Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
21.03.2017 08:45:50 ADEM

Tespit edildiyse gereğini yapın yetkililer. Bu memleketin evlatlarını zehirletmeyin.

cevapla (0) (0)
21.03.2017 08:09:05 Asabiyet

Hangi ürünler, hangi markalar? Böyle yönetime böyle haber olur zaten. Milletin canı umurunuzda değil dimi?

cevapla (2) (1)
21.03.2017 06:12:22 kdkfıfk

Boyle habercılık mı olur ısım verın atın ımzanızı

cevapla (4) (0)
21.03.2017 04:16:47 zaza

NEDEN KANSER VAKALARIN ARTTIĞI BELLİ OLUYOR....

cevapla (1) (0)
21.03.2017 02:37:52 Kalem

Palmiye yagi kanser yapiyomus. Baktim 1 ton urunde var cikolatalarda biskuvilerde. Internete yazın palmiye yagı kullanilan urunler. Gdo ya bakmak bile istemiyorum... ya dogal organik olsun az olsun.. tavuklar mı sebzeler mi hatta ekmek mi. Bakanlık ne iş yapıyor merak ediyorumm.

cevapla (2) (1)
20.03.2017 22:39:53 a

sorsaydınız herkes söylerdi gdo lu olduğunu yeni tespit etmişler

cevapla (2) (0)
20.03.2017 21:42:44 gayseri

soya tu kaka ocu degil gelecegin gidasi ama gdo suz olani uretilip et yerine kullanildigi belirtilip et fiyatinda satilmamasi gerekir. sahtekarlik soyayi et fiyatiyla satmalarinda.

cevapla (0) (0)
20.03.2017 20:48:21 Gercekler

2. Isin en kotu tarafi? GDOlu bitkiler arilar vs yuzunden yerel ve GDO'suz bitkilerle karisiyor/ciftlesiyor. Sen diyelim bir ciftcisin, misir buyutuyorsun. Senin misir GDO'suz ama istemesende GDO karismiz. GDO patenti olan sirket seni HIRSIZLIKLA suclayabiliyor, mahkemeye vere biliyor !!

cevapla (0) (0)
20.03.2017 20:46:42 Gercekler

1. Burdaki sorun soyle. GDO yapan sirketlerin tohumlari normal tohuma ve bitkiye karisiyor, GDOlu bitkilerin poleni GDO'suz bitkilere arilar vs tarafindan tasiniyor. Yani zaman gectikce, gercek tohumlar ve GDO'suz misir falan yok oluyor. Avrupada GDO'suz urun zor bulursun

cevapla (0) (0)
20.03.2017 20:30:27 Sinirli

Bunca hastalığa kapılma nedeni yediğimiz ürünlerden kaynaklanıyor.Doğal diye birşey bırakmadılar,ne yesek kimyasal.Benim gözümde teröristten bir farkı yok bunları yapanlar.Müfettişler sık sık teftiş etmeli,ceza yağdırmalı bunlara.

cevapla (2) (0)
20.03.2017 19:34:28 Sallaaa

Hocam bırak sen önce domuz etlerini ne yaptınız onu soyle

cevapla (0) (1)
20.03.2017 19:30:51 esma

isimlerini yazınyaa niye vermiyorsunuz insanların saglıgıyla oynuyorsunuz madem haber yaptınız isimlerini niye yazmassınız

cevapla (5) (0)
20.03.2017 18:45:42 serikli

İisinlerini niçin yazmıyorsunuz arkadaş.

cevapla (3) (0)
20.03.2017 18:17:43 BIRAKIN TESBİT ETMEYİ

BİR KAÇINI İDAM EDİN BİDAHA YAPMAZLAR...

cevapla (2) (0)
20.03.2017 18:13:28 Rafet

Neden bukadar yaygara oluyor anlamıyorum geçen sene ülkerin kutu bebek mamalarında gdo çıktı ürünleri raflardan topladılar ses çıkmadı şimdi neoldu? Adamına göre muamele

cevapla (0) (1)
20.03.2017 18:05:38 türk

herseyi yedirdiniz be 15 yildir 1 adim gidemediniz ne yaptiniz yerli tohummu yerli arbami kopru yapin ben gecerken oderim parasini yatacak yeriniz yok

cevapla (5) (5)
20.03.2017 18:30:19 karadeniz

Ben 20 25 sene önce hatırlıyorum kaleiçinde at eşek kesilip millete yediriliyordu ama geçecek marmaray avrasya metro metrobüs yoktu . Yarı yerli araç için yinede çalışılıyor . Organik üretim için destek teşvik mevcut . Körü körüne konuşmamakda fayda var

