Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
21.03.2017 09:48:53 nrhnsu

bunlar emin olun devletin en iyi yerlerinde göreve başlayacaklar...

Cevapla (0) (0)
21.03.2017 07:18:33 Ankaralı

Ankaranin yüz karalari.kirletmeyin Ankaramizi...sizinle ayni havayı soluyo olmak beni gerçekten çok üzdü.Vatan hayini Vatanimda barindirma DEVLETIM

Cevapla (7) (0)
21.03.2017 06:03:19 Demokrat

milletin parası ile devlet universitende okuyan, terör yanlısı ögrencileri biran önce temizlenmeli. kabul edilebilir bir durum degil.

Cevapla (22) (0)
21.03.2017 01:10:13 Kölnnnnnnnnnnnn

Şu üniversiteler nekadar hain barındırıyor be kardaş. Bu nedir okul değil sanki terörist yuvasi

Cevapla (18) (0)
21.03.2017 00:45:52 vızvızarı

pkklı itleri ortaya çıkarmak ve altokka yapmak için güzel yöntemmiş bu pankart...

Cevapla (19) (0)
21.03.2017 00:23:26 iki ses

Bizden yükselen ses: Eyyy Hollanda teröristlere izin verirsennnnnn... Hollanda'dan yükselen ses: Sen önce Ankara Üniversitesi Cebeci kampüsüne bak.

Cevapla (6) (0)
20.03.2017 23:47:36 kemalist

boyle durumlarda birisi cikaracak 14luyu uc besini gebertecek polis gozunu yumacak.. bok yoluna gidecek pkkli itler

Cevapla (13) (1)
20.03.2017 23:31:21 malatyali

hep bu hukumet bunlara goz yumuyor adamlar sehit oluyor benim milletim bunlari ise burda yetistriyor bunasi is anlamadik

Cevapla (8) (2)
20.03.2017 23:03:23 Maganda

Öcalana Ölüm gayet dogru bir pankart !!! Terrör sevicileri hepsi gözaltına alınmalı türk pasaportu ve vantadaşlıkları alındıktan ve hapis cezasından sonra yurtdışı atılmalı !!!

Cevapla (14) (2)
20.03.2017 23:03:04 izmirden genç bir vatandaş

KARŞIT GÖRÜŞLÜ DEĞİL TERÖRİSTLER VE TÜRKLER ADMİN SİZ YAPMAYIN BARİ !

Cevapla (11) (2)
20.03.2017 23:00:10 fatsalı

Vatan haini köpekleri tespit etmek iştt bu kadar basit basit bir pankart bile kimin ne bok olduğunu ortaya çıkartıyorda ne yazar herkesin yaptığı yanına kar kalıyor

Cevapla (3) (2)
20.03.2017 22:15:52 kubilay

Karşıt görüşlü değil, terörist veya terör destekçisi..

Cevapla (10) (2)
20.03.2017 21:49:31 kafes dövüşü yapsınlar

ben olsam kavga edenleri bi kafese koyar kafes dövüşü yaptırırım.birbirinin ağzını burnunu kırsınlar.dogyfight.kural yok.tek kural var.gözünü açık tut.yoksa yumruğu yersin.ahahaha.

Cevapla (0) (4)
20.03.2017 21:31:18 HADİ ORDAN

PKK teröristlerinw KARŞIT GÖRÜŞLÜ DEMEYİ BIRAKIN 5 YILDIR. ELİN TERÖRİSTLERİYLE VATANSEVERLERİ NASIL AYNI KEFEYE KOYARSINOZ

Cevapla (7) (1)
20.03.2017 21:03:09 agrılı

Arkadaşlar elinizi vicdanınıza koyun faşistlik yapanlara sesleniyorum her kürt aynı degildir her türkün aynı olmadıgı gibi maleysef kürttede türktede hain her yerde önemli olan birlik olabilmekte

Cevapla (6) (0)
20.03.2017 20:43:20 KİNG

Anlamakta güçlük çekiyorum OHAL var ve birileri çıkıp APO asılsın dediği zaman buna açık açık karşı gelen olay çıkartan hain pkk lılar oluyor ve kimse bunları öğrencilikten atmıyor uyu Türkiyem mışıl mışıl

Cevapla (16) (1)
20.03.2017 20:29:01 C*ArdahanCcCPosof C*Ardahan C

Gönderin ana vatanlarina Ermenistana, alamanyaya yada Belçikaya bakalım orda da devlete karşı geliyorlarmi . Keserler hepsini onlar Türklere benzemes çünkü onlar Allahsiz kafirdir.

Cevapla (7) (1)
20.03.2017 20:25:14 osmanlı

terör unsurları,dostları şimdilik vatandaşlıktan çıkarılsın, ilk fırsatta da asılsın.

Cevapla (6) (0)
20.03.2017 20:23:50 osmanlı

terör dostları sallandırılıp üniversitelerden ülkeden tamamen temizlensin. şehitlerimizin kanı hala yerde!

