Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
21.03.2017 13:08:18 herkes illa biat mı etmeli?

erdoğanın muhalefete hiç, ama hiç, ama hiç ,tahammülü yok...garibim kılıçdaroğlu garibim baykal zaten dibe vurmuşlar güçleri sıfır ama buna rağmen erdoğanın şu zayıf bitik muhalefete bile tahammülü yok,habire uğraşıyor onlarla..yaa bırak onlarda muhalefet yapsınlar,,yoo illa herkes biat etmeli :)

cevapla (0) (2)
21.03.2017 12:51:08 Bekir Ogur

Onların Jüblesi geldi peki ya senin gelmedimi ? Samimi olalım biraz ! Empati yapalım ! Tabii ki Hayırlısı olsun

cevapla (1) (5)
21.03.2017 12:43:45 er

şimdiden bellli oldu tek adamın neler yapacağı

cevapla (1) (4)
21.03.2017 12:22:36 khan

Dalga geçer gıbı bır halleri var baykalla kılıçtar oglunun

cevapla (0) (0)
21.03.2017 12:09:22 Sdkkemal

Siz kimsiniz ki Koskoca TÜRKŞYE C,Başkanına istifa et diyeceksiniz,, fosiller,, onu TÜRK HALKI seçti,,,kılına dokunamazsınız,, siz ve ağababalarınız,,,

cevapla (1) (0)
21.03.2017 12:07:02 er

yani ben tek adam olacagım hiç kimse olmayacak diyor

cevapla (1) (3)
21.03.2017 11:58:43 yav he he

allaha şükür kolon kanseri değil,akciğer kanseri değiller...beyin özürlü değiller.. neden jübile yapsınki... hastalar jübile yapar...hastayıda doktor bilir!!! HAYIRda HAYIR VAR.

cevapla (2) (5)
21.03.2017 12:21:27 mahmud

beyin özürlü değiller derken bir daha düşün :)

(0) (0)
21.03.2017 10:52:54 pöh

cumhurbaşkanımızı bu gece rüyamda gördüm.başkan olmuş ve iki dönem yapmış sarayının duvarına yıldız çakıyordu törenle.inşallah o günleri göreceğiz.

cevapla (2) (2)
21.03.2017 10:49:43 Oğuz han

Reis yanına Bahçeli yide al ve fosilleşmiş naftalin kokan ideolojileriniz ile dördünüz birden jübile yapın da millet bir oh! desin ve 21. Yüzyılın gençliği yeni güçlü Türkiye yi KURSUN !!!!

cevapla (2) (2)
21.03.2017 10:43:22 mhmt

hayır çıkarsa istifa et demeyeceğiz. anlamı: hayır çıkarsa zafer ilan edilecek halk senin gibi düşünmüyor denecek artık kenara çekil denecek. iyi düşün Türkiyem daha zaman var maddeleri orjinal haliyle detaylı oku kararını ver. taraflı yayınların etkisi altında kalmamak lazım.

cevapla (1) (2)
21.03.2017 10:31:34 DEMOKRAT

adam gayet bir kibar dille anayasa çerçevesinde görevini sürdürsün diyor.ama akapeliler biz yaptık,biz yaparız,anaysadan bize ne gibi söylemleriniz sizin kibrinizi gösteriyor ve inanın çok itici oluyorsunuz.bende rte nin jübilesinin çoktan geldiğini düşünüyorum.bir gitsede huzura kavuşsak.

cevapla (4) (4)
21.03.2017 11:12:18 kürt

Aynen ya herkes bize düsman sicti ülkenin icine

(0) (0)
21.03.2017 10:19:37 zorro

bu ne pişkinlik yahu....... daha düne kadar kasetlerini ortadan AKP kaldırmadı mı? sana kumpası yanındaki şahıs kurmadı mı? yoksa bunların hepsi oyunmuy du? ne işsiniz hacı anlamadık hala. Su şahsiyete koca ülke emanet edilir mi yahu. Alayınızın sonu geldi bi bitmediniz.

cevapla (3) (1)
21.03.2017 10:16:22 EVET BENCEDE GELMİŞ :))

YALNIZ ORDA ÜÇ KİŞİ VAR ARALARINDA BAHÇELİYİ GÖREMEDİM :))) JÜBİLESİ GELENLER YAŞLILAR TOPLULUĞU BUNLARIN YERİ HUZUR EVİDİR :)))

cevapla (3) (0)
21.03.2017 10:14:46 ADEMM

Devletin tüm imkânlarından yararlanarak, çocuklarını ve yandaşlarını çalarak-çırparak Zengin edenlerin yargılanmaları için, HAYIR DEMELİYİZ.

cevapla (7) (2)
21.03.2017 12:18:07 Nuri Gök

Yarınlarımız için akıllı olmakta fayda var türk düşmanları hayır diyorsa bunda şer vardır. O bakımdan evet çıkmak zorunda zorundaaaaaaa

(0) (0)
21.03.2017 09:53:15 deli cesaret

bayıkal efendi. git artık yalanlarından da fetöcülüğünden de sıkıldık. yemiyoruz artık.

cevapla (1) (4)
21.03.2017 09:18:13 SETY

Bence tüm muhalefet diyorki Ey Erdoğan bak bu ülkeyi senin gibi kimse yönetemez .. bizde zaten yönetecek kapasite yok .. ama sen az bize nefes payı bırak dert o .. başbakan nekadar mutlu EVET Çıksada kurtulsam derdinde ... TEK GERÇEK BU ÜLKENİN BAŞINA EN AZ 10 yıl daha RECEP TAYYİP ERDOPAN lazım.. s

cevapla (6) (3)
21.03.2017 09:09:34 YUNUSS

Vurguncu ve kapkaççıların, yasalarla güvence altına alınmamaları,Tarafsız-bağımsız yargının taraflı siyasi iktidara bağımlı hale Getirilmemesi için, HAYIR DEMELİYİZ.

cevapla (3) (7)
21.03.2017 09:07:54 VELİ

Rahmetli Erbakanın vefatinden önce son sözü, namık kemal zeybeke söyledi,araştırın önce kem küm etmeden. Akp'yi siyonistler ele geçirdi. Memleketi bunların elinden kurtarın yoksa Türkiye yok olacak...

cevapla (3) (6)
21.03.2017 08:54:35 mk

kesin diyeceklerdirde ondan böyle söylüyorlar

cevapla (0) (0)
21.03.2017 08:44:14 cCc EVET

Reis bu don lastikleri 1923 e kadar senin ekmeğin yağın...Sakın jübile gibi bir hata yapmasınlar...!

cevapla (3) (2)
21.03.2017 08:28:35 haadsiz

lan baykal 75 yasindasin ve 40 yada 45 yildir siyasettesin. reisin yaptiklarinin yuzde birini yaptinmi hic onu dusun hala konusuyosun.nerenizi yirtansaniz yirtin evet cikacak.hayir diyen mallar niye hayir dediginizi bile bilmiyorsunuz.

cevapla (1) (0)
21.03.2017 08:25:31 İLELEBET BİRLİK İÇİN HAYIR

Binbir türlü bahanelerle,fitnelikle, fetazlıkla sistem değiştirilmek isteniyor. Bin yıllık sürdürülmesi gereken sistemimizin değiştirilmesi için her türlü entrikalar yapılıyor yenmedik nane bırakmadılar. yetmez Amma HAYIR .

cevapla (5) (4)
21.03.2017 08:24:52 evet

sen onu kendi genel başkanı na söyle sekiz seçim kaybetti utanmadan daha tek adam diyo

cevapla (1) (2)
21.03.2017 08:23:51 bir insan ancak bu kadar vatan

Bınlar ne yiyip ne iyorda bu kafayı yapıyorlar

cevapla (0) (0)
21.03.2017 08:16:26 ADEM

Sen kimsin ki Sayın Cumhurbaşkanına istifa et veya etme diyeceksin. Bu görev sadece ve sadece Yüce Türk Milletinin dir.

cevapla (3) (2)
21.03.2017 08:55:27

GERİZEKALI BU ACIKLAMAYI AKP YAPTI GECEN HAFTA HAYIR CIKARSA HÜKÜMET İSTİFA ET DİYECEKLERMİŞ CEHAPE LİLER

(0) (0)
21.03.2017 07:54:14 4242

allahtan temenim millet o madeleri okur ve partilere göre değil kendi kararı olur hayırder

cevapla (5) (5)
21.03.2017 07:53:59 maho

Yahudiler ne zamandan beri Türk oldu sizi gidi ittihatçılar

cevapla (2) (2)
21.03.2017 07:47:48 Her Havzun Dibaynıdır

3'ü de emekli olacak ve yüce divanda yargilanacak...

cevapla (1) (1)
21.03.2017 07:43:49 HARUNN

NİÇİN HAYIR DEMELİYİZ- ÇÜNKÜ HAYIRDA-HAYIR VARDIR. Üniter yapımızın(birlik ve beraberliğimizin) bozulmaması için, HAYIR DEMELİYİZ.

cevapla (3) (6)
21.03.2017 07:19:06 UYANIK OLUN

FETÖCÜLER YORUMLARINDA , BİR MUHAFAKARLARLARA , BİR SOLCULARA DÜRTÜYORLAR , FİTNE ONLARIN İŞİ DİKKATLİ OLUN !!! BU KONUDA MOSSADAN ÇOK İYİ EĞİTİM ALMIŞLAR !!!

cevapla (4) (3)
21.03.2017 06:55:36 emre kara

15 temmuzda sokakta olmayanlar darbe olsun diye bekleyen zihniyet yine hayırcılardı chp idi

cevapla (8) (2)
21.03.2017 06:21:02 superman

ma şa Allah reyisin duruşuna bak ürkürtür insanı))

cevapla (9) (5)
21.03.2017 04:21:29 I hate you

YÜRRRÜ BE YALAN MAKİNASI

cevapla (3) (0)
21.03.2017 02:55:44 ömer

la bu moruk ölmedimiydi yav şimdi nerden hortladı çıktı

cevapla (2) (3)
21.03.2017 02:31:27 İNTİKAM

bu pislikler hep chp nin başı altından çıkıyor bütünbunları onlar kışkırtıyor

cevapla (5) (4)
21.03.2017 06:15:06 âmin

(0) (0)
21.03.2017 01:10:39 bir olum sizlere inat basacam

Zonguldak ta inşallah basacak evet i

cevapla (2) (4)
21.03.2017 00:55:03 porland

Evet çıkarsa siz edecekmisiniz onu deyin hele ..yoksa kabettik ama yeni oydaşlar kazandık deyip devammı edeceksiniz.

cevapla (1) (1)
21.03.2017 00:45:47 Cenk

Bulduğu her fırsatta, ayrıştırıcı, bölücü ve rakiplerine saygısızca ve seviyesizce saldıran, bulunduğu konum ve şu andaki yasalar gereği tarafsız olması gereken sayın diplomasız Cumhurbaşkanı, bu Başkanlık sistemini bu kadar işleyişini bir nedeni var oda yasa dışı yollardan edindiğin milyar dolarla

cevapla (2) (12)
21.03.2017 06:34:29 Cenk

Youtube ta Bilal oğlanla yaptığı telefon görüşmelerini dinleyin. Gerçi beyni si... Kadar olmayan sizin gibi mollalara g. Sok.. Yine inanmaz.

