Yorumlar

Avatar Seçimi Yapın
21.03.2017 12:41:36 vatan millet aşkı

Ah hitler nerdesin heykeli dikilicek ulu lidersin bu acımasız katil şerefsiz yahudi ırkı ortadan kaldıracak yeni hitlerler lazım dünyaya bunlar dünyanın başına bela lanetli ırk bu domuz sürülerini yok etmeklazım çünkü bunlar ırkçı acımasız insan düşmanı yaratıklar

cevapla (1) (0)
21.03.2017 12:26:34 khan

Mehrii mehrii şıvanan söylemenı bırılrri aglayarak dinleyi özlemişlerdir

cevapla (0) (0)
21.03.2017 12:14:10 Ahmed

AK Partililer sevincinden ne yapcagini sasirdi.

cevapla (0) (1)
21.03.2017 11:53:36 Er

Bunu amaci siyasi yahudiler her yere bez asmazlar

cevapla (1) (0)
21.03.2017 11:37:18 hayru nisa

onlara özenmese birinci olamaz

cevapla (1) (0)
21.03.2017 11:27:52 vatandaş

Ya hu anlamadığınız şu yahudilik tabiki ırk değil dindir.amma velakin bu dini gelen topluluk yaymamış kendilerini üstün görmüşler hep.bu şekilde olunca belli bir kesmin elinde kalmış ve yahudilik hem din hem ırk olmuş.dünyanın her yerine sürüldükleri için kürt olan yahudi bile var. Daha doğrusu kürt

cevapla (1) (0)
21.03.2017 11:23:47 vatandaş

Bariz bir şekilde seferad yahudisi tipinden belli yahudi çevresi olan hemen anlar dış görünüşünden. Yani daha açık yazayım şuan türkiye'de olan osmanlı dönemin'de ispanya'dan göç eden yahudilerden türklükle bir alakası yok.

cevapla (1) (0)
21.03.2017 10:04:23 kol

israilde ezanlar yasaklandı van munit nerde kavgalı oldugumuz zaman bile tiçaretimiz 100 de 30 artmıştır yemezler ama yedirdiler afiyet olsun benim saf milletim

cevapla (5) (0)
21.03.2017 12:27:06 belcika dan

Van munit mi hahahahahaha one minute olmasin o :D ne guldum ya

(0) (0)
21.03.2017 09:31:41 Turabey

İsrail seçti sayın bayanda kendini güzel sandı. Bizde yedik bu eskimiş politik oyunların zamanı geçti. Git bu politikalarla ebeni kandır.

cevapla (7) (1)
21.03.2017 09:11:07 esun

klasik yahudi taktiği,türkiyeden katılan ilk kadınıda güzel çirkin demeden dünya güzeli seçmişlerdi,amaç islam dünyasının önderi ülkenin kadınının vücudunu pazara sunmak, biz biliyoruz ki bu oyunları kazananlar,oynayanlar aynı haçlı tohumları,müslüman türk milleti islamsız,namussuz asla yaşıyamazz

cevapla (12) (1)
21.03.2017 09:29:06 yahudiler başarmış

nasıl yaşıyamaz resimdeki kız neci

(0) (0)
21.03.2017 08:53:11 Kuşadalı

Yahudi asıllı Türk vatandaşı..Saçma sapan yorumlara gerek yok.Türkçe bir şarkıyla yarışmaya katılması ve dereceye girmesi bizleri gururlandırmalı.

cevapla (15) (2)
21.03.2017 08:27:44 Mübarizibrahimov

Türkçe bir şarkı yahudi kulaklarında çalınıyor bu bizim için grur veririci Herkez Türkün gücünü görecek

cevapla (9) (5)
21.03.2017 08:27:31 Doğrucu Davur

Ne cahil adamlarlarsınız! Türkiye vatandaşı yahudi yazacaksınız. Yahudilik din değil ırktır, Bir yahudi hiçbir zaman Türk olamaz, bir Türkte hiçbir zaman yahudi olamaz. Oldum dese de kabul görmez. En fazla mason olur yahudiye hizmet eder.

cevapla (9) (0)
21.03.2017 09:42:40 selami

asıl cahil sensin, yahudi demek hz. yakub'un oğlu yehudanın soyundan gelen demektir. o din yahudilik değil museviliktir. her musevi yahudi değildir, musevi olmak için din değiştirmek yeterli, ama annesi yahudi olmayan biri yahudi olarak kabul edilmez. yahudilerde soy anneden geçer.

(0) (0)
21.03.2017 09:39:02 çepni

türk yahudi azımsanmayacak kadar çoktur...

(0) (0)
21.03.2017 09:00:03 biraz kitap okuyun

senin gibi bilgisiz cahili muhatap almak doğru değil ama yine de iki kelam edelim dünya yüzeyine inmiş üç semavi din vardır yahudilik hiristiyanlık ve islamiyet islamiye indikten sonra iznsanlar üzerine yahudiliğin ve hiristiyanlığın hükmü kaldırılmıştır yahudilik bir ırk değil semavi dindir

(0) (0)
21.03.2017 08:17:52 Mehmet Ali

Kripto Sebatayist veya açıktan Yahudi. Osmanlı zamanında Selaniğe yerleştirlen yahudilerden. TC kimliği taşımayla Türk olunsaydı ?

cevapla (4) (2)
21.03.2017 07:57:01 maho

Yahudileri ne zamandır Türk diye yutturuyosunuz sizi gidi michel eflak torunu ittihatçılar.

cevapla (9) (2)
21.03.2017 07:44:27 birtttt

tabiki birinci sececek cünkü bir osmanli torunu karsissinda onlarin isdedigibi giyinmis ve onlar gibi yasayor belliki uyan türkiyen uyan kurtulus Islam da ve kendi kültürümüz de

cevapla (6) (1)
21.03.2017 06:32:40 altay

Hayatım dinlediğim en kötü tatlısessarkısı siZde bununlamı övünüyorsunuz türk asıllıymıs türkçeyi bilmeyen asıllımı olur hadı dıgelim oldu sarkıyı doğru soyler insan rezil etmiş güzelim sarkıyı nefesi yetmiyor sarkıyı söylemeye kelimeleri yutması ve türkçeyi katletmeside cabası

cevapla (10) (9)
21.03.2017 08:26:45 Neden Hazimsizlik var

hazimsizlik neden

(0) (0)
21.03.2017 06:23:07 özgül

birinciye laf yok

cevapla (6) (2)
21.03.2017 06:20:24 hakan bozkurt

bunasil haber turk kiziymis yahudi olmasa babayi secerdi unutmayinki AEK yida yunanistanda ist giden rumlar kurdu ama yunanistanda onlar biz turkuz ist demiyor biz yunaniz diyor yasasin yunanistan diyor buda buranin yahudisiymis zaten yahudi devleti kuruldu diye cektir olup gitmisler yani halismuhli

cevapla (5) (0)
21.03.2017 05:06:21 xxx

bunlami ovunuyorsunuz helal olsun!

cevapla (8) (0)
21.03.2017 05:05:35 •••••••••••••••

Türk asıllı olsa ne olur o da yahudi

cevapla (7) (3)
21.03.2017 05:05:26 son osmanli

Ses'e bak maydonoz dogra.....!!!

cevapla (2) (1)
21.03.2017 04:48:43 SARACENS

Yiddish ses boğazdan derin gırtşak sesi, Hebrew daha iyi konuşuyor. Türkiye'de yaşaması onu Türk yapmaz. ama güzel söylemiş o başka konu

cevapla (0) (1)
21.03.2017 03:14:19 kral

On numara söylemiş

cevapla (6) (2)
21.03.2017 01:41:47 mehmetay

Muziğin içine etmiş. Birinci secildise var bir dümen. Berbat türk kızı böyle söylermi da. azeri lehcesi gibi söylemek için yırtınmış

cevapla (4) (2)
21.03.2017 04:24:48 I hate you

Azeri kızı bi bok yapamaz amk

(0) (0)
21.03.2017 01:28:05 GöKbEn

Hangi Türk kızı ya bildiğin İsrailli

cevapla (8) (0)
21.03.2017 08:27:53 Neden Hazimsizlik var

hazimsizlik sende yara olmus

(0) (0)
21.03.2017 01:13:02 uyanan Türk

ey yahudi,yemeyiz artık

cevapla (11) (0)
21.03.2017 01:08:06 Günlüym sen süle :)

Ibrahim abi biz den önce israili fethetmis

cevapla (9) (0)
21.03.2017 01:02:22 osmanli torunu 66

Siz Colin Kazimi bilirmisiniz??? O ne kadar Türkce biliyor sizce bos bos konusmayin ve irkcilik yapmayin

cevapla (0) (1)
21.03.2017 00:58:27 karnımız tok yemeyiz

israil burada mesajı vermiş oluyor ki türkiye yi sevdiğini ve türkiyenin içindeki zorlukların arkasında israil olduğunu ispatlıyor bu şarkı bir mesaj kardeşim uyan.

cevapla (4) (2)
21.03.2017 00:33:23 Sinan Muhtat

Keriman Halis hesabı

cevapla (3) (1)
21.03.2017 00:23:00 Bana öyle geliyor ki

İsrail öpücük Türkiye'ye öpücük atıyor.

cevapla (11) (1)
21.03.2017 00:17:21 gerçek!

