap MURAT

gül alıp gül vermekle peygamber anlatılmaz.bu uyutmak.iman etmek için birbirini sevmek gerek diyor Allah resulü bu anlatılmalı.

(0) (0)
21.04.2017 16:06:55 Seyfi

Gençlerimiz aslina uygun tarihte (rebiülevvel ayi) peygamberimiz ile bulussa ne eksilir.

(0) (0)
21.04.2017 16:04:20 Türko

Peygamberimizi anmakta Fetö oldu,yıllarca kutlandı başta Tayyip Erdoğan kutluyordu bir yalnışlık yoktu,şimdi Fetö oldu kutlu doğum,hepimizin boynunda bir ip nereye isterlerse oraya çekmeye çalışıyorlar,allah sonumuzu hayır etsin

(0) (0)
21.04.2017 15:42:48 OSMAN

NE PEYGAMBERLE BULUŞMASI BE. AÇIK SACIK KARILAR ŞARKI SÖYLÜYOR BUMU KUTLU DOĞUM

(0) (0)
21.04.2017 15:11:54 ........

allah bu fetöcülerin belasını versin . sizden iğreniyorum.

cevapla (9) (0)
21.04.2017 15:11:13 Asdf

Allahummesalli ala seyyidine Muhammedin ve ala ali seyyidine Muhammed. Kema salleyte ala Ibrahime ve ala ali Ibrahime inneke hamidun mecid.

cevapla (4) (0)
21.04.2017 15:06:09 yorum

Bravo Türkiye Gazetesi'ne.

cevapla (13) (1)
21.04.2017 15:04:25 İNTİKAM EVET

ben o geberdigi zaman kutluyacağım Hyinler

cevapla (4) (0)
21.04.2017 15:01:44 ATAMAN

BİDAT IN KELİME MANASINA BAKIYORUM" SONRADAN ÇIKARILAN ŞEYLER " OLARAK KARŞIMIZA ÇIKIYOR. DİNDEKİ BİDAT İÇİN HADİSİ ŞERİFTE BUYURULUYORKİ: "BİDAT SAHİPLERİ CEHENNEMİN KÖPEKLERİDİR." MESELE BU KADAR BASİTTİR.

cevapla (6) (1)
21.04.2017 14:59:12 herkezde kafa olur ama akıl ol

Hiçte öyle birşey yok. Allah belasını versin o yahudinin. Peygamberimizi o pis agzınıza almayın

cevapla (3) (4)
21.04.2017 14:55:14

Bazı vehhabiler rebiulevvel mevlid kandili de şirk demiş. Ulan ya şirkin manasını bilmiyorsunuz yada dininiz ayrı. Peygamber doğduğu için seviniliyor diye yüzyillardir Allah'a ortak mı koşuyor bunca alem-i islam. Fetodan sonra şia vehhabi zihniyetler de bitirilmeli bu ülkede hepsi dış güdümlü.

cevapla (6) (3)
21.04.2017 15:24:29 Gerçekçi

Müslümana kafir dedikleri için kendilerinin kafir olma tehlikesi var. Peygamberimiz kendisi doğduğunda meydana gelen mucizeleri Eshabı Kiram efendilerimize anlatırlardı. Peygamber Efendimizin doğumu Mevlid Kandilidir. Rebiülevvel 12

(0) (0)
21.04.2017 15:16:13 cehaletin yüzüne vurmus

sen bunu bilerek mi yazdin bilmiyorum ama bilmedigin ortada. mevlid kandilini ilk kutlayan misirda kurulmus sii (sia) fatimi devletidir. bilmiyorsan ögren. hicretten 300 sene sonra kutlanmaya baslamistir. ne peygamber, ne sahabeler ne de halifeler böyle bir gece/kandil kutlamamislardir

(0) (0)
21.04.2017 14:51:16 evvet

İslamda ne miraç ne de mevlid nedenregaib diye bir kandşl vardır.. bunlar sadece türkiyede kutlanıyor.. dünya genelindeki müslümanlar bundan habersiz..peygamberimiz sav. De habersiz sahabede..kim çıkartmış bunları..var diyen delil getirsin

cevapla (4) (9)
21.04.2017 16:07:16 61

saçmalama sen se sonradan oldun

(0) (0)
21.04.2017 15:44:52

Kadir gecesi kur'anla sabit inkâr eden kâfir olur. Berat ve regaib gecelerinin kiymetiyle ilgili o kadar çok hadis var ki inkâr eden peygamberi inkâr etmiş olur. Pazartesi günleri neden oruç tuttuğunu soran sahabesine o gün doğdugum için demiştir yani bi nevi kutlama.

(0) (0)
21.04.2017 14:43:51 skymoon

Evet efendimizi hakkıyla anlayıp sünnetlerini tatbik edemiyoruz lakin bu onun adına safsata bir doğum haftası ki tarihler bile tutmuyor uydurma hakkını da vermez.Her yıl miladi takvime denk gelen mevlid kandilinin olduğu haftayı kutlu doğum haftası ilan edersiniz olur biter.

cevapla (3) (2)
21.04.2017 14:43:26 mehmet

Burdan islam ulemasına sesleniyorummm... ramazanı da ocak ayına sabitleyin

cevapla (0) (3)
21.04.2017 14:41:48 34

DİYANET = AKILCILIK, FELSEFE, MASA BAŞINDA MESAİNİN DOLMASINI BEKLEMEK, AKTİF GÖREVDE DOKUNULMAYAN ONBİNLERCE FETÖCÜ NURCU KADRO.

cevapla (6) (1)
21.04.2017 15:42:08 cengaver

Hakiki nurcuları karıştırma,onlar hiç bir zaman fetönün değirmenine su taşımadı

(0) (0)
21.04.2017 14:39:12 h k

diyanet millete açıkca ihanet etmektedir.kadrolarında binlerce fetöcüyu görevden almamak ihanettir. diyanet görevlisi biri söyledi fetöcülerin listesi verilmiş bir tanesini atmamış bu listedeki. akpartili bazı milletvekillerine olay aksetmiş tık yok.

cevapla (7) (0)
21.04.2017 14:38:41 ömer faruk görün

Peygamber efendimizin doğum gününü kutlamak çok kıymetlidir. Onunda günü bellidir, Mevlid Kandili gecesi. Dine sonradan ilave edilen herşey bidattir ve çok çirkindir. Bidat ehlinden kaçmalı, görünce yolunu değiştirmelidir. Kutlu doğum haftasını Fetö'nün doğum tarihine getirmek de ayrıca bir ihanetti

cevapla (6) (0)
21.04.2017 14:29:02 Malatya

ALLAH şaşirtmasın.fetoş denen hokkabaz kendını ne sanıyor yazık.ömrünün son deminde fitne fesat peşinde.

cevapla (5) (0)
21.04.2017 14:15:37 Değilmi ama!!!

Bu pazar akşamı Mübarek Miraç kandili imiş. Herkesin Kandili mübarek olsun. Ama Kutlu yükseliş haftası değil. Bu farka dikkat edelim. Yeni bir kutsal gün oluşmasın sonra...

cevapla (3) (0)
21.04.2017 14:13:18 Abdullah ÖZ

Diyanet TV,hutbe,vaaz,kitap vs. yayınlarına bakıyorum,tarikatçıların,tasavvufçuların tezleri ahaliye kabul ettirilmeye çalışılıyor...Yani, Diyanet Dini gibi bir şey görüyorum ortada...Dileyen alsın...Be almayayım...

cevapla (5) (2)
21.04.2017 14:12:37 zindik kefere seni

mukallid denen zindik pis iftiraci isinize gelmedi mi vehhabiler. benim vehhabilerle ne isim olabilir. ehl-i sünnet vel cemaat tarikatina mensubum. senin iddialarin ne kuranda ayetle ne de hadisle sabittir. ezbere yazip cizme. önce dinin islami ögren. peygamberimiz yapmis mi, yapmamis mi?

cevapla (2) (2)
21.04.2017 14:11:02 HOCA

UYGULAYANIN HİÇ Mİ SUÇU YOK?

cevapla (5) (0)
21.04.2017 14:10:36 Sinoplu 57

56 doğumluyum şu 5-10 sene evvelinde hiç kutlu doüum haftası duymadığım gibi Ramazan bauramınıda Şekerbayramı diye bilirdik rl öpmelere gider para mendil kimi çorap verirdi şimdi oldu Ramazan bayramı önceleri Ramazan bitti tatlı yiyelim tatlı konuşalım diye evlerde taylılar yapılır namazdan sonra ev

cevapla (3) (5)
21.04.2017 14:37:44 sinop stop

Ne anlatıyon la

(0) (0)
21.04.2017 14:10:24 Fatih

Allah razı olsun. Sonunda bu miladi alternatifin yanlış olduğunu söyleyen birileri var. Prof. Ramazan Ayvallı ülkeimizin yetiştirdiği muteber bir insandır

cevapla (6) (0)
21.04.2017 14:08:27 haydee

dine islama sonradan eklenen cikarilan kutlu dogum kandil ne varsa uydurmadir şirktir.

cevapla (1) (0)
21.04.2017 14:08:24 tevetoglu

türkiyenin gazetesi helal olsun

cevapla (8) (0)
21.04.2017 14:08:17 diyanet başkanlığı'na

mevlid kandili varken kutlu doğum haftasını çıkaranlar doğru islam varken diyalok yolunu tutanlardır. kutlu doğum haftası eğlence aracına dönüştürülmüştir. İslamiyetin kutsalları ile sürekli oynanmaktadır. diyanet bu kepazeliğe biran önce son vermelidir.

cevapla (7) (0)
21.04.2017 14:07:45 Gelse bunu cemaate anlat!

Hoca kutlu doğum programını kaldırdı! Kesin bu fetöcü dür... Arkadaşlar,Sayın başkanımız Mehmet Görmez bey, bizzat bu konuyu TV lerde biat olduğunu aciklamazsa bu işin içinden çıkılmaz.

cevapla (0) (0)
21.04.2017 14:04:32 İbrahim

Ulan feto efendimizin bile doğduğu günü ağız tadıyla kutlayamıyoruz Allah belanı versin

cevapla (6) (1)
21.04.2017 14:04:10 61

peygamberimiz nisan ayinda doğmuştur birakin bir haftayı bir ay bile kutlansa azdır

cevapla (2) (5)
21.04.2017 14:45:42

revüevvel ayı ozaman nisan ayına denk gelmiștir nasıl ramazan ayı hersene deĝișiyorsa oda deĝișiyor

(0) (0)
21.04.2017 14:04:05 Şahan

Ak gençlik mız mızlamayın, oğlum noluyorsunuz derken hepiniz kutlu doğum kutluyoruz şaçmalığı altınada kafanıza buyruk işlere kalkıştınız yalan mı. Aynen teflon tenceresiniz hiç birşey bulaşmıyor size. Ayıp denen birşey var. Kutlarken aklınız neredeydi

cevapla (3) (2)
21.04.2017 14:02:36 TEMA

1998 DEN SONRA MANTAR GİBİ TÜRKİYE DE ÜNİVERSİTE AÇMAK TA FETÖ PROJESİ. BUNU ARAŞTIRSINLAR ALTINDAN BU ÇIKACAK. ÇÜNKÜ BUNLARIN CAN SUYU EĞİTİMDİ ÖNCEDEN. DERSHANEYE MİLLETİ ÇEKİP SONRA HİÇ BİR İŞE YARAMAYAN ÜNİVERSİTE KAZANDIRMAK. BU KADAR ATANAMAYAN ÜNİVERSİTELİ BOŞUNA OLMADI TÜRKİYE DE.

cevapla (174) (1)
21.04.2017 13:58:59 fetö şefaatçileri bürükseldedi

şimdilerde onlara sözde atatürk milliyetçileri de katıldı.

cevapla (2) (0)
21.04.2017 13:53:45 milyoner

Eski köye yeni adet

cevapla (1) (0)
21.04.2017 13:52:12 Memurun hata yapma şansı yokmu

Bu lanet örgüt yüzünden vallahi mağdur olanlar var. Cumhur başkanı, başbakan düzeyinde insanların emriyle,devlet içinde yapılanmış bir örgütün sorumlusu nasıl halk olur? Sizi uyuttularda 400.000 memur gizliden onlardan anlaşma mı sağladı? Ve bunu sehitlerle neden ilişkilendiriyorsunuz!

cevapla (154) (3)
21.04.2017 14:24:46 ne hatası ?

o bahsettiklerin zamanında nasılsa garantili okul kazandılar,garantili memur oldular,garantili yükseldiler.emirlerini abilerinden aldılar.hırsızın mağduru mu olurmuş ? şark kurnazları .