(0) (0)
21.03.2017 02:58:53 bay kenan

Heee sen agza alinmayacak kufurler et yalan yanlis iftiralar at teror orgutleriyle vatan hainleriyle halay cek reis dogrulari soyleyince diktator oluyor ayristirici oluyorr yok oyle hadi oradannn hadsiizz

(0) (0)
21.03.2017 01:25:59 once vatan ve itlere karsi eve

paralarini sen sayiyordun baksana rakamda veriyor s...min aci hahaha zoruna gidenler dusunsun

(0) (0)
21.03.2017 00:44:36

Ak partililer dünya gücü olacağız diyorlardı inanmıyordum 3 çocuktan 5 e çıkınca anladım 500 seneye kalmaz nüfus la dünya devi olacaz (bu mantıkla Hindistan dünya devi ) e bide hollânda ya yaptığımız "misliyle" karşılığımız Hollanda saki şapkalı a yı kaldırmak oldu unutmadan Avrupa'ya komp

cevapla (0) (10)
21.03.2017 00:40:08 Tekbayrak

Kilicdaroglu 7 donemdir kazanamadin ve bir 7 donem daha kazanamicaksin!sendeki koltuk sevdasi degilde nedir?yazik degilmi onca gonul veren destekleyen vatandasiniza?ben AK sevdalisi olarak gurur duyorum baskanimla sense chp sevdalilarini rezil ediyorsun!

cevapla (4) (0)
21.03.2017 01:27:07 once vatan ve itlere karsi eve

ne 7si ne 70 si geberir gider yinede kazanamaz

(0) (0)
21.03.2017 00:39:59 maho

Yav zaten yapacak bu neyin telaşı

cevapla (1) (0)
21.03.2017 00:35:23 dragut-reis

Söyleyene bak! Maşallah 15'lik filinta sanki. Kimin jübilesi gelmiş, Baykal'ın mı senin mi? Youtube'tan vs bak! Antalya'da falezlerin açığında -senin gibi koruma ordusuyla da değil- tek başına nasıl km'lerce yüzüyor. Sen olsan şambrelle yüzersin korkundan. Adam o yaşında bile karıya çaktı be! Sen?

cevapla (0) (9)
21.03.2017 01:28:40 once vatan ve itlere karsi eve

he o .cocugu dolu degis tokus isi anlarsinya yarin keMAL da onun gonderdigine cakar o gelir geri

(0) (0)
21.03.2017 00:34:56

5 sene sonra " kandırıldık " derse şaşırmam Halen cemaatler var fetöydü metö çıktı şimdiden sağlık bakanlığını ele geçirdiler . Menzi

cevapla (0) (7)
21.03.2017 00:25:50 mırtaza

sen sıkıyorsa sana kaset komplosu kuran ve 7 seçim kaybettiği halde koltuğa sımsıkı yapışan başındaki zata de istifa et diye

cevapla (3) (0)
21.03.2017 00:18:36 DERBEDER

Bu içtenliği gecen ki onlarca seçimde kaybeden ve şu kadar almazsam koltuğumu terk ederim diyen CHPlilere de hatırlatsan ne güzel olur.

cevapla (2) (0)
21.03.2017 00:18:21 ogut

Zavalli piyonlar. Baltaya sap olamadilar. Kukla lik boyle iste. Milletin adami olsaydiniz belkide bir seyler olurdu.

cevapla (2) (0)
21.03.2017 00:16:38 HAYIR DEMELİ

Evet diyecekler yetmez ama evet diyen arkadaşlarınıza sorun 2010 da ne oldu FETO nasıl ele geçirdi memleketi 1 adama bu kadar yetki verilmez 1 yanlış yapar batarız bölünürüz koskoca ülke tek kişi karar verirse herkesin işine gelir dışarda onu ele geçirdin mi bitti ( bakınız feto abd İsrail) HAYIR

cevapla (2) (2)
21.03.2017 00:51:36 porland

Seçim 2 sene sonra olacak .siz neden kazanmayı düşünmüyorsunuz da .sanki 2 sene sonta tayyip erdağan gene kazanacak gibi korkuyorsunuz kaznın siz alın o makamı.sonuçta halk seçiyor.

(0) (0)
21.03.2017 00:15:51

Atatürk e laf eden isimsiz o kadar yanlış icraatı oldu bari onları say adam ülkeyi sik baştan yapıyor mal varlığına mı takılıyorsun . Şimdikiler 7 ceddine mal varlığı bahşediyor. Gerçe her haber altındasın örtülü ödenek sen ne kadar alıyorsun

cevapla (0) (0)
21.03.2017 00:07:33 Bide böyle düşün !

Reis haketmeyen futbolcuya kulüpleri jübile yapmıyor bunlar her seçimi kaybetmiş ne jübilesi.

cevapla (0) (0)
21.03.2017 00:02:15 yorum

Bu jübilelerini çoktan yapmışlar. Yalnız delikanlılıktan ve müslümanlıktan....

cevapla (1) (0)
20.03.2017 23:56:01 dr bilgin

Reisssss dogru söyemiş

cevapla (2) (0)
20.03.2017 23:54:11

hayatını cephelerde geçirmiş güya, hayatı cephelerde geçen biri ne ara bu kadar serveti elde etti? atatürkün mal varlığı tbmm yazıp aratın google da

cevapla (1) (0)
20.03.2017 23:54:04

adı cumhuriyet, cumhuriyet vardı gerçekten zannetmeyin. m.kamal diktatörlüğü vardı. Şapka kanunu - kılık kıyafet kanunu olan bir yerde, cumhuriyet değil diktatörlük vardır. Biraz mantığınızı kullanın, kanun zoruyla nasıl giyineceğine karışmış adam, cumhuriyet neresinde bunun

cevapla (1) (0)
20.03.2017 23:53:41 baykal

arkadaşının karısıyla yatan adam kalkmış millete akıl veriyor, vay arkadaş ne günlere kaldık

cevapla (2) (0)
20.03.2017 23:48:52 tr

evet cikacagini bile bile bu kadar bos konusmalari sasirtici demekki agababalari iyi koseye simistirmis bunlri

cevapla (0) (2)
20.03.2017 23:45:33 Devrek

Baykal Zonguldak sehir merkezinede bi ugrasaydi ya, senelerdir CHP belediyesinin eseri yikik kirik pislik kokan caddeleriyle eski Türkiye özlemini gidermis bari olurdu...

cevapla (3) (0)
20.03.2017 23:40:33 delibalta

Ya siz ne ayaksınız??? Evet çıkarsa istifa edicez desenize adamsanız...

cevapla (4) (0)
20.03.2017 23:37:18 sarı

hele tiplere bak mustafa kemal bunları CHP nin temizlikçisi bile yapmazdı yaşasaydı......

cevapla (1) (0)
20.03.2017 23:31:15 hayri

adamlar haksiz degil. Reis cikti 80 milyonun onunde tarafsiz olacagina yemin etti. Herkes sahit! Simdi tarafsiz mi? HAYIR!

cevapla (6) (5)
20.03.2017 23:54:38 vatansever

Olması geren de bu Çünki seçilmiş Cumhurbaşkanı Atanmış degil ki

(0) (0)
20.03.2017 23:49:39 tr

necekiyorsak sizin gibi bilgisiz cahillerden cekiyoz

(0) (0)
20.03.2017 23:29:29 ya sabir

reis bunlarin jubilesini yapariz amma,sende hacli ve nazi kafali ab zihniyetini soz verdin ama millete sormadigin icin ve ayrica 19.maddeyi idam yapmayip,millette oy toplamak icin milletin hissiyatini 16 nisan sonu yine kulak arkasi yaparsan,sonuc iyi olmaz,bilesin.

cevapla (2) (0)
20.03.2017 23:25:55 fatih61

tarihte 16 devlet kurduk ve hepsini tek adam yönetti hepside döneminin simdiki abd si idi. 17. devleti 90 yil çok adam yönetti durum ortada

cevapla (2) (0)
20.03.2017 23:24:34 Ewet

Ewet gelsin paranın üstünlüğü resmileşsin.

cevapla (2) (0)
20.03.2017 23:21:03 tekrar

evet evet eveeeeet

cevapla (3) (4)
20.03.2017 23:08:33 anlamadım gitti

grup olarak kasetlerimi var açep

cevapla (1) (3)
20.03.2017 23:08:17

adı cumhuriyet, cumhuriyet vardı gerçekten zannetmeyin. m.kamal diktatörlüğü vardı. Şapka kanunu - kılık kıyafet kanunu olan bir yerde, cumhuriyet değil diktatörlük vardır. Biraz mantığınızı kullanın, kanun zoruyla nasıl giyineceğine karışmış adam, cumhuriyet neresinde bunun

cevapla (3) (5)
20.03.2017 23:08:11

hayatını cephelerde geçirmiş güya, hayatı cephelerde geçen biri ne ara bu kadar serveti elde etti? atatürkün mal varlığı tbmm yazıp aratın google da

cevapla (1) (5)
20.03.2017 23:32:19 niyazi

ac da tarih oku! simdinin parasiyla ne kadar yapiyormus ogren sonra gel! olmus adamin arkasindan atip tutmak kolay tabi! o olmasaydi sen su an yunan artigiydin be!

