Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
21.03.2017 01:22:13 enis12345

12 milyon avro harcamayla batman çayı kenarında kuruldu yazıyor ama.. ben mi yalnış okudum?

cevapla (1) (0)
20.03.2017 23:46:51 ibrahim85

inşallah günün birinde diğer belediyelerin de aklına gelir metan gazından elektrik üretme fikri(hiç ümidim yok ya neyse). en azından rusya ve irana bağımlılığımız azalır,paramız Türkiye de kalır,işsizlik azalır.

cevapla (3) (0)
20.03.2017 23:34:40 Na

hizmetleri başlarını yesin.Hani milli irede pelesengi...cennette verseniz cennetiniz sizin olsun..Niye anlamıyorsunuz? hırsızsınız da bu kadar arsızı yer yüzünde yok.milli irade hırsızları...

cevapla (1) (3)
20.03.2017 23:08:03 fatsalı

ALLAH RAZI OLSUN BU KAYYUMLARI ATAYANLARDAN AMA ÇOK GEÇ KALINDI MEMLEKETİN İÇİNE SIÇTI BU VATAN HAİNİ KÖPEKLER

cevapla (8) (1)
20.03.2017 21:58:31 tatlı iş

90 bin liralık yatırımla ayda 100 bin lira kazanılıyorsa.vay be.bir sıfır araba parasına tesis kur.ayda bir sıfır araba al.iyiymiş.

cevapla (6) (0)
20.03.2017 21:11:23 safak

aylık 100 bin geliri var 90 bin tl kurulmuş böyleyse bugüne kadar yapmayan oradaki tum görevlileri sorgulanmalı

cevapla (9) (0)
20.03.2017 23:48:26

Türkiye deki bütün belediyeleri sorgulamalı. Anca ithal ediyoruz gazı,Allah ın bir kuluda bu yönteme başvurmuyor.akıl alır şey değil

(0) (0)
20.03.2017 20:39:55 ASD

BU TESİS KAYYUM ATANMADAN ÖNCEDE KURULMAYA BAŞLANDI VE AÇILIŞ TARİHİ ZATEN BELLİYDİ ŞİMDİ KAYYUM YAPTI DEMENİN Bİ ANLAMI YOK BAŞKAN SABRİ ÖZDEMİR YAPTI Kİ DAHASINIDA YAPACAKTI İZİN VERMEDİLER

cevapla (0) (9)
20.03.2017 23:10:14 fatsalı

Dağa para yollayanlar işçiyi dönüşümlü çalıştıranlar millete hakkını parayla verenlermi yaptı yapmaya devammı edecekti iyiki edemedi senin gibi vatan hainlerinin hepsi temizlenecek o memleketten sabret

(0) (0)
20.03.2017 22:05:52 Baytar

Şimdiye kadar yaptıkları gelecekte yapacaklarının göstergesiydi zaten. İş makineleri pkkya hizmete verilmiş belediye çalışanları pkklı ve gelirlerden pkk ya pay

(0) (0)
20.03.2017 20:12:53 asd

sonuçta vergiler bizden çıkacakkkkkk

cevapla (1) (3)
20.03.2017 19:36:20 ank

bu tarz üretimler çokkk önemli her belediye yapsa ama işte..

cevapla (5) (0)
20.03.2017 18:44:08 ...

Yalandan kim ölmüş değil mi? Yakında, artık belediye seçimleri yapmaya gerek yok, belediyelerimizi kayyumlar yönetecek, böylesi daha verimli dersiniz siz. Ayrıca bu sektörün içindeki birisi olarak 90.000 TL yatırımla ayda 100.000 TL lik elektrik üretmek diye bir şey mümkün değil...

cevapla (0) (7)
20.03.2017 23:12:20 fatsalı

Şahsen ben belediyelerin kayyumlar tarafından idare edilmesini canı gönülden destekliyorum terörist vatan hainlerinin yönetmesiyle mukayese edimez bence

(0) (0)
20.03.2017 18:31:14 ADANALI

150.000 MEMUR NE ZAMAN İADE OLACAK BANKADAN SENDİKADAN DERSANEDEN SUÇMU OLUR DARBECİLER BELLİ BİZİ NEDEN HARCADINIZ FETÖ İLE NE ALAKAMIZ VAR BİZ BU VATANIN ÖZ EVLATLARIYIZ 3 KERE BOMBADAN KURTULDUM AMA KENDİ DEVLETİM BANA TERÖRİST MUAMELESİ YAPTI AYIPTIR EL İNSAF.