(0) (0)
21.04.2017 13:51:50 Erbaa

Peki Enver Ören zamanında dinimizin nerelerdini oydu,ondan haber varmı.Bu dini memlekette iki kişi kadar istismar eden olmadı,Biri ağlayarak biri gülerek...Gülen ve Ören Kardeşler...İfade çok önemli bir Türk Parlementere ait.

cevapla (2) (10)
21.04.2017 13:50:37 bir de editör kardeşlerim , Al

Ezan ibadeti var , direk insan sesi ile olması lazım. Teyp veya hoparlordan çıkan ses, elektromanyetik titreşimlerdir insan sesi değil . Bu bidati de yazın

cevapla (1) (4)
21.04.2017 13:49:49 Diriliş

Bunun ne zararı var Peygamber efendimizi keşke her ay anacak etkinlikler yapılsa. Fetönün Allah belasını versin. O itin doğduğu güne lanet olsun

cevapla (5) (4)
21.04.2017 13:45:47 Hasan Eren

Aslında bu iddia bir feto projesi. Peygamberimizi anmaktan rahatsız olan bir guruhun uyaptığı yalsndır. 23 nisan da bayram olmasın bir feto projesi mi diyeceğiz? Peygamberimiz miladi takvime göre nisanda doğdu.oyuna gelmeyelim. Siz kutlu doğumda fetonun anlatıldığını hiç duydunuz mu?

cevapla (1) (6)
21.04.2017 13:45:24 ensonhaber inşallah

Enson haber inşallah, dağlar ve denizler kadar sevap alırsınız. Çok büyük iş yapıyorsunuz bu haberi vermekle.. hepimiz günahkarız ama en büyük şeref islamı bozmak isteyenlere karşı mücadeledir.. lütfen lütfen lütfen şu sandalye ile namaz kılma konusunu da gündeme getirin , yalvarıyoruz size...

cevapla (10) (3)
21.04.2017 13:45:14 süleyman

bu fetöyü besleyen imamların ( parayla namaz kıldıran) yatacak yeri yok.

cevapla (6) (1)
21.04.2017 13:42:49 Ozbek

Dogru bisey!!! Yillar once bir fetocudan duymustum...

cevapla (8) (1)
21.04.2017 13:41:23 berkay sabahgüneşi

fetöyü besleyip büyüten imamların taaaa kendileridir,çünkü kutludogum adı altında diyanet müftü ve imamları mikrafonu ellerine alıp ALLAH'ın rızası pas geçilerek efendimize akıllarınca yalakalık yapıp iftira atarak müslümanlara cennet pazarlıyorlar, tabiii fetöde bu salakları kullanıp kirli emelleri

cevapla (1) (0)
21.04.2017 13:40:54 mehmet akbaşlı

bu olaya birde ticari yönden bakın nisan ayında tüm gül seralarında yoğun üretim oluyor ve ürün para etmiyor kutlu doğum sayesinde üretici elindeki gülü zorla 30 kuruşa satabiliyor üreticilerin hayrına yapılmış bir gün bu işin altını üstünü çok kurcalamayı gerektiren bir durum değil bence

cevapla (0) (3)
21.04.2017 14:22:39

Manyakmısın sen bu nasıl bakış Acısı , dini paraya tahvil etti . Krısmıs bu manyak ne dediğinin farkındamısın sen

(0) (0)
21.04.2017 13:38:57 derhal iptal

derhal iptal edin kutlu doğumu kutlayanı da FETÖ den içeri atın

cevapla (3) (1)
21.04.2017 13:38:15 03

Kutlu doğum haftası bahanesiyle ağlama seansları verenler neredeler

cevapla (4) (1)
21.04.2017 13:36:51 ayşen

Yıllarca FETÖ'nün arkasından aslanlar gibi gittiniz, savundunuz, sonra müslümanı müslümana kırdırma politikası. Siz neden utanır, neden ar edersiniz?

cevapla (4) (5)
21.04.2017 13:34:55 benim tarikatım en güzeli

bütün cemaat adı altında faaliyet gösteren ve diğerleri gibi bir nevi tarikatları 30 yıl buyunca inceledim.en sonunda münzevilik tarikatında karar kıldım. bütün bunlardan uzak rabbimle başbaşayım.

cevapla (4) (2)
21.04.2017 14:06:36 tevetoglu

aracı olmadan ne yapacaksın kardes hic korkmuyormusun...tarikat meselesi degil bu

(0) (0)
21.04.2017 13:29:42 berkay sabahgüneşi

çünküüüü diyanetin kahir ekseriyeti imamların % 90 dinimizin insana yükledigi sorumlulukları kendi kirli emellerine alet ettikleri için FETÖyü bir paravan olarak kullanmaktadırlr , bir imam düşünnki referandum öncesi salya sümük aglaya aglaya HAYIR oyu vermeleri için proboganda yapıp harakiri yapıyr

cevapla (3) (1)
21.04.2017 14:09:43 dogru ögretilmiyor

diyanetin tek bir görevi var, camiiye ibadete giden insanlarin önüne para toplamak icin torba tutmak. bu adet türkiye de yok ama avrupadaki bütün camiilerde var. önceden cuma namazini 16 rekat kildiriyorlardi simdi 10 rekat. zühr-i ahirin farzi ve son sünnet kilinmiyor, cünkü peygamberimiz kilmamis

(0) (0)
21.04.2017 13:29:34 kulaktan müslümanımız

çok olunca aklı gözünde ve kulağında olan bu dinde hassas akıl muhakemesinden yoksun kiralik ve satılık beyinlileri değişik tarikat ve cemmat adı altında sağıp gütmeye devam edeceklerdir.

cevapla (2) (1)
21.04.2017 13:23:46 yozgat

Uygulayan kim ? A k p

cevapla (6) (6)
21.04.2017 14:05:42 Enen

89 yılından beri bu uygulama var o zaman da mı akp vardı

(0) (0)
21.04.2017 14:02:05 Tugra Tugra

1989 dan beri diyor Yozgatli .. iyi oku yoksa küfür edecem , üzeceksin beni sen bari yapma

(0) (0)
21.04.2017 13:22:47 Vatandaş

Fetönün doğum tarihi 27.04.1941 google da fetönün pasaport başvurusu diye aratın göreceksiniz

cevapla (0) (1)
21.04.2017 13:21:03 Abdullah

Kutlu Doğum'un Bid'at olduğunu Diyanet bilmiyor mu? Uydurulmuş bu günde çal bir kaç ilahi, oku bir iki kaside tamamdır. Bir yıllık ibadet bitti!

cevapla (2) (1)
21.04.2017 14:09:25 Mehmet

çüşşşşş

(0) (0)
21.04.2017 13:17:06 harun

islamda doğum günü kutlamak yoktur

cevapla (1) (2)
21.04.2017 13:16:23 suat

Günaydın Daha neler var Zamanla hepsi çıkacak Maalesef islami faaliyetler bunlara teslim edilmişti Tabi herşey bunlara bırakıldığı için Olimpiyat dedikleri ucube organizasyonda türkü şarkı ile müslümanları ağlar hale getirdiler

cevapla (1) (0)
21.04.2017 13:13:46 bence

Siyasette birini desteklemekle islamı çok içiçe kullanmak yanlış bir durum. İnsan beşerdir hata yapabilir. Bizler kendimiz islamı yaşamayıp siyasetle bağdaştırmak çok yanlış. Camiler bomboş, gençlerimiz çok kültürsüz yetişiyor. Tv (nikahsız yaşamaya teşvik) ler tam bir rezalet. İslamın emirlerini ya

cevapla (1) (2)
21.04.2017 13:13:16 OSMANLI TORUNU 53

Turkiye gazetesi muthis bir gazete!!! Takip ediyorum hep yerinde tespitler yapiyorlar bravooo...

cevapla (8) (1)
21.04.2017 13:12:36 don kişot

bu kadar akıllıydınız da neden yeni farkettiniz,

cevapla (1) (2)
21.04.2017 14:00:09 Gerçekçi

yıllardır dile getiriliyor. aç biraz gazete oku.

(0) (0)
21.04.2017 13:05:20 bence

Peygamber efendimizin doğumunu insanlara gerek kalmadan hz allah kandil gecesi olarak belirlemiş. Bunun dışında islami bir etkinlik adı altında dinimizin hoşgörmediği şekilde değerlendirmek zaten çok yanlış. Dini değerler Etkinlikle kutlanılmaz. İbadet ile değerlendirilir.

cevapla (1) (2)
21.04.2017 14:05:46 sence yanlis

yaniliyorsun kardesim sence öyle birsey yok. kuran-i kerimde mevlid kandili die bir geceden bahsetmiyor. kuran da sadece berat gecesi ve kadir gecesi yazar. diger kandiller peygamber efendimizden 300 - 400 yil sonra kutlanmaya baslanmistir. ne sahabeler, ne de halifeler döneminde kutlanmamistir

(0) (0)
21.04.2017 13:05:10 leylimx

iptal olmalı kaldırılmalı.

cevapla (3) (0)
21.04.2017 12:59:46 ..??

Aynen kafa karışıklığı yapiyor

cevapla (2) (0)
21.04.2017 12:58:25 atsiz batur

Papaz feto belcikada diyaneti sikayet ediyor imamlar ajan diyor turkiyeden imam gelmesin diyor butun camilere kendi talebelerini yerlestirmek istiyor bunuda kavur hukumeti destekliyor siz burdaki fetoculari bi gorseniz pkklilari solladi gectiler

cevapla (1) (0)
21.04.2017 12:58:23 Çomar

BIRAK KUTLU DOĞUMU KUTLAMAYI DIĞER ISLAM ULKELERINDE MEVLID KANDILIDE KUTLANILMAZ. HARAMDIR ÇÜNKÜ DOĞUM GÜNÜ KUTLAMAK. SADECE BIZIM ÜLKEDE HZ. MUHAMMEDIN DOĞUM GÜNÜ KUTLANIYOR.

cevapla (0) (1)
21.04.2017 14:34:26

Hakikaten bu kafayla ancak çomar olursun

(0) (0)
21.04.2017 12:56:40 beşer

Devlet artık şu diyanete bir el atsın! Çok bozukluklar var uyanık olmamız gerekiyor. Eğer diyanet sağlam olmazsa dinimiZ hak islam peygamberimiz A.S sünneti doğru şekilde işlenmezse devlet güvenini yitirmeye ve mazallah kaş yaparken göz çıkarmaya benzer. Diyanet şöyle sağlam bir elle baştan düzenlen

cevapla (1) (0)
21.04.2017 12:56:28 KAFKASLI

Bu sözleri git SAKARYA da söyle bakalım. Adamlar farklı cemaatler adı altında her haltı yapıyorlar. Devlet töreniyle, Belediye yardımlarıyla kutluyorlar

cevapla (1) (0)
21.04.2017 12:55:56 aziz

Kutlu doğum peygamberimizin hayatını andığımız program yaptığımız bir hafta bunun sıkıntısı yok vesvese yapmayın .

cevapla (1) (2)
21.04.2017 12:52:27 adam smit

sonunda anladik. yillardir soyluyoruz bu bidattir mevlit kabdilinde kutlayin diyr Hiyanet bir turlu inanmiyor

cevapla (0) (0)
21.04.2017 12:49:07 ömer faruk

bu konunun bilinmesindede fayda var.Enver Orenin oglu babasinin kabir azabindan kurtarmak istiyosa ihlaszedelere haklarini versin.amerikadan kuklalik yapmasin tgrt yi fox a kim satti acaba

cevapla (0) (5)
21.04.2017 14:00:06 berke can

seni 28 şubatta batirsalardi sen ne yapardın acaba

(0) (0)
21.04.2017 12:48:22 hasanali

Malesef feto demilen cani , ümmetin bütün kılcal damarlarına girmiş ....!

cevapla (2) (0)
21.04.2017 12:46:46 peygamber efendimizin

Dogum gününü kurani kerim le degil müzikeyle kutluyanlar müslümanligin m bile bilmemekte bende eminim bu fetö isi oldugunu ve hep bunu dedim arkadaslara kutlanmaz bu sekilde diye bu isin icinde bi bit yemigi var fetönün dogum günüde niSanda ..

cevapla (0) (0)
21.04.2017 12:45:10 ***************

bütün kavramların içini boşalttılr.

cevapla (0) (0)
21.04.2017 12:45:03 TAKVİMLER

AY TAKVİMİNE GÖRE İBADET DÜNYA TAKVİMİNE GÖRE KUTLAMA OLMAZ...

cevapla (0) (0)
21.04.2017 14:38:41 rahatulervah

butun ibadetler ay takvimine goredir. zaten Kur'an-ı kerimde aylar belirtilmis? Iyi arastirin

(0) (0)
21.04.2017 12:43:49 Buradakiler

Dünün hızlı fetoşçuları. Şimdi kılık değiştirip döndüler. İtibar etmeyin. Yarın yine fetoşa dönerler. Aynı bahçenin otu bunlar inanmayın

cevapla (3) (0)
21.04.2017 12:42:34 necmettin öztürk

nihayet doğruları söyleyen birileri çıktı

cevapla (3) (0)
21.04.2017 12:41:03 bedir kaya

Peki bu Türkiye gazetesi Bid'at leri yazacak kadar derine inmiş, farzlarını tam yapan bir müslüman grupsa, neden yıllarca kanallarında dansöz oynatıp para kazandılar? Enver Örenin oğlu amerikalı kadınlarla para yedi ?

cevapla (2) (5)
21.04.2017 12:38:11 ahmet Yılmaz

kutlu dogum feto projesi kötü bir bid'attır. aynı şekilde ilk defa hicri 400lu yillarda Şii fatimi devleti tarafindan kutlanan mevlid kandili de bid'attir. mevlid kandilini ne sahabe, ne tabiiyin ne de tebei tabiiyin kutlamamistir. bu ikisi de uydurmadir

cevapla (2) (1)
21.04.2017 12:34:01 emkl

ilk önce bu feto şarlatanının peşinden yıllarca gidip bugün çark edenler bi özeleştiri vermesi lazım değilmi? kandırılmış olmak suçu hafifletirmi? bunca yıl beslediğiniz feto darbeye kalkışabilirmiydi? 250 vatandaşımız katledilirmiydi? geçmişte fetoya kulluk edenler o şehitlerin katilidir.

cevapla (134) (9)
21.04.2017 13:54:05 Çalşn

Yanlıştan dönüldü ve şimdi FETÖ ile mücadele ediliyor. Peki siz neden, şimdiki bu mücadeleye destek vermiyorsunuz, bu şerefsizlerle beraber hareket ediyor sunuz? Şimdi de sizi mi kandırıyor bu fetö.

(0) (0)
21.04.2017 13:44:20

Turkiye gazetesi herzaman feto nun karsisinda durmustur.

(0) (0)
21.04.2017 13:44:09 bence

Zaten herkes hata yaparken hata olduğunu bilerek hata yapmıyor ama cezasını çekiyor ki bir dahakine daha dikkatli olunsun diye. Sorumluluk sahibi kişiler 100 düşünüp bir hareket etmeli.

