Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
21.03.2017 01:47:45 BUNU UNUTMAYIN YAZIN KENARA

Bu habere yalan diyenlerin hepsi aktrol. Şirketimizde yüklemede 7 suriyeliden 5inin tc nufus cüzdanı var. İnternete yazın orda bile görürsünüz. Bir çoğunda var. Referandum günü oy kullanırken görürseniz tepkiniz ne olacak? Ki göreceksiniz çok net söylüyorum

cevapla (0) (0)
21.03.2017 01:11:55 Kölllllnnnnn

Sizinde kendi parti üyelerinize BEYİN dagitmak olacak sanırım. Pot cu

cevapla (0) (0)
21.03.2017 00:57:07 Emlakçı

kemal la la la nerden buluyon böyle şeyleri ilahi kemal :))))

cevapla (0) (0)
21.03.2017 00:32:37 ccc

adam hakli evet cikarsa bu yasalar 2019 daki secimlerle uygulanacak...suan hükümetin öngördügü yurtaslik verme konusunda rakamlar uyusmuyor..eveti kaptikdan sonrada hükümet tarafindan isler degisebilir..daha fazla suriyelliye yurtaslik haki verilebilr..2019 secimlerine hazirlik mühim olanda o zaate

cevapla (3) (2)
21.03.2017 00:15:29 EVET ulaaann EVET

CHP liler Vatandaşlıkdan çıkartılsın. Suryeliler girsin. Ulan CHP kafir kafir. Suryelilerin sıç...ı boku olamazsınız

cevapla (5) (11)
21.03.2017 01:13:43 BirDost

Bir akp li olarak diyorum, sen malsın!

(0) (0)
21.03.2017 00:10:16 yorum

Yalandan hakikaten kimse ölmüyor...

cevapla (1) (3)
20.03.2017 23:47:55 kemal akalp

Yahu bu nasıl bir adam ? Yalanı ,iftirayı iş edinmiş,kendi dışında herkesi geri zekalı zanneden,sabah dediğini akşam-akşam dediğini sabah inkar eden,tembelin önde gideni olan bir adamı belliki, FETO sizin için çok aramış ey CHP.liler

cevapla (2) (2)
21.03.2017 01:27:24 Çomaristanlı Dolly

Neresi yalan mal? Şuanda bile çok suriyelidemtc nufus cüzdanı var. Uyu sen uyu. İstanbul valisi bile açıklama yaptı. Çok a haber izlediğin belli. Dünyaya at gözlüğüyle bakıp kandırılmaya devam et

(0) (0)
20.03.2017 23:44:10 Ali

Evet çıkarda suriyelilere keMAL den daha fazla değer verecekler o yüzeden EVET

cevapla (3) (2)
20.03.2017 23:36:36 Ke. Mal. De

Suriyeli degilmi türkiyeyi niye kiskaniyorlar Ayni almanyada türk ismi tasiyan. Hainler gibi onlarda yapancilardan almanyayi kiskaniyorlar.

cevapla (0) (0)
20.03.2017 23:25:19 ucan hollandali

gerizekali demicem ama hollandada bize veriyor vatandaslik ?bugun gel deseler yarin kendinizi bi almanyaya atabilsemde vatandaslik aliyim diye kosup gidecek insan yok mu? !

cevapla (1) (0)
20.03.2017 23:15:02 osmanlı

chp su an 3 maymunu ne yaptigini bilmiyor iyice sacmalamaya basladilar yazikkkkk gecen gun kemal esit yarismiyoruz diyoyor kemal pkk hdp feto ab senin yaninda ya nasil esit deyil ama bu millet alayinizi o sandiklarin icine gomek kemal sizde chp olarak tarihin tozlu raflarinda yerini alacaksiniz kem

cevapla (0) (2)
20.03.2017 23:14:57 Ccc

Akp liler kadar genişleri yok.Hergün suriyeliler karılarına kızlarına bakarlar.Bunlarda onlara Allah misafiri derler..

cevapla (4) (0)
20.03.2017 23:05:55 iyi bakın

Suratlarından akan sahtekarlık okuduğum bu benim,başka bilmem.

cevapla (2) (4)
20.03.2017 22:55:05 ülkücü

Chp nin işi hergün bir YALAN uydurmak !

cevapla (1) (3)
20.03.2017 22:54:35 ülkücü

Yalan böyle birşey yok ! Hem verilseydi seçimden önce verilirdi mantıklı olan ki oylar artsın diye ! Verilmediğine göre seçimden sonrada verilmez ! Chp nin yalanları bitmez !

cevapla (1) (3)
20.03.2017 22:53:02 LÜZUMSUZ ADAM

bunların sıkıntısını çok çekeriz çoooook

cevapla (0) (0)
20.03.2017 22:52:30 ülkücü

Chp hergün bir YALAN ile karşımıza çıkıyor bugünde bu !

cevapla (1) (2)
20.03.2017 22:45:15 BEN CAHİLİM

DÜNYADA BİR BEN KALSAM BİRDE CE.HA.PE KAlSA.OYUMU YİNE VERMEM,KENDİNİ BEĞENMİŞ KARŞIDAKİNİ HAKİR GÖREN SÖZDE AYDINLAR.

cevapla (4) (5)
20.03.2017 22:58:35

evet bütün herkes aptal bi akıllı onlar

(0) (0)
20.03.2017 22:44:18 süleyman

Başbakanla Cumhurbaşkanı çekişmesi kesmedi, bu yüzden hayır demeye karar verdin her hal.

cevapla (0) (1)
20.03.2017 22:25:07 antisiyonist antiemperyalist

Suriyelilere vatandaşlık pkk lılara devlet ermenilere doğu anadolu trakyayı yunana kıprısı rumlara başka verecek yer yokmu ruslara ayıp olmasın onlara bir şeyler vermek lazım kılıçtaroğlunu yalancı çıkarmamak lazım. Ayrıca feto ve hdpkk lılarda mağdur oldular. Mağduriyetlerinin giderilmesi gerekir.

cevapla (1) (1)
20.03.2017 22:21:54 121

işte lider adam niyetini en azından şak diye söylüyor 3 ileri bir geri yapmıyor

cevapla (1) (2)
20.03.2017 22:16:29 .

Suriye ve ıraklıları korkutup öldürerek etnik kıyım yapılıyor ve o topraklar boşaltılıyor amaç vadedilmiş topraklar ve musul kerkük petrolleri. Maşa da kürtler düşünülmüş..

cevapla (1) (1)
20.03.2017 22:13:30 Birde Evet mi diyeceğiz HAYIRR

Vatandaşın %99 unun istemediğini milli iradeye saygı göstermeden inadına inadına yapan adamı birde Başkan mı yapacağız. Suriyelileri vatandaş yaptırmayacağız

cevapla (10) (5)
21.03.2017 01:40:17 tusi

Aynen suriyelileri istemiyoruz.misafire ev verilir,yemek verilir,yatak verilir ama evin tapusu verilmez.anladınızmııı kerizler

(0) (0)
20.03.2017 22:48:56 Alttaki cahil halkın odununa

Halkın % 99 u Suriyelileri istemiyor Anketlerle sabit odun herif

(0) (0)
20.03.2017 22:36:09 Cahil Halkın Partisi

EVEEEET DÜDÜK

(0) (0)
20.03.2017 22:35:43 Cahil Halkın Partisi

%99 hayır diyen hangi ülke sen nerde yaşıyorsun sen ne içtin çok mu kafan iyi ve hangi ülkede yaşıyorsun hollandamı anlaşılmıyor pek

(0) (0)
20.03.2017 22:13:04 iyi düşünün

Suriyeli savaştan kaçtı diyenler. allah kimsenin başına vermesin, suriye de kardeş kardeş le savaşıyor karşıda ismi belli bir devlet yok ki kaçmasın ! devlet olsa kaçsalar dediğinize katılırım.

cevapla (3) (3)
20.03.2017 22:26:37 Kaçanlar vatan hainidir.

Türkiye Sevr de işgal edildiğinde hiçbir Türk vatanı bırakıp kaçmadı. Adam gibi savaştı. Pardon kaçan var Padişah Vahdettin

(0) (0)
20.03.2017 22:07:54 iyi düşünün

Süreye lilerden % 30 u varlıklarını Türkiye ekonomisine enteğre etti,yani kendi varlıkları karşılığı hareketle.

cevapla (2) (3)
20.03.2017 23:01:08 ağırına mı gel di

lan dinğil yazı hatası yapmayan var mı?

(0) (0)
20.03.2017 22:20:07 Cehalete bak

Önce Suriye yazmasını öğrende kaale alalım seni cahil.

(0) (0)
20.03.2017 22:03:21 kişilere uymayan devlete uyar

60 lı yıllar Türkiyeden ab.ye gidip oraya ekonomik güç veren işciler gibi,Türkiyenin süratle hareket etmesi için suriyeliler bizlere lazım,...ve yetmeyebilir.!

cevapla (2) (5)
20.03.2017 21:57:37 Bayko BJK

Suriyelilere verdik sen uyu bu yüzde ben hayır dicem senin için degil ama hayır.

cevapla (4) (5)
20.03.2017 21:57:30 RASGELE

YALAN ATARKEN BİRAZ MANTIKLI AT BARİ. SEÇİMDEN ÖNCE VERİR REY ALMAK İÇİN VERECEK OLSA. YANİ BUKADAR KAFAN DURMUŞSA YAZİK CHPlilere.

cevapla (2) (4)
20.03.2017 21:54:03 ne olacak

ne olacak ki vatandaşlık verilse sanki.onlarda insan.

cevapla (3) (7)
20.03.2017 21:53:00 milli

Sıriyeliler defolsun kendi memleketini satan buraları çabuk satar

cevapla (5) (3)
20.03.2017 21:51:39 milli

Suriyelileri istemiyoruz babanınızın çifliğimide aldınız

cevapla (4) (2)
20.03.2017 21:46:38 .

Bu suriyelilerle 100 yıl önce zaten vatandaş değilmiydik? Sömürgeciler araya cetvelle sınır çizmedimi? Petrol sahalarını TC nin dışında bırakmadımı kolayca sömürmek için? Bu suriyeliler çanakkalede şehit olmadımı?...

cevapla (4) (4)
20.03.2017 21:43:47

Bu suriyelilerle 100 yıl önce zaten vatandaş değilmiydik? Sömürgeciler araya cetvelle sınır çizmedimi? Petrol sahalarını TC nin dışında bırakmadımı kolayca sömürmek için? Bu suriyeliler çanakkalede şehit olmadımı?...

cevapla (2) (3)
20.03.2017 21:42:56 Blk

Abi bu partinin başinda hep sen kal,,,,,neee oluuurrrr

cevapla (1) (3)
20.03.2017 21:40:30 Suriye AKP ye minnettar

Suriye içindeki teröristleri temizleyince çok sağlam bir ülke olacak. İçindeki tüm molozlar, vatanlarına ihanet eden molozlardan kurtulmuş rafine temiz bir ülke olacak, Birkaç yılda bizi bile geçebilir Pardon bizi sade Suriye değil tüm ülkeler geçer Suriyeli molozlar vatandaş olursa

cevapla (3) (0)
20.03.2017 21:34:05 10

Yalanin kralinida yapsan bu is bitti,anladinmi yalancilar krali

cevapla (1) (3)
20.03.2017 21:28:23 mmmm

boş boş konuşuyor. biz gördükleremizi ve yaşadıklarımızı biliriz. sizlere değil oy vermek surutınıza bile bakılmaz.

cevapla (1) (3)
20.03.2017 21:26:24 Nevşehirli

Kendisini sevmeyebilirsiniz ama adam doğru söylüyor ey ahali...

cevapla (4) (1)
20.03.2017 21:23:46 Sedat

Diyelimki verdi ne olmuş yani. Nankör bile çıksalar bile, anca chpkkcılar ve fetöcüler kadar nankör olabilirler. İmun olduk artık..

cevapla (0) (4)
20.03.2017 21:20:15 Taki

Zirvalara devam,sana yakisanda bu zaten

cevapla (0) (2)
20.03.2017 21:16:39 New

Ucuz,cok ucuz laflar bunlar,bugune kadar hangi dedigin cikti

cevapla (4) (3)
20.03.2017 21:12:31 özcelik R

Gandi kemal karar ve yurtdışı etecan Suriyelerileri yoksa vatandaşlık mı vereceksin evet evet evet

cevapla (3) (2)
20.03.2017 21:12:24 Şehitler bitsin artık

PKK dan sonra AKP ye (Arap Kurtuluş Partisi) hazır olun . Torunlarımız yüzlerce yıl bu seferde bu terör örgütüyle uğraşır.