Cevapla (7) (0)
20.03.2017 19:59:21 hacı

bu pankarttan rahatsız olanın kanından suphe ederim ve dahi bunların devlet universitesinde ne isi var derim

Cevapla (6) (0)
20.03.2017 19:45:25 umut aydınlı

bu vatanı sevmiyorsanız.. cekin gidin.. bunları vatandaşlık tan cıkarın gitsin nerenin vatandaşı olacaksa olsun lar.. bu ne yaa

Cevapla (6) (1)
20.03.2017 19:44:40 has kürdüm

ne alakası vardır üzelikle tatsızlık çıkarmişler tabiki arkaları sağlam devletle birdirler ya o zavalı kürtler her taraftan baskın hertarafta hekaret aynen burdaki yorumlar gibi işte fark budur Allah kimseyi gücsüz durumda bırakmasın hela faşistlere karşı acımazsızca seni ezer

Cevapla (1) (6)
20.03.2017 19:18:06 Göktürk

Karsit görüş diye bisey yoktur.vatan haini pkklilar vardir ve vatanini savunan Türk gencleri vardir.

Cevapla (17) (1)
20.03.2017 19:11:51 Hakan

Sen türkiyenin okulunda okucaksın ve türkiyenin düşmanını savuncaksın.

Cevapla (13) (2)
20.03.2017 19:09:38 Hakan

Burdan şuna vurgu yapmak istiyorum. Artık PKK yanlısı kürtler adresini seçmelidir. Ya türkiye yada kapı dışı. Almanya onlar için adres olabilir. Bakalım suriyelileri bile istemeyen almanlar kürtleri isticekmi. Akıl ve silah veren almanya onlara vatan vercekmi.

Cevapla (11) (0)
20.03.2017 19:05:52 Hakan

Öcalanın asılması için toplanan gençler nerde hata yapmış. Kırkbin kişinin ölümünden sorumlu olan canavar apo tabiki asılmalıdır. Dört tane kürt buna karşı diye adalet göz ardı edilemez. Avrupa birliği diretmeleri türkiyeye bu saatden sora geçmez. Pkk yanlısı kürtler artık adresini seçmelidir.

Cevapla (3) (0)
20.03.2017 18:54:31 kosova balkan11

şu kafir pkkhdp yanlilarini atin o okuldan vatandasliktanda atin

Cevapla (14) (0)
20.03.2017 18:48:50 Ohal

OHAL de vatanseverler çıkıp APO idam edilsin diye pankart astığı zaman pkk lı olanlar bunu indirebiliyor OHAL de ne gerek var OHAL'e zaten çözüm süreci gizlice devam diyor demek..

Cevapla (3) (0)
20.03.2017 18:48:06 firavun

Tek adam hain öçalanı getireceğiz dense, göbek atıp havalara uçar bu devlet düşmanları.

Cevapla (4) (1)
20.03.2017 18:47:09 chpkk nın idamına:Evet

inşallah öcalanıda ,fetoyuda onun pijlerinin asıldığı göreceğiz.Bakalım terörist başlar ve onun teröristleri asılınca dinini satan sempatizanlardan ses çıkıyor mu.

Cevapla (3) (1)
20.03.2017 18:42:41 ADANALI

150.000 MEMUR NE ZAMAN İADE OLACAK BANKADAN SENDİKADAN DERSANEDEN SUÇMU OLUR DARBECİLER BELLİ BİZİ NEDEN HARCADINIZ FETÖ İLE NE ALAKAMIZ VAR BİZ BU VATANIN ÖZ EVLATLARIYIZ 3 KERE BOMBADAN KURTULDUM AMA KENDİ DEVLETİM BANA TERÖRİST MUAMELESİ YAPTI AYIPTIR EL İNSAF.

Cevapla (3) (2)
20.03.2017 18:27:13 Enteresan

Hala okullarimizda okuyorlar ve siz onlara kapak mi yaptik diyorsunuz!! Onlarin orda olmasi her gun bize kapak. Yazik valla. En basta sehitlerimize haksizlik bu.

Cevapla (4) (0)
20.03.2017 18:11:02 Dadaş 1979

Karşıt öğrenci ne demek

Cevapla (2) (0)
20.03.2017 18:10:41 turp reyiz

ne oldu çok mu zorunuza gitti :))

Cevapla (0) (0)
20.03.2017 18:10:06 Diyar-ı Bekir

Karşıt görüşlü dedikleriniz Aleviler, pkk lılar, dhkp c, kemalistler, lgbt ve ateistler.

Cevapla (7) (0)
20.03.2017 18:03:36 yvb

karşıt görüşmü ne zaman bitireceksiniz pkkli teröristlere görüş demeyi benim oyle goruse saygim yok kahrolsunlar yaziklar olsun medya...

Cevapla (0) (1)
20.03.2017 17:58:20 ÜLKÜCÜ HAREKET C*C*C*

HÜKÜMET OLAĞAN ÜSTÜ HALİ KİME UYGULUYOR SADECE FETÖ CÜLEREMİ ??? PKK LILAR TERÖRİST DEĞİLMİ AKP NİN KUZUCUKLARIMI KARDEŞLERİMİ ??? FETÖ CÜ TERÖRİSTLERDEN 10 BİNLERCE FETÖ YANDAŞINI İHRAÇ EDEBİLEN AKP HÜKÜMETİNİN PKK LILARDAN BİR KİŞİYİ İHRAÇ ETTİĞİNİ DUYDUNUZMU ???