(0) (0)
21.04.2017 13:27:19 cimbom

Yürü git lan mendebur haşhaşi kalıntısı . ne çok seviyorsunuz Şehitlerimiz üzerinden siyaset yapmayı. Bunlar bizi en hassas yerimizden vurdular. Kurban dediler kültür dediler türkçe dediler. Kimse yokmu diye Fakirlere yardım ayağı yaptılar. Efendi uyan biz bir yere kandırıldık ama senin gibi malesef

(0) (0)
21.04.2017 12:33:23 Ekrem Özdemir

Ne yazık ki, hainler İslamiyete en büyük darbeleri yaptı, kimse farkına varmadı. Ülkeye darbe yapımca farkına varıldı...

cevapla (13) (0)
21.04.2017 13:38:26 şeref

Siz neden utanır, neden ar edersiniz? Dininiz var diye ahlaka ihtiyacınız kalmıyor mu?

(0) (0)
21.04.2017 12:31:15 ben

Kutlu doğum haftasının derhal iptal edilmesi gerekir... Diyanet iş başına.

cevapla (27) (2)
21.04.2017 12:30:40 Cem

Gerçekten içi boş,zevksiz ve bereketsiz bir etkinlik haftası,sonradan uydurma olduğu ortada,samimiyetten yoksun vitrin havasında tam fetö kokan riyakarların kendini gösterdiği etkinlikler manzumesi.korkarım ki orucu da nisan ayına almazlar.

cevapla (17) (0)
21.04.2017 12:30:01 echelü cühela seni

nail denen bidatci zindik. hangi dini kitapta yaziyor, peygamber efendimizin dogum gününü kutladigini? sahabelerin ve halifelerin efendimizin dogum gününü kutladigini? insan bu kadar cahil mi olur ya! islamda kandil gelenegi ne zaman, kimler tarafindan cikartilmis arastir bir.

cevapla (5) (2)
21.04.2017 14:05:16 61

zindik sensin ingilterenin kurduğu sapik ekollerin peşinden giden koksuzlersiniz

(0) (0)
21.04.2017 13:11:58 mukallid

Vehhabiler kaynak vermez sana dogru din kitaplarinda yazar.. (Allah, bir kimseye söz ve yazı sanatı ihsan ederse, Resulullahı övsün, düşmanlarını kötülesin) hadis-i şerifine uyularak, asırlardır mevlid kitapları yazılmış ve okunmuştur.

(0) (0)
21.04.2017 12:29:25 Diyar-ı Bekir

Feto 11 Kasım doğumlu Kutlu Doğum Nisan ayında Asıl Türkiye Gazetesi içine bakmak lazım.

cevapla (7) (15)
21.04.2017 13:20:01 El-Aziz- Harput

Wikipedia`dan alinti.."Fethullah Gülen veya nüfustaki kaydıyla Fetullah Gülen[1] (d. 27 Nisan 1941, Pasinler), eski imam, vaiz..." Yillardir var olan bu yaziya Feto konusunda küçük ayrintiya itiraz eden fetocülerden itaraz gelmemistir ..

(0) (0)
21.04.2017 12:29:24 Ahmed

Hutbelerden inneddine indellahil islam yani Allah katinda tek din islam.ayeti okunurdu.bu ayetin okunmasini da fetoculer kaldirdi.

cevapla (11) (1)
21.04.2017 13:21:55 El-Aziz- Harput

Evet Hristiyan ve Yahudilere ayip olmasin diye dinde diyalog çerçevesinde diyanete zorla kabül ettirdiler.

(0) (0)
21.04.2017 12:29:09 gavur chp

aslımıza dönmeden hiç bir işimiz düzelmez

cevapla (0) (0)
21.04.2017 13:46:11 ayşe

Siz neden utanır, neden ar edersiniz? Dininiz var diye ahlaka ihtiyacınız kalmıyor mu?

(0) (0)
21.04.2017 12:28:59 :)

Peygamberimizi hatırlayıp salavat getirmek güzel bir alışkanlık.. Bazı insanlar kutlu doğum sayesinde yılda bir kez de olsa peygamberimizi anıyor.. Bu saçmalıği ortaya atan pislik insanlar var malesef.. İşin cılkını çıkardınız.. Bunu haber yapan nasıl bir müslüman

cevapla (5) (8)
21.04.2017 13:32:45 cCc

guzel kardesim kimse kutlanmasin demiyor ki anlamakta zorluk mu cekiyorsun bütün müslümanlar ne zaman kutluyorsa sende o zaman kutla diyor adam.

(0) (0)
21.04.2017 13:24:44 El-Aziz- Harput

Hicri seneye göre asli sekliyle rebülevvel ayinda hatirlayip selavat getirse olmuyor mu? Dinde aslina sadik kalinmalidir.

(0) (0)
21.04.2017 12:27:57 AhmetCHE

Haber kesinlikle doğru, hatta kutlamalarda efendimiz derler, Hz Muhammed s.a.v pek geçmez

cevapla (3) (0)
21.04.2017 12:27:23 m eltş

Onun doğduğu güne lanet olsun

cevapla (0) (2)
21.04.2017 13:47:36 sen de

Ebu cehil Firavun ve nemrut gibi düşmansın.... sen böyle aşağılık şekilde konuştukça senin cehennem azabın artıyor .o peygamberlerin derecesi yükseliyor..

(0) (0)
21.04.2017 12:27:17 olayın özü

şöyle oluyor efendim; önce bidat oluşturuluyor be o devam ettiriliyor sonra da sanki dinin bir kuralıymış gibi bir ortam oluşturuluyor. sonra nidat diyen biri sanki dinin kuralına halaret ediyormuş gibi kafir ilan ediliyor. hemen kaldırılmalıdır. çünkü iğrenç bir bidat.

cevapla (3) (0)
21.04.2017 12:25:33 tgy

Diyanetteki fetöcüleri temizlesek bile fetö gibi bozuk itikatta olan bir sürü din adamı kılığında bid'at ehli var. Bunların topunun temizlenmesi lazım. Kutlu Doğum haftası saçmalığını en başta diyanet İşleri Başkanı destekliyor.

cevapla (3) (0)
21.04.2017 12:24:10 omer

Cübbeli ahmet hoca son 5 yıldır bunu konuşuyor, kalkmışsınız yeni haber yapıyorsunuz.

cevapla (8) (1)
21.04.2017 13:04:46 Türkistan`li

Dinimizi dogru anlatan herkesten Allah-ü Teala razi olsun... Ben de Kutlu dogum haftasi bidatinin sakincalarini takriben 15(onbes) sene önce yine Türkiye Gazetesi`nde okumustum.. o zaman Türkiye gündemine oturmamisti bu mesele

(0) (0)
21.04.2017 13:04:10 Zafer

Elhamdülillah sonunda ulusal bir yayin organi bu durumu gündeme getirdi. Osman Ünlü Hoca da Ehli Sünnettir. Yillardir konusurlardi ama sesleri duulmuyordu. Cübbbeli Hocadan da Allah razi olsun.

(0) (0)
21.04.2017 12:24:02 iyi ki Türkiye var

Şu ülkede iyi ki Türkiye gazetesi var. Yollardır dinlerarası diyalogun olmayacağını yazıyor adamlar. Tam ilmihal saadeti ebediyye gibi bir hazineleri var. Allahü teala onlardan razı olsun

cevapla (13) (0)
21.04.2017 13:36:58 Ekmekco

Günümüzde kaynak vererek bidatlar uzak dinimizi anlatan en iyi ilmihal kitabi.

(0) (0)
21.04.2017 12:21:01 Arif

Dinler arası diyolog programında videosu var izleyin peygamberimizi ezandan çıkardılar, peygamberimizi pis isleri için basamak yapmışlar, zamanla fetö itini peygamberimizin önüne geçireceklerdi.

cevapla (4) (0)
21.04.2017 12:19:43 Nazmi

Kabul gören etkinlik.Peygamber efendimizin temsili doğum günü O'nu hatırlamak için düzenlenmiş.Şikayetçi olan yok.Fakat düzenlenen etkinliklerde İslami olmayan uygulamalar olabiliyor.Başı açık kadın gibi.

cevapla (0) (3)
21.04.2017 12:19:30 Arif

Bu gerçektende fetonun işi önceleri yoktu, bunu kitleleri kendilerine peygamber sevgisi altında bağlamak, fetö itinin saygınlığını artırmak her organizasyonlarında hocalarını yüceltmek, için yaptılar, vallahi samimi söylüyorum ülkeyi tamamen işgal etselerdi. Peygamberimizi bile tartışmaya açacaklard

cevapla (1) (0)
21.04.2017 12:18:58 garip

Rebiülevvelin 12 si peygamberimizin doğum günüdür. Recep ayında ne haftası bu düşünüyordum hep zaten ?

cevapla (1) (0)
21.04.2017 12:18:48 bir vatandaş

Birşey eklemek ve çıkarmak kutlu doğum sandalye vs gibi. Peygamber efendimize Allahü teala ya sen bilemedin biz biliyoruz demek olur ki? Bu söz nereye götürür siz düşünün. Ensonhabere yorumlarımızı yayınladığı için! Şimdiden teşekkür ediyoruz.

cevapla (4) (0)
21.04.2017 12:17:13 bir vatandaş

Uyan müslüman kardeşim artık. Fetö projelerinin hepsine hayır Kutlu Doğum saçmalığına, sandalyeye, hoparlöre hayır. İbadet emredileni yapmaktır. Resûlullah efendimiz o dönemde nasıl yaptı ise öyle yapılır namaz oruç ve diğer ibâdetler.

cevapla (2) (0)
21.04.2017 12:59:43 Türkistan`li

Bravo... aynen

(0) (0)
21.04.2017 12:15:28 bir vatandaş

Mübelliğ(tebliğ eden) yani camilerde kapı pencere kenarında bir cemaat imamı tekrar ediyor tekbirlerde (Allahü Ekber diyor) arkadaki cemaat imamı göreni ve duyanı görmüş duymuş oluyor. Dinimizde kalabalık ile namaz böyle kılınıyor sünnete uygun şekli ile.

cevapla (1) (0)
21.04.2017 12:13:38 bir vatandaş

Resûlullah efendimiz aleyhissalatü vesselam 90 bin kişiye imam olmuştur namaz kıldırmıştır. Ya resûlallah ses küpleri var kullanalım mı diye sorduklarında eshab-ı kiram? Hayır buyurdular mübelliğler vasıtası ile arkaya ses gitsin buyurdular.

cevapla (1) (0)
21.04.2017 12:12:26 Adem Demir

Diyanetin içindeki fetöcüler temizlenmedikçe bu işler düzelmeyecektir.... Kutlı doğum Sandalyede namaz... Yazıklar olsun...

cevapla (45) (1)
21.04.2017 13:12:54 Latif

Sandalyede namaz demene itiraz ediyorum. Hasta olan yaşlılar nasıl kılsınlar namazları, varsa biraz aklın kullansana.

(0) (0)
21.04.2017 12:30:07 emkl

ya partilerdeki?

(0) (0)
21.04.2017 12:12:06 Doğrusöz

İslamda her şey bir ölçüye dahildir . Tüm kainat , bir ölçü , bir altın ölçü dahilindedir . Namaz, oruç , fitre ve zekat gibi . Kutlu doğum ise; her kim hatırlatırsa hatırlatsın güzel bir alışkanlık ! Anamdan, banbam , eşim ve canım evladımda çok sevdiğim, Rabbimden sonra yaratılanların içine en değ

cevapla (3) (18)
21.04.2017 13:01:58 ************

peygemberin böyle yaptığı bir doğum günü kutlaması varmı. tamamen diyalaog sürecinde hıristiyanlara yakınlaşma çabası. aklınızı başınıza alın

(0) (0)
21.04.2017 12:40:13 ahmet Yılmaz

arkadaş allah ve resulu, onları nasıl sevecegimizin yolunu göstermişler. şimdi tutup peygamberimizin eşlerinin evlilik yıldönümünü kutluyor muyuz? herşey bellidir, bidat ehli olmayın

(0) (0)
21.04.2017 12:12:03 bir vatandaş

Neden peki kötü bu kadar hoparlör, çok çirkin bidat anlatayım? Elektrik gitse cumada diğer caminin hoparlörüne uyuyor cemaat güler misin ağlar mısın? :)) yarın manyağın biri çıksa merkezi olsun namaz dese camilerde imam müezzin kalmayacak.

cevapla (13) (4)
21.04.2017 12:57:55 KAFKSALI

Çoğu yerde köylerde zaten imam yok. Adamlar kiralık imam tutup kendileri emlakçılık çiftçilik yapıyorlar. Dininizi parayla öğretmeyin parayla öğrenmeyin . Allahın rızası ile öğrenin. Hayır adı altındaki tüm yolsuzlukları çanak tutmayın

(0) (0)
21.04.2017 12:49:30 Bozok66

Elektirk gittiğinde minareye cikarlar merak etme..maksadin ezan sesi yuksek cikiyo diyosan o da senin garabetin

(0) (0)
21.04.2017 12:43:15 bedir kaya

Ne kadar akıllısın. Camide elektrik gidecek, sesi gelecek kadar yakın olan camide elektrik kalacak. Hiç bugüne kadar böyle bir karışıklık olmuş mu ?

(0) (0)
21.04.2017 12:27:52 gavur chp

aslında cuma tek bir yerde kılınması gerekir ama bu zamanda biraz zor

(0) (0)
21.04.2017 12:11:51 yolcu kardeş

Tam destek türkiye

cevapla (10) (0)
21.04.2017 12:11:46 MadeInTürkey

Almeler niyete Göre ....

cevapla (2) (13)
21.04.2017 12:30:11 Nail

iyi niyetle sarap içilmez.. evet ameller niyete göredir fakat bu sekil için degildir... gösteris için ibadet etse niyeti kötü oldu için makbul dgildir... Dinimizi 1400 yildan bu zamana bize intikal ettiren dogru kaynaklardan ögrenmeliyiz... Yarim doktor candan yarim imam imandan eder.