cevapla (5) (3)
20.03.2017 21:10:28 Tabii ki HAYIR

Eger milletin dedigi olsa idi, Suriyelilerin vatandaslik verilmesine ayrica bir Referandum yapilirdi..ama tabii ki sonuc belli :-))

cevapla (3) (0)
20.03.2017 21:09:00 Oyum Kılıçdaroğluna

Nihayet birisi bu can alıcı noktaya temas etti ya 3 sene oldu yeni konuşuluyor.

cevapla (2) (1)
20.03.2017 21:06:39 Suriyeliler vatandaş olursa

1- Eğitim seviyesi düşer. 2-kişi başına düşen gelir düşer 3- Toplumun seviyesi düşer 4- Ahlak seviyesi düşer 4-Medeniyet seviyesi düşer, 5-Ülkenin itibarı düşer ne mi yükselir. 1- suç oranı yükselir, 2-Dilenci sayısı yükselir 3-Terör yükselir 4- Ayrışma yükselir

cevapla (3) (0)
20.03.2017 20:57:10 ANLAYIN ARTIK

SURİYELİLERİ İSTEMİYORUZ

cevapla (6) (1)
20.03.2017 20:56:06 HAYIR HAYIR YÜZBİN KERE HAYIR

BOĞA 61 RÜMUZLU PONTUSLU DÖNME AK TROL NEREDE PEKAKALI VARSA SENİNLE BERABER ÖPEYİM

cevapla (3) (2)
20.03.2017 20:52:18 xalp

inanmayin bu ke mal,a her söyledigi külliyen yalan

cevapla (2) (2)
20.03.2017 20:44:11 HAYIRLI GECELER

YALANCININ ÖNDE GİDENİ SİZLERSİNİZ BESLEME AK TROLLER ERDOĞAN KENDİSİ SÖYLEMEDİMİ SURİYELİLERE VATANDAŞLK VERECEĞİZ DİYE SİZ REİSİNİZİN KONUŞMALARINI NERENİZLE DİNLİYORSUNUZ?????

cevapla (2) (2)
20.03.2017 21:13:16 FARSAKBEYİNE TOKAT GİBİ CEVAP

FARSAKBEYİ RÜMUZLU SAMSALAK BEN BU ÜLKEYE ASKERLİK YAPTIM VERGİLERİ Mİ ÖDÜYORUM ÇOK MERAKLIYSAN SURİYELİLERİN YERİNE DEFOL GİT MÜNBİÇE ORADA KAL SENİN GİBİ ASKER KAÇAĞI AK TROLLERE VE SURİYELİ BELEŞÇİLERE BU ÜLKEYİ TESLİM ETMEYİZ

(0) (0)
20.03.2017 20:58:34 farsakbeyi

sartlari uyana dedi sazan her seye atlama aslinda senin bir suriyelu ile degis tokus yapsak fena olmaz.

(0) (0)
20.03.2017 20:40:07 Battal gazi

Zaten o toprakları boşaltmak en büyük yanlış kardeşim. O yüzden hepsi köyüne geri.okadaaaaarrr.ayrica bu referandumda gerçek sonuçlar yayınlanacaktır. Bundan bi şüphem yok.ozen gösterilmezse ahirette iki elim iki yakanizda olur beyleeeer. Orada aaaa.

cevapla (2) (0)
20.03.2017 20:28:47 osmanlı

korkularla tehditlerle, yalanlarla avrupalı dostlarınla kendin gibi kirli bir kampanya yürütüyorsun. sarıldığın onkoltuğu altından çekip alacağız gundi kemal.

cevapla (1) (1)
20.03.2017 20:10:21 faik

Hayır çıkarsa ne için vatandaşlık veremeyecekler bunun izahını yapsaydın .O küçük aklınla milleti bununlamı tehtit ediyorsun biraz akıllı olun mantıklı muhalefet yapın

cevapla (1) (1)
20.03.2017 21:46:55 Ulkucu kale

Çekinir

(0) (0)
20.03.2017 20:05:29 gavur chp

bu cöhapelilere yazık.adam sürekli yalan atıyor bunlarda napsın mecbur inanıyorlar saflar

cevapla (1) (1)
20.03.2017 19:57:58 alp

Aynen Ke maal aynen. Onların yerinde suriyeye tuncelileri göndereceğiz. Hani mezhepdaşınız ya.

cevapla (0) (1)
20.03.2017 19:54:02 tatar

Yalan hemde kuyruklu yalan.

cevapla (2) (3)
20.03.2017 19:50:35 Gecesahini

ilk is diil lan 3. 4. sirada o ;)

cevapla (3) (0)
20.03.2017 19:46:53 devrim altıboyut

hayır çıkarsa mevsimler ortadan kalkıyormuş isteye istediği anda istediği mevsimi yaşıyomuş tıvıcır,face de yayalım

cevapla (1) (2)
20.03.2017 19:35:15 ss

Hayır tabikide.. 5 milyon suriyeli 10 yıl sonra 15 milyon olur. kiralar çok pahalandı bide kadınlara kızlara bakıyor sapıklar..

cevapla (4) (3)
20.03.2017 19:33:37 Tabii ki HAYIR

Bu vatandaslik cok mide bulandirici bir mesele..suriyelilerin ne dili, ne kültürü nede yasam tarzi bizim milletimize uyuyor ve onlarin da bize uyum saglayacagini sanmiyorum! Anlasilan ülkemizin araplasilmasi isteniliyor..cok tesekkürler..!!!

cevapla (3) (3)
20.03.2017 18:56:52 Tabii ki HAYIR

Acin kapilari nereye gitmek isterlerse gitsinler suriyeliler..bu yükü tek bir ülkenin tasimasi zaten adaletli degil. Eger birde vatandaslik verilirse, ha o zaman yandi güzel Türkiye'm! Türkiye'de ücüncü ana dili arapca olur (türkce/kürtce dilinden sonra) gecmis ola..!

cevapla (5) (2)
20.03.2017 21:00:06 farsakbeyi

neden avrupada bir suru dil var burda olsa ne olur

(0) (0)
20.03.2017 18:50:22 fhr

zaten hepsini vatandaş yapmamışmıydık..hayırcılar kaç gündür neyi anırıyordu o zaman

cevapla (3) (4)
20.03.2017 18:44:59 YUNUSS

Tek kanaldan yönetilmek isteyenler neden karşıt görüş sahiplerini vatan hainliği ile suçlar ve üzerine islamdan demokrasiden bahseder? Ne islamsınız ne demokrat sizler bu ülkeye emek verip ikamet edenleri ilahınıza sırf hayır dedikleri için hain ilan eden birer münafıksınız....

cevapla (1) (2)
20.03.2017 18:34:25 tevetoglu

kemala güvenme reis isini bilir....

cevapla (3) (12)
20.03.2017 18:30:56 Havet

O kadar suriyeliye bakıyoruz hepsi pislik yuvası bizim orda gencececik evlatlarımız şehit oluyor adam gibi savaşsınlar #ülkemdesuriyeliistemiyorum

cevapla (19) (1)
20.03.2017 18:30:52 aliyar

Kendinizi vatandaşlıktan çıkarırsanız hayır oyu kullanıcam

cevapla (2) (3)
20.03.2017 18:29:07 Gerizekali olmayin

Suriyeliler bu ulkede buyuk tehlikedir geri gonderilmeli yada kamplara yerlestirilmelidirler.Kendi vatandasindan esirgedigin seyleri bunlara vermek hakkaniyetlimidir.Cocuk yasli ve muhtaclar ayiklanip o ortada koy agasi gibi gezen zibidiler buyugu kucugu kovulmali

cevapla (15) (1)
20.03.2017 18:27:51 Adanali deli cafer

Allah belani versin keeeemaaaaaaal yalanci hain yalaka onun bunun oyuncagi kemal seni vatandasliktan atsinlar

cevapla (2) (15)
20.03.2017 18:25:15 Harun Karun

Arkadaşlar bu mesele parti meselesi değildir iyi düşünüp öyle karar verin lütfen

cevapla (1) (0)
20.03.2017 18:20:02 hüseyin

valla bence hayır çıkarsa bu suriyeliler için uygulana politikadan olacak haberiniz olsun bunlardan çok ağzımız yandı bunlar insana bile benzemiyorlar ya niye aldınız bunları memleketi bozdunuz anlmadım hayır diyoruz işte hayır

cevapla (12) (2)
20.03.2017 18:17:13 kaya

Adamları zaten vatandas yaptık

cevapla (3) (0)
20.03.2017 18:15:36 mahmut

Bu ülke senin dedene vatandaşlık vermiş bırak başkalarına da versin.Anlayan anladı.

cevapla (1) (6)
20.03.2017 18:05:57 mhpli

yalan mi evet dersen idam da gelmicek suriyeliler avrupaya salinmicakta tek adamlik her zaman daha kotudur parlamenter sistem baska ulkenin kopegi olamaz ama tek adam her zaman rahat yonetilir bakiniz abd suud iliskisi

cevapla (8) (1)
20.03.2017 18:05:10 mustafa

bazıları yalan iftira inanmayın chplinin işidir yalan söylemek diye. O zaman istanbul valisinin açıklamalarına bakın chpli değilim ama madem chpliye inanmıyorsunuz Ak partili valinin açıklamasınada kandırmışlardır demeyin.

cevapla (3) (0)
20.03.2017 17:56:42 akıldane

İnşallah ondan önce seni vatandaşlıktan atarlar

cevapla (4) (7)
20.03.2017 17:39:08 Mehmet

meclis kanun yapabiliyor, cumhurbaşkanında kendi başına yapabiliyor. ee al sana çift başlılık. cumhurbaşkanı recep tayyip Erdoğan, meclisin 450 vekili chp li olduğunu düşünün tek bir kanun bile çıkmaz bu ülkede. birbirlerini feshedip dururlar. eskisinden beter.

cevapla (4) (2)
20.03.2017 18:01:01 Tam bir öküz yorumu

Belediyelere bak çoğunda meclis çoğunluğu başka partide ama başkanın çalışmasını engelliyemiyor burda da durum aynı öyle bir durumda yürütmeyi durduramıyor khk le başkan yoluna devam eder fetö pkk kudurur mesele bu

(0) (0)
20.03.2017 17:37:38 cok da tin

Ohooooooo adamlar evet oyu icin suriyelileri coktan vatandas yapti, siz uyuyun

cevapla (6) (1)
20.03.2017 17:27:02 DERBEDER

Tabiki evet. Yalnız vatandaşlık verilirse, çözüm sürecine tekrar gidilirse, doğuya şirin görünmek adına milletin parası ile çamaşır makinesi dağıtırlarsa, hak etmeyen ev sahibi yapılırsa. Kazanacağız diye bekledikleri oylardan daha fazlasını kaybederler. Demedi demeyin...

cevapla (2) (1)
20.03.2017 18:06:35 mhpli

sen evet dersen donusu olmicak suriyeliler oy kullaninca otomatik yuzde 6 oy artisi olcak adamda

(0) (0)
20.03.2017 17:26:01 misafir

Boş konuşmayın ya verseler çoktan verirlerdi tmm hayır kampanyası yapın ama mantıklı düşünceler üzerine konuşun boş yapıyonuuz sonra senden hayır oyu istiyorum he canım he diyom bende

cevapla (2) (8)
20.03.2017 17:25:32 Utanmaz kemal

Yalan iftira hainlik eee chpli okumuş cahiller bunun dediğine inanıyorlar

cevapla (1) (8)
20.03.2017 17:23:00 ÖZCAN

Teyyo pehlivan yine sallamış.

cevapla (2) (0)
20.03.2017 17:22:17 İKİNCİ İŞİMİZ

SENİ VE SENİN GİBİLERİDE EGİTMEK İÇİN TEKRAR İLKOKULA YAZDIRMAK ...BU KEMAL İN DİPLOMASINI GÖRMEK İSTERDİM ACABA NUTUK U EZBERLEDİGİ İÇİNMİ SINIFI GEÇMİŞ YOKSA İLİM BİLİM SAHİBİ OLDUGU İÇİN Mİ MALUM İNKİLAP TARİHİ DERSİNİ GEÇEN OKUL MEZUNU OLURDU

cevapla (1) (2)
20.03.2017 17:19:56 Ertuğrul

Sana kalsa sen esatı bakan yapardın it adam.

cevapla (2) (1)
20.03.2017 17:17:38 yusuf tgmn

Cumhuriyetin yok olduğu falan yok ama suriyeliler konusunda Kılıçtaroğlu haklı

cevapla (8) (0)
20.03.2017 17:07:03 gercekci

adami sevmezler ama dogruyu soyluyor

cevapla (9) (1)
20.03.2017 17:04:45 reality

dinsizin hakkından imansız gelirmiş

cevapla (2) (0)
20.03.2017 17:02:42 boğa 61

Gavur Aşıkları,chpkklı Ermeniler,Putun arkasına saklanın,Evet geliyor.!!!!