(0) (0)
20.03.2017 23:07:34 SOSYOLOĞ

Meymenetsiz,sinir gazları memleketi satan hainler...

cevapla (0) (2)
20.03.2017 23:03:16 alperennn

hangi sifatla diyeceksin ki ? ulan geri zekali tencere tavacilar bi susun defolun gidin

cevapla (1) (0)
20.03.2017 22:42:25 ülkücü

Yüz değil kayış ! Bir seçim kazanamamış Atatürkü sömürerek oy toplayan iki asalak !

cevapla (7) (1)
20.03.2017 22:38:54 Rize Merkez

Vah sizin halinize ara sıra aynaya bi bakın ne görceksiniz

cevapla (4) (0)
20.03.2017 22:38:28 muglalı

siz birsey demeyeceksiniz zaten . ASIL TURK MİLLETİ DİYECEK size ne oluyor ki

cevapla (2) (1)
20.03.2017 22:37:33 yalan mı?

YANİ, Kmaal ve sağ koluda itiraf ediyor başkan olduğunu, ricada bulunur gibi temennide bulunuyorlar.

cevapla (2) (1)
20.03.2017 22:35:54 ABD nin 1mart tezkere intikamı

Irak tezkeresi geçmeyince bop durakladı meclisi kontrol edemeyen ABD tek adam rejimiyle bu handikabı aşacaktır.meclisi vuran fetöcüler gibi tek adam rejiminde ülkeyi kuran MİLLET MECLİSiNi etkisiz hale getirmek istiyor.ÜLkemizin ve çocuklarımızIn geleceğini tek adamın sözlerine bırakmamalıyız.

cevapla (7) (5)
20.03.2017 23:24:23 kurt mus

yalnci heris iraka girmdik gordun ne oldu suriyeye girmesek orda da aynisi olckti ahmk

(0) (0)
20.03.2017 22:47:45 Çok bilmiş

Tek adama teslim edeceğiz çok bilmiş seni

(0) (0)
20.03.2017 22:43:16 ülkücü

Hikaye anlat dur ! Avrupaya osmanlı şamarı geliyor 16 nisanda

(0) (0)
20.03.2017 22:35:06 mry

ikiside takoz

cevapla (1) (0)
20.03.2017 22:23:25 Cahil Halkın Partisi

diyemezsin ipin reisin elinde konuşta seni tarihe gömsün

cevapla (1) (1)
20.03.2017 22:22:50 Nereye bakıyor bunlar

Bir zevkimiz vardi tayyip hızlandırarak onu da elimizden aldi diyorlardir

cevapla (1) (1)
20.03.2017 22:07:02 Mehmet Vatansever

Edi ve büdü bunlardan sabunda olmaz çünkü kir çıkarmazlar dahada kirletirler.

cevapla (3) (0)
20.03.2017 22:06:25 Mantık hatası...

Futbol zirvesinde tarafsız c.b.nı muhalefete sektiriyor, memleketin ayarı bozuk...

cevapla (3) (1)
20.03.2017 22:44:10 ülkücü

Chp nin tarafı pkk eyo avrupayken tarafımız belli

(0) (0)
20.03.2017 21:48:17 Berlin

Bu CHP neye hizmet ettiğinin farkında mı? Örneğin Almanya'da tüm Türk düşmanları, Türk'leri evlerinde yakan Nazi'ler, sokak ortasında infaz eden BND, hergün bize sayfa sayfa kin kusan yadudi medyası, buraları yuva edinmiş FETÖ, PKK ve DHKPC harıl harıl gece gündüz Hayır için çalışıyor, ne için acaba

cevapla (5) (1)
20.03.2017 22:44:57 ülkücü

Barzani kürttür bizim sorunumuz ermeni pkk ile ! Kürtlerle değil !

(0) (0)
20.03.2017 22:02:11 Mantık hatası...

Barzo ve leyla zana, evet diyor, kanka mı sınız...

(0) (0)
20.03.2017 21:46:38 erkan

Sizde ,Sayın Cumhurbaşkanına herhangi birşey diyecek ne kapasite var ne de IQ cibilliyet desen zinhar yok......

cevapla (3) (0)
20.03.2017 21:46:34 PARİSS

Reis haklı, bunlar hâla anlayamamış Reis-i Cumhuru milletin seçtiğini.

cevapla (4) (0)
20.03.2017 21:46:05 malatyali

biri anlatsin evet diyince ne olacak cok sacma yani ne olacagini bilmiyoruz

cevapla (2) (0)
20.03.2017 21:45:56 gurbet kusu1967 usaklar

ulan kahbe deniz baykal seni kurtardi basbakan yapti nankor kopek erdogan

cevapla (0) (3)
20.03.2017 21:40:43 vatandass

ya kk db siz saka misiniz ne kullaniyonuz siz ya c baskanina istifa demeyeceklermis bak bak bak o makami siz mi verdiniz ki size kalmis afgurmayin onunuzden yiyin yeter

cevapla (1) (0)
20.03.2017 21:39:06 Rororo

Basgomutan hedef munbic dedi ahahahahha ama bakanlarını Almanya hollandaya yolluyo ? Munbic e yollasana basgomutan yanlış yöne gidiyonuZ

cevapla (1) (6)
20.03.2017 21:37:23 osmantr

Adam olup evet cikarsa Reis deyip biat edecegiz demiyorda kaypakliga vuruyor. Sen ne anasinin gozusun sen.

cevapla (2) (0)
20.03.2017 21:33:36 Ölügömücü

Ezikler takımı...ya bunlar ölene kadar muhalefet etmek istiyorlar.. çünkü ülke yönetmek zor iş.. eee bunlar zaten yapamazlar. Oturduğun yerden eleştir al 21.000 TL.yi yan gel yat. Ýasasin ölene dek muhalefet yaşasın hayat beleş.. tabutta bile muhalefet

cevapla (2) (0)
20.03.2017 21:33:18 kandırılmanın jübilesini bekli

reis kıbrısta tunan kandırdı evet dediler ama türkiye ab alınmadı. pkk oslo-habur hendek te kandırdı 2010 referandumunda fetö kandırdı devleti elegeçirmeye kaltı yetmedi 15 temmuz hainliğini yaşattı bu millete sizde kandırılmaktan jubile yapın ve yeni yüzler gelsin kandırıldım demek sizi kurtaramaz

cevapla (2) (3)
20.03.2017 21:30:03 sibobcu

Uluslararası haber ajansı Reuters, Rusya'nın terör örgütü PKK'nın Suriye uzantısı YPG ile bu ülkenin kuzeyinde üs kurmak için anlaştığı iddiasını duyurdu. Sputnik'in haberine göre ise Rusya Savunma Bakanlığı ise söz konusu iddiayı yalanladı. Rusya'nın, Suriye'deki Ateşkesi İzleme Merkezi'nin bir şub

cevapla (0) (0)
20.03.2017 21:17:28 fatih61

bu demek oluyorki evet cikarsa ki bu konusma onu gosteriyor baykalla kilictaroglu istifa etmiycek. aman istifa etmesinlerki goz onünde olsunlar yoksa bunlar baska işler cevirir haberdar olamayiz.

cevapla (3) (1)
20.03.2017 21:12:56 baba story

EVET ÇIKARSA NE OLACAK

cevapla (5) (1)
20.03.2017 21:24:21 Doğrusöz

Kesin onlar bir şey kaybetmemişler gibi sırıta sırıta aslında biz kaybetmedik . Kaybeden Tayyip oldu derler ! Türkiyeyi yönetmek gibi zorlu bir iş yükşemfi derler !

(0) (0)
20.03.2017 21:12:33 ecdad

EVET cikarsa CHP ISTIFAAAA sesleri duymak istemdiginiz icin söylenen sözler :-)

cevapla (6) (1)
20.03.2017 21:12:20 Kusuroğlu

Allahım bu godoşlara gösterelim Türkiye kimlerinmiş ! Hele bir EVET çıksında Reis , Allah' ına kurban, şunların defterlerini dür artık , nolursun.

cevapla (6) (2)
20.03.2017 21:11:01 X

chp yeni bir baskan adayi bulursa bir kasete bakar kemal feyzi gelir umarim

cevapla (1) (1)
20.03.2017 21:08:40 Mahmut

Reise biriler söylesin bu normal bir seçim deyil .Ak parti , CHP , MHP , Hdp 'e vs vs meselesi de deyil ..Bu ülkeyi bir kişiye teslim etmemek meselesi .Azlında Reis-i de aşıyor!.. Yani Baykal'a Kılıçtaroğluna çaksa 'da artık olmuyor ..

cevapla (1) (0)
20.03.2017 21:05:22 özcelik R

Baykal abi jübileni yap torularıla ilgilen evet evet evet

cevapla (0) (1)
20.03.2017 21:00:33 RİZE SEDAT

Şu soldakılere bakın ya ibiş ıle bibiş

cevapla (1) (1)
20.03.2017 20:56:48 AK GENÇLİK İZMİR

VALLAHA REYİS TAŞI GEDİYİNE KOYUYORSUN SENİ SEVİYORUZ

cevapla (6) (3)
20.03.2017 20:56:04 fenerli

Eskiden Bahçeliye 9 seçim kaybetti falan derlerdi. Bu poza alırlardır. Hey yalan dünya. Yeter ki AK Partili ol senden başarılısı vatanseveri ve iyi politikacısı yok

cevapla (3) (5)
20.03.2017 20:53:35 sibobcu

Sacma sapan islerle ugrasiyoruz. Ciksa ne degisecek o zaman yapacaklarini sindi niye yapamiyor. Insanlari keriz yerine koyuyorlar. Bir bilen varsa yazsin buraya, o kadar yazan cizen var bildiklari bir sey yok. Sap gelmisler saman gidiyorlar.Havla havla dur,her gün ayni hikaye. Milletde kaniyor

cevapla (1) (0)
20.03.2017 20:49:41 DÎYARBAKIRLI

BENCEDE GELMİŞ REİS GEÇMİŞ BİLE.......

cevapla (0) (1)
20.03.2017 20:46:01 DoğruYorum

Hepinizin jübilesi geldi. 16 nisanı bekleyin. Hayırlısıyla hiç biriniz olmayacaksınız.

cevapla (5) (3)
20.03.2017 20:45:24 Dert

Kenti de çökmüş haberi Yok ..

cevapla (2) (2)
20.03.2017 20:38:37 payidar olsun Türklük

Bunlar kendi koltukları için bin takla atarlar. Evet çıkacağını bildikleri için kendi koltuklarını sağlama alma derdine düşmüşler yine

cevapla (7) (2)
20.03.2017 20:38:01 G.H.