(0) (0)
21.04.2017 12:25:29 omer

lan mal ne ameli ne niyeti.

(0) (0)
21.04.2017 12:09:27 bir vatandaş

Türkiye Gazetesi 48 yıldır yazıyor bid'atleri bozuk itikadleri bozuk amelleri ama şimdi aleni olunca fetö nün yaptıkları halk görmeye başladı. Ensonhaber i tebrik ediyor ve sandalye ve hoparlör (merkezi sistem ezan ve namaz) işini de gündeme getirmesini diliyorum

cevapla (24) (3)
21.04.2017 12:51:12 gergedan7

müthiş tespit tebrik ediyorum.

(0) (0)
21.04.2017 12:19:58 Bilgisayarci

Evet aynen

(0) (0)
21.04.2017 12:09:10 Destek

çok doğru bir haber , islam'ı zedeliyor

cevapla (20) (1)
21.04.2017 12:08:46 464646

Bencede MEVLİD kandiline dönülmeli ve Hicri takvime göre yapılmalı. çünki Hicri Kameri aya, Miladi Güneşe göre hesaplanıyor. buda durumu sabitliyor.

cevapla (16) (2)
21.04.2017 12:40:02 ahmet mehmet

mevlid kandilinin dindeki yeri nedir peki

(0) (0)
21.04.2017 12:06:13 Şok Oldum

Benim çocukluğumda yok du böyle bir hafta. Uydurma tabi. Zaten İslamın içini Hurafeyle Nafile Rivayet işlerle doldurmadıkmı. Özünü yitirdik. Dini İslamı Çin Akrobasisine Çevirdik. Bu Rituelde kalsın. :)))

cevapla (11) (2)
21.04.2017 12:04:56 Su uyur

Bizi eskinin yasakları ve yasaklardan sonra getirilmeye çâlışılan hurafeler casuslar bu hale getirdi.Bunlar bilinçli yapiliyor.Hatta burda bazı yorumcularda bunu çok iyi biliyor.

cevapla (9) (0)
21.04.2017 12:04:29 bedir kaya

Yine bir ihlas, yine bir kafayı yeme vakası. Bunlar yıllardır kafayı fetö ile bozmuşlardı. Sırf ondan dolayı reisçiler. Yarın liderleri çıksın oy vermeyin dese vermezler. Zamanında Erbakan hoca yerine Çilleri destekleyecek kadar(!) müslümanlardı. Ezanıda mikrofonla okutmaz bunlar günah diye. Ama hal

cevapla (5) (15)
21.04.2017 15:15:48 taha

Bi de ihlasın içindenim deyip saçmalıklarını meşrulaştırmaya çalışıyor. İçinde isen daha facia; ekmek verenin elini ısırma.

(0) (0)
21.04.2017 12:48:02 gercekci

Bence kafayi sen yemissin Bedir!!! Zaten fetö yü desteklemenlede anlasiliyor kimin usagi oldugun!!! Sadece acikca yazamiyorsun korkundan!! Bence burada yanlis bilgi yaymaga calisacagina k. Opegi oldugun yalancinin yanina git pensilvanyaya!!!

(0) (0)
21.04.2017 12:37:38 bedir kaya

Batıran suçu fetöye atma işini çok sevdi. İhlasın bizzat içinden yetişmiş biriyim. Oyun moyun yok. Kendileri şımardı, dansöz oynattı. Paraya para demediler. İnsanların parasını ödeyemez oldular.

(0) (0)
21.04.2017 12:13:48 faruk özdemir

Bedir çok safsın la :) 98 2000 yıllarda fetö örgütü ve diğerlerinin ihlasa oynadığı oyunları bilmiyorsun daha boş konuşuyorsun. öğren sonra gel hadi bakalım.

(0) (0)
21.04.2017 12:04:03 Evladı Osmanlı

Bunhaftanın islamla alakası yoktur...mevlid kandilimiz var

cevapla (8) (1)
21.04.2017 12:42:31 ahmet Yılmaz

mevlid kandili bidat değil mi? ilk defa hicri 400lu yillarda Şii fatımi devleti tarafindan uydurulan bir uygulama ve bidattır

(0) (0)
21.04.2017 12:02:36 Kimono

zaten hicri takvime gore hic bir kiymeti harbiyesi yoktu,sacma sapan isler.....

cevapla (4) (0)
21.04.2017 12:01:12 Su uyur

Biz müslümanlar 100 yıldır kıskaca alındık yozlaştırılmaya çalışıldık.Yasaklar ile başladı sonra casuslar dış güç baglantılı oyunlar.BİZİ ANCAK BU ŞEKİLDE YIKABİLİRLERDİ FAKAT UYANDIK.HERKES DOGRULARI GÖRÜYOR ARTIK.Toparlanma zamanı.

cevapla (11) (0)
21.04.2017 11:58:48 Ilker

Diyanetin dogrulari söylemedigi sürece bu sacmaliklar dvm edecek.kandilde sok kardesim bosuna birbirinizin kandilin kutlayip sacmalamayin

cevapla (4) (1)
21.04.2017 12:49:16 gercekci

Kandil yok ne demek?!! Tövbe estagfirullah ya!!! Senin neyin kafasini yasiyorsunnn ?!!

(0) (0)
21.04.2017 11:57:58 serdar

Dıyanet Dinimizde kandil nerde geçiyor hiçbir yerde ama her ne hikmetse kandil kutluyor ve hala hadisi Şerif'lere göre kurana yön vermeye çalışıyorsunuz Kuran herşeye yeter adam gibi araştırıp gerçek dinimizi yaşatın insanlara

cevapla (3) (13)
21.04.2017 12:51:58 gercekci

Nekadar yanlis yazdigin!!! Türkce biliyorsun diye sen doktorlarin kullandigi türkce terimleri anlayabiliyormusun veya hukuk terimlerini??!!! Iste ayni sey arabca bilen biri icinde gecerli!! Kiii kaldiki Allah kelami olan Kurani kerimi o kendi yarim aklinlami anlayacaksin??!!

(0) (0)
21.04.2017 12:20:03 tgy

Mezhepsizlerde sizin söylediğiniz gibi söylüyor ama.

(0) (0)
21.04.2017 11:56:08 kayakayas

yil 1989.. 28 subat ne zaman? 1997.. fettos ne zaman gitmis? 1999.. akpartiyi gec.. siyasileri gec.. 28 subati yapan. vatani E muhtiralara bogan kemalist vesayet gülene dokunmusmu? tarikata? dokunmusmu? vay cöhepe vayy... hep aldattin

cevapla (3) (1)
21.04.2017 12:27:03 kayakayas

cöhepenin, bu parti meselesi degil diyerek: hayirci meralcilere. hödepeye. hayirci, fetöcü akpartililere öncülük yapmasi tesadüfmü? cöhapenin baskanlik seciminde RTE karsisina dikilecek adayin yine bu hayirci tayfayi gruplastiracak, cikaracak olmasi tesadüfmü olacak? cok kücük düsünüyorsunuz. sa

(0) (0)
21.04.2017 11:55:12 skandal

aha akp yine kandırılmış milletide kandırmış

cevapla (0) (6)
21.04.2017 11:55:12 müslümanlara

hepsi hikaye.. Peygamberi takip etmek isteyen müslümanlar hayatında Kuran ı en ön plana alsın, çünkü Peygamberimiz öyle yaptı vahye uydu, Peygamberin en büyük sünneti her an ihlal ediliyor.. yoksa her şey böyle bozuk olmaya devam edecek..

cevapla (2) (0)
21.04.2017 11:55:02 Fatih

Islam'da dogum günü kutlamasi yoktur... nokta..

cevapla (3) (4)
21.04.2017 12:36:01 Ekrem Özdemir

Afkurma!

(0) (0)
21.04.2017 11:54:50 Müslim

Biz yıllardır kutlu doğum haftası pis bir bidat derken bize siz sapıksınız diyorlardı ne peygamberin sünnetinde ne ulefai raşidin uygulamasında nede hayırlı neslin yaşamında böyle şeyler yoktur kutlu doğum haftası uydurma bir bid'attır. Uyan müslüman uyan.

cevapla (7) (0)
21.04.2017 13:37:51 Müslim

Bana bu anlattığın uygulamayı ispat edermisin madem vardı yıllardır hadis okuyorum böyle bir uygulama görmedim duymadım hiçbir sahabe doğum kutlamamıştır ve o güne özel dediğin şeyler yapılmamıştır bize kalan sadece pazartesi perşembe oruçtur hiç bir mezhep imamı salefi Salih yapmamıştır o saydıklar

(0) (0)
21.04.2017 12:11:42 Nail

Peygamber Efendimiz Muhammed aleyhisselam nübüvvetten sonra, her yıl bu geceye önem verirdi. Bu gecede, Eshab-ı kiram bir yere toplanıp Efendimizin doğum öncesi ve sonrası mucizelerini okurlar, anlatırlardı. Müslümanlar bu geceyi Mevlid Kandili olarak kutlayarak Resûlullah Efendimizi yâd etmektedir.

(0) (0)
21.04.2017 11:54:45 rahatulervah

Kutlu doğum taa Emeviler zamanindan beri devlet töreni yapilarak kutlana gelmistir. Hazreti Peygamber Muhammed Mustafa S.A.V Efendimiz'in dogumu 12 Rebiulevvel ayıdır. Fakat kutlamalar Türkiye'de Nisan ayında yapılmaktadır. Bu kutlamalara rahatsızlik duyan muhabbetsiz sevgisiz vahhabiler gibi sama

cevapla (0) (5)
21.04.2017 11:54:31 bravo tebrikler turkiye gazete

Gerçegin peşinde

cevapla (3) (0)
21.04.2017 11:53:48 Bu ne şimdi?

Kara komedi...Siyah mizah, pardon ''kara mizah.''

cevapla (0) (0)
21.04.2017 11:53:14 mehmet

Bence türkiye gazetesi gerçekten türkiye gazetesi değildir kutlu doğumu kutlamak fetoya mahsus değildir tüm müslüman alemi nin kutlaması gerek bir haftadır allah u meseliallaseyidine muhammed

cevapla (0) (9)
21.04.2017 12:53:22 gercekci

Bu yorumunla kimin usagi oldugunu belli ettin!!!

(0) (0)
21.04.2017 11:52:43 yayınla admin

Kesinlikle saçmalıkkkktı zatennn İslamiyette hiç birşey miladi degildirrr

cevapla (11) (0)
21.04.2017 11:52:14 reisçi

Islam fetö dinidir hepinizi ateizme davet ediyorum

cevapla (0) (17)
21.04.2017 12:16:14 Nail

"Ateistler dünya varliklaridir Hepinizi Mars`a yerlesmeye davet ediyorum " der birisi... saçmaliyorsun.. reisçi!!!! ismi takmissin bastan yalancisin

(0) (0)
21.04.2017 11:51:12 En son...

Obama da bizi aldatmıştı.

cevapla (0) (0)
21.04.2017 11:50:39 ali

Ya şöyle saçma sapan şeyler yapmayın. Sinek ısırsa fetosen bilecekler. 60 darbesini feto yaptı diyenler vat. Dini etkinlikler 20 nisan kutlu doğum haftasında yapılmıyor. 20 nisanda sadece seminer konfereans resmi wtkinlik yapılıyor. Hicri olarak fa mevlid kandili camilerde kutlanıypr. Hiç camiye git

cevapla (1) (1)
21.04.2017 11:50:34 Yeni Öğrendiler Haha

günaydın

cevapla (3) (0)
21.04.2017 11:50:19 Msfr

Cok dogru bir tespit. Hatta arastirilirsa yuzlerce yil once bir tarikat lideri in ayni seyi yaptugida gorulur. Peygamber doneminde boyle bir kutlama yok. Peygamberi seviyorsan onun yasadigi gibi yasamaya bak. Oyle dogum gunu kutla ama hayatina peyagemberin hayatini yansitma hicbir ise yaramaz.

cevapla (1) (0)
21.04.2017 11:48:31 şevket

yakın tarihimizde yaşanmış pek çok can sıkıcı hadiselerin arkasında hep bu hain yapılanma vardı.

cevapla (2) (0)
21.04.2017 11:48:21 odesa

fotonun amacına hizmet etmek hoş değil.gerçek tarhinde ve amacında anma merasimi yapılmalı

cevapla (0) (0)
21.04.2017 11:46:53 benim doğum günüm 15 ağustos

:) ne oldu demekki yıllarca akp çaktırmadan fetönün doğum gününü kutlatıyormuş bu cahil halka

cevapla (3) (1)
21.04.2017 11:46:35 03

Zamanında kutlu doğum yapacağız diye ağlama seansları verenler neredeler acaba

cevapla (2) (0)
21.04.2017 11:45:10 hüseyin güler

Bu sırf atatürk ve 23 nisan ı unutturmak için iktidarın projesidir.

cevapla (3) (7)
21.04.2017 12:18:02 Doğrusöz

Dini değerler işe, dünyevi değerleri karşılaştırmak , kıyaslamak yanlıştır . Peygamber Efendimizin , doğumu da, ölümü de hatırlanacak günler olduğu gibi. Rahmetli Atatürk ve tüm ecdadımızın özel günleride önemlidir . Neden ya o, yada o tercihi oldun ki ? Saçma, Gönlün metre karesi mi var ? Koca kai

(0) (0)
21.04.2017 11:43:59 Cok gec uyandiniz

Cubbeli ahmet hoca binlerce kez uyardi,diyanete defalarca aciklama cagri yapti, kutlu dogum uydurmadir 1 tane dogum vardir oda hicri dir ayni ramazan gibi, ama prof degil diye kimse ciddiye neden almadi yillarca, elin profu soyleyincemi gundem olmasi gerek, ahmet hocanin diplomasi olmayabilir ama mi

cevapla (7) (5)
21.04.2017 12:34:57 :)

Cübbeli Ahmet in ne takva seviyesi varda konuşuyorsun..