Cevapla (5) (0)
20.03.2017 17:52:39 uğur gurbetçi

al sana başkentin ortasında pkk gösterisi yapıypor, bunlar serbest !!! sonra avrupa ya neden kızıyoruz? daha 1 hafa bile olmadı 2 şehit verdik!!!

Cevapla (5) (0)
20.03.2017 17:47:34 PKK LILAR TERÖRİST DEĞİLMİ ???

NEDEN GEREĞİ YAPILMIYOR BUNU HÜKÜMETE SORUYORUM ???

Cevapla (11) (0)
20.03.2017 17:43:10 faissal

Hainler hala üniversitede mi yav defolsunlar çıkarın bir khk hain öğrenci istemiyoruz milletin okullarında

Cevapla (6) (0)
20.03.2017 17:34:53 DoĞrUcU

Madem pkk sempatizyanı var defolup gitdinler üniversiteden atılsınlar

Cevapla (9) (0)
20.03.2017 17:28:03 Ahmet özer

karsit goruslu degil pkk li diye yazacaksiniz.

Cevapla (13) (0)
20.03.2017 17:19:20 fettahoğlu

pkk yı dağda aramaya gerek yok bakın okullarda bir sürü var. fırsat bu fırsat içeri tıkın

Cevapla (17) (0)
20.03.2017 17:14:54 antichdpkk

Ee ne güzel pkklılar kendilerini ifşa etmişler.Keşke atılsalar üniversiteden.Ama atılmazlar.Yök denen darbe kurumu olmasa belki!

Cevapla (7) (0)
20.03.2017 17:08:34 KAZIM

PKK YANDAŞI KOMONİST VE FETOCU TERÖRİST ÖĞRENCİLER OKULLARDAN DERHAL ATILMALI VE HAKLARINDA İVEDİLİKLE HUKUKİ İŞLEMLER YAPILMALIDIR.

Cevapla (11) (0)
20.03.2017 17:05:03 OSMANLI !!!

Arkadaşlar herkes neden bunları almıyolar diyor da. Bunlarada ders veren akademisyenleri alınca bile HDPKK Sempatizanı CEHAPEliler kudurdu insan hakları cart curt karıştırmadıkları yer kalmadı. Bu şerefsiz öğrenci müsvettelerine dokunsa iyice karıştırırlar ortalığı. Öğrenciden ne istiyosun derler. Ü

Cevapla (9) (0)
20.03.2017 16:57:37 GEL DE İNANMA

PKK LI ÖĞRETMENLERİ GÖREVE İADE EDEN AKP TERÖRÜ BİTİRECEK

Cevapla (2) (8)
20.03.2017 16:56:51 Bit pire kürt

Atın türk vatandaşlığından 7 ceddiyle kürt köööpekleri. Burası türkiye lan haramzade tohumları

Cevapla (11) (0)
20.03.2017 16:53:09 üzeyir galib

madem Pkk lı olduklarını biliyorsunuz ne demeye okulda tutuyorsunuz! çıldırmışlar bilmem ne ..

Cevapla (7) (3)
20.03.2017 16:52:43 DERBEDER

Eee PKKlı hocalar üniversiteden çıkarıldı. Sıra kendini öğrenci sanan teröristlerde...

Cevapla (11) (0)
20.03.2017 16:52:17 gaggoş23

idam gelirse önce imralı canisi asılmalı başka yolu yok !!! cCc

Cevapla (11) (0)
20.03.2017 16:50:11 OSMANLI TORUNU TÜRK OĞLU TÜRK

Anlamadığım şey! Biz avrupaya kıZıyoruz orda açık açık izin var tamam da burdada açık açık saldırmışlar işte?!? Biz önce kendi içimiZdekileri temizlesek olmazmı? Hani bu kimin ne mal olduğunu öğrenmek amaçlı yapılmışsa TAM DESTEK ama salınırsa oyumu evet verirmiyim çok düşünmem gerek!!!!

Cevapla (2) (0)
20.03.2017 16:45:06 Anadolu Kaplanı

Pkk lı öğretmenler neden görevlerine iade edilmişti fetöden daha mı zararsızlardı?? #Hayır

Cevapla (1) (2)
20.03.2017 16:44:29 Niğdeli

Apo'ya dam Apo'ya idam Apo'ya idam Apo'ya idam Apo'ya idam idam idam idam idam tüm şerefsizlere idam ...

Cevapla (5) (0)
20.03.2017 16:40:02 Goralı

SİTE yurdu tekrar ÜLKÜCÜLERİN olacaktır. ANKARA DA PKK ya yaşam yok.

Cevapla (1) (0)
20.03.2017 16:39:31 Niğdeli

"Öcalana idam"diyen kardeşlerimize saldıran ŞEREFSİZLER ! hepiminiz yok olacaksınız ! Kökünüzü kurutacağız !!!

Cevapla (3) (0)
20.03.2017 16:26:54 M

Keklik PKK lılar polise kendilerini ifşa etmiştir.