cevapla (3) (6)
20.03.2017 17:00:51 sizi gidile

dogruuuuu

cevapla (4) (2)
20.03.2017 16:50:07 samet

Çarkçı KE-MAL çark etmeye doyamadın. Hani Suriyelileri kovacaktın ? 5 dakika içinde fikrin tam aksi yönde değişiyor. Bu halk sana güvenecek kadar aptal mı ?

cevapla (3) (5)
20.03.2017 16:46:18 Anadolu Kaplanı

Suriyelilere vatandaşlığa #Hayır

cevapla (9) (2)
20.03.2017 16:45:51 Burak Yavuz Edip

Siriyelilere vatandaslik verirlerse akillarinda bulunsun ins sizide suriyeye verirler biraz da orda kasetcilik edersin sende her ayak var nasilsa

cevapla (2) (6)
20.03.2017 17:23:07 vatandaş3324

seni versinler

(0) (0)
20.03.2017 16:45:31 Rfk

Evet çıkmazsa vermeyecekler mi? Bazılarıda 50 sene sonra burası suriye olacak demiş. Niye türkler çocuk yapmayımı unutacaklar yada adamları gay mi olacak. Saçmalıklar diz boyu. İnsanlarımız bir amaç doğrultusunda saçmalamayı marifet zannediyor.

cevapla (1) (6)
20.03.2017 16:43:03 vatandaş3324

Yalakalar nerde

cevapla (5) (0)
20.03.2017 16:41:33 HAYIR HAYIR YÜZBİN KERE HAYIR

BAŞKANLIK SİSTEMİ GELİRSE AKEPELİLER MUHALİF SEÇMENLERİ VATANDAŞLIKTAN ATACAK PARTİLERİNE SURİYE IRAK SOMALİ BENGLADEŞ GİBİ GARİBAN ÜLKELERDEN SEÇMEN İTHAL EDECEKLER OLMAZ DEMEYİN OLUR BUNLAR İKTİDARI BIRAKMAMAK İÇİN TÜRLÜ TÜRLÜ ÇİRKEFLİKLER YAPMAKTAN ÇEKİNMEZLER

cevapla (11) (4)
20.03.2017 17:03:54 boğa 61

Maloğlumal,seni dağmaymunu,pkklı.!!!

(0) (0)
20.03.2017 16:41:32 İdealist

Suriyelileri almasaydik ilk once bunlar "insanlari olume terkettiniz sinirlari kapatip milyonlarin olumune sebep oldunuz " diyerek oy isteyecekti. Bunlar ne yapilmissa tersini savunur. Bildiklerinden degil hainliklerinden.

cevapla (0) (8)
20.03.2017 16:40:05 reis

reis sana o akli kim verdi bilmiyorum ama lütfen Allahini peygamberini seviyorsan suriyelileri vatandasliga alma alirsam 3.5 milyon mülteci ülkenin saatli altina atom bombasi koymus gibi olur lütfen yapma reis

cevapla (6) (0)
20.03.2017 16:36:32 bd

gerçekten surıyelılere vatandaşlık verılırse vay halımıze sonra açlıktan ıssızlıkten bız gıderız surıyeye kaldıkı bızı almazlar olume bırakırlar orası ayrı sonuçta vatandaşların ıssızken asgarı ücretle çalışıyorken olmaz bu ıs sonra surıye sorunu çıkıp ıs savs çıkar görünen koy

cevapla (7) (0)
20.03.2017 16:33:49 Ay Yıldız

Suriyelilere vatandaşlık verilirse 50 sene sonra burası suriye olur .Bunlar hiç uyumuyor hep çocuk yapıyorlar. Türk devleti sağolsun, onlara çok iyi bakıyorlar.

cevapla (10) (3)
20.03.2017 16:33:12 İdealist

2014 yerel secimlerinden once de propagandaniz suriyelilere vatandaslik verildi yerel secimlerde akpye oy verecekler idi. Genel secimlerdede demistiniz. Hayret bu sefer secim sonrasina almissin suriyelilere vatandaslik vaadleri ile oy isteme taktigini.

cevapla (0) (3)
20.03.2017 16:16:09 türk vatandaşlığı

hiç sevmem ama haklı. doğruya doğru

cevapla (15) (3)
20.03.2017 16:37:56 ilhan İNAN

Neyi paylaşamıyorsunuz arkadaş. Koskoca vatan herkese yeter... Yeterki kanun ve kurallara uyulsun... Hepimizin akrabaları yurt dışında farklı ülkelerin vatandaşlıklarını almış durumda iken.... Lafa gelince hepiniz insancıl, hümsnist ayaklarına yatarsınız ama icraata sıra gelince yobazlığı,gaddarlığ

(0) (0)
20.03.2017 16:12:33 musa

Kıçdaroğlu kötü bir haberim daha var sana atıcaz seni vatandaşlıktan haberin ola :))

cevapla (5) (10)
20.03.2017 16:12:08 yerlivemilli

bundan 10-15 yil sonra türkiyede büyük bir suruyeli sorunu cikacak görünen köy klavuz istemez derler . suriyeliler derhal geri gönderilmeli suriyede catisma olmayan yerlere

cevapla (17) (0)
20.03.2017 16:34:32

Ya bi idina huy. Niye karsi. Birakin su sol terorist kaafasini.

(0) (0)
20.03.2017 16:10:37 reis

reis yapma bunu bize sakin suriyelilere vatandaslik verip bu ülkenin bir parcasi etme yoksa sonumuz cok kötü olur

cevapla (10) (0)
20.03.2017 18:00:42 bunlar anlamazlar

Vatandaşlık verilmeye başlandı bile

(0) (0)
20.03.2017 16:10:10 Hakan

aynen....3 milyar dolara köprü yaptır. 30 milyar doları suriyeliye yedir ardından da vatandaşlık ver....Hayır kardeşim

cevapla (13) (0)
20.03.2017 16:01:40 BİZDE İSTEMİYORUZ

Bizimde aklımızdan geçmiyor değil Reisi çok seviyoruz ancak bazı şeylerde 600 vekil 18 yaş suriyeli çok inat ediyor. Madem halk diyorsunuz. Halkın yüzde 90 ı bunlara karşı bunlarıda görmezden gelmeyin.

cevapla (13) (1)
20.03.2017 16:35:36 Abdulhalik sinan

hadi ordan sen reis ten deyilsin birkere keri biyigindan belli insanlari yaniltmaya çalışmayın halk uyandı artık insanları aptal yerine koymaya çalışmayın. hangi akla hizmet ediyorsunuz .aynanın karşısına geçin aynaya şöyle söyleyin ben ahmakım ben ahmakım ben ahmakım ben ahmakım ben ahmakım ben ahm

(0) (0)
20.03.2017 16:01:04 DoğruYorum

Eli silah tutabilecek durumda olan Suriyelilerin İstanbul'da keyif çatmasına HAYIR.

cevapla (14) (0)
20.03.2017 15:55:04 Ramse

Daha fazla multeci istemiyoruz artik buramiza kadar geldi. Eger hayir demezsek butun orta doguyu ve afrikayi ulkemize dolduracak bu adam

cevapla (14) (7)
20.03.2017 15:55:03 Mit

Hz.musaya inanmadin , Hz. Isayi tanimadin , Hz.Muhammed den haberin yok sabah ayyas aksam ayyas ne olacak bu dinsizin hali.DINSIZ ADAMA DEVLET TESLIM EDILMEZ.

cevapla (7) (8)
20.03.2017 15:45:56 Sinan şen

Hani verilmişti

cevapla (6) (2)
20.03.2017 15:43:59 TALHA ENES

Bir ak partiye oy veren vatandaş olaraktan. ilk defa kılıçtaroglu haklı surıyelılere vatandaş lık yolda. zaten bunu ak parti çephesi de doğruluyor. surıyelılere olmasaydı zaten EVET en az 100%70 çıkardı

cevapla (11) (4)
20.03.2017 16:35:59

Onemli degil yuzde 69da yeter.

(0) (0)
20.03.2017 15:43:20 Niğdeli

atıyorsun yalanı ...

cevapla (6) (13)
20.03.2017 15:41:51 Tekin

Sana türk vatandaşligi verilmemiliydi aslinda

cevapla (2) (12)
20.03.2017 15:36:24 kürt sani(rte)

Samimi olalım. Piyango çıksa biz herkese yardım ederiz diyorlar yardım severiz diyorlar. Mesele suriyeli olunca kimse yardım etmek istemiyor.. bir de şu gerçek var suriyeliler kiminle savaşacak kardeş kardeşle savasıyor.. sana göre o düşman ona göre bu düşman.. bizi suriyelilerle kardeş yapan Allah

cevapla (2) (10)
20.03.2017 15:36:08 KaNdıRaLı

onlar bizim kardeşimizdir sen anlamazsın bu islerden kemal bu dunyadan gelip geciciyiz bunu unutma

cevapla (0) (18)
20.03.2017 15:35:53 ahmet tan

sana türk vatandaşlığı verilmiş neye yarıyosun bölücülük yapmaktan başka.hiç olmassa senin gibi bölücülük yapmaz suriyeliler.türkiyeye tek bir yaptığın iş halkın yararına tek bir şey söyle.halkı ayrıştırmaktan başka yaptığın bişey yok.ırkçılık diz boyu sende kendini üstün bir yaratık sanıyosun. kk

cevapla (2) (5)
20.03.2017 15:34:49 BAMSI BEY

Çanakkale zafer i kutlamalarını izlerken mezar taşlarındaki şehitlerin memleketlerini okudum onlara haksızlık etmişim çok utandım sizde bir okuyun derim

cevapla (3) (10)
20.03.2017 15:32:01 ülkücü

Yalan söyleyerek asılsız haberlerle insanları korkutup hayır çıksın istiyor chp !

cevapla (2) (13)
20.03.2017 15:30:51 ülkücü

Her gün bir yalan söylemeye doyamıyor chp !

cevapla (4) (11)
20.03.2017 15:28:36 Karamanlı

Hayır çıkarsa kk kaset şirketi açacakmış. Herkese birer kaset bedava.

cevapla (1) (6)
20.03.2017 15:27:23 pega

Gercek şu ki reis bize en az 3 çocuk yapın dedi. Millet dinlemeyince 7 şer çocuklu suriyelileri aldı. Aç insanı kandırmak daha kolaydır.

cevapla (13) (1)
20.03.2017 15:21:36 Kenan

Senin gibi güçlü Türkiye karşıtlarına vatandaşlık verilmiş yalandaroğlu en büyük belalar sen ve senin gibiler EVET EVET EVET bütün hainlerin sonunu getirmek için

cevapla (3) (8)
20.03.2017 15:21:22 Gargamel Kemal

KK'nin anlattığı 10 şeyin 9'u yalan 1'i de şüpheli.

cevapla (6) (6)
20.03.2017 15:21:14 bumuşumu

geçende yoldan geçiyodum bi suriyeli etekli kızları telefonla çekiyodu.kızın biri farketti suriyeli kaçtı. daha neler olcak . kızların hepsi tehlikede.

cevapla (9) (2)
20.03.2017 15:35:39 Densizsin

Dervişin fikri neyse zikri de o'dur. Biraz kendini anlatmışsın kanımca.