(0) (0)
21.04.2017 11:57:50 Mekkeli Müşrikler

Al birini vur ötekine... Sanki o çok matah bir şey.. Onun bidatları saymakla bitmez.

(0) (0)
21.04.2017 11:43:46 6161

yıllardır kutlayanlar şimdi fetönün mü diyor :)

cevapla (1) (0)
21.04.2017 11:43:38 HÜLO

AK PARTİLİLER KUTLARLARDI ESKİDEN NE OLDU HAKİKATEN

cevapla (1) (2)
21.04.2017 11:42:10 Nail

Dinde reform yapmak sapikliktir... iyi niyeti kötü niyeti yok..

cevapla (7) (0)
21.04.2017 11:41:24 ofli

İvedilikle Kurana dönmemiz lazım. Tarikatlar cemiyetler hepsi yasaklanıp bidat'lardan temizlenmelidir dinimiz.

cevapla (4) (3)
21.04.2017 11:41:00 Arif

Neyi sindiremiyorsunuz anlamadım... 1.efendimiz a.s.m a salavat ı mi -ki olamaz muslumansiniz 2.yoksa haset mi.boyle bir uygulamayı buldular diye düşmanlık beslenmez.haset insanı yer bitirir.insanligimizi kaybetmeyelim

cevapla (0) (2)
21.04.2017 12:17:51 Arif

Kardeşim peygamberimize canımız feda, ama sevgi sömürüsü, din sömürüsü yaptılar hala anlamadinmi? Programlarinda kendi liderlerini yüceleriler.

(0) (0)
21.04.2017 11:40:49 bence

biriniz de arastirip fetullah gulen in dogum tarihine bakti mi.meydan bos sallayin a..

cevapla (0) (0)
21.04.2017 11:36:07 ABC

ve twitter üst sıralara giren "Kutlu Doğum FETÖ" hashtagini sildi

cevapla (0) (0)
21.04.2017 11:36:07 Hayırlı cumalar

Diyanet tayyipin korkusundan kutluyor,tayyip nederse öyle konuşuyor fetvayı bile tayyipin istediği şekilde veriyor,hatırlarsanız kafirler yerine gayri müslimler diye cuma hutbelerinde söyleniyordu

cevapla (0) (0)
21.04.2017 11:36:01 EŞO

Pensilvanya papazı ve şarkitleri Cehennemde bol bol maça papzının doğum gününü kutlayıp köpük partisi yaparlar.....

cevapla (6) (0)
21.04.2017 11:35:57 yok artik

Diyanete gram guvenim yok

cevapla (5) (0)
21.04.2017 11:35:39 Hicriye göre

Mevlid kandili her sünni müslüman memleketlerinde vardir..Hicri takvime göredir. Rebiülevvel aynin oninkinci gecesidir. Vehhabiler karsi çikiyor

cevapla (4) (0)
21.04.2017 11:35:11 tahsin

yorum yazanların yüzde 95i kutladı bu ne olduğu belli olmayan günü. ozaman da söyledik yemedğimiz küfür kalmadı :))

cevapla (4) (0)
21.04.2017 12:22:47 Doğrusöz

Sldırma , dinimizim pi sayısı" iyiniyet , Allah rızası " değil mi ? Anneler günü , babalar günü gibi ! Sadece bir sevgilinin doğum yıldönümü olarak hatırlanıp, selevat getirmenin neyi sakıncalı . O Peygamberi anlatıp, yaşadıklarını yeni nesillere aktarmak , Kuranı anlatmak değil mi ?

(0) (0)
21.04.2017 11:35:08 [☆@$@☆]

oldu olalı sevmedim tasvip etmedim gitmedim. sanki karı kız defilesi

cevapla (2) (0)
21.04.2017 11:35:04 Sahte Demokrat

İslamda ne mevlit kandili nede kutlu dogum sacmaligi diye bir sey yok nasil hristiyanlar her yil hz isanin Alhiselamin dogmunu kutlar yani yilbasi kutlamsi her itligi yaparlar islamada bunu sokmuslar

cevapla (1) (0)
21.04.2017 11:33:54 ...

Peygamber efendimizin doğumu miladi takvime göre sabit bir gün değildir her sene 10 gün geriye gelir. Hal böyleyken Ramazan ayını nasıl kışa sabitleyemiyorsak Mevlid-i Şerifi de sabitleyemeyiz.

cevapla (5) (0)
21.04.2017 11:33:29 Sebahattin Günday

Bimer'e konuyla ilgili şikayetimi yazdım. Diyanet'e iletildi ve konuya dair uydurma, geçiştirmelik bir cevap aldım. Kesinlikle fetö zihniyetinin devlete ve millete yutturduğu bir dolmadır.

cevapla (3) (0)
21.04.2017 11:31:41 yakup öksüz

Üsküdar belediyesi geçen senede aynı böyle gitarli çalgılı oynamalı kutlatti kutlu doğumu.....

cevapla (1) (0)
21.04.2017 11:30:50 BİLİRKİŞİ_50

Adamlar haklı, sahabeler hiçbir zaman kutlu doğum diye birşey kutlamadı

cevapla (3) (0)
21.04.2017 11:27:35 as

peygamber efendimizin sav dogum gunu miladi takvime gore 20 nisan 571'dir. Bunun icin nisan ayinda kutlu dogum haftasi kutlaniyor...

cevapla (0) (4)
21.04.2017 12:45:20 son Osmanlı

Miladi takvim kafir takvimidir. Doğru mu evet, dinimizde her hangi mübarek bir gün kafir takvimine göre kutlanır mı HAYIR. NOKTA

(0) (0)
21.04.2017 11:27:18 hacı

peygamberimizin doğum günü kullandığımız takvime göre 20 nisandır zaten haftada 14-20 nisan arasıdır. hicri takvim takip edilirse kara kışa soğuğa gelme ihtimali vardır. doğumu vesilesiyle peygamberi abartmadan amacından çıkarmadan anlatmanın sevdirme gayretinde olmanın ne gibi bi zararı olurki.

cevapla (1) (5)
21.04.2017 12:56:57 gercekci

O yüce Peygamberin dogum gününü sarkilarla, haram olan seylerlemi kutlamak normal?!!! Sapikligini belli etmissin!!!

(0) (0)
21.04.2017 11:25:39 SANE

BU MÜMTAZER TÜRKÖNE DENEN KOPİL DÜNYANIN EN TEHLİKELİ ADAMLARINDAN DAHA TEHLİKELİ BİRİDİR. BUNUN ŞİFRELERİ HİÇBİR ZAMAN ÇÖZÜLEMEZ. ONU ÇÖZDÜM DİYEN BİRİ HEP BİR ŞEYLERİ EKSİK BIRAKIR. İŞTE BUNUN GİBİLER BU KADAR TEHLİKELİ VE ZARARLIDIR.

cevapla (2) (0)
21.04.2017 11:25:18 Hale

Hep yazdık söyledik küfür yedik..Günaydın YSK lı % 51 Günaydın

cevapla (1) (0)
21.04.2017 11:23:00 Sipahi3834

La genemi kandırıldık ya

cevapla (6) (0)
21.04.2017 11:52:54 Yeniçeri

Olabilir, mümkündür...

(0) (0)
21.04.2017 11:21:59 rezalet

diyanet içinde hainler var demek derhal kayyum atansın

cevapla (6) (0)
21.04.2017 11:20:41 Arif

Dinler arası diyolog programında videosu var izleyin peygamberimizi ezandan çıkardılar, peygamberimizi pis isleri için basamak yapmışlar, zamanla fetö itini peygamberimizin önüne geçireceklerdi

cevapla (5) (0)
21.04.2017 11:19:57 kürd 47

bi doğum günü kalmıştı buda tartışılır hale getirildi kim kutluyorsa biz içindeki niyetinin ne olduğunu bilmiyoruz ancak doğrusunu allah bilir

cevapla (0) (1)
21.04.2017 11:17:59 .

Daha çok mesele var el atılması gereken.madem yeri geldi diyeyim.mesela imam hatiplerde,kurslarda kız çocuklarına,hanımlara hayızlı Kur'an-ı Kerim tutturulup,okutuluyor.lütfen bu kepazeliğe de bir son verilsin.

cevapla (4) (0)
21.04.2017 11:49:55 Doğruysa yanlış

Çok önemli bir detay. İşin aslı var mı bilmiyorum ama doğruysa bu ilmihal eksikliği mutlaka giderilmelidir... Malesef sadece sıradan bizim gibi vatandaşlar değil, birçok cemaatler, ilahiyatcılar, hocalar vb ilmihal konusunda çok yetersiz.

(0) (0)
21.04.2017 11:17:37 Arif

Bu gerçektende fetonun işi önceleri yoktu, bunu kitleleri kendilerine peygamber sevgisi altında bağlamak, fetö itinin saygınlığını artırmak her organizasyonlarında hocalarını yüceltmek, için yaptılar, vallahi samimi söylüyorum ülkeyi tamamen işgal etselerdi. Peygamberimizi bile tartışmaya açacaklard

cevapla (2) (1)
21.04.2017 11:16:53 Analiz

Son zamanlarda gördüğüm en iyi manşet kutlamak gerek

cevapla (6) (0)
21.04.2017 11:15:57 sdf

ay takvimine gore dogmus peygamber efendimizin dogum gununu gunes takvimine gore sabitlediler.ilk gunden beri sacmalikti.

cevapla (21) (0)
21.04.2017 11:15:56 Yavuz

Türkiye Gazetesi haklı...

cevapla (31) (1)
21.04.2017 11:15:45 ...

Mevlid-i Şerif var zaten. Kutlu Doğum safsatası paralel bir safsatadır. Biz zaten Mevlid-i Şerif her yıl hicri takvime göre düzenli kutlarız. Kutlu doğumu doğru bulanlara diyorum o zaman Ramazan ayını da kışa sabitleyelim. Böyle bişey mümkün değildir.

cevapla (12) (1)
21.04.2017 11:47:29 ak parti

sen her sene farklı günlerdemi doğuyorsun işte zekanız bu kadar

(0) (0)
21.04.2017 11:15:22

El insaf yahu tescilli fetocu mümtazer türköne zaman gazetesinde yaziyor diyor acik acik biz cikardik. Kalkmissiniz hala her seyi fetoye bagliyorsunuz diyorsunuz. Araştırın az cok bilmişler(!)

cevapla (3) (1)
21.04.2017 11:14:51 ari

Kutlu erdogan haftasi yapin daha berekeltli olur

cevapla (2) (14)
21.04.2017 11:14:25 .

Dini vecibeleri hicri takvime göre yaşatmak çok önem arzediyor.inşaAllah en kısa zamanda diyanet bu işe el atar.yanlış bir algıya sebebiyet veriyor çünkü.biz zaten salavatlarımızı her daim çekiyoruz efendimiz sav için.

cevapla (3) (0)
21.04.2017 11:14:05 REBİYYÜLEVVELDE KUTLANSIN

Nisana sabitlemişler yanlış

cevapla (1) (0)
21.04.2017 11:13:10 kayakayas

cöhepenin, bu parti meselesi degil diyerek: hayirci meralcilere. hödepeye. hayirci, fetöcü akpartililere öncülük yapmasi tesadüfmü? cöhapenin baskanlik seciminde RTE karsisina dikilecek adayin yine bu hayirci tayfayi gruplastiracak, cikaracak olmasi desadüfmü? cok kücük düsünüyorsunuz. safsiniz.

cevapla (1) (0)
21.04.2017 11:42:36 akl-ı selim

Bide yazmayı becerseydin de ne dediğin anlaşılsaydı

(0) (0)
21.04.2017 11:13:02 Anti Bidat

Böyle cesaretli bir haber için Türkiye gazetesini tebrik ediyorum. yıllardır haber yapılmasına cesaret edılmıyordu . İnşallah ıptal edilir bu saçmalık ...

cevapla (14) (0)
21.04.2017 11:12:40 Orhan24

sadece o mu , sonradan içimize giren ve zamanla tabulaşan, hatta bazıları tarafından farz olarak algılanan o kadar şey var ki. Mesela Mevlit okumayı reddeden bir hocanın nelerle suçlanacağını bir düşünün.

cevapla (4) (0)
21.04.2017 11:46:23 Nail

Peygamber efendimizi övmek(mevlid okumak okutmak) ibadettir... Efendimiz aleyhisselam da kendi zamaninda sahabeye kendi dogumunu anlatirdi. Saçmalama... Vehhabi zihniyetliler Mevlide karsi çikiyor. Hicri takvime uygun olmali

(0) (0)
21.04.2017 11:11:57 esnaf

Kutlu dogum bidattir ve islami orfe uygun degildir

cevapla (10) (0)
21.04.2017 11:11:28 diyanet yanlış yapıyor

Hem Nisan'da kutlu doğum hem rebiyyülevvel kutlu doğum sonra diyecekler sizin peygamberimiz kaç kere doğdu

cevapla (2) (0)
21.04.2017 11:11:19 Ekrem Özdemir

Türkiye Gazetesi bunu ilk defa yazmıyor, Hakikat kitabevinin kitaplarında da bu konu defaatle yazılmış ama dinleyen kim. Osman Ünlü hoca yıllardır çabalıyor, ama insanlar ne yazık ki aslını araştırmadan her şeye itibar ediyor.

cevapla (6) (0)
21.04.2017 11:11:16 ...