Aynen reis sonuna kadar katiliyorum size

cevapla (4) (2)
20.03.2017 20:37:06 ilker

Ama fetöcüler bugün zirve yapıyordu yemek ziyafetinde

cevapla (2) (1)
20.03.2017 20:37:05 Düzce'li

EVET ÇIKARSA SİZDE İSTİFA EDECEK YÜZ YOKKİ BİLİYORSUN EVET ÇIKACAĞINI ÇÜNKÜ..YÜZÜN ROCKFELLLER GİBİ OLMUŞ GİT DİNLEN ARTIK DENİZ...

cevapla (4) (2)
20.03.2017 20:33:31 Allah firsat vermesin

yeter millete nefes aldirin secimkaybetme makinesi biri digeri de tc devleti ile ayni yaşta ve katkısı hic yok millete zarari cokkkk

cevapla (8) (2)
20.03.2017 20:32:18 Allah firsat vermesin

kaybollll baykallllll

cevapla (8) (2)
20.03.2017 20:27:27 ...erb@@...

ZAMANINDA SOL DEYYUSLAR İYİ ÇALIŞSAYDI,ŞİMDİ DAHA GÜÇLÜ OLURDUK.DOKSAN YILDA YAPILAMIYANLARI AK PARTİ ONBEŞ YILDA YAPTI.ŞİMDİ DEVLETİNİN YANINDAN YER ALMAYACAKSINDA NE ZAMAN YER ALACAKSIN....HAYIR DİYEN YA HAİNDİR YADA KAFA BASMIYORDUR...EVET DE VATANINA,DEVLETİNE,BAYRAĞINA SAHİP ÇIK.....

cevapla (11) (6)
20.03.2017 20:50:34 zb

Lan parayla satın alınmış köpek !!! Sen kimsinki hayır diyeni vatan haini ilan ediyorsun!! Okadar delikanlısın madem karşımızda söylersin !!!

(0) (0)
20.03.2017 20:21:01 gezgin

ama evet cikarsa biz size istifa edin diyecegiz :))

cevapla (8) (3)
20.03.2017 20:16:39 bay

artık sizden gecti. kimi getirir kimi götürür buna halk karar verir.cumhurbaşkanlığında söz milletindir.istifa et demek boyunuzu aşar.

cevapla (4) (2)
20.03.2017 20:16:20 kenan

Rövanş maçı sonucu AKP 8. yıldızı takar.Kılıçdaroğlu kendinide peşinden sürüklediklerinide sonu belli olan maça hazırlıyor.Benim merak ettiğim bu sonucu bile bile peşinden koşturanlarla birlikte referandum sonrası surat ifadelerini göemek.Fakat büyük bir pişkinlikle oylarımızı artırdık diyecekler.Pe

cevapla (2) (2)
20.03.2017 20:15:18 ...

Cumhurbaskaninin gorevi den istifa etmesi bu kadar basit bir olay mi ya. Adamlar genel baskanin istifasiyla cumhurbaskanininkini bir tutuyor saka gibiler valla

cevapla (7) (2)
20.03.2017 20:13:39 bigalı

sen önce rodos a kadar yüz ondan sonra konuş

cevapla (5) (1)
20.03.2017 20:09:37 Almanya

Sizin Türk miletine zararınızdan başka ne var yiye yiye daha doymadınız faydanız olsada helalı hoş olsun hep kendi cıkarınızı düsündünüz.

cevapla (6) (1)
20.03.2017 20:05:21 Kandırılmaya HAYIR

Evet Reiss elbette yoruldun , 14 sene beraber yürüdüğünüz beraber yediğiniz ve içtiğiniz kişiler tarafından kandırıldın, hatta öyleki beraber parti kurduğunuz kişilerle ayrı düştün. Bu 14 sene tabiki seni yıprattı, hiç bir insan bu kadar olaylara karşı dayanamaz. Artık yok, HAYIR , yeter demenin zam

cevapla (6) (14)
20.03.2017 20:04:56 rcpkayikci

sanki kendileri istifayi kabul eden makamdaymislarda istifasini istemeyeceklermis..ya siz manyakmisiniz nesiniz gidin cer cople oynayin..sizden siyasetciyi boşverin adam bile olmaz ya..tovbe tovbe..

cevapla (3) (1)
20.03.2017 20:04:21 Misafir

Aynı jenerasyonlar hepsi beraber gidecek o zaman

cevapla (0) (1)
20.03.2017 20:02:31 gavur chp

iyice tozuttu yav yaş 80 olunca

cevapla (0) (1)
20.03.2017 19:58:19 ısmail

Aç tavuk ruyasında darı gorurmuş oglum

cevapla (0) (2)
20.03.2017 19:56:22 ayhan

daltonlar yine kaybetti

cevapla (0) (1)
20.03.2017 19:49:18 zeynep

Yenilen Pehlivan güreşe Doymazmış Evet çıkarsa üç gün eve kapanırlar dördüncü gün ortaya çıkarlar

cevapla (16) (5)
20.03.2017 19:56:00 vatandaş

beşinci günde oylarımızı artırdık,seçimin asıl kazananı biziz derler:)))

(0) (0)
20.03.2017 19:48:33 a

Agzina saglik reis ,allah basimizdan eksik etmesin

cevapla (11) (2)
20.03.2017 19:44:24 Gecesahini

e kendinize dikunilmssin bisey denmesin diye bu aciklama. cakallar sizi. ama halk coktan atti sizi gonlunden

cevapla (5) (1)
20.03.2017 19:43:23 alp

Moruk ve fırıldak Kemal yan yana nede yakışmışlar, al birini vur ötekine. İki geveze ve çapsız muzmin muhalif.

cevapla (4) (3)
20.03.2017 19:40:50 evet

Bizde istifayı halk verdirir baykalcığım.

cevapla (9) (2)
20.03.2017 19:40:32 H@K@N

aşağılık c-hdpkk'lı vatan haini, 17 nisan gecesi sizleri bir kez daha sandığa gömeceğiz.

cevapla (4) (3)
20.03.2017 19:39:06 52 türk

ay hayır çıkacakmış uzaylı seni bakim o zaman sen nasıl konuşacaksın

cevapla (6) (2)
20.03.2017 19:37:52 Emre

Hayır çıkarsa bu kime yarayacak? Yahu tabii ki hayır propagandası yapan PKK, FETÖ, Kandil'e yarayacak. Türkiye düşmanı Almanya, Hollanda, İsviçre'ye yarayacak. Hayırda onlara hayır var. Güçlü Türkiye için EVET!

cevapla (5) (4)
20.03.2017 19:36:32 BEN

deseniz ne fark eder

cevapla (0) (0)
20.03.2017 19:35:52 siyah79

edi ile büdü

cevapla (2) (2)
20.03.2017 19:34:50 Cahil Halkın Partisi

hadi len sizin hangi lafınız doğruki

cevapla (5) (6)
20.03.2017 19:44:51 Gecesahini

nickin yanlis ulan

(0) (0)
20.03.2017 19:33:49 mehmet gönültaş

İmojilerde bi sembol yok olsa yapardım anlayan anladı

cevapla (0) (0)
20.03.2017 19:32:47 türk

he he siz seçtinizya cum.başkanını donkişotlar

cevapla (0) (1)
20.03.2017 19:31:58 Emre

Yeni sistemde başbakan olmadığını dahi bilmiyor ezbere hayır diyorlar. Yahu PKK'nın, Kandilin, HDP'nin hayır dediği yerde bu millet hayır der mi? Herkesi kendileri gibi geniş zannediyorlar.

cevapla (0) (1)
20.03.2017 19:31:49 evet evet evet

evet çıkarsa siz ne yapacaksınız onu söyleyin bilelim ama bahaneniz şimdiden hazırdır zaten

cevapla (2) (1)
20.03.2017 19:29:16 Laf olsun torba dolsun

Zira bütün dünyaya nam salmış bir liderin muhatabı olmakta ayrıca bir gurur dur.

cevapla (5) (1)
20.03.2017 19:28:07 Realite

Fetö , pkk evet diyor aman kardeşlerim dikkat edin ve referandunda HAYIR oyu verin ters psikoloji oyununa gelmeyin

cevapla (4) (3)
20.03.2017 19:27:30 arzu

Çoooookkkkkkkk beklersin ke maaalllllll

cevapla (0) (1)
20.03.2017 19:24:35 BİDON KAFALI NURİ BURADA

Şimdi siz istifa et demeyesiniz diye bütün evetçiler hemen hayır diyecek. Komedyenlere beş çekersiniz valla.

cevapla (7) (1)
20.03.2017 19:24:31 faruk

Senmi seçtin cumhur başkanını istifasını isteyeceksin?

cevapla (14) (2)
20.03.2017 19:23:56 eda

Tamam o zaman EVET çikinca hem hükümet hem reisicumhur istifa deyin mumsöndü çocuklari

cevapla (11) (1)
20.03.2017 19:23:01 Kasetçi ve işbirlikçisi

Yeni kasetmi var acaba deniz baykal kk den fazla parçalıyor kendini varan 2 3 mü var acaba

cevapla (9) (1)
20.03.2017 19:22:50 esra.ANTALYA

can verilir vatan verilmez. Vatan toprağı kutsaldır kaderine terkedilemez. Vatan sağolsun milletimiz varolsun. Antalya dan EVETTTTTTT Diyorum sayın Cumhurbaşkanım yolun yolumuzdur. 16 nisan da yüzde 53 EVET haydi hayırlı olsun.

cevapla (11) (4)
20.03.2017 20:38:08 Antrenör

Çocuk sayısı kaç oldu ...