(0) (0)
20.03.2017 15:20:07 bağımsız

Kemal kılıçdıroğlu sevmem ama doğru söylüyor tayyip Suriyeliler üniversite okuyan burs 1.300₺ veriyor Türkler üniversite okuyan burs 250₺ veriyor bu nasıl ya anlamıyorum

cevapla (15) (2)
20.03.2017 15:19:59 n avcı

Bışuna ygraşmayın millet eveet diyor

cevapla (1) (6)
20.03.2017 15:18:51 Kemal

Kendisi değilmi Suriyelileri gönderelim diye.

cevapla (2) (1)
20.03.2017 15:15:53 zehra-bln

sanki Hükümet bunu saklamis gizli bilgi gibi yansitiyor, daha Referandum söz konusu bile deyildi bu bilgiyi Erdogan verdiginde...Kriterlere uyan her kisi dünyanin heryerinde Vatandaslik veriliyo, cogu bilim adami yabancidir, nüfuslari genc tutarlar

cevapla (0) (2)
20.03.2017 15:14:07 hakkarili

hadi ordan düzanbaz

cevapla (0) (4)
20.03.2017 15:14:02 Türk oglu Türk

zamaninda hataydaki insanlarada vatandaslik verilmisti. Bilmem anlata bildimmi.

cevapla (0) (2)
20.03.2017 15:13:54 Uzman

Yav arkadaş ölümüne eleştirmeyin vereceklerini zaten önceden beyan ettiler. 300 bin kişi diye ama 3 milyon olmaz diye birşey yok olabilir yani.

cevapla (1) (1)
20.03.2017 15:12:58 sedet

adam haklı, ne yazık ki haklı.

cevapla (5) (0)
20.03.2017 15:11:10 Tonyukuk

Akgencler ülküculer solcular hepimiz aynı gemideyiz Suriyeliler gerçekten artık gitmeliler Bizi 7 düvel kuşattı kaçtık mı Onursuz insanların bize faydası olmaz Avrupa ile de ipler kopmusken Avrupa'ya sutlamak icap eder lütfen bu konuda tek ses olalım artık Türk milleti birlik olmayı öğrenmeli...

cevapla (11) (1)
20.03.2017 17:48:37 Tonyukuk

Abdul beyin felç olmuş okuduğunu anlamiyosun

(0) (0)
20.03.2017 16:47:59 Abdulhalik sinan

yahu yerim avrupayı avrupa avrupa diye diye avrupanın kucağından kalk kardeşim kucak bukadar hoş da isteyen gitsin abrupaya otursun kucağa kardeşşş

(0) (0)
20.03.2017 15:31:11 Alperen

Hiçbir solcu ile yan yana gelmek istemem, dünyada kabul görmeyen bir düşünce benim ülkemi ateşe sürükler, devleti zaafa uğratmak takoz olmaktan gayri bişey bilmezler. Suriyelilerdense solcuları şutlayalım avrupaya

(0) (0)
20.03.2017 15:29:19 ülkücü

Ölümden kaçan insanları ölüme göndermem türk e yakışmaz

(0) (0)
20.03.2017 15:10:22 Emre

3 milyon Suriyeliye vatandaşlık verecek olsalar, referandumdan önce verirlerdi ki Evet farkı iyice açılsın. Bu hayırcıların kafa hiç basmıyor.

cevapla (1) (6)
20.03.2017 15:08:11 Şener Korkmaz

Ne yer ne içer bu adam, kafa bi milyon, sürekli yanlış bilgi veriyor

cevapla (1) (3)
20.03.2017 15:07:36 lutfenn

ben sonuna kadar ak partiliyim.suriyelilerin vatandasliga alinmasi kesinlikle yanlis.degerli devlet buyuklerimiz lutfen byle bisey yapmayinnn.

cevapla (7) (1)
20.03.2017 16:05:07 belcika t. OKUYUN

oyoe birsey yok diyen vatandaslar. bunu hukumet zaten kabul ediyor siz hala neyden bahsedip yalan diyorsunuz

(0) (0)
20.03.2017 15:29:50 ülkücü

Öyle birşey yok ki yalan

(0) (0)
20.03.2017 15:05:41 Fabrikatör

Verin verin sakın göndermeyin

cevapla (2) (1)
20.03.2017 15:04:31 muhtar

İleriye dönük harika hareket, ingiltere gibi 50 yıllık plan yaparsak hemen vatandaslık vermek lazim,

cevapla (1) (3)
20.03.2017 15:03:36 SURİYELİLER

Suriyelilere Vatandaşlık vermek, üç milyon vatandaşımızın işsiz kalacağı demektir.

cevapla (8) (1)
20.03.2017 15:03:26 Sade Vatandaş

SURİYE POLİTAKASI YÜZÜNDEN ÜLKE NE HALE GELDİ DAHA DA BETER OLACAĞIZ OY VERENLER SORUYORUM VATANDAŞLIK VERMEYECEKLERİNİN GARANTİSİ VAR MI

cevapla (7) (1)
20.03.2017 14:58:53 Karamanlı

Ulan her mitingde bir yeni yalan. Bizde sanmıştıkki 85 yıldır yalanları tükettiler. Az bi akıl var onu kullanmasını öğrenmişler.

cevapla (5) (8)
20.03.2017 14:52:54 Akın

Sadece vasıflı meslek sahibi olanlar oda en fazla 300bin yalan konuşuyor..

cevapla (3) (10)
20.03.2017 15:20:35 kasikci

Azmi yani, ailesi de vatandas olacak. Al sana en az 1 milyon yeni Türkiye vatandaşı

(0) (0)
20.03.2017 15:20:26 tayyar

bizde vasifli adam ihtiyaci var ya ondan verecekler

(0) (0)
20.03.2017 14:52:30 cizreli

Hergün bir yalanla chp karşımıza çıkıyor !

cevapla (6) (9)
20.03.2017 14:50:50 cCc

Bunu halk biliyor zaten

cevapla (3) (0)
20.03.2017 15:05:08 bekir

Verilsin efendim ne çıkar.

(0) (0)
20.03.2017 14:50:41 Kemal senin darbeci

Fetöşçüleri vatandaşlıktan atacaz hainleri suriyelilere vatandaşlık verecez o beğenmediğin suriyeliler senin gibi hain değiller en azından sen mit operasyonunun baş aktörüsün sen 17 25 aralık darbe girişiminin baş aktörüsün 15 temmuz darbesinin baş aktörüsün fetönün haşhaşisisin bunun hesabını ödey

cevapla (2) (9)
20.03.2017 14:50:32 cizreli

Hergün bir yalan ! Chp hayır çıksın diye hergün bir yalan söylüyor ! Bıktık ya

cevapla (2) (9)
20.03.2017 14:50:16 İsveçten Türk

EVET cikarsa önce sen yok olacaksin KeMAL

cevapla (5) (3)
20.03.2017 14:48:17 kayakayas

isleri gücleri korkutmak

cevapla (4) (3)
20.03.2017 14:47:50 AÇARIM KAPILARI

Akp suriyelileri cepte tutuyor. Gelecek seçimlerden önce vatandaşlık verecek böylece bedavadan milyonlarca oy kazanacak. Siz de o zamana kadar avrupalılara yapılan ''açarım kapıları'' palavralarını izleyeceksiniz.

cevapla (12) (1)
20.03.2017 14:47:28 Birol

sana da suriye vatandaşlığı verseler keşke..

cevapla (1) (4)
20.03.2017 14:40:38 wolverinex01

tehlikenin farkinda degilsiniz 3 milyon suriyeli ilerde daha ne suclar islicek ne sorunlar cikarticak acilen birseyler yapilmali ülkeden hepsi cikartilmali yoksa ülkenin gelecegi tehlikede

cevapla (18) (7)
20.03.2017 14:49:01 cizreli

Yalan

(0) (0)
20.03.2017 14:38:24 cam

Kılıçdaroğlu gerçekten seni sevmem,ama bu dediğin doğru

cevapla (19) (4)
20.03.2017 14:52:19 Karamanlı

Sevmeyipte keçi sürüsü gibi takipciler. Uyanın keçilerde bile sizden fazla akıl var.

(0) (0)
20.03.2017 14:38:06 kadır

Yorumlara bakıyorum MAL ın her dediğine inanıyosunuz. Sizde de ondaki gibi beyin noksan sanırım

cevapla (8) (16)
20.03.2017 15:00:43 haa

kadir sana kim inanir

(0) (0)
20.03.2017 14:35:32 araba istiyorum

suudisi katarlisi dubailisi çöle kayak yapip isvicrede yasasin diger araplarin derdini biz cekelim iyi valla milyarlarca dolar para harcadiniz onun yerine otv indirimi yapsaydiniz da metrobuslerde surunmek yerine araba alabilseydim.KK haklı referandum yapın suriyeli için.

cevapla (10) (2)
20.03.2017 14:34:29 Emre

Ne HDP'ye oy veririz. Ne de HDP ile hayır oyu veririz. Onlarla birlikte hayır demek bir kere şehitlerimizin kemiklerini sızlatır.

cevapla (7) (10)
20.03.2017 14:34:14 Bigliarerduvan

Askere gitmez suriye için savaşmaz vergi vermez sınava girmez ne ala memleket bir de üstüne vatandaşlık verelim öyle mi? Hayır Hayır Hayır 1000alilerce kez Hayır

cevapla (14) (2)
20.03.2017 14:33:13 serkan

adam haklı beyler dağılın

cevapla (9) (2)
20.03.2017 14:32:23 mirza

her suriyeli vatandaş olucak diye bir şey yok bunların içinde doktor mühendis bilgisayar uzmanı mimar gibi vasıflara sahip ve en az 5 yıl türkiyede ikamet eden sicili temiz olan kişiler vatandaş olucak ve vergiye tâbi tutulacak yani kamplarda yaşıyanlar değil kımıl bey

cevapla (4) (7)
20.03.2017 16:53:37 mirza

benim ülkemde sınıflar ayrımı yok ayrımcılığı senin gibi embesli ler yapıyor sen iş bulamıyorum diyen doktor mühendis gördünmü adamlar vergiye tâbi tutulacak ve bunlar en fazla 5 ile 10 bin kişi olacak haber oku biraz embesil

(0) (0)
20.03.2017 15:09:37

Bizimkileri ne yapacağız her sene kaç üniversiteli mezun oluyor.

(0) (0)
20.03.2017 14:55:09 embesil

Memleketinde bu saydıgın ünvana sahip işsiz bir sürü insan var kusura bakmayın ama bir dur derler adama kendi vatandaşına ikinci üçüncü sınıf vatandaş muamelesi yapıp mültecileri öne alan tek ülkeyiz böle saçmalık anca türkiyede olur

(0) (0)
20.03.2017 14:31:50 ht

Okul çağında 1 milyon mülteci suriyeli var. Bunların 400bini hiç okula gitmiyor. Gelecekte bu okula gitmeyenlerin ülkemize hiçbir katkısı olmaz. Terör örgütlerinin aşırı dini grupların maşası olurlar. Bu insanlara vatandaşlık kesinlikle verilmemelidir.

cevapla (4) (0)
20.03.2017 14:30:52 Emre

Suriyelileri bile referanduma alet edecek kadar alçaldılar. Geçen seçimde de Suriyelilere vatandaşlık verecekler hepsine oy kullandıracaklar yalanını ortaya atmışlardı. Fos çıktı. Bunlar yalandan besleniyorlar.

cevapla (1) (5)
20.03.2017 14:30:18 DoğruYorum

Dedelerimiz çanakkale'de suriyeli pislik gençler istanbulda keyif çatsınlar diye şehit olmadı. Bu bile hayır demek için yeterlidir

cevapla (11) (1)
20.03.2017 15:11:24 Norvecli

Istanbula hic gitmemissin belli, gece cik taksime gør nekadar pislik var, gencler barlarda icki iciyor kumar oynuyor, uyusturucu kullaniyor birak suriyelileri de kendi insanlarimiza bak ønce, bunun icin mi savasti dedelerimiz?

(0) (0)
20.03.2017 14:28:59 Emre

3 milyon Suriyeliyenin tamamına vatandaşlık verileceği KOCA SAÇMA BİR YALAN. Vatandaşlık verelim dedikleri doktor, profesör vs. nitelikli bir avuç insan. Yapsalardı şimdi de yaparlardı. Referandum ne alaka?

cevapla (2) (8)
20.03.2017 14:27:49 kültigin

kılıcdaroğlu bu ülkede vaktinde 1 milyon yahudiye vatandaşlık verildi bi arastır bakalım hangi parti zamannında kimler vermiş

cevapla (3) (2)
20.03.2017 14:25:15 ESKİŞEHİR Lİ

cehape sen tam bir yalancı ve iftiracisin anayasa değişikliği ile ne alakası var

cevapla (3) (5)
20.03.2017 14:25:10 dedeye sahip cikalim

Evet cikinca umarim hayir diyen andavallar memleketi terk ederler keske suriyeliler ile kafa kafaya takas etsek

cevapla (2) (4)
20.03.2017 14:22:47 pisman

burda suriyelileri savunanlar 10 yil sonra rte küfür edecekler basimiza cok büyük bir bela aldik diye, dün denizlide suriyelilerle oylarlar cikti hatta tüm türkiyede adamlar rahat durmuyor karilari kizlara sarkiyor görüceksiniz cok pisman olacaksiniz akpliler gelecekte

cevapla (9) (0)
20.03.2017 14:22:09 davut

akpliyim fakat adam haklı kardeşlerin

cevapla (16) (6)
21.03.2017 01:39:50 Düşünceye bak

Millet kafayı yemiş. Adam görüşünü yazıyor suriyelileri tüm akpliler istiyor düşüncesi nasıl bir mallıktır? Bunu yazan 12 13 yaşında çocuk mu? Alın evinize suriyeli bakın ozaman. Artık evde karınıza kızınıza

(0) (0)
20.03.2017 15:12:15 Norvecli

Akpli degilsin laik bir fitnecisin

(0) (0)
20.03.2017 14:35:11 Emre

Akpli diye yazmaz :))

(0) (0)
20.03.2017 14:20:06 Ak'a kakam

Aptallar burda atıp tutmayın olacak olan suriyeliler kalacak gün gibi ortada herşey ev bile satın alıyorlar

cevapla (7) (2)
20.03.2017 14:19:38 nalbant

Suriyelilere vatandaşlık verecek olsam seçimden önce veririm ki oyum artsın. Bence saçmalamış.

cevapla (5) (12)
20.03.2017 17:24:19 nalbant

Sevgili h, çok tatlısın.