Arkadaşlar kutlu doğum feto projesidir hatta feto nisanda doğduğu için bu ay seçilmiş. Peygamberimizin doğumu Mevlid-i Şerif olarak zaten kutlanır bu tür alternatif paralel kutlamalara prim vermeyelim

cevapla (5) (0)
21.04.2017 11:10:59 erdi

yöntem olarak islam dini içine islami unsurları kullanarak,hıristiyan unsurların sokulması olayıdır. Çok sinsi bir yöntem.Maalesef bir kere girdikten ve doğru olduğu kabul edildikten sonra gerisi ayıkla pirincin taşını durumu oluyor.Geleneğe dayananan ve din yerine geçen cehalet, buna engel oluyor

cevapla (2) (0)
21.04.2017 11:10:45 türk

Saçmalamayın !!!

cevapla (1) (3)
21.04.2017 11:09:47 RTE2023

Kutlu doğum kutlama günü gülenin doğum tarihine geliyor! İstemeden o teröristin doğum gününü kutlanıyor

cevapla (1) (0)
21.04.2017 11:08:52 Müslim

Diyanete çağrımdır. Hemen kaldırın. Durdurun bu kepazeliği.

cevapla (2) (0)
21.04.2017 11:08:22 Emre

Hz. Peygamberin (A.S.) doğumu Mevlid kandilinde kutlanmakta ve anılmaktadır. 2. Selim'den bu yana böyledir. Her yıl öne gelen dini günler nedense kutlu doğumda kaymıyor. Kutlu doğum safsatası feto itinin doğumunu kutlamaktan başka bir şey değildir. Yazık ki yıllardır buna izin verildi.

cevapla (1) (0)
21.04.2017 11:07:29 kripto

Kutlu doğum haftası sadece türkiyede kullanıyor. Kutlu doğumu kutlayan başka bir müslüman ülke bulamazsınız

cevapla (8) (0)
21.04.2017 11:34:48 Nail

Mevlid kandili her sünni müslüman memleketlerinde vardir..Hicri takvime göredir. Rebiülevvel aynin oninkinci gecesidir. Vehhabiler karsi çikiyor

(0) (0)
21.04.2017 11:07:19 coşkun adam

kutlu doğum yoktur Mevlit kandili vardır. islam dininde önemli günler miladi esasla değil hicri yani ay takvimi esasıyla belirlenir. kut kelimesi altay mitolojisinde geçen bir kelimedir. sapkınlıkla islami bir değer yan yana kullanılmamalıdır.

cevapla (8) (1)
21.04.2017 11:06:58 memo

Günaydin Türkiye !!!

cevapla (4) (0)
21.04.2017 11:05:57

Biz dedik dinsiz ilan edildik o yıllarda. Türkiyede şuan bid'at çok. Her türlü cemaat dini grup tehlikelidir. Dinle ilgili tek başlılık resmiyette var. Bu oluşumlar tamamen kapatılmalıdır. Diyanet yeterlidir. Halen Türkiye'de milyonlarca insan mehdi'ye inanıyor. Yazık günah!

cevapla (4) (2)
21.04.2017 11:42:31

Ne diyorsun sen değişik

(0) (0)
21.04.2017 11:36:43 Nail

Mevlid kandili her sünni müslüman memleketlerinde vardir..Hicri takvime göredir. Rebiülevvel aynin oninkinci gecesidir. Vehhabiler karsi çikiyor

(0) (0)
21.04.2017 11:05:46 Serhat

Mevlid Kandili 30 Kasım 2017 gecesi nisan ayındaki bu kutlu doğum da neyin nesi?

cevapla (3) (0)
21.04.2017 11:05:40 can can

Bu bidat hemen durdurulması gerekiyor. Bütün bidatlar cehennemliktir.

cevapla (1) (0)
21.04.2017 11:05:31 mustafa

kutlu doğuma garabet diyene kadar başka işiniz kalmadımı herşeyi hallettiniz bi o kaldı asıl garabet sizlersiniz allah ahirete hesap bırakmasın inşallah sizi cehennem bile kabul etmeyecek ayrı bi mangalda yanacaksınız. fitne fitne fitne düşün bu ümmetin yakasından diğer programları görmeyin sakın

cevapla (0) (5)
21.04.2017 11:38:16 Nail

dinimizin altini oymaya çalisanlari afise etmek seni niye bu kadar gerdi!!!

(0) (0)
21.04.2017 11:05:12 teorik

1989 yılında nur cemaatinin diyanete baskısıyla oluşturulmuştur wikipedia da bile yazıyor arkadaş yeni mi öğreniyorsunuz

cevapla (1) (0)
21.04.2017 11:04:59 kayakayas

yil 1989.. 28 subat ne zaman? 1997.. fettos ne zaman gitmis? 1999.. akpartiyi gec.. siyasileri gec.. 28 subati yapan. vatani E muhtiralara bogan kemalist vesayet gülene dokunmusmu? tarikata? dokunmusmu? vay cöhepe vayy... hep aldattin.

cevapla (2) (1)
21.04.2017 11:35:36 kayakayas

cöhepenin, bu parti meselesi degil diyerek: hayirci meralcilere. hödepeye. hayirci, fetöcü akpartililere öncülük yapmasi tesadüfmü? cöhapenin baskanlik seciminde RTE karsisina dikilecek adayin yine bu hayirci tayfayi gruplastiracak, cikaracak olmasi desadüfmü? cok kücük düsünüyorsunuz. safsiniz.

(0) (0)
21.04.2017 11:04:06 ilkim

Fetönün girmediği makam mevki kalmadı memlekette akp sağolsun

cevapla (5) (0)
21.04.2017 11:38:58 [☆@$@☆]

fetö 40 senedir sızıyor. müslüman diye kimse sesini çıkartmadı başka. akp ye bilip bilmeden çamur atmaya gerek yok

(0) (0)
21.04.2017 11:30:16 Ammar

Diyanette çok fetöcü var.... Yurtdisina fetöcü olmayan din görevlilerini göndermiyorlardi.

(0) (0)
21.04.2017 11:03:24 Akil

Dünyadaki insan sayısı kadar din ise nail bey ...dinlerin saçmalığı ortada degil mi nail bey?

cevapla (0) (3)
21.04.2017 11:02:52 VATİKAN PROJESİ AÇIK

MEVLİT KANDİLİ GECESİ İLE KUTLU DOĞUM HAFTASINI FARKLI ZAMANLARDA KUTLATTIRAN KAFALAR KAHROLSUN....

cevapla (7) (0)
21.04.2017 11:02:20 mrtbu

aynen mirac kandili digum gunudur gerisi uydurma

cevapla (0) (2)
21.04.2017 11:40:36 Necmeddin

Miraç Peygamber efedimizin SAV. Cenab-ı ALLAH ile görüşmesidir

(0) (0)
21.04.2017 11:37:44 Hayırlı cumalar

Miraç kandili efendimizin göğe yükselmesidir,senin dediğin mevlüt kandili

(0) (0)
21.04.2017 11:32:07 ters açı

yuh. dininden haberin yok. yorum yapiyon. ...........

(0) (0)
21.04.2017 11:02:19 ADEMM

fetöcüler temize çıktı fetöye karşı olanlar fetöcü pkk lı oldu bu yeni nesil müselmanlar yani mücahitlikten müteahhitliğe terfi eden yeni nesil müselmanlar çok ama çok tehlikeli çünkü kullanmadıkları kutsal kalmadı bunların...

cevapla (0) (4)
21.04.2017 11:01:28 reeiiss 58

Cübbeli ahmet hocaa kendini parcaliyorr onca senedirr yenimi uyandinizz

cevapla (13) (0)
21.04.2017 11:32:38 d

örnek verdiğin adama bak.iyice bak.bidaha bak.

(0) (0)
21.04.2017 11:00:15 DİYANET GÖREVE

DERHAL BU YANLIŞ GİDERİLMELİ KUTLU DOĞUM HAFTASI, MEVLİT KANDİLİNİ KUTLADIĞIMIZ HAFTAYA ALINMALIDIR....

cevapla (8) (1)
21.04.2017 11:30:24 arastirin biraz

mevlid kandilide yok ki islamda. hicretten 300 sene sonra misirdaki sii devleti fatimiler tarafindan ortaya cikartilmis. fatimiler bugün ki iranlilarin atasi olur, siaydilar.

(0) (0)
21.04.2017 11:28:46 Orhan24

yahu bırak kardeşim mevlit kandili diye bir kandil de yoktur, hatta kandile diye bir şey de yoktur varsa itirazı olan bir din alimi kalksın bize açıklasın.

(0) (0)
21.04.2017 11:00:13 Mehmet görür

Kardesim niçin mevlid kandili 1 hafta kutlanmıyor, yatsı namazında 2 vaazla geciştiriliyor? Mevlidi niçin 1 hafta kutlamıyoruz? Konserle, buz hokeyiyle nasıl bir peygamber anılmasıdır bu? İster fetö olsun ister başka birinin olsun yanlış yanlıştır. Neticede bu işin altında fetö de varsa bir düsünmek

cevapla (3) (4)
21.04.2017 10:59:27 yalan borcum yok

Haberi iyi okuyun. Kutlu dogum haftasi miladi takvime gore hesaplanmis. hep nisan ayinda. Hicri takvim 10 gun daha kisadir miladiye gore bu durumda, Allah rasulunun dogum gunude ramazan ayi gibi her yil miladiye gore 10 gun geri gelir.

cevapla (3) (0)
21.04.2017 10:59:25 BU BİR REZALET

DERHAL BU YANLIŞ GİDERİLMELİ KUTLU DOĞUM HAFTASI, MEVLİT KANDİLİNİ KUTLADIĞIMIZ HAFTAYA ALINMALIDIR....

cevapla (5) (0)
21.04.2017 10:59:19 allah belanızı versın

Dinimizde kandıller ve mevlud diye nişey yok ne peygambber ne sahabeler nede büyük ulemalar hiç biri kutlamamiştir bunlar tamamen bidadtır

cevapla (8) (3)
21.04.2017 11:22:25 Nail

Vehhabi iddasidir senin dedigin... vehhabi misin? vardir ama hicri takvime göredir

(0) (0)
21.04.2017 10:58:25 REZALET BU

DERHAL BU YANLIŞ GİDERİLMELİ KUTLU DOĞUM HAFTASI, MEVLİT KANDİLİNİ KUTLADIĞIMIZ HAFTAYA ALINMALIDIR....

cevapla (5) (0)
21.04.2017 10:58:16 Osmanlı

Rebiul evvel ayında kutlanır miladi takvime göre değil

cevapla (5) (0)
21.04.2017 10:57:49 Chp li

Kutlu dogum haftasi dunyada bir tek Turkiye de yapiliyor. Araplar boyle bir gunu kutlamiyor. Ustelik bu kutlu dogum haftasi sadece 20 yildir var. Bunu ortaya atan da feto dur. Dogrudur. Islama kafalarina gore kandil eklemisler bu yobazlar.

cevapla (12) (0)
21.04.2017 11:25:50 Nail

vardir ama hicri takvime göredir.. dedene sor eski takvimlere bak ...mevlid kandili herzaman vardir

(0) (0)
21.04.2017 10:56:54 Ergenekon

Gülenin doğum günü 27 nisan aslında muhtıra vermişti yaşar büyükanıt hukümete sonra erdoğanı çağırdı dolmabahçede fetöyü anlattı sonra araları bozuldu fetöyle çok doğru manşet fetönün uydurması asıl amaç kendi doğum günü

cevapla (7) (0)
21.04.2017 10:56:45 ...

maksat kuran.dan uzaklaştırmak ... maksat sahih hadislerden, sünnetlerden uzaklaştırıp safsataları sünnet diye insanların kafasına yerleştirmek... ve şu an bu bayrak cübbelinin elinde...

cevapla (6) (0)
21.04.2017 10:56:39 Kaya

Arkadaşlar derdi Din olan insan gerçekten araştırma yapar ve neyin doğru neyin yanlış olduğunu görür.Bi insan dinini bidatsiz yaşamak isterse Kuran ve Sünnet ona yeter Peygamberin S.A.V ve Sahabenin din adına yaptıkları bize yeter artar onların yaptıklarını din kabul eder gerisine itimat etmem.

cevapla (4) (1)
21.04.2017 10:56:13 beyin fırtınası

Kardeşim bu işin fetö projesi olduğu daha yeni gündeme gelmişken şimdiden diyanete saydıranları art niyetli ve önyargılı görüyorum. Bugüne kadar hüsnü niyetle yapılan bir şeydi. Hemen diyaneti lekelemeye kalkmayın!

cevapla (11) (2)
21.04.2017 14:04:54 beyin fırtınası

Siz ne diyorsunuz Nail bey! Hüsnü niyetle Allahın haramı mı ihlal edilir? Lütfen yorumumu saptırmayın. Bugüne kadar bu kutlamalar peygamberimize sevgi çerçevesinde yapılmıştır. Fetö projesi olduğu bilinse herhalde yapılmazdı.

(0) (0)
21.04.2017 11:13:29 Nail

Hüsnü niyet dinde ölçü degildir. Fetö gibi hüsnü niyetle sarap içemezsin baglilarina da içirtemezsin.

(0) (0)
21.04.2017 11:13:28

Aslında Türkiye gazetesi ve cübbeli ahmed hoca grubu en başından beri itiraz ediyorlardı ama önceden devlet fetö olduğu için çok gündeme gelmiyordu

(0) (0)
21.04.2017 11:13:23

Arkadas bu fetoden once zaten dillendirilen bir şeydi azıcık bak görürürsün. Yeni olan bir şey değil. Sadece suan daha rahat dile getirebiliyorsun.

(0) (0)
21.04.2017 10:55:39 Hicri Takvim esastır.

Arkadaşlar Kutlu doğum ile Mevlid Kandili farklı. Mevlid kandili Hicri takvime göre, Kutlu doğum ise Miladi takvime göre belirleniyor. İslamiyetin takvimi, yani Kutsal gün ve geceler hicri takvime göre belirlenir. islamiyette miladi takvim yoktur. Miladi takvim hristiyan inancının takvimidir.

cevapla (7) (0)
21.04.2017 10:55:09 üniversiteli

1400 seneden beri kutlanan kutlu doğumu da fetöye bağladıysalar ben daha hiçbir şey demiyorum

cevapla (9) (20)
21.04.2017 11:30:29 ali

Aptalsin

(0) (0)
21.04.2017 11:28:07 El cevab

Gerizekalı doğumgünü kutlama adeti dinde yoktur

(0) (0)
21.04.2017 11:20:24 bosa okuyorsun üniversiteli

mevlid kandili ilk olarak hicretten 300 yil sonra misirda kurulan sii fatimiler tarafindan kutlanmaya baslanmis, daha sonra da gelenek haline gelmistir. modern tipta bile cocugun anne rahmine ne zaman düstügü zor tespit edilirken, o zaman nasil tespit edilmis! peygamber kutlamamis..