Cevapla (9) (0)
20.03.2017 16:23:06 kral

o saldiran serefsizler baskentte yasiyor hala oylemi!!!

Cevapla (10) (0)
20.03.2017 16:21:45 noluyolan

ne kadar PKK sevicisi varsa okuldan atılıp kimlikleri alınıp kobaniye sınırdışı edilsin. Hükümet Almanlarada mana bulma, sen içindekileri temizlemiyorsun.

Cevapla (12) (0)
20.03.2017 16:21:13 BEN SADECE ŞUNU SORUYORUM

FETÖ CÜLERE ASLAN KESİLEN AKP HÜKÜMETİ NEDE HALA PKK YA KEDİ DİR ???

Cevapla (5) (4)
20.03.2017 16:17:00 ALLAHUEKBER C*C*C*

TERÖR YANDAŞLARI İÇİN YASA ÇIKARMAYANLARIN BU TERÖRİST YANDAŞLARINI DEVLET DAİRELERİNDE AMİR, MEMUR, ÖĞRETMEN, ÜNİVERSİTELERDE İSE ÖĞRENCİ KILIFINDA BARINDIRANLARIN GÖZ YUMANLARIN HATTA BİLİNÇLİ OLARAK DEVLET BURSU VERENLERİN ALLAH BELASINI VERSİN BEN BUNU SÖYLÜYORUM...

Cevapla (5) (0)
20.03.2017 16:16:47 Hakan

Dağda ararken üniversitede bulduk amaa tutuklayan yok malesef bu hainleri devlet evlere şenlik bu pankarta el uzatan hainler kameralara sabit değil mi

Cevapla (1) (0)
20.03.2017 16:13:38 DAVUT

BÜYÜK TÜRKİYE DE 15 YILDIR YÖNETEN SİZ SONUÇ HER YERDE TERÖR. İŞSİZLİK %12 Yİ GEÇTİ DOLAR 3,63 . HER ŞEY ZAMLI . HER KESLE DÜŞMAN OLDUK .EEE YANI NİYE EVET DİYİM REİSİNİZ SARAY DA KEYİF YAPSIN DİYEMİ.

Cevapla (2) (4)
20.03.2017 16:12:46 dayı

çoğu kopyayla üniversiteli olmuşlarsır. pkklı öğrencilerin öğrenciliğine son verilmeli

Cevapla (4) (0)
20.03.2017 16:10:10 aliiiii

şimdiden liste yapılsın şu sempatizanlar yoksa yarın kıvırcaklar kıvırmaya kaçmaya müsade etmeyin

Cevapla (3) (0)
20.03.2017 16:10:07 mete

Bu nasil universite bu nasil devlet?

Cevapla (1) (0)
20.03.2017 16:09:29 7Mevsim Analizi

Bu terör örgütlerine daha ne kadar müsamaha gösterilecek..?

Cevapla (1) (0)
20.03.2017 16:07:56 aliiiii

apoya idam idam idam yanında da sülhü figen cemil bayık ve diğerleri idam idam idam

Cevapla (2) (0)
20.03.2017 16:02:16 KİNG

Bu gerginlik sırasında bu pankarta karşı çıkan hain pkk lı öğrenciler kameralarla sabit değil mi? bizim basiretli devletimiz bunları görmüyor mu?? neden bu müsamaha gizli çözüm süreci mi? ve daha buna benzer birsürü olay...

Cevapla (1) (0)
20.03.2017 15:56:13 vatandaş

Avrupa ülkelerinde pkklıların eylemine izin veriliyor diye yeri göğü inletenler, aynı şey Ankara'da, Türk yurdunun başkentinde olunca neden seslerini çıkarmıyorlar?

Cevapla (6) (0)
20.03.2017 15:55:52 pkk sempatizani

abi bu sacma sapan pkk lilari ilimli gosteren sempatizan kelimesini kkm uydurdu yaa pkk sempatizani deil pkk li terorist desenize suna sempatizan = seven = ayni yani potansiyel pkk lilar

Cevapla (6) (0)
20.03.2017 15:52:24 murtaza işyapar

Aptallar 30 yildir abdullah öcalan size ne verdi cocuklarinizi daga kacirmaktan baska sizleri zir cahil yapti be hala pkk diyosunuz yazik yazik biraz kendinize gelin evlatlariniza vatan sevgisi asilayin allah belasini versin pkk nn

Cevapla (7) (0)
20.03.2017 15:52:20 vatansever...

neden bu pkk itleri üniversiteden atilmiyor??? bizim paramizla bize karsilar anlamiyorum bu ülkeyi !!!

Cevapla (7) (0)
20.03.2017 15:52:18 BABATAKIMI

SU PKK SEMPAZIANLARI DERHAL OKULDAN ATMALI

Cevapla (10) (0)
20.03.2017 15:51:48 dddd

Tam kafir tam düşman idam şart. bittiniz olm siz. pis pkklilar. pis devlet düşmanları.