(0) (0)
20.03.2017 17:36:10 atik

Hadiya doğrumu söylüyosunuz yok tur ya bütün tohumları ital edersen gübresine ilacına kadar herşeyi yerli toprağını bitirirsen olucağı bu yeriz gdo yu

cevapla (2) (0)
20.03.2017 17:24:30 beyaz

Tespit etmek en ağır ceza ??? Neden üretimi yasaklanmıyor acaba

cevapla (2) (0)
20.03.2017 17:20:44 TORKU

Yaşasın TORKU

cevapla (5) (2)
20.03.2017 17:00:46 insan sağlığı risk altında

Gdo lu gıda ürünleri sigardan ve içkiden bile çok daha tehlikeli.Fakir fukaranın sigarsıya uğraşacağınıza gidin deyim yerindeyse kitle imha silahı gibi işlev gören gdo lu ürünlerle mücadele edin ve artık sigara içkiyede zam yapmayıda bırakın

cevapla (3) (0)
20.03.2017 16:46:49 canan

tespit ettinde ne oldu kapatin atin iceriye

cevapla (1) (1)
20.03.2017 16:38:10 manisalı

Adama sormazlarmı 112 üründe GDO çıkıncaya kadar bakanlık ne iş yapıyordu bakanın istifa etmesi gerekmezmi şimdi

cevapla (7) (0)
20.03.2017 16:24:10 ahmet

adamlar bu isten dunyayukukadar para gotururken bakanlik ufak bi ceza kesiyor.sagligimizi dusunen yok.o yerlere devlet el koymasi lazim.yaziklar olsun bakanliga

cevapla (1) (0)
20.03.2017 15:52:20 tacettin

un mamülleri üreticilerinin ve bütün ekmek fırınlarının kullandığı ekmek katkı maddelerinin tamamın GDO'lu Hani; bembeyaz kabarık sünger gibi, fakat ağızda yok olanlar var ya işte onlar.

cevapla (2) (0)
20.03.2017 15:42:29 asdf

YüZsüz gördümde bu faruk çelik kadarını görmedim. Soma da verdik notunu ama burada katmerledik.

cevapla (5) (0)
20.03.2017 15:40:40 BAŞKAN

Ya arkadaş bakanlık bunu emgellemiyor ise ne işe yarıyor. Bana firma isimlerini söyleme o firmaları kapat direkt. Ben mi yapacağım gerekeni. Bakanlığı işhal etmeyin o zaman. Akp döneminde tavan yaptı bu gdo lu ürünler çocuklarımıza bebeklerimize yediriyoruz yazık günah be

cevapla (2) (0)
20.03.2017 15:28:33 mühendis

Mühendis alınmıyorki bakanlığa denetlesin... ne zaman atama olacak acaba bekliyoruz en iyi hizmet vermek için genç mühendisler atama bekliyor..

cevapla (2) (0)
20.03.2017 14:30:59 By Maho

Hangi ürünler isimleri neler yazın da bilelim

cevapla (6) (0)
20.03.2017 17:37:01 atik

Hepsi

(0) (0)
20.03.2017 14:28:39 murat

isrilden gelen bütü tohumlar hepsi kanser mikrop saçıyo tarlada farelerin çoğalmasından tutun ne ararsanız var

cevapla (5) (0)
20.03.2017 19:02:36 Ankarali

Tarlada farenin olmasi gdo olmadigini gosterir...

(0) (0)
20.03.2017 14:18:13 sami

DENETİM VER, DENETİM VAR. Bakmakla, görmek gibi bir şey. Bakarsın ama göremezsin, bazı renkli kağıtlar gören gözü kör, konuşan ağzı dilsiz, duyan kulağı sağır edebilir.

cevapla (5) (0)