cevapla (2) (7)
20.03.2017 23:13:44 fatsalı

Suçsuzsan valilğe müracaat et komisyon kuruldu tekrar değerlendirmeye gir suçsuzsan tabiki

(0) (0)
20.03.2017 23:10:36 devlet ci

durup dururken seni nicin alsin devlet beni almiyor ve sorgulamiyorda hic cami duvarina ciş yapmadim sen süpurulmüş temizlenmiş biryere ciş felan yapmişsindirda ondandir hele dogruyu soylede bizde morum birakalim

(0) (0)
20.03.2017 22:04:41

O adamlar siz suçsuzlardan cesaret aldılar. 17-25 aralık sonrası tepki verseydiniz suç işleyemezlerdi. Talimatımızla HDP ye bile oy veriyorlarsa, ölümüne arkamızdalar dediler ve suç işlediler. Şimdi ortalıkta bir sürü cinayet ve suç ortakları var.

(0) (0)
20.03.2017 17:28:35 Akil

Lütfen kacak donemi bitti diye baslik atmayin. Tamamen sacmalik.o bolgede calismis biri olarak kacagin bitmesi icin zihniyetin ve devletin zihniyetinin degismesi lazim.burada 1hafta geciktirdigin zaman faturayi kesmeyi biliyorlar elektrigi. Bu isleri bu basliklari bi gecin allah askina.kargalar gule

cevapla (8) (1)
20.03.2017 17:09:33 DERBEDER

Bu seferde çıkıp PKK yı desteklerlerse yanarım onlara yaptıklarımıza. Bu arada bir zamanların seçimi öncesi dağıtılan çek-yat çamaşır makinesi... bunlar milletin aklında yazılı. Orayı kazanalım edası burayı tokatlamaya dönerse cevabı gelir.

cevapla (1) (2)
20.03.2017 15:09:24 osman

O halde dönemin iç işleri bakanları bu durumlardan sorumlular.Denetim,kontrol yapmamışlar.Faturaları bizlere ödetmişler.Haram olsun.

cevapla (6) (7)
20.03.2017 17:01:24 ezer geçer

hdp ye içișleri bakanımı oy verdi senin gibiler verdi

(0) (0)
20.03.2017 16:52:57 samet

Senin amacın üzüm yemek mi yoksa bağcıyı dövmek mi ?

(0) (0)
20.03.2017 14:55:48 cizreli

Çöp bile toplamıyordu eski pkklı belediye ne santrali yapması ! Yeni belediye 1 ayda yaptı santrali

cevapla (15) (3)
20.03.2017 14:54:04 cizreli

Yeni belediye 1 ayda yaptı ALLAH razı olsun

cevapla (13) (2)
20.03.2017 14:53:45 Saatci

kaçak dönemi bittiyse elektrikten alınan kayıp kaçak bedeli iptal olsun

cevapla (15) (0)
20.03.2017 14:45:42 cenk

Kacak elektrıge agır ceza gelsın

cevapla (16) (1)
20.03.2017 14:38:17 Yalan haber ajansı aa

Kayyum atanalı ne kadar oldu ki kardeşim yalan konuşmayın belediyeler bu yatırımlara başlamıştı zaten siz üzerine kondunuz sadece. Sizin belediyeleriniz gibi tek kuruş yolsuzluk yok borç yok merkezden alınabilen en ufak ödenek halka hizmete gidiyor en az ödeneği de bilerek muhalefet belediyelerine v

cevapla (3) (7)
20.03.2017 14:53:14 cizreli

Çok uzun süren birşey değşl ki 1 ayda tamamlandı

(0) (0)
20.03.2017 14:30:58 abow

Biz kayıp kaçak bedeli ödemeye devam ediyoruz anlamadım daha çok kaçak kullanabilsinler diye mi kuruldu burası ? benim cebimden paramı çalmalarıyla kaçak elektirik kullanmaları arasında fark yok hırsıza ceza keseceğinize faturayı bize kesiyorsunuz