Gözlerimi kapadım ve arap bacıyı dinledim :))) " neye alıyocun gucum"

cevapla (1) (0)
21.03.2017 00:06:30 barko

Mükemmel söylemiş aferin kız

cevapla (13) (0)
21.03.2017 00:04:42 Şenol yurttaş

Yahudilerden siyonist olanları tehlikeli asıl bu kavgaların bu savaşların arkasında duran onlar.

cevapla (5) (0)
20.03.2017 23:49:16 serdar s

her kafadan ses çıkıyor....modern yaşayan seküler Yahudi var...masorti yahudisi var....haredi yahudisi var...birde Siyonistler var...Siyonistlerin haricindekilerin bize zararı yok.....bizim şeriata uygun yaşayan haredi Yahudileridir....okuyun lütfen...Google da var....

cevapla (4) (1)
20.03.2017 23:34:49 Alşen61

Biraz politik gibi,ama umrumda değil gün gelecek herkes birgün Türkçe konuşacak :))

cevapla (15) (1)
20.03.2017 23:30:12 Halil İbrahim Celik

Bosuna imparator demiyorlar ibo ya

cevapla (10) (2)
20.03.2017 23:22:50 pokamın

yahudiden ne farkın kaldı???

cevapla (3) (1)
20.03.2017 23:21:04 Bir adam Vardı...

İmparator çıkarmış sarkıyı sadece doğru sarkı seçiminde bulumak yetiyor.

cevapla (5) (0)
20.03.2017 23:20:00 sed

Bu nasıl türkmüş yav türkçeyi bilmio

cevapla (9) (2)
21.03.2017 08:29:29 Neden Hazimsizlik var

hazimsizlik neden var

(0) (0)
20.03.2017 23:18:37 ya sabir

eee ne olmus,i.tatlisesin darkisi soylefi ve 1.oldu diye,bu lanetlenmus kavim,filistinli musluman kardeslerimi oldurmeye evam etmiyecek ve EZANI yasaklamiyacak manasinda.gecin lan bunu.bizene ilin yahudisinden.

cevapla (2) (3)
20.03.2017 23:08:37 Erhan

Türkiyede son dönemde saçma bir İsrail düşmanlığı oluşturuldu.Bizim dinimizde Yahudi-Musevi düşmanlığı yoktur.Unutmayalımki Peygamberimizin sahabelerinden Selman-ı Farisi Yahudi kökenlidir...

cevapla (13) (4)
20.03.2017 23:48:40 olmaz bu kadar da

Sen biliyor musun hz Ademden son peygambere kadar gelen tüm dinler islamdır. Fakat onlar kendisine inan kitapları tahrif ettiler. Senin savunduğun insanlar binlerce müslümanı hamile şekilde karnını deştiler, burunları kestiler. Beşikteki çocukları öldürdüler. Onlar müslüman öldürmeye devam edecekler

(0) (0)
20.03.2017 23:47:13 ali

kimsenin yahudiye düşman olduğu felan yok..tek düşmanlık Filistinli musluman kardeşlerimize zulmedenlere ,sinsi sinsi Filistin topraklarını isgal edenlere yani israile...

(0) (0)
20.03.2017 23:42:57 Gül

Yahudi asıllı ama müslümandır, şuan yahudiler radikal yahudi olup islam düşmanlığı gaptığı için yahudi düşmanlığı var. Bi kızı dandik bi şarkı yarışmasında birinci yaptılar diye bunj görmezden gelemezsin.

(0) (0)
20.03.2017 23:37:58 ilber hoca

cahil cahil konuşma. selman-ı farisi adı üzerinde fars yani iranlı. ayrıca müslüman olmadan önce mecusiydi.

(0) (0)
20.03.2017 23:30:22 anar

İranlıdır cahil adam.atma kafadan..

(0) (0)
20.03.2017 23:24:06 ahmet

selmanı farisi ra adı üzerinde iran sasani imparatorluğunun ısfahan şehrinin cey kentindendir. MEcusi bir aileye mensuptur.

(0) (0)
20.03.2017 23:03:45 emre

sesi güzel değil vala kusura bakma. şarkıyı söylemeye çalışırken ses gidiyor olabilir tabi

cevapla (1) (1)
20.03.2017 22:59:50 Eşrefbaba

İbonun efsanelerinden, kötü söylese de müziği yetiyor be!

cevapla (4) (0)
20.03.2017 22:48:22 taner

bu kız türkiye yahudisi

cevapla (8) (2)
20.03.2017 22:36:03 Osman Bey

Irkçılık yapmayın türk asıllıymış önemli olan kafa tasın değil önemli olduğun hangi safta durduğundur!...

cevapla (7) (2)
20.03.2017 22:42:49 yavuz

tamamda bunun irkcilikla ne alakasi var ? :D dedigun dogru her türkce bilen insani türk diye adlandirmamaliyiz.. bu dogruda ama bu irkcilik degilki :D olursa entegrasyon olur bunun adi ama irkcilik degil

(0) (0)
20.03.2017 22:30:57 alicengiz

vay be feto burayada el atmis sirin göstermek icin yahudileri. demekki israilin genisleme politikasi sekteye ugradi.

cevapla (4) (4)
20.03.2017 22:28:07 Merak Edin

Dünyada musevi inancına sahip çok sayıda türk var. Bunların kaynağı bugünkü Ukraynada yaşamış HAZAR türkleridir. Türk asıllı musevi inancına sahip bu kişiler HAZAR devletinin yıkılması ile bütün dünyaya yayıldılar. Musevi olan ilk Hazar Kaganı BULAN dır. bakınız www.khazaria.com

cevapla (6) (0)
20.03.2017 22:38:54 helal

adam hakli beyler elinizdeki telefonlar kadar akilli degilsiniz

(0) (0)
20.03.2017 22:16:08 adalet

bir yazida okumustum israil bizim medeniyetimizi gecmisimizi cok kiskaniyormus o gecmise sahip olmak istiyorlar bunlar az gevur degil vardir bir planlari

cevapla (8) (4)
20.03.2017 21:53:07 RASGELE

TÜRKCESİ ZAYIF AMA GÜZEL SÖYLEMİŞ YAKIŞTIRMIŞ.

cevapla (6) (0)
20.03.2017 21:52:02 adm

Ben bu işi biryerlerden hatırlıyorum ama hadi hayırlısı.

cevapla (3) (0)
20.03.2017 21:50:54 Gercekler

2. Hatta Sultan Beyazit II, Yahudileri Ispanyoldan kurtarip, topraklarimiza almakla kalmamis. Yahudileri Osmanli topraginda istemeyen kisileri idamla tehtid etmis. Ama gunumuz Turkiyede, simsek carpsa "vallah yahudiler yapmisdir" deniliyor .. ne bu cahillik?

cevapla (3) (5)
20.03.2017 22:08:49 MEB

Sen önce yahudi ile siyonist arasındaki farkı öğren de sonra millete cahil de

(0) (0)
20.03.2017 22:04:39 aralik

eeeeeeeee

(0) (0)
20.03.2017 21:49:36 bir isi

Türkiye'de İbranice yarışsa (yarışamazda) linç ederdik

cevapla (6) (2)
20.03.2017 21:58:05 CHAMPİON BJK

YARIŞMADAN BAHSEDİYOSUN VE ÇOCUK KATİLLERİNİMİ SAVUNUYOSUN AYIP VALLAHİ YAZIK BU GENÇLİĞE

(0) (0)
20.03.2017 21:49:19 bıyıklı

bebeğim şarkısını müthiş okumuş ama. hakkını yememek lazım. hatta türkiye'ye gelip üç beş türkçe şarkı okuması lazım. neden kaybettik bunları bilmiyorum ama yeniden kazanabiliriz. insanız insanız insanız.

cevapla (4) (2)
20.03.2017 21:48:05 Gercekler

1. Israil hayrani degilim ama bizim ulkedeki bu asiri Israil dusmanligi cok buyuk bir sacmalik. Yahu Osmanli bile yahudileri topraklarina almis. Hatta Beyazit II, yahudileri kurtarmak icin Kemal Reisi yollandi. Ispanyol krali Ferdinand cok cahil, yahudilerin degerini anlamiyor dedi

cevapla (4) (4)
20.03.2017 22:09:38 MEB

Siyonizm diye bir şey duydun mu

(0) (0)
20.03.2017 21:44:44 Kule

Musluman bı toplumu ancak boyle bozabılırsınız kımse bırıncılık secmedı onlar sadece gorevlerını yaptılar uyan musluman uyan

cevapla (5) (1)
20.03.2017 21:42:17 CHPKK

napalim simdi gururmu duyalim..bizden olmayanla..

cevapla (4) (1)
20.03.2017 21:38:59 emre can

Yahu gidin misira,iraka,ürdüne,fasa,cezayire...Türk dedinmi adamlarib alerjisi var.Fransizlara duyulan sevgi ve saygiya bakin bir de bizim Türklere duyulan saygiya.

cevapla (3) (2)
20.03.2017 22:22:04 ..!