(0) (0)
20.03.2017 19:20:51 HAYIR

Evet diyecekler çok emin gene hadi bakalım bu iş parti işi değil yalnız ona göre :)

cevapla (3) (6)
20.03.2017 19:30:46 pürpila

evet ulan eveeeeeet

(0) (0)
20.03.2017 19:17:49 ,fenerli

bi malımız var diyorduk iki oldu hadi hayırlısı bakalım 16 nisan dan sonra ne olacak

cevapla (4) (1)
20.03.2017 19:16:49 vatandaş

bırakın biraz kendi aralarında eğlensinler.17 nisan sabahı bunların yüz ifadelerini merakla bekliyorum

cevapla (3) (1)
20.03.2017 19:16:08 abdullah

Çok beklersiniz

cevapla (3) (0)
20.03.2017 19:15:10 insanoğlu......

Ya şu chp seçen insanlar da nasıl bir anlayış ve ruh hali varki bu adamları seçiyorlar lütfen beni aydınlatın gurbetde yim avrupada bu tip insanlar kaybettirdikleri partiden istifa ederler bunlar halen dikdatör gibi başta

cevapla (3) (1)
20.03.2017 19:13:29 aynaya bak kandırtılmış surat

yahu seçim kaybeddiğini bilince nolcak sporda şampiyon olamayan ytakımlar biz takımı fes ettik deyip gidiyormu başkanları .iktidar olup kıbrıs refrendumunda ab kandırdı. açılmda haburda osloda pkk kandırdı. ee devlete doldurdukları fetö itleri millete bomba yağdırdı ama hala kandırıldım diyen oturur

cevapla (2) (2)
20.03.2017 19:13:17 Hasan kara

Bunlarda olmasa memlekete tıyatro oynuyacak adam kalmıyacak

cevapla (2) (1)
20.03.2017 19:13:03 Baris

Evet cikarsa ne yapacaksiniz

cevapla (2) (0)
20.03.2017 19:11:03 b.a.

bu ülke için taş üstüne taş koydunuz mu acaba, bu millete ne faydalıysa hep karşısında durdunuz, onun için ebedi muhalefete mahkumsunuz, ama yine iyi %25 oy alıyosunuz o da değişik bişe

cevapla (1) (1)
20.03.2017 19:09:29 Ormancı

Vay be doksan yıllık geleneğinizi bir çırpıda biraktiniz ha!! Kutlarım sizi ve secmenlerinizi.

cevapla (0) (0)
20.03.2017 19:08:27 GIRMIZIBEYAZ

FETÖŞ (AMERİKA) DA BU İKİSİNİN SAGLAM KASETİ VAR GALİBA TASMANIN UCU NE DİYORSA ONU YAPIYORLAR ..HİÇ ONUR ŞEREF KALMAMIŞKİ DESELERKİ BU SEÇİMİ KAYBEDERSEK İSTİFA EDERİZ ..YOK BUNLARIN SEÇMENİ DAHA VAHİM HALA BUNLARA OY VERİYORLAR YAPAMAYAN GİDER DEMİYORLAR ..NE ONUR VAR NE ŞEREF VARSA KOLTUK VE PARA

cevapla (1) (1)
20.03.2017 19:07:01 ali yilmaz

Ac tavuk kendini buğday ambarında zannedermiş

cevapla (1) (0)
20.03.2017 19:06:57 1921.1924.1960.1982.

Bu referandum,genel seçim dehil ki,

cevapla (0) (0)
20.03.2017 19:06:34 yahudi mustafa kemalin itleri

önderiniz david rockefeller öldü sizde öleceksiniz chpliler

cevapla (3) (2)
20.03.2017 20:17:21 Maho

Dostum Rockefeller benim bildiğim kadarıyla genelde sağ partilere yamanir be.sen bu işi bi öğren istersen.

(0) (0)
20.03.2017 19:05:25 şakamısınız ya

nasıl olsa hayır çıkmayacak,bunlar da "bekara karı boşamak kolay gelir" kafasıyla bol keseden atıyorlar..

cevapla (5) (0)
20.03.2017 19:04:30 ADANALI-YUSUF0101

Binali Yıldırımı BAŞKAN yapacağız Allahın izniyle

cevapla (1) (2)
20.03.2017 19:03:50 şenol

Bunlar şaka gibi Allah ım sen bu ülkeyi bu milleti Dünyadaki tüm müslümanların ümidi olan Türkiyeyi bunlar koru kolla

cevapla (5) (1)
20.03.2017 19:03:12 mete

oraya.kasetle.gelmedi.oyla.geldi.siz.istifa.edinki.devlet.adamlıgı.oldugunu.sizi. gidi.sidiciler.pardon.kasetciler.evet

cevapla (3) (1)
20.03.2017 19:02:24 S.S

Sende hayır çıkmayacağını iyi biliyorsun çakal !

cevapla (4) (1)
20.03.2017 19:01:20 Er

Ozamn evet çıkarsa istifa et diyeceksiniz. Huylu huyundan vazgeçmez.

cevapla (0) (0)
20.03.2017 19:01:03 zartzurt

BUNLAR AKP İÇİN ÇALIŞIYORLAR

cevapla (0) (0)
20.03.2017 19:00:58 Anakara

PYD-YPG Rusya Suriye anlaşmışlar..Bunu neden görmüyorsun haberlerinde dinsiz imansız taraflı Müslüman. :D

cevapla (2) (2)
20.03.2017 19:43:49 H@K@N

chdpkk'lı vatansız kefere.

(0) (0)
20.03.2017 19:21:26 Rusya yalanladı

Alçak namussuz pkk nın ve fetöcü kahpelerin iftirasıymış

(0) (0)
20.03.2017 19:00:41 Halk

'Istifa et' degil 'ulkeyi terkedin' bile dersiniz siz... Bu zamana kadar yaptiklarinizi biliyoruz. En ufak bir tokezlese ulke, yardim edeceginiz yerde devlete sovup durdunuz. Allah size firsat vermesin. Amin.

cevapla (1) (1)
20.03.2017 18:59:59 ALIBABA

HEY EVET CILER BOS VERIN GÜLÜP GECIN NEDE OLSA YASLANDI VE BUNADI. HAYIR CIKARSAYMIS GERCI HAYAL GÖRMEK GÜZELDIR HEP SIMDIYE KADAR GÖRDÜKLERI GIBI FAKAT FAZLA HAYAL ZARARLIDIR BAYKAL CIGIM EVET EVET EVET

cevapla (4) (1)
20.03.2017 18:58:48

Hayir diyenlere hain demiyoruz hainlerin hepsi hayir diyor diyoruz kapiş

cevapla (5) (3)
20.03.2017 19:22:57 vatandaş

kardeşim çok güzel bir cümle kurmuşsun ama onlarda bu cümleyi anlayacak kapasite yok

(0) (0)
20.03.2017 18:58:15 avrupa

şu surata bir bakin hic utanacak surat varmi insanda biraz ar olur

cevapla (15) (3)
20.03.2017 19:17:17 doğruya doğru!!

İnsanda olur..

(0) (0)
20.03.2017 18:58:10 YERLİ VE MİLLİ TÜRK

Bu evet çıkacak ama biz istifa etmeyeceğiz demektir. Şapşik familya sürüsü.

cevapla (27) (5)
20.03.2017 18:56:21 Ne Dedin He

Onu bunu boş ver editör, ilkeli adam ol da reuters in haberini gör de görelim ne kadar dürüst olduğunu!

cevapla (4) (4)
20.03.2017 19:45:38 H@K@N

kafirin haber kanalına ne zamandan beri itimat ediliyor fetö tapıcısı chdpkk'lı.

(0) (0)
20.03.2017 19:18:06 vatandaş

bunlar genel başkanları gibi çarkçı:))))

(0) (0)
20.03.2017 19:07:23 Vuslat

360 derece olmuş, Rusya yalanladı diyorsun..Kaynağını yazda bizde bakalım hacı. :D

(0) (0)
20.03.2017 19:00:59 360

gorduk ana rusyadan aciklama geldi uydurma diye oyle bir dusuncemiz yk dediler hevesiniz kursaginizda kaldi

(0) (0)
20.03.2017 18:56:09 Mehmet

Ne iyisiniz ... Şimdiye kadar ülke için söylediğiniz en hayırlı söz.Kimseyi hakir görmemek lazım.Her insanın bir kabileyeti vardır. CHP liler adına sevindim başkanınız büyük bir başarıya imza attı tebrik ederim.

cevapla (0) (1)
20.03.2017 18:56:05 007

En son yazan haber uyuma rusya afrinde üs kuruyor bütün haber sitelerinde ilk haber sizde yok nedense bırakın chp ile uğraşmayi adam gibi haber yapin şaklabanlar

cevapla (3) (2)
20.03.2017 19:20:27 vatandaş

rusya yalanladı,asıl şaklaban duyduğu her habere atlayan senin gibi sazanlardır

(0) (0)
20.03.2017 18:54:48 OSMANLI 1453

Bunlar inat için hayır diyorlar

cevapla (2) (2)
20.03.2017 18:54:46 ib

bunlar siyaseti yalan ustunden yaptikca kaybedecekler.

cevapla (1) (1)
21.03.2017 00:36:26

Tek doğru yandaş haber tek doğru Erdoğan tek doğru Türkiye tüm dünya nazi yalancı

(0) (0)
20.03.2017 18:53:21 mete

milli.bayramlarda.çocuklar.beşer.dakka.cumhur.başkanı.başbakan.olurya.chp.den. birini.cumhur.başkanı.birini.başbakan.yapsalar.dünya. umurlarında.olmaz.sevinçlerinden. beş.takla.atarlar.evet

cevapla (2) (1)
20.03.2017 18:53:20 yüksekovalı

evet çıkarsa ikşnizde istifa edin denilmekten kurkuyorsunuz çünkü evet çıkacak

cevapla (4) (2)
20.03.2017 18:52:38 Tefeci

Ortalık tefeci kaynıyor siz 7 seçimden bahsediyorsunuz. Ben de para yok.Parasızlıktan rezil olduğun an tek başına rezil oluyorsun. Gelip burda bana din, iman, millet martavallari okumayin. Bu millette biraz din iman olsa müslüman kardeşine yardım eder değil mi? Yalnız bırakmaz.

cevapla (0) (1)
20.03.2017 18:52:32 Vayy Bee

Ulan Dürzü Sen Mi Getirdin Erdoğan'ı Oraya da İstifa Et Diyeceksin...

cevapla (3) (1)
20.03.2017 18:51:40 efenim

sandıktan hayır çıkarsa ne hakla istifa isteyeceksiniz ki bunu bir lütuf gibi anlatıyorsunuz siz kim oluyorsunuz ya hu

cevapla (2) (1)
20.03.2017 18:50:23 ülkücü boran

Bu vatanı ve bayrağı seven biri asla sandıkta evet dememelidir. İster akpli ister mhpli ister chpli olsun farketmez çünkü hepimiz birlikte türkiyeyiz

cevapla (1) (6)
20.03.2017 19:31:19 vatandaş

bir ülkücü liderini bırakıp,pkk,dhkpc,feto ile aynı safta yer almaz.ama bunu anlamayan ileri zekalı,fetocu,chpli,pkklılar,ülkücülük adına kendilerince yorum yapıyorlar.