(0) (0)
21.04.2017 11:18:35 adana zülfikar

bu cehaletinle bencede hiçbir şey deme haberi okuma zahmetinde bulunsan kutlu doğumun hangi yıldan sonra kutlanmaya başlandığını öğrenirsin ama nerdeeeee

(0) (0)
21.04.2017 11:17:24

Lan kutlu dogum 1989 da basladi.sen mevlud kandili ile karistiriyosun. Mevlid kandili varken neden kutlu dogum haftasi kutlaniyo.

(0) (0)
21.04.2017 11:17:01 cahilsin

sen bosuna okuyorsun birader. nerden cikardin 1400 senedir kutlandigini? peygamber efendimiz hic kutlamamis, halifeler hic kutlamamis. mevlid kandili sonradan cikartilmis bir adet. peygamberimizden 300 yil sonra gelenek haline getirilen bir gün. biraz arastir oku. üniversitene yazik etme!

(0) (0)
21.04.2017 11:16:20 hasso

hangi 1400 sene. başlama tarihi 1989 yazıyı oku

(0) (0)
21.04.2017 11:16:09 Nail

1400 seneden beridir kutlanan mevlid(kutlu dogum) u 1989 da degistirmeye kalktilar... birakin orjinalkalsin... ibadetlerde degisiklilyapilmaz... Peygamberimizi övmek ibadettir.

(0) (0)
21.04.2017 11:14:16 Vatandaş

Cahilsin. Kutlu Doğum haftası sadece turkiyedeki kutlanır ve son 10 yıldır revactadir

(0) (0)
21.04.2017 11:13:59 murti

senin o dediğin mevlid kandili kardeş karıştırma

(0) (0)
21.04.2017 10:53:38 MEHMET

BIRAKIN BU ŞEKİL SAÇMA SAPAN İŞLER İLE UĞRAŞMAYI .NEOLUR YILDA BİR DEFA KUTLU DOĞUM KUTLANSA .YAPILAN İŞLERİN HAKKI VERİLSİN YETERKİ.SU İSTİMALE YOLAÇAN İŞLERDEN KAÇINILSIN.

cevapla (5) (9)
21.04.2017 11:18:41 Nail

Yapilani küçük görebilirsin ama bu ibadetlerde herkesin degisiklik yapabilecegi yolunu açar.. tehlikelidir.. Hristiyanliga döner maazallah dinimiz.

(0) (0)
21.04.2017 11:08:08 coşkun adam

mevlidi kutla

(0) (0)
21.04.2017 10:52:20 akıl tutulması

bazen gerçekten hayret ediyorum size. ve sizin müslüman değilde misyoner olduğunuzu düşünüyorum.bu nasıl bir saçmalıktırki, Peygamberimizin doğum gününü bile fetoya bağlamayı beceriyorsunuz. siz milletle dalga mı geçiyorsunuz ? Misal RTE'de bu ay doğmuş olsaydı, onu mu kutlamış olacaktık ?

cevapla (4) (12)
21.04.2017 11:46:07 Kurt

kes lan inine girdiim

(0) (0)
21.04.2017 10:51:17 Metin Sayın

Bu mesele, Dinler arası diyalok meselesi kadar sapkın ve tahripkar bir meseledir. FETÖ uydurması bu uygulama sonlanmalı

cevapla (9) (1)
21.04.2017 10:50:33

Hiç şüphesiz doğru bir haber. Dini günler hicri takvime göredir bizden başka mevlidi nisanda kutlayan ülke yok. Bunun altında dinin içini boşaltma hedefi var sinsice dini tahrif var ki bu işin bayraktarlığını fetoş yapar ancak. Diyanete ehlisünnet bir başkan geçsin artık yeter.

cevapla (8) (0)
21.04.2017 10:50:09 Kamil

Ecet herkes biliyorki kutlu dogum fetonun gunumuze kazandirdigi bir eser

cevapla (4) (0)
21.04.2017 10:49:48 gelenek olmus

kutlu dogum haftasi veya mevlid kandili, hristiyanlar hz. isa'nin dogum gününü kutladiklari icin ortaya cikmis bir adet. peygamberimizin ana rahmine düstügü gün olarak kutlaniyor. akil var mantik var, ne zaman düstügü nasil bilinir? kaldiki hz. isanin dogumu bile 6 sene yanlis hesaplanmis.

cevapla (5) (0)
21.04.2017 10:48:54 SüperMen

süper haber emeklerine sağlık. yıllardır karsiydim

cevapla (5) (0)
21.04.2017 10:48:44 ÇAKAR

Kutlu doğum kutlamaları çıktığından beri dinsizlerin işi diye biliyorduk. Aklıma geliyordu fetö işidir diye ama. Umarım kaldırırlar. Müzikle Din birbirinin zıddıdır. Bu diğer 2 dinde de böyle. Kitapsız kafirler müziğin esiridir.

cevapla (6) (1)
21.04.2017 10:48:34 tito

cumalarda hutbede dua ettirme,Allah katinda tek hak din islamiyettir demeyi kaldirma,bunlarda diyanete sonradan sokuldu.hepsi diyanetin ve hukumetin kabahati

cevapla (2) (0)
21.04.2017 10:48:13 Grave Digger

Cahilliğin eseridir bu işte duygular aklın önüne geçerse insan hata yapar

cevapla (3) (0)
21.04.2017 10:48:02 boş laf

Yorumlara bakıyorumda boş şaf yapan konuyla ilgili zerre bilgisi olmayan insanlar yorum yapmış arkadaşım nisan ayında dünyanın herhangi bir yerinde kutlu doğum haftası diye bir gün kutlanmaz sadece TÜRKİYE de kutlanıyor o zaman ne amaçla yapıldı neden yapıldı bilinmez mantık güzel ama bu kuralı çıka

cevapla (2) (0)
21.04.2017 10:47:30 KIRK İKİ

konyada dönenler islamiyete zarar veriyor kutlu doğum diye bişey yok

cevapla (3) (0)
21.04.2017 10:47:09 tbt

Helal türkiye gazetesine iyi tespit.

cevapla (6) (0)
21.04.2017 10:45:04 Vatandaş

Çok doğru tebrik ediyorum

cevapla (5) (0)
21.04.2017 10:44:51 NAAPTINIZ LAN BİZE?

Peygamberinin doğum gecesini (Mevlit Kandilini) Hicri Takvime göre, Kutlu Doğum Haftasını ise Miladi takvime göre farklı günlerde kutlayan devşirme, değerlerini kaybetmiş Müslümanlara dönüştürüldük...!

cevapla (6) (0)
21.04.2017 10:43:59 Socrates

Cunku putperestsiniz. Sorgulamadan senelerce kutladiniz. Ayni babalarinin putlarina tapan Mekke musrikleri gibiydiniz.

cevapla (54) (6)
21.04.2017 13:15:13 Socrates

Nail kardes ordamiydin? Elinde belge var mi? Yoksa buharinin peygamberi katil ve pedofil olarak gosterdigi pacavralar mi belgen? Allah in selami sana olsun.

(0) (0)
21.04.2017 13:13:12 Socrates

Guzel kardesim sizi ben degil Kuran tekfir ediyor. Ne sunniyim ne vahabi Allahin izniyle Ibrahim in izinde dinindeyim. Allah hepimize dogru yolu gostersin.

(0) (0)
21.04.2017 11:58:53 tekfirci

İşte tipik vahabi zihniyeti. Herkes putperest, tek siz doğru müslümansınız dimi. Ehli sünnetin en rezim kısmı sizi

(0) (0)
21.04.2017 11:02:44 Nail

Peygamberimizi övmek ibadettir... Peygamberimiz zamaninda da kendi dogum gününde sahabilere dogumunu anlatirdi..1400 yildan fazla oldugu gibi.Hicri takvime göre kutlanmalidir. Kafan basmiyor iftira atma... mason musunuz?

(0) (0)
21.04.2017 10:43:17 Kerem Can

kuran olan seyde yanlis olmaz niyet önemli birakin fetöcü hainleri biz okuyup peygamber efendimizin ruhuna hediye ediyoruz önemli olan bu

cevapla (6) (10)
21.04.2017 11:07:53 Ömer

Ruhlara hediye diye inmedi kuran. Bizzat hepimize hayat rehberi olmak için indi.

(0) (0)
21.04.2017 10:56:53 allah belanızı versın

Kuranın hiç bir ayetinde geçmiyor ne peygamber nede sahebe kuylamamiş kutlu doğum haftasını ve kandılleri hunlar hepsi bidattır dinde olan birşey değil

(0) (0)
21.04.2017 10:49:10 Socrates

Olm kitabin neresinde yaziyo bu kitabi olulere okuyun diye. Bu kitap aklini kullanan dirilere inmistir. Ama senin gibi yasayan oluleri Bakara suresi cok iyi tanimliyor.

(0) (0)
21.04.2017 10:43:08 öztürk

hacıı, betaşş araştırmadan konuşmayın, FETO projesi olduğu açık ve net, melit kandilini adam gibi idrak et, gerisini bırak

cevapla (8) (0)
21.04.2017 10:42:33 ass

Yav cahil olmayın Delinin birı kuyuya taş atmış akıllılarda çıkrmaya. Ne saçma iş iyice kafayı yedi bu millet Bence diyanet yazıyı yazana el atmalı Milletin kafasını karıştırıyor

cevapla (1) (7)
21.04.2017 11:04:28 Nail

Peygamberimizi övmek ibadettir... Peygamberimiz zamaninda da kendi dogum gününde sahabilere dogumunu anlatirdi..1400 yildan fazla oldugu gibi.Hicri takvime göre kutlanmalidir. 1989 da niín ayri yol tutuldu?... mason musunuz?

(0) (0)
21.04.2017 10:40:46 Emrullah

Böyle Bir Saçmalık Olamaz Daha Feto Dünyaya Gelmeden Bile Kutlu Doğum Vardı. Böyle Haberlere İtibar Etmeyiniz.

cevapla (3) (23)
21.04.2017 11:07:51 Nail

1989 daki degisim.Burada karsi çikilan miladi takvimein esas alinmasidir... Peygamberimizi övmek ibadettir... Peygamberimiz zamaninda da kendi dogum gününde sahabilere dogumunu anlatirdi..1400 yildan fazla oldugu gibi.Hicri takvime göre kutlanmalidir. 1989 da niçin ayri yol tutuldu?... mason musunu

(0) (0)
21.04.2017 11:06:04 hoca

emin ol saçmaladın emrullah,okumadan yorum yaparsan böyle olur.hicri seneye göre evet ancak miladi 20 nisanda hafta olarak feto baslattı

(0) (0)
21.04.2017 11:03:56 fani

ne aptal adamsın be .. kutlu doğum 89 da başladı araştır fetonun itlerinin sayesin de.. kutlu doğum adı altında fetonun doğumu kutluyorlar

(0) (0)
21.04.2017 10:56:00 ŞAPŞİ EMOÇ?

vardı vardıda da sorgulanan Mevlit kandili ile Kutlu doğum Haftası neden farklı tarihler?

(0) (0)
21.04.2017 10:51:54

Hahaha beyefendi belliki araştırmıyor konuşuyorsunuz. 1985 lerden sonra kutlanmaya başlandı. Haberin içeriğini okursanız görürsünüz hakikati.

(0) (0)
21.04.2017 10:50:18 boş laf

Boş laf yapma arkadaşım yıl 1989 da alınmış bir karar büyük ihtimalle sen doğmamıştın kendinle karıştırıyorsun galiba fetoşuu

(0) (0)
21.04.2017 10:39:28 Sinan Bey

Tarihte Peygamberimizin (s.a.s.) doğum yıldönümü Rebiülevvel ayının 12. gecesi Mevlid Kandili olarak kutlana gelmiştir. Yani aslın da budur.

cevapla (13) (0)
21.04.2017 10:37:58 ccc

Allah belanizi veesin.su gyzel dinimizi kullanip haber yapan siyaset yapanlarin allah belasini versin.sizin yuzunuzden millet neye inanacagini sasirdi

cevapla (4) (11)
21.04.2017 10:37:09 sen ibadetine bak

Efendimiz s.a.v rebiülevvel ayının 12. gecesi dünyaya gelmiştir. buda nisan ayına denk gelir kutlu doğum haftasını şereflendirmek güzeldir. bu haftada hiç çekmeyen bile bol bol salavat çekerek bu haftayı kutlar bu türkiye gazatesinin neresine batmıştır merak ettim kim çıkarırsa çıkarsın

cevapla (3) (16)
21.04.2017 11:10:55 Eksik bilgi

Kardeş sen olayı yanlış anlamısın. Gazete hicri takvime göre olan Rebiulevvel ayının 12. Gecesi Mevlid kandilini değil, miladi takvime göre nisan ayında kutlu doğum haftasının yapılmasını yanlış diyor. ikisi farklı şey. islamiyetin takvimi hicri takvimdir.

(0) (0)
21.04.2017 10:55:47 Sinan Bey

senin mantığına göre orucu da her sene Mayıs ayında tutalım Olur mu öyle şey saçmalama sın bu saçma düşünceden vazgeçmen tavsiye olunur senin için daha hayırlı olacaktır

(0) (0)
21.04.2017 10:49:26 tg

nisan ayına denk mi gelir haha.. her sene 11 gün atar canım..