Alakaso yok sanki gitmis gibi atiyorsunuz burdan a mekke ye medineye gisiyoruz biz turkuz deyince adamlarin bakışı degisiyor saygiyla edeole hizmet ediyorlar eskidenmis o ingilizler vermis fitneyi bolmus ummeti sizin gibilerde bugun hala yutuyir bu hikayeyi

(0) (0)
20.03.2017 21:38:21 yahudi asilli

sayin editör haberde bir yanlislik olabilir mi? kiz öz be öz türk mü yoksa türkiye asilli yahudi kökenli birisi mi? bence kiz türkiye kökenli ama yahudi soyundan geliyor.. türk irki ile alakasi yok.

cevapla (3) (0)
20.03.2017 21:55:18 Gercekler

Etnik Turk Musevilerde var ... Karaim musevileri etnik Turktur ve Turklugunden gurur duyar. Kendilerine yahudi denmesinden rahatsiz olur ve Musevi kelimesini tercih eder. AYRICA, Israil'de butun yahudilerin Hazarlardan kalma Turk oldugu komplo teorisine inanan Yahudiler/Hahamlari ve takipcileri var

(0) (0)
20.03.2017 21:38:08 osmanlı

Ses bombaa

cevapla (0) (0)
20.03.2017 21:37:19 Şamanistim

Eski dininize donun:) yuce Şaman dinimi kucumseyen herkes tengrisinden bulsun diyorum baskada bisey demiyorum:)

cevapla (1) (1)
20.03.2017 22:45:40 evet

Çok tanrılı dinlerin modası geçti, tek tanrılı dinler dünyaya hakim, milyon yıl sonra ne olur ben bilemem eşim belki bilebilir..

(0) (0)
20.03.2017 21:36:21 boşversene

kim olursa olsun birinci bana ne

cevapla (1) (1)
20.03.2017 21:35:14 emre can

Bugün Araplara ikinci bir Lawrence gelse,Araplar kökümüzü kurutur.

cevapla (1) (0)
20.03.2017 21:34:16 karsiyim

Rezillik utandım. Allah sizleri islah etsin.

cevapla (0) (0)
20.03.2017 21:34:12 medyatık

EVET EVET EVET REISE HER ZAMAN EVET AVRUPAYA INAT TURKIYE DUSMANLARINA INAT EVEEEEET

cevapla (7) (0)
20.03.2017 21:34:05 Holland

Hollanda da yasayan hollanda vatandaslarini turksunuz diyerek ayaga kaldirmak icin herseyi yapiyorsunuz ama benzer birisi israilde yasayinca turklugunu kabul etmiyorsunuz:))) komedisiniz valla

cevapla (0) (1)
20.03.2017 21:22:47 hulk

Bu türkse ben afrikaliyim bu nasil türkce?

cevapla (3) (0)
20.03.2017 21:42:51 Gercekler

Buyuk bir ihtimal ile annesi ve babasi zamaninda Turkiyeden, baski ve ayrimcilik, hatta kendini guvende hissetmediginden Israile tasindi. Ama Turk kulturunu, muzigini, dilini unutmadi. Kizlarina az da olsa ogretti ..

(0) (0)
20.03.2017 21:13:52 X

allah belani versin hitler. bkz: oldurmedigim her yahudi ocin bana kufredeceksiniz.

cevapla (6) (1)
20.03.2017 21:39:36 emre can

Sen öldür korkak herif...

(0) (0)
20.03.2017 21:39:00 hakaq

ediyoruz bilginize:)

(0) (0)
20.03.2017 21:13:38 Gercekler

@BH, Sizin o cok sevdiginiz Araplar bizi arkadan vurup gavur Ingilizle bir oldu, Lawrence resmen Kahraman bir cok arap ulkesinde. Dolayisiyla hainler bizi Ingiliz icin arkadan vurdu, Ingilizlerde ikinci dunya savasindan sonra Israil'i kurdu. Araplar kendi etti, kendi buldu ... BIZE NE?!

cevapla (4) (1)
20.03.2017 22:24:00 ..!

Alakası yok sanki gitmis gibi atiyorsunuz burdan a mekke ye medineye gisiyoruz biz turkuz deyince adamlarin bakışı degisiyor saygiyla edeole hizmet ediyorlar eskidenmis o ingilizler vermis fitneyi bolmus ummeti sizin gibilerde bugun hala yutuyir bu hikayeyi

(0) (0)
20.03.2017 21:12:41 zaza palulu

Sizi yahudi turkler sizi

cevapla (1) (3)
20.03.2017 21:11:04 Gercekler

@BH, bana cevap yazmisin, ben alta yazamiyorum. Birinci dunya savasinin Yahudilerle bir ilgisi yok. Israil ikinci dunya savasindan sonra Ingilizlerin yardimi ile kuruldu. Birinci dunya savasinda senin Arab/Musluman kardesler bizi arkadan vurup Ingilizlerle bir oldu,

cevapla (1) (3)
20.03.2017 21:10:01 OSMANLI TORUNU

Yaşayacağımız güzel günler için evet

cevapla (6) (3)
20.03.2017 21:31:58 Adanaliyik

Seni oyle aldstiyorlar iste yasiyacagin guzel gun yok evet dersen

(0) (0)
20.03.2017 21:07:31 ecdad

türk asilli Israil vatandasi demek ne kadar komik .... Türkiyede yasayan yahudilerden olup Israil vatandasi olmasin sakin.... :-) garipsedigim olay TÜRK ASILLI denmesi yoksa YAhudi olmus Ermeni olmus beni ilgilendirmez...

cevapla (1) (0)
20.03.2017 21:01:57 ..

Türkçeyi tam dili donmesede guzel soylemis. jurileri duyunca Filistinli kardeşlerime yaptiklari geldi gözümün önüne Allah yasattiginizi yasatsin insAllah ölümünüz filistinli kardeslerimden olur insAllah!! kendimi filistine girince ayri bi mutlu hissetiyorum diyen basbakanlarinizi unutmadik! yalakali

cevapla (3) (0)
20.03.2017 20:59:39 Abovvvvv

Vahhhh vahhhh susan ezan sesıne ses vermeyenler bir şıllıgın namelerıne hayranlık çığlıkları atar olmuş .Hepinize Hayır.

cevapla (2) (3)
20.03.2017 20:54:35 osmanli

Yahudi bize düsman olmassa biz düsman olmayiz yahudilerinntek dostu türklerdir bilene kiz fena söylememis tebrik ederiz

cevapla (0) (1)
20.03.2017 20:52:28 Mete

Yorumlara bakiyorumda burda soylese birinci olamazdi diyor arkadaslar herseye siyaseti sokmayin biraz rahat olun kendinize guvenin bende diyorumki ciksin bir turkde ibranice sarki soylesin kiyasliyalim hangisi iy bakalim eylenin biraz

cevapla (0) (0)
20.03.2017 20:49:38 kim o 58 gurbetci fb

Yahudi nin bir oyunu .

cevapla (2) (0)
20.03.2017 20:43:30 israilsavar

ibo bunu duyunca yine mermi yemiş gibi olmuştur bu nası ses be

cevapla (2) (0)
20.03.2017 20:42:37 payidar olsun Türklük

Yalnız kız güzel söylemiş yok yok çok güzel söylemiş helal olsun

cevapla (0) (0)
20.03.2017 20:42:21 alpoçino xello

Çirkin söylemiş bu bir proje belli

cevapla (2) (0)
20.03.2017 20:37:00 Allah firsat vermesin yahudile

siyasi karar

cevapla (2) (0)
20.03.2017 20:36:27 kara murat

turku güzel iyi soyleyemedi bence

cevapla (1) (0)
20.03.2017 20:33:33 hadi canım

Türk ama yahudi önemli olan ırk değil ermeni kürt var yahudi türk var ırklara göre değil müslüman türk ölünce en çok sevinenlerden biridir

cevapla (2) (0)
20.03.2017 20:40:20 payidar olsun Türklük

Yahudilik başlı başına ırkçılıktır kardeş. İbrani kökenli olmayanlar yahudi olamazlar.