(0) (0)
20.03.2017 14:33:01 h

Malsın

(0) (0)
20.03.2017 14:18:10 Recep Tabiki EVET

Ha HDP ile birlikte hayır oyu vermişsin, ha HDP ile birlikte pkk paçavraları ve apo posterleri altında yürümüşsün. Hiç fark yok.

cevapla (6) (5)
20.03.2017 14:16:51 insaf

arkadaslar gercek suki suriyelilere vatandaslik vermek korkutuyor beni 3 milyon insan, adamlarla hergün kavga ediyoruz ülkede insanlarimizi öldürüyorlar

cevapla (7) (1)
20.03.2017 14:16:06 ahmet değin

iste o zaman oy vermem

cevapla (6) (1)
20.03.2017 14:34:15 h

İş işten geçtikten sonra mı?

(0) (0)
20.03.2017 14:15:39 YA İSTİKLAL YA ÖLÜM

işiniz gücünüz yalan dolan.vatandaşlık veriyorlar diyelim çok mu anormal ülkeyi mi böler?senin vatandaşın dünyanın pek çok ülkesinde vatandaşlık oturum alırken kötü mü oluyor?kimi savaş,kimi iş,kimi eğitim kimi başka sebeplerle yabancı göçmen statüsünde.hainlerinizin hepsi kaçtı gitti sığınma talep

cevapla (1) (5)
20.03.2017 14:37:49 h

3 milyon surileliyi asimile edemezsin. Araplar asimile hiç olmaz. Gayriresmi 5 milyon mülteci var. Bunlar ürüyolar 10 sene sonra önünü alamazsın. Böyle bir mülteci sayısı kaç tane hiroşimaya bedel sen bilmezsin. Uarını düşünmeyen zihniyet bölünmeyeceğini düşün dur sen

(0) (0)
20.03.2017 14:31:05 TOPRAKLARIMIZI KORUYALIM

EVET DOSTUM ÇOK ANORMAL. SEN AKP KAFASINDA OLDUĞUN İÇİN NORMAL GELİYORDUR. TÜRKLÜK SENİN İÇİN BİRŞEY İFADE ETMİYORDUR. HABERDE Mİ İZLMİYORSUN SURİYELİLER TÜRKİYEDE TÜRKLERDEN DAHA FAZLA BEBEK DOĞURMUŞ. 50 SENE SONRASINI DÜŞÜN KÜRTLER SURİYELİLER ARAPLAR IRAKLILAR TÜRKLERİ GEÇECEK SAYI OLACAK.

(0) (0)
20.03.2017 14:15:24 SURYELİLER

Suriyelilere VATANDAŞLIK vermek bu Ülkeye ve Ülkemiz insanına yapılacak en büyük kötülüktür.

cevapla (10) (2)
20.03.2017 14:42:35

EVET

(0) (0)
20.03.2017 14:14:43 Yorum

Evet verwn arkadaslarin evlerine birer tane suriyeli vatandas misafir edilecekmis kabul edenler :)

cevapla (4) (1)
20.03.2017 14:14:25 EMRULLAH KILIÇ

SURİYELİLERİ SEVMİYORUZ İSTEMİYORUZDA SIRF BU YÜZDEN AKP Lİ OLDĞUM HALDE HAYIR DİYECEĞİM.

cevapla (8) (2)
20.03.2017 14:12:06 KIL-icdaroglu

Bence evet cikarsa tum suriyelilerin dogmamiş cocuklarini bile sigorta yapacaklar. Yarisindan cogunu da SGK ya mudur yapacaklar. Kasetle CHP g.baskani bile yapabilirler.

cevapla (4) (0)
20.03.2017 14:10:18 Soka

haha 2 3 milyon suriyelinin gönlünü almak icin 50 60 milyon türkün evet oyunu vermesiki sagladin :D

cevapla (0) (0)
20.03.2017 14:10:15 Akp kafasi

Akp kafasi degisik bir kafa. Tayyip kendi agziyla soyluyor vatandaslik vericem diyor. Kilicdaroglu bunu soyleyince fitne cikarma diyorlar. Beyniniz uyusmus

cevapla (12) (1)
20.03.2017 14:02:42 qwert

yanlış biliyorsun evet çıkınca tüm hayırcıları suriyeli ile takas edecez kemal.

cevapla (4) (0)
20.03.2017 14:02:41 evet evet evet

Yalan makinesi

cevapla (3) (4)
20.03.2017 14:02:07 Trakyalı

Suriyeli vatan hainleri

cevapla (6) (1)
20.03.2017 13:59:33 afgan

sırf şu imansız suriyeliler için HAYIR, hayıra verince din düşmanları koministler kazanacak fakat suriyelileri bu ülkeden def edeceklerse koministler kazansın ona razıyız ne yapalım

cevapla (6) (4)
20.03.2017 13:58:13 afgan

sırf şu imansız suriyeliler için HAYIR, hayıra verince din düşmanları koministler kazanacak fakat suriyelileri bu ülkeden def edeceklerse koministler kazansın ona razıyız ne yapalım

cevapla (7) (3)
20.03.2017 13:54:58 balans

zengin olanlara ve burada dogan çocuklara verilebilir dünyanın bütün ileri ulkelerinde örnegi var diğerleri düzgün vatandaslara zimmetlenmeli kefili olmayan guvenlikli kamplarda geçici kalip uygun sartlarda vatanına gönderilmeli derim

cevapla (1) (2)
20.03.2017 13:53:11 ülkücü

Her gün bir yalan chp klasiği ! Sırf hayır çıksın diye

cevapla (8) (8)
20.03.2017 13:52:27 Recep

Biz sizin gibi Kandil, PKK, FETÖ, HDP ile birlikte hayır oyu verecek kadar geniş değiliz. Bu ülkenin milliyetçi, ülkücü, vatansever evlatları hayırcı bloğa en büyük tokadı 16 Nisan'da Evet diyerek atacak.

cevapla (4) (3)
20.03.2017 13:52:21 ülkücü

Yalan ile hayır çıkartmaya çalışıyor KeMAL ! Böyle birşey yok ki vatamdaşlık filan verme nerenizden uyduruyorsunuz ?!

cevapla (5) (2)
20.03.2017 13:50:59 yortsavul

Ordu sizindi 10 larca yıl asfalt dahi dökemeyip yontu pespayeliğinden başka bir şey yapmadınız.Şimdide demagoji yapıyorsun.Cumhuriyet hepimizin rejimi sizin değil.Müslüman saltanat,veraset ,hiçbirine Razı olmaz Hürriyet veAdalet ister.Oda sizde yok hiçbir zaman olmadı.

cevapla (4) (1)
20.03.2017 13:50:35 ülkücü

Yalan talan chp

cevapla (8) (8)
20.03.2017 13:50:17 Ramse

Biz 4-5 milyon suriyeliyi de merhametten değil, işgalciler arz-i mevut topraklarini sorun yasamadan alsin diye ulkemize doldurduk. Turkiye'nin binlerce tir silah yolladigi cihatcilarin yasattigi teror yuzunden kacti o insanlar

cevapla (0) (11)
20.03.2017 14:51:19 cizreli

İşidden eseden kaçtılar orada senin kayış kopmuş

(0) (0)
20.03.2017 13:50:01 oku volkan yazdi

kicidaroglu lan oy almak icin sen sekilden sekile giriyorsun hani suriyede ne isimiz var diyordun hani suriyeleri istemiyordun ülkende iste türkiyedeki politikalar böyle önce is gör kardesim sonra oyunuda alirsin

cevapla (4) (3)
20.03.2017 13:49:59 Good

Kilicdaroglu bence seni vatandasliktan cikarmalari lazim. Suriyelilerin senden daha cok faydasi var bu millete. en azindan onlar kasetle gelmediler.

cevapla (6) (8)
20.03.2017 13:49:41 Hemmet

Ne söyleyeyim? Söylemekten haya ediyorum!

cevapla (4) (2)
20.03.2017 13:49:39 Recep

PKK'nın Suriye uzantısı PYD/YPG için 'terör örgütü değildir, vatanını koruyor' diyen...PKK, FETÖ'den tutuklananlara iade-i itibar vereceğiz diyen kimdi yahu? Suriyelileri bırakın önce kendinize bakın.

cevapla (3) (3)
20.03.2017 13:49:18 TABİKİ EVET 61

zaten suriyelilerin bir kısmı vatandaş olmak için gerekli şartları sağlıyor keMAL (YİNE YALAN SÖYLÜYOR)

cevapla (3) (8)
20.03.2017 13:48:28 mete

Burda suriyelilere ylakakık yapanlar kendi evinizin etrafında bir tane istiyormusunuz daha dün adamlar 20 kişi bir olup mahalleliyi dövdüler sonra halk ayaklanınca pısıp evlerine saklandılar ben sahsen 1 tane görmek istemiyorum

cevapla (7) (0)
20.03.2017 13:48:03 Türk

işin gücün fitne fesat tabii biliyorsun son günlerin 16 nisandan sonra kaybolup gideceksin bunlar son çırpınışların olacak

cevapla (2) (2)
20.03.2017 13:46:43 TR

doğru dürüst muhalefet yokki napalım. adamlara el mahkum oy veriyoruz. çıksın doğru dürüst muhalefet akp ye oy falan vermem

cevapla (2) (1)
20.03.2017 13:45:27 komedi

niye korkuyorsun suriyeliler vatandaş olursa akp ye erdoğana oy verirler diye mi bence hiç siyasetçiyim diye ortalıkta dolanma sayın kk

cevapla (1) (8)
20.03.2017 13:44:56 Recep

Sen önce git, PKKlı teröristlerin cenazesinde göz yaşı döken, PKK'lı akademisyenlere kol kanat geren, PKKlı teröristlere gerilla şehit diyen vekillerinden hesap sor.

cevapla (1) (1)
20.03.2017 13:43:59 Recep

Koskoca CHP'yi HDP'leştirdi. CHP=HDP oldu.

cevapla (3) (4)
20.03.2017 13:43:53 mete

Güneydogudan en az yuzde 90 evet cıkacak zira buda kimin teroristlerle beraber olduğunu kanıtlayacak hdp bölücü bir partidir ve guneydoğuda oy oraanı yuzde 80 dir buda aktrollere kapak olacak ta şu kanıp kendi eliyle evet diyenler cok ah edecek cok

cevapla (4) (2)
20.03.2017 13:43:07 müslüman türk

EVET oyu kullanmayacaksam,oylamaya hiç gitmeye niyetim yok, kemal

cevapla (2) (2)
20.03.2017 13:42:59 Recep

Hayır çıkarsa...Referandumda hayır çağrısı yapan CHP-HDP bloğu 'o şahıslar artık orada duramaz. CB, Başbakan istifa etsin' diyerek kriz, kaos çıkaracaklar. İstikrar için EVET.

cevapla (3) (3)
20.03.2017 13:41:51 rcpkayikci

azicik adam ol ya bu kadar yalan yeter.. ALLAH korkusu olsun biraz sende.. hayır oyu alabilmek icin her yol mubah bunlar icin.. bu son cirpinislariniz 16 nisana az kaldi..

cevapla (1) (5)
20.03.2017 13:40:07 MAFYA BABASI

HANİ SURİYELİLERE VATANDAŞLIK VERİLMİŞTİ CHP İŞİN GÜCÜN YALAN KONIŞMAK

cevapla (3) (5)
20.03.2017 13:38:55 Ali imran

Yok anlamadığım suriyelilere vatandaşlık verince ne oluyor elin ermenisi rumu vatandaş olabiliyorda onlar neden olmasın almanyada 4 milyona yakın türk var çoğuda hem alman vatandaşı be değişiyor maceraya sokmayın biz maceracı olmasa idik tarihte adımız bile anılmazdı.

cevapla (3) (4)
20.03.2017 13:37:54 balans

abi vermesinler şu anda 10 mt ilerimde 3 suriyeli genc var parkta bagira bagira konusuyorlar gülüşuyorlar bunların cephede olmasi gerekmiyormu mehmetçiğimle beraber savasan öso askerlerinin yanında olmaları gerekmiyormu şimdi gidip onlarada sorucam

cevapla (10) (2)
20.03.2017 13:37:36 kk yalan söylüyor

Reis,suride de girdiği topraklara bu suriyelileri yerleştirmeyi düşünüyor,ileride bu suriyeliler arasında yapılan referandumda muhtemelen bu suriyelilerin yaşayacağı toprak parçası türkiyeye bağlanacaktır,tıpkı geçmişteki Hatay örneğindeki gibi.