(0) (0)
21.04.2017 10:47:53 Ahmet

bidattir islamda dogumlar olumler hicri takvime göredir

(0) (0)
21.04.2017 10:34:45 hacı

Turkiye gazetesini de feto yönetiyor. diyanete kara çalmak, peygamberimizin anılmasını engellemek için algı yapıyor.

cevapla (2) (29)
21.04.2017 10:48:15 gazete haklı

gazete haklı, nerde görülmüş kutlu dogum hatası kutlandığı. soruyoum bundan 30 sene önce varmıydı böyle birşey. adamlar bu bahane ile fetöyü kutluyorlar

(0) (0)
21.04.2017 10:34:40 bektas

Bence fetoculer camiye de giderdi. Onlarida kapatıp yeni mescidler açsınlar

cevapla (3) (15)
21.04.2017 10:48:19 Ahmet

beyin tatile cikmis

(0) (0)
21.04.2017 10:34:27 Fetö bid’ati

Evet gazete haklı. Dinimizde mübarek geceler, hicri yıl ile kutlanır. Bütün ibadetlerde ve dini faaliyetlerde kameri aylar esas alınır. Hac, oruç, kurban ve bayram günleri kameri aylara göre tespit edilir.

cevapla (22) (0)
21.04.2017 10:33:39 Sacmalamislar

Bu ne sacma bir yazidir Peygamber efendimizin dogumunu kutlamak ony anmak bunda ne aranabilir her sey feto dimi ?

cevapla (3) (14)
21.04.2017 10:53:03 bidat işler bunlar

gazete haklı, nerde görülmüş kutlu dogum hatası kutlandığı. soruyoum bundan 30 sene önce varmıydı böyle birşey. adamlar bu bahane ile fetö liderini anıyorlar. fetö

(0) (0)
21.04.2017 10:38:43 Gercekci

Son yıllara kadar yoktu bu???

(0) (0)
21.04.2017 10:32:09 iLmahal

kutlu dogum kutlanır Lakin hicri takvime göre kutlanır. Ramazan, Kurban, Oruc ve bayramlar nasıl miladi takvime göre sabitlenemez ise peygamberimiz s.a.v kutlu dogumu miladiye göre sabitlenemez. olay bundan ibaret. Yoksa peygaberimizin dünyayı şereflendirmesi en büyük kutlu dogumdur..

cevapla (12) (0)
21.04.2017 10:30:58 devleti ali osmaniye

cübbeli ahmet hoca bunu taa ne zamandır söylüyor. ramazan ayı bu haftaya denk geldiği zaman ne yapacaksınız. Peygamberimiz Ramazan ayında mı doğmuş olacak bu sefer. ahh güzel İslam. biz müslümanlar sana hak ettiğin değeri veremiyoruz :(

cevapla (7) (1)
21.04.2017 10:30:05 ha şöyle

vakti zamanında bu peygamberimizin doğum günü değildir. yanlış yapıyorsunuz dediğimizde. bize salyalar akıtıyordu birileri. noldu şimdi. geldiniz mi hizaya

cevapla (6) (1)
21.04.2017 10:29:46 Osmanlı Kızı

Kesinlikle bid'at olan bu etkinliğe hâlâ destek olan diyaneti kınıyorum

cevapla (10) (1)
21.04.2017 10:29:27 selim asaf

valla kimse fetöyü takmaz hz. Muhammed için yapılıyor onun için kalkmasın.

cevapla (1) (5)
21.04.2017 10:28:55 Cokeman

Yıllardır söylüyoruz fakat Siz çok bilmişler pek seviyorsunuz kendinize göre kutsal günler kandil geceleri vesaire uydurmayı ,söyleyene de kafir demekten de hiç çekinmezsiniz .

cevapla (3) (3)
21.04.2017 10:38:57 orhancc

Acil satilik ucan hali

(0) (0)
21.04.2017 10:28:32 Körfez

mevlid kandilini kutluyoruz zaten hafta olarak kutlayacaksak o zaman kutlayalım,tamam efendimiz miladi takvime göre 20 Nisan doğumlu ama mevlid kandili daha iyi,hem de bu tür tartışmalardan kurtuluruz,allah c.c efendimizin şefaatine bizleri nail eylesin

cevapla (3) (1)
21.04.2017 10:28:08 Yorumcu

Bende bu yazıya katılıyorum. Hicri takvime göre bütün dini günlerin zamanı değişirken Peygamber efendimizin doğum günü nasıl değişmiyor?

cevapla (3) (0)
21.04.2017 10:27:49 aavrupalı

fetomu cıkardı cahiller kutlu doğumun önderliğini yapan peygamber sevdalı larıdır

cevapla (1) (5)
21.04.2017 10:39:09 Altaca

Peygamberimizin doğumu Mevlüt kandilidir.Yani Hicri takvim.Anladınmı haşhaşi bey!

(0) (0)
21.04.2017 10:27:14 hurafe

peygamber efendimizin dogum tarihi tam bilinmezken kutlu dogum haftasi kutlaniyor. alemlerin günesi kendisi hic dogum gününü kutlamamis, halifeler kutlamamis, yüzyillar sonra ortaya cikan bir adet, gelenek olmus. peygamberimizin ana rahmine düstügü günü, tarihi Allahtan baska kim, nasil bilebilir?

cevapla (2) (0)
21.04.2017 10:27:08 alp_aslan

Çok doğru bir tespit. Hristiyanların christmas' ı benzeri bir uygulama ve derhal terk edilmeli.

cevapla (5) (0)
21.04.2017 10:26:39 Su uyur

Her konunun bir alımı var.Konuyu uzmanına sormak lazım.Ayrıca ben olsam örnegin senede bir defa dinimizi çok iyi bilen gerçek alimleri her yerden toplar bu gibi konuları masaya yatırır karar alırdım.30 alim olabilir gibi .Bu her konuda olabilir.Her yıl Ankarada her konunun bir kurulunu toplamak lazı

cevapla (2) (0)
21.04.2017 10:26:38 Peygamber sevdalısı

biraz paronoyak haber olmuş bence. Kutlu doğum bir çok güzel şeye vesile oluyor. Ona bakarsan Mevlüt Kandilide biad. Ama hasene.Bence sınırı aşmadan yani peygamber efendimizi putlaştırmadan sevdisini çocuklarımıza vermeliyiz. Helede günümüzde idol denecek şahısların olamadığı süreçte tek önderimiz O

cevapla (3) (2)
21.04.2017 10:44:12 Miladi

Kutlu doğumun kötü bir yanı yok. Kutlanmalı ama sorun miladi olarak kutlanmasında. Hicri takvime göre kutlanırsa sıkıntı olmaz.

(0) (0)
21.04.2017 10:25:59 t887

Böyle güzel bir günü bahane ederek müslümanlar harama bulaştırılıyor. Bu gibi günlerde eğlence falan yapılmaz. Kutlama değil o güzel Peygamber Dünya'ya geldiği için namaz kılmak Kuranı Kerim okumak salavat getirmek gerekir. Kadınlarla birlikte eğlence yapmak için değil. Allah bunun hesabını sorar.

cevapla (3) (0)
21.04.2017 10:25:48 35 Dirilş FB

Kesinlikle fetönün işi

cevapla (3) (0)
21.04.2017 10:25:39 Eylull

yaw sacmalardan secmeler !!

cevapla (0) (1)
21.04.2017 10:24:37 mümin

Gerçekten böyle bişey varsa devlet bu işe el atmalı müslümanlar olarak bu zamanda her açıdan çok uyanık olmalıyız

cevapla (2) (0)
21.04.2017 10:24:35 Kandırılamayanlar

Günaydın biraz geç oldu uyanmanız hacılar..

cevapla (4) (0)
21.04.2017 10:24:15 diyanete kayyum

ooo günaydın beylerrr hahahaha diyanete kayyum atanması gerekiyorrr bu durumda hala sahip çıkıyolarmış

cevapla (1) (0)
21.04.2017 10:24:10 ixan

Dualar Rabbime(c.c.) yapılıyor, Salavat-ı Şerifler Peygamberimize (s.a.v) gönderiliyor. Kur'an-ı Kerimler okunuyor, Mevlütler okunuyor. O hainler kimi kutluyorsa kutlasınlar bizim niyetimiz Gül kokulu Efendimizin (s.a.v.) şefaatine nail olmak. Ama araştırılması gereken konu. İlgililere duyurulur.

cevapla (1) (1)
21.04.2017 10:23:31 Aa

Yahu chp kaç yıldır söylüyor 23 Nisan ve fetonun doğum günü ile ilgili olarak onlar söyleyince atayiz kominiz dinsiz oluyor şaka gibi

cevapla (0) (1)
21.04.2017 14:11:19 Nail

Chp nin karsi çikisi aslina sadik kalinmadigi için degildir. Onlar tümden peygamber efendimiz ile ilgili ola herseye karsidir

(0) (0)
21.04.2017 10:21:58 tuzlalı

Sonunda be, 3-5 yıldır sesimizi duyuramadık sonunda be.

cevapla (3) (0)
21.04.2017 10:21:40 osmanlı torunu

o kadarda degil kutlu doğum haftası ismini feto vermiş olabilir ama peygamber efendimizin doğum gününü ve haftasını kutlamanın neresi kötü ben anlayamadım. bunu neyini haber yapıyorsunuz şasıyorum

cevapla (1) (6)
21.04.2017 10:58:48

Kardeşim şöyle düşün. Boyle bir kutlamayı İslam devletlerinden hiç biri yapmamış. (Osmanlı Selçuklu vs.) Ve suan dahi dunya da örneği yok. Yamukluk burada. En buyuk yamukluk bunu Tescilli fetoculerin itiraf etmesi bizz cikardik demesiii anlayın işte.

(0) (0)
21.04.2017 10:21:25 kayserili

turkiye gazetesini severek okuyorum..

cevapla (8) (0)
21.04.2017 10:20:36 Hurma

Bence haklı olabilirler,daha önce olmayan bir şey onların güçlü olduğu bir dönemde ortaya çıktı çünkü

cevapla (1) (0)
21.04.2017 10:20:27 Uyanın...

Elhamdulillah sonunda biri çıkıp bu saçmalığın doğru olmadığını ve biz müslümanları kandırıldığımızı yazıyor!

cevapla (3) (0)
21.04.2017 10:19:45 maşallah

yuhhh sizin çapınıza ilk yapıldığında kafanız basmıyormıyormuydu pes sizden de bu beklenirdi

cevapla (4) (3)
21.04.2017 10:38:27 arif

her sene bas bas haber yapılmadığını nerden biliyorsun? biz bir haberi ilk görünce, ilk defa mı çıkmış olur?

(0) (0)
21.04.2017 10:19:43 leyla

sonuna kadar doğru lutfen kalsirilsin

cevapla (9) (1)
21.04.2017 10:18:47 ...................

Kutlamaları komple iptal etsen bu sefer de diğer muhaliflerin eline koz vereceksin. Bakın Peygamberimizin doğumunun kutlanmasına bile tahammülleri yok diye propaganda yapacaklar... O yüzden bence kapatmak yerine özüne uygun fetöden arındırlımş şekilde devam edilsin...

cevapla (3) (1)
21.04.2017 10:17:32 yorum

Efendimiz mevlid kandilinde doğdu. Bundan başka olmaz! Adam demez mi sizin peyamberiniz senede iki sefer mi doğdu? Sevmekse hergün kutluyalım. Ama doğumunu bir defa kutluyalım.

cevapla (10) (0)
21.04.2017 10:16:46 isviçreli

ben cübbeli icin bir kac sey yazdim bir yerde beni linc edeceklerdi nerdeyse,ellerinde olsam öldürürlerdi.iste bunlar kendilerine birilerini ilah edinmis.Ilah demek illa put demek degildir.

cevapla (2) (1)
21.04.2017 10:16:30 coşkun

gazete haklı

cevapla (20) (0)
21.04.2017 10:16:00 isviçreli

uydurulmus yiginla sey bulabilirsiniz suanki sözde islam'da.. Kur'an a donmedikce müslümanlar pislikten kurtualamayacak. bugün tüm islam ülkelerinin pislik icinde yasamalarinin sebebi kur'andan baska kaynaklar edinmesi, seyhlerini kendilerine ilah gibi edinmeleridir.

cevapla (13) (6)
21.04.2017 11:04:15 KARAKALEM

haklı olabilirsin, ifade tarzında, üslubunda bile gizliden gizliye islamı aşağılama var.

(0) (0)
21.04.2017 10:52:01 harputlu

Ama tabikide böyle bir tezgah engellenmeli,orjinal tarihiyle kutlanılmalı

(0) (0)
21.04.2017 10:48:27 harputlu

Hadi ordan bee cahil...at gözlüklü provakatör..bunu yapan türköne ymiş,şeyhleri niye karıştırdın

(0) (0)
21.04.2017 10:42:14 orhancc

Pislik icinde yasayan sen olmayasin

(0) (0)
21.04.2017 10:38:32 Nail

Fetönünki bir sapiklik, seninki de baska sapiklik... zaten din adina iddasi olan herkes Kur`an-i Kerim`den hüküm çikardigini söylüyor... yani bir muteber islam alimeine uymadan kafasina göre hareket ediyor... Herkesin Kur`an-i Kerimden hüküm çuikarmasi demek insan sayisi kadar din demektir.

(0) (0)
21.04.2017 10:29:50 misafir

isme bak yazdığı yazıya bak acaba müslüman diye tereddüt ettim sözde islam dediğin zaman münafık olduğun aklıma geldi,yazarken daha dikkatli yaz ve siz islamın neresindesin onu düşün.

(0) (0)
21.04.2017 10:15:53 .................

Kapatmak yerine kendine özgüne uygun şekilde devam edilsin olmuyor mu? İyice işi sulandırmaya başlıyorsunuz....

cevapla (5) (2)
21.04.2017 10:42:51 Sinan Bey

Tarihte Peygamberimizin (s.a.s.) doğum yıldönümüRebiülevvel ayının 12. gecesi Mevlid Kandili olarak kutlana gelmiştir. Aslın da budur.

(0) (0)