(0) (0)
20.03.2017 20:29:07 Gercekler

Ayrica, ne olum bu Yahudi dusmanligi. Yahudiler sana ne yapti? Lutfen birisi soylesin? Yahudilerin bize zararlarindan fazla yarari oldu. Ya bizim "Musluman Arab kardeslerimiz" ...? Filistin degin yirtiliyorsunuz, bizim ulke isgal altinda olsa TEK BIR ARAP KALKIPTA PARMAGINI OYNATMAZ

cevapla (4) (6)
20.03.2017 21:05:29 Vaaay

Ne içtiysen aynısından bir kaç yüz ton bul ve bir havuza boşaltıp içine atla. Ve yüzmemek için elinden geleni yap. :)

(0) (0)
20.03.2017 20:59:40 bh

Osmanlı İspanya dan sığınanları aldı. Osmanlı Avrupa dan Rusya dan sığınanları aldı. Sonra İsrail devletini kurabilmek için diğer sömürgeci ülkelerle birlikte 1. Dünya savaşını tezgahlayıp İsrail Devletini kurdular. Şimdide büyük İsrail için Suriye, Irak , Türkiye üzerinde savaş tezgahlıyorlar

(0) (0)
20.03.2017 20:44:20 gta

:)

(0) (0)
20.03.2017 20:27:46 ...erb@@...

ZAMANINDA SOL DEYYUSLAR İYİ ÇALIŞSAYDI,ŞİMDİ DAHA GÜÇLÜ OLURDUK.DOKSAN YILDA YAPILAMIYANLARI AK PARTİ ONBEŞ YILDA YAPTI.ŞİMDİ DEVLETİNİN YANINDAN YER ALMAYACAKSINDA NE ZAMAN YER ALACAKSIN....HAYIR DİYEN YA HAİNDİR YADA KAFA BASMIYORDUR...EVET DE VATANINA,DEVLETİNE,BAYRAĞINA SAHİP ÇIK.....

cevapla (7) (2)
20.03.2017 20:26:24 Gercekler

1. Israil'de bizim muzigi dinleyenler var, cogumlukla Arabesk dinliyorlar ne yazik ki (en berbat muzigimiz) 2. Kiz etnik Turk degik galiba, Turkiye kokenli bir Yahudi vatandas.. Israil'e tasinmislar 3. Bir cogu Musevi vatandasimiz, ulkemize sadiktir, baski, ayrimcilik yuzunden Israile tasinir

cevapla (4) (0)
20.03.2017 20:25:09 bahtiyar

Helal beee

cevapla (1) (0)
20.03.2017 20:16:55 ülkücü

o da bi sey mi bizim o sesin son 2 sezon birincisi pkkli, ama kiz cok tatli soyluyor tebrikler.

cevapla (1) (0)
20.03.2017 20:12:55 Realite

Dostları Akp için yapmışlardır.

cevapla (0) (3)
20.03.2017 20:11:46 halid

kardeşim ne türkü kız yahudi

cevapla (1) (0)
20.03.2017 20:10:43 maloğlan

Buyyukk bi başarı

cevapla (0) (0)
20.03.2017 20:06:07 Kamil

Israil TC arasi kotu perisan haldeler Ekenomisi berbat olmus !!!!!

cevapla (1) (1)
20.03.2017 20:05:50 Huseyin Kara

Turk kizini soyduk sosyete yaptik dinimden uzaklastirdik diye sevinir bunlar. Yoksa Turk u hic birincimi yapar bu kallesler. Dunyada ne fitne varsa hepsinde yahudi parmagi var

cevapla (10) (3)
20.03.2017 20:39:11 Gercekler

Sacmalama "dinimden uzuklarstirdik" VAH VAH ... Tengri biz menen, dinimizden 1100 once uzaklastik. Arap ozentileri

(0) (0)
20.03.2017 19:54:32 uğur gurbetçi

gerçekten sesi çok güzel!!! yaw bu türk kadınlar spor iş asker polis sanat müzik konusunda dünya ya ders veriyor... kadınlara fırsat versek sümüklü fetö yok olur...

cevapla (1) (0)
20.03.2017 19:52:29 Kaan

Ne derseniz deyin orta doguda en demokrat ulkelerden biri israil hakini vereceksin ama tedbiride elden birakmayacaksin bu sadece israil icin deyil her devlet icin duygusala gerek

cevapla (4) (20)
20.03.2017 20:16:35 asdasdasd

güldürdün len bosh ! demokratik miş gazzede kaç masum kişi öldü biliyormusun misket bombasını kullanımı yasak oldugu halde kullandılar pehhhh demokratik miş

(0) (0)
20.03.2017 19:59:15 bak bak

isgal etmek 5 yasindaki cocugu tutuklamak agzinda emzigiyle karninda cocuguyla kizinin yaninda babayi oldurmek demokrasiyse oyle demokrasinin ....... ANLADIN !

(0) (0)
20.03.2017 19:50:38 Kaan

Ne derseniz deyin orta doguda en demokrat ulkelerden biri israil hakini vereceksin ama tedbiride elden birakmayacaksin bu sadece israil icin deyil her devlet icin duygusala gerek

cevapla (0) (6)
20.03.2017 20:48:35 ..

küçük cocuklari öldürmenin neresi demokratik! masum insanlari katletmenin neresi demokratik! senin askerini kan kaybından şehit ederler cikarsin ne derseniz deyin israil demokratik dersin 2 gun sonra cikar sehitler olmez dersin!! SIZIN GIBI YARATIKLARIN ÜLKEMDE OLMASINDAN UTANIYORUM REZILSINIZ!!!!

(0) (0)
20.03.2017 19:49:24 Türkiye - İsrail

Ortam yumuşatma hareketleri başka bişey değil İsrail bizim ezelden beri düşmanımızdır öylede kalacaktır ancak yumuşatma için ilişkilere başlamak için bu tip hareketleri kullananlar

cevapla (1) (4)
20.03.2017 19:48:37 PALULU

İsraile hayranım

cevapla (3) (17)
20.03.2017 20:21:33 GALATASARAY

O zaman sana vatanının yolu görüktü hadi yürü

(0) (0)
20.03.2017 20:17:08

Allah senin gibi yahudi severi seninle birlikte eylesin ama sakin ben paluluyum deme. Palulularin yüz karasi. Allahin kitapinda ve paygamberimizin (S.a.v.) latine ugramis milleti seviyorsan sende onlardansin. Simdi defolllllll. Ben saha bir yahudiden müslüman sevenine tanik olmadim pislik. Hasiyetsi

(0) (0)
20.03.2017 20:16:23

Allah senin gibi yahudi severi seninle birlikte eylesin ama sakin ben paluluyum deme. Palulularin yüz karasi. Allahin kitapinda ve paygamberimizin (S.a.v.) latine ugramis milleti seviyorsan sende onlardansin. Simdi defolllllll.

(0) (0)
20.03.2017 20:14:03 yozgatlı

ben de

(0) (0)
20.03.2017 19:46:07 kürt enver

Dostunuz ne yapak sonra gel de eyy israil

cevapla (1) (4)
20.03.2017 19:38:24 Tolga

Ulan elin Israilinde bile arabesk soyleniyor ama bizim acununkinde rap ve pop.

cevapla (5) (0)
20.03.2017 20:04:58 bas

Elin israili dediğin arapesk'in tam ortasında. 4 yanı araplarla sarılı.

(0) (0)
20.03.2017 19:38:12 can can

Türkiye ile arayı düzeltme derdindeler..

cevapla (5) (0)
20.03.2017 19:36:38 BC1970

Guzel söyledi tebrikler Superrrrrr

cevapla (4) (1)
20.03.2017 19:32:36 DDoS

şarkının ırzına geçmiş

cevapla (2) (1)
20.03.2017 19:32:12 GsKRaL

arkadas sonuca bakarim yahudi olan bir ulkede turkce sarki soylenmesi bile guzel.kizda guzel soylemis.

cevapla (3) (0)
20.03.2017 19:31:46 ak

Ana dilim ne dediğini anlıyorum :D

cevapla (0) (0)
20.03.2017 19:27:18 No Comment

yaa bi de israile kotu deriz iste ben israilli bi kizin Türkiyede 1. olabilecegini sanmıyorum kimse oy vermez asla ve asla

cevapla (3) (2)
20.03.2017 19:26:09 Zübük

Hedef 2023 son surat iśliyor

cevapla (2) (2)
20.03.2017 19:25:03 zaza palulu

Hayirli ugurlu olsun siz turklere turk kizimi yahudi turkmu onuda yazsaniza

cevapla (1) (4)
20.03.2017 19:37:47 can can

Yahudi kızı. Aksanindan belli

(0) (0)
20.03.2017 19:21:31 madlen

turk pasaportu kullanan yahudi sadece türk kazandı ne alaka ülkemizde yahudi dolu türk denmez onlara türkiyeli yahudi denir

cevapla (1) (2)
20.03.2017 19:20:52 cok ayip insanlar var..