cevapla (5) (7)
20.03.2017 13:35:56 SİYAH

hani şimdi vermişlerdi evet demeleri için .... yalanlarına yetişemiyorum bu "adamın"

cevapla (1) (6)
20.03.2017 13:32:03 misafir

ulan sen hakkaten ke_MALsın zaten verılıyo vatandaslık sımdıde baska argumanın yokmu elınde ne bıcım bı adamsın(!)sen

cevapla (1) (6)
20.03.2017 13:31:21 DES

Birazcık aklı olan AB nin ABD nin oyununu çözer .Ülkeler nasıl batıyor .Siyasi saldırı ve Ekonomik saldırı Müslüman Ülkeleri içten hallediyorlar . Allahın izniyle bu oyunları Türkiyede tutmadı Sn ERDOĞAN AB nin oyununu bozdu Elhamdülillah Kuduruyorlar.

cevapla (2) (7)
20.03.2017 13:31:08 Recep

Hayır çıkarsa...Referandumda hayır çağrısı yapan Kandil, PKK, PKK'nın siyasi uzantısı özerklik çağrısı yapacak. 'Bakın halk hayır diyerek bizi destekliyor' diyecekler. Güçlü Türkiye, üniter yapı için EVET.

cevapla (3) (3)
20.03.2017 13:30:40 yaw he

Coguna vatandaslik verildi zaten Saglam olsun diye 2 ciyemi vatandaslik Verilecek

cevapla (0) (1)
20.03.2017 13:29:37 CHP KAFİR PARTİSİ

Biz ALLAH'tan Değil, Hukuktan Korkuyoruz (Selina Doğan, CHP) chp nin gerçek yüzü ermeniler kızılbaşlar meclisten dışarı

cevapla (5) (4)
20.03.2017 13:28:00 Tr-1

Saddamin Gazladigi Kovaladigini 2Milyon Dinsiz itleri kim aldi KEMAL ? Avrupa sokaklarinda görmüyormusun simdi bize karsi KEMAL yasinda yeterli bilmen lazim ama sen neyi biliyorsunki zaten bos laflar etmekden baska ama Imansizdan baska bisey beklenmez.Atip tuttuklarin Müslüman!!! unutma geri teper.

cevapla (1) (3)
20.03.2017 13:27:08 osmaniyeli...80

suriyeliler vatandaşlığı taşıyamaz... biz namus için savaşırız onlarsa kaçar.....

cevapla (5) (2)
20.03.2017 13:26:00 VATAN HAİNİ DEĞİLLER

SURİYELİLER SENİN PKK LI DHKPC Lİ MLKP Lİ TİKKOCU YOLDAŞLARINDAN DAHA İNSANLAR

cevapla (5) (5)
20.03.2017 13:25:51 Recep

Kimler hayır diyor? CHP-HDP...PKK-FETÖ-DHKPC...Almanya-Hollanda-İsviçre... Sanırım bunlar bile EVET demek için yeterli.

cevapla (3) (5)
20.03.2017 13:25:43 EKREM

Burda vatandaşlık verilsin diyelerin çoğu suriyeli, kurdukları cümlelere bakın anlarsınız zaten ,onlar burda yatsın bizim askerler suriyede şehit olsun ne güzel. bu ülkede yeterince hain var daha fazlasını almaya gerek bu toprakları biz savaşarak kanla aldık savaştan korkan korkaklar bize yaramaz..

cevapla (5) (3)
20.03.2017 13:25:22 can can

Verilsin kardeşim inan onlar ekmek yediği tabağa pisletmez. Vatandaş olursan hain olmazlar.

cevapla (3) (7)
20.03.2017 13:25:17 ddd

Hani bugüne kadar Vatandaşlık verildi seçimlerde kullanılacak diyordunuz? Yalan mıydı :)

cevapla (4) (1)
20.03.2017 13:24:26 YAĞLI KUYRUK

Bu bilinen bir gerçek. Akp suriyelileri cepte tutuyor. Gelecek seçimlerden önce vatandaşlık verecek böylece bedavadan milyonlarca oy kazanacak. Siz de o zamana kadar avrupalılara yapılan ''açarım kapıları'' palavralarını izleyeceksiniz.

cevapla (5) (4)
20.03.2017 13:23:50 Recep

Adam elinden gelse 3 milyon Suriyeliyi dostu Beşar Esed'in kucağına ölüme gönderecek. Tıpkı geçmişte birilerinin Türkiye'ye sığınan azerileri Ruslara teslim ettiği gibi.

cevapla (6) (3)
20.03.2017 14:53:29 pamukoglu

ulan al o zaman evine 10 15 tanesini,tepe tepe doyur ve bak.

(0) (0)
20.03.2017 13:22:17 Ünyeli 52 Yılmaz Savaş

Hergün milletin gözüne baka baka yalan söylüyor bu deyyuz

cevapla (5) (2)
20.03.2017 13:22:09 Recep

Eğer Evet çıkarsa ve 3 milyon Suriyeliye vatandaşlık verilmezse istifa edeceğine söz verebilir misiniz? Tabiki veremezsin.

cevapla (2) (5)
20.03.2017 13:19:49 Ediz Elbette Evet

Hollanda'da Türk düşmanlığı yapanlarla hiç farkınız yok. 3 milyon Suriyeli ölümden kaçarak bize sığındılar. Savaş bitince zaten vatanlarına geri dönecekler.

cevapla (4) (6)
20.03.2017 13:18:51 fiko

sana o hayır afişlerini yedirmek için 16nisanda EVETTTT

cevapla (6) (6)
20.03.2017 13:18:17 Chp'li

Ha vatandaş olmuşlar ha olmamışlar aynı oranda zararlar bize. Vatandaş olmayınca vergi vermezler, askerlik yapmazlar; vatandaş olunca vergi verip askerlik yaparlar bir de çok demokrasiden anlarmış gibi oy kullanıp siyaseti etkilerler. İleride Kürtler gibi bela olurlar başımıza. Yallah Suriye'ye

cevapla (4) (2)
20.03.2017 13:18:00 ulaş

nasıl bir partisiniz siz ya? korku pompalayarak oy almaya çalışıyorsunuz yıllardır hiç bir şey üretmiyorsunuz vizyonunuz yok,belediyelerinizden belli haliniz.

cevapla (1) (2)
20.03.2017 13:16:55 Ediz Elbette Evet

Adam daha yeni sistemde başbakan olmadığını dahi bilmiyor. Bunun hangi sözüne güvenilir?

cevapla (3) (0)
20.03.2017 13:16:19 Ediz Elbette Evet

3 milyon kişiye vatandaşlık verilecekmiş de. Her seçim aynı yalan. Suriyeliler El Bab'a dönmeye başladılar garibimin haberi yok.

cevapla (2) (0)
20.03.2017 13:15:28 akif

Bunu kimse istemiyor tarafli tarafsiz

cevapla (2) (1)
20.03.2017 13:15:23 Xmen

yalanlarınla birlikte 17nisanda defolup gideceksin cakma gandi

cevapla (6) (1)
20.03.2017 13:14:53 Abbas

Evet çıkarsa ben ayvayı yedim demek istiyor.

cevapla (4) (0)
20.03.2017 13:14:30 haldun

verilecek olsaydı şimdi verilirdi sana mı soracaklardı üstelik söylediğin külliyen yalan aslında senin ve zihniyetinden olanların vatandaş olma hakkı olmamalı suriyeliler chp ve zihniyetinden daha değerlidir....

cevapla (2) (0)
20.03.2017 13:14:04 Olcay

Bu adam bırakın genelbaskanlığı eminönünde balık ekmek bile satacak kabiliyeti olmayan çapsızın tekii

cevapla (4) (0)
20.03.2017 13:11:49 zafer

enazından suriyeliler senin gibi ülkeyi avrupalılara satmaya kalkmaz

cevapla (2) (1)
20.03.2017 13:11:16 tom

sonra da SGK nda işe yerleştirip soyadlarını değiştirecek akrabalar tanınmasın diye..!

cevapla (3) (1)
20.03.2017 13:11:11 Memlük Sultanı Baybars

Bu Dersimli hala aynı yerde. Bak Reis aldı başını gidiyor . Hayır yani peşine takılsa yol alacak amma adam keçi gibi:))))

cevapla (3) (0)
20.03.2017 13:09:52 Ediz Elbette Evet

Söylediği 10 şeyden 9'u yalan, 1'i şüpheli :)

cevapla (10) (1)
20.03.2017 13:09:45 Yaman

Senin gibilerine TC vatandaşlığı veriliyorsa mazlum suriyelilere verilmesinde hicbir sakınca yok pkknın don lastiğii

cevapla (4) (1)
20.03.2017 13:08:09 ilker

bunların taptığı inönü bize sığınan 200 azeri kardeşimizi katil staline vermişti yani hainlik bunların genlerinde varr

cevapla (5) (1)
20.03.2017 13:07:20 Kara60

Dogru soyluyo 15 temmuzdan once akp bakan millet vekilleri hepsi suriyelilere vatandaslik verilmesini savunuyordu ben ank oturuyorum toki konutlarinda bircok suriyeli ikamatgah ediyor sehit aileleride kirsal kesimlerde barakalarda oturuyor

cevapla (4) (6)
20.03.2017 13:06:00 ak genç

sırf bu yüzden hayır vericem. Sayın cumhurbaşkanımızdan acil bu konuylar ilgili cevap bekliyoruz. ne yalanlıyor nede doğruluyor. Hiç hoşuma gitmiyor..

cevapla (8) (7)
20.03.2017 13:05:23 erkan

Tabiki oyle benim askerim suriyede sehit olurken adamlar burda kafalarina gore yasiyorlar.gitsinler kendi ulkeleri icin savassinlar bunun icin hayir verecem

cevapla (4) (5)
20.03.2017 13:05:20 özcan

seni verek onları alak 3 milyon suriyeli seni verdiğin zararı bu ülkeye vermedi onlar savaşla sen kasetle geldin.

cevapla (6) (1)
20.03.2017 13:05:18 konyalı

yuh diyorum. Allah'tan korkmaz, kuldan utanmaz Yalandaroğlu..

cevapla (8) (1)
20.03.2017 13:05:15 ilker

Sureyiler sizden 10000kat daha faydalıdır kemoş

cevapla (9) (5)
20.03.2017 13:04:56 Hayır

her zaman söz milletin diyen Erdoğan neden avrupabirliğine girme, suriyelileri vatandaşlığa alma ve idam konusunda referanduma gitmiyor? sizce bunda bir çelişki yok mu?

cevapla (1) (3)
20.03.2017 13:04:30 evet demem için bir sebep daha

Sizi vatandaşlıktan atıp Suriyelilere vatandaşlık versinler. VALLAHİ EVET BİLLAHİ EVET.

cevapla (4) (2)
20.03.2017 13:04:15 Turan

Can dündar gibi senin gibi vatansızlara vereceklerine onlara versinler

cevapla (10) (1)
20.03.2017 13:02:38 Kra60

Akp nin cok yanlis politikasi oldu yarin baskanlik sistemindede hata yaptik derlerse sasirmamak lazim hayir

cevapla (4) (8)
20.03.2017 13:02:29 vural

onlar senden daha vatansever olur enazından abdye abye Türkiyeyi jurnallemezler

cevapla (5) (1)
20.03.2017 13:02:00 fırat

Yalanını yeaşnler senin ne kadar ucuz karaktersiz bir insansın sen talımatları feto ve almanyadan alıyorsun

cevapla (5) (0)
20.03.2017 13:01:50 DiLenci

suriyeLiLerin dedeLeri çanakkaLede ŞEHİD oLurken çanakkaLe geçiLmez dediğinde sen babanda witamin biLe değiLdin keMAL.. geçmişini unutan tarihini unutan keMALden bi cacık oLmaz..