Cevapla (4) (0)
20.03.2017 15:50:57 elbistanli dogan

son haber karsit gorus diye baslik atma vatan sever lerle vatan hainlerin. kavgasidir

Cevapla (8) (0)
20.03.2017 15:44:40 Baytar

Avrupa'da pkk yürüyüşüne bırak saldırmayı tepki gösterenler bile karşısında polisi buluyor yada ceza yiyorda bizde tesmen teroristler taş sopa saldırıyor 2 gözaltı nedir ya.

Cevapla (5) (0)
20.03.2017 15:41:10 Qanyotçu

Askerimiz bunları dağda ararken meğersem bunlar Şehirlerimizin Ünüversitelerindeymişş yalaa

Cevapla (8) (0)
20.03.2017 15:37:47 bigit

Hala karşuıt görüşlü diyo yaa

Cevapla (7) (0)
20.03.2017 15:32:59 TÜRK

idam geldiği zaman pkk sempatizanlığı yapan herkes sorgusuz infaz edilsin canlı yayında idam cellatlar tarafından kafası bir kılıç darbesi ile koparılsın !!!!!

Cevapla (12) (3)
20.03.2017 15:31:53 RASGELE

BUNLAR NASİL PKK PROPAGANDASI YAPIYORKAR ANLAMADİM . ORADA HİÇMİ TÜRK VARANDAŞI YOK AYİP YAZIK GÜNAH TÜRK DİYE YAŞAYANA VE BİRŞEY YAPMAYANA YUH OLSUN .

Cevapla (3) (1)
20.03.2017 15:27:29 ülkücü

Ak parti pkklı akademisyenleri görevden aldı diye chpliler ne kadar ağlamıştı !şimdi bu pkklı öğrencileri atsa okuldan chpliler sokaklara iner öğrencime dokunma diye !

Cevapla (12) (0)
20.03.2017 15:25:37 ülkücü

Bu pkklılara dokunsa devlet ilk ağlayacak chpliler özgürlük demokrasi insan hakları diye !

Cevapla (12) (0)
20.03.2017 15:25:20 Noureddine

Arkdaslar bana birsey izah edin lutfen - AB nin farkli ulklerinde PKK teror orgutunun bayraklari dalganmasini milletce kiniyoruz elestiririoruz vs - ama yillardir aynisini kendi universitelirimzde yapilmasina goz yumuyoruz - bu nasil yaman bir celiski annemm

Cevapla (6) (0)
20.03.2017 15:24:48 seyfi

Karşıt görüşlü teröristler demek daha doğru olur Tek tek tespit edilip okul ile ilişiği kesilmeli ve yargılanmalılar..

Cevapla (11) (0)
20.03.2017 15:23:59 ülkücü

Büyük türkiyem ak parti sloganı ! Aferin vatansever gençlere !

Cevapla (8) (0)
20.03.2017 15:20:16 Ahmet

idam cikarsa öcalanida asmalari lagzim

Cevapla (3) (0)
20.03.2017 15:19:14 vahit

vatanseverliği karşıt görüşlülükle ilişkilendirmenizi kınıyorum,2.si pkk sempatizanının ne işi var okulda,atın ohal sürecinde bu pislikleri okuldan.

Cevapla (2) (0)
20.03.2017 15:17:53 Erzincanlı Türkmen

Her üniversitede bozkurt sayısının artması lazım. Çünkü bozkurtların olduğu yere çakallar giremez.

Cevapla (7) (0)
20.03.2017 15:16:44 Milli Bakis

Hayret,,,,, PKK`lilar ODTÜ den yardim istememis veya istemis de gelememis..

Cevapla (3) (0)
20.03.2017 15:14:42 bozlak68

Ulan kafayı yiyecem milyonluk başkentde Pkklılar nasıl boru ötdürür??? Ey Ankaralı..linç edemedinizmi??? Hadi kalk yürü ne günlere kaldık be!

Cevapla (2) (0)
20.03.2017 15:14:35 Atilla

Ne karşıt görüşlü öğrenci kavgası kardeşim teröristler üniverstede hainlik yapıyo

Cevapla (4) (0)
20.03.2017 15:11:24 Çekinme yayınla Admin ;)

bu nasıl ülke bòyle,okullarımız teröristlerin elinde

Cevapla (7) (0)
20.03.2017 15:10:39 cango

karnimiz tok yillardir milleti kadirip idam idam iyi biliyorsunuz ki idam gelmiyecek ama keske nerde o günler

Cevapla (2) (0)
20.03.2017 15:09:10 Yüzsüzsünüz lan

Yıllardır ülkücület basbas bağırıyordu üniversiteler pkk yuvası oldu diye. Yeri geliyor çatışma çıkıyordu. Fırat çakıroğlu bu pkk lı itlerle mücadele ederken şehit oldu. O zaman KARŞIT GÖRÜŞLÜ ÖĞRENCİLER diyordunuz. Şimdi pkk oldu. Tabi açılıma zeval vermemek gerekiyordu. Şehitleri vebali üzerinizde

Cevapla (2) (0)
20.03.2017 15:08:52 SORU-YORUM

Hain,bölücü pekkakalıların bilim yuvası olması gereken üniversitelerde ne işleri var? Bu hainleri üniversitelerden atmak çok mu zor ? YÖK,cevap lütfen...