(0) (0)
20.03.2017 19:26:17 ülkücü

vatanını seven pkk,hdp,dhkpc,feto ile aynı safta yer almaz

(0) (0)
20.03.2017 19:25:55 Yırta sulh konseyinin

Emrimi fetöcü ablanın emrimi

(0) (0)
20.03.2017 19:02:50 360

hdp ve pkk yi unuttun gerci onlar hayie verecekti pardon..

(0) (0)
20.03.2017 18:50:21 treeeee

Yav niye istifa etsin ki millet seçmemiş mi onu

cevapla (1) (0)
20.03.2017 18:48:30 avrupa

harbiden mal bunlar hemde onden gideni

cevapla (0) (0)
20.03.2017 18:46:42 ht43

bunamiş soytari

cevapla (0) (1)
20.03.2017 18:46:21 bennn

15 secim kaybedip 80 vekili 40 vekili dusuren bahceliye gecen sen soverken simdi parlatiyorsunuz. Ona da lafiniz var mi?

cevapla (0) (1)
20.03.2017 18:45:58 ...erb@@...

ZAMANINDA SOL DEYYUSLAR İYİ ÇALIŞSAYDI,ŞİMDİ DAHA GÜÇLÜ OLURDUK.DOKSAN YILDA YAPILAMIYANLARI AK PARTİ ONBEŞ YILDA YAPTI.ŞİMDİ DEVLETİNİN YANINDAN YER ALMAYACAKSINDA NE ZAMAN YER ALACAKSIN....HAYIR DİYEN YA HAİNDİR YADA KAFA BASMIYORDUR...EVET DE VATANINA,DEVLETİNE,BAYRAĞINA SAHİP ÇIK.....

cevapla (2) (3)
20.03.2017 22:48:54 Çok bilmiş

Devleti 70 senedir sağ parti yönetiyor

(0) (0)
20.03.2017 18:45:56 soner kalafat

bu adam harbi bir mal

cevapla (0) (0)
20.03.2017 18:45:42 samsun55

sanarsınız ki istifa et derseniz hemen edecek çok beklersiniz evet çıklarsa herhalde siz artık utanır gidersiniz

cevapla (1) (0)
20.03.2017 18:43:53 ADANALI-YUSUF0101

İki partili sisteme EVETTT

cevapla (0) (5)
20.03.2017 18:43:30 Nihat

Niçin evet hadi verin cevabinida bende evet diyeyim

cevapla (3) (15)
20.03.2017 19:04:51 360

adam olaydi cesaretini topluyaydin da 1 kere cumhurbaskanina dinliyeydin ...gerci sizde nerde o yurek cesaret

(0) (0)
20.03.2017 19:02:25 Ada

EVET erdoğan dan sonra gelen yönetim güçlü olsun diye EVET ülkem artık ankaradan yönetilsin diye EVET çünkü noto denen illetin yıllardır içimize yerleştirdiği şerefsizler yok olsun diye EVET çünkü bu yasa erdoğan için diyen beyinsizlerle aynı safta olmamak içi EVET çünkü 1 haziran 2015 seçileri sonr

(0) (0)
20.03.2017 18:56:23 vatandaş

18 madde 2 aydır gündemde,sen 2 aydır 18 maddeyi anlayamadıysan boşuna burda ayak yapma.sen git bir an önce zeka seviyeni ölçtür

(0) (0)
20.03.2017 18:56:19 ouzunoglu

Baykal ve kemalden kurtulmak için maçası yeyipte başkan adayı olamayacak

(0) (0)
20.03.2017 18:55:50 YERLİ VE MİLLİ TÜRK

Bize vatanseverler yeter, teröristlerin evetine ihtiyaç yok şapşik.

(0) (0)
20.03.2017 18:52:52 avukat halil

sen evet deme ulan ayuuuu

(0) (0)
20.03.2017 18:52:00 Ali

Milliyetcilik ruhunda yoksa sana ne söylesem boş

(0) (0)
20.03.2017 18:42:43 EMRULLAHH

Tek kanaldan yönetilmek isteyenler neden karşıt görüş sahiplerini vatan hainliği ile suçlar ve üzerine islamdan demokrasiden bahseder? Ne islamsınız ne demokrat sizler bu ülkeye emek verip ikamet edenleri ilahınıza sırf hayır dedikleri için hain ilan eden birer münafıksınız....

cevapla (3) (3)
20.03.2017 18:58:43

Hayir diyenlere hain demiyoruz hainlerin hepsi hayir diyor diyoruz kapiş

(0) (0)
20.03.2017 18:58:00 vatandaş

münafık senin gibi pkk dhkp,feto ile bir olup burda müslümanlık ayağı yapanlara denir

(0) (0)
20.03.2017 18:42:12 Adanali deli cafer

Bunlar hangi ormanin maymunlari acep

cevapla (0) (1)
20.03.2017 18:41:27 pusu67

evet çıkacak sizde biliyorsunuz. halk evet diyor çünkü. hayırcı cephede pkk var. bilmem anlatabildim mi

cevapla (10) (2)
20.03.2017 18:59:31 vatandaş

sadece pkk mı? dhkpc,feto,almanya,hollanda,kısacası tüm müslüman düşmanları bir arada

(0) (0)
20.03.2017 18:41:15 Derin mevzu

Şayet evet çıkarsa,2019 da başkanı belirleyecek,yapılacak halk oylamasında şimdiden mağlup olacağını ilan eden bir muhalefet için hamd olsun.Rabbim böyle muhalefi başımızdan eksik etmesin.

cevapla (2) (2)
20.03.2017 19:00:53 vatandaş

düşmanın bile merdi iyidir.böyle kaypak bir muhalefetten kime fayda gelirki

(0) (0)
20.03.2017 18:40:44 men

Aç tavuk kendini buğday ambarında hissedermiş bunların ki de o hesap

cevapla (1) (1)
20.03.2017 18:39:22 a

Biraz gururun varsa istifa edersin keMAL

cevapla (2) (2)
20.03.2017 18:38:44 Cok Gülüyorum Cook

hahaha....Hollanda'ya bakanini gönderip bilerek sinir disi ettirip magdurculuk oynayanlar ömrü boyunca secim kazanmamis MHP lideri ile bir olup, basbakani bile halk tarafindan secilmeden tepeden inderek hükümet kuranlar garibim KK'ya laf sokuyor..Ula cok gülüyorum size la..acaip zavallisiniz.

cevapla (3) (11)
20.03.2017 19:49:39 H@K@N

fetö tapıcısı chdpkk'lı vatansız KAFİR

(0) (0)
20.03.2017 19:07:09 ülkücü

mhp 1999-2002 arasında iktidar oldu,akparti kurulmuş kurulalı tek başına iktidar.chp ise tek partili despotluğun dışında asla iktidar olamadı.bunu anlayamayacak kadar zavallısın,senin gibi zavallıları sadece acıyoruz

(0) (0)
20.03.2017 19:06:16 360

zavalli mi...sen den sizden daha zavallisi mi var

(0) (0)
20.03.2017 19:01:54 vatandaş

aynaya baksan gülme kirizine girersin:)))

(0) (0)
20.03.2017 18:38:15 Putin paşa

Bırak Kemal'i Cemal'i Mustafa'yı,Rusya afrinde ypg ile us açtı ondan bahsetsene.ne hale geldik Allahım yarabbim

cevapla (1) (1)
20.03.2017 18:38:09 Hollandalı

Bazı insanların yüzüne tükürüce yagmur yagıyor zannederlermiş

cevapla (0) (0)
20.03.2017 18:38:00 Türkoğlutürk

huuhahaahaa. len bizi güldürdünüz ama biz sizi üzeceğiz

cevapla (0) (0)
20.03.2017 18:37:17 lazo

ulon akadar adamisiniz siz niye istifa etmediniz bu zamankadar evet cikarsa bizde istifa edecegiz ciyece yurek varmi lan sizde

cevapla (0) (0)
20.03.2017 18:36:40 haa

ruslar pydle anlasmis siz uyuyun uyuyun. inadina hayir.

cevapla (3) (6)
20.03.2017 19:00:29 Hayrullah

Senin umrunda bile değil pyd rusya falan - rusya pyd ile antlaşmasa evet mi diyecektin? Yok çünkü pkk da hayır diyiyor. Kendini kandırma bir oku referandum ne getiriyor ne götürüyor . Bir tane maddeyi bile bilmsin , yorum yaparsın SENİN GELECEĞİN İÇİNDE BİZ EVET DİYECEĞİZ MERAK ETME! Senin dünyan

(0) (0)
20.03.2017 18:36:32 Ahmet Taha

367 Baykal.

cevapla (0) (0)
20.03.2017 18:36:24 cevik

Birisi oyuncu birisi yönetmen ortaya da çıkmış bir porno kasedi onlardan daha ne bekliyorsunuz kardeşim ya.

cevapla (0) (1)
20.03.2017 18:35:58 Chp li

Israil ezani yasakladi, 9 vatandasimizi katletti. Rusya-Abd, ypg ile anlasti. Ab, bakanlarimizi sinir disi ediyor. Disarda itibar sifir, turist gelmiyor. Icerde, milyarlarca dolarlik vurgun yolsuzluk. Yol verilen feto, devleti ele gecirmis durumda. Akp liden tik yok. Utanin biraz, iktidarda chp yok

cevapla (8) (35)
20.03.2017 19:15:27 vatandaş

israil Türküyeden özür diledi,ecevit abd başkanın karşısında hazır olda yalvardı,ypgli cenazelerinde chp millet vekilleri hüngür hüngür ağladı,sgk yı kılçdaroğlu batırdı,hala kendizce edebiyat yapıyorsunuz,zannediyorsunuzki millette sizin gibi salak

(0) (0)
20.03.2017 18:47:47 IYI EVET EVET EVET IYI

sen basa gecersen o sevdigin saydigin devletlerle beraber yatar kalkarsin. Onlarda senin başını sivazlar sende itler gibi sevinirsin efendilerim basimi sivazladi diye. Sen o kolelik zamanlarini ozlemis olabilirsin ama turkiyenin artik sahte dostuklara karni tok biz bize yeteriz.Sen defol.