cevapla (7) (2)
20.03.2017 13:01:09 Hatay

Sana vatandaşlık vereceklerine keşke 20milyon suriyeliye verselerdi

cevapla (34) (40)
20.03.2017 14:59:15 Suriyeleri istemiyorum

VATANDAŞLIK VERECEKLERİN GÜNÜ GELDİĞİNDE HDP OY VERECEK BUNUDA MI GÖREMİYON HDP NİYE SESSİZ

(0) (0)
20.03.2017 13:26:43 ON NUMARA YORUM

AYNEN KARDEŞİM

(0) (0)
20.03.2017 13:01:00 gakkoş

tüm devlet memurları biliyor ki evet cikarsa peyder pey 400 bine yakın ihraç var kime denk geleceği belli olmaz

cevapla (8) (12)
20.03.2017 13:25:49 can can

hadi ordan gakkos

(0) (0)
20.03.2017 13:17:13 Ünyeli 52 Yılmaz Savaş

He he

(0) (0)
20.03.2017 13:00:40 Ramazan

Sizide vatandasliktan cikartirlar insallah

cevapla (14) (4)
20.03.2017 12:59:15 Yorum Farkı

O zaöan evet diyoruz KEMAL

cevapla (24) (7)
20.03.2017 12:55:36 TÜRK

ZATEN VERİLDİ İKİNCİ VATANDAŞLIKMI VERİLECEK ,????

cevapla (9) (9)
20.03.2017 12:54:15 zittt

bence tum hainleri ve su chp kilicdaroglunun vatandasligi alalim elerinden ve suriyeli kardeslerimize versek benden sonuna kadar EVET

cevapla (18) (3)
20.03.2017 12:53:52 EVET EVET EVET

Sen vatan hainini vatandasliktan cikartsinlarda kim gelirse gelsin

cevapla (17) (7)
20.03.2017 12:52:33 Kahtalı

Yav arkadaş bu kadar yalanı milletin gözüne baka baka nasıl söyleyebiliyorsun pes doğrusu milleti enayi yerine koymaktan bir an önce vazgeç bence

cevapla (15) (1)
20.03.2017 12:51:57 ömer

Bu CHPKK zihniyeti ne mel un birşey

cevapla (13) (0)
20.03.2017 12:51:38 Vatansever/Balıkesirspor/GS

Vatandaşlık görevlerini yerine getiren Dünya'daki bütün yabancılara verilir. Sizler gibi Vatansever olmayan politikacıların vatandaşlıgını sorgulayıp, Vatanseverlik testinden geçirilmesini sorumlu makamlardan arz ederim.

cevapla (6) (0)
20.03.2017 12:47:29 Kaan

Nedenmi evet cunku fetö(yahudi cia )teror orgutunu desifre etti dunyaya okulari araciligyla nasil ulkelerde adam yetistirip parayla santajla onemli yerlere geldigini ve ulkeleri ele gecirdigini desifre etigini gordugum icin eyer erdogan adam gibi adam olmasa bunu yaparmiydi desifre edermiydi fetosu

cevapla (10) (4)
20.03.2017 12:47:02 ülkücü

ağa babanız avrupada okumuş ve sermaye sahibi Suriyelilere vatandaşlık veriyor.yiyiyorsa onlarada laf söyle

cevapla (9) (2)
20.03.2017 13:06:25 erkan

Ben avrupada yasiyorum kimse onlara vatandaslik vermiyor kardesim yalan bunlar

(0) (0)
20.03.2017 12:46:37 kosovalı

referandum kampanyasina başladigi gunden beri istisnasiz hergün yalan söylüyor yanliş söyluyor.adamin agzindan dogru bir laf cikmiyor.isin ilginci ise bu ulkenin yuzde 25 i bu yalanci düzembaz sahtekara oy veriyor aci olan tarafi da bu zaten

cevapla (10) (4)
20.03.2017 12:46:23 bi sus yaa

senden daha çok türk vatandaşlığını hak eden suriye kardeşlerimiz var. hiç olmassa senin gibi yediği kaba pislemez.hainlik peşinde koşmaz. onlar bilir ki ellerinde ki bir vatanları gitti 2.vatanlarına karşı hainlik yapmazlar. ama sen tunceliden taa ataatürk döneminde bombolanmasına rağmen hala hain

cevapla (5) (7)
20.03.2017 12:46:18 kes lan

senin gibi 1 milyondan fazla ermeni var bu ülkede, türk ve kürt isimleri alıp aramıza giren. Suriyeliler niye batıyor sana? çünkü müslümanlar

cevapla (12) (4)
20.03.2017 13:05:59 falan filan

yemin ederim sen bu zekayla uzun sure daha yasarsin

(0) (0)
20.03.2017 12:45:11 CCC

tamam iste daha ne istiyorsun k.k. adam millete soruyor sen hala demokrasi diyorsun. bu demokrasi degilmi... ha sen demokrasiden yana degilsen o baska

cevapla (6) (1)
20.03.2017 12:44:31 haktan vatansever

Suriyeliler müslüman, bize müslüman kardeşlerimiz lazım, ee savaş başladı, bize ALLAH için savaşacak askerler lazım, sizler gibi vatan hayinleri değil

cevapla (9) (2)
20.03.2017 12:44:23 CÜNEYT ARKIN

''Savaştan kaçmış bir millete,tarihini savaşarak kanıyla yazmış bir milletin vatandaşlığı verilemez,,N'AYIRRR N'OLAMAZ...

cevapla (11) (2)
20.03.2017 12:43:49 Dur Hele

evet cikarsa suriyelileri vatandaş yapacak olan onlar birak sen onlar adina müneccimlik yapmayı, evet çıkarsa sen napacaksin ey kilicdaroglu?

cevapla (2) (1)
20.03.2017 12:43:14 Türk

kendi vatanını savunmayıp karıyla kızla beraber kaçan adamdan kime ne fayda gelecek?sürün gitsin geriye

cevapla (10) (2)
20.03.2017 12:42:50 kemal kıçıdaroğlu

kaş yaparken göz çıkardım. Şu an karakoldayım

cevapla (1) (1)
20.03.2017 12:42:28 vatandaş

adam referandum maddelerini bilmiyorya,artık ne saçmalayacağını şaşırdı

cevapla (7) (0)
20.03.2017 12:42:13 YORUMCUUUUUUUUUUUUUUU

dün öyle bugün böyle fırıldak gibisin keMAL

cevapla (12) (1)
20.03.2017 12:41:49 hsnkt

Mülk yalnızca Allah'ındır. Bizler gelip geçiciyiz. Verse ne, vermese ne. Avrupa milyonlarca türke vatandaşlık verdi de ne kaybetti. Biz neden bu kadar korkuyoruz ki.

cevapla (1) (0)
20.03.2017 12:41:38 ülen

Verilsin bizimde milyonlarca vatandaşımızvar dışarda

cevapla (2) (1)
20.03.2017 12:41:28 Afyon03

Bu topraklar seni falan kabul etmiş keMal

cevapla (4) (1)
20.03.2017 12:40:51 Chp li

merak ediyorum , Erdogandan sonra baskan secilecek kisi, tum akp lileri hapse bile atabilir. Erdogan 10 yil sonra yok yerine oglu veya damadi secilmezse, muhalif biri secilirse ne olacak? Bugun evet diyenler kacacak delik arar o zaman. Kimseye bu kadar guc verilmemeli, o yuzden hayir.

cevapla (2) (6)
20.03.2017 12:40:24 kürd 47

merak etme vatandaşlık verilsede suriyelilerin yüzde 97 si işine toprağına dönmek istiyor herkes bir an önce dönmek için suriyenin normaleşmesini bekliyor suriye üzerinden siyaset üretmek kimseye fayda vermez evet evet evet

cevapla (5) (1)
20.03.2017 12:39:52 zeynel

Hollanda olayi noldu kac inek geri gönderildi

cevapla (1) (1)
20.03.2017 12:39:40 Parya

Zaten veriyorlar başkanlığa gerek mi var bugün iş arıyorsun Suriyeli dolmuş her yer yazık kendi ülkende paryasın demiş necip fazıl haklıdır.

cevapla (3) (1)
20.03.2017 12:38:05 ümit

İblisin görevi nifaktır , müslümanın görevi iblisi kendine uzak tutmaktır.

cevapla (7) (1)
20.03.2017 12:37:46 meral

cok Dogru tesbit

cevapla (2) (4)
20.03.2017 12:37:40 Vatan namustur

Hoş versek ne olur? adamın yeri belli yurdu belli savaş bitse bağlasan durmaz. Ama sen nereden biliyorsun? Niye uyduruyorsun?

cevapla (2) (0)
20.03.2017 12:37:36 AhdeVefa

O zaman EVET..

cevapla (4) (2)
20.03.2017 12:37:35 GEÇTİ O ESKİ GÜNLER

Suriyelileri bilememde inşallah seni vatandaşlıktan çıkarırlar

cevapla (5) (1)
20.03.2017 12:37:26 kenan

saysan 30 kisi yoktur orda

cevapla (3) (0)
20.03.2017 12:37:25 ali

kadin cocuk ve yaslilara asla sozum yok ama suriyeli dana erkeklerin burda ne isi varrr istemiyoruz genc erkekleri burada istemiyoruz her seye sandik diyosunuz buna da diyin o zaman !! kendi ulkeleri icin savassinlar niye anadolu genci aslani sehit olsun ?

cevapla (1) (0)
20.03.2017 12:53:31 Kaan

Katiliyorum

(0) (0)
20.03.2017 12:36:27 ejder

Ben gaziantepliyim . Eyer suriyelilire vatandaşlık verilirse inanın burası suriyeden beter olur Kendi vatanını için kendi toprağı için savaşmayı kaçarak kurtulmaya tercih eden bu ünsanları vatandaşlıpa alırsak vay halimize Şimdiden kendi semtlerini oluşturdular Alışverişlerini arap esnaflardan yapı

cevapla (1) (0)
20.03.2017 12:36:13 Sivaslı

Sanki şimdi isteseler yapamayacaklar hemi Allah'ın safı

cevapla (2) (0)
20.03.2017 12:35:50 ak ülkücü

dersim kahramanı atamiz iyiki bunu görmedi

cevapla (0) (0)
20.03.2017 12:35:48 t.c.

ya erdoğan boşuna vatandaşlık vermiyor hala anlamadınız mı.suriye bölünüp savaş bitince suriyeliler evine dönecek ve referandumla halep belki şam bizim topraklara katılacak.

cevapla (2) (4)
20.03.2017 12:35:40 cEVdET

ilk iş senin papucunu dama atacaklar

cevapla (1) (0)
20.03.2017 12:34:44 Ülkücü Militan

Milleti yalanla dolanla korkutmaya kandırmaya çalışma kemal adam ol adam

cevapla (3) (3)
20.03.2017 12:34:22 DES

Dırı vırılar o afişi tutmak için kaç para aldınız . Din ,Vatan , Namus için EVET , EVET , EVET . Terör , Avrupa ve yandaşları batacak Allahın izniyle .

cevapla (4) (2)
20.03.2017 12:33:21 adanali cenk.

bu halk elinde bira şişeleri sahillerde boş,boş gezen veya hersene çocuk yapıp ülke ekonomisine zarar veren,devletten para yardimi alip sağda solda nargile keyfi yapan,Türk askerinin suriye de şehit olup burada bu kadar rahat etmeleri ve bunlara üstüne türk vatandaşlığı verilmesine burda eminim ki h

cevapla (3) (0)
20.03.2017 12:32:25 istanbul 1453

Yalannnnn..........,

cevapla (1) (2)
20.03.2017 12:31:02 pit10

bence sen en büyük bölücüsün bütün örgütlerle calisiyorsun yalanmi

cevapla (1) (3)
20.03.2017 12:30:51 DOĞRUCU DAVUD

Kesinlikle adam doğruyu söylüyor.. Düşünün bir Apartmanda oturuyorsunuz. Yöneticiniz Dahah iyi binayı yönetmek için Tüm kat mülk sahiplerinden TAPU'yu istiyor verirmiydiniz..