ya ben cok iyi niyetliyim yada insanlar cok fesat. bazen baskalarinin yorumlarini okudumu migdem bulaniyor. kendi topragindan kendi kulturunden kendi dininden baska birsey bilmeyen sahislar hosgoru her toprakta var ama yeterki gormesini bilelim.

cevapla (3) (1)
20.03.2017 19:11:51 Mete

Karay türkleri musevidir, türk milleti geniş bir ailedir bilmeyen tarih okusun

cevapla (5) (2)
20.03.2017 19:10:29 ÇİVİCİ

Ona bakarsanız yıllarca bizim sandığımız "Memleketim" ve "Sev Kardeşim" şarkıları da İsrail'in. Yani uyutulduk..!

cevapla (3) (1)
20.03.2017 19:07:43 SARACEN

Haci haciyi Mekkede It iti Dakkada bulur derler, birbirini agirliyorlar

cevapla (3) (0)
20.03.2017 19:04:05 MertCE

İsrail'de Türkiye PR'ı başladıysa, başımıza gelecekler yine çok uzakta değil demektir. Ama tabii biz başımıza gelenleri yine 20 yıl sonra filan öğrenebiliriz ancak.

cevapla (1) (1)
20.03.2017 19:00:46 66

gözel söylemis harika

cevapla (1) (2)
20.03.2017 18:56:36 Kimono

bizimkiler yabanci dilde soyleyince acaba bunun bize fark ettigi gibi baskalarida ayni seyi hissediyormudur?...Turkce aksani kotu ama cabasi takdire deger....

cevapla (11) (0)
20.03.2017 19:40:28 can can

Çoğu şarkıyı ezbere biliyor. Ayrıca yahudilerin gizli Türk ve Türkiye hayranı olduklarını yazmama gerek var bilmeniz için. .

(0) (0)
20.03.2017 19:17:19 canımsın

aynısını ben yazacaktım madem yazdın beğenelim bari..

(0) (0)
20.03.2017 18:55:10 benzersiniz

28 şubatta da bir Türk kızı var diyorlardı, ABD den gelmiş provakasyoncu bir yahudi

cevapla (4) (2)
20.03.2017 18:53:05 a

Cok kotu bir ses

cevapla (2) (4)
20.03.2017 18:51:19 dr

Türkiye ilk defa güzellik yarışmasına katıldığında da 1. Seçmişlerdi türk kızını içimize bu ahlaksızlığı iyice yaymak için

cevapla (11) (4)
20.03.2017 19:27:45 Malatyalı

aynen

(0) (0)
20.03.2017 18:49:22 kara kartal

bumu birinci olmus oyun bu

cevapla (6) (1)
20.03.2017 18:49:18 Medya Adamı

icimizde türk kimligi olupta israille hizmet eden cok masomlar var.

cevapla (6) (1)
20.03.2017 18:48:48 London baby

Degisik duygular icindeyim suan Deli deli sorular kafamda!

cevapla (5) (1)
20.03.2017 18:48:47 kara deniz

bu ne lan keranede bile kadinlar böyle giyinmiyor inekler bununlamı övünüyoruz...

cevapla (1) (0)
20.03.2017 18:47:35 Yiğit

Türk kızı deniliyor ama neden Türkçe yi doğru okuyamıyor ???

cevapla (2) (0)
20.03.2017 18:47:21 ...erb@@...

ZAMANINDA SOL DEYYUSLAR İYİ ÇALIŞSAYDI,ŞİMDİ DAHA GÜÇLÜ OLURDUK.DOKSAN YILDA YAPILAMIYANLARI AK PARTİ ONBEŞ YILDA YAPTI.ŞİMDİ DEVLETİNİN YANINDAN YER ALMAYACAKSINDA NE ZAMAN YER ALACAKSIN....HAYIR DİYEN YA HAİNDİR YADA KAFA BASMIYORDUR...EVET DE VATANINA,DEVLETİNE,BAYRAĞINA SAHİP ÇIK.....

cevapla (3) (0)
20.03.2017 18:46:25

aaah musa

cevapla (0) (0)
20.03.2017 18:44:24 hıdır

İbrahim tatlıses zamanında orada çok konserler verdi, türkü ve sesi çok sevilirdi.

cevapla (0) (0)
20.03.2017 18:44:02 bahar

Iste bu... Türkceyi tüm dünya ya ögretecegiz... Okadar!

cevapla (0) (1)
20.03.2017 18:40:01 sakir

Batirmis, ayip be sarkiya! ibrahim tatlisese biraz saygi !!

cevapla (0) (0)
20.03.2017 18:39:57 mrs.nobody

şarkıyı nasıl söylemiş diye baktım jüri üyelerini ve ortamı görmemle Filistin e yaptıkları topraklarını zorla gasp ettikleri gözümün önünden geçti. dayanamadım kapattım. öyle bir nefret işte.

cevapla (9) (2)
20.03.2017 20:55:51 ..

bi de gelmis Turk kiz diyolar koymuslar gavurun birini acik sacik

(0) (0)
20.03.2017 18:34:42 rmzn38

cevapla (0) (0)
20.03.2017 18:34:19 Hollanda

Hollanda da yasayan hollanda vatandaslarini turksunuz diyerek ayaga kaldirmak icin herseyi yapiyorsunuz ama benzer birisi israilde yasayinca turklugunu kabul etmiyorsunuz:))) komedisiniz valla

cevapla (6) (7)
20.03.2017 18:46:22 Baba Zulu

Mal

(0) (0)
20.03.2017 18:30:22 TURCO

ISTER YAHUDI OLSUN ISTER JAPON ISTER KANADALI, YABANCI BI YARISMADA TURKCE BI SARKI OKUNUYO, BU BILE AYRI BI KEYIF VERIYO IZLERKEN, DAHA NEYI TARTISIYOSUNUZ

cevapla (29) (2)
20.03.2017 18:30:18 Şok Oldum

İsrailde İstanbulun Balat, Ayvansaray ve Kadıköy Yeldeğirmeninden göç etmiş binlerce Musevi var. Bunlar İsrailde Türkçeyi Muhafaza ederler.Ve göç ettikleri ülkedeki Ata mesleğini soyadı olarak alırlar. İsrailde bunun için her Musevi çok dillidir.Geldiği ülkenin dilini konuşurlar aile arasında.

cevapla (6) (0)
20.03.2017 18:38:41 Ismail

Eeee, yani? bu onları Türk mu yapar ? yada müslüman mi yapar? türkçe konuşan yada bilen yahudi yapar:)))) Allah Allah!!!! ulan siz yahudiler virüs gibisiniz ha! bizden mis gibi görünüp arkadan vuran cinsten! sizi sizi...

(0) (0)
20.03.2017 18:29:48 Şamanist

Gorende tum turkler musluman zannedecek. Birilerinin pek zoruna gitmis. Şamanistleri unuttunuz mu yoksa? Cok teessuf ederim.....

cevapla (2) (1)
20.03.2017 18:40:11 Hamza

Sen samanist misin lan? he bütün turkler müslüman olmalı. Aksi halde Türk olmamalı. nesi zoruna gitti Moris in usagi!

(0) (0)
20.03.2017 18:29:10 Baybarsberke

Hazar Turklerinden olamazmi

cevapla (2) (0)
20.03.2017 18:41:55 Ali

teyzenden olabilir! ulan siz yahudiler kadar yalan tarih yazan başka bir iblis millet yoktur ha! Türk müslüman olur. müslüman olmayan Türk Türk değildir. Ancak senin gibi birsey olur.

(0) (0)
20.03.2017 18:21:00 .

fetoculerde gevurlara şarkı soyletiyorlardi.

cevapla (4) (2)
20.03.2017 18:20:49 sanane

allah sizi ıslah etsin hala da israil diye dolanıyorsunuz yazıklar olsun

cevapla (1) (1)
20.03.2017 18:17:41 fenomen

haydi söyle bit israil projesi

cevapla (1) (0)
20.03.2017 18:15:56 tekin

beeerrrbbbaaaatt!!!

cevapla (6) (1)
20.03.2017 18:13:00 SES ÇOK GÜZEL AKICI

TÜRKÇESİ BOZUK O KADAR...

cevapla (1) (1)
20.03.2017 18:11:30 Siz ezikler

Dalga mi geciyrsunuz?

cevapla (2) (1)
20.03.2017 18:07:47 yavuz

haber degeri tasimiyor.. türklügü tartisilir.. dinine birsey demiyorum yahudi olabilir.. ama önce röportaj yapip sormak lazim türk hissediyormusin kendini hic diye.. sormadan bilmeden lütfen kimseyi türk diye adlandirmayalim

cevapla (8) (2)
20.03.2017 18:06:46 yavuz

bu türkse ben türk degilim :) tamam yahudilik bir din..ve evet her türkce bilende türk degil fakat haber yapmadan hic sordunuzmuda kendini türk hissediyormusun diyede ? belki türklerden nefret ediyor.. birakalim artik herkesi kendimizden biri görmeyi

cevapla (3) (2)
20.03.2017 18:05:18 ...