(0) (0)
20.03.2017 18:47:09 Ramazan

Senin gibiler sayesindi avrupaya ulkeni satarsan

(0) (0)
20.03.2017 18:46:54 YB

siz ancak kümes yönetirsiniz,,, siz değilmisiniz pkk cenazesini kaldıranlar. siz deilmisiniz TSK pkk 'ya KARŞI ORANTISIZ GÜÇ KULLANIYOR DİYEN...siz değilmisiniz CAMİ LERİ AHIRA CEVİREN...

(0) (0)
20.03.2017 18:46:23 ...erb@@...

ZAMANINDA SOL DEYYUSLAR İYİ ÇALIŞSAYDI,ŞİMDİ DAHA GÜÇLÜ OLURDUK.DOKSAN YILDA YAPILAMIYANLARI AK PARTİ ONBEŞ YILDA YAPTI.ŞİMDİ DEVLETİNİN YANINDAN YER ALMAYACAKSINDA NE ZAMAN YER ALACAKSIN....HAYIR DİYEN YA HAİNDİR YADA KAFA BASMIYORDUR...EVET DE VATANINA,DEVLETİNE,BAYRAĞINA SAHİP ÇIK.....

(0) (0)
20.03.2017 18:45:47 gavur chp

sizin zamanda cok mu itibarı var dı Türkiyenin?

(0) (0)
20.03.2017 18:35:41 Türk186

kemal beyin ksedi cikar abd nin isi bitince

cevapla (7) (2)
20.03.2017 18:39:45 x

zor biraz. onda kasetlik beceri de yoktur.

(0) (0)
20.03.2017 18:35:25 BEDİRİN ASLANLARİ

SENDE ONUR VARSA CHP DE DURMASSİN....

cevapla (12) (2)
20.03.2017 18:34:40 vanlı yunus

demek istedikleri şu ki evet çıkınca bize istifa et deme.

cevapla (15) (2)
20.03.2017 18:48:12 IYI EVET EVET EVET IYI

Hay yasa be

(0) (0)
20.03.2017 18:34:20 ESKİŞEHİR Lİ

Evet çıkınca bizde size istifa edin demeyeceğiz çünkü siz var oldukça biz daha çok seçim kazanıriz

cevapla (27) (7)
20.03.2017 19:13:29 Sefil Haşhaşi...

Denish 2019 seçimlerinde MV adayı olacak mı? CeHaPe ye hayırlı olsun...

(0) (0)
20.03.2017 18:34:02 necati

adamsaniz hayir cikinca istifa edin.evet yuzde 63.

cevapla (12) (3)
20.03.2017 18:33:25 DADASKİZİ . ERZURUM

ERZURUM dan EVETTTTTTT Diyorum sayın Cumhurbaşkanım. Yolun yolumuzdur. ...Baykal efendi geçti bor un pazarı sür eşeğini ANTALYA ya. git denizde yüz.

cevapla (19) (6)
20.03.2017 18:58:10 abdullah çıtak

Köpek balıklarına yem olursun

(0) (0)
20.03.2017 18:32:05 Türk186

INADINA EVET

cevapla (14) (5)
20.03.2017 18:41:39 Nayırrr

bir kurşunda ben sıkıyım bu memleketin ayağına diyosun yani !

(0) (0)
20.03.2017 18:32:03 DOĞRULARI KONUŞALIM !!!

NORMALDE BU REFERANDUMUN SONUCU % 99.5 EVET OLMASI GEREKİR !!! %0.5 ' İ , SİZ BİLiYORSUNUZ !!! İÇERDE VE DIŞARDAKİ TÜM SALDIRLARA VE AKINTIYA KAPILAN MÜSLÜMANLARA RAĞMAN % 70 'İN ALTI EVET BAŞARISIZLIKTIR !!!

cevapla (9) (5)
20.03.2017 18:49:19 IYI EVET EVET EVET IYI

Ne dedin sen. Bisey anlamadim tekrar turkce ile denermisin.

(0) (0)
20.03.2017 18:37:15 haa

uyan uyan

(0) (0)
20.03.2017 18:31:16 Türk186

EVET CIKARSA ISTIFA EDECEKMISIN NERDE YINE YOLA DEVAM EN GUZEL SEY MUHALEFET DERT YOK GASEVET YOOK VERIN YIYEM

cevapla (11) (1)
20.03.2017 18:29:41 Türk186

sex kasedin var baykal bu yasta biaraz gururun olsa insan icine cikmazssin.. koltuk swvdalisi yeter

cevapla (12) (2)
20.03.2017 18:27:28 IYI

Kemal duydun mu patronun rockfeller ölmüş.?

cevapla (17) (4)
20.03.2017 18:27:07 hollanda

hangi yuzle diyeceksiniz,sayisini unuttugum secim kaybettiniz,siz istifa edemediniz.evet cikacak biliyorlar.yerlerini saglama aliyorlar.uzuldugum sizin gibi bos ve cahil insanlara %25 oy veren halkadir.cok yazik

cevapla (11) (1)
20.03.2017 19:07:01 Malkocoglu

Ötekine yüzde 40 oy verenler kesin doğru yoldami demek istiyorsun yani? Bu konuda Allah dan c.c. ayetmi indi de bizim haberimiz yok dostum.

(0) (0)
20.03.2017 18:26:47 cesurefe

Siz kimsiniz kafir ermeni dolleri, sizi adam yerine koyanmi var ki, virus gibi yapistilar hukumete

cevapla (8) (2)
20.03.2017 18:25:42 Ömer

:)))) insan kendini bu kadar da gülünç duruma düşürür mü??:)))))))

cevapla (9) (0)
20.03.2017 18:24:17 tevetoglu

evet mührünü sağlam basın diyorlar yani.. basacaz meraklanma

cevapla (14) (0)
20.03.2017 18:24:00 Ülkücü Militan

Evli kadınla zina yapan adama bakın kafasına sıkması gerekirken yüzsüzce dolaşıyor Allah belanızı versin ikinizinde

cevapla (14) (1)
20.03.2017 19:07:58 Ülkücü Militan

Babandan mı biliyosun kocandan mı esra ??

(0) (0)
20.03.2017 18:34:08 esra.ANTALYA

kaçak eti herkes sever.

(0) (0)
20.03.2017 18:23:24 OF'Lİ VATANDAŞ

secim adil olsun % 70 hayır çıkar devletin araçlarını tv sini hemen her şeyini kullan muhalefeti sustur Allah aşkına trt de hiç hayırla ilgili bir konuşmaya yer veriliyor mu varsa yoksa iktidar ile ilgili haber devletin uçağını arabalarını hemen her şeyini kullan buna rağmen HAYIR çıkacak HAYIR

cevapla (3) (15)
20.03.2017 18:45:50 d.güneş

Bu oflu vs degil bu olsa olsa almanyalıdır

(0) (0)
20.03.2017 18:37:01 Fatih

Ulan oflu sen pkk limisin rezil brazindik beyinsiz mahluk.

(0) (0)
20.03.2017 18:22:48 fenasi

Kim bunlar?

cevapla (5) (0)
20.03.2017 18:22:31 gavur chp

gerzekler partisi

cevapla (6) (1)
20.03.2017 18:21:59 gg

Sıkıysa öyle bişey deyin ensonhaber. Yemez yani

cevapla (0) (0)
20.03.2017 18:21:33 43

Yav Arkadaş bunlar nu utanmaz yüzsüz adamlar

cevapla (5) (0)
20.03.2017 18:21:06 bozlak68

Kedi Alkolü fazla kaçırınca " O Aslan buraya gelecek" demesi gibi bişey ;) Yenilen Pehlivan Güreşe doymazmış! Gibi birsürü Atatsözleri mevcut sana Kıçıdaroğlu

cevapla (7) (0)
20.03.2017 18:20:47 Kralcobra Sanane

ibnos chpkk bide tek kurus almıyoz diyo yavsaklar yerse İş Bankası Munzam Sandık Vakfı: % 40.15 Atatürk Hisseleri (Cumhuriyet Halk Partisi) : % 28,09 Halka açık pay: % 31.76

cevapla (1) (1)
20.03.2017 18:19:57 GANYOTCU

Yani demek istiyorki evet çıktıgında sen de bize istifa et deme! !!!!!!

cevapla (4) (0)
20.03.2017 18:19:47 JUMBO

8. balyozu yiyeceğini anlayınca tevazu göstermeye başladı,,, ne iyi adam (!)

cevapla (18) (0)
20.03.2017 18:19:08 bülo

ypg rusya'yla anlaşmış, uyan türkiyem !

cevapla (3) (4)
20.03.2017 18:18:34 Öznur

Sizin bu akıl almaz cahilliginiz yüzünden utanıyorum. Neden AKP nin her seçim iktidar olduğunu daha iyi anlamış olduk...

cevapla (6) (0)
20.03.2017 18:17:08 kürt

Burasi yine tayyipe tapanlarla dolmus

cevapla (1) (6)
20.03.2017 18:31:11 OXİTEM

senin yüzüne ne olmuş

(0) (0)
20.03.2017 18:16:18 mert almanya

Hayır çıkacak ALLAhın izniyle sandıktan....sizin gibi şer odaklarına karşı çok iyi bir hayır çikacak....bu hayırın adı EVET olacak....sandıktan çıkınca bizde sizin sittir olup gitmenizi istiyoruz...Merkel hala size iş verir..hadi yürü

cevapla (7) (3)
20.03.2017 18:16:08 EVT.