Cevapla (2) (0)
20.03.2017 15:07:02 ben 60

tamam işte budur bu hareketin her yerde yapılması lazım ki içimizdeki hainler pkk lilar fetöcüler çıksın cezası verilsin

Cevapla (1) (0)
20.03.2017 15:06:39 hak isteyene hakkını

Karşıt görüş değil ,Öcalan katilini savunanlarla , vatansever öğrenciler arasında çıkan kavga olacak.

Cevapla (0) (0)
20.03.2017 15:06:26 Ebu Zerr

Doğuda sınav güvenliği olmadığı için gözetmenler korkuyor ve pkklı hainler kopya çekerek internete girerek soruları çözfüğü için bir fakülteye yerlrşiyor.

Cevapla (0) (1)
20.03.2017 15:05:54 osman

Hainlere karşıt görüş demek doğru değil.Bunlar bu cesareti kimden aldılar,almaya devam ediyorlar.

Cevapla (0) (0)
20.03.2017 15:04:48 kıvanç

ne guzel iste kimin pkk yandasi oldugunu cümle allem görüyor alsınlar bunları içeri

Cevapla (1) (0)
20.03.2017 15:04:06 nunu

SEN APOYA ÖZGÜRLÜK DERSEN ALIRSIN CEVABINI

Cevapla (1) (0)
20.03.2017 15:00:08 halil

pkk lıları üniversitede okutan devlet bide almanyaya kızıyor yazıklar olsun bu devlete

Cevapla (8) (2)
20.03.2017 14:59:24 üzülüyorum

Üniversiteleriniz terör örgütlerine militan yetiştiriyor üzülüyorum üniversitelerimiz terör yuvası olmuş yıllardır aynı odtüde aynı şekilde hadi hapise atamıyorsunuz üniversiteden bari atın bunları yazık yazık

Cevapla (5) (0)
20.03.2017 14:58:17 Görükmez Adam

Mülkiyelilerle iletişimciler az çektirmemişti bize de..Sayıları çok değil ama pisliğin azı bile rahatsız ediyo insanı..

Cevapla (0) (0)
20.03.2017 14:57:29 karsit gorus?

beyler ocalana idam pankartina karsit gorus ogrenci lafini anlamadim karsit gorus ancak terorist olur okulda teroristin ne isi var hemde devlet okulunda ?

Cevapla (6) (0)
20.03.2017 14:54:34 MAFYA BABASI

PANKARTA TEPKİ GÖSTERENLER OKULDAN ATILIP TUTUKLANSIN

Cevapla (12) (0)
20.03.2017 14:53:14 ...

Uyumasın emniyet !!! Terörist başına idam isteyene karşı çıkmak demokrasi falan değil vatan hainliğidir !!! Belli kimlerin saldırdığı

Cevapla (2) (0)
20.03.2017 14:50:59 baskentlii

aferim yigit vatan evlatları...solun kalesi pkk yuvasu siyasal fakültesinde bu hainlere rahat vermeyin..

Cevapla (2) (0)
20.03.2017 14:50:40 derviş

Karşıt görüşlü değil vatansever öğrenciler ve vatan haini öğrenciler arasında ki gerginlik.

Cevapla (17) (0)
20.03.2017 14:49:01 TC

"Karşıt görüşlü öğrenciler" ne ya? Teröristle öğrenci arasındaki bir kavgadır bu.

Cevapla (9) (0)
20.03.2017 14:46:39 alobank

ben anlamiyorum bu unv öğretım görevlisi öğrencının coğu pkkli.

Cevapla (9) (0)
20.03.2017 14:45:09 kosovalı

türkiye cumhuriyetinin başkenti ankarada 40 bin kisinin katili bir teröriste idam isteniyor diye birileri millete saldırabiliyorsa eger sözün bittiği yerdeyiz demektir.

Cevapla (13) (1)
20.03.2017 14:44:49 cizreli

Yeminle sırf bu ermeni pkk lılar idam edilsin diye başkanlığa EVET diyorum!

Cevapla (11) (1)
20.03.2017 14:44:27 TÜRK

idam geldiği zaman pkk sempatizanlığı yapan herkes sorgusuz infaz edilsin canlı yayında idam cellatlar tarafından kafası bir kılıç darbesi ile koparılsın !!!!!

Cevapla (5) (2)
20.03.2017 14:43:46 fatih1453a

güzel taktik her üniversitede yapılsın.

Cevapla (3) (0)
20.03.2017 14:42:57 cizreli

Başkanlık olan bütün ülkelerde idamda var ! O yüzden ermeni pkk ya karşı EVET !

Cevapla (6) (2)
20.03.2017 14:39:31 ne cektin be cebeci

Kavga gurultu eksik olmaz ya bu nalet yerde

Cevapla (4) (0)
20.03.2017 14:38:18 Hasan Emmi

bu terör yandaşları o okulda ne işi var sanki okuyup adam olcak ha. Gideceği tek yer dağ oradan cehennem

Cevapla (23) (0)
20.03.2017 14:37:42 Bekir usta

Ankara üniverstesin de TÜRK yok muymuş_?