Biz İsrail asıllı Türk vatandaşına birincilik vermezdik iyi de yapardık

cevapla (5) (2)
20.03.2017 18:02:46 ®YÖRÜKOĞLU©

Ne cüret? Ne Türk kızı? Alenen İsrailoğullarından biri... Türklüğü ağzına almadan önce abdest al....

cevapla (9) (3)
20.03.2017 18:27:28 Serikli 07

ha koca yörüğüm benim doğru dedin

(0) (0)
20.03.2017 18:01:54 Ahiskali04

Yapacak Haber Bulamadinizda Bunu mu Haber Yaptiniz Turrrp Sikayim Yapacaginiz Habere...

cevapla (7) (1)
20.03.2017 18:00:42 gerçekler

Geçen bir programda arabeskin yahudi ilahilerinden yola çıkılarak icat edildiği konuşulmuştu,

cevapla (2) (1)
20.03.2017 17:53:25 dedelere takke

kürt olabilir

cevapla (2) (0)
20.03.2017 17:51:57 porland

Türk asıllı yahudi kızı. bunun Türklükle ne alaksı var.birde gurur kaynağı gibi sunmayın bari .yazık

cevapla (6) (4)
20.03.2017 17:49:10 DİKKAT! ASLA TÜRK DEĞIL

turkiyedede pkkli bir ermeniyi birinci yaptilar

cevapla (5) (1)
20.03.2017 17:46:14 bingöl

Sesi bilmemde yahudinin kızı güzelmiş

cevapla (4) (7)
20.03.2017 18:23:13 bozlak68

Önce Müslüman ol diyeceksin..Çünki Müslümanlıkda iyi insan iyi huy edep herşey vardır!

(0) (0)
20.03.2017 18:03:07 simsek

inek øn yarigili olma kendini muslumansan laf atmiyacan yahidiyse yahudi cahil adam. ønce insan olmayi øgren!

(0) (0)
20.03.2017 17:45:41 tzcn

Bence iyi soyleyememis bizde elemeleri zor gecerdi herhalde

cevapla (16) (1)
20.03.2017 17:43:33 kayserili

İsraile böyleleri inanın çok bile

cevapla (2) (1)
20.03.2017 17:43:14 gta

'OYes' yarısması diye anlasılmasın...

cevapla (1) (0)
20.03.2017 17:36:22 ATAK

AFERİM KIZ COK GÜZEL SOYLEMİŞİN .

cevapla (3) (2)
20.03.2017 17:35:26 bu hata uygulama sildirir

Kız fetöcü

cevapla (5) (2)
20.03.2017 18:05:28 malatyalı

Bence fetocunun fillahı sensin baban feto nasıl

(0) (0)
20.03.2017 17:33:40 aras

birincisi aksani cok kotu, ikincisi guzel ulkemde bu sesi ikiye katlayacak binlerce ses var...

cevapla (13) (5)
20.03.2017 17:32:52 sewda

hiçde güzel değil performansı

cevapla (13) (2)
20.03.2017 17:31:03 ATMACA242

İsrail vatandaşına türk kelimesi nasıl diyebilirsiniz?

cevapla (13) (4)
20.03.2017 17:30:25 OfLu61

iğrenç bir ses ve yorum. demek ki ibrahim tatlıses söylese israilin tapusunu üstüne yaparlar.

cevapla (39) (4)
20.03.2017 22:12:47 son)yeni yılımız kutlu olsun::

yeni yılımız kutlu olsun::OMUZOMUZA:::

(0) (0)
20.03.2017 22:12:37 son)yeni yılımız kutlu olsun::

yeni yılımız kutlu olsun::::::::::::::::efendim… sevgiler saygılar hürmetlerle::::::::::ebedi ferahlık bereketle bütün insanlığın üzerine olsun((esselamu aleyküm ve rahmetullahi ve berekatu)))

(0) (0)
20.03.2017 22:12:10 6)yeni yılımız kutlu olsun::OM

:::::::::::::ŞEMSİ YILBAŞIMIZ“”””””””””in english”””””””””natural STARTING”””””(NATURASTART)””:::::::::::::: kutlu olsun;;; hayırlar,,umutlar,,esenlikler,,bereketler getirsin ::::::(yeni güzel ufuklar getirsin)::ahenk ve işbirlikleri getirsin::::::::::

(0) (0)
20.03.2017 22:11:36 5)yeni yılımız kutlu olsun::OM

“””””””””””””””””””””””””””ve ULUSLAR ARASI İDARİ YILBAŞI olmayı ,,,İNTERNET SAATİ YILBAŞISI olmayı ,,,GÜNÜMÜZÜN MUTABIK KOZMİK YILBAŞISI OLARAK İSİMLENDİRMEYİ ,,,de hak eden”””””””””””””””””””””””””””

(0) (0)
20.03.2017 22:11:17 4)yeni yılımız kutlu olsun::OM

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::MEVSİMSEL manaiyetle anılan::::::::::::::::: ÖYLESİNE BİLİMSEL!!!!!!!!!!!!!!!!ilimli rfanlı::::::::yılbaşımız:::::::::::: :::::::::::::::::::::::::::::::::21 mart başlangıçlı (((ayrıca bakınız 21 mart 23 eylül nedir???)))))))))))))::::::::::::::::::::::

(0) (0)
20.03.2017 22:10:58 3)yeni yılımız kutlu olsun::OM

::::::::::::::::::::::::::::::::::::HER NE HAYAT TARZININ:::::::::::::::::::::::: “”””””HAYATIN İÇİNDE OLAN”””””HERKESİN ,, :::::::::::::::::::::::::::::KEDİNİN KÖPEĞİN,,KURDUN BÖRTÜ BÖCEĞİN,,, YILBAŞISI:::::::::::::

(0) (0)
20.03.2017 22:10:38 2)yeni yılımız kutlu olsun::OM

(manaen hicriyetli))MÜSLÜMANLIĞIMIZ OLSUN ,,,((manaen isaviyetli ))HRİSTİYAN KARDEŞLERİMİZ,,((manaen musaviyetli)YAHUDİ KARDEŞLERİMİZ OLSUN::::::,,,HER NE DİNDEN KARDEŞLERİMİZ OLSUN::::::::::::::::::::::::::::::

(0) (0)
20.03.2017 22:10:18 1)yeni yılımız kutlu olsun::OM

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: KAH İSMİ KEYBUKATİ,KAH HAYYAMİ,,ismi ki melikşahi::::::::::::::::::::::: HERKESİN;;;HEPİMİZİN;;BÜTÜN İNSANLIĞIN:::::::::::::

(0) (0)
20.03.2017 18:10:06 chpkk lı

puahhhhh

(0) (0)
20.03.2017 17:47:09 misafire

(0) (0)
20.03.2017 17:30:21 oku

Bende yahudilerden pek haz duymam lakin Türklere karşı pek kötü düşündüklerini düşünmüyorum, araplara nazaran daha ılımanlar gibi geliyor.

cevapla (3) (8)
20.03.2017 18:35:40 Selman

Ah canım benim, essah mi diyon! Lakin Araplar bizim din kardeşimiz! Müslüman Müslümanın kardeşidir. sen değilsin! ilimanmis :))) ayrıca siz yahudiler, sizden başka kimseyi sevmesiniz ki! seni cakal seni:))

(0) (0)
20.03.2017 17:30:21 aras

o dedigin israil asilli bir Turk vatandasi olmasin...

cevapla (3) (1)
20.03.2017 17:29:41 Yunus Emre

Kız Yahudi kesin. Yahudi yahudiyi seçmiş. Ne seviniyorsunuz

cevapla (5) (1)
20.03.2017 17:28:00 BAŞKAN

Allah muhabbetinizi arttırsın israille kardeşlerinizle flash haber yapmışlar birde. İsrail camiyi vuralı 58 müslüman şehit olalı 1 hafta olmadı. Tabi reisiniz başkanlık peşinde

cevapla (1) (7)
20.03.2017 18:04:01 Taraflı

konuyu getirip nereye bagladin. insan bu kadar mi tayyip düsmani olur.. 15 temmuzda sokaga mi ciktin. bankamatige mi kostun..