YALANDAN KİM ÖLMÜŞ Kİ

cevapla (2) (0)
20.03.2017 18:15:16

Bunlara değilde, bunların arkasında giden seçmen kitlesine yanıyorum. Dini,siyasi görüşünüz farklı olabilir bunların hepsine saygı duyorum. Ancak oy verdiğiniz kişi yada kişiler gercekten yönetmekteen uzak cahil kişiler. Vallahi oyunuzu öldürüyorsunuz.

cevapla (3) (0)
20.03.2017 18:14:35 tezcan

sanki siz istafa et deyince istifa edecekti bunlarda kendilerini nimetten sayiyo ya deli oluyorum

cevapla (4) (0)
20.03.2017 18:14:14 SARACEN

Ya bi gidin Allah askina, cenazeniz o koltuktan kalkmadan bi gidin, dusun milletin yakasindan! Dinazorlar!

cevapla (3) (0)
20.03.2017 18:14:05 chp savar

chp liler ve fetocular denize kaset kumpasi kurmasina ragmen safini yinede degistirmedi eeee ne demisler deveyi diken...

cevapla (1) (1)
20.03.2017 18:13:03 DOĞRULARI KONUŞALIM !!!

NORMALDE BU REFERANDUMUN SONUCU % 99.5 EVET OLMASI GEREKİR !!! %0.5 ' İ , SİZ BİLYORSUNUZ !!! İÇERDE VE DIŞARDAKİ TÜM SALDIRLARA VE AKINTIYA KAPILAN MÜSLÜMANLARA RAĞMAN % 70 'İN ALTI EVET BAŞARISIZLIKTIR !!!

cevapla (4) (0)
20.03.2017 18:23:34 tevetoglu

adamsın

(0) (0)
20.03.2017 18:13:01 Turkish Istihbarat12

Yav he heee diyorum sandiga gomucegiz sizi evetle bos bos konusuorlar bu chpliler

cevapla (4) (0)
20.03.2017 18:13:00 adalet kalkınmış

Yedi seçimde 7 seçim.memleket ne halde sen ona bak.memleket nereye geldi sen onu gör. isterse 100 seçim kaybetsin.sen çok ileri bir yere getirdinde onların 7 seçim kaybetmesini diyorsun.yayınla hadi bunuda ne kadar dürüst hebercilik yaptığınızı göreyim

cevapla (0) (5)
20.03.2017 18:26:12 furkan

dogru artik bati ve abdli liderlerin onunde egilen bir liderimiz yok onlara rest ceken liderimiz var cunku imf den borç alma zanlari gecti bizi tehdit edemezler

(0) (0)
20.03.2017 18:12:55 Tayyar

Tabi hayal umut her şey olsun hayatınızda 17 nisana kadar.Biz de size defolun gidin demeyeceğiz sadece bşze görünmeyin yeter.

cevapla (1) (0)
20.03.2017 18:12:45 buyuk gobekli

Yakışmışsınız ıkısındede utanma yokkı bu mıllet bunlara yıllardır tokat vura vura bıktı ama bunlar yuz Uz

cevapla (1) (0)
20.03.2017 18:12:21 mustafa

Bu muhteşem ikili baykal ve kılıçtaroğlu girdikleri yeri çürtmeden çıkmazlar chp,ye yaptıkları gibi sekiz değil onsekiz defa daha kaybetseler yine gitmezler

cevapla (1) (0)
20.03.2017 18:12:04 kemal sas

ac tavuk kendini ............

cevapla (2) (0)
20.03.2017 18:10:57 Divanli köyū yozgat

Ey Kılıçdaroğlu ve Deniz baykal. . . Hadi kaldırin kadehleri; varsa şerefinize, yoksa gidişinize içelim. . .

cevapla (3) (0)
20.03.2017 18:10:46 komurculer

sandiktan evet cikarsada ananin agladigi gundur editor

cevapla (2) (0)
20.03.2017 18:10:42 ee

ac tavuk kendini bugday ambarında hayal edermiş. siz evet cikinca ne yapacaginizi düşünün

cevapla (2) (0)
20.03.2017 18:10:32 Gadir

Napcaan AC tavuk gendini buyda ambarinda görürmüs hesabi yada saten kayip edeceklerini biliyor CB bize de laf göndermesin diye mesaj verior

cevapla (0) (0)
20.03.2017 18:10:09 21

Bunlar daha bu referandumun ne için olduğunu bilmiyorlar. Seçimler öylede böylede 2 sonra. KK en sonunda Baykalıda kendine benzetti.

cevapla (0) (0)
20.03.2017 18:10:04 DOĞRULARI KONUŞALIM !!!

NORMALDE BU REFERANDUMUN SONUCU % 99.5 EVET OLMASI GEREKİR !!! %0.5 ' İ , SİZ BİLİYORSUNUZ !!!

cevapla (0) (0)
20.03.2017 18:09:25 hakkarili

yazıklar olsun size daha çok şey yazcamda editör yayınlamıyor

cevapla (5) (1)
20.03.2017 18:24:12 cCc

kro sen sus,kürttten olsa evliya koyma avluya

(0) (0)
20.03.2017 18:09:22 reis

diyemezsinde zaten

cevapla (2) (1)
20.03.2017 18:08:31 Vatan için EVET

Ya şu Baykal'a kaset eşbaşkanı k.MAL ile nasıl dibinde duruyor anlamış değilim. Bizde VATAN İÇİN EVET DIYORUZ

cevapla (3) (1)
20.03.2017 18:06:48 tersinden soru

EVET çıkarsa genel müdürüne ne diyeceksin, onu da açıklasaydın.

cevapla (5) (1)
20.03.2017 18:06:39 Vatan için EVET

Chpkk Çakalları siz varya adamı istifasını bırakın da adamı diri diri yersiniz hainler. Vatan için EVET diyorum

cevapla (3) (1)
20.03.2017 18:06:03 mekatronikci

hayır çıkmayacağını bildikleri için böyle diyorlar tabi.

cevapla (1) (1)
20.03.2017 18:04:36 kurt mus

ukala herifler kurnazlik yapiyorlar akli sira ben kürdüm evet diyecem kurt icin evet bosna icin evet filistin icin evet suriye icin kerkuk icin musul icin evet evet evet...

cevapla (6) (1)
20.03.2017 18:04:33 Manyetik

kaset lobisi.:-)

cevapla (5) (1)
20.03.2017 18:04:29 Bulanık

Bizde sıkıldık...Ama bunlar anlamak istemiyor..

cevapla (3) (2)
20.03.2017 18:04:24 TABİKİ EVET 61

Deseniz çok takacak sanki siz kimsiniz ULAN!!!

cevapla (3) (1)
20.03.2017 18:04:13 porland

Eğer o kadar hassas ve onurlu olsaydın .sen 50 kere istifa ederdin. adam sana 11 defa meydan okudu ve sen hep çark ettin kemal bey. Ayrıca bu bir referandum insanlar cumhurbaşkanı seçmiyor değişecek 18 madde yi oyluyor.

cevapla (3) (1)
20.03.2017 18:04:12 CEZA

O ZAMAN SEN İSTİFA EDECEKSİN

cevapla (2) (1)
20.03.2017 18:04:04 fatih sultan

dinime küfreden Müslüman olsa bari...

cevapla (2) (1)
20.03.2017 18:04:00 tahsin

Rusyanin pkk ile anlasmasini niye haber yapmiyorsunuz ??

cevapla (2) (1)
20.03.2017 18:03:56 hsnkt

Yıllardır kaybedip bir türlü koltuğunu bırakmayanlar, hangi yüzle istifa et diyecek ki zaten. Kaldı ki, evet çıkacağınında farkında bunlarda, yerlerini sağlamlaştırıyorlar.

cevapla (1) (1)
20.03.2017 18:03:46 derviş

Hayaller ve gerçekler farklıdır sayın Baykal

cevapla (1) (1)
20.03.2017 18:03:45 alfranchosicic

Kazanan da olur kaybedende

cevapla (0) (1)
20.03.2017 18:03:05 GURBETCI

be iki t.plar siz 7 kere kaybettinizde istifa ettinizmi p.stlar.

cevapla (0) (1)
20.03.2017 18:02:48 yavuz

daha önce böyle demiyordun ama.. simdi savundugun sistemi ayaklar altina alip.. yok cumhurbaskani olamassin nasil our bu falan diyordun.. nasil celiskidir bu böyle? dün daha ayaklar altina aliyordunuz be

cevapla (1) (1)
20.03.2017 18:02:44 ali

Ne demek simdi bu?

cevapla (0) (1)
20.03.2017 18:02:04 LOLOLO

Bunlar şaka gibi...lütfetmiş beyefendi siz kimsiniz necisiniz ki istifaya davet etmeyeceğiz diyorsun...bunların özelliğidir kendilerini fasulye gibi nimetten sayarlar..hahaha

cevapla (5) (0)
20.03.2017 18:01:36 Şok Oldum

Bir Bildikleri var herhal. =D

cevapla (2) (0)
20.03.2017 18:01:30 VATANDAŞ DURDU

Hayır çıkmayacağına göre....Komik olmayın be oğlum.

cevapla (3) (0)
20.03.2017 18:01:20 Günün Yorumu

Size oy verenin aklına ben, zekaya bak çay demle, etmeyin istifa falan böyle iyi bizede eğlence çıkıyo :)

cevapla (3) (0)
20.03.2017 18:00:18 ersal6

Zaten onu hiç diyemezsinizki. Çünkü hayır çıkmayaçak

cevapla (1) (0)
20.03.2017 17:59:52 yavuz

Okuduğum en gerçekçi fıkra ama gülmedim.

cevapla (1) (0)
20.03.2017 17:59:39 Almancı

Reis zaten eder istifasını bunda şüphemiz yok, seni daha ekran karşısında görmüyeceğiz değilmi daha 17 Nisan'dan sonra

cevapla (1) (0)
20.03.2017 17:59:31 sen kimi kandirmaya calisiyors

CHPnin arka plani: "aa bak akpliler, hayir ciksada bile bisey olmicak, evet oyu kulanmak lazim degilsiniz". ama millet yemez :)

cevapla (0) (0)