cevapla (4) (1)
20.03.2017 14:18:02 MURAT

ARTIK TÜM TÜRKİYEDEKİ BELEDİYE SECİMLERİ PAARTİLİ OLMASIN SIRF BİR PARTİYE GÖNÜL VERİYORUZ DİYE İŞ YAPMIYACAK BEŞ PARA ETMEZ BELEDİYE BAŞKANLARI SECMEK ZORUNDA KALIYORUZ

cevapla (6) (3)
20.03.2017 14:00:45 muat

faturayi belediye odemiyo vatandas oduyo. pardon odemiyo

cevapla (4) (1)
20.03.2017 14:00:36 13bitlisli

belediyeler ne için var millete hizmet etmek için peki bizde ne için var para kazanmak, su, ekmek, bufe, otobüs, cafe ve lokanta gibi işletmelerle milletin ekmeğine ortak ve rakip olmak...kapitalizmin temsilciligini yapmak...

cevapla (4) (0)
20.03.2017 14:00:26 cizreli

Türkiyemin kuzeyi güneyi batısı doğusu cennet ! Birlik olalım ayrımcılık fitne çıkarmaya çalışanlara duvar olalım bu ülkenin önünde kimse duramaz İnşallah

cevapla (6) (1)
20.03.2017 13:38:36 asdf

Öylede para ödemiyorlar böylede. Ne değişti şimdi

cevapla (1) (2)
20.03.2017 13:26:39 Ua

FATURALARI ÖDETİN FATURALARI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

cevapla (3) (2)
20.03.2017 13:24:47 ANTİMADDE

Adamlar harıl harıl çalışıyor

cevapla (4) (3)
20.03.2017 13:08:16 Liceli

cezaevine konulan eski Batman belediye başkanı Nejdet Atalayın ve görevden alınan Sabri Özdemirin projelerini şimdi Kayyum üstleniyor.oh yansın kebablar.bu adaletsizlik değilde nedir?

cevapla (7) (20)
20.03.2017 17:15:23

Millet burada 1 ayda tamalandı diyor peki bu vakte kadar bahsettiğin kişilerin elleri armutmu topluyordu onlar yapsalardı madem

(0) (0)
20.03.2017 12:44:05 35 yıllık keşanlı

keşana da kayyum isteriz. ana caddelerimiz bile ay yüzeyi gibi. yeni üretilen araçların amortisör testleri keşanda yapılacak artık.

cevapla (13) (0)
20.03.2017 12:35:59 kayakayas

90bin TL lik yatirimla ayda 100bin Tl.. hemen bizde yatiralim

cevapla (11) (2)
20.03.2017 12:19:57 bb bb

onlara beleş bize on katı

cevapla (13) (7)
20.03.2017 12:19:17 SNR1905

Başkasının kaçırdığını benim ödemem hangi adalete hangi dine uyar... Bu çarkı böyle kuranı Allah affetmez.Kaçıranlar da beter olur inşallah.

cevapla (28) (0)
20.03.2017 12:19:05 Batmanlıı

Yaw arkadaş eski başkanın her yaptığını kayum üstleniyor valla güzel iş:))

cevapla (3) (30)
20.03.2017 14:54:41 cizreli

Çöp bile toplsmıyordu eski belediye

(0) (0)
20.03.2017 13:11:25 yigittt

hadi uleeennn sallama ...

(0) (0)
20.03.2017 12:07:19 dogrucu

biz böyle onların kaçak bedellerini ödedikçe bitmez. başlık söyle yazın hadi, kaçak ödeme bedeli bitti diye yazı8n görelim

cevapla (10) (1)
20.03.2017 11:55:00 Mehmet3

Cunki bunlar pkk li dhkpc li bunlarin işine gelmiyor tam gun yasası bol para kazanamiyorlar bunlarin denetlenmesi lazım devleti begenmez bu insanlar her turlu devletin olanaklarini sonuna kadar kullanir ama devlet millet düşmanıdır bu zevat.

cevapla (14) (0)
20.03.2017 11:52:39 SiVEREKLi

Kamu yatırımları en erken 3 senede gerçekleşir.. Yani kayyum öncesindeki dönemin eseridir.. Leş kavgası gibi sahiplenmeyin..akp li olsamda doğruya doğru demekten geri durmam

cevapla (3) (27)
20.03.2017 11:50:42 Batmanlı

Öfkenden kanser olasın inşallah lanetli kadın

cevapla (2) (0)