(0) (0)
20.03.2017 17:27:33 ibrahim k

bir kişide tebrik etsin kardeşim kız israil gibi bir devlette türkçe şarkıyla birinci olmuş muhabbete bak.

cevapla (4) (3)
20.03.2017 17:27:12 aga

yahu herşeyi politikaya döktünüz , İsrailde yetişmiş bir kızımız Türkçe bir şarkıyla Birinci gelmiş siz hala neyin kafasındasınız, Avrupada doğup büyüyen okadar çocuklarımız ( MİLLİYETCİ) varki Türkçesi bozuk, Türkiyedeki çok gençlere milliyetci dersi verir.

cevapla (4) (2)
20.03.2017 17:26:04 oturan boğa

bu kadının birinci olması tamamen siyası israil terör devletinin türklere yalakalıgı

cevapla (3) (0)
20.03.2017 17:25:12 gurbetci

Birak israil kizinkimi mizini cabuk baslik at ruslar krolarin askini

cevapla (0) (1)
20.03.2017 17:23:49 hakan

Ahirette soracaklarmış Türkmüsün değilmi diye değilsen vay haline. ☺

cevapla (1) (2)
20.03.2017 17:22:10 sirpence

israil asilli turk vatandasi deseydiniz keske

cevapla (13) (0)
20.03.2017 17:21:54 misafir

O değilde hatunda erik gibi kütür kütür ısırılır ya

cevapla (0) (3)
20.03.2017 17:21:52 Seko

İbrahim tatlıses İsrail'de seçime girse netanyahu'yu geçer. Ortadoğu'da çok seviliyor

cevapla (4) (0)
20.03.2017 17:21:28 44 turgut

Ben ibonun bu kadar seven bir ülke olduğu için çok sevindim demekki adam buşuna imparatur olmamış

cevapla (0) (0)
20.03.2017 17:20:59 Atilla Demir

Rockfeller Öldüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüü

cevapla (10) (1)
20.03.2017 17:56:51 bozlak68

Essah essah :)

(0) (0)
20.03.2017 17:30:30 Tayyar

Ne diyin la essshmı

(0) (0)
20.03.2017 17:20:28 ccc

İsrail de ibo sevilir zaten.

cevapla (3) (0)
20.03.2017 17:19:27 deu

israil asilli turk vatandasi denir ona hulog

cevapla (2) (0)
20.03.2017 17:18:13 duma

Bu Türk ise ben bişey bilmiyorum kızım önce Türkçe ögren katlettin dilimizi yalancı pustlar

cevapla (1) (0)
20.03.2017 17:16:54 kral

bu kizin sesi güzel degil yorumuda iyi degil birinci torpille olmus var bundada bi is kesin...

cevapla (4) (1)
20.03.2017 17:16:13 oses

bizde olsa iç savaş çıkar. çok hoş görülüyüzdür. muşlu birine bile tahammül edemedik.

cevapla (1) (7)
20.03.2017 17:15:50 yusuf

Yorumlara bak yuh size Hata kızda ne diye tanıtıyonki Türkiyeyi bi israil şarkısı söyleseydi daha iyiydi dimi ozaman da bi de türk asıllı utanmaz karı derdiniz Sizin derdiniz israille, kızı da günah keçisi yapıyosunuz yuh size

cevapla (1) (5)
20.03.2017 17:15:32 Bjk Cologne

Olsa olsa türk kimlikli yahudidir . Panik yok ,Yanlış yazmışsın admin .

cevapla (4) (0)
20.03.2017 17:14:25 yahudi ve türk

yahudiler bir türk kızını seçti ama eğer bir yahudi türkiyede şarkı söylemeye kalksa müslüman türkler o stüdyoyu basarlar.

cevapla (1) (5)
20.03.2017 17:35:38 Ali

Yani? Yahudiler müslüman Türkleri sever ama müslüman turkler yahudileri sevmez mi diyorsun? doğru demişsin. ha sizi bu haberde ki turkler gibi turkler sever. onlara şarkı söyleyın sizde :)))

(0) (0)
20.03.2017 17:14:11 Şok Oldum

'' salondaki herkes tarafından ezbere söylenmesiyse dikkat çekti.'' .............He çok dikkat ederek videoyu seyrettim. Salonda herkes tek bir ağızdan söyledi, ortalık yıkıldı. =D Sanatcının Türkçeside mükemmel. Türk asıllı İsrail vatandaşı olduğuda kesin yani. =D

cevapla (0) (0)
20.03.2017 17:13:29 A.ÇeLiK

yahudi yahudidir türkü almanı çerkesi olmaz nokta

cevapla (3) (0)
20.03.2017 17:12:42 Avusturya-Viyana

Bu TÜRK değil ! Olsa olsa Tıpkı mustafa kemal gibi Türkiye sınırları icinde doğmuş büyümüş bi sabetayist yahudidir

cevapla (4) (3)
20.03.2017 18:00:56 ÇY

AQ çocuğu seni asıl senin gibiler yunan ermeni tohumudur

(0) (0)
20.03.2017 17:42:11 MFL Style

Boş konuşma cahil çomar

(0) (0)
20.03.2017 17:11:46 Pusat43

kızın sesi güzel sadece türkçesi kötüymüş

cevapla (0) (0)
20.03.2017 17:10:39 reeiiss 58

zartlahh senii

cevapla (0) (0)
20.03.2017 17:08:35 İSRAİL DER

bunlar TÜRK filan değil! Türkiye mi İsrail mi diye bir sorun bakalım ne cevap verecek??

cevapla (1) (0)
20.03.2017 17:08:30 ikral

Hadi ordan yahudiler bizi sevmez bizde onları .gazze !!!!!mavi marmara !!!!!

cevapla (1) (1)
20.03.2017 17:08:20 asd

eferin begendim

cevapla (1) (1)
20.03.2017 17:07:49 tek adamım laaaan

Bir müslümanı heleki türk kızını oyuncak etsinde siyonist yahudi ne verirse versin o kız cehenneme gitsin bizim kızlarımız ona imrensinde ne olursa olsun isterse dünyaa yansın

cevapla (1) (0)
20.03.2017 17:07:13 :)))))))

Hikaye hikaye geç bunları israil geç. .saadet gel de görelim seni

cevapla (1) (0)
20.03.2017 17:07:09 antichdpkk

Ezanı muhammedinin yasakladığı işgal altındaki bir coğrafyada türk asıllı birisi bir yarışmada birinci oldu diye sevinemem! Uyan ey gözlerim gafletten uyan!!!

cevapla (13) (0)
20.03.2017 17:06:32 lazz

babasi tam yahudi bu kiz türk olamaz hem orasi israil degil FILISTIN

cevapla (5) (0)
20.03.2017 17:05:20 iskender büyük

tebrık ederim güzel sesi var...guzel söyledi..

cevapla (2) (0)
20.03.2017 17:04:46 gta

israil'in türk ile bi alıp veremediği yokki. İsrail'in derdi İslam'la

cevapla (2) (0)
20.03.2017 17:03:58 Fatih can

ibo israilde cok seviliyor onun etkisi olmuştur

cevapla (0) (0)
20.03.2017 17:03:48 mehmet ali

David Rockefeller 101 yaşında öldü. Ateşi bol olsun

cevapla (1) (0)
20.03.2017 17:02:46 derezemmi

efferim keleş

cevapla (4) (2)
20.03.2017 17:02:08 Burak

Bu mu Türk? :))))))))))))))) Ulan siz yahudiler ve usaklari bütün dünyayı salak yerine koyarsiniz! yakinda göreceğiz ama in sha Allah. az kaldı.

cevapla (27) (5)
20.03.2017 17:00:42 raskoln

En iyi ibo söylüyor iliklerinize işliyor resmen

cevapla (14) (2)
20.03.2017 16:05:15 bağımsız

Yorumlar niye kızıyorsun mesüt özil türk asıllı alman vatanadaştır hala almanya oynuyor neeeee

cevapla (10) (2)
20.03.2017 16:00:22 bozlak68

Ayrıca ses ve yorumu berbat! Birinci bu çıkdıysa eğer ikinciyi dinlemek istemem! Ayrıca Terörist devleti İsraili kınıyorum

cevapla (31) (6)
20.03.2017 17:16:00 Kıçıdaroğlu pkklıdır

Al işte..İsrailde yaşamış, israil isimli, tipi israil, Türkçesi bozuk..benim başıma İsrail Kızı birinci seçti, şöyle Türk helal olsun demeyin !!!!!