Cevapla (16) (0)
20.03.2017 14:36:40 vatan sever

yahu ankarada buna karsi olandami var apoya idam gelsin gercektende cogunluk bunu istiyordur

Cevapla (15) (0)
20.03.2017 14:34:45 oktay

pkk sempatizanı birinin devletin üniversitesinde ne işi var? gitsin dağda alsın eğitimini.. vergilerimizle terörist mi yetiştiriyoruz?

Cevapla (20) (0)
20.03.2017 14:34:13 izmir fatih

bu pankarta karşı çıkan teröristler gebertilmediği veya sınır dışı edilmediği sürece bu ülkede terör bitmez.

Cevapla (16) (0)
20.03.2017 14:33:41 Denizlili

Bakin buradan yazıyorum üniversitelerden pkk sempatizani ogrenci ve akademik kadroyu temizlemezseniz size bi daha oy yok

Cevapla (10) (0)
20.03.2017 14:33:25 Keko

At okuldan bunları , devlerin okulunda okurlar , devletten burs alırlar dahada hainlik yaparlar . Irgat yapacan bunları başka hiç bi şey değil . İt gibi calistiracan

Cevapla (6) (0)
20.03.2017 14:32:41 Uluç

benim anlamadığım bunlar nasıl hala okuldalar neden tutuklanmıyor veya okuldan atılmıyorlar. yada defolsunlar kandile gebermeyi beklesinler kansız picler

Cevapla (7) (0)
20.03.2017 14:32:14 evladı osmani

yine iletişim yine ermeniler:)) ben 4 yıl burada okudm okul değil ayrlıkçı gruplrın kalesi gibi pankartlardan okulun duvrları görnmüyrdu devletn aklı vrsa ilk önce bu düşünceye sahip öğretim görevlilerinden başlar bu kişiler burada para yemeyi haketmylar AHMET HAŞİM pkk destk için imza attı hala or

Cevapla (5) (0)
20.03.2017 14:30:22 SAM

İlkokullardan daha fazla tatil ediliyor Ankara Üniversitesi. Sınav günü mü geldi çattı aç bir pankart sınav iptal. Ne sınavı okul iptal. :D

Cevapla (2) (0)
20.03.2017 14:27:36 akas

20 sene üniversiteye demir atmislari temizlemediginiz sürece bu oyun devam eder.

Cevapla (2) (0)
20.03.2017 14:27:23 cizreli

Başkanlığa ve idama evet !

Cevapla (9) (0)
20.03.2017 14:26:47 o pankart size girsin

bu pankarci trolar ankarada kurdistan bayragi asildigi zaman nerdeydi haburda sempatizan degil direk dagdan inen pkk lilari protesto etmek icin bayraklarinizi niye alip habura gitmediniz ? türklügünüz okumak istiyen iki garibanin cocugunami yetiyor neden hic biriniz haburda degildiniz tro oglu trola

Cevapla (1) (13)
20.03.2017 14:25:55 Ahmet

Karsıt gorus ögrenciler yerine teröristler yazsanız daha iyi ne oldukları ortada

Cevapla (9) (0)
20.03.2017 14:24:23 Cebeci

Öcalana sayın şehitlere kelle diyenler mi idam edecek başkanlık gelsin öcalan ya danışmanı olur yada başkan yardımcısı olur tayyibin hayır hayır hayır.

Cevapla (1) (7)
20.03.2017 14:23:49 sarızlılar

kim bunlar...kancık dönek kahpe israel abd batının beslemeleri pkk daiş feto hepsi satılık besleme....

Cevapla (5) (0)
20.03.2017 14:23:06 61

Pkk sempatizanı kişi ve kişiler direk olarak vatandaşlıktan atılmalı.Gitsin nerede barınabiliyorsa barınsın.Yeter yıllardır memleketin çektiği.

Cevapla (9) (0)
20.03.2017 14:22:22 cem can

Haberde geçen KARŞIT GÖRÜŞLÜ ne demektir? PKK ile ÜLKESİNİ seven milliyetçi gençler karşıt görüşlü ise haberi yazan arkadaşın görüşü nedir? Sanki olay sağcı solcu olayı gibi haberi sunmak haksızlık ve saçmalıktır, PKK denen örgüte karşı olmak bu ülkede yaşayan her vatandaşın boynun borcudur, ve bu ö

Cevapla (4) (0)
20.03.2017 14:21:38 Sogru

bu nasil bi istirya o universitenin bagli oldu yer kandil heralde Buyuk TÜRKİYEM YAZMIS BUNUN neresi kizdiriyo

Cevapla (8) (0)
20.03.2017 14:20:40 Akın

Temizleyin ünileri bu soysuzlardan gitsinler almanya da hollanda da okusunlar orda terörist olsunlar..