cevapla (3) (2)
20.03.2017 12:29:30 hüliş

bundan doģalı ne olabilir doktor mühendis vs..ise neden olmasin..ırkcı değiliz biz..kemal bey senin vatandaslarinada baska ülke vatandaslik veriyor

cevapla (4) (6)
20.03.2017 12:29:12 Horozx

Ya artık neyi kullanacağını bilemiyorsunuz ya vallahi çok yazık çünkü hayrın bir tutanağı yok

cevapla (2) (1)
20.03.2017 12:28:58 SURİYE LİLER GİTSİN

GELİN BALIKESİR E GÖRÜN SURİYE LİLERİ PARKTA BİZİM ÇOCUKLARIMIZ YABANCI KALIYOR OYNATMIYORLAR BİLE BEN CHP Lİ DEĞİLİM AMA DOĞRU SÖYLÜYOR NE İŞLERİ VAR GİTSİNLER TOPRAKLARINDA SAVAŞSINLAR KURBAN OLMUYORLAR MI VATANDAŞLIĞA BİZİM ÇOCUKLARIMIZ SAVAŞACAK BUNLAR KEYİF SÜRECEK HAYIR 80 MİLYON KERE HAYIR

cevapla (16) (4)
20.03.2017 12:28:53 yok artık

zaten kimseye zarardan başka bi faydaniz yok size giren çıkan ne onu çözemedim

cevapla (2) (3)
20.03.2017 12:28:45 kes lan

senin gibi 1 milyondan fazla ermeni var bu ülkede, türk ve kürt isimleri alıp aramıza giren. Suriyeliler niye batıyor sana? çünkü müslümanlar

cevapla (4) (4)
20.03.2017 12:27:17 ak ülkücü

üç milyon turkede avrupa veirirken iyide

cevapla (2) (1)
20.03.2017 12:27:06 asdads

yav zaten vermeye başladılar ınternette var bır ton kımlık sağda solda gördugumuz surıyelılerın çoğunda kımlık var kendı gözumuzle görduk şimdi burda troller adama laf soylemışlerde adam haklı kıme sorarak verıyonuz kımlık multecılere bende hayır dıcem

cevapla (1) (1)
20.03.2017 12:27:00 duble

5 milyon suriyeli şimdiden vatana hayırlı olsun.maaş var kira yardımı var. ilaç bedava. istedikleri üniversiteye girme hakkı. istediği işe girme hakkı.süper daha ne olsun.süper güç olduk. evet de geç.

cevapla (5) (1)
20.03.2017 12:26:36 Bitlisli Alperen

Gezizekalıya bak ya öyle bir düşünce olsaydı bunu seçimden sonra değil önce yapardı hem ne var ki Suriyelilere vatandaşlık vermekte, vasıflı ve sermaye sahibi Suriyelilere zaten verilecek ki vatandaşlık.

cevapla (9) (3)
20.03.2017 12:43:08 vatandaş

tebrikler kardeşim harika yorum yapmışsın

(0) (0)
20.03.2017 12:26:36 ak ülkücü

bi kerede alevi esada seslen dersimli

cevapla (9) (0)
20.03.2017 12:26:12 ak ülkücü

bulgarlara macirlara hem vatanadaslik hem toprak verdik trakyayi..komik olmaaa

cevapla (6) (1)
20.03.2017 12:40:08

Geri zekalı Bulgar değil onlar Bulgaristan Türkü

(0) (0)
20.03.2017 12:26:05 TC ATATÜRK evet

Bari biraz tutacak yalan at be kemalliğin sırası değil vatan meselesi hain

cevapla (4) (0)
20.03.2017 12:26:05 LAFA BAKARIM LAF MI

Bu ülkede vatandaşlık hakkını ,T.C kimliğini ,senden ve senin gibilerden daha çok hakeden suriyeli yada başka milletten kardeşimiz var.

cevapla (5) (2)
20.03.2017 12:26:01 yok artık

almanya da hollanda da belcikadaki Türklere de vatandaşlik verildi ne yani senin angut tezine göre sınırdışı mi etsinler yahu sen ne embesil bi adamsın

cevapla (3) (3)
20.03.2017 12:25:49 TABİKİ EVET 61

Zaten gerekli şartları bünyesinde bulunduran bir kısım suriyelinin böyle bir hakkı var keMAL... (Yine yalan konuşuyor)

cevapla (2) (1)
20.03.2017 12:25:33 ak ülkücü

suriyeden gelen alevilere hak verimese kıyameti ilk sen yaygara yaparsin

cevapla (5) (0)
20.03.2017 12:24:18 asdf

Saldır akzihniyet.

cevapla (0) (3)
20.03.2017 12:23:29 Divanli köyū yozgat

EY KILIÇDAROGLU ..... Kardan adam olur, senden adam olmaz...

cevapla (11) (0)
20.03.2017 12:22:42 Divanli köyū yozgat

Kiliçdaroğlu Sokak lambası gibisin, kime yandığın belirsiz.

cevapla (8) (0)
20.03.2017 12:22:25 serkan

bizim turk olan hainlerle degissek suriyelileri. turk bile olmayan kemal icin gereksiz sozler.

cevapla (1) (0)
20.03.2017 12:20:52 acı gerçekler

kapılaır açmak mı? işte görüyosunuz akp suriyelilere vatandaşlık vericek

cevapla (0) (3)
20.03.2017 12:20:49 serkano

onlar alevi olsa yere goge sigdirmazsin. ama sunnilere olum.

cevapla (3) (1)
20.03.2017 12:19:29 !

cümlelerin alayı haşhaşilerin lafları. Feto yazıp eline vermiş ne söyleyeceğini

cevapla (15) (4)
20.03.2017 12:19:23 cesim

akp kime hayrı varsa evet desin bana hayrı yok ben hayırı diyicem ben akp güvenmiyorum akp doğru dürüst bir parti olduğuna zere kadar inancım yok yandaşlar haric coğu kesimi sömürüyor

cevapla (6) (24)
20.03.2017 12:19:17 ..

sanane suruyelilere vatandaslik vericez suruyeyide alicaz bizim olacak sananeee

cevapla (15) (4)
20.03.2017 12:19:16 izmirli

Selanikten göçenler Bosnadan göçenler Bulgardab göçenler Tatarlar Makedonlar Bu ülkenin yarısı göcmen zaten.. Alayıda şarapcı. Ne olmus yani.?

cevapla (17) (1)
20.03.2017 12:34:44 Bitlis'in Kayı Obası

Alkışlıyorum seni güzel tespit

(0) (0)
20.03.2017 12:19:12 Hakirehi

Durumun vehameti anlaşılmış değil muhalefetin bakış açısı bu kadar sığ işte varın siz düşünün gerisini...

cevapla (7) (3)
20.03.2017 12:18:31 diyarbakır liceli

Akparti kadar milletiyle oyun oynayan parti dünyada yok. Hollanda dediki gelmeyin bizde seçim var bizim seçimimizden sonra gelin bunlar mevlütü gönderdiler izin alamadılar sonra başaörtülü kadını gönderdiler ve başörtü magduriyeti yaptılar.

cevapla (2) (10)
20.03.2017 12:18:18 Köroğlu-NL

Yalan, bu söxlerle evetcileri caydirmaktir bunun amaci... Ah ke-MAL ah...

cevapla (6) (1)
20.03.2017 12:18:12 hamdi

sırf 600 millet vekili ,18 yaş ve SÜRİYELİLER için HAYIR diyorum.

cevapla (2) (8)
20.03.2017 12:17:52 sercan

evet cıksada cıkmasada bu tayyip suriyelileri vatandaş yapacak suriye politıcasında yapılan hataları kapatmak için onlar vatansız kaldılarsa bu akp nin sucu

cevapla (0) (4)
20.03.2017 12:17:36 11

ilk defa dogru soyluyo ama hdp yanyana kadikoyde dun stand acmis kazanmayi dusunmuyo yuzde 20 yetiyo bunlara biri anlatsin bunlara halk neyi istiyo

cevapla (2) (4)
20.03.2017 12:17:06 sorti

renginiz ne olursa olsun ama chp nin suriye politikası fiyasko ırak politikası hiçyok küffar buraları osmanlı veya türkmen toprağını dizayn ediyor malmal bakıyoruz

cevapla (1) (0)
20.03.2017 12:17:03 teo

Suriyelileri niye doldurdun diyodu daha gecen hafta. Agliyodu milleti kiskirtmaya calisiyodu. Suriyelilere ya. Noldu bu hafta vatandaslik veriyor.

cevapla (1) (0)
20.03.2017 12:15:37 Yıldıray

Bu dersimli düdük ne demek istiyor acaba. Alevi esed suriyeden müslümanları kaba kuvvetle çıkardı, şimdi misilleme olarak reis de bu kk. gibi alevileri suriyeye gönderecek.. Acaba bunu mu demek istiyor..

cevapla (13) (5)
20.03.2017 12:14:22 Yalncı ylancı kimse inanmaz sa

Nerden biliyon lan müneccim mi gördün rüyanda at yalanı seveyim inananı arkandan gelen avanen inanır anca sana .)))):))))

cevapla (14) (4)
20.03.2017 12:25:31 hamdi.

bakan açıklama yaptı yapacaz diye . siz uyuyun hala.

(0) (0)
20.03.2017 12:14:17 ASIM

Yalan olan birşey yok ki doğuda bir çok yerde veriyorlar tc vatandaşlığı bunlara hem verilmeyenler zaten türk ten daha rahat yaşatılıyor sanirsin biz multeciyiz arap seviciler

cevapla (7) (15)
20.03.2017 12:13:04 .

hakli degil mi

cevapla (6) (16)
20.03.2017 12:12:56 ismi lazim dehil

kemaaal kemaaal hayirli b seyde senin bu ulkeye ne hayrin olmus b dusun

cevapla (9) (2)
20.03.2017 12:12:08 frht57

Yalanin kuyruklusu... Velev ki oyle, suan engel olan nedir?

cevapla (2) (2)
20.03.2017 12:11:28 ali

Açıkçası evet diyorum ama ben de istemiyorum suriyelileri.. yanlış yapıyoruz gibi

cevapla (8) (3)
20.03.2017 12:10:52 kerim

asıl tr vatandaşı yapılmazsa hayır veririz referandumda . ne güzel beleş işçi işte

cevapla (0) (5)
20.03.2017 12:10:38 Selim

Kimse sormuyor mu, hayır çıkarsa bunlar iktidardan mı gidecek. Bir şey yapılacaksa evet de çıksa hayır da çıksa yapılır yahu.

cevapla (9) (2)
20.03.2017 12:10:26 osmaniyeli...80

ulan arkadaş ne suriyeli hain sevgisi varmış be...bu topraklar kanla alındı suriyeliler vatandaşlık alsın şehitlerin kemikleri sızlar....

cevapla (7) (3)
20.03.2017 12:10:21 mehmet

evet vericez 3 milyonuda türkiye vatandaşı yapıcaz sana ne

cevapla (14) (5)
20.03.2017 12:09:58 istanboul boul oul

Türkiye iflasın eşiginde az kaldı. Siz hala akp nin yalan dolanlarının peşinde koşun. Ama işin kötü tarafı akp ye oy veren kitlenin iflasla ekonomiyle gelecekle alakası olmaması. Fakir fukaranın oy verdiği herifler beni yönetiyor.

cevapla (1) (5)
20.03.2017 12:09:11 dedeye sahip cikalim

Suriyelilerden doktor muhendis akademisyen prof varsa vermememiz hata olur yetismis hazir beyin tipci yetistirmek en asagi 6 sene bunun uzmanligi hesaba katarsan 10 yil yetismis bir muhendis 4 sene universite uzerine 4-5 yil ozel sektor tecrubesi gerekiyor bunlari bulup kullanmamak ancak kilictarogl

cevapla (3) (1)
20.03.2017 12:08:25 ekkk

doğru söylüyor. verecek.

cevapla (2) (2)
20.03.2017 12:07:33 antepli

Ya kemal bi git ya

cevapla (5) (2)
20.03.2017 12:07:14 !

cümlelerin alayı haşhaşilerin lafları. Feto yazıp eline vermiş ne söyleyeceğini

cevapla (4) (2)
20.03.2017 12:07:05 okitokib

inşallah dedigi gibi olmaz

cevapla (2) (0)
20.03.2017 12:06:50 yol yemez

suriyelilerden bıktık artık gitsinler kendi memleketlerine vatandaşlık filan da vermeyelim

cevapla (3) (0)
20.03.2017 12:05:37 Aboubakar

Ne diyor bu Aboubakar yine. Sıyırdı sanırım. Reis'in baskan olacagı aklına geldikce psikolojisi sekiz kesiyo. Zalımın oglu :)

cevapla (5) (3)
20.03.2017 12:04:28 alii

Utanmada yok lan sizin sıfatınıza...

cevapla (5) (2)
20.03.2017 11:33:32 krdş

Erdogan gelene kadar türkiyeyi kim takıyordu zaten. Siz yine başak ülkelerin memurlarını kırmızı halıyla karşılamayı özlediniz . Başbakanlarımızla dalga geçtigi günleri özledimiz demi ?

cevapla (24) (18)
20.03.2017 11:14:37 CihanGiroğLu

Yaaa bi git kardeşim nereye gidiyorsan git bu milletin içine nifak soktugun yeter!!!

cevapla (18) (9)
20.03.2017 11:08:36 @rkun

SANADA SURİYE VATANDAŞLIĞI ALALIM...HANGİ MİLLETTEN OLDUĞUN BELLİ DEĞİL....

cevapla (29) (25)
20.03.2017 12:12:18 has yozgatli

cok guzel cevap kardesim ellerine saglik

(0) (0)
20.03.2017 10:54:55 .l..

ulen bi bitmediniz gittiniz. Yalan Yalan Yalan. Hiç te utanma kalmadı.

cevapla (24) (8)