(0) (0)
20.03.2017 16:18:07 al iste

kadin israilde yasamis ne bekliyorsun

(0) (0)
20.03.2017 15:32:06 bağımsız

Vay be güzel bir kızsın ne mutlu türküm diyene! Hayırlı olsun yolun açık olsun

cevapla (11) (8)
20.03.2017 15:31:18 takipçi

tatlısesten bin kat daha güzel söylemiş..

cevapla (7) (24)
20.03.2017 15:20:13 onur kayar

bu yahudinin ismi bile sıkıntılı neresi türk anlamadım.

cevapla (10) (4)
20.03.2017 16:06:16 asdr

sapir ŞABAN hacı niye öyle diyorsun :)

(0) (0)
20.03.2017 16:03:25 bağımsız

Mesüt özil türk asıllı alman vatandaşı var neee

(0) (0)
20.03.2017 14:46:15 tt

yolun açık olsun güzel kız

cevapla (7) (4)
20.03.2017 14:36:01 akkoyun cevap ver

akp li sahtekarlar gibi adlari musluman ama icraatlari seytan spermi

cevapla (2) (33)
20.03.2017 13:53:47 Selman

Bu mu Türk? :)))))))))))) Ya bu yahudiler bütün dünyayı salak yerine koyar ve tek akıllı kendileri sanır! göreceğiz bakalim yakinda kim akıllı kim beyinsiz in sha Allah

cevapla (3) (4)
20.03.2017 17:39:32 Selman

Bagimsiz rumuzlu kisi, devrik cumle kurma gulum. anlasilmiyir. türk un hası müslüman olur gülüm. müslüman olmayan Türk de ancak bu haberde ki gibi olur. hristiyan, yahudi veya Budist Türk olmaz! olursa Türk olmaz. veledi zina gibi birsey olur! anladın?

(0) (0)
20.03.2017 15:33:26 bağımsız

Diyemezsin sana ne türkler dinler özgürlüğü Türkler yahudiler hristiyanlar müslümanlar budist var herşey yaşayabiliyorlar

(0) (0)
20.03.2017 13:38:54 omer

bunun türklüğü mü kalmış be, daha türkçe konuşamıyor.

cevapla (5) (3)
20.03.2017 12:43:34 ali

turkiyede biri ibranice sarki soylese o kanali yakarlar.

cevapla (7) (21)
20.03.2017 17:28:13 tek adamım laaaan

İsraile babalarının yanına salalım

(0) (0)
20.03.2017 15:56:23 Esrarengiz

Turkler olmasaydi su anda dunyada tek birtane yahudi bulamazdin.

(0) (0)
20.03.2017 14:55:29 bozlak68

Ali İsrail hoşgörülümü diyosun yani? Demokratik ve düşünce özgürlüğümü var diyosun? Ulan Yıkılmış şehirde bebek kıpraşıyo diye 3km civarını bombalayanlarımı övüyosun? Açıkla ne zırılıyorsun

(0) (0)
20.03.2017 14:34:38

Yakmakda sorun görmüyorum

(0) (0)
20.03.2017 12:15:22 rte

israel ordusuna aakerlik yapmis

cevapla (7) (1)
20.03.2017 12:06:38 Terme

Türk Müslüman olur ateist olur hırıstiyan olur yahudi olur Türkler bir millettir çoğunluğunun müslüman olduğu her milletten her dinden her görüşten insanların saygı ve sevgi içinde yaşadığı yer olduğundada büyük Türkiye olur güçlü Türkiye olur

cevapla (9) (1)
20.03.2017 11:54:57 kamil

yahudi asıllı Türk vatandaşıdır beyler gaza gelmeyin. hiç bir yahudi bir Türk ü başarılı görmek istemez bu böyledir.

cevapla (14) (1)
20.03.2017 17:17:44 Kıçıdaroğlu pkklıdır

Bağkmsız nedediğini birde anlasak güzel olacak

(0) (0)
20.03.2017 15:35:07 bağımsız

Pis adamsın sana ne alevi düşmanmısın? Kürt müsün? Hihihih yahudiler asılı türk vatandaşalar yaşayabilir önemli değil dinleri saygı duyacaksın

(0) (0)
20.03.2017 14:57:47 bozlak68

Nokta sıcmıssın! Yahudiler hep büyük İsraile çalışır, Avrupadanım Yahudilerin yönettiği yerdenim, bana Yahudiyi anlatma! Bi karıncayı öldürmek için tüm Kıtayı bombalarlar, nedeni ise korkudur!

(0) (0)
20.03.2017 12:41:52 NOKTA

cok bilmis..... Sen hic Türk asilli Yahudiyi tanidinmi,senden daha Türkiye hayranidir..NOKTA.

(0) (0)
20.03.2017 11:43:54 Kaya

gercek Türk degil bu

cevapla (7) (2)
20.03.2017 11:32:52 mhp illeri

Osmanlilidit

cevapla (1) (2)
20.03.2017 11:30:27 Players97

Yobazlaşmış tek pencereden dünyaya bakan barış için degil ayrım için yaşayan insanlarımız var asıl bunlar türk degil bir bayanım göstermiş oldugu cabalamış oldugu bir yarısmada derece almasını kutlamaktan da aciz olan ve kendilerineTÜRK diyen insanlarımız var ve sacma sapan yorumlarla ülkeyi kirleti

cevapla (3) (2)
20.03.2017 11:13:12 37/حسن/wuppertal

Ulan gene bir türk inletti israili

cevapla (9) (1)
20.03.2017 10:51:10 parisli

Ebebeyinleri Türkiye asıllı sefarad yahudisi birisi Türk olamaz !

cevapla (7) (8)
20.03.2017 17:36:31 Halil

Ben yahudiyim butun dedelerim canakkalede sehit oldu. Bi benim dedem sag. Sen mi bilicen

(0) (0)
20.03.2017 10:43:53 oppornist

turk müslüman olur biz ecdadımız ile musluman olduğu icin ovunuruz

cevapla (9) (5)
20.03.2017 10:41:14 cessa

bu mu Turk simdi asimilize olmus biri Turk sayilmaz adi Turkce degil sarkiyi soyleme tarzi sesi kelimleri Turkce degil ben buna Turk demem kusura bakmayin da

cevapla (6) (7)
20.03.2017 10:28:56 Burak

lan ne Türk u l! Subhan Allah. Türk dediğin müslüman olur. müslüman olmayan, dini islamin neferi olmayan Türk mu olur? hele hele yahudi ne zamandan beri Türk oldu? manyakmisiniz siz lan.

cevapla (17) (12)
20.03.2017 15:00:38 bozlak68

Burak aynen kardeş! İnsanlarımız tam delirmiş, yoldan çıkmış! Burdaki Yahudiyi övenler eminim PKK-CHPliler! İkiside aynı artık, Hayırcı, Avrupacı, PKKlı, DHKPcli ve yahudici, Darbeci Mısırın Sisicileri, tam mikroplar yani

(0) (0)
20.03.2017 10:23:36 Oktay

Her türke müslüman olarak bakmayın türkün yahudisi de var hristiyanıda. Bu yahudi olanı chpdekiler hristiyan olanı perinçekdekiler komünist olanları. Biz türkleri türk yapan islamiyettir müslüman olmayan gerçek karahanlı değildir. herkesi türk sanarsanız bulgarlarda türk alın başınızın üstüne koyun.

cevapla (24) (9)
20.03.2017 21:27:49 hey

bence de önemli olan dindir. Yahudi, hristiyan olduktan sonra ırkını ne yapayım..

(0) (0)
20.03.2017 15:02:12 bozlak68

Oktay helal! Yorumunu beğenmeyene Borum girsin

(0) (0)
20.03.2017 09:45:44 TÜRKIYE CUMHURIYETI

serefsiz pkk,lilar

cevapla (10) (6)
20.03.2017 15:03:59 bozlak68

Alper, İsrail Pkknın gizli destekcisidir! Forumlara gir bak Pkk-israil güçlü ittifakını gör! Adam israile laf attı, üzerine alınma hemen

(0) (0)
20.03.2017 10:23:09 Alper

şarkıyı türkçe söylemiş sen kadını PKK lı yaptın. sizle aynı fikirde olmaktan utanıyorum bazen.

(0) (0)
20.03.2017 09:41:29 Güzel

Müzik kardeşliktir, Müzik insanları birleştirir. Belki Türk gibi söylememiş ama sesini be söyleyişini ben beğendim. Jürinin ve seyircilerin nakarata eşlik etmesi de güzeldi.

cevapla (11) (1)
20.03.2017 09:37:47 HAZAR TÜRKÜ

hazar türkü aslen çünkü sap-ir sibirya sözcüğünden saban öz türkçe

cevapla (8) (0)
20.03.2017 09:35:32 edin delic

Mükemmel

cevapla (5) (2)
20.03.2017 09:24:07 türk oğlu türk

Bunlar ajan dikkat etmek gerekir , artık uyumayalım

cevapla (20) (8)
20.03.2017 15:05:39 bozlak68

Aachen bence ayakda uyumakda sen olsan gerek! Alman ajanı Deniz Yücel den sonra hepisinden şüphelenirim!

(0) (0)
20.03.2017 09:41:02 aachen05

Paranoyak olmak bu olsa gerek

(0) (0)