Cevapla (12) (0)
20.03.2017 14:19:38 SELENGA

karşıt görüşlü öğrenciler = vatanını seven milliyetçi Türk gençleri > vatan haini millet düşmanı kürtler

Cevapla (6) (1)
20.03.2017 14:18:44 24

O carpıcı bakanlarsa ya oy calmak ıcın yada cumhurbaşkanı danışmanı olmak ıcın bunlarla Evetler bıraz zor gıbı hepsı şaıbelı

Cevapla (0) (1)
20.03.2017 14:17:02 HAYIR

Leyla zana: oyumuz evet

Cevapla (0) (7)
20.03.2017 14:15:40 Zaza 23

Hala unuversitede bu curet var yazik bu unuversitelere

Cevapla (8) (0)
20.03.2017 14:13:56 nedir ya

üniversitelerimizi teror yuvası,tertemiz vatansever çocukları vatansevmez yapan kim varsa Allah belasıni versin yazık be orada ilim irfan ögrenilecek ögretilecekken şu hale bak

Cevapla (5) (0)
20.03.2017 14:13:55 gurbetcigenc

derhal o terröristleri üniversiteden men edip tutuklasinlar öcalanla beraber idam etsinler

Cevapla (6) (0)
20.03.2017 14:12:45 TEK VATAN

Bu vatanın yarınları için hayırda buluşalım. Akpnin seçim gazlarına gelmeyelim türkiye çok güzel ve sahip çıkılması gereken bir ülke

Cevapla (0) (9)
20.03.2017 14:12:38 GÖKTÜRK

Cesaret olsa hükümette pkk yandaşı belirlediğini ( Sen pkk sempatizanısın diyip okuldan atacak yasayı sunar meclise )

Cevapla (8) (2)
20.03.2017 14:11:23 orhancc

Buyuk Turkiye yazicak ve buna pankarta tas atilcak hepsi okulda atilmali sinirdisi edilmeli almanyadaki subelerine gitsinler ..

Cevapla (13) (0)
20.03.2017 14:10:43 SINIR KARTALI

ORDA CHP VE ÜLKÜCÜLERLE KOLKOLA MÜCADELE EDİLİYOR PKK LILARA KARŞI DOĞRU VERİN HABERİ

Cevapla (4) (8)
20.03.2017 14:08:35 t.c69

Evet asın apoyu

Cevapla (15) (0)
20.03.2017 14:08:07 hayin kim belli

Artik pkk dhkpc feto sucu bucu aciga cikani acimiyacan kim olursa olsun turk ve kurd dili ne olursa olsun derhal iceri atcan ona verilen butun diplomari da iptal edecen bitti devlet artik son noktayi buralara indirmeli ne cikiyosa o serefsizleri eyitende cikiyo

Cevapla (5) (0)
20.03.2017 14:06:45 ugur

O pkk itlerine dar edin oraları Aslanlar

Cevapla (8) (0)
20.03.2017 14:05:50 Stockholm67

Niye pankarta karşı çıkmışlar doğru idam gelsin ve idam edelim pisliği! Bu pankartı açanlar kasten karışıklık çıksın diye provokasyonda yapabilirler buda ayrı sorun. En iyisi EVET demek ve idamı getirmek. İnşaallah.

Cevapla (14) (0)
20.03.2017 14:05:49 evet evet evet

Neden halen bunlar üniverstelerde okutuluyor neden ünivertstede teröristin ne işi var

Cevapla (11) (0)
20.03.2017 14:04:38 Kahraman

Şimdi bana birisi desin öcalana idam pankartına karşı çıkan bu dey...ların vatana millete ne faydası olur şimdi bunlar teröristmi değilmi ..!!

Cevapla (11) (0)
20.03.2017 13:57:01 82. ANTARKTİKA

240 yıllık geçmişi olan İTÜ ie dunun üniversitesi ODTÜ yu karsilastirmak dogu değil..Zaten ODTÜ yu İTÜ proflari kurmuş..O değilde, aga Allahin Arjantini bile orda Toprak iddiasinda bulunuyor ama İmparatorluklarin varisi Türkiye daha onun bunun "topraginda" bilim yapiyor.. Anlaşılır gibi de

Cevapla (0) (3)
20.03.2017 13:53:17 mustafa ruhi

Su cürete bak üninin kampüsünde terör örgütü liderini savinuyorlar ülkeyi bu hale getitenlerin Allah cezasini versin.

Cevapla (12) (2)
20.03.2017 13:52:24 doğrucu

teröristler ne zaman karşıt görüş oldu?? cehennem zebanisi öcalan itine idam isteyene karşı çıkanı öldürmek lazım yoksa terör bitmez...

Cevapla (7) (0)
20.03.2017 13:52:15 Kaya İmamoğlu

ÖMER DİNÇER NEDEN YOK ?

Cevapla (0) (0)
20.03.2017 13:51:38 Ahmet okur

Allah aşkına bu nedir ya! Fetöcü zatları nedemek kahvaltıda ağırlamak? Reisin def ettikleri neden çağırılır? Yazık!

Cevapla (3) (1)
20.03.2017 13:47:18

Ankara üniversitesi pkk yuvasi haline gelmis temizlik sart

Cevapla (31) (0)
20.03.2017 13:45:01 Kastamonu Mhp

Karşıt görüşlü değil pkk lı öğrenciler saldırıyor haberi düzgün yapalım

Cevapla (44) (0)
20.03.2017 13:39:50 Çukurcu

Karşıt görüş ne ya vatanseverlerle pkk lılar yazacaksınız

Cevapla (39) (1)